[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
psychoclown schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:48:
[...]

Jammer wapper maar daarentegen hebben jullie straks wel weer meer tijd! Zie ook mijn eerdere post psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18".
Die tijd komt nog wel ;)

btw. kan ik als GOT member op de TS van HARDS meeluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:54:
[...]

We zitten zo rond de 60 actieve mensen, maar niet iedereen heeft veel top tanks. En met per dag ongeveer 40 tot 50 tanks locked gaat het hard. Zeker met zoveel fronten omdat die clans de pijn delen
Dan gaat het inderdaad hard met hetgeen je kunt doen. Idiote actie ook van S-D, die zouden gewoon samen met BR1, PRT in de rug moeten aanvallen..
Hoort PLK ook bij jullie eigenlijk? Nee toch?
oosterhofjf schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:58:
[...]

Die tijd komt nog wel ;)

btw. kan ik als GOT member op de TS van HARDS meeluisteren?
Nee de HARD server is een besloten TS, enkel acces voor HARD* leden en een aantal allies.
Ik kan de rechten wel uitdelen maar dat laten ze over het algemeen (en begrijpelijk) niet toe.

[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 16-04-2012 23:01 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:58:
Dan gaat het inderdaad hard met hetgeen je kunt doen. Idiote actie ook van S-D, die zouden gewoon samen met BR1, PRT in de rug moeten aanvallen..
Hoort PLK ook bij jullie eigenlijk? Nee toch?
Die heeft de recruit status. Dus voorlopig een NAP.

En S-D wat ik begreep is compleet aan het uiteenvallen. De spelers kunnen niet meer met de leiding opschieten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

gedoe in ax iets te maken met gold toevallig ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:58

Nox

Noxiuz

Lekker die opschieters. Nu ook eindelijk mijn Ace binnen voor de JP :)

Victory!
Battle: Karelia dinsdag 17 april 2012 0:18:55
Vehicle: Jagdpanther
Experience received: 9.000 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 54.994
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker

Heb nu 4 aces, SU-26, Marder II, JP en T34 *O*

M103 zal ook wel komen. Die staat nu op een Class I maar dat is omdat de battles van de T34 met 105mm er allemaal nog voor staan. Staat ook op 43% win :P

Heb ik straks 5 aces :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Defeat
Battle: Fisherman's Bay dinsdag 17 april 2012 0:16:46
Vehicle: E-75
Experience received: 546
Credits received: 37.899 (compensation for damage caused by allies: 5)

Die 5 heeft toch een mooie compensatie gegeven voor de teamkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 00:58

Nox

Noxiuz

Waarschijnlijk 2 hitpoints door een Sturmpanzer Bison ofzo.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NoxiuZ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:32:
Waarschijnlijk 2 hitpoints door een Sturmpanzer Bison ofzo.
Nee.

Geteamkilled door een Object 212, met nog +/- 700HP over in mijn E-75.

Dit was wel weer lekker

Victory!
Battle: Murovanka dinsdag 17 april 2012 0:45:08
Experience received: 1.704
Credits received: 75.636

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 17-04-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:05
SNEAK-NL schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:53:
Kan je nou wel of niet lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
Is er al wat beter bekend wanneer 7,3 uit komt ? Daarnaast vroeg ik me af of er nog bepaalde modules op de IS4 zijn die je beter geresearched kan hebben voor de swap ?

Ik zit nu op 1.5 mil credits en ik zit me af te vragen of ik nog een tankje moet verkopen (M103 oid) of dat ik genoeg tijd heb om met mijn T34 nog een paar miljoen te verdienen ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Gisteravond nog wat heerlijke potjes gespeeld met mijn is-3.
Hoop dat ik nog de is-4 kan halen voor de patch maar verwacht het niet.

Als arty was het wel weer echt diep triest.
5 potjes achter elkaar als arty en elk met meeste kills uit het team, maar steeds verloren.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Gister een leuk potje op El Haluf gespeeld met een Marder 3 (jah, ben nog een noob ;)), werd redelijk in het begin gespot door een scout, die heb ik wel dood gekregen maar kreeg ook flink wat damage van de overkant van de map, had welgeteld 1 Hp over.
Dus ik denk ik ga wel wat proberen te verdedigen vanuit de basis.
Ongeveer 10 minuten en 4 kills later heeft ons team 12 kills en de tegenstander 10. Dus ik denk ik neem de gok en ik rij richting hun basis, kom ik onder in de rivier een Bison tegen van het andere team. Allebij schieten we, hij mist, ik raak hem tot 38%, en het laden heeft nog nooit zo zenuwslopend lang geduurt :P.
Gelukkig was ik eerst en heb ik daarmee mn eerste topgun gehaald :) met nog altijd 1 hp over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Marder 3? testserver ofzo? Of stug 3 of marder 2?
Ik heb gisteren 8 potjes nodig gehad om mijn Pz III/IV te dubbelen. Jeezes wat ging daar allemaal mis. Of ik kwam terecht tussen IS-3 en dergelijke of in de goeie lotingen leek heel mijn team terminaal ziek ofzo. Iedereen bleef sterven rondom me. Een potje siegfried line gehad, bottom tier, 5 kills, gewoonweg omdat niemand rekening hield met mij. Nog verloren.
Ik moet wel zeggen, de Pz III/IV is best leuk eens je hem pimped: vents, rammer, bincos, BiA en 60% cammo. Snel, vinnig, rof van 17 en degelijk cammoskills. Het is mijn enige tank waarmee ik graag speel, die toch een winrate van <50% heeft (49%, maar toch) Alleen een KV blijf ik moeilijkheden mee hebben. Ik bounce er redelijk veel op en meestal ben ik te doden in twee schoten. (indien derpgun op de KV is het oneshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
redwing schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:43:
Is er al wat beter bekend wanneer 7,3 uit komt ? Daarnaast vroeg ik me af of er nog bepaalde modules op de IS4 zijn die je beter geresearched kan hebben voor de swap ?

Ik zit nu op 1.5 mil credits en ik zit me af te vragen of ik nog een tankje moet verkopen (M103 oid) of dat ik genoeg tijd heb om met mijn T34 nog een paar miljoen te verdienen ?
Ze hadden gezegd dat 7.3 eind april uitkomt, dan zou je toch minimaal nog een dag of 10 moeten hebben en als je redelijk wat speelt zou het geen probleem moeten zijn. In het algemene wordt er verwacht dat het pas 7.3 pas in mei komt.

Zelf heb ik sinds het weekend ook een IS3 en ik verwacht dat ik de IS4 wel op tijd ga halen. I wisselen spelen van de IS3 af met de Easy 8 om een positieve cashflow te houden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
anu schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:34:
Gister een leuk potje op El Haluf gespeeld met een Marder 3 (jah, ben nog een noob ;)), werd redelijk in het begin gespot door een scout, die heb ik wel dood gekregen maar kreeg ook flink wat damage van de overkant van de map, had welgeteld 1 Hp over.
Dus ik denk ik ga wel wat proberen te verdedigen vanuit de basis.
Ongeveer 10 minuten en 4 kills later heeft ons team 12 kills en de tegenstander 10. Dus ik denk ik neem de gok en ik rij richting hun basis, kom ik onder in de rivier een Bison tegen van het andere team. Allebij schieten we, hij mist, ik raak hem tot 38%, en het laden heeft nog nooit zo zenuwslopend lang geduurt :P.
Gelukkig was ik eerst en heb ik daarmee mn eerste topgun gehaald :) met nog altijd 1 hp over.
Marder II zul je bedoelen. Tegenover een arty zul je, bijna, altijd sneller reloaden. Fire rate van de Bison is 3,85 tot 5,38 schoten per minuut en de Marder II met topgun 13,82 schoten per minuut.

Marder II is een heerlijke TD, zijn topgun is beter dan de guns van de hetzer en de meeste guns van de Stug III. Maar 1 gun van de Stug III (7,5cm StuK 42 L/70) heeft een hogere penetratie dan de 76mm van de Marder II.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Marder II inderdaad, excuseer :)
Reload van de marder zal normaal inderdaad altijd sneller zijn, maar met 1 hp over en 1 kill verwijderd van topgun voelde ik toch enige spanning :) en er reden ook nog ergens 2 andere tanks van de tegenstander rond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren ben ik naar een half uurtje gestopt... 5 potjes ofzo gespeeld en maar 1 gewonnen... Iedere keer in high tier battles uitkomen waar ik met bepaalde tanks geen damage doe.. nja dan ook nog eens idiot-teams die volgens mij alleen maar weten hoe ze moeten rijden en niet kunnen schieten... Tja.. dan vergaat je de zin al snel, zucht.

Ik snap niet hoe het kan dat bepaalde mensen altijd in enorme schijt teams terecht komen en de andere weer vaker in teams terecht komen waar wel teamwork is... :s

//edit
bericht is pure frustratie btw. Maarja dat krijg je als je zoveel verliest omdat je zelf zo goed als niks kunt doen in battles... vaak genoeg dat ik dood ben met 1 of 2 schoten (met mijn tier 5 en 6) en dat vijanden 6 schoten nodig hebben door de hoge hp die ze hebben, ALS mijn hits al door komen zelfs op de weakspots en kanten waar armor laag is -,-...

[ Voor 26% gewijzigd door wsLy op 17-04-2012 10:01 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Nemean schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:25:
[afbeelding]

2300 Hitpoints voor de IS-4.

200mm frontal amor op de driverhatch.
de ammo racks krijgen een buff van 140mm tot 160mm :)

Ziet er goed uit
Nice... Nog 93K XP nodig ff doorgrinden voor 7.3!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:32:
[...]

Dan mag je die van PRT halen aangezien ik niet verwacht dat we nog lang rondhangen.

Beetje oorlog in onze clan. We hebben amper tanks over door de freezing en daarbij werden we genaaid door Suicide Devision die opeens zonder overleg besloten van de map te gaan met als gevolg dat we drie fronten hebben. Dus misschien toch maar richting PTS gaan binnenkort :P :P
Come to the dark side, we have cookies! Zou wel leuk zijn om wat meer Nederlanders te krijgen in PTS, we hebben er nu 4 in totaal dacht ik.
Nemean schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:25:
[afbeelding]

2300 Hitpoints voor de IS-4.

200mm frontal amor op de driverhatch.
de ammo racks krijgen een buff van 140mm tot 160mm :)

Ziet er goed uit
Ik vind 'm echt cool, vooral de gun. Heb er ook al een spall liner voor gekocht, kijken of dat wat gaat helpen. En als ik het zo zie wordt het een leuke tank, alleen de RoF is wel flink omlaag zo te zien. 4.6 rpm.

Ben al nu wel op 80% van de 3e skill voor mijn IS-4, kijken of ik die nog vol kan krijgen voor de patch.
Knowuse schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:55:
[...]

Ze hadden gezegd dat 7.3 eind april uitkomt, dan zou je toch minimaal nog een dag of 10 moeten hebben en als je redelijk wat speelt zou het geen probleem moeten zijn. In het algemene wordt er verwacht dat het pas 7.3 pas in mei komt.

Zelf heb ik sinds het weekend ook een IS3 en ik verwacht dat ik de IS4 wel op tijd ga halen. I wisselen spelen van de IS3 af met de Easy 8 om een positieve cashflow te houden.
Eind April in Wargaming tijd is eind Mei of zelfs nog begin Juni onze tijd. Die jongens hebben het concept tijd nog niet goed begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:07
Appel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:
[...]
Eind April in Wargaming tijd is eind Mei of zelfs nog begin Juni onze tijd. Die jongens hebben het concept tijd nog niet goed begrepen :P
Oude russisch orthodoxe kalender gok ik... Loopt 2 weken achter op de onze... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

SNEAK-NL schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:53:
Nope, meer dat we ons genaaid voelden dat opeens iedereen van de map ging zonder aankondiging. En voornamelijk de commander volede zich genaaid.

Maar nu lijkt het weer iets rooskleuriger, hoewel we nu helemaal door onze tanks raken :P.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Appel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:
Ik vind 'm echt cool, vooral de gun. Heb er ook al een spall liner voor gekocht, kijken of dat wat gaat helpen. En als ik het zo zie wordt het een leuke tank, alleen de RoF is wel flink omlaag zo te zien. 4.6 rpm.
Wat kun je het beste op de Amerikaanse heavies zetten tegenwoordig (T34/M103/T110) ? Ik zit nog steeds te twijfelen tussen vents/spal/VS/rammer e.d. Ze hebben allemaal wel hun voordelen maar ik ben er nog niet echt uit wat nu het beste is.
Daarom vroeg ik me ook af wat de huidige status was van het testen :P Ik kan nu of een tankje verkopen, de IS4 kopen en nog wat ermee spelen en researchen. Andere optie is veel T34 spelen en dan de IS4 met credits kopen alleen zal ik dan geen tijd meer hebben om er mee te spelen verwacht ik.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:14:
[...]

Wat kun je het beste op de Amerikaanse heavies zetten tegenwoordig (T34/M103/T110) ? Ik zit nog steeds te twijfelen tussen vents/spal/VS/rammer e.d. Ze hebben allemaal wel hun voordelen maar ik ben er nog niet echt uit wat nu het beste is.
Spall liner sowieso niet. Op dit moment heeft die alleen zin op de Maus. Zelf heb ik een rammer, vents en stabilizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vents, rammer en Vstab. Er is niks verandert en sinds de HE nerf is spall liner nog exclusiever voor de Maus geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:23:
Vents, rammer en Vstab. Er is niks verandert en sinds de HE nerf is spall liner nog exclusiever voor de Maus geworden.
Great minds think alike :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Nog even een duidelijker beeld van de nieuwe 122mm gun voor de tier X IS-4:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-1nL-XoJvTkU/T4aL7tX1NlI/AAAAAAAAAMI/F8NXlMlZQYM/s1600/x_392a36a0%5B1%5D.jpg

En een vergelijking met de huidige S70 gun:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-Xv2E3yhcr2M/T4aO0zBaQDI/AAAAAAAAAMQ/c8fThM-mQD0/s1600/S-70+vs+M62-T2.jpg

En als ik dan toch aan het editten ben: dit wordt echt een clanwar beest!

[ Voor 38% gewijzigd door BramSd op 17-04-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik zag trouwens laatst weer wat nummers voorbij komen waaruit bleek dat de GLD soms ook zijn voordelen heeft. Het kwam er op neer dat de GLD toch eerder volledig is ingezoomd o.a. bij draaien van je turret e.d.
Zijn er nu tankjes waarbij je nog moet nadenken of je de GLD of de VS pakt of pak je nog steeds altijd de VS als je de keuze hebt ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:38:
Ik zag trouwens laatst weer wat nummers voorbij komen waaruit bleek dat de GLD soms ook zijn voordelen heeft. Het kwam er op neer dat de GLD toch eerder volledig is ingezoomd o.a. bij draaien van je turret e.d.
Zijn er nu tankjes waarbij je nog moet nadenken of je de GLD of de VS pakt of pak je nog steeds altijd de VS als je de keuze hebt ?
Tijdens 6.6 heb ik een uitgebreide test gedaan waaruit bleek dat indertijd VS altijd voordeliger was. Eind van de week zal ik eens opnieuw gaan testen wat nu voordeliger zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
redwing schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:38:
Het verschil tussen de GLD en de VS is dat de GLD voor sneller aimtime zorgt (10% meen ik) en de VS het effect heeft dat je altijd met een 20% kleinere aimcircle begint.

GLD is vooral leuk op arty (must-have eigenlijk) en op TD's. Alle tanks die een VS kunnen monteren hebben daar meer aan dan aan de GLD.

[ Voor 42% gewijzigd door BramSd op 17-04-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
BramSd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:38:

[afbeelding]

En een vergelijking met de huidige S70 gun:

[afbeelding]

Ik ben benieuwd of de nieuwe IS-4 zo laag is dat een Maus er over heen kan schieten. Als dat kan, sweet defence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Had niets anders van je verwacht Haast! ;)

Gisteren trouwens de M37 maar eventjes vrij gespeeld, wat een apparaatje zeg. Met de invite code had ik wat gold op het 2e account en iets ervan gebruikt om, samen met het vrijgespeelde free exp de tracks en gun te unlocken. Rammer ook gehaald met de actie maar helaas geen credits genoeg voor een GLD. Eerste 5 potjes gingen erg goed maar de laatste 3 waren helaas 2x in himmelsdorf en abbey. De teams waren zo stom om met de helft allemaal te rushen.. achja belangrijkste is dat hem wel aardig leuk vind spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ik blijf het nogsteeds apart vinden hoe ze de afmetingen van tanks kunnen veranderen. Je weet toch precies hoe groot een tank is, als ie echt gebouwd is? Pak je rolmaatje en leef je uit.

En soms is dat mss niet helemaal eerlijk, maar, ik heb liever dat de afmetingen een beetje kloppen dan dat tanks een stuk groter/kleiner zijn dan in het echt om het zo speelbaarder te houden.

Bij tanks waar alleen blauwdrukken van zijn gemaakt, zonder echte maten, dan is het wat anders, maar voor de rest moeten ze het maar een klein beetje realistisch houden.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:47:
ik blijf het nogsteeds apart vinden hoe ze de afmetingen van tanks kunnen veranderen. Je weet toch precies hoe groot een tank is, als ie echt gebouwd is? Pak je rolmaatje en leef je uit.

En soms is dat mss niet helemaal eerlijk, maar, ik heb liever dat de afmetingen een beetje kloppen dan dat tanks een stuk groter/kleiner zijn dan in het echt om het zo speelbaarder te houden.

Bij tanks waar alleen blauwdrukken van zijn gemaakt, zonder echte maten, dan is het wat anders, maar voor de rest moeten ze het maar een klein beetje realistisch houden.
Naja, realistisch is voor mij geen issue. Ik vind het belangrijker dat de balans in het spel niet zoek raakt. Als een tank door zijn realistische afmetingen in het spel bagger zou presteren ten op zichte van zijn tier genoten, mogen ze 'm kleiner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:47:

Het is geen simulatie, het is een arcade PVP shooter dat op (deels) historische modellen is gebaseerd. Als het een simulatie was zou je een team van 15 T-34's vs 3 Tigers's hebben. Zo zouden er heel veel dingen moeten worden verwijderd en sommige dingen moeten worden toegevoegd.

De maten van de tanks hebben meer met balans te maken, een T29 moet een Tiger aan kunnen en vice-versa. Echter moet de winnaar van dat gevecht bepaald worden door situatie en kunnen, niet door het merk tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:38:

[afbeelding]

400 pen met gold ammo, dit is gewoon niet leuk meer op clanwars. Zelfs bij een maus hoef je niet meer te mikken naar weakspots.

Verder stock rof van 5 is niet slecht. Momenteel zit ik op de VK B met zijn schitterende rof van 3,83.

@fest over de afmetingen en balans, dan mogen ze wat mijn betreft de Tiger nog wel een maatje of 2 kleiner maken :P net als de Pz 38 na. dat ding moeten ze in mierenformaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik zie nu ook een ander filmpje waar net andere stats in staan: 4,69 RoF en 3,4 secs aimtime. Dat zou toch jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik weet dat het arcade is, maar toch. Dat van de aantallen klopt inderdaad, dan moeten ze per 1 panzer IV een stuk of 10 t-34's neerzetten, per Tiger een stuk of wat IS'en en ga zo maar verder, dat zou wel onspeelbaar worden als je een duitser was.

Maar, de maten mogen toch wel een klein beetje kloppen? Richting tier 7 mogen de kneusjes [die niet met een grote tank overweg kunnen] toch wel van de goeden [die alsnog veel winnen ondanks een grote tank] gescheiden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 29-09 09:49
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:00:
ik weet dat het arcade is, maar toch. Dat van de aantallen klopt inderdaad, dan moeten ze per 1 panzer IV een stuk of 10 t-34's neerzetten, per Tiger een stuk of wat IS'en en ga zo maar verder, dat zou wel onspeelbaar worden als je een duitser was.

Maar, de maten mogen toch wel een klein beetje kloppen? Richting tier 7 mogen de kneusjes [die niet met een grote tank overweg kunnen] toch wel van de goeden [die alsnog veel winnen ondanks een grote tank] gescheiden worden.
Nee want dan zouden de crews van de russen op 15% staan en die van de Duitsers op 120%. Daarnaast zouden de mappen veel groter moeten zijn waardoor Tigers de Russen al op 2 Km kunnen raken en elke penetrerende hit zou een direct einde van de tank beteken. Dat zou de zaak wel enigszins veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Jeebeekje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:05:
[...]

Nee want dan zouden de crews van de russen op 15% staan en die van de Duitsers op 120%. Daarnaast zouden de mappen veel groter moeten zijn waardoor Tigers de Russen al op 2 Km kunnen raken en elke penetrerende hit zou een direct einde van de tank beteken. Dat zou de zaak wel enigszins veranderen.
En duitse tanks stilstaan vanwege benzinetekort en kapotte transmissies en motoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Joindry schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:11:
[...]

En duitse tanks stilstaan vanwege benzinetekort en kapotte transmissies en motoren :p
Dit zou wel een leuke nieuwe perk zijn: het repareren van friendly tanks versnellen in een range van 50m. En dan de standaard repairtime flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Fest schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:13:
[...]

Dit zou wel een leuke nieuwe perk zijn: het repareren van friendly tanks versnellen in een range van 50m. En dan de standaard repairtime flink omhoog.
O, klinkt eigenlijk niet slecht, maar tijdens jij aan het repairen bent bij een ander, vallen je skills 20% terug.
Je moet dan ook de keuze gelaten worden om te repairen. Dat je full health france tank niet plots begint te repairen aan een medium met nog 2 hp erop.

Maar ja, het lijkt me wel wat te hebben. Het mag gerust vallen onder de stock "repairskill" van nu. Maar dan idd de repairtijden omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:00:

Inderdaad, dan wordt het bijna onspeelbaar. Je doet het of volledig Arcade of volledig Historisch (Simulatie).
Dat maten mogen absoluut kloppen, zolang het de balance maar niet in de weg zit. Kijk maar naar Total Annihilation, dat is een spel dat nog steeds (redelijk) veel wordt gespeeld omdat de balance gewoon goed klopt.

En heb jij recentelijk wel eens naar de tier 9's en 10's gekeken? Redelijk vaak zijn dat ook gewoon kneuzen, maar ik verlies er af en toe nog steeds van omdat het niet alleen de kneus is waar je tegen speelt. Met de xvm (player rate mod) kan je heel mooi zien hoe de kneuzen-verdeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Joindry schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:51:
[...]

400 pen met gold ammo, dit is gewoon niet leuk meer op clanwars. Zelfs bij een maus hoef je niet meer te mikken naar weakspots.
waardeloze kut penetratie in CW. Verpest voor mij wel een deel van het spel. Gisteren beetje youtube filmpjes gekeken van "goede potjes" auto aim gebruiken en gold schieten. Kennis en kunde wordt steeds onbelangrijker in dit spel. Erg jammer. De sleutel ligt nu meer dan ooit bij tactics en de kunde van een fieldcommander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Laatst online: 23:30
technisch vraagje: Hoe laat ik Wotlogger met wot-xvm starten ipv wot.exe?. Kan nergens in settings dit ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

hopiconjo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:56:
technisch vraagje: Hoe laat ik Wotlogger met wot-xvm starten ipv wot.exe?. Kan nergens in settings dit ontdekken.
Dat gaat niet automatisch volgens mij. Ik heb daarvoor gewoon een script aangemaakt die eerst TS3 aanzet, dan WoT Logger en dan wot-xvm start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Is mij niet gelukt, ik heb WoT Logger zo ver kunnen krijgen dat hij worldoftanks.exe niet opstart. Dan start ik apart wot-xvm op.

Echter ik ben van plan om de WoT Logger in een service om te bouwen. Vergeet ik hem ook niet meer op te starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Zo doe ik het ook, heb een snelkoppeling met WoT Logger die alleen de logger start en daarnaast een snelkoppeling naar XVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik krijg dat XVM maar niet aan de gang lol... Al meerdere keren geprobeerd maar het wil niet lukken <_<

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

In de map van WoT Logger het bestand setting.hta openen. Daar kun je instellen dat WoT Logger niet automatisch WoT start. Daarna de rest opstarten moet ook werken lijkt me.

Ik heb overigens nog geen ervaring met XVM. Moet het toch eens proberen. Want het is toch wel makkelijk om te weten of je met/tegenover een halve zool staat of tegenover mr. Ace.

[ Voor 18% gewijzigd door Plato112 op 17-04-2012 13:58 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Even met 2 E-75s in 1 battle uitgekomen (DynoZ en ik):

DynoZ resultaat:
Victory!
Battle: Karelia
dinsdag 17 april 2012 16:43:46
Experience received: 2.238
Credits received: 81.718
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Steel Wall, Defender, Top Gun

Ik:
Victory!
Battle:
Karelia dinsdag 17 april 2012 16:43:37
Experience received: 1.708
Credits received: 57.508

Samen goed voor 10 kills. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 17-04-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

http://worldoftanks.eu/en/development 8)

is4 staat braaf in de garage te wachten met alles er op en er aan :*)

mss dat ik nog een kv en kv3 koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:33

thijsco19

KTM 990 SMT

Kan niet wachten. :)

Kan iemand effe 1M credits sponseren? Kan ik de kv-3 kopen :+

Zijn er al spec's van de nieuwe KV-2? Of ieder ander nieuw voertuig?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

thijsco19 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:16:
Kan niet wachten. :)

Kan iemand effe 1M credits sponseren? Kan ik de kv-3 kopen :+

Zijn er al spec's van de nieuwe KV-2? Of ieder ander nieuw voertuig?
ik heb net een t28 gekocht, credits zijn op :P

specs staan mss op de russische site :?

http://worldoftanks.ru/encyclopedia/tanks/

mn russisch is alleen vrij slecht :/

kb-220???

http://worldoftanks.ru/en...tanks/ussr/kv-220_action/

[ Voor 17% gewijzigd door TRX op 17-04-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Tijd om als een idioot de KV-3 terug te gaan kopen, gister verkocht voor mijn IS.

Nouja, moet wel lukken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:54:
[...]

waardeloze kut penetratie in CW. Verpest voor mij wel een deel van het spel. Gisteren beetje youtube filmpjes gekeken van "goede potjes" auto aim gebruiken en gold schieten. Kennis en kunde wordt steeds onbelangrijker in dit spel. Erg jammer. De sleutel ligt nu meer dan ooit bij tactics en de kunde van een fieldcommander.
Zei ik een pagina of wat terug ook al maar ze zouden gewoon die gold ammo penetration eens moeten rebalancen want het wordt met elke tier X die toegevoegd wordt idioter.
Dat de CW's grotendeels aankomt op tactics en de FC heb ik niet zo'n problemen mee maar laat skill aub ook voor een groot deel meespelen :)
RU server only premium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:34

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wat gescout in de voorbije nacht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NdeW1JhhO2wagy7geCfylwp4/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bopCSEGJPCTwgC26AXcQwL6A/full.gif
Eerst rechts, links om de flankenverdeling te laten zien, dan rechts en center rondjes rijden om ze gespot te houden voor onze campers in de struiken. Dan door het midden een arty gespot, Panther wou mij flanken, maar werd volledig door mij doorgedraaid. IS-3 wou het ook proberen, dan moest ik wel naar manuele aim overschakelen om het nog te penetreren en mijn team finished hem. Dan over de dijken hun campers spotten, wou een ISU (die ondertussen al dood is) dooddraaien, dan Tiger I ook voortijdig dood, hun arty ook voortijdig dood,... en 2000+ XP, ace tanker, scout, hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:17

Poekie McPurrr

Mreoww~

omg.. eerste potje vandaag in m'n IS. Toptier.. net na start zoek ik mooi plekje op.. raak ik stuck op een rots >.<
Ondanks pogingen los te komen geen succes.. om het erger te maken.. rest van team maait door tegenstand heen en waren te ver om me eraf te duwn.. dus dikke win qua match.. toch nog 580 exp gekregen en lijdzaam moeten toezien hoe ik niks kon doen :X

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
http://wot-replays.org/do...-17042012194850.wotreplay

even een faalteam gered van de ondergang :P Met mijn beste bedoelingen ga ik in een bosje zitten campen, maar dat was geen succes. Uiteindelijk toch nog goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:16:
omg.. eerste potje vandaag in m'n IS. Toptier.. net na start zoek ik mooi plekje op.. raak ik stuck op een rots >.<
Ondanks pogingen los te komen geen succes.. om het erger te maken.. rest van team maait door tegenstand heen en waren te ver om me eraf te duwn.. dus dikke win qua match.. toch nog 580 exp gekregen en lijdzaam moeten toezien hoe ik niks kon doen :X
Herken ik, heb ik eens gehad met mijn KV-3, is zo vreselijk klote, zeker als je teamgenoten je niet willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

2de potje gelukkig stuk beter :) Weer top-tier gelukkig samen met nog een IS. Leek even dat we ten onder zouden gaan maar tegenstanders werden door hun begin succes iets te overmoedig leek het. rustig afwachten en uiteindelijk gewonnen door ze 1 voor 1 af te knallen. Toch een goede beslissing om bij de basis te blijven hangen ipv op hun af te rushen achteraf..

edit: en damn.. was wel mix van tiers maar toch.. die IS kan incasseren :D

[ Voor 9% gewijzigd door Poekie McPurrr op 17-04-2012 20:39 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel ga je weer terug naar Maysan? Dat jullie daar weer geland zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wontcachme schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:03:
Appel ga je weer terug naar Maysan? Dat jullie daar weer geland zijn :P
Kijk eens in Noord Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:04:
[...]

Kijk eens in Noord Europa ;)
Die had ik al gezien. Maar PTS en Tortuga horen bij elkaar :P.

Gelukkig zitten jullie nu ook bovenin. Maakt het voor ons ook wat makkelijker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wontcachme schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:06:
[...]

Die had ik al gezien. Maar PTS en Tortuga horen bij elkaar :P.

Gelukkig zitten jullie nu ook bovenin. Maakt het voor ons ook wat makkelijker :).
Het plan is/was om 6 landingzones te pakken. Met 3 (incl Tortuga) is het gelukt, echter hebben wij op 1 landing een draw gespeeld :( Wij zijn er nu nog voor 2 in de running :)

Dus met een beetje geluk hebben wij straks 5 landing zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:07:
[...]

Het plan is/was om 6 landingzones te pakken. Met 3 (incl Tortuga) is het gelukt, echter hebben wij op 1 landing een draw gespeeld :( Wij zijn er nu nog voor 2 in de running :)

En geen chips om te vechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... ben op weg naar de KV, nog 5300 XP met de T-28. Plan is om zsm door te stomen naar de KV-3 :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:46
oosterhofjf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:24:
http://wot-replays.org/do...-17042012194850.wotreplay

even een faalteam gered van de ondergang :P Met mijn beste bedoelingen ga ik in een bosje zitten campen, maar dat was geen succes. Uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Je had wel mazzel op het einde dat de is3 het schot mist.

Je hebt faalteams en je hebt faalteams2, ik zat helaas in de laatste |:(. Op Sand river, ik hobbel met de panther II richting de andere kant en kom AMX 13 75 tegen en met enige moeite knal ik hem toch af, vervolgens een AMX12t afgeknalt. Begin vervolgens wat damage aan een E-75 en jagdtiger te doen en zie dan ook tot mn verbazing dat een groot deel van team al dood is en alleen een arty heeft een kill kunnen maken :? replay

Nog best een redelijk score weten te halen in de korte tijd.
Defeat
Battle: Sand River dinsdag 17 april 2012 22:01:03
Vehicle: Panther II
Experience received: 505
Credits received: 24.822

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Appel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:07:
[...]

En uiteindelijk blijft het bij 3 zones, 2 losses en 1 draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
squaddie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:24:
en zie dan ook tot mn verbazing dat een groot deel van team al dood is en alleen een arty heeft een kill kunnen maken :?
Dat maak ik vaak genoeg mee... of je ziet ineens 10 tanks in 2 sectors campen |:( |:(
Maarja, vandaag weer veel verloren, weet niet hoeveel we gewonnen hebben...

Heb XVM 2.0 aan de gang, Dokan was het probleem :p dat had ik niet geïnstalleerd haha :p O-) O-) |:(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
squaddie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:24:
[...]

Je had wel mazzel op het einde dat de is3 het schot mist.
In dergelijke situaties was is ook geluk nodig. Aan de andere kant had hij ook geluk dat 2 van mijn schoten geen schade doen. Vond het erger dat ik die stomme amx 3 keer miste |:(

gratz met de landings PTS! erg leuk idee om 6 landingen te pakken :D

Hoe zit het trouwens met Mummy? Zag vandaag een caboose daar spelen, maar ik dacht dat mummy alleen voor 2e accounts was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
oosterhofjf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:58:
[...]

In dergelijke situaties was is ook geluk nodig. Aan de andere kant had hij ook geluk dat 2 van mijn schoten geen schade doen. Vond het erger dat ik die stomme amx 3 keer miste |:(

gratz met de landings PTS! erg leuk idee om 6 landingen te pakken :D

Hoe zit het trouwens met Mummy? Zag vandaag een caboose daar spelen, maar ik dacht dat mummy alleen voor 2e accounts was
Thanks, was leuke geweest wanneer het echt gelukt was. Zou een record zijn geweest dat alleen maar geëvenaard kon worden, niet verbroken :)

En Mummy is een echte clan hoor. Er zitten wel 2e accounts in van mensen, maar alle nieuwe recruits komen daar in terecht. Ze staan ook op de CW kaart.

Ik heb mij ook aangemeld om naar Mummy te gaan, echter heb ik er nog niks op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik moet echt wennen aan mijn IS, tot nu toe kost ie mij alleen maar geld jammer genoeg. Ik ben logge tanks gewend[KV series], niet een vrij snel ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Beetje achterblijven met IS in begin, leer het beestje kennen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik kon net een heerlijk potje hebben, jammer dat de rest van mijn team hem smeerde toen ze een Tiger en een IS zagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:32:
ik moet echt wennen aan mijn IS, tot nu toe kost ie mij alleen maar geld jammer genoeg. Ik ben logge tanks gewend[KV series], niet een vrij snel ding.
Ik moest ook heel erg wennen aan de IS. Fouten worden hard afgestraft bij bijna alle tier 7 heavies.
Persoonlijk vond ik de IS het moeilijkste te beheersen, maar dit was dan ook mijn eerste tier 7 heavy en dat is dus geen graadmeter aangezien ik toen een stuk slechter speelde dan nu.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

De IS is een beetje een lemmingtank,
Ik weet dat mensen hier allergisch zijn aan dat woord, maar zo speelt ie eigenlijk het best vind ik. Hogere tier ondersteunend. Meebollen met een IS-3 en als je wat van hogere tier tegenkomt proberen de flanken te bereiken. Je kan soms nog serieus schade doen dan. Ik speelde er nog wel graag mee, enige wat ik me herinner is de lange richttijden en laadtijden. En HE spammen op tier 9-10 als je ze enkel frontaal kan beschieten. Twee HE schoten op de loop en je teamgenoten zijn je dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:47
Is er ergens nog een leuke Nederlandse clan om lid van te worden?
Wat heb ik?
Lowe en T59 als gold tanks
Jagdtiger
Is-7
T95
m40/43 (bizar hoeveel exp de t92 kost btw)

En nu bezig met de medium tree van de russen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 18-04-2012 08:33 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bean77 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:32:
Je kan joinen bij GOT of GOT2, er is geen verschil meer tussen eigenlijk...
Actief CW doen ze niet, veel platoontjes spelen ze wel. Teamspeak is populair tijdens platoontjes. En de sfeer is heel ontspannen.

hoeveel Xp is de t92 eigenlijk? En euhm de T92 doet ook bijzonder veel damage...

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 18-04-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Wil wel iets aan CW gaan doen. Niet mega actief, maar lijkt me wel wat leuker dan alleen platoons.

Uit mijn hoofd heb je 392k exp nodig om de t92 te researchen. Dat het een mega killer is weet ik, daarom kan ik hem nog niet uit mijn hoofd krijgen. Maar 392k exp is echt veel geduld hebben.......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Om vanaf de M40/M43, als je de beste gun al hebt, naar de T92 te gaan, kost 326k XP. Voor dit soort dingen kun je http://www.wotdb.info gebruiken.

De T92 kan veel damage doen, maar het is niet het nauwkeurigste geschut. Soms heb je potjes waar je bijna geen damage doet en soms raak je alles. Mijn gemiddelde damage per game zit op 2605. Je zou mijn relatie kunnen omschrijven als een haat-liefde verhouding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wordt jammergenoeg geblokkeerd hier op mijn werk :F
Vandaar dat ik het vroeg. 326 is toch ook niet zo schandalig veel om tot een end of line tank te komen. de maus is ook snel 290k (als je al een gun ervoor hebt geresearched)

@fest wie heeft er nu geen liefde haat relatie met sommige van zijn tanks. VK B de ene pot bounce je alles, inclusief wat artyshells. Het andere potje raak je detracked door een amx 75, draait je hele hele (zij ik al dat ie heel groot is en niks bounced of 0 crit) grote zijprofiel richting de vijand en krijg je nog voor je track er weer opligt 1950 damage te incasseren.

@wontcatchme hieronder. Weetje wat wel de grootste *** is met de batchat of lorraine, als de scouts al toekomen voor je geladen bent. Op kleine maps als Himmelsdorf kan dit nog wel eens gebeuren. Dan sta je daar wat passief agressief te wezen naar die scout, beste wat ik dan kan doen is ertegen knallen en hopen dattie detracked raakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Joindry op 18-04-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fest schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:25:
Om vanaf de M40/M43, als je de beste gun al hebt, naar de T92 te gaan, kost 326k XP. Voor dit soort dingen kun je http://www.wotdb.info gebruiken.

De T92 kan veel damage doen, maar het is niet het nauwkeurigste geschut. Soms heb je potjes waar je bijna geen damage doet en soms raak je alles. Mijn gemiddelde damage per game zit op 2605. Je zou mijn relatie kunnen omschrijven als een haat-liefde verhouding...
Agreed. De T92 in randoms is sowieso een slecht idee tenzij je platoont met Batchats. Die stoppen dan de scouts voor je en gaan spotten. Alleen in randoms is echt beroerd. Geen zelfverdediging mogelijk dus je bent zo dood.

M40/43 is veel leuker in randoms en om gewoon voor de lol mee te spelen. Veel damage, redelijke splash en brede schiethoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:34:
[...]

Agreed. De T92 in randoms is sowieso een slecht idee tenzij je platoont met Batchats. Die stoppen dan de scouts voor je en gaan spotten. Alleen in randoms is echt beroerd. Geen zelfverdediging mogelijk dus je bent zo dood.
Yep, scouts tegen houden is nog steeds een kunst, dat is probleem 1. Probleem 2 is dat mensen vaak niet voor je spotten, en als er wel iets gespot wordt dat alle tanks er gelijk op duiken in plaats van arty het werk laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Onderstaande heb ik gepost op het Hardsforum na wat te hebben gespeeld met de playerratingmod...
Mischien ook iets voor [GoT]
Today is was playing around with the XVM mod after seeing [WG] players having an small icon ingame besides their tank..
I found out that is also possible for others to drive around with a tag behind their name..
When you are multyclicking or just playing around you can see faster who is where on what side.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/54510589/shot_112_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/54510589/shot_113_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/54510589/shot_114_small.jpg

This mod only works with the XVM playerrating mod.
..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
Gisteren weer lekker met de IS3 bezig geweest, echt even een lekkere winning streak gehad, goede battles met veel Tier 8 tank. Ik probeer elke dag zo'n 15k xp te halen, best moeilijk zonder 5x xp.

Door die 5x xp van het weekend redelijk makkelijk de Ferdinant unlocked, eens kijken of ie in de uitverkoop gaat in de komend TD weekend special.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik heb die icoontjes juist uitgeschakeld :P. Ze komen door mijn Grepa 3 plaatjes heen staan :P. Heb nu echter ook met de winkans erbij. Kijken of dat een goede indicatie geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Winkans??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Een of andere formule gebruiken ze om de winkans van jouw team te berekenen. Dit aan de hand van gespeelde potjes, gemiddelde xp, efficiency etc.....

Tenminste in de test versie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bean77 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:49:
Wil wel iets aan CW gaan doen. Niet mega actief, maar lijkt me wel wat leuker dan alleen platoons.
Als je echt clanwars wilt gaan doen zul je toch redelijk actief moeten zijn. Wil een clan een stuk grond in bezit houden zullen er dagelijks battles zijn wat betekend dat je meestal toch wel een paar keer per week aanwezig moet zijn. Wat je natuurlijk ook nog hebt zijn de company battles welke wat laagdrempeliger zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Clanwars spelen hangt af waar jouw clan grondgebied heeft...bij [HARDS] waren we lange tijd frontlinieclan en speelden we soms 3 en op 1 avond 5 battles...toen waren we snel door de tanks heen en van de map af.
Na een nieuwe landing zijn we even opgenomen in het midden van veilig gebied tussen [HARD], [1PAD], etc om wat Gold in de kas te krijgen.
Nu zijn we weer wat doorgeschoven en staan we weer aan de frontlinie.
[HARDS] is ook in het bezit van veel Nederlanders waardoor je soms dutch only platoons hebt.
Wil je echter clanwars en een gebied in bezit hebben dan zit je veelal aan een Engelssprekende clan vast, Nederlands sprekend wordt wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
@ schockwae; gebied in bezit hebben is helemaal geen vereiste voor mij. Gaat mij om dat we als clan wel ergens mee bezig (kunnen) zijn dan alleen rondjes rijden. Zijn er bij [HARDS] nog bepaalde criteria? Is er een clan-site?

@joindry, ik ben gewend gezien mijn tanks dat de laatste upgrade vaak rond de 190k exp was. Daarom was het ff slikken voor het laatste eindje, maar op zich wel logisch. Geduld hebben is alleen mijn sterkste kant niet ;) vandaag dat ik maar de t-54 wil gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@Bean77 clansite is er niet echt voor [HARD(S)] alleen een Griekse..maar zie net dat we aan het maximum aantal members zitten joinen word wat lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:31
Bean77 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:32:
Bean77 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:49:
Ik geloof dat alleen NLD nog actief clan wars speelt. Zag ze aantal weken terug nog in west-afrika op de map staan. Zij zijn met 250 members ook absoluut de grootste NL clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
aah, misschien beter om eerst bij GOT te kijken. Het is voornamelijk voor de fun. Ben nu wel geruime tijd actief op WOT, ik zal mijn join datum eens moeten opzoeken lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:31
Oh begrijp me niet verkeerd. GOT is altijd de absolute eerste keus. Ik ga mijn eigen kindje niet afvallen ;) Maar voor clan wars kun je er helaas niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:27:
[...]

[...]

Ik geloof dat alleen NLD nog actief clan wars speelt. Zag ze aantal weken terug nog in west-afrika op de map staan. Zij zijn met 250 members ook absoluut de grootste NL clan.
Daarnaast heb je nog DR-EC die wel bezig is met clan wars maar niet bepaald veel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
vertel eens meer hoe ik kan joinen dan ;)

Ik ben WOT gejoind op 17 juli 2010. Time flies...... Vooral in het begin (beta) gruwelijk veel gespeeld, nu veel minder. Wel een leuke gem. exp per battle zie ik.

edit: een global rating op plaats 39.240 is redelijk toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 18-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En Double Dutch? Ook redelijk bekende clan.

Maar GoT blijft de beste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kaap schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:35:
Oh begrijp me niet verkeerd. GOT is altijd de absolute eerste keus. Ik ga mijn eigen kindje niet afvallen ;) Maar voor clan wars kun je er helaas niet terecht.
Veel clanwars zullen we in GOT niet spelen, maar ik merk dat er toch een flink aantal online kan zijn. Zou me niks verbazen als we ons over een tijdje inschrijven voor een landing. Puur voor de fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:34

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gisterenavond met de hummel gespeeld totdat ik de gun heb. Ik speelde voornamelijk met de mediums en TD's, ervaring aan het opdoen met heavies en nu komt nog het arty-perspectief.

T34's zijn behoorlijk lek, daar blaas je zomaar 900 hp eraf met een voltreffer. Counter-arty'en in publics valt best wel mee, tracer zien, schot en met wat geluk is het eraan. Ik rij na elk schot weg en heb tijdens het reloaden tijd om te verplaatsen. Je ziet vanuit de arty-perspectief wat arty-safe is en niet. Wat je team verkeerd aan het doen is. Hoe friendly tanks eigenlijk moesten bewegen om arty support te krijgen.
oosterhofjf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:10:
Veel clanwars zullen we in GOT niet spelen, maar ik merk dat er toch een flink aantal online kan zijn. Zou me niks verbazen als we ons over een tijdje inschrijven voor een landing. Puur voor de fun :)
Ik zie al een heel leger IS-4's na de volgende patch.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.