Inderdaad, vind ik nog altijd een van de meest vreselijke tanks die ik gespeeld heb.
Ja en ben er wel blij mee, voorheen kon ik enkel verlies of quite spelen op de E50.
Zelfs al had ik een superb potje kon er misschien 1k credits winst af als ik geluk had.
Scheelt nu ook wel dat ik een tijd terug (was een special) 200 stuks Gasoline/Oil had ingeslagen was met 50% korting

Helaas, gister was het zo bagger dat zelfs met een goed platoon was de winstkans maar ~50%.
Dramatisch sommige potjes en vooral de 50 120 kreeg het te verduren, 1 potje gewonnen in 5 battles.. en die ene pot was ook nog eens 3.2k voor mijn daily.
Laatste potje voordat ik ging slapen pakte ik hem nog even omdat we weer 2-3 battles hadden gewonnen. Zaten in een klote team op Murovanka (north base) tegen een top platoon met goede stats. 2 ervan batchats die meteen in A1 gingen zitten en arty had daar mooi kunnen splashen dus ik ging achter onze t110 aan (eveneens goede stats) maar die vond een Tiger belangrijk en ging daar zelfs dood door. Kreeg al een paar klappen en vroeg me al af van wie die afkomstig waren, was het één van de batchats die het halve level doorgereden was om mij persoonlijk neer te knallen. Ik was er niet blij mee maar misschien moet ik me maar vereerd voelen

Hall of Fame op de site maar staar je daar niet blind op, een goed aantal top 10 spelers hebben die scores behaald met een 2e account puur voor de hall of fame.
HiljaneMies heeft het wel behaald op zijn main account maar dat komt door >1.3k battles op zijn 3601 met waarschijnlijk gold ammo.
nbarloya heeft dat ook op zijn main account maar wel enkel met tier 9+
Hmm dit had ik niet verwacht:
Stats for date 2012-04-14
Name Value
Victory ratio: 64.71%
Battles: 17
Experience gained: 15441
Damage per battle: 2417
Average experience: 908.29
Capture per battle: 6
Defense per battle: 3.24
Helaas heeft dat niet mijn verlies van vrijdag goed gemaakt.
Dat laatste potje op mijn AMX 50 120 kostte me wel 50 average exp over de battles van gisteren

(120 exp met een loss..)
[
Voor 6% gewijzigd door
psychoclown op 15-04-2012 11:13
]