daar lijkt het wel op ja, ik krijg bij andere newsgroepen hetzelfde dus het ligt niet aan eweka of supernews, aangezien giganews ook voor geen meter gaat, aan de andere kant als ik mijn groepen op newsleecher update gaat dat wel met de volle snelheid, dus er geen touw aan vast te knopen ook. Als ik btw een speedtest doe of ik download een ISO van Ubuntu of zo dan gaat dat ook met een redelijk hoge snelheid, rond de 4mb/s dus UPC heeft opzicht geen snelheid problemen, een duidelijke oorzaak kan ik dan ook niet vinden.
Na doorspitten van me logboeken kom ik herhaaldelijk dit tegen:
In de naamomzetting voor de naam sslreader.eweka.nl is een time-out opgetreden omdat geen van de geconfigureerde DNS-servers reageert.
En deze zijn hetzelfde met Giganews, Supernews. Alleen als ik me DNS servers wijzig naar servers die wel goed werken veranderd er helaas niks dus het ligt niet aan de DNS server
Na doorspitten van me logboeken kom ik herhaaldelijk dit tegen:
In de naamomzetting voor de naam sslreader.eweka.nl is een time-out opgetreden omdat geen van de geconfigureerde DNS-servers reageert.
En deze zijn hetzelfde met Giganews, Supernews. Alleen als ik me DNS servers wijzig naar servers die wel goed werken veranderd er helaas niks dus het ligt niet aan de DNS server
[ Voor 54% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 05-08-2012 20:23 . Reden: logboeken ]
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie