Cool die wil ik ook gaan doen! Misschien afspreken?Pelle schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:22:
[...]
Nice, die heb ik vorig jaar ook gereden. Dat was toen ook mijn eerste wedstrijd.. man man man wat was dat zwaar. Het was toen de warmste dag van het jaar, dat werkte ook niet meeMijn ervaringen van toen: Pelle in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 17"
Ik had gisteren ook wel weer mee willen doen, maar ik had net iets meer zin in de GoT tocht en m'n credits voor het weekend waren daarmee direct opIk wil nog wel de Ronde van Noord (Bergpolder) gaan rijden, net als vorig jaar. Die is op 28 september.
Die Ronde van Noord beviel me vorig jaar iets beter dan die van Katendrecht; dat had o.a. met het weer te maken denk ik, en ook met een iets aangepast verwachtingspatroon, en de ervaring dat je voorin moet zitten om voorin te kunnen eindigen
Ik hoorde idd van de warmte van vorig jaar, dit was een stuk beter al zat er een aardig windje bij de grootste bocht. Je komt de bocht door en bam wind.....erg fijn.