Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:16
Misschien wel, maar het zou ook zomaar ineens de realiteit kunnen worden als Tim Kuik en consorten echt hun zin gaan krijgen.

1 jaar geleden waren er eigenlijk nog geen takedowns, nu alleen recente series en films en een vermoeden dat ze ook aan ouder materiaal beginnen. Wat er over 1 jaar nog van usenet over is? Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tja... ze kunnen natuurlijk ook wat meer energie in legale alternatieven steken in plaats van hyperactief UseNet te gaan zitten verpesten...

Maar dat levert ze waarschijnlijk minder geld op :z :r |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op dit moment heb ik zelf absoluut geen last van takedowns. Het is tegenwoordig gewoon een kwestie van sneller zijn dan de takedown plaats kan vinden.

En gelukkig zijn series ook perfect te automatiseren zoals bij Usenet :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:10
Tsurany schreef op maandag 25 maart 2013 @ 08:05:
Op dit moment heb ik zelf absoluut geen last van takedowns. Het is tegenwoordig gewoon een kwestie van sneller zijn dan de takedown plaats kan vinden.

Precies, en steeds meer mensen pakken de 'encrypted' nzb's op. Perfect toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16
CptChaos schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:46:
Heb het inmiddels opgelost; heb mijn spots uit Spotweb verwijderd, ben nu opnieuw aan het retrieven.
Vreemde is alleen dat nu mijn eerste spot op 8 Februari 2012 ligt. Vreemde 900 dagen retentie als je het mij vraagt.
Als je de wat oudere spots nog wil zien moet je ff spotlite naast spotnet installeren. Er zijn wel wat oudere databases te vinden die je kunt importeren. Jammer dat dit bij spotnet niet meer werkt maar ja. Als ik wat niet kan vinden kan ik nu ff in de oude spotlite database zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:47
Wat gaat de tijd toch snel!
Morgen of overmorgen loopt mijn Supernews jaarabonnement af.
Toen betaald via iDeal. Weet iemand of het abonnement gewoon afloopt (heb niet opgezegd). Ze kunnen toch niks halen van mijn rekening, het is ten slotte geen automatische incasso?

En nu ik er toch ben: is er op dit moment een provider goedkoper/beter dan Supernews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 22:47

Mentalist

[avdD]

Lijkt me idd dat het afloopt.

Of Supernews het beste is hangt af van wat je zoekt, snelheid, of je veel download (als je weinig download kan je naar een blockaccount kijken), retentie. Valt zo dus niet te zeggen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10 22:27

jmk

Dennis Lammers schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:36:
Toen betaald via iDeal. Weet iemand of het abonnement gewoon afloopt (heb niet opgezegd). Ze kunnen toch niks halen van mijn rekening, het is ten slotte geen automatische incasso?

En nu ik er toch ben: is er op dit moment een provider goedkoper/beter dan Supernews?
Ben zelf geen klant daar maar ik weet bijna 100% zeker dat supernews na de 1e betaling met ideal er een auto-incasso van maakt. In ieder geval bij een maandabo. Ik zou als ik jou was even de algemene voorwaarden erbij pakken en opzeggen, of uitvinden wat het 2e jaar je gaat kosten, of dat het verlengt wordt met een maand, of een jaar.

Sunny is goedkoper dan supernews, ben ik heel tevreden over. Beide USP's hebben op dezelfde manier last van DMCA's, maar in de praktijk heb ik daar nu geen last meer van. De afgelopen 3 maanden geen 1 mislukte download gehad.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb de afgelopen maand Cheapnews geprobeerd. Beviel helaas niet zo heel goed, de downloadsnelheid was toch wel erg laag en ook het ophalen van spots duurde irritant lang. Ben nu overgestapt naar Sunny usenet en dat gaat als een trein. Ik ga die voorlopig aanhouden. Ben er zeker net zo tevreden over als over Eweka maar het is wel iets goedkoper.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:36:

Je kan als inlogt in het control panel van supernews eventueel je abonnement beeindigen. Doe je dit niet wordt het met een automatische incasso verlengt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 03:14:
[...]

Je kan als inlogt in het control panel van supernews eventueel je abonnement beeindigen. Doe je dit niet wordt het met een automatische incasso verlengt.
Volgens mij kan je het dan ook net zo hard weer laten terugboeken want je hebt nooit een handtekening gezet voor automatische incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:53

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 03:14:
[...]

Als je dat halverwege je jaar abbo doet, loopt je abbo dan nog wel de rest van het jaar door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Supernews heeft inderdaad een nieuwe factuur aangemaakt in mijn account.
Vorige keer via Ideal betaald, maar nog niks van mijn rekening af nu.
Heb niet opgezegd, maar als ze het toch afschrijven laat ik het denk ik storneren bij de bank...
Want heb inderdaad via ideal betaald toen en nergens stond iets van automatische incasso. En bovendien lopen alle abonnementen maximaal een maand door als je niet opzegt. Supernews opereert op de Nederlandse markt, dus lijkt me dat die wet gewoon geld hier.

Waren goede tijden bij Astraweb toen: na 1x Ideal liep mijn account nog jaren gratis door :P

[ Voor 27% gewijzigd door Deezers op 29-03-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-10 09:16

psy

Tsurany schreef op maandag 25 maart 2013 @ 08:05:

Het is inderdaad pas een probleem als je een serie besluit in zijn geheel binnen te willen halen, eentje die dus al jaren loopt. Best wel dikke kans dat heel veel verdwenen is, ongeacht welke provider. Die "flexibiliteit" terug in de tijd te kunnen downloaden is echt erg onbetrouwbaar geworden. Retentie is mijns inziens dan ook niets meer waard ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-10 15:39

Saven

Administrator

iemand toevallig een kortingscode voor easyusenet? of een andere goede mag ook :P
eweka liever niet, veel verwijderd merkte ik de laatste keer dus vandaar mijn overstap toen naar easyusenet

[ Voor 58% gewijzigd door Saven op 29-03-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik ben juist erg tevreden met Cheapnews, maar ik gebruik die dan ook als tweede server. Mijn mainserver is Supernews, en alles wat ik door takedowns misloop haal ik via Cheapnews binnen. Was toen met kortingscode € 59 per jaar onbeperkt met 12 treads. Ik haal op mijn nas ca. 13 MB/s, dus snel genoeg. Headeren is een ander verhaal, de retentie daarvan is volgens mij maar 90 dagen. De combo Supernews/Cheapnews werkt in mijn geval perfect. Ik heb destijds een maandabonnement genomen op Supernews via iDeal, dat werkt als een automatische incasso. Ik ben ook niet van plan hier mee te stoppen. Kost me nog steeds maar € 6,99 per maand. Is goedkoper als je het afsluit via een reviewsite van payservers, je krijgt dan korting, en die prijs blijft zo doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:33
Kreeg net een mail van EasyUsenet:

Het is weer bijna Pasen,

Easyusenet heeft een spectaculaire aanbieding voor
U!!

Tot 06-04-2013 ontvangt u maar liefst 40% korting** op uw
aankoop/verlenging,
door middel van het invoeren van de couponcode:

PASEN

Edit:
** Let op: Aanbieding is NIET combineerbaar met de 100dagen pakketten en
andere Specials.

Zo spectaculair is de aanbieding nu ook weer niet, voor 1 maand 60Mbit, betaal je met korting altijd nog meer dan een maand 60Mbit bij Sunny...

[ Voor 48% gewijzigd door red_arrow op 30-03-2013 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 03:20:
[...]

Volgens mij kan je het dan ook net zo hard weer laten terugboeken want je hebt nooit een handtekening gezet voor automatische incasso.
Na het aanmelden geef je toestemming om eventueel een incasso te laten verrichten. Door middel van een vinkje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
@red_Arrow

Ja ik kreeg die aanbieding ook, ik vind em wel ok, alleen heb ik nog 3 mnd over, dus ik KAN hier niks mee, niet nu. Zal je zien dat ze over 3 mnd nergens mee komen..... alhoewel wie weet Zomervakantie-actie.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 30-03-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Sjah schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:04:
@red_Arrow

alleen heb ik nog 3 mnd over, dus ik KAN hier niks mee, niet nu. Zal je zien dat ze over 3 mnd nergens mee komen.
Is het niet zo dat als je nog enkele maanden over hebt, een verlenging aansluit op je huidige periode? Dit lijkt me iig toch wel zo eerlijk :) .
Eerlijk gezegd ben ik hier wel wat vanuit gegaan, omdat ook ik nog 3 maanden over heb en ook wel van deze aanbieding gebruik wil maken, als het even kan :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Oww, ja is true, tenminste might be, hhmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Voor de zekerheid heb ik ze even gemaild met deze vraag (zal waarschijnlijk dinsdag pas beantwoordt worden).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dan is de actie al afgelopen, hehehe. Ohnee, toch niet, 06-04.

[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 30-03-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Sjah (en wellicht ook anderen): kreeg zojuist al antwoord van Easyusenet, de verlenging sluit inderdaad aan op je huidige termijn, dus nu verlengen is geen enkel probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok tx, ja nu ik ff gekeken heb, duidt ook alles op hun verlengsite daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 19:30

WoBBeL

*zwaai*

TweakNews is de hele dag al gaar, continu meldingen "Server too busy"...toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
Kreeg een mail van Eweka gister dat ik een sms betaling had gedaan, (heb ik niet gedaan)
1 april grap van Eweka?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red_arrow schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 05:42:
Zo spectaculair is de aanbieding nu ook weer niet, voor 1 maand 60Mbit, betaal je met korting altijd nog meer dan een maand 60Mbit bij Sunny...
Sunny is toch wel een klasse minder dan easyusenet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 22-10 22:31

TRaSH

koffie ?

waarom zou sunny een klasse minder zijn ?
behalve dat easyusenet best duur is.
Sunny 60 € 5,79
Sunny Unl. € 7,79

EasyUseNet 60 9.95
EasyUsenet 120 11,95

SuperNews 120 (is haalbaar) 6,99

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:04:
[...]

Sunny is toch wel een klasse minder dan easyusenet...
Hier draait sunny echt als een tiet. Nooit problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10 21:55

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Cheapnews heeft momenteel het 500GB block in de aanbieding voor €17,95.
Gebruik bij afrekenen de code
cheapdeal13
Voor dat geld heb ik m genomen, mooi als aanvulling op Newshosting en newzilla :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:08

Ankh

|true

De laatste tijd veel laatst van de DCMA met me supernews account, daarnet een test account bij sunny genomen. En het was meteen leverbaar.. Haalde toch met me volledige snelheid (120Mbit) iets binnen zijn.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
Ik gebruik Sunny nu ook voor een aantal maanden en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Met mijn Ziggo AIE 60 mbit abbo en de Sunny 60 download ik met 7mb/s en trek ik de lijn volledig dicht. Ook geen last eigenlijk van takedowns (waarschijnlijk ook omdat mijn Sickbeard om de 10 min scant naar nieuwe afleveringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een zeer tevreden Sunny user! Ik haal altijd de volle snelheid en wat ik wil is er meestal ook gewoon. Ben soms zelfs verbaasd dat bepaalde populaire dingen na best veel tijd nog online staan...! Een hele grote retentie is voor mij over het algemeen niet van zo'n groot belang (ik download toch meestal nieuwe dingen), maar laatst was het toch leuk dat ik iets van muziek zocht en een 550 dagen oude upload zo kon binnenhalen. Ik heb wel een paar keer gehad dat iets niet compleet was, maar er is genoeg WEL compleet en voor dat beetje geld... Ik vind het top.

BTW Toen ik onlangs begon met 'echt' downloaden (daarvoor was mijn verbinding niet snel genoeg en had ik een veel te beperkt abonnement) begon ik met Spotnet: gebruik ik nog steeds als eerste optie, maar ik heb toch al regelmatig via NZB-sites dingen gevonden (ik gebruik sowieso al SABnzdb voor het daadwerkelijke downloaden). Als je alleen Spotnet gebruikt mis je toch wel een hele hoop, hoor!

In ieder geval: niets dan lof wat mij betreft over Sunny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Zowel met Sunnynews als met Giganews last van incomplete bestanden. Heb het vermoeden dat Sunnynews gebruik maakt van het Giganews netwerk.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:23:
Zowel met Sunnynews als met Giganews last van incomplete bestanden. Heb het vermoeden dat Sunnynews gebruik maakt van het Giganews netwerk.
Nee, als het goed is van XLNed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

een andere nieuws server helpt niet tegen incomplete files,
de 1 is wat snelle met verminken dan de andere maar uit eindelijk zijn ze allemaal aan mekaar gekoppeld.
heeft eerder hier een mooi overzicht gestaan hoe het in mekaar zit en wie welke reseller waar bij zit.

enigste wat helpt tegen incomplete files is op tijd zijn met downloaden(evt met geautomatiseerde programma's zelfs populaire HBO serie) en de nieuwe manieren die je ondertussen ziet op spotnet en encrypte namen en evt wachtwoorden.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ben ik weer.
Supernews heeft inderdaad weer 69 euro van mijn rekening gehaald na mijn eerste jaar via IDEAL. Nu heb ik daar op zich geen problemen mee als de service gewoon goed is. Echter zijn bijna alle bestanden boven de 900 dagen incompleet en ook niet meer par(herstel)baar.
Heb ze aangeboden om mijn geld terug te storten minus 1 maand omdat ik nu nog gebruik, maar wouden ze niet omdat ik machtiging zou hebben afgegeven.

Lang verhaal kort: een IDEAL transactie mag in Nederland NOOIT dienen als automatische incasso. ook niet als ik daar zelf mee zou hebben ingestemd. In internetbankieren staat de transactie van vorige week ook als 'machtiging' en dat mag/kan dus niet.

Heb ze nog een kans gegeven om het terug te storten, anders laat ik het storneren via de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dit niet laten stoneren omdat het een dienst is volgens de bank. Je krijgt je geld niet terug en je bent akkoord gegaan met de voorwaarden. Je kan het opzeggen en dan is je abonnement over een jaar ten einde.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft alleen nooit een (eenmalige) machtiging toegestaan, alleen een (handmatige) storting gedaan via Ideal, maar dat is geen machtiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:48:
Hij heeft alleen nooit een (eenmalige) machtiging toegestaan, alleen een (handmatige) storting gedaan via Ideal, maar dat is geen machtiging.
Jawel, lees de voorwaarden maar. Supernews heeft een contract afgesloten met de Nederlandse banken om van de ideal betaling een automatische incasso te maken.

Je krijgt je geld niet terug, stoneerknop is er ook niet in je telebankierprogramma.

Zie de voorwaarden:
Uw service kan alleen geannuleerd worden via onze Member Center voordat de account wordt hernieuwd. Alle accounts worden automatisch hernieuwd tenzij er een verzoek om annulering is ontvangen.

Verzoeken om annulering moeten worden ingevoerd voor het einde van de huidige serviceperiode om ervoor te zorgen dat ze van kracht zijn voordat de volgende serviceperiode begint. Annuleringen die worden ingediend nadat de volgende serviceperiode is begonnen, worden van kracht nadat die volgende serviceperiode verstreken is. Accounts rouleren naar de volgende serviceperiode op de aangegeven datum om of even na middernacht, VS Central Time.

Restitutie
Er wordt onder geen beding restitutie van betaling verleend. Er is geen restitutie mogelijk voor accounts die verwijderd zijn vanwege schending van onze Servicevoorwaarden of de bepalingen van de Leidraad Aanvaardbaar Gebruik.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
KillerBee schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:42:
@Sjah (en wellicht ook anderen): kreeg zojuist al antwoord van Easyusenet, de verlenging sluit inderdaad aan op je huidige termijn, dus nu verlengen is geen enkel probleem ;)
Heb jij nog verlengd..? Ik niet, zo aantrekkelijk is het niet, ik wacht wel tot over 3 mnd, kijken of dan wat langs komt, anders wordt het wederom sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:50:
[...]

Jawel, lees de voorwaarden maar. Supernews heeft een contract afgesloten met de Nederlandse banken om van de ideal betaling een automatische incasso te maken.
Hmm.. da's nieuw voor me. Best wel listig dat je via een Ideal-betaling 'automatisch' een automatische machtiging af kan geven, zonder er expliciet toestemming voor te geven, of zelfs zonder dat je 't weet als je niet goed genoeg oplet. Zit niets anders op dan iedere keer goed de voorwaarden doornemen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:56:
Hmm.. da's nieuw voor me. Best wel listig dat je via een Ideal-betaling 'automatisch' een automatische machtiging af kan geven, zonder er expliciet toestemming voor te geven, of zelfs zonder dat je 't weet als je niet goed genoeg oplet. Zit niets anders op dan iedere keer goed de voorwaarden doornemen blijkbaar.
Dan is het nog lastig te vinden, het komt in dit topic soms ter sprake. Gelukkig is supernews verder wel prima, het is beter dit te hebben dan een bon voor fout parkeren die evenduur is en waar je niks voor terugkrijgt.

Je moet het maar positief zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb een storneerverzoek ingediend bij de bank. Zie het wel.
Ideal mag nooit gebruikt worden als vervolg automatische incasso na eenmalige ideal betaling. Ideal is gewoon handmatig overmaken maar dan makkelijker gemaakt via internetbankieren.

En dat series ouder dan 900 dagen tegenwoordig incompleet zijn helpt ook niet mee dat ik klant wil blijven (en was 3 dagen te laat met opzeggen..)

[ Voor 23% gewijzigd door Deezers op 04-04-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:01:
Ideal mag nooit gebruikt worden als vervolg automatische incasso na eenmalige ideal betaling. Ideal is gewoon handmatig overmaken maar dan makkelijker gemaakt via internetbankieren.
Ideal is een betaalmiddel en mag gebruikt worden voor automatische incasso. Zoek het anders op in google. Je bent er heel stellig in, maar je zit hierin fout.

De Rabobank wil heel sporadisch mens helpen, dus wellicht helpen ze je hiermee als je bij deze bank zit., Supernews is echter geen bedrijf die het zal laten lopen en ze gaan waarschijnlijk dan een deurwaarder inzetten en dan ben je verder van huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:12:
Ideal is een betaalmiddel en mag gebruikt worden voor automatische incasso.
Currence is het niet met je eens: “U kunt op twee manieren een geldige machtiging afgeven: schriftelijk of telefonisch. Machtigingen via internet zijn alleen geldig als ze zijn uigeprint, ondertekend en verstuurd naar de incassant.” (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Dennis Lammers schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:57:
Ben ik weer.
Supernews heeft inderdaad weer 69 euro van mijn rekening gehaald na mijn eerste jaar via IDEAL. Nu heb ik daar op zich geen problemen mee als de service gewoon goed is. Echter zijn bijna alle bestanden boven de 900 dagen incompleet en ook niet meer par(herstel)baar.
Heb ze aangeboden om mijn geld terug te storten minus 1 maand omdat ik nu nog gebruik, maar wouden ze niet omdat ik machtiging zou hebben afgegeven.

Lang verhaal kort: een IDEAL transactie mag in Nederland NOOIT dienen als automatische incasso. ook niet als ik daar zelf mee zou hebben ingestemd. In internetbankieren staat de transactie van vorige week ook als 'machtiging' en dat mag/kan dus niet.

Heb ze nog een kans gegeven om het terug te storten, anders laat ik het storneren via de bank.
Incompletes die je hebt van posts rond de 900 dagen, heeft bijna 100% te maken met DMCA. Daar heeft iedere USP last van. Om die reden zijn er nu vrij veel reposts met anti-DMCA truukjes. Daarnaast is 5,75 per maand een redelijke prijs.

Ik zou als ik jou was eieren voor je geld kiezen en volgend jaar een andere USP kiezen. Al dat gedoe met incassobureaus etc dat wil je niet. Gewoon even een jaartje uitzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ideal als machtiging of niet, de site van Currence en onze overheid geeft inderdaad aan dat machtigingen tot automatische incasso via internet alléén geldig zijn na uitprinten en ondertekenen overeenkomst en opsturen naar incassant (Supernews) Zodra ze mijn handtekening niet kunnen aantonen mogen ze niks verhalen. Een digitale handtekening (vinkje) is dus geen rechtsgeldige vorm van machtiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

hcQd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:25:
[...]

Currence is het niet met je eens: “U kunt op twee manieren een geldige machtiging afgeven: schriftelijk of telefonisch. Machtigingen via internet zijn alleen geldig als ze zijn uigeprint, ondertekend en verstuurd naar de incassant.” (bron)
Daarnaast, automatisch verlengen zonder opzegmogelijkheid met een heel jaar mag in Nederland niet: http://www.consuwijzer.nl...-stilzwijgende-verlenging :
Andere abonnementen, zoals; sportabonnement, abonnement op telecom- of sms-dienst, energiecontracten, onderhoudscontract op cv-ketel, abonnement op domeinnaam: Stilzwijgende verlenging is wel toegestaan. Maar alleen als het abonnement daarbij wordt omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. En u iedere maand kunt opzeggen. Een abonnement voor onbepaalde tijd is een abonnement zonder einddatum. Het loopt door totdat u het zelf opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Dank. Niet eens aan gedacht dat abonnementen inderdaad na het eerste jaar alleen per maand verlengd mogen worden. Heb zowel Supernews als hun betaalprovider een mail gestuurd met deze regelgeving. Mocht ik het geld inderdaad terugkrijgen via mijn bank, dan sta ik in mijn recht. Aangezien Supernews diensten levert aan Nederland geld toch gewoon de Nederlandse of Europese regelgeving?

Als ik via Paypal of Credit card had betaald, dan stond ik niet in mijn recht, want daar mag het gewoon. Hooguit dat abonnementen na een jaar alleen per maand zouden mogen worden verlengd.

[ Voor 20% gewijzigd door Deezers op 05-04-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:12:
[...]

Ideal is een betaalmiddel en mag gebruikt worden voor automatische incasso. Zoek het anders op in google. Je bent er heel stellig in, maar je zit hierin fout.

De Rabobank wil heel sporadisch mens helpen, dus wellicht helpen ze je hiermee als je bij deze bank zit., Supernews is echter geen bedrijf die het zal laten lopen en ze gaan waarschijnlijk dan een deurwaarder inzetten en dan ben je verder van huis...
Volgens mij heb ik toen bij Supernews bij aanmelding gezien dat je de eerste maand per IDEAL betaald en dan per maand betaald via automatische incasso.

Ik betaal 6.99 per maand, dan neem ik ook aan dat je per maand kan opzeggen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Slasher schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:33:
[...]

Volgens mij heb ik toen bij Supernews bij aanmelding gezien dat je de eerste maand per IDEAL betaald en dan per maand betaald via automatische incasso.

Ja, bij per maand betalen kan dat inderdaad.

Vraag bij jaarbetaling nu is: is de incasso eigenlijk wel geldig (geen schriftelijke toestemming gegeven, digitaal telt niet) en het Nederlandse recht tot opzeggen na je eerste jaar per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Ik zit al lange tijd bij xsnews, en kwam dit topic bij toeval tegen en dacht, laat ik eens wat prijzen vergelijken.
Nu las ik een aantal goede berichten over sunnynet en ben daarmee aan het vergelijken. Tot mijn verbazing is sunnynet de helft goedkoper. Ik heb zelf een Pro abbo die ik per maand betaal, dus ik ben 7.50 kwijt voor 20Mbit. Bij sunny is hetzelfde abbo 3.79.
Nu vraag ik me af: zit er nog een adder onder het gras ofzo, een datalimiet bij sunny? Want hoe kan het nu dat het de helft goedkoper is? De retentie is nagenoeg gelijk. Of is xsnews gewoon zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Roxors schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:49:
Ik zit al lange tijd bij xsnews, en kwam dit topic bij toeval tegen en dacht, laat ik eens wat prijzen vergelijken.
Nu las ik een aantal goede berichten over sunnynet en ben daarmee aan het vergelijken. Tot mijn verbazing is sunnynet de helft goedkoper. Ik heb zelf een Pro abbo die ik per maand betaal, dus ik ben 7.50 kwijt voor 20Mbit. Bij sunny is hetzelfde abbo 3.79.
Nu vraag ik me af: zit er nog een adder onder het gras ofzo, een datalimiet bij sunny? Want hoe kan het nu dat het de helft goedkoper is? De retentie is nagenoeg gelijk. Of is xsnews gewoon zo duur?
Ik heb geen ervaringen met Sunny, daar zul je voor op anderen moeten wachten.

Zelf zit ik ook bij XSNews en ben totaal niet naar andere USP's aan het kijken, omdat:
- €90 op jaarbasis wel meevalt (Elite abonnement, per jaar betalen)
- (bijna) nooit last van incompletes
- Altijd volle bak qua snelheid

Pas zodra iemand mij laat zien dat Sunny minimaal net zo goed is als XSNews zal ik overwegen over te stappen. Tot die tijd bevalt XSNews mij al een aantal jaar perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30
Roxors schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:49:
Zit er nu ook al een tijdje op te loeren sinds ik weg ga bij TweakDSL. Heb nu een 35Mbit verbinding, dus zo'n pakket van € 3,83 zie ik ook wel zitten. Heb ik nog 5Mbit over om een beetje te bellen en mail te checken :Y)

maw ... zit er idd nog een addertje onder het gras of iets dergelijks? Ze zijn inderdaad bijna de helft goedkoper ...

Als een echte tweaker betaamt: if it sounds TOO good to be true ...

[ Voor 9% gewijzigd door LinuX-TUX op 05-04-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:33:
Zeker, dan kan je het per maand opzeggen.
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 03:34:
Daarnaast, automatisch verlengen zonder opzegmogelijkheid met een heel jaar mag in Nederland niet: http://www.consuwijzer.nl...-stilzwijgende-verlenging :
Ik meen dat de bank het ziet als een dienst en niet als een abonnement. Vandaar dat er andere regels gelden. Het lijkt me niet dat er een fout inzit, ideal gaat er anders niet zomaar aan meewerken en er moet wel een contract zijn tussen supernews en de bank om dit zo met ideal te mogen regelen zonder tussenkomst van de klant.

Wellicht voor de betrokkene handig dit even in het shopping forum te plaatsen? Daar zitten wat mensen met kennis van zaken op dit juridische gebied.

Mijn info komt van de ING bank toen ik bij een maandabonnement op supernews ook een dag te laat was met opzeggen. De ING bank kwam met deze verklaring.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

neem je toch een week gratis op proef bij sunny.
dat je wel of niet incomplete bestanden hebt ligt aan verschillende factoren die al eerder zijn aangekaart.

over het algemeen zijn Nederlandse usenet providers en resellers erg duur voor wat ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
thaan schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:54:
[...]

Pas zodra iemand mij laat zien dat Sunny minimaal net zo goed is als XSNews zal ik overwegen over te stappen. Tot die tijd bevalt XSNews mij al een aantal jaar perfect.
De reden dat ik aan het kijken ben voor een overstap is omdat ik laatst van een tv serie de nieuwste aflevering wou downloaden, maar ik bij iedere post een melding kreeg dat het item op geen enkele server stond. Dit met posts van 3uur, tot 1,5 dag oud. Toen een post geprobeerd waarin niet de naam van de tv-serie stond, en toen deed hij het ineens wel. Dit doet mij vermoeden dat xsnews aan dmca praktijken meewerkt. Vandaar dus de interesse in een andere newsserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:02
Dennis Lammers schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:34:
[...]

Ja, bij per maand betalen kan dat inderdaad.

Vraag bij jaarbetaling nu is: is de incasso eigenlijk wel geldig (geen schriftelijke toestemming gegeven, digitaal telt niet) en het Nederlandse recht tot opzeggen na je eerste jaar per maand.
Even voor de duidelijkheid : of een incasso nou geldig is of niet. Of je hem storneert of niet, niets onheft je van de verplichting tot betaling. Dat staat helemaal los van de manier van betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

LinuX-TUX schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:07:
[...]

Zit er nu ook al een tijdje op te loeren sinds ik weg ga bij TweakDSL. Heb nu een 35Mbit verbinding, dus zo'n pakket van € 3,83 zie ik ook wel zitten. Heb ik nog 5Mbit over om een beetje te bellen en mail te checken :Y)

maw ... zit er idd nog een addertje onder het gras of iets dergelijks? Ze zijn inderdaad bijna de helft goedkoper ...

Als een echte tweaker betaamt: if it sounds TOO good to be true ...
Prijs van Sunny too good to be true? Wat ik nu bij sunny betaal, betaal ik al jaren, eerst bij een ander nu bij Sunny. Bij Sunny haal ik mijn max snelheid van mijn 50mbit abo altijd. Wel zijn er incompletes buiten de schuld van Sunny om, hebben ze allemaal last van, DMCA.

Ik zou het wel onverstandig vinden ergens een jaar bij te gaan, vanwege onzekerheid over te toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Roxors schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:02:
[...]

De reden dat ik aan het kijken ben voor een overstap is omdat ik laatst van een tv serie de nieuwste aflevering wou downloaden, maar ik bij iedere post een melding kreeg dat het item op geen enkele server stond. Dit met posts van 3uur, tot 1,5 dag oud. Toen een post geprobeerd waarin niet de naam van de tv-serie stond, en toen deed hij het ineens wel. Dit doet mij vermoeden dat xsnews aan dmca praktijken meewerkt. Vandaar dus de interesse in een andere newsserver.
Klopt, heb ik sinds kort ook last van. Maar ik heb het idee dat het nu ongeveer bij elke USP zover is dat DMCA's worden doorgevoerd, en je er dus niet onderuit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 09:28

pino85

Im just a Bird in the Sky

jmk schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:50:
[...]

Prijs van Sunny too good to be true? Wat ik nu bij sunny betaal, betaal ik al jaren, eerst bij een ander nu bij Sunny. Bij Sunny haal ik mijn max snelheid van mijn 50mbit abo altijd. Wel zijn er incompletes buiten de schuld van Sunny om, hebben ze allemaal last van, DMCA.

Ik zou het wel onverstandig vinden ergens een jaar bij te gaan, vanwege onzekerheid over te toekomst.
Kan dit beamen, zit er u meer dan een jaar bij, haal zeg maar in 95 -97% van de gevallen de maximale snelheid die mogelijk is.
Dus in mijn ogen absoluut niet to good to be true :)

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 05-04-2013 16:34 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:14:
Klopt, heb ik sinds kort ook last van. Maar ik heb het idee dat het nu ongeveer bij elke USP zover is dat DMCA's worden doorgevoerd, en je er dus niet onderuit kan.
Ik denk dat als iemand hier een nieuwsgroepenprovider weet te vinden die niet aan takedowns doet die user van iedereen 10 euro krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:08:
[...]

Ik denk dat als iemand hier een nieuwsgroepenprovider weet te vinden die niet aan takedowns doet die user van iedereen 10 euro krijgt :P
Precies, die info is goud waard ;)
Daarom is weggaan bij een USP die aan DMCA's doet ook niet echt een geldige reden om weg te gaan, want waar ga je heen?

Nu zal er wel verschil zijn in mate waarin er content neer wordt gehaald, want ik moet zeggen dat ik er pas laat last van had bij XSNews, de berichten in dit topic gingen er alleen maar over, maar ik had nog nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:16:
[...]

Ik meen dat de bank het ziet als een dienst en niet als een abonnement. Vandaar dat er andere regels gelden. Het lijkt me niet dat er een fout inzit, ideal gaat er anders niet zomaar aan meewerken en er moet wel een contract zijn tussen supernews en de bank om dit zo met ideal te mogen regelen zonder tussenkomst van de klant.

Wellicht voor de betrokkene handig dit even in het shopping forum te plaatsen? Daar zitten wat mensen met kennis van zaken op dit juridische gebied.

Mijn info komt van de ING bank toen ik bij een maandabonnement op supernews ook een dag te laat was met opzeggen. De ING bank kwam met deze verklaring.
ING.. Ja.. Die neem ik al jaren niet meer serieus.

Bij Consuwijzer staat zelfs een domeinnaam bij de voorbeelden genoemd (dat kan je anders ook wel een dienst noemen), dus ING heeft jou gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Ze hadden gewoon geen zin om de betaling te storneren.

Als een rechter werkelijk zou zeggen dat een usenetabo een dienst is dan eet ik m'n pet op. En ga ik voortaan tijdschriften bezorgen en sportscholen openen als "dienst" om onder de wetgeving uit te komen.
mesa57 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:47:
[...]

Even voor de duidelijkheid : of een incasso nou geldig is of niet. Of je hem storneert of niet, niets onheft je van de verplichting tot betaling. Dat staat helemaal los van de manier van betalen.
Er is wel sprake van een opzegtermijn van een maand, dus die zal hij wel moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 03:42:
[...]

ING.. Ja.. Die neem ik al jaren niet meer serieus.

Bij Consuwijzer staat zelfs een domeinnaam bij de voorbeelden genoemd (dat kan je anders ook wel een dienst noemen), dus ING heeft jou gewoon met een kluitje in het riet gestuurd. Ze hadden gewoon geen zin om de betaling te storneren.

Als een rechter werkelijk zou zeggen dat een usenetabo een dienst is dan eet ik m'n pet op. En ga ik voortaan tijdschriften bezorgen en sportscholen openen als "dienst" om onder de wetgeving uit te komen.

[...]

Er is wel sprake van een opzegtermijn van een maand, dus die zal hij wel moeten betalen.
Dat laatste had ik ook Supernews aangeboden, jaarbedrag terug minus één maand. Nu geen reactie meer gehad, mocht ik maandag niks horen van de betaalprovider van Supernews zal ik wel even bellen. Mijn bank zei dat het een 'eenmalige machtiging' was dus storneren was niet mogelijk. Maar Supernews zelf zegt dat ik niet (op tijd) heb opgezegd (dus is een bevestiging dat het wel degelijk een contract is), en kan ik dus per maand opzeggen na het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Dennis Lammers schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:49:
[...]

Dat laatste had ik ook Supernews aangeboden, jaarbedrag terug minus één maand. Nu geen reactie meer gehad, mocht ik maandag niks horen van de betaalprovider van Supernews zal ik wel even bellen. Mijn bank zei dat het een 'eenmalige machtiging' was dus storneren was niet mogelijk. Maar Supernews zelf zegt dat ik niet (op tijd) heb opgezegd (dus is een bevestiging dat het wel degelijk een contract is), en kan ik dus per maand opzeggen na het eerste jaar.
Eenmalige machtiging online
Hoe handig de eenmalige machtiging online ook is, hij is niet rechtsgeldig. Toch voeren banken zo'n eenmalige incassomachtiging probleemloos uit. Ze gaan pas iets controleren als een gedupeerde klant zich meldt. In 2009 voerden banken in totaal 1,3 miljard incasso's uit en kregen ze 24.000 meldingen van incasso's waarvoor geen handtekening was gezet. Dat zegt Currence, eigenaar van betaalproducten als PIN, iDeal en Incasso. Bijna al deze mensen kregen uiteindelijk hun geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 03:34:
[...]

[...]
Zonder opzegmogelijkheid? Als je inlogt bij supernews kan je door een paar muisklikken je abonnement laten stoppen aan het eind van de periode. (zie screenshot) Heb hem dit zelfs nog gemeld. Maar schijnbaar teveel moeite. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OVl5AWS.png

Wat betreft de machtiging middels een vinkje. Je kan toch lezen neem ik aan? Je gaat akkoord na dit vinkje zetten met een eventuele machtiging. Ik vind het een zeer handige optie en dit heb je dus echt aan jezelf te danken.

Zo denk ik er over.

Wat betreft de DMCA takedowns. Ik heb al verschillende keren nu meegemaakt dat wat via de XSNews server is neergehaald, wel te downloaden met Supernews. Dit kan ik testen met een account van Easyusenet. XSNews staat dus echt voorop met verwijderen.

Wissertje is dus gewoon dik tevreden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:50:
[...]

Zonder opzegmogelijkheid? Als je inlogt bij supernews kan je door een paar muisklikken je abonnement laten stoppen aan het eind van de periode. (zie screenshot) Heb hem dit zelfs nog gemeld. Maar schijnbaar teveel moeite. 8)7
Dus er is geen opzegmogelijkheid, de verlenging is voor een heel jaar en eerder kan je er niet vanaf. Precies wat ik zei.
Wat betreft de machtiging middels een vinkje. Je kan toch lezen neem ik aan? Je gaat akkoord na dit vinkje zetten met een eventuele machtiging. Ik vind het een zeer handige optie en dit heb je dus echt aan jezelf te danken.

Zo denk ik er over.
Vinkje is niet rechtsgeldig, zo denkt de wet erover. Als ik het aantal vinkjes moet tellen dat ik wel niet zet simpelweg omdat je anders vaak niet verder kan met een aanmeldproces.. Ik probeer ze altijd wel allemaal te lezen, maar kan me heel goed voorstellen dat je er een keer eentje over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen hij betaald had vorig jaar had hij simpel zijn account alvast kunnen beëindigen of toen ik hem eraan heb herinnerd, dus die mogelijkheid is er wel. Het abonnement wordt gewoon met dezelfde periode verlengt omdat dit deel van de aanbieding is. Dat het juridisch anders ligt, heb ik het niet eens over.

Als ik een jaarabonnement neem zeg ik hem ook meteen op, om dit soort dingen te voorkomen.

Stel ik ben niet tevreden, zit ik er wel een jaar aan vast. Er kan van alles gebeuren. Je kan wel met een vingertje naar een ander wijzen en vind ondanks dat ik het soms niet met je eens bent, dat je wel een goed punt hebt, alleen ligt de verantwoording toch ook wel bij hemzelf die die makkelijk had kunnen voorkomen.
Coenen schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:21:
[...]

Als je dat halverwege je jaar abbo doet, loopt je abbo dan nog wel de rest van het jaar door?
Sorry, zie je reactie nu pas. Ja je kan hem gewoon beëindigen. Je krijgt daarna een mail met een einddatum.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zullen we het over wat anders hebben dan juridische haarkloverij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:34:
Zullen we het over wat anders hebben dan juridische haarkloverij?
Yes goed idee. Als je trouwens een leuke aanbieding van usenet zoekt. Bij wondernews krijg je 50% korting op alle maandabonnementen met code: BUSCA. Dit is al maanden zo. Nadeel is dat ze reseller van XSNews zijn en veel verwijderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:53

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:31:
[...]
Sorry, zie je reactie nu pas. Ja je kan hem gewoon beëindigen. Je krijgt daarna een mail met een einddatum.
Lol, na een hele discussie over het opzeggen van Supernews, toch nog reaktie op deze vraag. :)F

Supernews heeft bij mij dus met een jaar verlengd. Ik had met Credit Card betaald.
Ik heb in 2011 een super-special jaar abbo afgesloten, omgerekend 5.75 euro per maand, das volgens mij nog steeds een goede prijs. Zo maar eens opzeggen en dan van de zomer maar eens kijken of er goedkopere alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:44
zijn er nog aanbieders waar je zonder je creditcard details / automatische verlening een bepaalde periode gratis kan testen? Zoals sunnyusenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

coase schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:43:
zijn er nog aanbieders waar je zonder je creditcard details / automatische verlening een bepaalde periode gratis kan testen? Zoals sunnyusenet.
Cheapnews, wel SMS-verificatie.

Hitnews, hoef je ook geen betaalgegevens op te geven. Ik heb wel eens gehoord dat je de 3-dagen trial steeds zou kunnen vernieuwen, maar heb dat (nog) niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 14:33
Laatste dagen ineens veel bestanden incompleet met supernews, hebben meer mensen hier last van?

p.s ik heb nog een nzb.su invite over. DM maar als er iemand geintereseerd is.

Update:
Ben door mijn invites heen.

[ Voor 10% gewijzigd door haakjesluiten op 10-04-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
Ben toch nog steeds erg tevreden met Eweka.
Haal toch alles nog wel binnen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Crazyanz schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:34:
Laatste dagen ineens veel bestanden incompleet met supernews, hebben meer mensen hier last van?

Ik niet, krijg alles nog compleet binnen met Supernews. Nog steeds zeer tevreden klant, 2 jaartjes alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 11:59

B2

wa' seggie?

Kw4kje schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:33:
[...]

Ik niet, krijg alles nog compleet binnen met Supernews. Nog steeds zeer tevreden klant, 2 jaartjes alweer :)
Ik ben mijn archief opnieuw aan het aanmaken en ik merk dat ik heel veel niet compleet binnen kan krijgen. Heel veel als in bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 08:47
coase schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:43:
Volgens mij kan dat bij TweakNews.

[edit]
Oeps, ik zat nog op de vorige pagina. Maar wellicht is de info nog relevant.

[ Voor 71% gewijzigd door maikel op 09-04-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Crazyanz schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:34:

nee eigenlijk geen last van,
zelfs spel van de tronen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
maikel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:34:
[...]

Volgens mij kan dat bij TweakNews.

[edit]
Oeps, ik zat nog op de vorige pagina. Maar wellicht is de info nog relevant.
Maar je hebt wel gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:28
De afgelopen dagen krijg ik via newsgrabber in combinatie met sickbeard mijn favo series niet meer binnen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lumics schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:51:
De afgelopen dagen krijg ik via newsgrabber in combinatie met sickbeard mijn favo series niet meer binnen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wat voor error krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Dacuuu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:10:
[...]

Wat voor error krijg je?
Ik krijg geen error. Sickbeard stuurt NZB keurig door naar NZBGet. Echter NZBGet download vervolgens niet.
Films komen zonder problemen binnen, echter series (voor diegene die net weer begonnen zijn) komen niet mee binnen. Nzbget blijft eindeloos downloaden en de files die binnen komen zijn 0KB.

Als ik de zelfde serie BV met spotlite binnenhaal waarbij de filename 'onherkenbaar' is, dan komt de serie zonder problemen binnen.

Klinkt alsof ook het noodlot bij newsgrabber heeft toegeslagen. :-(

[ Voor 11% gewijzigd door Lumics op 10-04-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lumics schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:15:
[...]

Ik krijg geen error. Sickbeard stuurt NZB keurig door naar NZBGet. Echter NZBGet download vervolgens niet.
Films komen zonder problemen binnen, echter series (voor diegene die net weer begonnen zijn) komen niet mee binnen. Nzbget blijft eindeloos downloaden en de files die binnen komen zijn 0KB.

Als ik de zelfde serie BV met spotlite binnenhaal waarbij de filename 'onherkenbaar' is, dan komt de serie zonder problemen binnen.

Klinkt alsof ook het noodlot bij newsgrabber heeft toegeslagen. :-(
En als je die nzb die sickbeard doorstuurt, is handmatig download met een ander download programma. Wat krijg je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Dacuuu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:19:
[...]

En als je die nzb die sickbeard doorstuurt, is handmatig download met een ander download programma. Wat krijg je dan ?
Het is mij niet helemaal duidelijk waar jij naar op zoek bent, het probleem zit niet in sickbeard of nzbget? Mijn vraag is eigenlijk of anderen met newsgrabber ook ervaren dat series veel takedowns ondervinden. NZBGet geeft aan 'Article not found', verwijderd dus.

Overstap naar supernews overwegen..

[ Voor 4% gewijzigd door Lumics op 10-04-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Mogelijk gaat het om encrypted spots icm dummy NZB?

De enige tool die (naar mijn weten) die op een nette manier, volledig geautomatiseerd kan doorgeven aan NZBget of SABnzbd, is de laatste build van Spotweb.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-10 15:03
Deem schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:34:
Mogelijk gaat het om encrypted spots icm dummy NZB?

De enige tool die (naar mijn weten) die op een nette manier, volledig geautomatiseerd kan doorgeven aan NZBget of SABnzbd, is de laatste build van Spotweb.
Nou, dat werkt bij mij ook voor geen meter. Mogelijk heeft dat te maken met de 'easy' variant maar ik heb de spotweb dir wel gewoon gesynced met git dus de broncode is allemaal wel hetzelfde. Ik moet op dit moment ook alles handmatig doen.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Ik maak dus geen gebruik van easy en heb spotweb handmatig opgezet. Sinds een maand geleden is is commit van michaelw85 doorgevoerd in de master. Ik kan bevestigen dat dit gewoon vlekkeloos werkt.

Zie van michaelw85 met 'Alternate nzb download (QoQ update)' op https://github.com/spotweb/spotweb/commits/master

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Deem schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:53:
Ik maak dus geen gebruik van easy en heb spotweb handmatig opgezet. Sinds een maand geleden is is commit van michaelw85 doorgevoerd in de master. Ik kan bevestigen dat dit gewoon vlekkeloos werkt.

Zie van michaelw85 met 'Alternate nzb download (QoQ update)' op https://github.com/spotweb/spotweb/commits/master
staat ook gewoon ergens onder config. Daar is een changelog te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunny usenet is opeens traag als dikke.... door een trechter..

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier geen problemen. Misschien je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:26:
Sunny usenet is opeens traag als dikke.... door een trechter..

Meer mensen hier last van?
Of is het een oude post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is er iets met supernews aan de hand? Kan niet op supernews.com komen en in spotlite haalt hij ook al geen nieuwe info op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supernews.com doet het hier (nu) wel.

// (ziggo)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:27:
supernews.com doet het hier (nu) wel.

// (ziggo)
Hier ook Ziggo, heb de DNS server veranderd naar die van Google ipv OpenDNS en nu werkt het wel.
Raar. 8)7

Zal mijn settings bij OpenDNS eens doorlopen.

Als ik dit topic nog eens doorzoek op opendns is er misschien een probleem met de EU server van supernews :? (daar verwijst OpenDNS automatisch heen wordt een paar keer gezegd)

[ Voor 29% gewijzigd door hjs op 14-04-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik download nu met volle bak bij Supernews op de EU server, al vanaf 19:15 via mijn nas (Ca. 14 MB/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ook iets gedownload nu op normale snelheid vanaf de eu server.
Pagina: 1 ... 34 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!