Weet je hoe fastboot werkt? Want dat is wel vrij noodzakelijk namelijk. Zo niet, waar gaat het fout?
Ik heb nu net toevallig een filmpje gevonden op youtube die het laat zien. Kortom ik volg die dan maar en ja ik weet hoe ik in fastboot kom op me telefoon
Geniaal, dat CID getter. Waarom moet het op forums allemaal zo moeilijk als het ook zo makkelijk kan ;-). Op naar Jelly Bean, kan niet wachten!
Geniaal, dat CID getter. Waarom moet het op forums allemaal zo moeilijk als het ook zo makkelijk kan ;-). Op naar Jelly Bean, kan niet wachten!
[ Voor 32% gewijzigd door Pollore op 16-11-2012 18:31 ]
Upside down
Ik moet nu schijnbaar met de Aroma manager (die heb ik geopend via de recovery) een full wipe uitvoeren. Ik zie die optie echter nergens staan. Weet iemand hier hoe dat moet?
Als je vergeet een rom op de sd te zetten kun je gewoonRoD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:16:
[...]
Kreeg ook al een error bij het relocken, terwijl het toestel wel gewoon gerelocked is. Zal wel iets niet helemaal lekker hebben gezeten.
En nu ben ik blij dat er in de laatste CWM een optie voor USB-mount is toegevoegd want ik was vergeten een ROM op de sd-kaart te zetten
In clockwork > mount /sdcard
Dan vanuit cmd: adb push customrom.zip /sdcard/update.zip
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Je kan toch ook gewoon wipen met de ingebouwde functie in de recovery?wizkid_niels schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:25:
Ik moet nu schijnbaar met de Aroma manager (die heb ik geopend via de recovery) een full wipe uitvoeren. Ik zie die optie echter nergens staan. Weet iemand hier hoe dat moet?
Overigens draait ARHD 14.2 hier erg goed. Aanzienlijk sneller en soepeler dan 9.7.2 met Android 4.0.4. Alleen de batterijduur valt nog tegen maar ik hoop dat dat de komende dagen bijtrekt.
Daarom zeg ik: ik ben blij dat er in de laatste versie van CWM een mount-optie zitProxx schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:49:
[...]
Als je vergeet een rom op de sd te zetten kun je gewoon
In clockwork > mount /sdcard
Dan vanuit cmd: adb push customrom.zip /sdcard/update.zip
Verwijderd
Nou, ik zie de updates alweer aankomen. Er is weer een nieuwe base 3.14.401.22.
maXimus heeft hiervan vandaag weer een update uitgebracht.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 12:47 ]
Betekent dat dat er ook een stabiele build van cyanogen10 aan zit te komen? van de cm10 nu wordt mijn hox bloedheet en reboot zichzelf ieder uur
heb nu viperx draaien dat werkt fijn maar is nog op basis van 4.0?
hoe zit het eigenlijk met de accu duur als je Stock vergelijkt met bijv. ARHD 14 ?
Geen idee, ben al meteen overgestapt op custom ROM's toe ik de telefoon heb aangeschaftbrilsmurfffje schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:53:
hoe zit het eigenlijk met de accu duur als je Stock vergelijkt met bijv. ARHD 14 ?
Aangezien de ARHD eigenlijk een gerootte Stock ROM is zou het verbruik redelijk overeen moeten komen met een Stock ROM
Je vergeet even dat ARHD zwaar geoptimaliseerd is onder de motorkap.GKW schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:10:
[...]
Geen idee, ben al meteen overgestapt op custom ROM's toe ik de telefoon heb aangeschaft![]()
Aangezien de ARHD eigenlijk een gerootte Stock ROM is zou het verbruik redelijk overeen moeten komen met een Stock ROM
Ik begin voorlopig even niet meer aan ARHD, zit tjokvol fouten.boratnl schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:14:
Heeft iemand ARHD 15.0 al draaien?
En van al die fouten is die gare WiFi wel het ergst.
Wel signaal, geen data. Even WiFi uit en aan en het is weer goed, heb ik geen last van bij andere ROMs.
Yep, over naar ARHD 15 en had dezelfde WiFI fout als Xereon hier ook meld. Hoewel ik die vandaag nog niet heb gehad overigens..
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Geen last van met ARHD (v14.1). Nooit problemen met ARHD gehad ook niet!Xereon schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:15:
[...]
Ik begin voorlopig even niet meer aan ARHD, zit tjokvol fouten.
Wel signaal, geen data. Even WiFi uit en aan en het is weer goed, heb ik geen last van bij andere ROMs.
Morgen ga ik naar ARHD v15
Ik draai zelf sinds een maand ARHD (eerst volgens mij ARHD 11.1 gevolgd door ARHD 14.1)Xereon schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:15:
Ik begin voorlopig even niet meer aan ARHD, zit tjokvol fouten.
en sinds vanmiddag ARHD 15.0
Deze draaien allemaal echt prima. (Aka: altijd prima WiFi ontvangst en automatische switch indien uit bereik enz.)
Het eerste wat me opviel in ARHD 15.0 t.o.v. 14 is dat het resterende batterijpercentage weer terug te zien is in de notificatiebalk
Batterijverbruik kan ik nog weinig over zeggen, maar lijkt ook prima
Indien je kuren hebt zou ik toch echt even kijken of je de goede firmware, boot.img hebt (ook de ROM zelf op MD5 checken), en SOWIESO een full wipe van data & cache uitvoeren.
ARHD 15.0 draait super en zou wat mij betreft een prima final zijn voor de Jelly Bean OTA
*Oja, ook de gele/blauwe waas op foto's is sinds Jelly Bean grotendeels verdwenen!
[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 19-11-2012 13:12 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Morgen maar eens proberen of ARHD 15.0 hier lekker wil draaien. Zo niet gaan we weer terug naar InsertCoin
Probeer je CPU eens te downclocken naar 1200 Mhz, dit hielp bij mij in ieder geval om de warmte te voorkomen. Verder is 1200 Mhz genoeg om alles soepel te houden, aangezien AOSP gebaseerde roms niet de meuk hoeven te draaien wat er met de Sense roms mee draait.pietz0r schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:51:
Betekent dat dat er ook een stabiele build van cyanogen10 aan zit te komen? van de cm10 nu wordt mijn hox bloedheet en reboot zichzelf ieder uurheb nu viperx draaien dat werkt fijn maar is nog op basis van 4.0?
Dat valt reuze mee, ten eerste gebruikt Mike de bases van Football (MaXimus). En al die leuke opsommingen die in Sense roms staan zijn alleen maar om mensen te lokken. Weinig hiervan komt van eigen hand van die gasten.Xereon schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:34:
[...]
Je vergeet even dat ARHD zwaar geoptimaliseerd is onder de motorkap.
Whoot, deze avond ook maar eens aan de slag gegaan met het custom rom gebeuren. Heb het met deze link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003 deels gedaan en ging top. Heb voor ARHD 15 gekozen dit omdat deze (maar dan een andere versie) bij m'n vriendin ook op haar DHD staat en hem naar tevredenheid gebruikt.
Gloeiende wat werkt dat lekker zeg. Snel, smooth dit had ik eerder moeten doen.
Verwijderd
ik kan de ARHD 15 niet downloaden door onbekende redenen
heeft iemand misschien het rom ?
Werkt hier primaVerwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:06:
ik kan de ARHD 15 niet downloaden door onbekende redenenheeft iemand misschien het rom ?
Anders gewoon cancellen en opnieuw proberen
(Wordt geadviseerd indien traag, dus werkt mogelijk ook als hij het 'niet' doet. Hij kiest dan een andere mirror, schijnt)
*Probeer desnoods deze
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Verwijderd
Thanks man, de onderste link doet het prima ! probz
SmiGueL schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:14:
[...]
Werkt hier prima
Anders gewoon cancellen en opnieuw proberen
(Wordt geadviseerd indien traag, dus werkt mogelijk ook als hij het 'niet' doet. Hij kies dan een andere mirror schijnt)
*Probeer desnoods deze
Hmm. Ik heb de JellyBean rom build 35 geloof ik. Gisteravond LBE Privacy Guard geïnstalleerd, en nu is mn telefoon stoek.
Hier is wat er gebeurd; LBE startte de eerste keer na installatie. Scherm wordt paar seconden zwart (blijft wel aan), hierop kom ik in het lockscreen. Unlock. Nu moet ik launcher kiezen (stond standaard ingesteld, nu dus niet meer). Na een launcher gekozen te hebben, opent de launcher ennn... Repeat! Dit alles in enkele seconden, veel te weinig tijd dus om LBE af te sluiten of te deïnstalleren.
Aangezien LBE start met Android, kom ik niet uit de loop. Een recente Nandroid heb ik niet helaas, en mn HOX kan ik momenteel dus niet gebruiken. In dit draadje noch het draadje op XDA kon ik er iets specifieks over vinden.
Wat ik eigenlijk nodig heb, is een soort veilige modus waarin ik LBE kan verwijderen zonder dat hij zichzelf start met Android. Of een andere manier natuurlijk, als ik maar uit die loop kom. Iemand suggesties?
Edit; durp. Android heeft gewoon safe mode ja! Nice, eens proberen.
Edit2; Zo makkelijk kan het dus zijn.
Hier is wat er gebeurd; LBE startte de eerste keer na installatie. Scherm wordt paar seconden zwart (blijft wel aan), hierop kom ik in het lockscreen. Unlock. Nu moet ik launcher kiezen (stond standaard ingesteld, nu dus niet meer). Na een launcher gekozen te hebben, opent de launcher ennn... Repeat! Dit alles in enkele seconden, veel te weinig tijd dus om LBE af te sluiten of te deïnstalleren.
Aangezien LBE start met Android, kom ik niet uit de loop. Een recente Nandroid heb ik niet helaas, en mn HOX kan ik momenteel dus niet gebruiken. In dit draadje noch het draadje op XDA kon ik er iets specifieks over vinden.
Wat ik eigenlijk nodig heb, is een soort veilige modus waarin ik LBE kan verwijderen zonder dat hij zichzelf start met Android. Of een andere manier natuurlijk, als ik maar uit die loop kom. Iemand suggesties?
[ Voor 9% gewijzigd door Obiter dictum op 20-11-2012 11:43 ]
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Je moet even op XDA zoeken naar de (vertaalde) versie 4 van LBE. Ik kwam er op de harde manier ook achter dat LBE niet meer werkt op JB
There is no place like 127.0.0.1
tijdens het opstarten volume - inhouden kom je in veiligmodes (dus na het stukje recovery) zo kwam ik er gisteren per ongeluk in toen ik naar fastboot wou gaan.Obiter dictum schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:14:
Hmm. Ik heb de JellyBean rom build 35 geloof ik. Gisteravond LBE Privacy Guard geïnstalleerd, en nu is mn telefoon stoek.
ik heb trouwens precies het zelfde gehad met die LBE maar ik kon tijdens het opstarten nog snel via SuperSU toegang weigeren. door heel snel naar de app te gaan en en toegang weigeren aan te zetten.
EDIT:
ik snap eigenlijk niet dat die superSU een vinkje gebruikt "volgende keer weer vragen" ipv altijd vragen tenzijn het vinkje altijd toestaan"
scheelt een hoop problemen lijkt me. bij mij vorige SU was het wel zo geregeld. miscchien zie ik iets over het hooft. (en ik heb de pro versie gekocht)
[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 20-11-2012 14:20 ]
Verwijderd
Ik wil die app ook gebruiken, kan alleen niet vinden of je deze ook kan gebruiken met non-sense roms?Hardstyle4Me schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:06:
Whoot, deze avond ook maar eens aan de slag gegaan met het custom rom gebeuren. Heb het met deze link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003 deels gedaan en ging top. Heb voor ARHD 15 gekozen dit omdat deze (maar dan een andere versie) bij m'n vriendin ook op haar DHD staat en hem naar tevredenheid gebruikt.
zou dus gewoon mogen.Jelly Bean ROM - Download the Jelly Bean ROM of your choice and put on your Phone's virtual SD card (Links to ROM's can be found below)
zoals ik het lees is alleen een JB rom vereist omdat alleen die overweg kunnen met die hboot versies
[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 21-11-2012 19:29 ]
Verwijderd
IceColdJelly 3.4.1 loopt tot nu toe echt heel goed op de One X!
Alleen krijg ik de notificatie led niet aan bij een sms of whatsapp.. bij opladen word deze wel rood..
Iemand ervaring mee waar de instellingen hiervan staan?
Alleen krijg ik de notificatie led niet aan bij een sms of whatsapp.. bij opladen word deze wel rood..
Er zijn in de loop van ICJ diverse bugs geweest met het notificatie led. Een tijd lang was het hierbij zo als je een bericht kreeg deze gewoon door bleef knipperen ondanks dat het bericht gelezen was. Het zou mij dan ook niets verbazen als hier aanpassing aan gedaan zijn dat deze standaard uit staat. Ik zou zelf niet weten hoe je dit zo 1,2,3 kan veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:36:
IceColdJelly 3.4.1 loopt tot nu toe echt heel goed op de One X!
Wil je het zeker weten moet je gewoon ff de changelog erbij pakken of anders Lord ff vragen.
[ Voor 3% gewijzigd door Shadowron op 22-11-2012 11:22 ]
Draai sinds gister Slim Bean en moet zeggen, tot nu toe: Heerlijk!
Ligt heel erg dicht bij AOSP, met hier en daar wat handige tweak mogelijkheden.
Nu zag ik dat deze ROM een DPI heeft van 241. (Stock is 320)
Ik vraag me alleen wel af wat hiervan het voordeel/nadeel is. Kan het niet echt vinden of een lagere DPI echt nuttig is. Goed, alles is wat kleiner wat feitelijk dus meer ruimte geeft, handig in bijv de browser maar verder? En dat het (mogelijk) sommige apps/games in de Play store als incompatibel zou weergeven, of juist helemaal niet weergeven.
Ligt heel erg dicht bij AOSP, met hier en daar wat handige tweak mogelijkheden.
Nu zag ik dat deze ROM een DPI heeft van 241. (Stock is 320)
Ik vraag me alleen wel af wat hiervan het voordeel/nadeel is. Kan het niet echt vinden of een lagere DPI echt nuttig is. Goed, alles is wat kleiner wat feitelijk dus meer ruimte geeft, handig in bijv de browser maar verder? En dat het (mogelijk) sommige apps/games in de Play store als incompatibel zou weergeven, of juist helemaal niet weergeven.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Het valt me op dat het opeens verdacht stilletjes is in developersland, alle chefs zijn opeens genokt met het bakken van ROMs na die ene final base.
Zit er iets groots aan te komen waar ze op wachten en is dit de stilte voor de storm of?
Zit er iets groots aan te komen waar ze op wachten en is dit de stilte voor de storm of?
Ik heb erg vermoeden dat Android 4.2 zeer binnenkort beschikbaar komt voor HTC one X
[ Voor 4% gewijzigd door jamesbond007uk op 23-11-2012 11:49 . Reden: typo ]
Jamesbond007uk
Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren dan.
Heb weer zin om de flashoholic uit te hangen.
Daar zou ik wel graag een onderbouwing van zien.jamesbond007uk schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:48:
Ik heb erg vermoeden dat Android 4.2 zeer binnenkort beschikbaar komt voor HTC one X
Ik betwijfel het, HTC Elevate users hebben 4.1 om te testen. Dan zou HTC dus 4.2 aan het ontwikkelen zijn, en releasen zonder dit te laten testen (aangezien ze voor kerst de update willen uitbrengen, als we Mark moeten geloven).
edit:
Aan de andere kant, we willen niet dat je Kertmis overslaat kan weer betrekking hebben tot de december bug. Of dat je Kerstmis niet zonder JB door brengt
edit:
Aan de andere kant, we willen niet dat je Kertmis overslaat kan weer betrekking hebben tot de december bug. Of dat je Kerstmis niet zonder JB door brengt
[ Voor 26% gewijzigd door Patrick V. op 23-11-2012 12:30 ]
Waarom niet, Android 4.2 source is beschikbaar, dus dat kan het probleem niet zijn voor XDA devs 
En voor de dualcore One X is er al een ROM op basis van 4.2: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1965785
Zal dus op niet al te lange termijn ook wel naar de normale One X komen.
En voor de dualcore One X is er al een ROM op basis van 4.2: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1965785
Dat is Android vanilla, zonder HTC skin
Plus dat topic is dood, de download link werkt niet & de topic starter heeft zijn account opgeheven.
Ah ja, HTC Sense, even vergeten
Gebruik permanent Nova Launcher, vandaar dat voor mij een AOSP ROM prima voldoet. Al is dat nog op Android 4.1.2 basis.
Zodra HTC ooit eens met de officiele JB update komt, zal er op XDA vast wel een op 4.2 gebaseerde Sense ROM gemaakt worden. Verschil tussen 4.1.x en 4.2 is relatief klein, en valt allemaal onder JB.
Zodra HTC ooit eens met de officiele JB update komt, zal er op XDA vast wel een op 4.2 gebaseerde Sense ROM gemaakt worden. Verschil tussen 4.1.x en 4.2 is relatief klein, en valt allemaal onder JB.
Verwijderd
Las net dat versie 3.14.401.24 weer op komst is. Daar zal wel op gewacht worden.Xereon schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:32:
Het valt me op dat het opeens verdacht stilletjes is in developersland, alle chefs zijn opeens genokt met het bakken van ROMs na die ene final base.
er is al een persoon bezig om android 4.2 te maken voor HTC one x en zal waarschijnlijk na het weekend klaar zijn. Het is wel een AOSP versie.RoD schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:52:
[...]
Daar zou ik wel graag een onderbouwing van zien.
Jamesbond007uk
Deze is gisteren uitgebracht voor One X. Zitten nog aardig wat bugjes in.jamesbond007uk schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:18:
[...]
er is al een persoon bezig om android 4.2 te maken voor HTC one x en zal waarschijnlijk na het weekend klaar zijn. Het is wel een AOSP versie.
- Camera
- HD-videos
- Audio recording
- Bluetooth
- Location Services
- MTP i.p.v Usb Mass Storage
En deze was een fake, is een CM10 branche die de "functies" van 4.2 heeft. Grapjas heeft in buildprop gelijk maar even gezet dat het android versie 4.2 is. Bovendien geeft deze CM11 aan terwijl de CM versie van 4.2 toch duidelijk 10.1 gaat heten (heb ff geen bron bij de hand).Nakebod schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:33:
Waarom niet, Android 4.2 source is beschikbaar, dus dat kan het probleem niet zijn voor XDA devs
[ Voor 0% gewijzigd door Shadowron op 26-11-2012 11:18 . Reden: typo ]
@RoD van deze persoon bedoelde ik ookBraindamage1989 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:06:
[...]
Deze is gisteren uitgebracht voor One X. Zitten nog aardig wat bugjes in.En werkt ook niet op Hboot 1.31
- Camera
- HD-videos
- Audio recording
- Bluetooth
- Location Services
- MTP i.p.v Usb Mass Storage
Het zal nu wel snel gaan....
Jamesbond007uk
Verwijderd
Apart dat het Android Revolution HD topic alwéér gesloten is. Ik weet niet wat er met die mike aan de hand is maar hij komt bij mij echt over als een debiel die het veelste hoog in zijn bol heeft. Hoe hij tegenover de gebruikers en XDA doet staat me echt totaal niet aan. Attitude van hier tot Tokyo.
Waar komt jou wijsheid vandaan voor wat betreft de instelling van Mike?
Hij verdient enorm veel credits met het werk wat hij doet....
Volgens mij ligt het nu niet aan Mike maar aan de moderators die zeggen dat hij tijdelijk gesloten is totdat OP is bijgewerkt met de juiste credits.
Volgens mij ligt het nu niet aan Mike maar aan de moderators die zeggen dat hij tijdelijk gesloten is totdat OP is bijgewerkt met de juiste credits.
Op z'n twitter zei hij dat hij een paar dagen we zou zijn dacht ik. Ik heb nooit heb idee gekregen dat hij een attitude heeft hoor, hij beantwoord veel vragen gewoon zelf vrij snel in z'n thread bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:56:
Apart dat het Android Revolution HD topic alwéér gesloten is. Ik weet niet wat er met die mike aan de hand is maar hij komt bij mij echt over als een debiel die het veelste hoog in zijn bol heeft. Hoe hij tegenover de gebruikers en XDA doet staat me echt totaal niet aan. Attitude van hier tot Tokyo.
ARHD 15 hier, werkt prima (van zoeken tot aan installeren getest. Ben niet meer apps nodig dus ga ze ook niet installeren
)
De moderators op XDA zijn helemaal !BIEP!. Er zijn meerdere personen die hun topic (tijdelijk) blokkeren vanwege onenigheid en of de topics goed zijn geupdate met alle infoGKW schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:30:
Hopelijk komt Mike zsm terug.
[ Voor 4% gewijzigd door jamesbond007uk op 28-11-2012 21:49 . Reden: typo ]
Jamesbond007uk
Thanks voor het checken. Ik bedenk me net dat het waarschijnlijk niet de ROM is, want hij heeft het een hele tijd gedaan. Op internet kan ik weinig oplossingen vinden, als het aan houdt zit er niks anders op dan een nieuwe rom te flashen en even te wipen.SmiGueL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:29:
ARHD 15 hier, werkt prima (van zoeken tot aan installeren getest. Ben niet meer apps nodig dus ga ze ook niet installeren)
Is die rom die Football nu heeft geupload ook de uiteindelijke final base?
Als er geen bugs (verwacht eigenlijk niet) meer gevonden worden dan wordt dit de final base die ook over OTA gaat komen.KaiseRRuby schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:41:
Is die rom die Football nu heeft geupload ook de uiteindelijke final base?
Om dit verhaal maar even goed duidelijk te maken:GKW schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:30:
Football heeft een mannetje bij HTC zitten die hem vroegtijdig ROM's en RUU's kan leveren. Football zijn releases lopen dus altijd voor op de andere Sense ROM's zoals die van Mike. Om die exclusiviteit te behouden heeft Football in het begin gevraagd om 6 dagen te wachten met het gebruiken zijn bases voor andere Sense ROM's.
Ondere andere Mike had daar geen boodschap aan en knalde dezelfde dag nog de ROM's online zonder enige vorm van credits. Op een gegeven moment is Football nog zo schappelijk geweest om de duur terug te brengen naar 3 dagen, maar nog steeds vertike (vooral) Mike het weer om zich hier aan te houden.
Mike heeft hiervoor zelfs meermaals een waarschuwing gehad en het enige wat hij hierna deed was janken over hoe slecht de community wel niet geregeld was (met het oog op resource sharing).
Uiteindelijk heeft Football de mods op XDA deze week zo ver gekregen dat ze nu ook daadwerkelijk stappen gaan ondernemen. Aangezien Mike al meerdere waarschuwingen hierover heeft gehad is hem een ban opgelegd van 3/4 dagen. Gasten zoals Badnewz hadden dit niet, en die mochten na het aanpassen van hun topic gewoon weer open.
My two cents:
Goed dat Mike gebanned is, want hij heeft nog niet eens het fatsoen gehad om een excuses te maken. In tegenstelling zelfs, Football stelde zich maar aan in dit geval volgens hem. Bovendien een gewaarschuwd mens telt voor twee.
[ Voor 2% gewijzigd door Shadowron op 29-11-2012 16:58 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
^ Dat dus.
Kan iemand mij vertellen of AOSP rom's over het algemeen beter of slechter presteren op het gebied van gaming? Ik speel veel ShadowGun THD en Samurai Vengeance 2 THD en die eisen nogal wat.
Kan iemand mij vertellen of AOSP rom's over het algemeen beter of slechter presteren op het gebied van gaming? Ik speel veel ShadowGun THD en Samurai Vengeance 2 THD en die eisen nogal wat.
Inmiddels draait ARHD 16.0 hier als een zonnetje!
Wat is daar nu eigenlijk nieuw aan vergeleken met voorgaande versies? De changelog lijkt veel op die van ARHD 14/15. Inmiddels zit ik nog op ARHD 14, die voldoet eigenlijk best. Alleen de accuduur kan nog beter. Hopelijk brengt de laatste base daar nog verbetering in.
Dit staat er in de changelog: Tweaked CPU settings for the best batter life
Dus ik neem aan dat die ook verbeterd is
Ik ben al een tijdje over op InsertCoin, momenteel staat 13.2.1 op de HOX.GKW schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:55:
Vind ARHD al een tijdje steeds slechter worden, en met 15/16 is het helemaal broddelwerk.
Langzaam, korte batterijduur, veel bugs, wifiproblemen, crashes, etc.
Und jawohl, MD5 is altijd gecontroleerd en correct bevonden. Idem voor de boot.img, welke correct geflashed is.
[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 02-12-2012 23:17 ]
Dat staat er al sinds ARHD 14, inclusief spelfout.GKW schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:55:
Hier ook sinds vanmiddag en het draait zoals de laatste paar builds gewoon super.boratnl schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:35:
Inmiddels draait ARHD 16.0 hier als een zonnetje!
Mij valt tot nu toe alleen het volgende (ten opzichte van ARHD 15) op:
- Battery temp was een paar keer 40+ 'C vlak na licht gebruik. (was na 2x reboot)
De telefoon voelde iig behoorlijk warm aan. (nog nooit eerder gehad)
Momenteel 24 'C dus het was misschien tijdelijk omdat hij in het begin op de achtergrond nog moest syncen oid..
- Bij het 'scrollen' en zoomen door deze review (de gehele site daarna overigens) komen er constant renderfouten (zwart/witte vlakken die na 0,x sec. overgaan in de goede content) voor. Heel apart nog nooit eerder gezien op deze website. Tweakers werkt wel perfect overigens.
Ik moet wel bij zeggen dat ik bij de installatie (ook bij vorige ARHD's) multitask en system tweaks aangevinkt heb, maargoed als anderen hier geen last van hebben dan ga ik waarschijnlijk even voor een re-flash
(Ik doe ALTIJD een MD5 check op alles wat ik flash, dus volgende keer maar een full wipe proberen
[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 02-12-2012 23:52 ]
Onzin. Draai ARHD Jelly Bean sinds v14 en ik ben vandaag van v15 naar v16 gegaan. Herken werkelijk geen enkele van de door jou geschetste problemen. Dat ligt absoluut niet aan de rom.Xereon schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:16:
[...]
Ik ben al een tijdje over op InsertCoin, momenteel staat 13.2.1 op de HOX.
Vind ARHD al een tijdje steeds slechter worden, en met 15/16 is het helemaal broddelwerk.
Langzaam, korte batterijduur, veel bugs, wifiproblemen, crashes, etc.
Und jawohl, MD5 is altijd gecontroleerd en correct bevonden. Idem voor de boot.img, welke correct geflashed is.
Ik heb nooit die tweaks geselecteerd tijdens het flashen, dus ook niet bij ARHD 16, dat ik nu heb draaien.SmiGueL schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:31:
[...]
Hier ook sinds vanmiddag en het draait zoals de laatste paar builds gewoon super.
- Battery temp was een paar keer 40+ 'C vlak na licht gebruik. (was na 2x reboot)
Momenteel 24 'C dus het was misschien tijdelijk omdat hij in het begin op de achtergrond nog moest syncen oid..
- Bij het 'scrollen' en zoomen door deze review (de gehele site daarna overigens) komen er constant renderfouten (zwart/witte vlakken die na 0,x sec. overgaan in de goede content) voor. Heel apart nog nooit eerder gezien op deze website. Tweakers werkt wel perfect overigens.![]()
Ik moet wel bij zeggen dat ik bij de installatie (ook bij vorige ARHD's) multitask en system tweaks aangevinkt heb, maargoed als anderen hier geen last van hebben dan ga ik waarschijnlijk even voor een re-flash
(Ik doe ALTIJD een MD5 check op alles wat ik flash, dus volgende keer maar een full wipe proberen)
Die pagina (en site) waar jij problemen ondervindt, opent bij mij foutloos. Wellicht toch maar voor een clean install gaan?
Mja, met InsertCoin draait de telefoon als een zonnetje. Met ARHD flipt ie totaal de pan uit.Holgersson schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:43:
[...]
Onzin. Draai ARHD Jelly Bean sinds v14 en ik ben vandaag van v15 naar v16 gegaan. Herken werkelijk geen enkele van de door jou geschetste problemen. Dat ligt absoluut niet aan de rom.
ik heb met arhd 14 t/m 16 nooit geen problemen ondervonden en is hij vanaf 14 tot 16 alleen maar beter geworden ^_^
retesnel, goede batterijduur, geen bugs gevonden, altijd wifi, nul craches, etcLangzaam, korte batterijduur, veel bugs, wifiproblemen, crashes, etc.
[ Voor 42% gewijzigd door Proxx op 03-12-2012 19:43 ]
Verwijderd
Ik ben ook maar overgegaan op IC, dit komt mede door het gedoe laatst met mike. Binnenkort toch maar eens een AOSP rom proberen, ik heb LiquidSmooth geprobeerd, alleen bleef deze hangen op het HTC scherm. Alles volgens de stappen gedaan etc.
Ik ben in 1 keer van 14 naar 16 gegaan. 14 heeft lange tijd goed gedraaid, maar ondervond problemen met g-apps, zo kon ik de play store niet openen en geen bestanden downloaden met chrome. (de problemen begonnen uit het niets na een paar maanden, voor die tijd liep alles altijd goed)SmiGueL schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:31:
[...]
Hier ook sinds vanmiddag en het draait zoals de laatste paar builds gewoon super.
- Bij het 'scrollen' en zoomen door deze review (de gehele site daarna overigens) komen er constant renderfouten (zwart/witte vlakken die na 0,x sec. overgaan in de goede content) voor. Heel apart nog nooit eerder gezien op deze website. Tweakers werkt wel perfect overigens.![]()
(Ik doe ALTIJD een MD5 check op alles wat ik flash, dus volgende keer maar een full wipe proberen)
De update brengt volgens mij weinig vernieuwing, alleen een nieuwe base en updates in een paar apps. Zo zijn de play store en Chrome duidelijk anders t.o.v. arhd14 (dit kon in 15 dus ook al zo zijn).
Tot nu toe draait ie prima, en ik kan me ook eigenlijk in geen van de bovengenoemde problemen herkennen eigenlijk.
Ik draai al maanden de roms van TripNDroid. Maar de laatste versies zorgen nogal voor veel crashes. Weet iemand een goed AOSP/AOPK alternatief?
Ben zelf een tevreden gebruiker van de Slim Bean ROM, die is redelijk AOSP, met een aantal mods.
Draait heerlijk stabiel hier.
Heb je ook Sense-ROM's geprobeerd? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar een vergelijkingNakebod schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:16:
Ben zelf een tevreden gebruiker van de Slim Bean ROM, die is redelijk AOSP, met een aantal mods.
Ben niet zo een Sense fan, heb wel een tijdje de stock ROM geprobeerd (Alleen dan wel met root rechten).
Ookal had ik Nova Launcher als standaard launcher, het was het net niet voor mij
En daarnaast geen JB.
Ik draai eigenlijk op al mijn devices AOSP ROM's.
ASUS Transformer: TeamEOS JB
HTC Desire: NikeZ Jelly Bean
HTC One X: Slim Bean.
Op de One X heb ik ook een tijdje Jellybean 4.1.2 for Endeavoru AOSP gebruikt, die is geloof ik nog meer puur AOSP dan Slim Bean. Minder mods enzo ingebakken.
Ookal had ik Nova Launcher als standaard launcher, het was het net niet voor mij
En daarnaast geen JB.
Ik draai eigenlijk op al mijn devices AOSP ROM's.
ASUS Transformer: TeamEOS JB
HTC Desire: NikeZ Jelly Bean
HTC One X: Slim Bean.
Op de One X heb ik ook een tijdje Jellybean 4.1.2 for Endeavoru AOSP gebruikt, die is geloof ik nog meer puur AOSP dan Slim Bean. Minder mods enzo ingebakken.
Die Blade ROM (nieuw op XDA) is ook een top ROM, snel, smooth en goede batterijduur. Zowel Sense als deSensed erg goed.
Ik heb nu zelf de Sense versie van Renovate. Heb altijd deSensed gehad, maar dit was leuk om eens te proberen en het werkt er goed. Ook leuk om daar allerhande mods bij te installeren.
Ik heb nu zelf de Sense versie van Renovate. Heb altijd deSensed gehad, maar dit was leuk om eens te proberen en het werkt er goed. Ook leuk om daar allerhande mods bij te installeren.
Straks komt ARHD 17 op basis van de officiële OTA die hier ook is verschenen. Hoop dat er nog wat verbeteringen qua accuduur in zitten.
Ik hoop hier ook op gezien ik over ARHD 16 nou niet echt super tevreden ben qua accuprestaties..RoD schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:54:
Straks komt ARHD 17 op basis van de officiële OTA die hier ook is verschenen. Hoop dat er nog wat verbeteringen qua accuduur in zitten.
ARHD 15 en de ROM's hiervoor waren 'redelijk' maar had toch eigenlijk wel meer verwacht van 'de Jelly Bean update.
Het is me eigenlijk wel duidelijk waarom ze de 'screen-on' time niet meer inzichtelijk maken voor de gebruiker... die 4 uur van ICS haal ik nu volgens mij niet meer..
[ Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 05-12-2012 12:18 ]
Maximus had deze al eventjes in versie 11 zitten.RoD schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:54:
//Ik zie nu ook net dat HBOOT 1.36 er voor de Europese CID's is.
[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 05-12-2012 12:37 ]
Verwijderd
De HBOOT 1.36 is er nu ook voor de EU telefoons. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003
Edit: Net te laat dushboot 1.36 JB FW Compatible CID's
HTC__001
HTC__E11
HTC__203
HTC__102
HTC__405
HTC__Y13
HTC__A07
HTC__304
HTC__M27
HTC__032
HTC__016
HTC__J15
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 12:42 ]
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de verschillende HBOOT's zoals 1.31 en 1.36?
I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM
Damn, met de nieuwe update hebben ze de 3e mail widget verwijderd. lekker irritant. Dat was precies degene die ik gebruikte. Waarom hebben ze die dan ook weer verwijderd??
ook, werkt het weer niet goed meer. Ik ben nu met een cisco wifi punt verbonden en hij denkt nu dat mijn locatie "Cisco" is. Lekker dom. Zodra ik wifi uitzet krijg ik wel mijn huidige locatie.
edit: Het usb menu lijkt ook verdwenen te zijn.
ook, werkt het weer niet goed meer. Ik ben nu met een cisco wifi punt verbonden en hij denkt nu dat mijn locatie "Cisco" is. Lekker dom. Zodra ik wifi uitzet krijg ik wel mijn huidige locatie.
[ Voor 42% gewijzigd door _MB_ op 05-12-2012 16:40 ]
Canon Digital Ixus V2
Dat is de BIOS versie als het ware. Beetje hetzelfde idee als de BIOS updaten van je computer.tripel7 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:56:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de verschillende HBOOT's zoals 1.31 en 1.36?
Benodigd om de firmware, drivers te kunnen laden e.d.
Het USB menu is weg omdat je automatisch je SD mount zodra je aankoppelt._MB_ schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:07:
Damn, met de nieuwe update hebben ze de 3e mail widget verwijderd. lekker irritant. Dat was precies degene die ik gebruikte. Waarom hebben ze die dan ook weer verwijderd??
GrmblVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:40:
De HBOOT 1.36 is er nu ook voor de EU telefoons. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003
Nog steeds niets voor de VODAP_ CIDs dus. *baalt*
Sometimes you need to plan for coincidence
Het stotteren van muziek in de auto modus is wel verholpen met de 4.1.1 update.
Canon Digital Ixus V2
Vraagje: Ik gebruik nu ARHD 17, en deze werkt prima. Echter, mijn batterij gaat echt dramatisch kort mee. Nou wou ik kijken hoeveel on-screen tijd ik had, alleen kan ik deze bij de energieoptie nergens vinden?! Hoe krijg ik het oude, vertrouwde energieverbruik scherm terug in ARHD? En heeft InsertCoin hier ook last van, zodat ik toch maar weer naar een senseloze ROM over moet schakelen?
Sinds Jelly Bean bestaat die mogelijkheid niet meer standaard en zul je gebruik moeten maken van een app, zoals bijvoorbeeld Gsam Battery Monitor.msnguy schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:08:
Vraagje: Ik gebruik nu ARHD 17, en deze werkt prima. Echter, mijn batterij gaat echt dramatisch kort mee. Nou wou ik kijken hoeveel on-screen tijd ik had, alleen kan ik deze bij de energieoptie nergens vinden?! Hoe krijg ik het oude, vertrouwde energieverbruik scherm terug in ARHD? En heeft InsertCoin hier ook last van, zodat ik toch maar weer naar een senseloze ROM over moet schakelen?
Overigens gebruik ik ook ARHD v17 en is mijn accuduur vergelijkbaar met die van ARHD ICS en ARHD v16. Een uur of 4 tot 5 screen-on time is normaal voor mij.
Ik volg dit topic nu een tijdje en heb zelf ViperROM geinstalleerd, ben wel een beetje bekend met termen etc. maar nu begint toch de verwardheid ook bij mij toe te slaan.
Ik wil graag en JB ROM gaan installeren, het liefst de ViperX versie, omdat die ICS ROM ook erg goed bevalt. Alleen die is er dus (nog) niet... Nu zie ik wel ARHD 13,14,15 en 16 voorbij komen obv (officiele?) JB ROMS en andere JB ROMS, maar nog steeds geen goede ROM met behoud van Sense (of in ieder geval de keuze om dat te behouden zoals bij de ViperROM). Was ik nu niet beter af geweest met de stock-formware en dan flashen naar JB? Deze is toch gewoon al uit??
Waar ik moeite mee heb is het overzicht welke ROMS nu wel/niet beschikbaar zijn in JB, wel/niet Sense in zich hebben en met name welke voor mij bruibaar zijn als Vodafone gebruiker met CID HTC_E11?? Is hier ergens een overzicht van te vinden?
Ik wil graag en JB ROM gaan installeren, het liefst de ViperX versie, omdat die ICS ROM ook erg goed bevalt. Alleen die is er dus (nog) niet... Nu zie ik wel ARHD 13,14,15 en 16 voorbij komen obv (officiele?) JB ROMS en andere JB ROMS, maar nog steeds geen goede ROM met behoud van Sense (of in ieder geval de keuze om dat te behouden zoals bij de ViperROM). Was ik nu niet beter af geweest met de stock-formware en dan flashen naar JB? Deze is toch gewoon al uit??
Waar ik moeite mee heb is het overzicht welke ROMS nu wel/niet beschikbaar zijn in JB, wel/niet Sense in zich hebben en met name welke voor mij bruibaar zijn als Vodafone gebruiker met CID HTC_E11?? Is hier ergens een overzicht van te vinden?
Volgens mij is er op XDA wel een draadje te vinden met dat overzicht.B-Force schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:32:
Ik volg dit topic nu een tijdje en heb zelf ViperROM geinstalleerd, ben wel een beetje bekend met termen etc. maar nu begint toch de verwardheid ook bij mij toe te slaan.
Maar neem ARHD 17. Die is nagenoeg stock met slechts hier en daar een verbetering. Dan heb je JB met Sense. Wel eerst even je hboot (firmware) updaten naar 1.36. Draai 'm zelf ook op dezelfde cid.
Volgens mij is 1.36 wel een soort van vereist om de stabiliteit en werking te waarborgen.RoD schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:19:
ARHD 17 draait toch gewoon op Hboot 1.31 en hoger?
De ROM is immers gebaseerd op een OTA welke ook HBOOT 1.36 met zich meedraagt.
[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 07-12-2012 16:59 ]
Nadeel van ARHD (heb nog niet geprobeerd) lijkt mij dat er elke week een nieuwe versie uit lijkt te komen... En er is afaik geen OTA update. Dat vond ik handig aan de ViperROM, scheelt weer elke week alles aan te moeten sluiten (sorry, luiheidHolgersson schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:18:
[...]
Volgens mij is er op XDA wel een draadje te vinden met dat overzicht.
Maar neem ARHD 17. Die is nagenoeg stock met slechts hier en daar een verbetering. Dan heb je JB met Sense. Wel eerst even je hboot (firmware) updaten naar 1.36. Draai 'm zelf ook op dezelfde cid.
maar ik ga me eens in ARHD 17 verdiepen, thx.
Een OTA heeft ARHD inderdaad niet. Verwacht ook niet dat die er gaat komen.B-Force schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:17:
[...]
Nadeel van ARHD (heb nog niet geprobeerd) lijkt mij dat er elke week een nieuwe versie uit lijkt te komen... En er is afaik geen OTA update. Dat vond ik handig aan de ViperROM, scheelt weer elke week alles aan te moeten sluiten (sorry, luiheid
maar ik ga me eens in ARHD 17 verdiepen, thx.
Het is de laatste tijd snel gegaan met opeenvolgende versies, maar nu met het uitkomen van de officiële HTC update zal dat voorlopig wel meevallen.
Ik heb voor het eerst een custom rom op de One-X proberen te zetten.
Ik heb bootloader unlocked.
Clockwork geinstalleerd
Allemaal goed gegaan.
Nu wil ik InsertCoin installeren. Ik heb de zip op het intern geheugen gezet.
Ik heb hiervoor van http://d-h.st/ESz de firmware gedownload
Via Fastboot de boot.img geflashed.
Via Recovery InsertCoin geinstalleerd en dit is ook goed gegaan.
Zo far so good. Als ik nu reboot krijg ik het Insercoin logo. De munt draait 1 keer rond en daarna stopt het.Hij laadt niet verder. Ben ik iets vergeten te doen? Die firmware is toch de juiste?
Clockwork geinstalleerd
Allemaal goed gegaan.
Zo far so good. Als ik nu reboot krijg ik het Insercoin logo. De munt draait 1 keer rond en daarna stopt het.Hij laadt niet verder. Ben ik iets vergeten te doen? Die firmware is toch de juiste?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Je mist de HBOOT update naar 1.36.Xanion schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:37:
Ik heb voor het eerst een custom rom op de One-X proberen te zetten.
Clockwork geinstalleerd
Allemaal goed gegaan.
Klik. Handig tooltje.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 08-12-2012 18:17 ]
Krijg momenteel helemaal niets meer gedaan. Zelfs de recovery wil niet meer starten....Xereon schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:16:
[...]
Je mist de HBOOT update naar 1.36.Of althans, ik kan niet aan je tekst zien of je deze juist hebt geflashed.
Klik. Handig tooltje.
Als ik de phone opstart krijg ik gelijk de melding 'This build is for development purposes only'
Ik kan in hBoot en fastboot, meer niet. Insercoin rom kan ik al niet eens meer opstarten. Bij alles wat ik met fastboot probeer krijg ik een FAILED (unknown error)
Zo, HELP, ik zit beetje vast.... Ik heb de telefoon nu even aan de oplader gelegd. Weet niet hoever hij momenteel is met de batterij, wellicht dat hij niets meer doet omdat batterijlevel te laag is.
Iemand die me een beetje kan helpen?
Wat is overigens nog gedaan had was proberen om de hele Firmware.zip te flashen via fastboot flash zip firmware.zip
Hier gaf hij een foutmelding op dat het niet lukte, maar sindsdien ben ik dus recovery kwijt en kan ik niet meer verder dan hboot/fastboot.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Je moet in fastboot modus gaan en dan de eerder genoemde tool gebruiken. Alleen op die manier kan je de HBOOT updaten (ofwel het is de makkelijkste manier). Je moet nog wel de juiste boot.img en de unlockcode van je telefoon (heb je gehad via de mail) in de map van JBFWTOOL19 zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 19:25 ]
Hoe weet ik zeker dat ik de juiste boot.img heb?Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:24:
Je moet in fastboot modus gaan en dan de eerder genoemde tool gebruiken. Alleen op die manier kan je de HBOOT updaten (ofwel het is de makkelijkste manier). Je moet nog wel de juiste boot.img en de unlockcode van je telefoon (heb je gehad via de mail) in de map van JBFWTOOL19 zetten.
Die hele zip file hoef ik dus niet te flashen?
Verwijderd
Als je IncertCoin als rom wilt dan kan je de rom uitpakken, daar zit de juiste boot.img in meegeleverd.
Als je met flashen de firmware.zip bedoelt, die kan je niet flashen zoals je met de boot.img doet, maar is echt het makkelijkste via deze weg. Het wordt van a tot z uitgelegd. De telefoon moet namelijk opnieuw gelocked worden voor je de HBOOT kan updaten. (vandaar de unlockcode)
Als je met flashen de firmware.zip bedoelt, die kan je niet flashen zoals je met de boot.img doet, maar is echt het makkelijkste via deze weg. Het wordt van a tot z uitgelegd. De telefoon moet namelijk opnieuw gelocked worden voor je de HBOOT kan updaten. (vandaar de unlockcode)
Bedankt voor het antwoord. Maar wat ik mij afvraag. Er staat als ik voor het hele pakket kies dat dit mijn SD-card/intern geheugen leeg kan maken.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:37:
Als je IncertCoin als rom wilt dan kan je de rom uitpakken, daar zit de juiste boot.img in meegeleverd.
Ik heb op het intern geheugen de zip staan van InsertCoin. Als die gewist wordt heb ik geen enkele mogelijkheid meer om een rom op het intern geheugen te zetten en te flashen. Toch?
Verwijderd
Jawel, je kan altijd vanuit de recovey de usb mount kiezen en de rom erop zetten mocht je interne opslag leeg zijn.
Maar toen ik hem flashte stonden alle gegevens er nog op. Het is dus niet altijd dat die leeg is, maar de kans bestaat altijd.
Maar toen ik hem flashte stonden alle gegevens er nog op. Het is dus niet altijd dat die leeg is, maar de kans bestaat altijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 01:37 ]
Bedankt. Ik zit nog met een groot probleem. De batterij van de telefoon is leeg en hij lijkt niet verder door te laden. Hoe kan ik forceren dat hij oplaad? Hij heeft heel de nacht aan de lader gelegen maar is nog gewoon leeg.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:34:
Jawel, je kan altijd vanuit de recovey de usb mount kiezen en de rom erop zetten mocht je interne opslag leeg zijn.
Wat er gebeurd. Nu brandt het ledje dat hij aan het laden is. Zogauw hij enigzins vol is springt het scherm aan en opent hij op fastboot. Uitzetten kan niet. En dan na verloop van tijd springt hij weer uit omdat de batterij leeg is. Alsof hij weer ontlaad. En als hij in fastboot is mag ik niets uitvoeren vanuit de PC vanwege low battery.
Iemand idee?
Verwijderd
Als je het menu ziet van fastboot zit er een optie tussen shut down.
Als je hem daarna aan de lader legt blijft die uit.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 11:40 ]
Verwijderd
Ik krijg met geen mogelijkheid de firmware.zip van ARHD 17.1 naar mijn sdcard directory in Windows 8. Windows Verkenner wil het bestand ook niet openen.
Schijnbaar hangt hier een signature aan dus uitpakken en weer inpakken met 7zip is geen optie.
Iemand tips om firmware.zip op mijn HTC One X te zetten?
Schijnbaar hangt hier een signature aan dus uitpakken en weer inpakken met 7zip is geen optie.
Iemand tips om firmware.zip op mijn HTC One X te zetten?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 14:15 ]
Verwijderd
Bedoel je niet de ROM? Als je de firmware.zip bedoelt, dit is de HBOOT en moet je op de manier flashen zoals uitgelegd een paar berichten boven je.
Als je een rar bestand niet kan utpakken is die waarschijnlijk corrupt. Daarom staat er ook meestal een MD5 hash vermeld, zo kun je controleren of die correct is.
Als je een rar bestand niet kan utpakken is die waarschijnlijk corrupt. Daarom staat er ook meestal een MD5 hash vermeld, zo kun je controleren of die correct is.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:33:
Bedoel je niet de ROM? Als je de firmware.zip bedoelt, dit is de HBOOT en moet je op de manier flashen zoals uitgelegd een paar berichten boven je.
Ik mis hier een :slapagainstforhead emoticon.
Ik ben nieuw in de Custom ROMS en bij deze nomineer ik je voor "redder van de dag". Deze sukkel was steeds in de weer met de HBOOT. ROM downloading as we speak.