Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste
Acties:
  • 620.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bij Newsdemon gaar t eigenlijk altijd wel goed.
Voor je beeld:

Primair : newsdemon total download: 802GB
Backup server: free xsusenet: 15,4GB

Minder dan 2% dus wat ik niet binnen krijg bij newsdemon. Heb nooit iets dat zo beschadigd is dat t niet meer te repareren is. Maar ik download weinig exotisch.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 13:11
Ik ben helemaal happy met NewsBin.
Download op SSD, parcheck/repair op de SSD, en dan extract naar een setjes hdds in raid-5 (4x3TB ultrastars)
Zelf als er repair en unrar tegelijk lopen blijft de download netjes rond de 530 mbps schommelen.

Interface is iets wennen na al die jaren newsleecher, maar daar strandde ik altijd op de repair en extract, dus dat deed ik maar handmatig.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 18:59

Nox

Noxiuz

Ik heb een probleem met nextgen news, iedere keer als sabnzbd de laatste 4MB moet downloaden kapt ie er gewoon mee. Hij downloadt ze domweg niet, de snelheid hangt op 3kb/s oid en heeft zoiets van fuck of, zoek het maar uit.

Heb dit niet bij goede servers, maar iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De locatie van de server is gewoon een roteind weg waardoor de verbinding niet optimaal is. Heb 16 connections liggen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 19:58

TRaSH

koffie ?

Evt takedown,

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 17:04
Hebben andere mensen ook problemen met cheapnews? Hier geeft hij sinds vandaag opeens de hele tijd een time-out, ik heb er niks aan veranderd vergeleken met de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:46

Smarron

The bend

Doet het hier prima, ik download op dit moment met 13,1MB/s via SSL.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 17:04
Smarron schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:01:
Doet het hier prima, ik download op dit moment met 13,1MB/s via SSL.
Hmm, ok raar ik ga dan maar eens kijken of ik hem weer aan de praat kan krijgen. Het aparte is dat ik op port 119 geen time out krijg maar op port 563 wel.

EDIT: En toen deed hij het opeens weer via SSL. Geen idee wat er aan de hand was.

[ Voor 23% gewijzigd door Pompi op 01-10-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Pompi schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:10:
Hebben andere mensen ook problemen met cheapnews? Hier geeft hij sinds vandaag opeens de hele tijd een time-out, ik heb er niks aan veranderd vergeleken met de afgelopen dagen.
Ja heb ik nu ook last van opeens, is eigenlijk voor het eerst in de 2 jaar dat ik er al gebruik van maak :o . Poort 119 nog niet geprobeerd, zal ik zo eens gaan doen. Hopelijk wordt dit snel gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106050

https://www.cheapnews.eu/status

is sinds gister avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
NoxiuZ schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:28:
Ik heb een probleem met nextgen news, iedere keer als sabnzbd de laatste 4MB moet downloaden kapt ie er gewoon mee. Hij downloadt ze domweg niet, de snelheid hangt op 3kb/s oid en heeft zoiets van fuck of, zoek het maar uit.

Heb dit niet bij goede servers, maar iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De locatie van de server is gewoon een roteind weg waardoor de verbinding niet optimaal is. Heb 16 connections liggen.
Volgens mij is nextgen gewoon een astraweb reseller, laatste keer dat ik nextgen gebruikte wel in ieder geval.
Daarnaast loopt nextgen gewoon via 80ge.br2-cr0.smartdc.rtd.i3d.net mijn ping naar nntp.nextgennews.net is 11ms

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ze beweren gebruik te maken van meerdere servers volgens hun website.
Maar schijnen nu,
Tenminste 2 dagen terug toen ik thuis was problemen met het netwerk te hebben.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06 16:00
Bestaan er eigenlijk ook Russische usenetproviders of iig niet-westers? (die dus niets verwijderen :D )

[ Voor 18% gewijzigd door Janus Bier op 02-10-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

WhySoSerious? schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:27:
bij cheapnews.eu een Flat Ultimate 120Mb, 12 maanden abonnement van €102,00 nu voor €59,- met promo code: ultimate14

Flat Ultimate:

- 120 Mbit
- 18 connecties
- Onbeperkte download limiet
Hoe is cheapnews qua take downs?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Staat dat niet ergens in het topic?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06 17:16
wimpie007 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
Sunny usenet is de laatste tijd echt ruk! Allemaal incompletes

Goeie alternatieven?
Ben overgestapt naar Astraweb, Sunny is echt een drama de laatste maanden

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:05

knakworst

Get more sats!

Uit het Centraal aanbiedingen topic. V2.0 topic:

https://www.usenext.nl/aanmelden/

10 weken gratis usenet. Let goed op de voorwaarden. Binnen 14 dagen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
knakworst schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:23:
Uit het Centraal aanbiedingen topic. V2.0 topic:

https://www.usenext.nl/aanmelden/

10 weken gratis usenet. Let goed op de voorwaarden. Binnen 14 dagen opzeggen.
Ik zie nergens een banner bij aanmelden van 2,5 maand usenet gratis. Maja, zal wel aan mij liggen...

Tevens maar 10 GB volledige snelheid, daarna kakt het in naar 2mbit...

Volgens mij werkt diegene die zoveel post over Usenext.nl gewoon voor ze, want er is helemaal geen aanbieding.

[ Voor 18% gewijzigd door alwaysleft op 05-10-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
weet iemand of er iets mis is met eweka? Ik krijg niets meer binnen, wel heel even als ik het herstart en dan gaat hij weer naar 0 en dan krijg ik connection to my...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
The Druid schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:10:
[...]

Ben overgestapt naar Astraweb, Sunny is echt een drama de laatste maanden
Ik heb dezelfde overstap gemaakt en ben ook zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn abonnement loopt nog, maar meestal download ik nu eigenlijk via Torrents. Het gaat sneller, het kost niks, is compleet en heeft geen last van takedowns. Ik denk dat de industrie deze slag wint.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

hmm, sneller niet altijd aangezien je ten alle tijden afhankelijk bent van de seeders,
zeker met wat oudere downloads zal je dat merken.
en aangezien er ook een hoop mensen bij zijn die de principe van torrenting niet snappen (sharing/seeden).
het is een verschuiving,
mensen gingen naar usenet toen trackers 1 voor 1 werden neergehaald en nu verschuift het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb eigenlijk maar één reden om niets met Torrents te doen: als je daar iets wilt bereiken, dan moet je uploaden.

Overigens heb ik maar bar weinig last van incompletes. Ik zal zo eens kijken hoe vaak Sick Beard voor mij scant.

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 05-10-2014 13:19 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
cheapnews.eu loopt vandaag voor geen meter. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Marzman schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:50:
Mijn abonnement loopt nog, maar meestal download ik nu eigenlijk via Torrents. Het gaat sneller, het kost niks, is compleet en heeft geen last van takedowns. Ik denk dat de industrie deze slag wint.
Als je op private trackers/site zit dan zijn torrents beter ja, aangezien daar uploaden echt moet anders lig je er zo vanaf. Wat ook weer een voordeel is, is dat er minder mensen gebruik van maken dan bijvoorbeeld open tracker/site, waardoor je vaak minder snel de aandacht krijgt van BREIN en kornuiten (kan nog wel steeds gebeuren). Daarom is FTD ook neer gegaan, het was een TE goed programma/community.

Op open trackers/sites zijn nieuwe films, muziek, games ook vaak met een aardige snelheid te downloaden, maar wacht niet te lang want sommige zijn ook zo weer dood totdat, bijvoorbeeld bij films/series, er een 1:1 BRrip komt, dan heb je weer een kans om het nog binnen te halen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Kaasplank schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:25:
cheapnews.eu loopt vandaag voor geen meter. Meer mensen dit probleem?
Ben overgestapt van sunny naar cheapnews alleen cheapnews loopt bij mij wel een stuklangzamer dan sunny. Krijg daarintegen wel alles netjes binnen wat series betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 03-07 17:33
Ik heb sinds vandaag dat supernews heel traag rond de 30kb/s.Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

jaaoie17 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:58:
Ik heb sinds vandaag dat supernews heel traag rond de 30kb/s.Meer mensen met dit probleem?
Waarschijnlijk notice & takedown, deze vraag komt wel erg vaak voor, te vaak naar mijn mening.
Ben in ieder geval nu gewoon met volle snelheid aan het downloaden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrus_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-06 21:31
UltraSub schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:19:
@Coenen, @Blisterin_Bull, ik heb vaak dat ze op volle snelheid starten, en dan ineens fiks inkakken. Het feit dat ze daarna ook vaak verify, repair, download extra, verify, repair failed doen, doet me vermoeden dat er veel corrupte of incomplete parts zijn, en dat daarom de snelheid inzakt. Alsof SAB daar moeite mee heeft. En als er dan wat complete blocks van een fillserver bij komen, volstaat ineens een quickverify, en meteen compleet en uitpakken.
Ik heb dit dus ook vaak gezien, en opvallend vaak bij zaken die het doelwit van takedowns zijn. Kan iemand dit bevestigen? Is hier iets tegen te doen?

Dat laatste klinkt natuurlijk als een domme vraag, maar ik heb het idee dat er ook mensen zijn die nooit last van dit probleem hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door peterrus_ op 07-10-2014 22:05 ]

how do I computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 21:40
Je hebt ook nooit last als je maar snel bent.
Ik zit bij Eweka en check iedere 15min. Nooit last!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 03-07 17:33
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

Waarschijnlijk notice & takedown, deze vraag komt wel erg vaak voor, te vaak naar mijn mening.
Ben in ieder geval nu gewoon met volle snelheid aan het downloaden.
nee dat is het niet zelfs spotnet updaten gaat traag. Heb het niet met de ziggo server. Kan het nog ergens meer aan liggen?

edit: Als ik de poort verander in 443 gaat het weer goed.

[ Voor 6% gewijzigd door jaaoie17 op 07-10-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

knip was vanmorgen al weg door DMCA bij Astraweb, wel zonder problemen binnen kunnen halen via het gratis XennaNews.

[ Voor 10% gewijzigd door Equator op 09-10-2014 10:12 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
MegaTronics schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:01:
knip was vanmorgen al weg door DMCA bij Astraweb, wel zonder problemen binnen kunnen halen via het gratis XennaNews.
Met sunny op dit moment geen probleem nog :P

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 09-10-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dacuuu schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

Met sunny op dit moment geen probleem nog :P
Ook bij Newsdemon weg, ook met een (of twee of drie) van de drie gratis servers wel binnen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Oke, vandaag wat spul proberen te downloaden dat niet vannacht online is gezet. Van alles wat geprobeerd, alles wat ik geprobeerd heb is weg. Gewoon normale zaken. Eerder had ik hier geen last van en haalde ik minstens 80% gewoon binnen.
Nu een block genomen bij Nextgen, er wordt veel gespammed op spotnet (zal wel komen door de refferrals).
Maar met nextgen krijg ik wel gewoon alles binnen. Nu nextgen als backupserver gepakt, ik kijk het even een week of twee aan. Als het niet beter wordt dan stap ik misschien wel over.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MegaTronics schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:01:
Zie nergens iets over XennaNews, werkt dat dan goed?

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 09-10-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ja, wel prima. De gratis xenna haalde m wel binnen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

alwaysleft schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:26:
Zie nergens iets over XennaNews, werkt dat dan goed?
Even terugbladeren, dan vind je het wel. Het is eigenlijk een beloning voor mensen die met een beetje inzet zich verdiepen in Usenet. De info komt oorspronkelijk van een andere Engels-talige site over Usenet en is daar ook best makkelijk te vinden. ;)

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 21:40
Hehe, dit moeten er juist niet teveel weten heb ik het idee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 13:38
jaaoie17 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:58:
Heb ik ook last van. Storing bij supernews? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bitshape schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:40:
[...]

Even terugbladeren, dan vind je het wel. Het is eigenlijk een beloning voor mensen die met een beetje inzet zich verdiepen in Usenet. De info komt oorspronkelijk van een andere Engels-talige site over Usenet en is daar ook best makkelijk te vinden. ;)
Heb het gevonden, thanx. Lang leve gratis Usenet :D Wel haal ik maar 750 kB/s, och het is gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 11:44
Ik kom deze Zuid-Afrikaanse usenetprovider tegen die zegt dat ze DMCA zelf compleet houden: http://www.nextgennews.net/index.php

Van de site:
Our highly customised software is unique in the world and written from the ground up by us. We combine a multitude of different Usenet providers into one single, easy to use service to ensure that your articles and completion rates are up to scratch - nothing but the best is good enough. We are the only Usenet provider in the world having this unique feature and it ensures that we are able to retrieve your articles, even when they may have been removed or DMCAed at other providers. No longer are backup accounts or block accounts at other providers required! We take care of the searching for you to allow you to rely on one single reliable and trusted provider. Easy, quick, and effective.
Ik zie overal refferals, heb de directe link gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-06 20:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

* Equator kucht even en wijst nog even naar de topic warming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:09
Binnetie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:16:
Ik kom deze Zuid-Afrikaanse usenetprovider tegen die zegt dat ze DMCA zelf compleet houden
Normale abo vind ik dan ook abnormaal duur (als je snellere varianten kiest).

Wel leuk om een keer de 24-uurs optie te testen om wat incompleets alsnog binnen te krijgen. Risico van $2.50 :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 10-11-2024
Je wordt op Spotnet helemaal doodgegooid met spam over deze payserver. Het zal best wel werken, maar ik vind de prijs belachelijk hoog voor een trage verbinding van maximaal 80 Mbit/s. Ik heb een combo van Supernews (€ 6,99 p/m via een reviewsite) en € 59 per jaar voor 120 Mbit voor Cheapnews. Met die combinatie krijg ik vrijwel alles binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Neem je een block account,
Voor die paar missende parts.

Ik zelf heb het ook getest en inderdaad krijg met die een dmca file compleet.
Heb me ingeschreven daar krijg je een 4 GB block gratis.
Leuk om te testen,
Snelheid is niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
Gisteren voor het eerst in anderhalf jaar of zo uit nieuwsgierigheid weer eens 'geheaderd' in een paar binary groepen en wat me opviel was dat de inhoud totaal veranderd was. De postings van de eerste paar uur bestonden nog zo'n beetje puur uit SPAM, maar bij postings die wat ouder waren was al die SPAM weg. Ook als ik terug ging naar postings van zeg twee jaar oud, alle SPAM die er wel toen stond is nu weg.
Op zich lekker, maar helaas waren ook alle 'interessante' postings weg. Denk daarbij aan amateur filmpjes en filmpjes en plaatjes die van pay-websites afkomstig zijn. Geen spul van grote partijen die DMCA-bureautjes inhuren.

Nu gaat het me niet om toegang tot dat materiaal, maar heb ik wat gemist of zo dat die binaries groepen tegenwoordig zo opgeruimd lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Gisteren heb ik een abonnement afgesloten bij http://www.i-telligent.nl
Alleen heb ik nog steeds geen in log gegevens. Hoe lang duurde het bij jullie? Wil film kijken maar dat lukt nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Versteegrob schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:08:
Gisteren heb ik een abonnement afgesloten bij http://www.i-telligent.nl
Alleen heb ik nog steeds geen in log gegevens. Hoe lang duurde het bij jullie? Wil film kijken maar dat lukt nu dus niet.
Damned, dat kan ik me niet herinneren want dat is zo'n 4 jaar geleden maar ze reageren veelal snel op emails.

Gebruik support@i-telligent.nl want info@i-telligent.nl wordt niet snel op gereageerd, ik doe altijd beide tegelijk en merk dat info@ de dag erop pas wordt beantwoord.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Vandaag Cheapnews weer met een jaar verlengd, 120Mbit voor 59 Euro. De code summerdeal werkte niet meer, maar t/m vandaag is de code ultimate14 wel weer goed voor een jaar verlenging voor hetzelfde bedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik kreeg van cheapnews ineens een mailtje dat mijn abo bijna verlopen is? Als ik inlog zie ik dat het nog tot juli volgend jaar is. Gaat lekker daar. Gelukkig is de snelheid wel weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmm, dan hebben ze inderdaad iets slims gedaan, net gekeken en die van mij zou pas in januari verlopen. Wel goed om te zien dat mijn account nu wel tot januari 2016 verlengd is. Ik had toch wel verlengd. Ben best tevreden over Cheapnews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Kaasplank schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:03:
Ik kreeg van cheapnews ineens een mailtje dat mijn abo bijna verlopen is? Als ik inlog zie ik dat het nog tot juli volgend jaar is. Gaat lekker daar. Gelukkig is de snelheid wel weer terug
Ik kreeg net een mail Cheapnews dat mijn account bijna verlopen is :+ : 500GB Blockje waarvan ik maar nog geen 400MB heb verbruikt als Fill-server, 3mnd geleden afgesloten.
Om het nog erger te maken, onder mijn account staat echt letterlijk: "Tegoed: 0.4 GB"
Wtf maak je me nou Cheapnews? :( , dat moet echt "Tegoed: 499.6 GB" zijn. Of "Verbruikt: 0.4 GB"
Ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd of ze dit "foutje" willen herstellen. :D

edit: een reaktie:
Geachte klant,

~Zojuist heeft ons systeem een email uitgestuurd over dat uw account bijna
verlopen is.
Deze email is foutief door het systeem verstuurd. Wij zullen kijken hoe
dit komt en dit verhelpen.

Zoals u kunt zien staat in het member systeem de datum gewoon goed.

Kijk altijd eerst even op www.cheapnews.eu/status

Onze excuses,

Cheapnews
Blijkbaar leest men mijn mail/ticket niet goed. :F
Het valt niet op dat het tegoed -weg- is. Of is er een 'Hack' geweest en maken derden nu misbruik van mijn Blockje ?

[ Voor 5% gewijzigd door bitshape op 14-10-2014 13:57 . Reden: quote-fix ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-07 09:55
Dat mailtje kreeg ik ook net. Vreemd want m'n abo loopt nog minstens 6 maanden door. Ik zag trouwens wel dat ze nu ook een sneller abo hebben, wat iets beter aansluit als je een 180Mb/s abo bij je provider hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Sm0k3r schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Damned, dat kan ik me niet herinneren want dat is zo'n 4 jaar geleden maar ze reageren veelal snel op emails.

Gebruik support@i-telligent.nl want info@i-telligent.nl wordt niet snel op gereageerd, ik doe altijd beide tegelijk en merk dat info@ de dag erop pas wordt beantwoord.
Was intern wat mis gegaan maar het werkt nu eindelijk goed.
Kabel netjes weg gewerkt en haalde net 50mb/s, voelde lekker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik kreeg ook een mail van hun, maar ik heb alleen een block account bij hun. Lijkt mij een glitch in the matrix bij hun.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 04-07 16:08
Ik heb spotlite osx in combinatie met supernews maar sinds gisteravond wordt spotlite niet meer ge-update hebben hier meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:22

ThaHandy

Discovery Channel

iemand ervaring met SSL-NEWS.info? 1100 dagen EU maar hoe zit het met de DMCA? Ik zoek een filler voor mijn Giganews *uguh* *uguh* account

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 15-10-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 11:31
Door een format ben ik de naam van een gratis usenet nieuwsgroep kwijt.
Het waren 4 lijntjes die ong 30kb downloaden met een retentie van ong 1000 dagen.
Iemand enig idee welke provider dat kan zijn?

Edit gevonden :)
free.tweaknews.nl 4 lijnen 1100 dagen retentie

[ Voor 24% gewijzigd door Von Henkel op 15-10-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:24

Meneer iCy

swarma

Von Henkel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:01:
Door een format ben ik de naam van een gratis usenet nieuwsgroep kwijt.
Het waren 4 lijntjes die ong 30kb downloaden met een retentie van ong 1000 dagen.
Iemand enig idee welke provider dat kan zijn?

Edit gevonden :)
free.tweaknews.nl 4 lijnen 1100 dagen retentie
Grappig, dat dat de actie 2 jaar geleden al was gestopt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 10:37
ThaHandy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:59:
iemand ervaring met SSL-NEWS.info? 1100 dagen EU maar hoe zit het met de DMCA? Ik zoek een filler voor mijn Giganews *uguh* *uguh* account
http://www.nextgennews.net/

Gebruik hem al een paar weken voor het fillen en tot nu toe nog alles hiermee compleet gekregen. Ik heb er een blok account gepakt naast mijn gebruikelijke supernews account. Nu 15GB van de 500 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:42
Hoe lang blijft het daar geldig? Met 15 connecties (anonymous 24 uur account) haalt hij maar net 2.0 MB/s maar het komt inderdaad wel binnen.

[ Voor 63% gewijzigd door sdk1985 op 15-10-2014 20:14 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wel leuke actie, UsenetBucket heeft tot en met morgen 30% discount op hun bundels als je meedoet met Spin & Always win. Klik hier https://www.usenetbucket....2Fpromos%2Fslotmachine%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lux020
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-06-2023
Heeft iemand van jullie een goede betrouwbare vergelijkingssite voor usenetproviders?

ben namelijk op zoek naar een nieuwe usenetprovider.

Ik heb zelf even gekeken, en ben terecht gekomen op : http://www.usenetvergelijker.nl/

Vond sommige beoordelingen iets te positief en ben even verder gaan kijken. Uiteindelijk zag ik dus dat de website van http://www.usenetvergelijker.nl/ en meerdere usenetproviders op de site van dezelfde eigenaar zijn, ( via sidn )

Die website lijkt me dan denk ik niet erg objectief. Hebben jullie een andere iets meer betrouwbare website
en/of eventueel wat eigen ervaringen ?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Lux020 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:29:
Heeft iemand van jullie een goede betrouwbare vergelijkingssite voor usenetproviders?

ben namelijk op zoek naar een nieuwe usenetprovider.

Ik heb zelf even gekeken, en ben terecht gekomen op : http://www.usenetvergelijker.nl/

Vond sommige beoordelingen iets te positief en ben even verder gaan kijken. Uiteindelijk zag ik dus dat de website van http://www.usenetvergelijker.nl/ en meerdere usenetproviders op de site van dezelfde eigenaar zijn, ( via sidn )

Die website lijkt me dan denk ik niet erg objectief. Hebben jullie een andere iets meer betrouwbare website
en/of eventueel wat eigen ervaringen ?

alvast dank
Beste tip wat ik je kan geven is trials uit te proberen van Usenet providers ;) Newsdemon, UsenetBucket, Sunny Usenet, NewsXS enz doen dit allemaal. Weet je gelijk of het goed is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 17:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@Lux020, kijk ook even in de startpost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
De startpost is ook niet compleet of up2date. Op deze site heb je een redelijk overzicht: usenet.startpagina.nl Ik had sunny voorheen maar dat is ellende sinds high winds het heeft overgenomen. Trial accounts proberen is het beste wat alwaysleft zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-07 09:55
Lux020 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:29:
Heeft iemand van jullie een goede betrouwbare vergelijkingssite voor usenetproviders?ben namelijk op zoek naar een nieuwe usenetprovider.
Het helpt als je vertelt wat voor jou het belangrijkste is: prijs, snelheid, retentie, compleetheid enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:27
Tijd voor een nieuw deel!

Newsservers met binaries [Deel 13]

Daar graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-06 20:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dan kan deze dus dicht :)
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!