''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dan zou je ARHD 13 ook moeten kunnen draaien. In dat topic werd nog geroepen dat je door Hboot 1.31 deze alleen met die ene cid kon draaien. Goed, dan ga ik die tool ook maar eens proberenJKratos schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:22:
Volgens mij wel aangezien ik HTC__E11 heb en gister die tool heb gebruikt om alles te fixen. Zit nu dus ook op HBoot 1.31.
Sterker nog, die heb ik al draaienRoD schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:28:
[...]
Dan zou je ARHD 13 ook moeten kunnen draaien. In dat topic werd nog geroepen dat je door Hboot 1.31 deze alleen met die ene cid kon draaien. Goed, dan ga ik die tool ook maar eens proberen
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Verwijderd
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 19:46 ]
Als je dan tóch zo lang gewacht hebt (om gedoe met CID's, flashen en wipen te besparen) kun je misschien het best nog even een paar dagen wachten..RoD schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:40:
Goed, ik loop dus alweer achterHet loopt ook allemaal wel wat door elkaar met al die cid's, hboots en nieuwe base-roms
Binnenkort dan maar eens over naar ARHD 13 vanaf 9.7. Kan allemaal mooi in 1x
Als dan over x dagen de echte final uitkomt weet je vrij zeker dat je de komende tijd niet al te veel flashes (of iig geen wipes) uit hoeft te voeren omdat ik denk dat het vanaf dat moment een stuk langzamer zal gaan met lekkende builds. Mike zelf zal hierna vast nog wel wat (kleine) improvements maken
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Misschien heb je hier iets aan:Guids schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:50:
In mijn notificatiebar staat nu permanent een energiebesparing schakelaar. hoe krijg ik die weg?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32568191
thank youVeen schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:02:
[...]
Misschien heb je hier iets aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32568191
wel gek dat zoiets niet optioneel is, maarja, dan maar een workaround
Wil eigenlijk wat meer tweaks en quicksettings, maar dat komt wel als het aanbod wat groter is.
Vind het toetsenbord een stukje beter werken en Now is ook een leuke aanvulling.
Xda linkje:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1836919

Batterij is ook niet gek, heb de tel nu veel gebruikt en helderheid op auto, voor de rest alles syncen. Veel gebruik van WA, email en beetje nieuws en FB checken. Dit is overigens wel een hele fijne batterij monitor app, in JB kan je de screen-on tijd niet meer zien.

Daarnaast nog een mod om de appdrawer uit te breiden naar 5x6 icons.

Met unlocked krijg je niet root rechten. Daarvoor moet je een custom ROM op je toestel.raptorix schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:23:
Ik snap er geen fuck van, ik heb telefoon unlocked (ben in dat bevestigingscherm geweest), maar kennelijk heb ik geen root, moet ik soms nog iets extra doen?
Het is wel belangrijk dat je alle guides goed volgt, helemaal nu met JB zijn er nog al wat variaties te maken die niet erg fijn met elkaar matchen.
USB storage moet kunnen vanuit je custom recovery; kun je daar nog wel komen?
(Volume omlaag, powerknop ingedrukt houden)
Recovery had ik net werkend, maar lijkt nu weer fout te zijn
Verwijderd
boot.img moet je voor elke ROM los flashen via fastboot, dit kan niet via recoveryraptorix schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:57:
Naar mijn weten wel, de install van Insert Coin gaf aan succesvol te zijn, echter daarna blijft ie in een bootloop hangen.......
Recovery had ik net werkend, maar lijkt nu weer fout te zijn
fastboot flash boot boot.img
fastboot erase cache
ik zou zeggen, lees even de OneX wiki door op XDA voordat je verder gaat met flashen
http://www.theandroidsoul...od-cwm-recovery-on-one-x/
En dan inderdaad mount USB, daar zat de crux, en dat had ik eerder niet gezien bij recovery, dan kun je vervolgens een nieuwe distributie erin zetten, en deze installeren.
Verwijderd
Ik heb de hboot al geupdate voor jellybean.
ARHD is compleet stock, Maximus ook zo goed als stock, Renovated heeft standaard die quicksettings die ik graag terug wil hebben.
Ik had eerst ViperX waar echt erg veel tweaks en instellingen ingebouwd zaten maar tot nu toe heb ik niet zo'n ROM gevonden met JB.
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd
@ hierboven: hij flasht alles, dus ook je boot.img. Je gaat echt terug naar de situatie in die tijd. Vergeet overigens niet om af en toe op je SD kaart die oude back-ups op te schonen, dat neemt behoorlijk veel ruimte in namelijk.
Dat moet je ALTIJD zelf via fastboot doen.
Misschien heb jij toevallig altijd ROMs gebruikt met kernels die uitwisselbaar zijn...
als dat niet het geval is en je flasht de bijbehorende kernel niet, heb je een bootloop.
Verwijderd
Duidelijk, thanx. De boot.img is gewoon uit de nandroid te halen toch?RudolfR schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:31:
Op een S-ON (of HTC Dev unlocked) HTC One X kun je de boot.img niet flashen vanuit recovery.
Misschien heb jij toevallig altijd ROMs gebruikt met kernels die uitwisselbaar zijn...
als dat niet het geval is en je flasht de bijbehorende kernel niet, heb je een bootloop.
Iemand een idee hoe het ervoor staat met S-off?
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 16:32 ]
Zoals het ervoor staat gaat het nooit komen, of in elk geval niet op de zeer lange termijn.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:31:
[...]
Duidelijk, thanx. De boot.img is gewoon uit de nandroid te halen toch?
Iemand een idee hoe het ervoor staat met S-off?
[ Voor 3% gewijzigd door hikhakhok op 08-11-2012 17:44 ]
Verwijderd
Had je de boot.img van de rom wel geflashed?hikhakhok schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:42:
nou ik heb het voor elkaar! hij doet niet veel meer! ik ging mijn hboot updaten naar 1.31 en dat heb ik gedaan met de tool die hier wordt aangeschreven., en dat is gelukt en daarnaar ging ik miui.x flashen. maar met het opstarten komt hij niet verder dan htc quielty briliand, en hij komt nu helemaal niet meer verder dan fastboot, hij geeft aan dat batterij bijna op is. ik heb al een scripje lopen zodat hij oplaad. want hij komt steeds in fastboot als ik hem aan de lader leg en dan laadt hij niet op! nu mijn vraag als hij straks weer genoeg vol is, moet ik dan eerst recovery er op schieten en dan miui.x is het sowieso mogelijk om met hboot 1.31 een ics rom er op te zetten? ik ben de draad een beetje kwijt namelijk!
Jeetje.hikhakhok schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:42:
nou ik heb het voor elkaar! hij doet niet veel meer! ik ging mijn hboot updaten naar 1.31 en dat heb ik gedaan met de tool die hier wordt aangeschreven., en dat is gelukt en daarnaar ging ik miui.x flashen. maar met het opstarten komt hij niet verder dan htc quielty briliand, en hij komt nu helemaal niet meer verder dan fastboot, hij geeft aan dat batterij bijna op is. ik heb al een scripje lopen zodat hij oplaad. want hij komt steeds in fastboot als ik hem aan de lader leg en dan laadt hij niet op! nu mijn vraag als hij straks weer genoeg vol is, moet ik dan eerst recovery er op schieten en dan miui.x is het sowieso mogelijk om met hboot 1.31 een ics rom er op te zetten? ik ben de draad een beetje kwijt namelijk!
Pleur hem in recovery, daar laad hij gewoon op ondanks dat er geen lampje is. Of zet hem uit.
Flash je de boot.img wel VOORDAT je de ROM flashed? Volgens mij niet. Als je dat niet doet gaat hij bootloopen en blijft ie inderdaad op dat HTC logo staan ja. Logisch.
In het geval dat ik nu abracadabra praat raad ik je aan per direct te stoppen met flashen van ROM's tot je je beter hebt ingelezen in 1 van de duizenden guides op internet.
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 08-11-2012 17:57 ]
nou hij wil ook niet in recovery komen! maar opladen lukt nou! ja ik doe eerst boot.img en dan flash miui.xXereon schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:56:
[...]
Jeetje.
Pleur hem in recovery, daar laad hij gewoon op ondanks dat er geen lampje is. Of zet hem uit.
Flash je de boot.img wel VOORDAT je de ROM flashed? Volgens mij niet. Als je dat niet doet gaat hij bootloopen en blijft ie inderdaad op dat HTC logo staan ja. Logisch.
In het geval dat ik nu abracadabra praat raad ik je aan per direct te stoppen met flashen van ROM's tot je je beter hebt ingelezen in 1 van de duizenden guides op internet.
maar intussen alweer zelfde laken en pak, snap er geen snars van! eerst recovery er op gezet, daarnaar boot.img geflasht gaat allemaal prima! en daarnaar miui.x flashen opstarten. en dan blijft hij weer steken op htc quietly brilliant:(
[ Voor 38% gewijzigd door hikhakhok op 08-11-2012 18:05 ]
Verwijderd
Custom roms kunnen geen OTA update's ontvangen. Mike heeft de final OTA al in bezit, en 14.0 word vandaag geupload.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:04:
Is het trouwens mogelijk om direct vanaf ARHD 13.0 te updaten als de update er eenmaal is, of moet er gewacht worden op iets?
[ Voor 51% gewijzigd door Patrick V. op 09-11-2012 09:23 ]
Dan heb je somehow je recovery verneukt.hikhakhok schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:03:
[...]
nou hij wil ook niet in recovery komen! maar opladen lukt nou! ja ik doe eerst boot.img en dan flash miui.x
maar intussen alweer zelfde laken en pak, snap er geen snars van! eerst recovery er op gezet, daarnaar boot.img geflasht gaat allemaal prima! en daarnaar miui.x flashen opstarten. en dan blijft hij weer steken op htc quietly brilliant:(
Download even de recovery van hier en flash hem snel zodra je telefoon in fastboot zit. Moet te doen zijn, heeft ie in principe een seconde voor nodig.
Commando is: fastboot flash recovery recovery-clockwork-touch-5.8.4.0-endeavoru.img
En ja, kan gewoon over alles heen, hij overwrite het oude gewoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 09-11-2012 09:33 ]
Ziet er niet naar uit. Mike1986 heeft zijn ARHD draad dicht gegooid!Patrick V. schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:22:
[...]
Mike heeft de final OTA al in bezit, en 14.0 word vandaag geupload.
Zijn laatste twee posts:
If one x developement forum will still continue to be like it is now there will be no more arhd for one x. Sorry to say that, i have to face unfair and agressive competition in my real life, not going to waste my nerves in virtual world too.
The king is dead. Long live the king!Just to be clear - my last post was not about users but about competition atmosphere, not sharing, hiding RUUs for even final, release-keys RUUs. If devs are hiding something that is tagged as "final" and "release-keys" and it will be published by htc any day, that means we are in a rats race. I'm against not sharing of "test-keys" software, but hiding "release-keys" one is way too much I can stand. No names here, no offence to anyone, no direct speech to anyone. xda rules allows that behavior so it's legal.
This game is not fair play.
Wat is na ARHD de beste Sense-rom die beschikbaar is?
Doodzonde.Holgersson schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:44:
[...]
Ziet er niet naar uit. Mike1986 heeft zijn ARHD draad dicht gegooid!
Zijn laatste twee posts:
[...]
[...]
The king is dead. Long live the king!
Wat is na ARHD de beste Sense-rom die beschikbaar is?
InsertCoin is ook wel nice.
Kom ik ineens dit tegen :
GPS fix :
Works like a charm nu"Issues with GPS??
Download app called GPSfix from market
Go to a place were you normally wouldn't have any problems with fixing location
Start the app and click start fixing
If your GPS isn't broke you should get 1 or more satellite icons in your screen after a minute or 2
Let it run and see if it gets a fix now
If you locations has been found, it will give you a message
Now try again with any other app, it should be working now"
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Hoe vaak ik dit al heb zien gebeuren bij devs op XDA.Xereon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:37:
Oh, Mike heeft toch besloten verder te gaan gelukkig.
Eerst een post maken met dat ze er klaar mee zijn en dat ze ermee stoppen (in mijn ogen vaak ook wel terecht) en daarna gewoon toch weer doorgaan met het brouwen van roms.
Ik denk dat het een (terechte) manier van frustratie uiten is
Ik lust geen rotte appels...
Ik heb onlangs mijn toestel ingezonden ter reparatie wegens een loszittende behuizing. Hiervoor moet ik 216 euro betalen. Echter, na 2 dagen plakten ze ineens een foto erbij met de ware reden waarom ik moet betalen.

Het heeft totaal 0 relevantie met de klacht, gestelde diagnose en de garantie(voorwaarden), maar alsnog een monsterrekening vanwege een unlocked bootloader.
Dus: Relocken! Ik ga hier ook logischerwijs tegen in beroep, want ze schenden nu hun eigen voorwaarden.
Volgens Hi is het geen probleem als je de stock software terug zet en relocked.Hakkie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:19:
Bij re-locken komt dat er volgens mij ook te staan, toch? Dus *** Relocked ***. Zullen ze alsnog kunnen zeggen dat ie Unlocked is geweest en je geen garantie hebt.
Wat betreft je tweede opmerking: correct.
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb de mijne met Miui erop toegestuurd ivm Wi-Fi problemen. Antenne is gerepareerd en geheel kosteloos.Xereon schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:13:
Fair warning aan allen:
Ik heb onlangs mijn toestel ingezonden ter reparatie wegens een loszittende behuizing. Hiervoor moet ik 216 euro betalen. Echter, na 2 dagen plakten ze ineens een foto erbij met de ware reden waarom ik moet betalen.
[afbeelding]
Het heeft totaal 0 relevantie met de klacht, gestelde diagnose en de garantie(voorwaarden), maar alsnog een monsterrekening vanwege een unlocked bootloader.
Dus: Relocken! Ik ga hier ook logischerwijs tegen in beroep, want ze schenden nu hun eigen voorwaarden.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Semi offtopic eigenlijk omdat het meer een garantiegeval is, en niet echt root/custom rom is..Xereon schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:13:
Fair warning aan allen:
[afbeelding]
Maar check eens die URL die je ziet in die foto. /waterschade/ ?
Dit is echt weer zo een oplichtingstruck van die malafide repair centers. Kan het niet anders beschrijven.
Sowieso bewijst die foto helemaal niets dat het jou toestel is, en in dit geval al zou het hem wel zijn, zoals je zelf al aangeeft heeft dat totaal niets met het probleem te maken.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Tja het gaat soms erg hard. Eén voordeel, je kan 14.1 makkelijk over 14 flashen zonder wipe oid. Kost je dus bijna geen tijd en moeite.6pack15 schreef op maandag 12 november 2012 @ 04:45:
Pff, net 14.0 gedownload (duurde hele avond en nacht omdat ik in Korea geen goede snelheid krijg). Kijk ik net weer even op xda, staat 14.1 er al op!. Gaan we weer, ben niet echt tevreden met 13.0 ivm de versies daarvoor dus hopelijk is 14 weer een stuk beter
Iemand al een beetje de 14/14.1 kunnen testen? Is deze gebaseerd op de OTA en merk je dat uberhaupt? Volgens mij is de rek er wel een beetje uit op het gebied van Smoothness/snelheid en batterijduur.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
ARHD v14 is de eerste ARHD die gebaseerd is op de Jelly Bean OTA voor de HOX!westergas schreef op maandag 12 november 2012 @ 07:27:
[...]
Iemand al een beetje de 14/14.1 kunnen testen? Is deze gebaseerd op de OTA en merk je dat uberhaupt? Volgens mij is de rek er wel een beetje uit op het gebied van Smoothness/snelheid en batterijduur.
Vorige versies waren ports van de JB voor de HOX+.
Dat klopt. Om een JB Sense rom te kunnen draaien moet je hboot (firmware) geüpdate worden en dat is tot op heden nog aan dat lijstje CIDs voorbehouden.Groentenboer schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:48:
En als ik het goed begrijp zitten we met 14 / 14.1 nog steeds vast aan dat (korte) lijstje CIDs?
Dat is niet helemaal waar:Holgersson schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:22:
[...]
Vorige versies waren ports van de JB voor de HOX+
ARHD 10.x is gebaseerd op een gelekte Jelly Bean versie 3.09.401.100 (One X)
ARHD 11.x is gebaseerd op een gelekte Jelly Bean versie 3.14.401.600 (One X)
ARHD 12.x is gebaseerd op een gelekte test build voor de HTC One X+ 1.14.401.13
ARHD 13.x is gebaseerd op een gelekte Jelly Bean versie 3.14.401.190 (One X)
ARHD 14.x is gebaseerd op de final Jelly Bean versie voor de One X --> 3.14.401.200
*Zal bovenstaande nrs vanavond even nachecken, maar zo moet het volgens mij kloppen
[ Voor 20% gewijzigd door SmiGueL op 12-11-2012 12:05 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
ARHD v14 is in ieder geval de eerste gebaseerd op de officiële OTA, de final release.
Dat was wat ik bedoelde te zeggen...
Versie 9.0 van Renovated was ook al gebaseerd op deze Rom hoor.Holgersson schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:56:
[...]
ARHD v14 is in ieder geval de eerste gebaseerd op de officiële OTA, de final release.
Dat was wat ik bedoelde te zeggen...
Kort nadat die rom uitkwam heeft Shnizlon hem in handen gekregen en vrijgegeven, toen zijn er vrijwel van iedere bekende rom vrij snel updates gekomen met deze base.
Update: Ah, misschien lees ik het verkeerd en is het de eerste versie van ARHD die op die base draait. Dat zou kunnen.v9.0.0
FULL WIPE NEEDED
Flash boot.img
Rebased on 3.14.401.20 RUU - One X JB final release (thanks shniz).
Is daar ook een DeSense optie voor?ZwartR schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:38:
Heb op het moment ARHD 14 erop staan, dit is de vloeiendste JB rom die ik tot nu toe geprobeerd heb (heb Ordroid en Renovate ook enkele weken afgewisseld). Dit is de eerste waar ik geen WIFI problemen mee heb.
Kan iemand mij vertellen of dit klopt? En zoja kun je het ook nog achteraf doen?
Als je dit hebt gedaan moet je dus gewoon de boot.img handmatig flashen en hierna via recovery de rom installeren.
Niet erbij inbegrepen, maar na het flashen kun je het RomCleaner scriptje draaien vanuit recovery hiermee heb ik Sense eraf gehaald. Werkt super!
[ Voor 10% gewijzigd door ZwartR op 12-11-2012 21:34 . Reden: Link toegevoegd ]
Dat neem ik terug. ARHD 14.1 is echt stukken sneller en minder laggy dan 12. Echt een hele mooie ROM.westergas schreef op maandag 12 november 2012 @ 07:27:
[...]
Volgens mij is de rek er wel een beetje uit op het gebied van Smoothness/snelheid en batterijduur.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Thanks, ga ik dat straks probereninsaniteit schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:47:
Je moet idd je hboot handmatig updaten voor een SENSE JB rom, in jou geval dus arhd. Hier staat trouwens uitgelegd hoe: http://forum.xda-develope...=32855238&postcount=29798
Als je dit hebt gedaan moet je dus gewoon de boot.img handmatig flashen en hierna via recovery de rom installeren.
[ Voor 10% gewijzigd door GurbY{nl} op 13-11-2012 15:33 ]
Pffff zat in low energy loop, maar met dat autoloop/boot scriptje gelukt vol te laden
Is merkbaar vloeiender dan de voorgaande versies. Ook merk ik dat browsen via Chrome NOG sneller is dan op 12. Paginas laden, inzoomen - uitzoomen gaat super.
Echt een aanrader dit!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verder echt een geweldige ROM, werkt echt super snel!
Je kunt in dit geval (van 14.1 naar 14.2 is een kleine update) gewoon de rom er overheen flashen met behoud van je gegevens en instellingen. Het is niet nodig om hboot of boot.img opnieuw te flashen!Martijn085 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:29:
Ik heb gister ARHD 14.1 geïnstalleerd en zie dat nu 14.2 ook is te downloaden. Heeft iemand ervaring met updaten? Kan ik deze er overheen flashen en blijven mijn instellingen dan bestaan?
Verder echt een geweldige ROM, werk echt super snel!
Maar maak voor de zekerheid altijd een Nandroid backup voor je met flashen begint.
edit: inmiddels met succes de update gedaan (14.1 -> 14.2). Alle instellingen zijn bewaard gebleven
[ Voor 34% gewijzigd door Martijn085 op 15-11-2012 12:02 ]
Heel jammer.. Dit is de enige reden dat me weerhoud om hem te rooten (maar ik zal wel niet de enige zijn).RoD schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:01:
Dat lijk je inderdaad te kunnen vergeten. Zonder de HTC-methode heb je S-OFF nodig, en dat is er niet, en ik heb mijn twijfels of we dat ooit nog gaan krijgen.
Wie/wat bepaalt of je een S-OFF kunt toepassen? Waarom hebben sommige mobieltjes dat wel (Desire HD bv) en sommige niet?
HTC wil het niet hebben, maar er zijn wel slimme jongens op XDA en tweakers die het door een exploit toch voor elkaar krijgen.Booth schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:11:
[...]
Heel jammer.. Dit is de enige reden dat me weerhoud om hem te rooten (maar ik zal wel niet de enige zijn).
Wie/wat bepaalt of je een S-OFF kunt toepassen? Waarom hebben sommige mobieltjes dat wel (Desire HD bv) en sommige niet?
NU raak ik erg benieuwd, want heb zelf nog niet kunnen vinden dat iemand het bij de One X via een exploit voor elkaar heeft gekregenRudolfR schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:32:
[...]
HTC wil het niet hebben, maar er zijn wel slimme jongens op XDA en tweakers die het door een exploit toch voor elkaar krijgen.
Waarom hebben sommige mobieltjes dat wel (Desire HD bv) en sommige niet?
Maakt het nou uit of ik een nieuwe HBOOT Flash of niet? Ik weet nog ten tijde van de Htc Legend dat het sterk afgeraden werd om te upgraden ivm een exploit voor het rooten.
Kon hier in ieder geval niet veel zinnigs over vinden, dus ik stel de vraag hier maar
FYI: het gaat dus om deze guide: http://forum.xda-develope...=32855238&postcount=29798
Kan best dat je de code gebruikt die je bij de oude Hboot kreeg?
Edit: nope. Heb nog eens voor de zekerheid een nieuwe code aangevraagd, maar dat haalt niets uit.
[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 16-11-2012 17:52 ]
Anders zou ik t niet weten..
Heb ik ook heel vaak gehad. Even volledig booten en daarna weer de bootloader ingaan. Dan moet het lukken.RoD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:31:
Ik zit nu op Hboot 1.31, maar als ik nu mijn unlockcode weer in wil voeren via fastboot, dan zegt ie FAILED (remote: not allowed). Ik begrijp dat je niet naar de bootloader mag schrijven als ie locked is, maar die stap in het proces is nou juist om de bootloader te unlocken. Weet iemand wat te doen?
FYI: het gaat dus om deze guide: http://forum.xda-develope...=32855238&postcount=29798
Hij heeft even een flinke rebootschop onder zijn kont nodig en dan werkt het weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 16-11-2012 18:08 ]
Ik heb nu alles verwijderd (drivers, fastboot, adb, etc) en alles opnieuw geïnstalleerd, en nu werkt het wel. Geen idee wat er mis is, maargoed.
Zoals ik al zei heb ik het ook diverse malen gehad. Zelf ook geen idee wat het veroorzaakt, maar tot dusver is het uiteindelijk altijd wel goed gekomen somehow.RoD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:13:
Heb ik gedaan, maar dat lukte ook niet.
Ik heb nu alles verwijderd (drivers, fastboot, adb, etc) en alles opnieuw geïnstalleerd, en nu werkt het wel. Geen idee wat er mis is, maargoed.
Kreeg ook al een error bij het relocken, terwijl het toestel wel gewoon gerelocked is. Zal wel iets niet helemaal lekker hebben gezeten.Xereon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:14:
[...]
Zoals ik al zei heb ik het ook diverse malen gehad. Zelf ook geen idee wat het veroorzaakt, maar tot dusver is het uiteindelijk altijd wel goed gekomen somehow.
En nu ben ik blij dat er in de laatste CWM een optie voor USB-mount is toegevoegd want ik was vergeten een ROM op de sd-kaart te zetten

Error bij het relocken hoort, net als dat je een error krijgt na het voltooien van het unlocken. Iets met too many links ofzo.RoD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:16:
[...]
Kreeg ook al een error bij het relocken, terwijl het toestel wel gewoon gerelocked is. Zal wel iets niet helemaal lekker hebben gezeten.
En nu ben ik blij dat er in de laatste CWM een optie voor USB-mount is toegevoegd want ik was vergeten een ROM op de sd-kaart te zetten
Ah okXereon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:17:
[...]
Error bij het relocken hoort, net als dat je een error krijgt na het voltooien van het unlocken. Iets met too many links ofzo.
Ik heb zelf nu ARHD 9.7.2 erop staan en zou graag over willen schakelen op de nieuwe 14.2 maar zoals ik niet weet of dit kan schiet ik net echt op natuurlijk.
Kortom zou iemand kort kunnen uitleggen hoe je hier achter komt behalve door te zeggen je moet naar fastboot?
Upside down
Slurp even CID Getter uit de Play Store.Pollore schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:17:
Ik zal wel een verschrikkelijke n00b zijn ofzo maar ik begrijp echt niet hoe je je CID kan bekijken? Ik heb nu zowat alle topics over CID wel gelezen op xda maar nergens wordt ook maar enigszins duidelijk gemaakt waar je dat nou kan vinden.
Ik heb zelf nu ARHD 9.7.2 erop staan en zou graag over willen schakelen op de nieuwe 14.2 maar zoals ik niet weet of dit kan schiet ik net echt op natuurlijk.
Kortom zou iemand kort kunnen uitleggen hoe je hier achter komt behalve door te zeggen je moet naar fastboot?