You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
•Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
Bijna een ban.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ben normaal 5 dagen in de week werkzaam, nu toevallig weekje vakantie, en ach als ik iets leuk weet te scoren vind ze het allang goed.Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Ik vraag me af he. Zitten hier nu voornamelijk studenten of alleenstaande tweakers te hunten of zijn er ook mannen die toestemming krijgen van vrouwlief om de hele nacht te blijven hunten?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
[ Voor 22% gewijzigd door D4V3 op 20-03-2012 01:50 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Wat dacht je van gezellig naast elkaarBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Ik vraag me af he. Zitten hier nu voornamelijk studenten of alleenstaande tweakers te hunten of zijn er ook mannen die toestemming krijgen van vrouwlief om de hele nacht te blijven hunten?
Vrouwlief ligt op bed te prullen (zo te horen)Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Ik ga morgen pas ergens in de middag weer an die arbeid.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Die van mij mekkert alleen af en toe of ik nou al naar bed komBanix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:49:
Ik moet :-)
vrouwlief is al naar bed, maar eist iets leuks.
[...]
Eigen baas, maar viel per ongeluk langs... zo pittenBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Het is hier pas 9 uur... daar tegenover staat dat ik normaal bij woot koopt en niet bij iboodBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:48:
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Eindbaas???_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:50:
Trouwens Eigen Baas met vriendin die ziek op bed ligt...
Sjezus. Dat kan ik alleen verdragen als ik dronken ben, ik zou er bijna dronken van worden nu ik het hoor.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Volgens mij was het er maar 1WPN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:51:
damn die laptop was ook snel weg
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
en ze zijn al verbogen zo te zienDarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:54:
Bestekset met productexpert.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Verwijderd

Iemand zin in echte wodka?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
en ook even de stoners in trance brengen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u4akQrk4PuY]
[ Voor 7% gewijzigd door citruspers op 20-03-2012 01:57 ]
Chille muziek wel!citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:57:
[...]
[video]
Best wel lekkere tunecitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:57:
[...]
[video]
Future Garage volgens mij. Vind het ook wel chill maar deze is wel heel spacend. Check ook Phaeleh.
en gaan ze de voglende morgne nog een paar uurtjes door....
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
F5 >> 'Plaats je bestelling'
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Geloof dat de NAS max. 25MB/s wegschrijft op RAID0.ThunderNet schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:59:
pff, zo snel kan ik die specs niet lezen hoor
owDaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:00:
[...]
Geloof dat de NAS max. 25MB/s wegschrijft op RAID0.
GBit is me toch te langzaam eigenlijk
[ Voor 7% gewijzigd door ThunderNet op 20-03-2012 02:01 ]
Dat is wel diep triest, met een pen en blik redbull schrijf ik nog meer data weg...DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:00:
[...]
ben je in te huren?citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:01:
[...]
Dat is wel diep triest, met een pen en blik redbull schrijf ik nog meer data weg...
Ja, dat was erg dramatisch.DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:00:
[...]
Ik had pas al een NAS gekocht met 2 bays voor €89,95. Hij schrijft met 35MB per seconde weg, heb er nog steeds gemengde gevoelens over. Zyxel nas was dat.
Nee ik doe juist een opleiding zodat ik geen data-entry baantjes hoef te doen
Voor € 89,95 35MB/s wegschrijven. Als het puur om dataopslag gaat, is dat best aardigchronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:01:
[...]
Ja, dat was erg dramatisch.
Ik had pas al een NAS gekocht met 2 bays voor €89,95. Hij schrijft met 35MB per seconde weg, heb er nog steeds gemengde gevoelens over. Zyxel nas was dat.
Heb ik allemaal al liggen, dus laat die vrouw maar komen.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:02:
hahaha, die vrouw komt aan t einde en dan baal je dat je geen snijplanken, sap centrifuge, stofzuiger hebt gekocht
Verwijderd
Die snijplanken, sapcentrifuges en stofzuigers zijn nu anders wel een mooi excuus om wakker te blijven, tenminste als ik moedersdevrouw hier moet gelovenjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:02:
hahaha, die vrouw komt aan t einde en dan baal je dat je geen snijplanken, sap centrifuge, stofzuiger hebt gekocht
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
neh heb je niks aan, handig om hardeschijven in te stoppen zodat je weet waar ze liggen te verstoffenpposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:03:
Ik heb de nas! Is het een goed ding? Als je hem heel graag wil hebben moet je ff een DM sturen, wie weet
Voeg daar dan ook Monkey Shoulder aan toecitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:03:
Suicyder, Dalwinny, die wil ik nog steeds proberen!
Beide ERG goede keuzes, maar niet drinken als water, want dat vind ik zonde
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!