[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, heb ook een ace gehaald met x5 :P

Victory!
Battle: Sand River zaterdag 14 april 2012 15:40:21
Vehicle: VK 3601 (H)
Experience received: 9.345 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 45.201
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker

Was op Sand River, daar werkt de skill off-road driving echt geweldig. Je trekt op als een malle in die zandbak ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:05:
Wat is een betere TD? De Stug of de SU-85?

Of moet ik doorgrinden met de amerikaanse TD's? En dan richting de M18 of richting de Wolverine?
Heb zelf zowel de stug als de SU-85 gespeelt, wat shockwave zegt sluit ik me bij aan. Ben nu met de slugger bezig en heb ook de M18 unlocked. Slugger heeft gelukkig een turret, ben je iets flexibeler.
Persoonlijk zit ik ook liever in al het andere spul :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

mooi, dan koop ik dus geen TD meer.

Denk dat ik de Pz38Na maar eens ga grinden. Zo'n Panzer 4 lijkt me wel leuk. Beter dan de panzer drie-kwart.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Succes met de pz28na :P Als er maar 1 tankje is waar je niet door heen kan grinden, dan is dat hem wel :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Met die tank moet je ook niet spelen als frontline aanvalstank.....maar als scout...
Had hetzelfde met de AMX 12T je wordt hoog ingedeelt met tanks waar je nog niet eens de achterkant kan penetreren.
Was even mijn speelstijl wat aanpassen maar op open maps bosjes in de buurt van de enemy base of in de buurt van de geijkte verplaatsingswegen opzoeken gelijk in het begin van de game en vooral NIET schieten.
Je spot heel veel zoniet alles en waar je team op schiet krijg je ook punten voor.
De enemy moet echt binnen 50 a 75 meter van je komen willen ze je spotten als je stilstaat met cammonet.

Haalde op die manier vaak rond de 1500 tot 2000 xp per battle binnen.
Dus even binocs mounten en lekker campen >:)

LZPappel kan je vast ook wel wat tips geven....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:58

Nox

Noxiuz

Een JT of Ferdi is erg fijn. Persoonlijk vind ik de StuGIII erg fijn en de Marder.

JagdPZ IV en Hetzer zijn gewoon ruk, hoewel ik met de jagdpzIV wel mijn PR met 11 kills heb gehaald.

Enfin, een JT/Ferdi moet achter de linies blijven en op lange afstand klappen uitdelen. Die tank is er niet op gemaakt om alleen ergens heen te gaan zoals je met een Maus wel kan doen. Remi zijn is niet handig.

Je verdekt opstellen op 400m en dan rammen. En zorg dat je wat later uit de base vertrekt en pas je gaat opstellen als je weet dat er enkele heavys zijn die voor je scouten en het vuur trekken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

FikkieHo schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:08:
Succes met de pz28na :P Als er maar 1 tankje is waar je niet door heen kan grinden, dan is dat hem wel :P
Ik heb de A-20 ook gehaald, en dat is opzich ook een klote tank. Was maar 2 daagjes keihard grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ferdi is een van de leukste tanks die ik tot nu toe heb gespeeld (en is de naam tank destroyer waardig). Ook de Jagdpanther is goed, gewoon verstoppen is de enige manier om een TD te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

uurtje aan het spelen.....verlies echt alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Man man man wat erger ik me aan die klote T-34. Nog 900 xp ofzo voor de volgende tank.

Ik vraag me af waarom de T-34 zo veelzijdig is, zoals iemand hier aangaf... even een lijstje:

1. De t-34 is niet echt een scout, trekt langzaam op en duurt redelijk lang voordat hij op topsnelheid is.
2. De gun heeft een lage penetratie, max 112mm. Tegen hogere tiers kun je dus vrij weinig doen als ze sloped armor hebben of iets dikkere armor. Zelfs tegen de Leopard bounce ik veel...
3. De armor is niet echt super... dus incasseren kan de tank ook niet.

En aangezien de matchmaking zo rot als wat is kom ik bijna alleen maar tegen tier 7-8-9 tanks...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

wsLy schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:09:
Man man man wat erger ik me aan die klote T-34. Nog 900 xp ofzo voor de volgende tank.

Ik vraag me af waarom de T-34 zo veelzijdig is, zoals iemand hier aangaf... even een lijstje:

1. De t-34 is niet echt een scout, trekt langzaam op en duurt redelijk lang voordat hij op topsnelheid is.
2. De gun heeft een lage penetratie, max 112mm. Tegen hogere tiers kun je dus vrij weinig doen als ze sloped armor hebben of iets dikkere armor. Zelfs tegen de Leopard bounce ik veel...
3. De armor is niet echt super... dus incasseren kan de tank ook niet.

En aangezien de matchmaking zo rot als wat is kom ik bijna alleen maar tegen tier 7-8-9 tanks...
Ben je gek? :P

T-34 is een heerlijke tank, zeker als je crew lekker hoog zit.

Met de 57mm doorboor je bijna elke tank die je tegenkomt, en door je wendbaarheid + turretraverse kun je heavies lekker cirkelen en tracken en mikken op weakpoints.

Ik kreeg 'm altijd snel genoeg op snelheid, tuurlijk, een echte scout trekt sneller op, maar, tis een medium, geen light. En de armor is typisch voor een tier 5 medium: niet super, wel goed genoeg.

Kijk, de T-34-85, dat is een klote tank: pantser verbeterd niet, alleen turretpantser. Turrettraverse gaat omlaag. Acceleratie omlaag. Weinig penetratie en niet echt damage-dealende kanonnen. Daarnaast ook nog pokkeduur. Dankzij de matchmaking kom je tegen tier 8 heavies, die je niet kan penetreren en je HE geeft weinig schade. Een T-34-85 is op afstand vrij makkelijk uit te schakelen voor een KV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
VasZaitsev schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:20:
[...]

Met de 57mm doorboor je bijna elke tank die je tegenkomt, en door je wendbaarheid + turretraverse kun je heavies lekker cirkelen en tracken en mikken op weakpoints.

Ik kreeg 'm altijd snel genoeg op snelheid, tuurlijk, een echte scout trekt sneller op, maar, tis een medium, geen light. En de armor is typisch voor een tier 5 medium: niet super, wel goed genoeg.

Kijk, de T-34-85, dat is een klote tank: pantser verbeterd niet, alleen turretpantser. Turrettraverse gaat omlaag. Acceleratie omlaag. Weinig penetratie en niet echt damage-dealende kanonnen. Daarnaast ook nog pokkeduur. Dankzij de matchmaking kom je tegen tier 8 heavies, die je niet kan penetreren en je HE geeft weinig schade. Een T-34-85 is op afstand vrij makkelijk uit te schakelen voor een KV.
Ik ben blij dat ik ervan af ben...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ik heb 'm juist heel lang gehouden, was mijn fun tankje. kost toch niks om te repareren, en je kan er heel leuk mensen mee pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Ja zeker! Helemaal lache met die supererwtenschieter. Zorg voor 100 % camo en die tank is ontzichtbaar. Trollen vanuit een bosje maar :)

Mijn volgende doel is om alle tier 9 mediums te hebben :) kijken welke daadwerkelijk het beste bij me past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:19
oosterhofjf schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:45:
Ja zeker! Helemaal lache met die supererwtenschieter. Zorg voor 100 % camo en die tank is ontzichtbaar. Trollen vanuit een bosje maar :)

Mijn volgende doel is om alle tier 9 mediums te hebben :) kijken welke daadwerkelijk het beste bij me past
Dure business ;) Volgens mij zijn de mediums het allerduurst om te rijden.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Appie Heijn schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:50:
[...]

De tier 9 mediums hebben met 7.2 een income buff gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
VasZaitsev schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:20:
[...]

T-34-85 een slechte tank? Die D10T gun is heerlijk, en ik maak persoonlijk het leven van vele tier 8 heavies zuur. Daarbij komt dat je idd niet moet proberen een tier 8/9 frontaal te penetreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

de weg naar de idiot gun is vrij lang als je geen KV-3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

De blikken met prutsers zijn weer opengetrokken.
6 potjes achter elkaar elk met 5 kills of meer, en nog verliezen. 8)7

Straks maar weer in een platoon met mensen dan is de winkans wat groter.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Damn de T29 is toch wel een leuk tankje, alleen nog de radio en engine upgraden en hij is elite. Zodra je beste gun met rammer, vertical stabilizer + vents hebt is het toch wel smullen. Ik zie wel dat de volgende tank alleen de gun wat ik nu heb kan mouten.. dat is wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Appie Heijn schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:50:
[...]

Dat gaat wel goed komen :) met elke tank maak ik wel winst. Zelfs bij verlies. Wel moet zeggen dat de jagdtiger veel meer credits maakt dan mijn bat chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:58

Nox

Noxiuz

Kan je ook ergens zien welke speler de meeste gemiddelde XP haalt in een potje per tank? Zoals je nu kan zien heb je een Mastery Ace Badge oid maar je kan niet zien wie de top 10 is :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
VasZaitsev schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb de A-20 ook gehaald, en dat is opzich ook een klote tank. Was maar 2 daagjes keihard grinden.
Inderdaad, vind ik nog altijd een van de meest vreselijke tanks die ik gespeeld heb.
Appel schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:01:
[...]

De tier 9 mediums hebben met 7.2 een income buff gekregen :)
Ja en ben er wel blij mee, voorheen kon ik enkel verlies of quite spelen op de E50.
Zelfs al had ik een superb potje kon er misschien 1k credits winst af als ik geluk had.
Scheelt nu ook wel dat ik een tijd terug (was een special) 200 stuks Gasoline/Oil had ingeslagen was met 50% korting :)
solique schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:11:
De blikken met prutsers zijn weer opengetrokken.
6 potjes achter elkaar elk met 5 kills of meer, en nog verliezen. 8)7

Straks maar weer in een platoon met mensen dan is de winkans wat groter.
Helaas, gister was het zo bagger dat zelfs met een goed platoon was de winstkans maar ~50%.
Dramatisch sommige potjes en vooral de 50 120 kreeg het te verduren, 1 potje gewonnen in 5 battles.. en die ene pot was ook nog eens 3.2k voor mijn daily.

Laatste potje voordat ik ging slapen pakte ik hem nog even omdat we weer 2-3 battles hadden gewonnen. Zaten in een klote team op Murovanka (north base) tegen een top platoon met goede stats. 2 ervan batchats die meteen in A1 gingen zitten en arty had daar mooi kunnen splashen dus ik ging achter onze t110 aan (eveneens goede stats) maar die vond een Tiger belangrijk en ging daar zelfs dood door. Kreeg al een paar klappen en vroeg me al af van wie die afkomstig waren, was het één van de batchats die het halve level doorgereden was om mij persoonlijk neer te knallen. Ik was er niet blij mee maar misschien moet ik me maar vereerd voelen 8)7
NoxiuZ schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:19:
Kan je ook ergens zien welke speler de meeste gemiddelde XP haalt in een potje per tank? Zoals je nu kan zien heb je een Mastery Ace Badge oid maar je kan niet zien wie de top 10 is :)
Hall of Fame op de site maar staar je daar niet blind op, een goed aantal top 10 spelers hebben die scores behaald met een 2e account puur voor de hall of fame. HiljaneMies heeft het wel behaald op zijn main account maar dat komt door >1.3k battles op zijn 3601 met waarschijnlijk gold ammo.
nbarloya heeft dat ook op zijn main account maar wel enkel met tier 9+

Hmm dit had ik niet verwacht:
Stats for date 2012-04-14
Name Value
Victory ratio: 64.71%
Battles: 17
Experience gained: 15441
Damage per battle: 2417
Average experience: 908.29
Capture per battle: 6
Defense per battle: 3.24
Helaas heeft dat niet mijn verlies van vrijdag goed gemaakt.
Dat laatste potje op mijn AMX 50 120 kostte me wel 50 average exp over de battles van gisteren :P (120 exp met een loss..)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 15-04-2012 11:13 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pirates hebben chips geplaats op Nederland en Britany. Ben benieuwd of ze de Greys echt gaan aanvallen of het afleidingsmanoeuvre is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm interessant, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eens kijken of we het vandaag iets beter gaan doen dan gisteren. Amai...
Name Value
Victory ratio: 38.64%
Battles: 44
Experience gained: 16392
Damage per battle: 309
Average experience: 372.55
Capture per battle: 1.52
Defense per battle: 2.57

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik heb gisteren alles gewonnen :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Name    Value
Victory ratio:  100%
Battles:    5
Experience gained:  6991
Damage per battle:  2988
Average experience: 1398.2
Capture per battle: 0
Defense per battle: 0

Alleen mijn Panther, vk4502A, AMX 1390, AMX 50 100 en T110 gedaan voor de eerste win van dag X5.

[ Voor 18% gewijzigd door Fest op 15-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik doe mijn best. Maar om mijn patsfactor wat te verminderen, deze van een paar dagen geleden:

code:
1
2
3
4
5
6
Name    Value
Victory ratio:  38.46%
Battles:    13
Experience gained:  10124
Damage per battle:  2930
Average experience: 778.77

Een slechte victory rate, maar wel goede damage en xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
In dat geval ben ik het gemiddelde van jou patsfactor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

psychoclown schreef op zondag 15 april 2012 @ 10:16:
Helaas, gister was het zo bagger dat zelfs met een goed platoon was de winstkans maar ~50%.
Dramatisch sommige potjes en vooral de 50 120 kreeg het te verduren, 1 potje gewonnen in 5 battles.. en die ene pot was ook nog eens 3.2k voor mijn daily.

Laatste potje voordat ik ging slapen pakte ik hem nog even omdat we weer 2-3 battles hadden gewonnen. Zaten in een klote team op Murovanka (north base) tegen een top platoon met goede stats. 2 ervan batchats die meteen in A1 gingen zitten en arty had daar mooi kunnen splashen dus ik ging achter onze t110 aan (eveneens goede stats) maar die vond een Tiger belangrijk en ging daar zelfs dood door. Kreeg al een paar klappen en vroeg me al af van wie die afkomstig waren, was het één van de batchats die het halve level doorgereden was om mij persoonlijk neer te knallen. Ik was er niet blij mee maar misschien moet ik me maar vereerd voelen 8)7
Ja die T110 van ons team was vaag bezig, ik was daar ook wat aan het rondtrollen en verwachte dat hij zou gaan flanken...nee hij liet zich pakken door een tier VII omdat hij verwachte dat hij een easy kill zou hebben, helaas was er ook arty..en hij target #1 8)7 .
Jouw AMX was echt jinxed die avond pffff.
Toen je weg was hebben we onze stats nog even wat vehoogd met wat winns... ;)

BTW de E100 wat een dikke gun zeg.... :P
Heb geregeld 900 tot 1100 damage op tanks bij een penetrating hit... :9~ .
Daarentegen op afstand wel huilen wat betreft het vermogen om te penetraten... |:( maar als je hit........ 8)7 .

Wat betreft de incomebuff op de tier IX meds..die spelen nu gewoon lekkerder op een loss kan je nu soms wel eens wat winst halen.
Tier 6 light is daarentegen echt verschrikkelijk maakte al nooit echt winst op mijn T-50-2 maar nu al helemaal niet meer.
Potje gewonnen wat kunnen schieten en spotten pas op het laaste moment dood...10K repaircost en 9K income en dan moeten de shells ook nog betaald worden..... :-(

Maar ach het blijft een leuke tank om in platoon met zijn 2en/3en een tank te trollen...... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
What kind of sorcery is this....

Ik heb met mijn PanzerJager 4 meerdere Pz4's in het vizier, 1 uitgeschakeld en de 2e begin ik op te schieten; penetrate en damage, 2e schot ook penetrate en damage en de daarop 3 volgende schoten allemaal bounces... Op de zijkant nog wel, de plek waar de eerste 2 ook doorkwamen... Heb hier vaak last van dat ik eerst penetrate en ernaar bounce :s Very annoying....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dankzij dat ene dagje premium heb ik nu de Pz IV en de IS binnen.

Nu nog maar eventjes 600k credits grinden voor om de IS ook te kopen, tenzij ik de KV3 verkoop.

En met de KV-1s weet ik het niet. Het is een leuk, snel tankje, maar, ik kom telkens nooit echt lekker uit de battles. Moeite om winst te maken doordat een schot 1k kost en ik mis net iets te vaak. Ook kom ik nooit op goede maps, siegriedlinie of himmelsdorf zijn leuk voor dat ding, prokhorovka niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:59
laat maar

[ Voor 117% gewijzigd door Angeloonie op 15-04-2012 16:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ Angeloonie, wat ben jij gefrustreerd bezig zeg, laatste tijd alleen maar berichten van je team/medespelers doen dit, je team/medespelers doen dat en jij blocked/schiet ze daarom maar ff een shell in hun tank omdat ze niet doen wat jij wil.
Je vergeet dat je deel uitmaakt van een clan en ook die clantag draagt als je ingame bent..
[GoT(2)] is een clan die altijd in hoog aanzien staat/heeft gestaan en nog steeds een grote serieuze aanhang heeft van (oud) clanmembers zoals ik...

Als clanleader zou ik je persoonlijk aanspreken naar aanleiding van je berichten van de afgelopen dagen en het toch eens ernstig hebben over je speelstijl welke je nu bezigt.

[GoT] was en is nog steeds een clan met Nederlandssprekende mensen die zich ingame normaal kunnen gedragen en niet zoals de meeste NL clans zich bezighouden met grof taalgebruik of zielige speelstijl als ze iets niet bevalt.

Mijn inziens ben je de clantag niet meer waardig.....je gooit de naam te grabbel van iets waar ik ooit met veel plezier deelgenoot van ben geweest en soms nog steeds ben via TS.. :(

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 15-04-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
De laatste dagen is het ook gewoon drama met de medespelers. Mag ik dan ff zeiken? Het is ook niet zo dat ik eerst schoot en dan vroeg, nee, ik vroeg netjes of hij weg wilde gaan (meerdere keren), en als je dan ook nog van je teamgenoten hoort dat je idd weg moet.. tsja.

Vandaag ging het wel lekker eigenlijk, niveau lijkt een stuk hoger. Alleen dan heb je zoiemand.. Tsja als hij niet luistert.. Mijn teamgenoten waren het ook eens dat hij weg moest omdat ik daar als eerste stond. Ik ga me niet opofferen door zo'n mafkees.

Ik heb mezelf maar afgemeld van GoT-clan. Vind dat ik zelf toch niet genoeg bijdraag aan de clan, en merkte eigenlijk de toegevoegde waarde niet echt, maar dan kan ook aan mij liggen...

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 15-04-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

valt mij sowieso de laatste tijd nogal op: mensen in premium/hoge tiers die denken dat ze voorrang hebben, denken dat zij alleen maar dat ene mooie plekje mogen gebruiken en dat soort onzin.

En als je dan niet naar hun geschreeuw luisterd, krijg je een shell in je tracks/turret/motor/brandstoftank.

Gisteren kreeg ik nog een shell in mijn turret van een Lowe die vond dat ik teveel praatte met mijn platoon genoot, en dat ik daardoor stil stond.

Tuurlijk, ik raak ook wel eens een teamgenoot, toenet nog 350hp van een Tiger II van mijn kant geschoten, omdat hij net zijn neus voor mijn tank neerzette toen ik schoot. Tja, foutje moet kunnen. Maar ik ga nooit op teamleden knallen omdat ze mij in de weg staan.

Ik ben het dus eens met shockwae; als je je zo gedraagt, hoor je niet in GoT thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Die mensen met premium/hoge tiers die lopen te schreeuwen zijn vaak diegene met lage ratings die door suicide missies nu ineens een tier X hebben en denken dat ze GODMODE bezitten.

Gister op Ensk in een platoon van 2x T34 en 1x type59, man man wat een geklaag we zouden wallletwarriors zijn die niks waard waren.
Ik stond op een bepaald moment nog alleen in de stad en mijn platoonmates bij de tracks/field, heb eigenhandig de stad tegengehouden en na het opruimen van het field kwamen ze net te laat om mij te helpen en legde ik het loodje..
De klagers van het team waar waren die??? ohja dood in de stad omdat ze zo nodig moesten peekaboo'en tegen wat kleine tanks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

zojuist nog door een t30 omgelegd omdat hij vond dat ik daar niet mocht staan.....

ik snap de frustraties dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
TRX schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:10:
zojuist nog door een t30 omgelegd omdat hij vond dat ik daar niet mocht staan.....

ik snap de frustraties dus wel
Gewoon rapporteren. Dat is het enige wat structureel voor een oplossing gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
VasZaitsev schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:58:Gisteren kreeg ik nog een shell in mijn turret van een Lowe die vond dat ik teveel praatte met mijn platoon genoot, en dat ik daardoor stil stond.
Zat je Engels te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

rgras schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:13:
[...]

Zat je Engels te praten?
Nederlands, aangezien ik met iemand van GoT2 zat te platoonen.

En ook nog een hele discussie gehad over welke taal je nou moet praten in WoT, iemand vond het niet leuk dat ik nederlands praatte[weer tegen mijn platoongenoot]. Ik zeik toch ook niet op de polen en tjechen en duitsers en fransen en bulgaren en italianen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
shockwae schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:24:
[...]

Ja die T110 van ons team was vaag bezig, ik was daar ook wat aan het rondtrollen en verwachte dat hij zou gaan flanken...nee hij liet zich pakken door een tier VII omdat hij verwachte dat hij een easy kill zou hebben, helaas was er ook arty..en hij target #1 8)7 .
Jouw AMX was echt jinxed die avond pffff.
Toen je weg was hebben we onze stats nog even wat vehoogd met wat winns... ;)
Begin me er niet over... vandaag ook weer.. Ik maak genoeg kills, doe meer dan zat damage en spot soms dingen met dat ding maar alle armored tanks worden bestuurd door noobs.
In totaal dit weekend 4 keer gewonnen op de 10-12 battles met dat ding, win rate gedropped met 2% en average exp met 23 maar mijn overall stats stijgen wel 8)7
BTW de E100 wat een dikke gun zeg.... :P
Heb geregeld 900 tot 1100 damage op tanks bij een penetrating hit... :9~ .
Daarentegen op afstand wel huilen wat betreft het vermogen om te penetraten... |:( maar als je hit........ 8)7
Je kan redelijk goed schieten op afstand met dat ding maar je moet niet verwachten makkelijk door iemands voorkant te komen. Echter als je er een beetje mee om kan gaan kun je minstens 1 op de 2 schoten op (lange) afstand volle damage doen :)
Fest schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:13:
[...]

Gewoon rapporteren. Dat is het enige wat structureel voor een oplossing gaat zorgen.
Inderdaad en is ook iets beter voor je credit-portemonnee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Angeloonie schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:58:
Ik heb mezelf maar afgemeld van GoT-clan. Vind dat ik zelf toch niet genoeg bijdraag aan de clan, en merkte eigenlijk de toegevoegde waarde niet echt, maar dan kan ook aan mij liggen...
Toegevoegde waarde komt natuurlijk uit jezelf. Hoe pro-actief je zelf bent en je bereidt bent om samen te spelen met andere mensen. Zolang je bijvoorbeeld weinig op TS of in het GoT channel zit (daarmee bedoel ik niet specifiek jou), dan is de toegevoegde waarde natuurlijk ver te zoeken.
Er zijn natuurlijk zat mensen die niet eens op het forum komen en enkel de GoT dragen omdat ze een clantag willen. Op dat moment draag je pas echt niks bij.

Dus waar onze clan het meeste, denk ik, aan heeft, is als je op TS samen gaat platoonen. Je helpt daarmee je clangenoten met grinden (meer kans op winst) en je leert eventueel meer dingen.

Zoals ik altijd probeer te scouten voor mijn platoon maten, kan elk persoon wel een manier vinden om nuttig te zijn voor de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:39
Ik baal regelmatig van het gedrag van teammates, met name medium/light tanks die vanuit de perfecte jagdtigerspot gaan zitten snipen ipv dat ze voor mij scouten wat hun rol in de meeste battles is.
Echter iemand afschieten omdat hij je een beetje in de weg staat (lees: niet speelt zoals jij wil) doe je gewoon niet, dan mag je van mij rustig een weekje/maandje ban krijgen (idioten die je blokken puur voor de lol van het blokken uitgezonderd uiteraard).

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
VasZaitsev schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:20:
[...]

Nederlands, aangezien ik met iemand van GoT2 zat te platoonen.

En ook nog een hele discussie gehad over welke taal je nou moet praten in WoT, iemand vond het niet leuk dat ik nederlands praatte[weer tegen mijn platoongenoot]. Ik zeik toch ook niet op de polen en tjechen en duitsers en fransen en bulgaren en italianen?
Dat vind ik zeer jammer. Het zou veel fijner zijn wanneer iedereen gewoon Engels blijft praten, zelfs wanneer het onderling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

rgras schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:31:
[...]

Dat vind ik zeer jammer. Het zou veel fijner zijn wanneer iedereen gewoon Engels blijft praten, zelfs wanneer het onderling is.
als het echt over strategie gaat, ga ik ook wel over op engels. Maar als ik aan hem vraag hoe hij zijn panther gehaald heeft, en wat zijn favo tank is, hoeft dat niet in het engels hoor.

Ik praat soms ook wel mee met de duitsers, en geef in het engels kritiek op fransozen en polen, aangezien ik dat alleen kan lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Bedenk me net iets dat eigenlijk heel logisch is, maar ook niet in WoT zit:

Matchmaking gebaseerd op win% (of efficiency rating oid)
Iets dergelijks zit in nagenoeg alle online games.. In shooters kom je met mensen van je eigen niveau terecht, in Fifa ook. Waarom dan hier niet? Dan krijg je 40% vs 40% battles, en weet je dat je teamgenoten ongeveer hetzelfde niveau zijn als jij dat bent. Dan voorkom je nog niet alles, maar het zou wel wat meer gebalanceerd moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:17

Poekie McPurrr

Mreoww~

Uhm..ben paar maanden niet ingelogd geweest.. nu ingelogd en heb nog 1 tank in garage. Via menu Inventory wel 13 stuks te zien maar zo op eerste oog niet te selecteren. Help? :P

Edit: en de menu buttons zijn geen buttons maar in trant van #menu:headerbuttons/hangar etc..

[ Voor 21% gewijzigd door Poekie McPurrr op 15-04-2012 17:14 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Misschien niet goed geupdate? Maak anders een clean install van 0.7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Start je wel via de launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Poekie McPurrr schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:13:
Uhm..ben paar maanden niet ingelogd geweest.. nu ingelogd en heb nog 1 tank in garage. Via menu Inventory wel 13 stuks te zien maar zo op eerste oog niet te selecteren. Help? :P

Edit: en de menu buttons zijn geen buttons maar in trant van #menu:headerbuttons/hangar etc..
Staat er een vinkje linksonder bij primairy tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wel via launcher en draai laatste versie.. Maar er is wel meer mis, zo is het scherm als je een crewlid aanklikt ook vervuild met code ipv normale buttons of tekst.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ff helemaal opnieuw installeren lijkt me dan het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zoals eerder al geopperd, herinstalleer World of Tanks.
WoT wilt nog wel eens een bug hier en daar tonen wanneer je een patch installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Maar eens opnieuw installeren inderdaad.. gelukkig een snelle verbinding hier :)

Edit: Alle tankjes terug en linkjes/buttons ook weer normaal :)

[ Voor 29% gewijzigd door Poekie McPurrr op 15-04-2012 18:00 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:25:
Hmm interessant, ik ben benieuwd.
Don't ask me. Ik heb ook geen idee wat we gaan doen.
Victory!
Battle: Karelia Sunday, April 15, 2012 18:59:32
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 10,160 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 86,814
Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Confederate
quote: WoT_Logger
19:10 M46_Patton win XP: 2032 Dmg: 7465 Killed: 3 Spotted: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Appel ik krijg zo een minderwaardigheidscomplex.
Al heb ik op m'n M103 en KV ook zo'n heerlijke potjes gehad.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als mensen dit doen:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/122938267-4.jpg

Ben ik instaat om ze te teamkillen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 15-04-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:24
wat zit iedereen toch te zeiken over noobteams, zonder platoons vandaag een w/l van ~65% :)

mijn victory ratio gaat sws laatste tijd wel lekker omhoog:
Afbeeldingslocatie: http://www.planetwot.com/graphs/marvinnl_eu.stats.victoryratio.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:13:
Als mensen dit doen:
[afbeelding]

Ben ik instaat om ze te teamkillen.
1 kan ik me soms nog wel voorstellen, maar 3 kneuzen is echt te gek. Maar zo te zien gebruik je een rating mod en 2 van de 3 zijn diep rood dus dat zegt al genoeg |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

E75 is toch best wel een heerlijke tank. Nog niet zo fijn als mijn IS4, maar er zit ook 540 battles verschil tussen :P. Tot nu toe 10 games met daarbij 25k xp verzameld, 2500dmg gemiddeld en 970xp gemiddeld per match :) Gaat lekker snel naar de E100 met dit weekend erbij :P.

Overigens krijg ik eindelijk de T34 ook onder de knie. Af en toe nog wel afgaan als een gieter en ben je er gelijk aan, maar de dmg gaat al flink omhoog (samen met de credits :) ).

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Toch een leuk avondje dat clan wars zeg :)
20:38 T-54 win XP: 1489 Dmg: 258 Killed: 0 Spotted: 10
20:50 T110 win XP: 1486 Dmg: 3594 Killed: 1 Spotted: 0
21:06 T-54 win XP: 1008 Dmg: 693 Killed: 0 Spotted: 0
21:22 T110 win XP: 1767 Dmg: 3131 Killed: 3 Spotted: 0
21:36 T110 win XP: 1351 Dmg: 2569 Killed: 0 Spotted: 3
21:51 T110 win XP: 1668 Dmg: 2105 Killed: 4 Spotted: 1
22:14 T-54 win XP: 1194 Dmg: 1266 Killed: 0 Spotted: 1
En vreemd voor mijn doen, maar ik ben maar 1x dood gegaan :P

Victory!
Battle: Redshire Sunday, April 15, 2012 20:31:42
Vehicle: T-54
Experience received: 7,445 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 63,508
Battle Achievements: Scout

Victory!
Battle: Lakeville Sunday, April 15, 2012 20:45:46
Vehicle: T110E5
Experience received: 1,486
Credits received: 67,315

Victory!
Battle: Redshire Sunday, April 15, 2012 21:01:06
Experience received: 1,008
Credits received: 33,916

Victory!
Battle: Lakeville Sunday, April 15, 2012 21:15:49
Experience received: 1,767
Credits received: 61,905

Victory!
Battle: Redshire Sunday, April 15, 2012 21:31:21
Experience received: 1,351
Credits received: 61,804

Victory!
Battle: Lakeville Sunday, April 15, 2012 21:45:26
Experience received: 1,668
Credits received: 50,113

Victory!
Battle: Redshire Sunday, April 15, 2012 22:01:42
Experience received: 1,194
Credits received: 42,103

[ Voor 45% gewijzigd door Appel op 15-04-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2rw7y84.png

En zo ga ik verder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, 70k xp op de Ferdi.. Geen gold meer om over te zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

FikkieHo schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:51:
Hehe, 70k xp op de Ferdi.. Geen gold meer om over te zetten? :P
JagdPanzer E-100/StuG E-100. :+

Ferdi gaat naar de andere tree heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Appel schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:21:
Toch een leuk avondje dat clan wars zeg :)

[...]

En vreemd voor mijn doen, maar ik ben maar 1x dood gegaan :P

[...]
Maar niet geland? whatskeburt? Komen jullie ook niet verder dan REGEN destijds :P

Als jullie de greys gaan aanvallen ga ik misschien wel bij HARDS :) kan ik eindelijk weer tegen PTS vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op zondag 15 april 2012 @ 23:07:
[...]

Maar niet geland? whatskeburt? Komen jullie ook niet verder dan REGEN destijds :P

Als jullie de greys gaan aanvallen ga ik misschien wel bij HARDS :) kan ik eindelijk weer tegen PTS vechten
Express niet denk ik. Gewoon practice rounds nu tot ze weer een HQ zullen hebben :P. Ze gaan echt niet in één keer met alle drie de teams een finale verliezen zonder dat het expres is.

Volgens het forum wilden ze simpelweg onbekende maps gaan testen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
[...]

We kozen ervoor om niet te landen. Wel weer op Lakeville gespeeld, dat deed me wel weer even aan de GOT tijd denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Zo, en nu zal ik eens pronken met mijn winst van deze avond. Als ik zie wat er altijd voorbij komt in dit topic mag ik hier best trots op zijn denk ik zo. Komt niet vaak voor bij mij iig. Behaald met 10 kills

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2j424v4.jpg

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Op een dergelijke score mag je zeker trots zijn :)

wilde nog een goed potje spelen voordat ik ging slapen. Dat laatste potje had ik maar 9 keer geschoten en 8 kills XD wapper the kill stealer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hellsau schreef op maandag 16 april 2012 @ 00:35:
Zo, en nu zal ik eens pronken met mijn winst van deze avond. Als ik zie wat er altijd voorbij komt in dit topic mag ik hier best trots op zijn denk ik zo. Komt niet vaak voor bij mij iig. Behaald met 10 kills

[afbeelding]
Crew niet op 100%, geen secundaire skills, geen rammer, geen vents en geen repair. En toch zo een mooi potje, daar mag je inderdaad trots op zijn. Het is één ding om het te spelen met een full ops tank, maar dit noem ik bijna halve kracht. Gisteren was het weer zozo.
Maar één keer een cheater genoemd, omdat ik twee maus shells bouncte op mijn VK B voorkant en een derde geen schade deed. Hoewel ik het me niet zou mogen aantrekken, verpest het de boel toch een beetje voor mij. Maar goed, nog 55k tot de Maus, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Zertaxka schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:40:
[...]

1 kan ik me soms nog wel voorstellen, maar 3 kneuzen is echt te gek. Maar zo te zien gebruik je een rating mod en 2 van de 3 zijn diep rood dus dat zegt al genoeg |:(
dat er 1tje staat is helemaal geen probleem hoor. Is mijn lieveningsplek met men t30/t95...

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wou ik dat ik arty speelde.. :+
Marvin- schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:38:
wat zit iedereen toch te zeiken over noobteams, zonder platoons vandaag een w/l van ~65% :)
/me Voelt zicht aangesproken..
Maar tot mijn verbazing toch weer normaal gewonnen, baal er alleen wel van dat ik enkel verlies op een van mijn favo tanks :)
Stats for date 2012-04-15
Name Value
Victory ratio: 65.00%
Battles: 20
Experience gained: 19412
Damage per battle: 2868
Average experience: 970.6
Capture per battle: 0
Defense per battle: 0.4
wontcachme schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:44:
E75 is toch best wel een heerlijke tank. Nog niet zo fijn als mijn IS4, maar er zit ook 540 battles verschil tussen :P. Tot nu toe 10 games met daarbij 25k xp verzameld, 2500dmg gemiddeld en 970xp gemiddeld per match :) Gaat lekker snel naar de E100 met dit weekend erbij :P.

Overigens krijg ik eindelijk de T34 ook onder de knie. Af en toe nog wel afgaan als een gieter en ben je er gelijk aan, maar de dmg gaat al flink omhoog (samen met de credits :) ).
Inderdaad, beide heerlijke tanks met de T34 heb ik een average damage van >2800 als het niet teveel verandert is :)
[...]

PTS en niet kunnen landen? Nee man dat is pure opzet! Oooh en je kan ook naar HARDS komen als PTS ons niet aanvalt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik moet zeggen dat er op zich wel veel noobs tevoorschijn komen als het weekend is en/of er een special is. Maar dat heeft bij mij geen invloed gehad op mijn resultaten.

Dit weekend (zaterdag+zondag):
Battles: 23
Winratio: 82,6%
Average XP: 1059

Lekker vanouds met Kyozu en Blackbeard in een platoon gespeeld. De VK4502 Ausf. B kunnen kopen, goede X5 gehaald met als record 10.265 in mijn AMX 13 90. Lekker opgeschoten in de belangrijkste grinds met weinig tijd. Gisteravond nog mijn 9000ste battle gespeeld, schiet al op... :+

En owja, terug in HARDS.

[ Voor 6% gewijzigd door Fest op 16-04-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:30:
[...]

PTS en niet kunnen landen? Nee man dat is pure opzet! Oooh en je kan ook naar HARDS komen als PTS ons niet aanvalt hoor ;)
Redshire en 8 arties was leuk :P We hebben de owner battles niet eens gespeeld, dit was puur training om iedereen weer een beetje warm te draaien.

We hebben met 2 teams 3 landing tornooien kunnen spelen. Sicily/Brittania was voor team 1 en Netherlands was voor team 2. Maar het ging gewoon zo gigantisch makkelijk, TH2, LAS, EPICS en HAC-R waren de enige die mij bekend voor kwamen. Dus tegen zulke giga goede clans hebben we niet gespeeld.

Zit er wel weer naar uit te kijken om lekker oorlog te voeren op de CW map. VS Greys heb ik niet zo veel zin, reds mogen van mij ook wel blijven.

Ik wil gewoon op smurfenjacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fest schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:45:
Lekker vanouds met Kyozu en Blackbeard in een platoon gespeeld. De VK4502 Ausf. B kunnen kopen, goede X5 gehaald met als record 10.265 in mijn AMX 13 90. Lekker opgeschoten in de belangrijkste grinds met weinig tijd. Gisteravond nog mijn 9000ste battle gespeeld, schiet al op... :+
Was inderdaad erg leuk, je kan toch echt merken als je al xxx battles achter de rug heb met sommigen mensen. Aan 1-2 woorden heb je al genoeg om te weten wat de ander wil of wat de ander doet. Misschien een idee: af en toe company doen met oud-REGEN/GOT spelers en eens kijken of we het nog als team kunnen ;)
We hebben in principe 2-4 mensen die sowieso kunnen field commanden dus dat lijkt me echt een heel leuk idee! Wat denkt de rest hiervan? :)
En owja, terug in HARDS.
Wauw dat vind ik echt tof! Je zult zien dat er nog wat meer Engelse bij zijn gekomen, K1ng bijv. is echt een toffe gast :)
Appel schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:55:
[...]

Redshire en 8 arties was leuk :P We hebben de owner battles niet eens gespeeld, dit was puur training om iedereen weer een beetje warm te draaien.

We hebben met 2 teams 3 landing tornooien kunnen spelen. Sicily/Brittania was voor team 1 en Netherlands was voor team 2. Maar het ging gewoon zo gigantisch makkelijk, TH2, LAS, EPICS en HAC-R waren de enige die mij bekend voor kwamen. Dus tegen zulke giga goede clans hebben we niet gespeeld.
Mja er zitten ook niet heel veel goede clans in de landings tournaments de laatste tijd. Sowieso zijn de meesten die erop komen en er weer af geknikkerd worden eventjes in een pauze om de geblokkeerde tanks weer vrij te hebben.
Zit er wel weer naar uit te kijken om lekker oorlog te voeren op de CW map. VS Greys heb ik niet zo veel zin, reds mogen van mij ook wel blijven.

Ik wil gewoon op smurfenjacht :9
Dat is de instelling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:55:
* wontcachme gaat in een hoekje zitten huilen omdat de greens niet erkend worden

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:56:
[...]

* wontcachme gaat in een hoekje zitten huilen omdat de greens niet erkend worden

:P
Hhhhm, het noorden aanvallen om de zweedse vrouwen te plunderen is natuurlijk ook een mooie optie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De rage van vandaag: na de start als top tier meteen naar de enemy base rushen.. verwachte levensduur: 60 seconden. 8)7
http://screenshot.xfire.com/s/122950969-4.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door rgras op 16-04-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
rgras schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:38:
De rage van vandaag: na de start als top tier meteen naar de enemy base rushen.. verwachte levensduur: 60 seconden. 8)7
Wat verwacht je van iemand met een winratio van 43%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Geweldig, binnen 30+-sec kapot op mines... wat een bagger maps zijn het ook voor arties. Ben je net om het hoekje bij de huisjes komt er een shell op je dak omdat zij een T50-2 hebben die ff de hele team scout vanaf de berg. Daar gaat mijn x5 al voor de vierde keer. Vorige 3x gestart in Himmelsdorf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Tja, als je op mines een T-50-2 tegenover je ziet, dan moet je niet naar die huisjes rijden. Ik probeer dan meestal ofwel linksonder te gaan staan ofwel in base naar voren te rijden en achter een steen te staan.

Trouwens, hoe langzaam is je arty als je niet op tijd bij die huisjes kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
rgras schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:38:
Hij heeft in iedergeval een scout medal gewonnen ;)

Zelf doe ik redelijk veel stomme dingen, als een nieuwe speler (heb wel de IS3 van het weekend gekocht) ben ik gewoon op zoek naar grensen. Ben zelfs al zo ver dat ze me n00b noemen voordat de battle begint O-)

Komende tijd de IS4 bij elkaar grinden en daarna weer actief verder met de TD en/of een medium. Het lijkt erop dat ik niet echt een heavy tank persoon ben.

Heb trouwens bij zavvi wot gekocht met de 3 voor 2 actie (zoals eerder in dit topic beschreven). Het moest alleen wel via hun helpdesk, omdat multi-buy niet werkte. Het was echt binnen een dag geregeld, nu alleen nog een maand wachten tot levering.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
TweakJerommeke schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:30:
Geweldig, binnen 30+-sec kapot op mines... wat een bagger maps zijn het ook voor arties. Ben je net om het hoekje bij de huisjes komt er een shell op je dak omdat zij een T50-2 hebben die ff de hele team scout vanaf de berg. Daar gaat mijn x5 al voor de vierde keer. Vorige 3x gestart in Himmelsdorf...
GEFELICITEERD :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

BramSd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:43:
Tja, als je op mines een T-50-2 tegenover je ziet, dan moet je niet naar die huisjes rijden. Ik probeer dan meestal ofwel linksonder te gaan staan ofwel in base naar voren te rijden en achter een steen te staan.

Trouwens, hoe langzaam is je arty als je niet op tijd bij die huisjes kan komen?
Ik begon helemaal links onder en draaien duurt even met de GwTiger. Ik was net om het hoekje toen de T50-2 op de berg was. Maarja ik zag wel dat de arty in dezelfde platoon zat als de T50-2 dus waarschijnlijk was die al aan het aimen.
GEFELICITEERD
Bedankt :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:03:
[...]

Hhhhm, het noorden aanvallen om de zweedse vrouwen te plunderen is natuurlijk ook een mooie optie. :P
Dan mag je die van PRT halen aangezien ik niet verwacht dat we nog lang rondhangen.

Beetje oorlog in onze clan. We hebben amper tanks over door de freezing en daarbij werden we genaaid door Suicide Devision die opeens zonder overleg besloten van de map te gaan met als gevolg dat we drie fronten hebben. Dus misschien toch maar richting PTS gaan binnenkort :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:32:
[...]

Dan mag je die van PRT halen aangezien ik niet verwacht dat we nog lang rondhangen.

Beetje oorlog in onze clan. We hebben amper tanks over door de freezing en daarbij werden we genaaid door Suicide Devision die opeens zonder overleg besloten van de map te gaan met als gevolg dat we drie fronten hebben. Dus misschien toch maar richting PTS gaan binnenkort :P :P
in HARD hebben we nauwelijks last van freezing, PTS is een leuke optie als ze weer in een normale tijdzone komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:46
Nog geen tank bevroren gehad :P (ook niet bijzonder veel wars gespeeld natuurlijk,stuk of 10 nu denk ik) Zal als het goed is wel snel beter worden \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TweakJerommeke schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:57:
[...]

Ik begon helemaal links onder en draaien duurt even met de GwTiger. Ik was net om het hoekje toen de T50-2 op de berg was. Maarja ik zag wel dat de arty in dezelfde platoon zat als de T50-2 dus waarschijnlijk was die al aan het aimen.

[...]

Bedankt :D .
Gefeliciteerd!

En ik kan zojuist mijn E-50 toevoegen aan de Elite status! Nog:
9 tanks te gaan.. waarvan ik er 3 niet van ga spelen:
GW Panther, GW Tiger, GW Type E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Marvin- schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:07:
[...]

in HARD hebben we nauwelijks last van freezing, PTS is een leuke optie als ze weer in een normale tijdzone komen ;)
Jullie hebben op dit moment elke avond 1 battle tegen ANV. Wij hebben 2 encounters + 2 normale battles met minder actieve mensen en minder tanks in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

pff.. paar maanden niet spelen.. tis wel weer wennen zeg haha.

SU-100 TD.. Hele crew is basic-skill 100%, welke 1ste skill zal ik ze geven? Tips? Camouflage? Ben nog niet zo thuis in de nieuwe zoals Brothers in arms etc..

[ Voor 56% gewijzigd door Poekie McPurrr op 16-04-2012 20:53 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:46
Poekie McPurrr schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:42:
pff.. paar maanden niet spelen.. tis wel weer wennen zeg haha.

SU-100 TD.. Hele crew is basic-skill 100%, welke 1ste skill zal ik ze geven? Tips? Camouflage? Ben nog niet zo thuis in de nieuwe zoals Brothers in arms etc..
Brothers in arms is een zeker geen onaardige perk om te hebben, maar het grootste nadeel is dat deze pas actief wordt als alle crewmembers deze op 100% hebben. Dus tenzij de crew genoeg exp heeft om dat de volgende skill bijna 100% is en daarmee de mogelijkheid dat brothers in arms te gebruiken, zou ik beginnen met camo. En als je deze op 100% hebt kan je altijd nog besluiten een een retrain er tegen aan te gooien om naar brothers in arms te gaan. Uiteraard voordat je retraint zorgt dat je voldoende crew exp heb om het deel dat je verliest op te vangen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

zicura wat gebeurde er net????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Samen met donderpoes gaan we GOT versterken :) Veel plezier gehad in TAC, maar vind de Nederlandse gezelligheid toch beter. De clanwars heb ik afgelopen weken niet echt gemist. Als ik later weer clanwars ambities krijg ga ik weer een actievere clan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kz9fC.jpg

2300 Hitpoints voor de IS-4.

200mm frontal amor op de driverhatch.
de ammo racks krijgen een buff van 140mm tot 160mm :)

Ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:25:
[afbeelding]

Ziet er goed uit
Damn wat is die gun lelijk :P

Voorlopig klaar met CW :P. Heb alleen nog mijn Patton over nu. 50B, IS7, T110, T92, T50-2 zijn allemaal gefreezed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:32:
[...]

Zou zonde zijn als -AX- weer interne problemen heeft, er zijn al zo weinig goede internationale clans.
wontcachme schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:29:
[...]

Jullie hebben op dit moment elke avond 1 battle tegen ANV. Wij hebben 2 encounters + 2 normale battles met minder actieve mensen en minder tanks in totaal
Hoeveel actieve leden hebben jullie nu dan? Met de 10 actieve HARD leden erbij en 2-3 van HARDS moet je toch wel aan de 50-60 kunnen komen lijkt me?
oosterhofjf schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:45:
Samen met donderpoes gaan we GOT versterken :) Veel plezier gehad in TAC, maar vind de Nederlandse gezelligheid toch beter. De clanwars heb ik afgelopen weken niet echt gemist. Als ik later weer clanwars ambities krijg ga ik weer een actievere clan opzoeken.
Jammer wapper maar daarentegen hebben jullie straks wel weer meer tijd! Zie ook mijn eerdere post psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 18".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nemean schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:25:
[afbeelding]

Ziet er goed uit
Niet slecht inderdaad.

Van het weekend de S-70 unlocked en erop gezet. En damn erg lekker, winst percentage op mijn IS-4 is van 37% (erg slecht ;( ) naar 45% (minder slecht :P ) gegaan en zal nog wel verder stijgen denk ik zo. Nu kijken of ik nog genoeg xp bij elkaar kan krijgen om de IS-7 nog voor de tree change kan unlocken.

Ook maar credits voor een Tiger II bij elkaar aan het sparen. Wil toch ook wel richting de E-100 gaan. Die 150mm maakt echt een bruut geluid en om dan ook nog eens 700+ hp van een tegenstander te zien verdwijnen. _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:48:
Hoeveel actieve leden hebben jullie nu dan? Met de 10 actieve HARD leden erbij en 2-3 van HARDS moet je toch wel aan de 50-60 kunnen komen lijkt me?
We zitten zo rond de 60 actieve mensen, maar niet iedereen heeft veel top tanks. En met per dag ongeveer 40 tot 50 tanks locked gaat het hard. Zeker met zoveel fronten omdat die clans de pijn delen

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.