Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik heb de TS wat aangepast/aangevuld met recentelijke informatie. Ik heb de laatste tijd, wat zeg ik, de laatste maanden niets meer aan de TS verandert omdat ik geen tijd genoeg heb. Ik zoek dus nog een extra mede-auteur voor dit topic die geïnteresseerd is in Crysis 3 en er alles vanaf weet.

Stuur mij een PB indien je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
xGlasvezelkabel schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:59:
[...]

De meeste PC-games passen zich aan aan de controller, voor veel gamers een voordeel.
En dat het een consoleport is, is logisch... De meeste multiplatformgames zijn ports..
Alleen console ports passen zich aan.

Beetje het idee achter het luie lichaam wat languit op de bank achter een big screen tv met 1 hand in de bak met chips [of in je broek] om vervolgens 4 keer een headshot kill te krijgen dankzij idiot mode on ..oops ik bedoel auto-aim on. :+ MMMMMUUUULLLTTILLLLKIILLLLLLL !!!

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 16-02-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
maxers1973 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:51:
[...]

Alleen console ports passen zich aan.
Hmm, dat ben ik toch niet zo zeker hoor.
Waarom zou je de toetsen "F", "E", etc willen zien in popup venstertjes als je een controller gebruikt? Tal van games passen automatisch de toetsen aan aan wat je gebruikt als input.

Maar dat terzijde want... GLORIOUS MOUSE & KEYBOARD 4 LIFE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:01

M2M

medicijnman

Asgaro schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:14:
[...]
Maar dat terzijde want... GLORIOUS MOUSE & KEYBOARD 4 LIFE *O*
+1

Zeker als ik videomateriaal bekijk van zogenaamde pro gamers op een console... Dan denk ik af en toe, als ik met mijn muis en toetsenbord daar tussen zou zitten, zou er helemaal geen uitdaging meer in zitten.

Misschien is het wel eens leuk om een muis en toetsenbord aan een PS3 oid te hangen en te kijken hoe ver je komt voordat je onder de noemer cheater van sony's online wereld geschopt wordt. Maar dat zal wel niet kunnen...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de beta op de pc afgelopen?

edit : beta is sinds de 12de al niet meer te spelen.

edit 2 : ik heb de hunter edition gekocht op origin en ben em nu aan het preloaden.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:18:
[...]

Misschien is het wel eens leuk om een muis en toetsenbord aan een PS3 oid te hangen en te kijken hoe ver je komt voordat je onder de noemer cheater van sony's online wereld geschopt wordt. Maar dat zal wel niet kunnen...
Is gewoon toegestaan. Sorry wil de pret van de PC gamer circlejerk niet bederven. Ga rustig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:07:
[...]

Is gewoon toegestaan. Sorry wil de pret van de PC gamer circlejerk niet bederven. Ga rustig verder.
Wel rustig aan met die knoppen op je xbox controller,voor dat je het weet trek je te ver. :+

Maar weet iemand of deze console port nu wel lekker loopt op een 7950 crossfire ?

[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 16-02-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat een 7950 crossfire je health met 1,1% doet toenemen. Ook ben je 10x beter in huppelen.

Huppelze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grap hier is dat een PC purist vraagt hoe iets draait voordat het uit is. Waarmee hij bewijst dat hij niet zo veel er van snapt. Niet erg. Het gaat er immers om dat een spel leuk is om te spelen. Max1973 (1973!) have fun man.

Ik haal mijn achievements in Crysis 3 wel weer op de Xbox. Daarna stap ik over op de PC versie om teleurgesteld te raken in het gebrek aan modtools. Daarna ga ik janken om alle cheaters in de multiplayer. Daarna knuffel ik weer al mijn consoles in de wetenschap dat de PC de plek is om een game te bouwen maar zeker niet om een spel te spelen. Oh behalve als graphics groter zijn dan gameplay dan wel. :P

(is het gelukt? is de PCvsConsole discussie nu hier bij Asgaro, Max1993 en Postius?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Asgaro, M2M en maxers1973; welkom in 2013. www.splitfish.com

Inclusief analoge movements. Beter nog dan een krampachtig toetsenbord. :+

En probeer het gerust op de PS3 tegen een redelijke clan. Ik denk dat je alle hoeken en gaten van de map te zien krijgt. :)

Oh en het is aim-assist, geen auto-aim als in een aimbot die je ongetwijfeld weer in grote getale op de PC zal gaan tegenkomen. En met een controller heb je ook 2 handen nodig. :F

Misschien moeten jullie je beter inlezen alvorens onzin uit te gaan kramen. ;w

On: volgens de Gamekings preview gaat dit deel een stuk beter worden dan 2 (is ook niet zoveel voor nodig). Ik ben dan met name wel benieuwd naar de SP, maar zal 'm niet full priced halen. Vraag me ook af of dat überhaupt wel zin heeft na 1 niet gespeeld te hebben en deel 2 op de helft verkocht te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Weet iemand het verschil tussen de Digital Deluxe en de Hunter Edition ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calsonic schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:34:
Weet iemand het verschil tussen de Digital Deluxe en de Hunter Edition ?
deluxe zit crysis 1 en 2 bij.
hunter zit crysis 1 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:39:
[...]

deluxe zit crysis 1 en 2 bij.
hunter zit crysis 1 bij.
Oke jammer ik hoopte op iets extras voor Crysis 3 en niet een toevoeging van de oude games die je toch niet meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:59

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Normaal koop ik nooit speciale digitale edities. Maar bij dit spel wel! Dit lijkt me zon gruwelijk vet spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Dit spel is toch nog niet uit op de pc? Hoe kan het dat mensen deze al wel spelen?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
master_viper schreef op zondag 17 februari 2013 @ 21:07:
Dit spel is toch nog niet uit op de pc? Hoe kan het dat mensen deze al wel spelen?
Als je een paar posts had gelezen wist je dat er een MP beta is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik kijk stiekem toch wel een beetje uit naar deze game. Crysis 2 was wel leuk. Niet geweldig maar ook zeker niet slecht. Er was eigenlijk weinig mis mee maar het deed zo weinig nieuws.

De multiplayer gameplay ziet er op youtube wel wat beter uit dan dat ik van C2 gewend was. Vooral het gun gevoel. Vond bij C2 de guns aanvoelen alsof ze alleen maar geluid maakten maar er geen massa achter zat ofzo. Moeilijk de vinger erop te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand enig idee wat de systeem eisen zijn voor Crysis 3? Zie het nergens in de begin post staan.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:42:
Iemand enig idee wat de systeem eisen zijn voor Crysis 3? Zie het nergens in de begin post staan.
gevonden :

Wikipedia: Crysis 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou de systeem eisen stellen ook weinig voor dan. Benieuwd hoe het spel eruit zal zien dx11. Of het verbeteringen grafisch zal hebben ten opzichte Crysis 2. Hopelijk ondersteund het spel wel goed triple screen play.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Xtr3me4me schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:00:
[...]

Nou de systeem eisen stellen ook weinig voor dan. Benieuwd hoe het spel eruit zal zien dx11. Of het verbeteringen grafisch zal hebben ten opzichte Crysis 2. Hopelijk ondersteund het spel wel goed triple screen play.
Recommended is niet hetzelfde als het spel op max settings spelen ;) crysis 3 heeft een vrij dikke bak nodig om op 1080p max settings @60fps te draaien. Ik ga het in elk geval niet redden met mijn gtx670. Daarbij noemt ongeveer elke journalist die een hands-on heeft gehad dit de mooiste game tot nu toe (incl de tweakers preview). Maar goed, morgen weten we het zeker :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:56:
[...]

Recommended is niet hetzelfde als het spel op max settings spelen ;) crysis 3 heeft een vrij dikke bak nodig om op 1080p max settings @60fps te draaien. Ik ga het in elk geval niet redden met mijn gtx670. Daarbij noemt ongeveer elke journalist die een hands-on heeft gehad dit de mooiste game tot nu toe (incl de tweakers preview). Maar goed, morgen weten we het zeker :)
morgen?

op origin is het de 21ste om 00.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Over 4 uur unlocked ie in Singapore...VPN all the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:16
Heb hem op preorder staan bij amazon uk, dan hopelijk zaterdag binnen, eerder toch geen tijd om het te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je nodig om dit spel op max settings @ 60fps weg te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
HI-PERFORMANCE PC SPECIFICATIONS:
• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• Latest DirectX 11 graphics card
• Latest quad core CPU
• 8GB Memory
Example 1 (Nvidia/Intel):
• NVidia GTX 680
• Intel Core i7-2600k
Example 2 (AMD):
• AMD Radeon HD7970
• AMD Bulldozer FX4150

Op: http://www.crysis.com/us/crysis-3/buy bij system requirements

Minimaal dit denk ik, maar goed, wacht gewoon rustig de reviews af zou ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 18-02-2013 14:52 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:50:
HI-PERFORMANCE PC SPECIFICATIONS:
• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• Latest DirectX 11 graphics card
• Latest quad core CPU
• 8GB Memory
Example 1 (Nvidia/Intel):
• NVidia GTX 680
• Intel Core i7-2600k
Example 2 (AMD):
• AMD Radeon HD7970
• AMD Bulldozer FX4150

Op: http://www.crysis.com/us/crysis-3/buy bij system requirements

Minimaal dit denk ik, maar goed, wacht gewoon rustig de reviews af zou ik zeggen.
ooow dat heb ik wel dan zal het wel goed komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:13
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:26:
[...]

ooow dat heb ik wel dan zal het wel goed komen >:)
Dat heb ik dus ook (7970&i5 3450) en in de open beta haalde ik op max settings rond de 20 frames, dus ik zou niet op 60 frames @ max rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
NVIDIA geeft de volgende chart met hun nieuwste drivers:
Afbeeldingslocatie: http://www.geforce.com/Active/en_US/shared/images/articles/nvidia-geforce-314-07-whql-drivers/nvidia-geforce-314-07-whql-drivers-crysis-3-performance-chart-650.png

Bron: http://www.geforce.com/wh...-07-whql-drivers-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OE42 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:13:
[...]

Dat heb ik dus ook (7970&i5 3450) en in de open beta haalde ik op max settings rond de 20 frames, dus ik zou niet op 60 frames @ max rekenen.
okay nou we gaan het zien anders gooi ik er wel een 7950 CF in dat moet lukken lijkt mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
We gaan het zien, maar er zullen nog wel de nodige driver optimalisaties overheen gaan. Alhoewel ik er wel naar uit kijk, koop ik de game sowieso pas als de prijs een beetje is gezakt. Er komen gewoon teveel games uit die ik wil spelen/nog moet spelen.

In elk geval heb ik wel het idee dat deze beter gaat zijn dan crysis 2. En die vond ik persoonlijk best aardig. Crysis 1 vond ik in het begin heel vet, maar vanaf de aliens vond ik er niks meer aan.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik hoop in elk geval dat de AI beter is dan Crysis 2. Twee dagen terug nog even snel Crysis 2 campaign uitgespeeld zodat ik zeker mee ben met het verhaal van Crysis 3 morgen! Maar wat is de AI soms echt dom in Crysis 2. Lopen CEPH tegen muurtjes aan of zitten ze vast in een hoekje. Staat een CELL-trooper vlak voor je te staren, roept ie "Enemy!", maar verder doet ie niets of gaat hij gewoon weg rennen. En zo kan ik nog wel even door gaan.

Maar buiten dat vond/vind ik Crysis 2 (met de high-res texture pack en DX11 support) echt een top game. Ik kijk dan ook erg uit naar het derde deel!

Ik vraag me namelijk ook erg af hoe het verhaal nu verder loopt. We spelen dus als Psycho, maar dan in het lichaam van Alcatrez? Ik vraag me af of we ook andere 'vrienden' uit het eerste deel terug krijgen te zien. Je moet hierbij ook rekening houden dat we plots een heel aantal jaar verder zitten in het verhaal, Psycho is nog 'jong' omdat hij gewoon in het 'hoofd' zit (althans, dat denk ik toch). Maar de anderen, waar zijn die gebleven. Waarom zaten zijn uberhaupt niet eens in Crysis 2? Hebben die plots geen nanosuit meer? Ik hoop dat al deze vragen beantwoord zullen worden in deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Qlii256 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:16:

Ik vraag me namelijk ook erg af hoe het verhaal nu verder loopt. We spelen dus als Psycho, maar dan in het lichaam van Alcatrez? Ik vraag me af of we ook andere 'vrienden' uit het eerste deel terug krijgen te zien. Je moet hierbij ook rekening houden dat we plots een heel aantal jaar verder zitten in het verhaal, Psycho is nog 'jong' omdat hij gewoon in het 'hoofd' zit (althans, dat denk ik toch). Maar de anderen, waar zijn die gebleven. Waarom zaten zijn uberhaupt niet eens in Crysis 2? Hebben die plots geen nanosuit meer? Ik hoop dat al deze vragen beantwoord zullen worden in deel 3!
Volgens mij haal je wat door elkaar.
Prophet zit in Crysis 2 in het suit en geeft het aan Alcatrez. Aan het einde blijkt dat de "spirit" van Prophet op de een of andere manier aan het nanosuit vast zit. Psycho komt in Crysis 2 niet voor, maar in 3 wel (is te horen in de trailers).

Bron:
http://crysis.wikia.com/wiki/Characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Gtoniser schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:12:
[...]

Volgens mij haal je wat door elkaar.
Prophet zit in Crysis 2 in het suit en geeft het aan Alcatrez. Aan het einde blijkt dat de "spirit" van Prophet op de een of andere manier aan het nanosuit vast zit. Psycho komt in Crysis 2 niet voor, maar in 3 wel (is te horen in de trailers).

Bron:
http://crysis.wikia.com/wiki/Characters
Sorry, maar ik bedoelde dan ook Prophet, maar omdat Psycho ook met een P begint had ik ze even door elkaar gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Tijdje terug heb ik dus de Digital Deluxe Edition gekocht waar ook Crysis, Crysis 2 etc bijzaten. Maar waarom krijg ik Crysis en Crysis 2 niet bij mijn spellen te zien?

Crysis 3 staat er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Zo te zien maakt crysis 3 het de high end pc's redelijk zwaar. (Ok met crysis 1 was het een stuk erger, maar toch). Hier een link naar een duits artikel met benchmarks van verschillende kaarten.

http://www.pcgameshardwar...est-Grafikkarten-1056218/

[ Voor 20% gewijzigd door voxxel op 20-02-2013 06:29 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:49
Grudgie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:10:
Tijdje terug heb ik dus de Digital Deluxe Edition gekocht waar ook Crysis, Crysis 2 etc bijzaten. Maar waarom krijg ik Crysis en Crysis 2 niet bij mijn spellen te zien?

Crysis 3 staat er wel bij.
Ik denk dat je ingame dan kan kiezen voor crysis 1 en 2..?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn hardcopy van het spel is verzonden door bol.com.
ik hoop vandaag te kunnen spelen (xbox 360)

ik maak wel een video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:10
Heb de deluxe editie gereserveerd bij origin.Echter zou ik hem nu al moeten kunnen preloaden.Maar helaas lukt dit niet (box-art plaatje blijft grijs).Zijn er meer mensen die dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Had dit zelfde probleem gisteren.

Na een paar keer restart van Origin en het verversen van "mijn games" kon ik pre-loaden.
Staat alleen wel de box-art van de Hunter editie en niet van de deluxe zoals ik besteld/betaald heb.

Al even een mailtje naar de Origin support gestuurd gisteravond maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Mijn speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20

flessuh

Set sail for fail!

kimone66 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:29:
Heb de deluxe editie gereserveerd bij origin.Echter zou ik hem nu al moeten kunnen preloaden.Maar helaas lukt dit niet (box-art plaatje blijft grijs).Zijn er meer mensen die dit probleem hebben.
schrik ook niet dat je de hunter edition moet preloaden.. (bij mij tenminste)

en over het crysis 1 en 2 verhaal, die worden beschikbaar gemaakt op het moment dat crysis 3 uit komt.
Beetje jammer dat je dus niet voor de release ze even kan spelen om in het verhaal te komen.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:10
flessuh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:06:
[...]

en over het crysis 1 en 2 verhaal, die worden beschikbaar gemaakt op het moment dat crysis 3 uit komt.
Beetje jammer dat je dus niet voor de release ze even kan spelen om in het verhaal te komen.
Ik zie bij mij wel de deluxe edition staan.Ook bij de bestelgeschiedenis zie ik nog steeds "bestelling ingediend" staan.Ik heb gisteren al eens gebeld en vandaag maar een email gestuurd want ik zie mijn geest kruipen voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn eerste potje deathmatch op de 360 retail versie :

kicken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:47
Hoi, wat ik mij nou echt afvraag is of de graphics verschillen ten opzichte van de beta. De beta zag er namelijk helemaal niet uit? Hoe zit dit met de volledige versie van de Xbox of PS3 dus niet de PC versie.

Dat is mijn grootste twijfel om de game te kopen.
Het spel zelf is wel vet!

Als iemand dat mij kan vertellen/tonen graag?!
Het filmpje hierboven ziet er wel oke uit maar is meestal nog niet gelijk aan het origineel op je scherm.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epamel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:20:
Hoi, wat ik mij nou echt afvraag is of de graphics verschillen ten opzichte van de beta. De beta zag er namelijk helemaal niet uit? Hoe zit dit met de volledige versie van de Xbox of PS3 dus niet de PC versie.

Dat is mijn grootste twijfel om de game te kopen.
Het spel zelf is wel vet!

Als iemand dat mij kan vertellen/tonen graag?!
Het filmpje hierboven ziet er wel oke uit maar is meestal nog niet gelijk aan het origineel op je scherm.

Groetjes,
check het filmpje hierboven voor xbox 360 graphics.
zet het filmpje op 1080p volledig scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
He Dennis,

bedankt maar zo had ik hem al gezien. Ik dacht het is op je tv scherper nog dan op youtube gestreamed?
Ga je evt nog meer gameplay filmpjes uploaden?

Crysis 2 op de consoles heb ik ook gespeeld en ik moet toegeven dat die er scherper uit zag dan de beta van Crysis 3 dus vandaar..

?? Thanx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand al eenje kunnen scoren bij een fysieke shop?
Bij Farcry 3 kon je bij enkele shops 1 dag eerder een exemplaar aanschaffen...

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

flessuh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:06:
[...]

Bij mij staat in Origin ook dat ik de Hunter Edition heb. Maar heb toch de Digitale versie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Ik mocht er bij de Media Markt gister al om komen, maar ik twijfel nog teveel om die game te halen.
Dus hij is vandaag vast en zeker al te verkrijgen bij meerdere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheshire schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:25:
Iemand al eenje kunnen scoren bij een fysieke shop?
Bij Farcry 3 kon je bij enkele shops 1 dag eerder een exemplaar aanschaffen...
net opgehaald bij dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximum team deathmatch :

Hells kitchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:32
Jammer dat je hem nog niet kan spelen net als ik dat kan pas vanaf morgen :|

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaguez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 23:34
GerGio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:54:
[...]

Jammer dat je hem nog niet kan spelen net als ik dat kan pas vanaf morgen :|
Hoe je kan Crysis 3 nog niet spelen? Dat lijkt mij een persoonlijke kwestie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:44:
Maximum team deathmatch :

[video]

Hells kitchen...
Een paar dingen:

Ziet er tof uit qua omgeving.

Je hebt toch een capture card? Dit lijkt met een camera opgenomen. De killfeed linksboven is helemaal bol en het beeld schudt.

Man, wat ren je rond! Zo ken ik je niet van je CoD filmpjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:31:
[...]

Een paar dingen:

Ziet er tof uit qua omgeving.

Je hebt toch een capture card? Dit lijkt met een camera opgenomen. De killfeed linksboven is helemaal bol en het beeld schudt.

Man, wat ren je rond! Zo ken ik je niet van je CoD filmpjes. :)
gewoon met een hauppage pvr 2.
rennen is cool in crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Ik kan hem nog steeds niet spelen. De game zegt dat hij available is op 20 february 15:01 maar het is toch echt 17:56. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Ik ga hem denk ik toch maar even aanschaffen..
mooie levels enkel nog twijfels over de graphics op de consoles ;)
maar goed als het tegen valt ruil ik hem weer in ofzo als er weer nieuwe games uit komen!

Nog een vraagje is het leuk om te snipen in het level, iemand al gedaan?
Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:39
Bij mij krijg ik een melding van het Origin programma dat ik het nog niet kan spelen omdat het een nog niet uitgebrachte titel is.... verder zegt ie alleen dat het op 21 februari uitgebracht wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bucephalus schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:34:
Bij mij krijg ik een melding van het Origin programma dat ik het nog niet kan spelen omdat het een nog niet uitgebrachte titel is.... verder zegt ie alleen dat het op 21 februari uitgebracht wordt....
vannacht om 00.01 kun je em spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:35:
[...]

vannacht om 00.01 kun je em spelen.
Ben je daar zeker van? Bij mij zegt hij dat ik 20 februari om 15:01 kan spelen, maar dat is bullshit want Origin geeft nog steeds aan dat het een on uitgebrachte game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Iemand al wat gehoord van de support over het feit dat de Hunter Edition bij "mijn games" staat ipv de Digital Deluxe Edition?

Heb er gisteren al over gemaild met de support maar nog steeds geen bericht van gehad..
Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken dat alles wel goed gaat.

Mijn speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
Wat is Origin toch een slechte platform, het geef veels te veel problemen. Jammer dat EA de games uitgeeft die ik het leukst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Plaguez schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Hoe je kan Crysis 3 nog niet spelen? Dat lijkt mij een persoonlijke kwestie....
Nou omdat net als zo veel mensen hier hij aangeeft dat dat vanaf 0.01 uur kan

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaguez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 23:34
Ok das de pre-order, retail doet het gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Plaguez schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:02:
Ok das de pre-order, retail doet het gewoon ;)
Das raar ik heb hem pre order maar dan wel de fysieke versie geen download

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 02-09 11:15
GerGio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:06:
[...]

Das raar ik heb hem pre order maar dan wel de fysieke versie geen download
waarschijnlijk ook de hunter editie?

overigens heb ik een trucje gevonden om hem te unlocken:
http://www.flyvpn.com/

kan je via een taiwanese IP toch de game spelen. verdom het alleen om 10 dollar ervoor te betalen, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
DaanBB schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:08:
[...]

kan je via een taiwanese IP toch de game spelen. verdom het alleen om 10 dollar ervoor te betalen, maar het werkt wel.
Ja wel een hunter editie nouja ik ga me nog wel even vermaken met crysis 2

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:47
DaanBB schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:08:
[...]

Waarom zou je betalen, als je met een trial account(blijven proberen inloggen) het ook kunt? Je selecteert een willekeurige US proxy en je kan ook al spelen :)

• GerGio
Zo we zullen eens zien hoe de nieuwe crysis werkt

Nickname KasPlantje.

• OE42
De singleplayer is echt prachtig, jammer dat mijn 7970 hem niet op max kan draaien. Zijn er nog nieuwe AMD drivers uitgekomen?

[ Voor 20% gewijzigd door OE42 op 21-02-2013 02:37 ]

Verwijderd

Hardcore team deathmatch :

Kick ass...

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Ik ben benieuwd hoe mijn nieuwe bak hem gaat draaien.
Vandaag de laatste schijven erin en Windows installeren.

Ik heb een Gigabyte GTX670 OC. Volgens filmpjes op YouTube heb je een average van 42 en een min. van 34. Toch netjes.

Ik zit te twijfelen om de Deluxe Edition aan te schaffen. Daar zit ook deel I en II bij.
Deel II nooit gespeeld en zou deel I opzich wel opnieuw willen spelen. Gewoon om alles nog een door te lopen. Is dat de 70 Euro waard denk?

Verwijderd

Intro and first mission on Xbox 360 :

zo ziet het eruit op de xbox 360.

op de pc ziet het er natuurlijk veel vetter uit.
maar voor zulke graphics op een console moeten we wachten op de playstation 4.

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dubrillion schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:16:

Ik zit te twijfelen om de Deluxe Edition aan te schaffen. Daar zit ook deel I en II bij.
Deel II nooit gespeeld en zou deel I opzich wel opnieuw willen spelen. Gewoon om alles nog een door te lopen. Is dat de 70 Euro waard denk?
Deeltje 2 is ook de moeite waard hoor. Zeker met deze mod eroverheen is hij grafisch ook supermooi. (je moet dan ook de dx11 texture patch & texture pack geinstallerd hebben)

Crysis 2 - MaLDoHD beta 4.0, google er maar eens op en kijk via youtube ofzo. (hier op mijn werken, werken weinig functies van GoT, dus kan geen linkies plaatsen enzo).

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Grafisch echt top, maar ben erg teleurgesteld dat er niks is gedaan met de ADS (aim down sights) gevoeligheid. Deze is veel te hoog en maakt het spel voor mij vrijwel onspeelbaar. Elke andere FPS heeft een verlaagde gevoeligheid als je de iron sights of een scope gebruikt, Crysis 3 denkt het beter te weten...

Internet staat bol van de klachten hierover maar nergens oplossingen te vinden. Console command om de instelling aan te passen is niet voorhanden en het is ook geen optie om de dpi van mijn muis aan te passen elke keer als ik mijn rechter muisknop gebruik (en dit kan ook niet automatisch voor zover ik heb kunnen achterhalen).

Iemand een idee, suggesties?

Verwijderd

CrimsoN72 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:20:
Grafisch echt top, maar ben erg teleurgesteld dat er niks is gedaan met de ADS (aim down sights) gevoeligheid. Deze is veel te hoog en maakt het spel voor mij vrijwel onspeelbaar. Elke andere FPS heeft een verlaagde gevoeligheid als je de iron sights of een scope gebruikt, Crysis 3 denkt het beter te weten...

Internet staat bol van de klachten hierover maar nergens oplossingen te vinden. Console command om de instelling aan te passen is niet voorhanden en het is ook geen optie om de dpi van mijn muis aan te passen elke keer als ik mijn rechter muisknop gebruik (en dit kan ook niet automatisch voor zover ik heb kunnen achterhalen).

Iemand een idee, suggesties?
in bursts schieten.
dus niet de clip in 1 keer leegschieten.

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Dat is niet wat ik bedoel (jij hebt het over terugslag/recoil). Het gaat om de gevoeligheid van de muis als je ingezoomd bent. Deze blijft net zo hoog als met hipfire. In tegenstelling tot elke andere fps... De meerwaarde van ADS is zo niet meer dan een truukje om de nauwkeurigheid van je wapen te verhogen, maar zou juist moeten dienen om meer nauwkeurige bewegingen met de muis te kunnen maken (door grotere bewegingen kleiner te maken).
Schijnbaar moeilijk uit te leggen...

[ Voor 9% gewijzigd door CrimsoN72 op 21-02-2013 11:23 ]

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe is de multiplayer verder in vergelijking met Crysis 2? Die speelde bijna niemand meer na verloop van tijd..

This is a Rapture reminder..

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:23:
Hoe is de multiplayer verder in vergelijking met Crysis 2? Die speelde bijna niemand meer na verloop van tijd..
de multiplayer is erg vermakelijk maar ook erg moeilijk.

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Sssquirrel schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:23:
Kwam natuurlijk ook omdat heel de MP kapot werd gemaakt door de vele cheaters.

Verwijderd

SpankmasterC schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:29:
[...]

Kwam natuurlijk ook omdat heel de MP kapot werd gemaakt door de vele cheaters.
op de consoles komen gelukkig niet echt cheaters voor.
althans niet erg veel.

• Sssquirrel
Hmm, okay. Ik neem aan dat de MP weer account-gebonden is d.m.v. een network-pass of iets dergelijks?

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:38:
Hmm, okay. Ik neem aan dat de MP weer account-gebonden is d.m.v. een network-pass of iets dergelijks?
volgens mij niet.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zit er een stereoscopic mode in dit spel? (3D) Kon er nergens wat over vinden, zat wel Crysis 2

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:05:
Intro and first mission on Xbox 360 :

[video]

zo ziet het eruit op de xbox 360.

op de pc ziet het er natuurlijk veel vetter uit.
maar voor zulke graphics op een console moeten we wachten op de playstation 4.
HAlf offtopic-

Als de nieuwe Ps4 en Xbox straks Crysis 3 op 1080p met leuke frames kunnen toveren en Dx11 features dan heb ik niets te klagen over de graphics komende generatie... Zeker als je bedenkt dat de Sub-HD graphics van CoD, Uncharted & Halo 4 tot nu toe het ''beste en scherpste'' op consoles zijn :D

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:54:
Zit er een stereoscopic mode in dit spel? (3D) Kon er nergens wat over vinden, zat wel Crysis 2
ja 3d zit er in.

• OE42
Brutal1ty schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:01:
[...]

HAlf offtopic-

Als de nieuwe Ps4 en Xbox straks Crysis 3 op 1080p met leuke frames kunnen toveren en Dx11 features dan heb ik niets te klagen over de graphics komende generatie... Zeker als je bedenkt dat de Sub-HD graphics van CoD, Uncharted & Halo 4 tot nu toe het ''beste en scherpste'' op consoles zijn :D
Ik wel, met een controller ga je toch geen FPS games spelen man.

Verwijderd

OE42 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:42:
[...]

ik speel liever met controller dan met een muis.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

3D schijnt te werken.

https://forums.geforce.co...ysis-3-3d-does-not-work-/

Ik wacht het nog even af met kopen totdat ik weet dat de multiplayer een beetje werkt en er geen stortvloed van cheaters zijn. De AI schijnt weer behoorlijk hersendood te zijn in de singleplayer. Net zo erg als in Crysis2 of valt het deze keer mee?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Sssquirrel
Gundogan schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:39:
[...]

Ik wacht het nog even af met kopen totdat ik weet dat de multiplayer een beetje werkt en er geen stortvloed van cheaters zijn.
Dit. En hoe zit het met lag in de multiplayer?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Er zijn zelfs al benchmarks in deze video :) YouTube: GeForce GTX Titan 3D Vision Gaming Review Linus Tech Tips

Steam/XBL: Avioto

• Grudgie

Grudgie

Kan ik ergens ingame instellen wat voor mijn pc de beste grafische instellingen zijn?

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ai Nvidia, Crysis 2 was ook Nvidia only met 3D (was wel een hack voor). Iemand enig idee dan of AMD HD3D ondersteunt wordt? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• voxxel
OE42 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:42:
[...]

Ik bij voorkeur wel, wel gewoon op de pc, maar dan vanaf de bank. Natuurlijk ben je sneller en preciezer met een muis, maar ik speel toch altijd op een laag tempo en alleen single player.

Zonnepanelen

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:23:
Kan ik ergens ingame instellen wat voor mijn pc de beste grafische instellingen zijn?
gewoon ff proberen wat de beste instellingen zijn voor jou.

low , medium , high of ultra high.

ik heb em op high met een i7 en gtx 675m combo.

• Grudgie

Grudgie

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:09:
[...]

gewoon ff proberen wat de beste instellingen zijn voor jou.

low , medium , high of ultra high.

ik heb em op high met een i7 en gtx 675m combo.
Ja. Ik had hem eerst op ultra high met alles op hoogst maar dat ging traag ;(
Alles op high gezet en zit ik als het druk is rond de 30-40 fps en als rustig/normaal is dan rond de 70-80fps.

Met een 3570K en 6950 CFX.

Denk dat ik maar mijn 6950 CFX ga vervangen voor een 7950 CFX? Moet dan toch wel te doen zijn om alles op ultra te zetten? :*)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CrimsoN72 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:57:
Dat is niet wat ik bedoel (jij hebt het over terugslag/recoil). Het gaat om de gevoeligheid van de muis als je ingezoomd bent. Deze blijft net zo hoog als met hipfire. In tegenstelling tot elke andere fps... De meerwaarde van ADS is zo niet meer dan een truukje om de nauwkeurigheid van je wapen te verhogen, maar zou juist moeten dienen om meer nauwkeurige bewegingen met de muis te kunnen maken (door grotere bewegingen kleiner te maken).
Schijnbaar moeilijk uit te leggen...
Mij compleet duidelijk wat je bedoeld, klote idd als dat zo is, heb de game zelf nog niet maar ben benieuwd, al denk ik dat ik mischien de game wel helemaal laat schieten met mijn I7-860 hd5850 8gb :+

Zou het wellicht wel zo ver kunnen terug draaien dat het speelbaar is maar mijn oog wil ook wat hehe

Verwijderd

• Weet iemand ook met wat voor game engine deze game draait?
• Is dit een compleet nieuwe game engine?

• Ik bedoel niet de gameplay maar zijn deze beelden ongeveer te vergelijken met battlefield 3?

Ik heb de game nog niet gekocht maar mischien dat ik nog tot aankoop overga voor de pc of playstation 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 18:54 ]

• Qlii256
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:49:
• Weet iemand ook met wat voor game engine deze game draait?
• Is dit een compleet nieuwe game engine?

• Ik bedoel niet de gameplay maar zijn deze beelden ongeveer te vergelijken met battlefield 3?

Ik heb de game nog niet gekocht maar mischien dat ik nog tot aankoop overga voor de pc of playstation 3.
Crysis 3 draait net zoals Crysis 2 op de CryEngine 3. Deze is iets verbeterd, onder andere betere waterreflecties en -shading, lens flare enz. Crysis 1 was zelfs veel mooier dan BF3. Ik zeg nu niet dat BF3 lelijk is, maar tippen aan de CryEngine kan hij (nog) niet.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Als je prijzen van Crysis 3 wilt weten kun bijv. terecht op budgetgaming, houdt de discussies hier beperkt.