Ik heb sinds gisteren (!) m'n One X ook. Zoals het spreekwoord gaat op XDA "I bought an HTC and it had Sense from the store until I got home", heb ik de mijne gisteren ook meteen geroot (hulde aan TS). M'n vorige GSM was een HTC Desire, ook geroot, met de MIUI rom. Het is toch ongelooflijk als je weet dat het switchen tussen homescreens in Sense op m'n One X
trager ging dan op m'n Desire in MIUI? Bovendien kreeg ik van HTC een hele hoop bloatware, dingen zoals Facetubebookitter+ of zoiets, waar ik absoluut niks aan heb.
Sinds CM 7.1 (uit mijn Desire-tijdperk) moet ik bekennen dat ik geen ervaring meer had met CM tot ik gisteren CM9 op m'n One X flashte. Daar waar ik vroeger CM een onsamenhangend geheel vond, moet ik toegeven dat het nu veel beter gaat. Simpel gezegd: De One X komt pas tot z'n recht met CM. Als je de thread volgt op XDA weet je dat de CM9 builds altijd op
http://mirror.faked.org/cm9/ komen. Gisterenavond heb ik even build 35 geprobeerd maar zelfs met de wifi-fix kreeg ik wifi niet aan de praat. Vanmorgend zag ik dat build 36 uit was en werkte wifi wél maar Whatsapp weigert nog steeds te installeren.
Tripnraver heeft zo'n ego dat hij een eigen postcode nodig heeft en ik heb veel meer vertrouwen in de XDA experts dus ik blijf hun CM9 thread zeker volgen. En intussen...Ben ik weer een tevreden MIUI (gebaseerd op de CM-kernel!) gebruiker
Wat ik me trouwens afvraag, als je ziet dat er zo'n geniale custom rom developers (zowel onder de motorkap als de GUI) zijn, waarom bieden HTC, Samsung, Sony enz hun geen job aan?
[
Voor 5% gewijzigd door
H1MSELF1SH op 02-06-2012 17:13
]