Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ja de data zijn wel duidelijk, maar het gaat mij om de precieze tijd vanwege het feit dat ik kan pre-loaden voordat de massa dat doet. En dat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
Ik hoop inderdaad, dat we kunnen pre loaden, dan kunnen we morgen gelijk spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, het filmpje ziet er wel aardig uit. Helaas wel weer de saaie CELL troops en een beetje "over the top" explosies en lens flares overal. Hadden ze dan Nanosuit pak niet even kunnen ontspiegelen ofzo?

Boog ziet er wel vet uit, mooie animatie.

Hoop dat het weer een beetje meer op deel1 lijkt, en niet de lineare, niks kan kapot BS uit Deel 2.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
verschijnt die open beta pas morgen bij "mijn games" in origin of moet je eerst nog iets anders doen voordat het beschikbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Bij mij moest ik hierheen gaan aangezien de NL Store hem nog niet had: http://store.origin.com/s...demos/pbPage.demos-en_GB/

Vervolgens is een het een kwestie van inloggen en toegang geven om hem aan Origin toe te voegen. Download is bij mij 3.381,20 MB dus ongeveer 3,4 GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
hifigamefreak schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:14:
Bij mij moest ik hierheen gaan aangezien de NL Store hem nog niet had: http://store.origin.com/s...demos/pbPage.demos-en_GB/

Vervolgens is een het een kwestie van inloggen en toegang geven om hem aan Origin toe te voegen. Download is bij mij 3.381,20 MB dus ongeveer 3,4 GB groot.
Maar als die dan gaat downloaden verandert het spel ineens in reckonin -O-

Edit: 2e poging, volgens mij lukt het nu wel....

[ Voor 4% gewijzigd door peakaboo op 29-01-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar even van de xbox marketplace halen, ben weer erg benieuwd.
Ik vond het destijds wel een beetje jammer dat Crytek was overgestapt naar pure infantry combat. Die VTOL's vroeger waren ook wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik vond die hovercrafts juist vet :P Tijdens de beta van crysis 1 veel mee gelachen, lekker stunten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

peakaboo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Maar als die dan gaat downloaden verandert het spel ineens in reckonin -O-

Edit: 2e poging, volgens mij lukt het nu wel....
Ah, gelukkig. Staat inderdaad bij mij nu ook Kings Of Amalur, meteen links onder staat wel Crysis 3 Beta. Net even gespeeld, speelt prima. Zeker de nieuwe Hunter mode is erg leuk, de Hunters zijn namelijk niet zo overpowered als ik dacht en je hebt een tijdslimiet wat de druk weer hoger maakt.

Crash Site vond ik weer wat minder, misschien ook omdat ik constant afgemaakt werd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dus net gespeeld, maar zelfs op high zonder AA is het bijna onspeelbaar met een HD 7950 icm i5 3570k @4.2 GHz.
De drivers zullen wel geupdated worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:31:
Ik heb het dus net gespeeld, maar zelfs op high zonder AA is het bijna onspeelbaar met een HD 7950 icm i5 3570k @4.2 GHz.
De drivers zullen wel geupdated worden.
Vreemd, heb hier helemaal geen last van terwijl ik mindere gear heb dan jij namelijk GTX 560 Ti + i5 2500K. Misschien een AMD issue? Meerdere mensen last van of niet?

Edit: lees net dit: http://nl.hardware.info/n...de-open-beta-van-crysis-3 dus misschien komt er ook binnenkort een update voor AMD? Hoop het want het is echt een leuke beta.

[ Voor 19% gewijzigd door hifigamefreak op 29-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
hifigamefreak schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Vreemd, heb hier helemaal geen last van terwijl ik mindere gear heb dan jij namelijk GTX 560 Ti + i5 2500K. Misschien een AMD issue? Meerdere mensen last van of niet?

Edit: lees net dit: http://nl.hardware.info/n...de-open-beta-van-crysis-3 dus misschien komt deze ook binnenkort voor AMD?
Hier een i2500k en een gtx580, draait zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58
Draait prima hier (660Ti met nieuwste beta drivers die NVIDIA gisteren heeft gereleased).
Hunter mode is chill, heerlijk met stealth en crossbows, surviven is dan weer wat minder boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Gtoniser schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:43:
Draait prima hier (660Ti met nieuwste beta drivers die NVIDIA gisteren heeft gereleased).
Hunter mode is chill, heerlijk met stealth en crossbows, surviven is dan weer wat minder boeiend.
Maakt het draaien met of zonder die beta drivers nog een groot verschil? Volgens Nvidia draait alles 65% beter maar dat zal niet bij elke kaart zo zijn. Bij mij is het nu al prima speelbaar en heb niet zo'n zin in beta drivers alleen voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekke007
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
Draait inderdaad slecht op een HD 7950 en I5 3570K . Veel framedrops en geen goede framerate, wachten op amd drivers waarschijnlijk. Als dit maar opgelost is op launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58
hifigamefreak schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:11:
[...]

Maakt het draaien met of zonder die beta drivers nog een groot verschil? Volgens Nvidia draait alles 65% beter maar dat zal niet bij elke kaart zo zijn. Bij mij is het nu al prima speelbaar en heb niet zo'n zin in beta drivers alleen voor dit spel.
Ik heb geen idee, had de drivers er gisteren al opgezet dus niet zonder geprobeerd. Heb ook niet met de grafische instellingen zitten spelen. Als je gewoon een goede framerate hebt zou ik het vooral zo laten. Die 65% is voor SLI opstellingen volgens mij, single GPU staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Gtoniser schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:43:
Welke instellingen als ik vragen mag? Heb zelf nog niets kunnen testen of zo, maar zou wel graag weten op welke niveau het te spelen valt. Heb namelijk ook een 660TI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Inderdaad op mijn 7870 draait het gewoon crap. Hoop dat AMD hier wat mee doet.
Dit is pas de eerste keer dat ik het zeg, maar ik vind het erg lelijk, zelfs op de hoogste settings... Een flinke domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Kan men eigenlijk het account gebruiken dat gemaakt is op de website van crysis voor origin? Ik heb het geprobeerd, maar lijkt niet te lukken. Nog niet zo heel lang geleden een account aangemaakt voor crysis 2. Maar als ik wil inloggen krijg ik een log in voor origin... Ben ik verplicht om een nieuw account aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
Is iemand al aan het spelen? Ik krijg alleen de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de Crysis 3 server......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Beta drivers doen niet veel bij mij, want hij draait geen sli in de beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:48:
Vanavond maar even van de xbox marketplace halen, ben weer erg benieuwd.
Ik vond het destijds wel een beetje jammer dat Crytek was overgestapt naar pure infantry combat. Die VTOL's vroeger waren ook wel lachen.
Blij dat ik niet de enige ben met dat gevoel en die opmerking. :)
Crysis 1 multiplayer had gewoonweg een Battlefield gevoel: het was iets uniek, je had grote maps, auto's, heli's, tanks, VTOLs, spawn trucks...

Ik heb er meer dan 200 uur ingestoken in die multiplayer, terwijl ik de Crysis 2 MP maar zéér kort heb gespeeld...

Waarom, waarom zijn developers zo dom om gewoon Call of Duty te volgen? Je bent niets met kopieren van anderen! Het gaat hem net om differentiatie...
En kijk hoe dood de Crysis 2 MP nu wel niet is: slechts paar volle servertjes!

Als alle developers toch zo graag kopieren: waarom kopieren ze dan eens niet Battlefield, voor de verandering? Die kut multiplayer gamemodes met kleine maps en shitty perks, hebben we nu ook wel al gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Die MP Beta draait weer net zo slecht als de MP Alpha... daar moet Crytek echt eens wat aan gaan doen, want het ziet er niet eens zo heel bijzonder uit t.o.v. Crysis 2 dat gewoon lekker draait.

Verder wel een leuke modus dat van die Hunter mode... van beide kanten is het niet makkelijk:
-Als Hunter moet je binnen 90 seconden iedereen van de kaart zien te vegen
-Als Defender moet je ALLE Hunters zien te doden, terwijl je niet cloaked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het enkel op low spelen zonder fps drops, met een HD 7950 en een i5 3570k.
Ik vind dit echt erg...
Als consoles het kunnen dan moet die het toch ook kunnen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Daar zit ook het probleem, het is console poort nummer zoveel.
Inmiddels alweer de ruimte vrijgemaakt op mijn PC.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
fast-server schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:14:
Daar zit ook het probleem, het is console poort nummer zoveel.
Inmiddels alweer de ruimte vrijgemaakt op mijn PC.
als je de zwartwaarde moet veranderen staat er ook iets van dat je iets met je "tv" moet doen...... best erg :x

overigens lukt het mij om op high zonder of met fxaa redelijk te spelen. 2500k en 2x 6870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:48
Ze totaal niks aan de optimization gedaan sinds de alpha...draait nog net zo ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Jorn1986 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:02:
Die MP Beta draait weer net zo slecht als de MP Alpha... daar moet Crytek echt eens wat aan gaan doen, want het ziet er niet eens zo heel bijzonder uit t.o.v. Crysis 2 dat gewoon lekker draait.
1+

Verder is het wel grappig om te spelen en de hunter mode bevat wel wat spanning. Dit loopt naar mijn weten beter in de map airfield.
Ik hoop wel dat AMD nog met drivers hiervoor komt of dat Crytek gewoon er iets aan gaat doen. Ik had eens voor de grap de anti-aliasing op het hoogste gezet en de rest ook, ik kreeg nog geen 1fps per seconden. Lagg oke, maar niet zo extreem met een 7870..., dat lukt BF3 niet eens op ultra 8)7 Terwijl het er niet minder uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
Probeer deze drivers misschien dat deze slechte console poort voor jullie beter gaat lopen ...ik brand aan deze crysis ellende mijn vingers niet meer.

AMD Catalyst 13.2 Beta

http://support.amd.com/us...atalyst132BetaDriver.aspx

AMD sends word that the new Catalyst 13.2 Beta drivers are now available. Grab them if you need them.

Improves performance up to 15% in high MSAA cases for the Crysis 3 beta release

•Future updates will be made to AMD Catalyst 13.2 Beta to further improve performance in Crysis 3 for both single GPU and CrossFire configurations
•Significantly improves latency performance in Skyrim, Boderlands 2, and Guild Wars 2
•Improves single GPU performance up to 50% for DmC Devil May Cry
•Improves CrossFire performance up to 10% for Crysis 2
•Resolves Texture flickering seen in DirectX9.0c applications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb met die beta driver net even Crysis 3 getest en ik moet zeggen dat ik meer fps heb, maar het stomme eraan is dat ik de AA niet omhoog moet schroeven en hoogstens een of twee settings op very high kan zetten anders laggt die weer. Hij draait ook niet eens stabiel. Als deze zo bij launch is, dan ga ik niet geloven dat je deze met een 7970/680 deze op het hoogste gaat draaien... en dan haal ik hem niet eens.
Met zoiets doen ze geen goede zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-09 15:22
Net even een paar uurtjes gespeeld met een GTX 570 en I7 920@3,8 en ik vond hem juist wel lekker soepel draaien. Heb natuurlijk niet de hoogste instellingen maar het zag er goed uit en er zit toch best een berg detail in de mappen.
Ik vind dit spel niet echt te vergelijken met BF3 want de meeste mappen die ik daar gespeeld heb waren best kaal kwa aankleding. Wel weer meer spelers per map maar goed.
Opzich is de hunter mode wel leuk maar doordat je op de radar te zien bent is het knap lastig een potje te winnen als Cell troepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
megadoom schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:34:
[...]

als je de zwartwaarde moet veranderen staat er ook iets van dat je iets met je "tv" moet doen...... best erg :x

overigens lukt het mij om op high zonder of met fxaa redelijk te spelen. 2500k en 2x 6870
Inderdaad, was bij Crysis 2 ook zo vernoemd.
En ze leren ook uit nog andere fouten niet: je wapen is veel te groot, en neen, je FOV vergroten gaat daar niets aan veranderen. En de HUD is ook supergroot. Mensen denken zeker dat wij blinde mollen zijn ook al zitten we maar 50 cm van het beeldscherm?
Grote HUDs horen bij consolegames omdat men daar natuurlijk véél verder zit.

Ik heb de Beta nog niet geprobeerd overigens (de Alpha wel): pas na mijn laatste examen (overmorgen) wordt het uittesten.

Ook vind ik het echt ontnuchterd dat er zo weinig innovatie is:
exact zelfde wapens
zelfde scopes
zelfde HUD
zelfde UI
zelfde sounds
zelfde reload animaties
zelfde - of misschien ietsje veranderde, maar nog steeds INSPIRATIELOZE - nanosuits.
Dit is hoe het in CRYSIS 1 eruitzag: zo moet het dus. Bij Crysis 2 en 3 ziet het er gewoon vies uit en lijk je gewoon op een average soldier.

Afbeeldingslocatie: http://download.gamespotcdn.net/d4/user_images/1910/nanosuit1nanosuit2.png

Seriously, Crytek... Leuk dat je innoveert op gebied van graphics, maar daarom moet je voor al de rest niet innoveren ofzo? :X
Die Hunter Mode klinkt wel leuk en innovatief, maar das dan ook alles dat verfrissend lijkt... Lijkt me dus wat mager.
Ik heb wel het volste vertrouwen in de SP: hoewel die lineair was en veel mensen hem minder vonden, vond ik hem verrassend goed, leuk en lang! Uiteraard gespeeld met DirectX 11 patch + high res textures. :9~

Oja, en dan is er nog dumbing down van de game mechanics! Wisten jullie dat springen geen invloed meer heeft op je meter rechtsonder? |:(

edit:
net_niet_mooier_dan_hoopje_stront.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/Crysis%203/stront.PNG

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 29-01-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:19
Game loopt voor geen meter. Heb een 7970 en de fps zakt wel erg vaak naar 30 op low. Dit is gewoon de zoveelste console port ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

OE42 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:24:
Game loopt voor geen meter. Heb een 7970 en de fps zakt wel erg vaak naar 30 op low. Dit is gewoon de zoveelste console port ;(
Resolutie? Met alles op low @ 1280x800 heb ik altijd wel 60fps+. Niet zo veel als met Crysis2, maar hopelijk ligt dat aan de oude beta build. Niet dat ik deze game ga kopen....

Voor de rest eigenlijk zoals de alpha, maar dan met hunted mode (+ bow) en de airport map erbij en zonder lag. Hunted mode is wel grappig en hadden ze veel eerder moeten doen gezien de nanosuits en de mogelijkheden ermee. Mar ik denk dat ze het er maar bij hebben gedaan gezien de populariteit van bepaalde HL2 mods. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistere gespeeld, speelde toch wel netjes weg voor constant 30 fps

hopelijk komen ze toch wel met driver updates voor het spel zodat het wat extra fps krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke multiplayer hardcore shooter is het :

Multiplayer Xbox 360 in full hd.

_/-\o_

deze ga ik zeker halen voor de xbox 360.
ik heb de beta ook op de pc gespeeld.
maar dat speelde toch iets minder dan op de xbox 360.
de graphics vond ik op beide systemen ongeveer vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIRII
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 14:26
Gister ook de beta binnen getrokken en moet zeggen dat mijn GTX 670 oc er gister toch flink van zweette (alles high op 1920x1080).

Zal vanavond kijken of we wat waardes kunnen registreren.

Moet wel zeggen dat het nu al heerlijk wegspeelt.

[ Voor 5% gewijzigd door VIRII op 30-01-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Protip. Om FOV hoger te zetten en intro filmpjes over te slaan, maak een autoexec.cfg file aan in de hoofdfolder van Crysis 3 MP Open Beta. Plak deze regels erin:
code:
1
2
3
4
cl_fov 80
r_DrawNearFoV 80
pl_movement.power_sprint_targetFov 80
g_skipIntro 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Hier een 7970 met i5 3570k (4.5ghz) (AMD cataclyst 13.1 WHQL ) en ik kreeg hem niet eens stabiel boven de 30 Fps, zonder AA, draait overigens op 2560x1440 resolutie

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:58:
Heerlijke multiplayer hardcore shooter is het :

[video]

Multiplayer Xbox 360 in full hd.

_/-\o_

deze ga ik zeker halen voor de xbox 360.
ik heb de beta ook op de pc gespeeld.
maar dat speelde toch iets minder dan op de xbox 360.
de graphics vond ik op beide systemen ongeveer vergelijkbaar.
LOL, heb je een Pentium 2 staan ofzo?

Maar zie ik nou deathstreaks? Vrij kansloos dat ze dat erin stoppen.

Als je een filmpje hebt waarin je ook een kill maakt, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Graphics is echt niet te vergelijken met een PC versie lol misschien op Low ja maar als ik het film ziet hebben ze echt veel dingen uit de console versies gehaald

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:
[...]

LOL, heb je een Pentium 2 staan ofzo?

Maar zie ik nou deathstreaks? Vrij kansloos dat ze dat erin stoppen.

Als je een filmpje hebt waarin je ook een kill maakt, graag.
nee hoor ik heb een msi gt70 laptop met i7 en gtx 675m.
en er zitten kills in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Game valt mij tegen.
Graphisch zit het wel snor, en haal op high gewoon lekker ~100 FPS.
Maar gameplay kan mij echt niet lang boeien, heb het allemaal wel eerder gezien.

Die futuristische setting heeft mij overigens nooit echt geboeid.
Heb ondanks dat ik de spellen bezit nog nooit een Crysis uitgespeeld, altijd als de aliens kwamen hield ik het voor gezien.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 30-01-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan is er iets mis met je ogen of je instellingen staan niet goed. De console versie kan natuurljik grafisch nooit tippen aan de PC versie.

Ik heb tot de helft gekeken en toen lag je al 5x op de grond, dus niet verder gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is dus echt iets mis met de AMD drivers of zo, dat kan toch niet dat een HD 7950 het alleen op low aankan?
Maar nu ontopic:
Is het het spel/de connectie of zoiets, maar soms heb ik vind het zo frustrerend dat het zoo lang duurt voordat je iemand hebt neergeschoten.
Ik begin gewoon niet meer aan long range engagements met mijn scarab, zelfs op 30 meter afstand kan ik geen 2 mensen met één mag neerschieten.
Ik dacht het te kopen, maar ik denk dat ik er gewoon gefrustreed van ga geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:23:
Er is dus echt iets mis met de AMD drivers of zo, dat kan toch niet dat een HD 7950 het alleen op low aankan?
Maar nu ontopic:
Is het het spel/de connectie of zoiets, maar soms heb ik vind het zo frustrerend dat het zoo lang duurt voordat je iemand hebt neergeschoten.
Ik begin gewoon niet meer aan long range engagements met mijn scarab, zelfs op 30 meter afstand kan ik geen 2 mensen met één mag neerschieten.
Ik dacht het te kopen, maar ik denk dat ik er gewoon gefrustreed van ga geraken.
Ze hebben de recoil 'verCoD' ten opzichte van Crysis2. In Crysis2 had je eigenlijk geen recoil, maar nu heb je dus wat lichte recoil die alle kanten opgaat. Maakt long range battles wat lastiger ja als je niet tap of burst fire gebruikt. Beetje rare verandering, aangezien de wapens in Crysis2 nou niet super dodelijk waren, zeker als je armor mode gebruikte. Maakt hipfire in Crysis3 weer interessanter (lees: iedereen doet het).

Maar in Crysis3 willen ze meer en meer afstappen van suitpowers denk ik of je er in ieder geval minder over na laten denken. In Crysis1 had je nog 3-4 powers die je moest managen, in Crysis3 heb je alleen nog stealth wat energy verbruikt als je het aanzet. Zelfs armor kan automatisch met de juiste 'perk'. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:23:
Maar nu ontopic:
Zet je Antialasing mode op SMAAlow of med, heb ik gedaan helpt enorm. Verder heb ik alles op VERYHIGH staan en 16X AA op 1920x1080p constant op 60 fps (7970)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OE42 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:00:
[...]

Zet je Antialasing mode op SMAAlow of med, heb ik gedaan helpt enorm. Verder heb ik alles op VERYHIGH staan en 16X AA op 1920x1080p constant op 60 fps (7970)
Ik heb geen AA en alles op low, anders krijg ik echte fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heb hem er nu ook maar weer van af gegooid... Had de Hunter Mode al weer vrij snel gezien, en ben daarna weer vrolijk BF3 Aftermath MP gaan spelen...

Bijna eng gewoon die vastlopers op mijn AMD HD7970: ik dacht even dat m'n videokaart kapot ging met allerlei strepen door m'n beeld (die kort daarna weer verdwenen).
Niet de 13.2 bèta drivers geprobeerd, maar ga het niet meer proberen ook.

Als Crytek niet iets doet aan die performance bij release, ga ik hem nooit kopen ook. Dat ondanks dat de Single Player zéér spectaculair lijkt te worden, afgaande op de vele trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eviltwin-NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12-2022
Heeft iemand dit spel al op de PS3 werkend? zou toch ook gister al uit moeten zijn gekomen?
Ik zie wel dat de PSN geupdated want je kan nu crysis 3 pre-orderen, wat gister nog niet kon, maar de demo (beta) staat er nog niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
Jorn1986 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:36:
Heb hem er nu ook maar weer van af gegooid... Had de Hunter Mode al weer vrij snel gezien, en ben daarna weer vrolijk BF3 Aftermath MP gaan spelen...

Bijna eng gewoon die vastlopers op mijn AMD HD7970: ik dacht even dat m'n videokaart kapot ging met allerlei strepen door m'n beeld (die kort daarna weer verdwenen).
Niet de 13.2 bèta drivers geprobeerd, maar ga het niet meer proberen ook.

Als Crytek niet iets doet aan die performance bij release, ga ik hem nooit kopen ook. Dat ondanks dat de Single Player zéér spectaculair lijkt te worden, afgaande op de vele trailers.
Dit snap ik dan niet.Zowat iedereen in dit topic die een AMD kaart heeft, heeft issues maar niet even de laatste Beta drivers proberen die speciaal voor deze game zijn en gaan uitgebracht worden. In plaats daarvan Crytek de schuld geven terwijl het toch best duidelijk is dat dit een AMD driver probleem is.
Als je de release notes van de laatste Beta leest staat hier zelfs in dat ze extra aandacht gaan geven aan Crysis 3 in de komende Beta releases. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik zelf speel de beta op een i5 750 (3.6ghz) 4 gb ram en een standaard hd5870'je...

Om 60fps te behouden speel ik dan ook alles op low en soms zelfs op 720p =p En alsnog (op de resolutie na) ziet het er beter uit dan de meeste andere games. Toch wel een ijzersterke engine hoor...

Heb ook nog een opname van een van m'n eerste potjes (lage bitrate en fps in opname... maar anders kon ik niet spelen + opnemen op mijn machine =p)

YouTube: HcoreSouljah Crysis 3 Multiplayer Open Beta match!

Ik vind de gameplay eigenlijk wel lekker: snel en vol met actie en je kan aardig freerunnen. Voor mij is dit virj nieuw want ik heb nooit Crysis 2 multiplayer o.i.d. gespeeld.

Alles low (behalve texture quality medium) 720p = 60+fps constant
Alles low (behalve '') 1080p= 45+
Alles high: 1080p= +-30
Hoger dan ''high'' is niet getest door mij en Vsync + AA staan altijd uit.
Oude drivers.

Van wat ik tot nu toe getest heb... Het spel is echter nogal snel dus ik ga voor zoveel mogelijk frames :D

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 30-01-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Brutal1ty schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:06:
Ik zelf speel de beta op een i5 750 (3.6ghz) 4 gb ram en een standaard hd5870'je...

Om 60fps te behouden speel ik dan ook alles op low en soms zelfs op 720p =p En alsnog (op de resolutie na) ziet het er beter uit dan de meeste andere games. Toch wel een ijzersterke engine hoor...

Heb ook nog een opname van een van m'n eerste potjes (lage bitrate en fps in opname... maar anders kon ik niet spelen + opnemen op mijn machine =p)

YouTube: HcoreSouljah Crysis 3 Multiplayer Open Beta match!

Ik vind de gameplay eigenlijk wel lekker: snel en vol met actie en je kan aardig freerunnen. Voor mij is dit virj nieuw want ik heb nooit Crysis 2 multiplayer o.i.d. gespeeld.

Alles low (behalve texture quality medium) 720p = 60+fps constant
Alles low (behalve '') 1080p= 45+
Alles high: 1080p= +-30
Hoger dan ''high'' is niet getest door mij en Vsync + AA staan altijd uit.
Oude drivers.

Van wat ik tot nu toe getest heb... Het spel is echter nogal snel dus ik ga voor zoveel mogelijk frames :D
Toen ik zag wat je op 0.19 deed heb ik je filmpje meteen uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
OE42 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:10:
[...]

Toen ik zag wat je op 0.19 deed heb ik je filmpje meteen uitgezet.
Goh das jammer. Heb namelijk wel leuk het potje gewonnen en ben toch altijd nr 1 gebleven qua kills in elk potje so far. Door de heerlijke hoeveelheid n00bs. En dan bedoel ik niet mensen die nieuw zijn in Crysis (zoals ik en die dus vergeten dat ze een shotgun hebben op 0.19 of een keer misspringen zoals later in het filmpje) maar schijnbaar het algehele shooter genre.

Het is dan ook een filmpje om aan een vriend van mij te laten zien en geen showoff filmpje of whatever. Ook logisch want dan ga je niet je 2e of 3e potje uploaden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 30-01-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
morerevs schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:43:
[...]

Dit snap ik dan niet.Zowat iedereen in dit topic die een AMD kaart heeft, heeft issues maar niet even de laatste Beta drivers proberen die speciaal voor deze game zijn en gaan uitgebracht worden. In plaats daarvan Crytek de schuld geven terwijl het toch best duidelijk is dat dit een AMD driver probleem is.
Als je de release notes van de laatste Beta leest staat hier zelfs in dat ze extra aandacht gaan geven aan Crysis 3 in de komende Beta releases. |:(
Juist ja. Deze dus: http://benchmark3d.com/amd-catalytst-13-2-beta-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
morerevs schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:43:
[...]

Mjah, maar had al een aardig beeld gekregen van Crysis 3 dankzij zowel de Alpha vorig jaar november, als de Beta die ik nu gespeeld hebt.
Dus gespeeld in 1920x1080 ''low'', en weer genoeg gezien: daarna er dus af gegooid.

EDIT: maar het is ook heel simpel qua multiplayer wat mij betreft bij deze game: de Alpha spelende wilde ik de ''hunter mode'' spelen, gezien deze ook getoond werd op de E3, nu ik de ''hunter mode'' heb gespeeld in de Beta heb ik het online gedeelte wel weer zo'n beetje gezien.

Wat mij betreft moet Crysis 3 het (hoe dan ook) toch gaan hebben van de singleplayer, want de omgevingen in de multiplayer zouden gafe singleplayer taferelen kunnen opleveren.

[ Voor 22% gewijzigd door Jorn1986 op 30-01-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even een uurtje gespeeld op de 360. Multiplayer is leuk al denk ik niet dat ik die veel zal spelen, Crysis games koop ik nog het meest voor de singleplayer aangezien ik veel liever een potje BF3 speel.
Daarentegen vind ik het een leuke afwisseling op BF en CoD, zeker nu ik een beetje klaar ben met al die CoD's die ze uitbrengen.
Maargoed, leuke multiplayer en een SP waar ik al een tijdje naar uitkijk, kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Eviltwin-NL schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:48:
Heeft iemand dit spel al op de PS3 werkend? zou toch ook gister al uit moeten zijn gekomen?
Ik zie wel dat de PSN geupdated want je kan nu crysis 3 pre-orderen, wat gister nog niet kon, maar de demo (beta) staat er nog niet bij :(
Ik kon hem ook niet vinden gisteravond, alleen de pre-order inderdaad. En daar bij die pre-order is ook geen demo te vinden :(

Eergister op de pc gespeeld. hd7850 kon hem makkelijk aan op High settings met 13.1 drivers..
Vond het geen supertof spel alleen, de recoil voelt heel vreemd aan (kan aan mij liggen).. misschien is die op de ps3 wat leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Ben ook even met Crysis 3 aan de slag gegaan, maar het draait inderdaad nog niet helemaal soepel.
Ik speel nu alles op Low, Textures Very High, FXAA. Even een klein filmpje gemaakt van een korte game.

[YouTube: http://youtu.be/O0id38FF6x0]

Hier nog een grappig momentje :P Had hier zo'n paal uit de grond gehaald, daar kan je dus mee gooien >:)

[YouTube: http://youtu.be/mo9P9el32Kk]

Met recording haalde ik meestal 60fps en soms wat drops. Dus met deze settings loopt hij nu prima. Zonder filmprogramma haal ik eigenlijk altijd min. 60 fps

Specs:
AMD x4 955
6950 2gb
12gb ram

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Net even op de Xbox360 gespeeld. Opzich loopt het wel lekker, alleen heel af en toe een irritante fps drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
AquaSheep schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:11:
Protip. Om FOV hoger te zetten en intro filmpjes over te slaan, maak een autoexec.cfg file aan in de hoofdfolder van Crysis 3 MP Open Beta. Plak deze regels erin:
code:
1
2
3
4
cl_fov 80
r_DrawNearFoV 80
g_skipIntro 1
Thanks, dat maakt het al veel beter. Heb 'em op 90 gezet!

Mijn bevindingen:
- DEM GRAPHICS _/-\o_ Haal op High zo rond de 50-60 fps maar heb nu alles op Low staan om geen mouselag te hebben. Maar zelfs op Low is het :9~ :9~ ...
- Waarom zijn die crosshairs zo ubergroot? Dat ziet er toch niet uit? En normaal gezien zouden zulke grote crosshairs betekenen dat je bij hipfire extreem in-accuraat bent. Maar dat is niet het geval...
- Crash site is leuk. Hunter ook maar dat word ik toch rapper beu. De rondes zijn ook snel voorbij daar, wat mij irriteer. Ik verkies dan ook de lange Battlefield matches over de uberkorte CoD matches.
- Er klopt toch iets niet bij het inzoomen... het voelt zo raar. Crysis 2 had hetzelfde probleem. Crysis 1 nochtans niet. Je kunt je target niet accuraat volgen...
- De runspeed mag wel wat omlaag voor mij.
- ZEER irritant dat de lobby time zo laag is. Je hebt geen tijd om tussenin je wapen aan te passen of wat dan ook.
- De in-game HUD mag op PC zeker wat kleiner. Ik krijg er bijna een beklemmend gevoel van...

Specs:
Intel i5 3570K
8 GB mem
ATI HD 6950 1GB
SSD
1920x1080 res

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 31-01-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

AquaSheep schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:11:
code:
1
2
3
4
cl_fov 80
r_DrawNearFoV 80
g_skipIntro 1
Vreemd maar bij mij pakt hij dit niet op. Hij skipt wel alle intro filmpjes dus hij leest wel het bestand in maar hij doet vervolgens helemaal niks met de FoV commands. Heb waardes tussen de 60 en de 90 geprobeerd bij alledrie maar bij mij heeft dat geen effect. Iets te maken met Hunter mode, wat ik overigens erg vreemd zou vinden, misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Vreemd, als je probeert om handmatig in de console de FoV probeert te veranderen dan? Bij mij werkt het wel, maar ik speel eigenlijk alleen maar Crash Site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WTF € 69,95 op Origin.. :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
Dat is de deluxe edition waar je Crysis en Crysis 2 bijkrijgt plus de soundtrack en een berg unlocks voor de multiplayer. Als je dat allemaal interessant vind valt de prijs wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eviltwin-NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12-2022
questarey schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:58:
[...]

Ik kon hem ook niet vinden gisteravond, alleen de pre-order inderdaad. En daar bij die pre-order is ook geen demo te vinden :(

Eergister op de pc gespeeld. hd7850 kon hem makkelijk aan op High settings met 13.1 drivers..
Vond het geen supertof spel alleen, de recoil voelt heel vreemd aan (kan aan mij liggen).. misschien is die op de ps3 wat leuker
Ik heb zo juist de oplossing gevonden, ik zal hem even met de rest delen:

http://community.eu.plays...the-PS-Store/m-p/18192510

Groeten,

Eviltwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
35 op cjs :)
16 extra voor C2+C1

[ Voor 6% gewijzigd door OE42 op 01-02-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Damn, ik vind de game toch leuker dan verwacht. :)

Bij de Crysis 2 Alpha/Beta was ik nog teveel geïrriteerd doordat m'n op kleine maps en perks ging focussen, waardoor ik het niet echt leuk vond.

Maar bij Crysis 3 heb ik me er dan maar bij neergelegd en geef ik de franchise een tweede kans.
Ik merk wel dat ik beter word: bij Crashsite gamemode beland ik nu wel meer en meer in top drie.

Ook staan nu mijn controls optimaal:
- armor mode op 1e schoudertoets vd muis
- grenade smijten op 2e
- cloak mode op A (voor azerty) of Q (voor qwerty)
- die "infrared vision" op E

Ik voel dat ik hiermee ontzettend gemakkelijk kan switchen tussen de modes, wat ik wel zeer veel doe...

Standaard heb je wel de perk waarbij je armor mode automatisch aangaat. Maar dat vind ik vervelend want ik heb zelf de reflex om armor mode in te schakelen van zodra ik gehit word. Met die perk, schakel in de mode veel per ongeluk uit. Kheb dus liever totale controle over wanneer de mode werkt.

Ook kreeg ik van iemand nog volgende tweak dat bij je autoexec.cfg mag:
Om de mouse acceleration uit te doen.
code:
1
2
3
i_mouse_accel 0
i_mouse_smooth 0
i_mouse_accel_max 0

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 01-02-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asgaro schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:49:
Damn, ik vind de game toch leuker dan verwacht. :)
Weet je het wel zeker? Toch eng veel 'CoD' like hoor. ;)

Ik heb zelf melee en crouch op m'n duimknoppen zitten van m'n muis. Snel sliden of panic melee is best handig. Ik gebruik die suit vision eigenlijk nooit. In Crysis3 lijkt cloak iets duidelijker voor anderen lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
http://support.amd.com/us...atalyst132BetaDriver.aspx

Weer nieuwe Beta's voor AMD. Vooral MSAA verbeteringen maar wie weet ook verdere optimalisaties voor Crysis 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
hoeveel vram gebruikt crysis 3 eigenlijk? gebruikt het 1+ gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
Bij mij pakt ie 1180 ong. met een mix van High en Medium SMAA low. 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:04:
[...]

Ik heb zelf melee en crouch op m'n duimknoppen zitten van m'n muis. Snel sliden of panic melee is best handig. Ik gebruik die suit vision eigenlijk nooit. In Crysis3 lijkt cloak iets duidelijker voor anderen lijkt wel.
Ik vind Crysis 3 ook erg veel op CoD lijken, hoewel ik Crysis 2 nooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Gundogan schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:04:
[...]

Hehe, idd. De maps mochten voor mij gerust wat groter bijvoorbeeld.

Cloak: ja, bij Crashsite is het idd relatief duidelijk maar in Hunter mode is het wel een stuk minder duidelijk. :)
Haha, wel hilarisch ja. Ik heb al grappig bedoelde commentaries gezien dat voor mij fake overkwamen, maar deze is legit hilarisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

OE42 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:45:
[...]

Ik vind Crysis 3 ook erg veel op CoD lijken, hoewel ik Crysis 2 nooit heb gespeeld.
Crysis 2 is ook vrij CoD-like, maar eigenlijk met een meer arena shooter twist door de suit powers. Crysis 3 is een verlengde van Crysis 2, maar met minder suit management, meer recoil op de wapens en de toevoeging van de VTOL, mech en superwapens in de map.

Ik vind Crysis 2 beter, maar dit is ook nog erg vermakelijk. Hoewel ik de release wel afwacht om te zien of Crytek deze keer wel z'n game heeft gepolijst.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 02-02-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Een Crytek developer heeft voor de PC gamers een tweak tool gemaakt zodat eenvoudig meer geavanceerde opties kunnen getweaked worden in de Beta!
Alle info hier: http://www.mycrysis.com/f...093b195e73f6f8fd4791fd126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Asgaro schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:23:
Een Crytek developer heeft voor de PC gamers een tweak tool gemaakt zodat eenvoudig meer geavanceerde opties kunnen getweaked worden in de Beta!
Thanks! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Erg bedankt voor dat tools >:)
Asgaro schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:23:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 18:53
Wel grappig dat in de requirements voor de pc versie SLI aan wordt geraden, terwijl SLI niet eens schaalt.

Zonder correct SLI profiel bijv GPU1 94% load, GPU 2 5% load, met correct profiel: GPU1 55% load, GPU 2 45% load. Er wordt momenteel dus feitelijk gezien geen gebruik gemaakt van de power die SLI biedt (met andere woorden: GPU2 is waardeloos).

Nvidia inspector Crysis 3 profile, driver versie 313.96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Geldt dat ook voor Crossfire of schaalt dat wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
pff, net crysis 3 geprobeerd op de xbox.... die graphics zijn gewoon om van te huilen (in negatieve zin)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05-2024
kort filmpje opgenomen met Dxtory, settings verry high :9~ :9~ :9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ixRm1Zcm33c]

systeem specs:
Intel I7 2600K @ 3,4 Ghz
Kingston HyperX 16GB @ 1600 Mhz
Asus Maximus IV Extreme (3.0)
Asus Nvidia GTX 690 4GB

Text kan niet worden weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
General-Z schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:40:
kort filmpje opgenomen met Dxtory, settings verry high :9~ :9~ :9~

[video]

systeem specs:
Intel I7 2600K @ 3,4 Ghz
Kingston HyperX 16GB @ 1600 Mhz
Asus Maximus IV Extreme (3.0)
Asus Nvidia GTX 690 4GB
Waren je tegenstanders wel op- de hoogte dat de ronde al begonnen was? :P
Mag ik vragen hoeveel FPS je draait met die GTX 690, hiermee moet je toch wel AA op die resolutie in kunnen schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05-2024
40-60 fps. AA is niet nodig, doet de kaart zelf al, Nvidia drivers staan op quality ingesteld

Text kan niet worden weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29

Bever!

3

Ziet er erg mooi uit. Maar vind het spel alleen geen klap aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Versteegrob schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:01:
Geldt dat ook voor Crossfire of schaalt dat wel goed?
Weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik verwacht van niet. Men geeft aan dat multi GPU in het algemeen atm niet ondersteund wordt door de game, al zou het wel moeten volgens Crytek en in dit geval dan Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Toch onbegrijpelijk dat je voor zo'n zware game geen multi GPU kan inschakelen.

Wordt EyeFinity dan wel ondersteunt? Dat is tegenwoordig ook nog maar afwachten. BO2 ondersteunt het ook niet.

BF3 ondersteunt gelukkig alles wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bever! schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:12:
Ziet er erg mooi uit. Maar vind het spel alleen geen klap aan :D
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. En er lijkt me echt geen ene zak aan. Met Crysis 2 was ik ook erg snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. En er lijkt me echt geen ene zak aan. Met Crysis 2 was ik ook erg snel klaar.
het is ook meer een hardcore shooter.
ik ga em wel ff checken op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een hardcore shooter die zich net als deel 2 waarschijnlijk weer op het grote publiek zal gaan richten, waarin je ontzichtbaar kan worden. Tuurlijk dennis. Waarom is dit meer hardcore dan CoD of BF? Ik zie nog steeds dat er een hoop hits nodig zijn om iemand om te liggen (in je eigen filmpje notabene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:02:
Een hardcore shooter die zich net als deel 2 waarschijnlijk weer op het grote publiek zal gaan richten, waarin je ontzichtbaar kan worden. Tuurlijk dennis. Waarom is dit meer hardcore dan CoD of BF? Ik zie nog steeds dat er een hoop hits nodig zijn om iemand om te liggen (in je eigen filmpje notabene).
klopt het is meer chaotisch.
wel veel meer actie dan in cod met al die campers daar (ik ook)
ik ga zeker met de multiplayer van C3 tot op zijn minst 1000 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
C3 is toch eventjes anders dan C2. Crytek heeft naar CoD gekeken, en daarbij geconstateerd dat het verhogen van de gameplay snelheid meer en sneller actie betekend.

Je kun nu dus als een maniac een map doorrennen en jumpen. Absoluut iets wat de CoD jeugd aanspreekt. De vraag is alleen hoe lang deze jeugd uit blijft gedaagd door een game als deze welke toch een sci fi game is, terwijl CoD (ondanks de keiharde fictie) toch meer naar de realiteit neigt (voor mijn gevoel dan).

[ Voor 11% gewijzigd door IngamerX op 07-02-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

IngamerX schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:05:
C3 is toch eventjes anders dan C2. Crytek heeft naar CoD gekeken, en daarbij geconstateerd dat het verhogen van de gameplay snelheid meer en sneller actie betekend.

Je kun nu dus als een maniac een map doorrennen en jumpen. Absoluut iets wat de CoD jeugd aanspreekt. De vraag is alleen hoe lang deze jeugd uit blijft gedaagd door een game als deze welke toch een sci fi game is, terwijl CoD (ondanks de keiharde fictie) toch meer naar de realiteit neigt (voor mijn gevoel dan).
Het is meer CoD, maar niet echt qua snelheid (CoD is slow paced). In Crysis 2 kan je net zo 'snel', zo niet sneller, zijn als in Crysis3, als je maar de juiste modules pakt.

Stealth, movement en energy transfer 3 in Crysis2 = unlimited energy zowat met snelle movement en lange stealth time. In Crysis 3 heb je dat niet echt, ook al verbruikt springen en sprinten geen energy meer.

Het is meer CoD omdat het is versimpelt. Spelers minder laten nadenken over keuzes tijdens het spelen en mindere spelers een handje helpen. Bijvoorbeeld de aanwezigheid van deathstreaks, auto armor en random recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
megadoom schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:38:
pff, net crysis 3 geprobeerd op de xbox.... die graphics zijn gewoon om van te huilen (in negatieve zin)...
Hetzelfde geldt voor de ps3. Goed, dat de graphics minder zijn ok, zo slecht ziet het er ook niet uit. Echter de fps is zo laag (20-25 constant schat ik) dat het niet lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb net Crysis 3 op de pc met m,n Xbox360 controller gespeeld. Het spel past zich gelijk aan, aan alle knoppen... lol? (Console port :P)
Moet wel zeggen dat het enigste spel waarvoor ik mijn xbox360 nog voor zou aanraken, Halo 4 is... Crysis 3 met een controller en meer fps spelen is toch leuker dan op de console. Het ziet er op low settings met FXAA ook nog eens mooier uit.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 10:06
Mosin schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:25:
Ik heb net Crysis 3 op de pc met m,n Xbox360 controller gespeeld. Het spel past zich gelijk aan, aan alle knoppen... lol? (Console port :P)
De meeste PC-games passen zich aan aan de controller, voor veel gamers een voordeel.
En dat het een consoleport is, is logisch... De meeste multiplatformgames zijn ports..

[ Voor 3% gewijzigd door xGlasvezelkabel op 09-02-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Hoe is het op de PC met de hackers? Crysis 2 is volledig verneukt door de niet afgeschermde beta waardoor ook de MP van de uiteindelijke game, ondanks alle patches, niet te spelen was door de vele hacks... Heb matches meegemaakt waarbij meer dan de helft van de mensen schaamteloos aan het hacken was, hoop niet dat het weer zo'n onzin wordt!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Als je prijzen van Crysis 3 wilt weten kun bijv. terecht op budgetgaming, houdt de discussies hier beperkt.