uitverkocht:D
Doen weDaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:35:
Dus morgen het 'Wat-voor-stoms-heb-jij-tijdens-de-iBood-hunt-gekocht-topic in de HK?
Prima
over de HK gesproken, ik moet nog steeds een toegang vragen....
eindbazen!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Zo, daar durven ze nog veel voor te vragen.
Lekker snel! Ik denk dat ik gewoon geen gamer ben!
Verwijderd
Lol teruggestuurde xbox bundel voor diegene die wil! Deze bundel was laatst al voorbij gekomen....
+ same price in store
+ same price in store
best wel prijzig toch ?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
ahhhh. hij wilde rabobank niet selecteren-_-
DOEN! niet dat je er wat aan hebt, maar t is grappig, en goed voor je aantal posts_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:36:
over de HK gesproken, ik moet nog steeds een toegang vragen....
ora et labora
Daar zijn ze weer, Jamo's.
De welbekende Jamo speakers zijn ook weer terug.
speakers
[ Voor 68% gewijzigd door TRASH_LORD op 20-03-2012 01:39 ]
vragen stellen, is een expert op het forum aanwezig
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
standaard Jamo setje weer
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
maar wel JAMO! goed spul
ora et labora
Oke, ik ga slapen, iedereen nog suc6 en welterusten.
Moet het ook nog, maar volgens mij heb ik niet genoeg posts. Dat topic maar eens even opzoeken waar wat info in staat over de toegang.mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:37:
[...]
DOEN! niet dat je er wat aan hebt, maar t is grappig, en goed voor je aantal posts
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
-1 dagban?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
SPEAKERSET
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
welterusten! *mrc4nl heeft een deja-vu*exelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:38:
Oke, ik ga slapen, iedereen nog suc6 en welterusten.
ora et labora
Huiskamer toegang vind je hier: Forum FAQ #hktoegang
Nu er toch wat downtime is...wat drinkt iedereen?
Macallan 10 jaar oud hierzo

Zou ook wel mijn bedje in willen.
Maar mag niet van mezelf, moet hunten
later, sorry kmoet nog leren
Voor iedereen die die speakers koop zekercitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]
Lekker doe mij eens een glaasje.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]
Lekkere afwisseling tussen het bier
Water uit de kraan, ja zonder glas jacitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]
Kraanwater.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]

Met een drupje water om de smaak goed los te maken
Valt me tegen heren, 2 hunts terug hadden we een heus whisky clubje
Een glas water met daarin een bruistablet antibiotica. Heerlijk zo'n buikgriep
Dankje pposthoornpposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
krijgt hij toch niet, te weining postingspposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
goede keuze, ik zal eens in mijn kastje kijken wat ik heb staan
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Kijk islay, zo komen we ergens. Heb je je stukje land al geclaimd?
Liefhebbers hier nice, ik zit aan de http://www.thebalvenie.com/
Verwijderd
Gebruik ik als schoonmaakmiddel die bochtcitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]

* mouzetc was al van, noooo, daar gaan we weer!citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
Valt me tegen heren, 2 hunts terug hadden we een heus whisky clubje
Signature
Ga eens naar bed!DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
Een glas water met daarin een bruistablet antibiotica. Heerlijk zo'n buikgriep
Lekker Yippie, balvenie heb ik alleen nog een lege fles van staan..maar als je daarvan houd is de macallan ook wel wat voor je
yep, heb al een foot²citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
Kijk islay, zo komen we ergens. Heb je je stukje land al geclaimd?
Can't stop the signal baby!mouzetc schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
[...]
* mouzetc was al van, noooo, daar gaan we weer!
I lol'd.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
[...]
Gebruik ik als schoonmaakmiddel die bocht
Geen verstand van verder.
Np, Zeker een mooi setje, S6 nog niet, dit zijn de eerste Jamo speakers. Heb ze vorige hunt besteld maar paste helaas net nietTheCrius schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
[...]
Dankje pposthoornLeuke speakerset overigens, is de grotere serie ook al eens langsgeweest? De Jamo S6**?
Balvenie Double Wood? +1 voor jouYippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:41:
Liefhebbers hier nice, ik zit aan de http://www.thebalvenie.com/
Tfoe, niet zo'n grote mond tegen meneer mod
Citruspers, ga ik zeker proberen binnenkort.
Nog 40 posts en dan hebben we er duizend.
Ik draai ongeveer op alchol, alleen geen wisky drinker....
in dit tempo 2 minutenpposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:44:
Nog 40 posts en dan hebben we er duizend.
Fles Bell's signature blend is leeg, m'n slijter had die voor €18, had 2 flessen gekocht...
Erg lekker maar drinkt te makkelijk weg....
Erg lekker maar drinkt te makkelijk weg....
Daar bij Ibood hebben ze zeker 2 pallets met jamo speakers...
Wel handig zo langzame tussen door. Kan je makkelijk eens wat drinken pakken.

het is deze geworden
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Whisky hier ook maar af en toe._trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:44:
Ik draai ongeveer op alchol, alleen geen wisky drinker....
En dan meestal nog de wat goedkopere als shotjes
Nice, vind die complete sets ook wel netjes met Onkyo. Ben niet een complete audifiel, zou prima kunnen leven met Jamo.pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:43:
[...]
Np, Zeker een mooi setje, S6 nog niet, dit zijn de eerste Jamo speakers. Heb ze vorige hunt besteld maar paste helaas net niet
50 de afgelopen paar maanden; ik ben wel in een opwelling gekomen in 2012. Ik was altijd jaren een trouwe lezer, maar ik probeer nu ook nog eens wat *grhm* kritische en waardevolle opmerkingen te plaatsen.
We wachten af tot ik wat meer posts heb
jes dankzij de hunt heb zit mn post totaal nu op 2k!
nu echt slapen. hunt is niks aan als je alleen kijkt.
humor was ook ver te zoeken hier
nu echt slapen. hunt is niks aan als je alleen kijkt.
humor was ook ver te zoeken hier

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 20-03-2012 01:46 ]
ora et labora
ik ga maffen als het geen wat hierna komt niet heel interessant is
Cheers!citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:39:
[afbeelding]

Verwijderd
Krijg ik tenminste nog iets van koffie binnen op dit uurjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:44:
lol @ cafe Marakesh
Bakpoeder ?
BIJNA
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
bye bye jamo!
Ik vraag me af he. Zitten hier nu voornamelijk studenten of alleenstaande tweakers te hunten of zijn er ook mannen die toestemming krijgen van vrouwlief om de hele nacht te blijven hunten?
kom op zeg... ze zien ze wel weer vliegen
* Wobcat ziet ze vliegen
en ich vleeg vleeg vleeg wie unne helicopter zo hoog
ik kom net een uurtje geleden uit de kroeg, helaas geen drank meer in huis,
Dacht ik laat in ondertussen de Jamo luidsprekers hunt, eens mijn profiel controleren, nog 3 karma voor een tweakblog
Dacht ik laat in ondertussen de Jamo luidsprekers hunt, eens mijn profiel controleren, nog 3 karma voor een tweakblog
student XD
Verwijderd
Student hier, morgen vrijBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Ik vraag me af he. Zitten hier nu voornamelijk studenten of alleenstaande tweakers te hunten of zijn er ook mannen die toestemming krijgen van vrouwlief om de hele nacht te blijven hunten?
die vliegt er wel uit
lol, toestemming ? is geen penitaire inrichting hoor als je getrouwd bent of samenwoont.Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Student vanaf een locatie waar het nog maar 20:49 is.Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:

Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!