InxidiousX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:01:
[...]
Zoals practics al aangaf kan je je bootloader re-locken
Dit is nuttig als je je telefoon op wil sturen voor hardware garantie of een RUU wil flashen. Over garantie termen is nog niet veel duidelijkheid. HTC zegt dat de garantie vervalt als er door software, lees dus custom software, de boel vast loopt of bricked. Maar sluit niet uit dat ze ook moeilijk kunnen doen om andere dingen. Het ligt aan de hardware maar we geven de software de schuld. Controleer dus eerst of je telefoon geen gebreken heeft. Stuk gaan kan hij later altijd nog natuurlijk, maar beter eerst kijken of je al geen gebreken hebt die onder garantie vallen is wel handig.
Als je je custom ROM gaat rooten en evt mods flashen moet je eerst via recovery een Nandroid backup maken. Zo kan je altijd terug om bijvoorbeeld updates te downloaden en hem evt in te sturen voor garantie mocht het nodig zijn. Als je een OTA update wil installeren, let er dan wel op dat je je stock recovery terug flasht.
Succes.
Kan je aantonen met een link of met wat anders hoe ik dit allemaal kan doen het is wel belangrijk voor. Je typ termen van waar ik met openmond sta

.
Ik had Htc desire hd en die heb ik wel kunnen rooten ik denk dat ik wel aanleg heb als ik maar een kan zien hoe ik het kan doen!
@Practics hoe bedoel je dat het niet zal werken en telkens met error mee te maken zal krijgen?
@Joole zeg me zal ik het rooten of niet? als ik het niet doe zal 1 jaar wachten dan vervalt mijn garantie.
Het is namelijk zo ik heb altijd pech gehad met htc toestellen. Ik altijd pech gehad met htc toetstellen, beeld deed het niet of touch screen werkte weer niet, toestel viel zomaar uit, geluid was weer defect enz enz.
eesrte toestel die had was htc hd2, Ik had hem wel verander naar android clk versie ik kon alles fortmateren stock rom derop zetten was geen probleem voor garantie.
Htc hd2 2 keer naar de reparatie gegegaan.
Htc desire heb ik gekocht van iemand maar bleek niet perfecte werken heb ik hem weer verkocht.
Htc desire HD 3 keer gestuurd naar de reparatie
Htc sensation xe 3 keer gestuurd en uitijndelijk heb ik er nieuwe gekregen
Htc one x 1 keer naar de reparatie gestuurd van wege het werd te heet. beeld was niet perfect en laad stuk was stuk.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 21-05-2012 11:50
]