Toon posts:

iBood HUNT maart 2012 **Uitpaktopic** Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 96 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
DivZero schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:23:
Zit iedereen weer klaar voor de hunt? :-)

Ik wou even melden dat de geheel vernieuwde iBOOD Hunt website van 1dagskoopjes eerder vandaag is gelanceerd en wil jullie uitnodigen een kijkje te nemen en feedback is uiteraard welkom :-)

Vernieuwde site:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl

Backup website als alles explodeert (bij iBOOD of bij ons) ;-)
http://iboodhuntbackup.1dagskoopjes.nl
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[Voor 30% gewijzigd door Quad op 20-03-2012 19:54]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

Zouden ze nu uiteindelijk eens een keer een hunt in het weekend doen? Vrijdag op zaterdag of zaterdag op zondag? Ik heb zo het idee dat het dan nog weleens drukker zou kunnen worden dan normaal :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Quad
  • Nu online
Zojuist in de mail:

Hopelijk is dit hun excuus van afgelopen keer toen de nachthunt waardeloos was en slechts enkelen een product konden aanschaffen.
Ik vermoed ook dat het deze keer alleen voor Nederland is, itt de 29e februari toen NL en BE samen waren.

[Voor 61% gewijzigd door Quad op 16-03-2012 13:37]

PVOutput☀️
Darts🎯

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-03 20:29
Ik hoop dat de hunt zaterdag is, dan heb ik een dagje vrij :)

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-03 18:00
Ik hoop voor iBood dat ze geleerd hebben van de nachthunt... het was alles behalve goed..

Leuke aanbiedingen maar niks kunnen bemachtigen..

Ach.. we gaan het zien :)

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Alweer, ze blijven bezig

• Quad
  • Nu online
Omdat ze iets goed te maken hebben van de vorige (nacht)hunt.
Die liep finaal mis/verkeerd.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Ben benieuwd, het zal vast wel weer gezellig worden hier :)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20
Kreeg een mailtje dat de hunt er weer aan komt, met dit plaatje erin:

Enig idee welke Samsung dat is? :P

edit: Galaxy R dus :+
Niet echt boeiend, vooral als je de prijs ziet pricewatch: Samsung Galaxy R i9103 Zwart

[Voor 32% gewijzigd door Vandread op 16-03-2012 14:07]

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-03 19:06
Vandread schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:50:
Kreeg een mailtje dat de hunt er weer aan komt, met dit plaatje erin:
[afbeelding]
Enig idee welke Samsung dat is? :P
Galaxy R http://www.samsunggalaxyr.com/

?

• mrc4nl
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

alweer een hunt in korte tijd. zal vast komen omdat de vorige hunt niet goed verliep.
de aanbiedingen zijn vaak wel goed, alleen de garantie+verzendtijd niet. dat vind ik zo jammer van ibood.

en ik heb nu simpelweg niet het geld voor leuke dingen, ik doe mee aan de hunt voor de gezelligheid :)
*kijken* *kijken* en niet *kopen* *kopen*

ora et labora

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vandread schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:50:
edit: Galaxy R dus :+
Niet echt boeiend, vooral als je de prijs ziet pricewatch: Samsung Galaxy R i9103 Zwart
Lijkt me dat dat af zou hangen van de prijs die ze er voor zouden vragen.
Misschien hebben ze nog een leuk partijtje gerefurbished exemplaren op de kop weten te tikken. :p

Black & Decker zal in elk geval ook wel weer van zijn voorraden afkomen. ;)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:30
Hopen dat deze beter is dan de vorige :)

I'm a photographer, not a terrorist

• Quad
  • Nu online
mrc4nl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:12:
alweer een hunt in korte tijd. zal vast komen omdat de vorige hunt niet goed verliep.
de aanbiedingen zijn vaak wel goed, alleen de garantie+verzendtijd niet. dat vind ik zo jammer van ibood.

en ik heb nu simpelweg niet het geld voor leuke dingen, ik doe mee aan de hunt voor de gezelligheid :)
*kijken* *kijken* en niet *kopen* *kopen*
Verzendtijden van de vorige officiele hunt waren goed te noemen.
Binnen 3/4 werkdagen waren ze praktisch allemaal verscheept als je het topic had gevolgd.

Maar ook deze keer ga ik vanaf de zijlijn staan, het kopen kopen gehalte is er nu ook wel vanaf :).

PVOutput☀️
Darts🎯

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Quad schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:29:
[...]

Verzendtijden van de vorige officiele hunt waren goed te noemen.
Binnen 3/4 werkdagen waren ze praktisch allemaal verscheept als je het topic had gevolgd.
maar in de vorige hunt werd ook minder besteld(in aantallen dan). de voorraad ging op de site van 100% naar 0 in 1 sec.ergens ging het mis met de hunt, plus het duurde ook niet de hele dag.

ora et labora

• Quad
  • Nu online
Ik bedoel dan niet die nachthunt van 29 feb, maar die daarvoor in november volgens mij.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-03 23:00
Oh, hier heb ik weer zin in. Lekker dingen kopen :)

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
Volg het wel vaak maar heb zelf nog nooit iets gekocht.
Ben benieuwd of er echt iets leuks voor mij tussen zit. En dat het lukt om te kopen.

[Voor 43% gewijzigd door Calamor op 16-03-2012 15:26]

Anoniem: 175436

Quad schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:35:
Hopelijk is dit hun excuus van afgelopen keer toen de nachthunt waardeloos was en slechts enkelen een product konden aanschaffen.
mrc4nl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:12:
mrc4nl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:35:
maar in de vorige hunt werd ook minder besteld(in aantallen dan). de voorraad ging op de site van 100% naar 0 in 1 sec.ergens ging het mis met de hunt, plus het duurde ook niet de hele dag.
Even voor de duidelijkheid: dit was dan ook geen gewone Hunt, maar een Rush ("Radical Ultra Short Hunt"). Ze vertelden in de aankondiging destijds al dat de opzet, duur en tempo net iets anders zouden zijn dan bij een normale Hunt.

Toegegeven, hoewel ik een deel van die Rush heb gevolgd, heb ik daarna niets meer gehoord of gelezen over/van iBood, dus het kan best zijn dat er het een en ander in de soep is gelopen tijdens en na die Rush. Anyway, de Rush/Hunt van afgelopen februari was met een duidelijke reden net even anders dan de andere keren.

• Quad
  • Nu online
Anoniem: 175436 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:27:
[...]

[...]

[...]

Even voor de duidelijkheid: dit was dan ook geen gewone Hunt, maar een Rush ("Radical Ultra Short Hunt"). Ze vertelden in de aankondiging destijds al dat de opzet, duur en tempo net iets anders zouden zijn dan bij een normale Hunt.

Toegegeven, hoewel ik een deel van die Rush heb gevolgd, heb ik daarna niets meer gehoord of gelezen over/van iBood, dus het kan best zijn dat er het een en ander in de soep is gelopen tijdens en na die Rush. Anyway, de Rush/Hunt van afgelopen februari was met een duidelijke reden net even anders dan de andere keren.
Nee, er was ook een rush, maar ibood had op 29 februari een nachthunt gehouden. zie [iBood] Hunt van 29 februari 2012.
Een rush was eventjes overdag een minihuntje.

PVOutput☀️
Darts🎯

Anoniem: 175436

Quad schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Nee, er was ook een rush, maar ibood had op 29 februari een nachthunt gehouden. zie [iBood] Hunt van 29 februari 2012.
Een rush was eventjes overdag een minihuntje.
Really? Ok, my bad, in mijn mailbox kwamen ze dusdanig vlot na elkaar dat ik ze samen trok. Zeker gezien het tempo en de duur had ik aangenomen dat dit 'dus' de Rush was. Niet dus. :$

In dat geval: carry on ;)

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 175436 op 16-03-2012 16:44. Reden: kleine aanvulling]

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
*O* Ik heb er zin in. De vorige keer kwam me heel slecht uit qua tijd en ik vond de Hunt me zelf ook net iets te snel verlopen. *O*

Ik vind nog steeds dat iBood best wel hun Aftersales contact mag verbeteren. :Y

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:40
citruspers schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:16:
Dat kan je wel zeggen. Wat een zootje was het op het forum van iBood.
Maar we zijn weer in de stemming. In ben benieuwd of het deze keer weer als vanouds is. ;)

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
citruspers schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:16:
Benieuwd of je deze keer weer in de etalage staat :+

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik hoop ook dat ze nu iets meer voorraad hebben, vorige hunt niks kunnen kopen omdat ik elke keer te laat was.

• Tronic
  • Laatst online: 21-03 12:54
Het is trouwens weer NL only, BE zou snel volgen.
iboodNL schreef op vrijdag 16 maart 2012
iBood Internet's Best offer We splitsen het op, we hebben dus eerst een Hunt in Nederland. De Belgische volgt snel.
8 uur geleden · Vind ik leuk

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:40
Ernemmer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:49:
Ik hoop ook dat ze nu iets meer voorraad hebben, vorige hunt niks kunnen kopen omdat ik elke keer te laat was.
Was het niet een bug? Ik geloof dat het niet helemaal klopte met die hunt van de vorige keer.

[Voor 12% gewijzigd door TheCrius op 16-03-2012 23:38]

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:14
Bug of niet. Eerdere hunts gingen ook vaak héél erg snel. Gewoon kopen, dan kijken en beslissen of je het product wilt houden of annuleren. Zit niks anders op. Als je wacht is het weg voor je er erg in hebt!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:32
Zo denk dat iedereen weer bezig zal zijn met scripts draaien. Oftewel de meesten hier maken geen kans ;)

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-03 16:29
xminator schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:39:
Zo denk dat iedereen weer bezig zal zijn met scripts draaien. Oftewel de meesten hier maken geen kans ;)
Ik hoor dit nou vaker maar is er wel enig bewijs van? ik bedoel we zijn toch tweakers als er iemand een script zou hebben zou het een tweaker zijn toch

How are you doing?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
stftweaker schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:45:
[...]

Ik hoor dit nou vaker maar is er wel enig bewijs van? ik bedoel we zijn toch tweakers als er iemand een script zou hebben zou het een tweaker zijn toch
Echt keihard bewijs is er niet maar de zooi was dusdanig vlug weg dat het eigenlijk niet anders kan.

• Tronic
Zover ik weet zit in de ajax loader op de ibood website een soort van time-out voordat hij nieuwe data gaat ophalen en die timer is bij iedereen net wat anders om zo de load beter te kunnen spreiden. Als ze dan van elk product maar hooguit een tiental dingen hebben en er 100 personen willen kopen, kan het zijn dat tegen jouw timer verlopen is, het product al uitverkocht is. Daarom dat op een gegeven moment veel mensen ouderwets zijn beginnen refreshen.

Bovendien is de Belgische kant op een gegeven moment blijven steken op een laptop voor bijna een half uur, wat ook alles behalve gezellig was.

• navlim
  • Laatst online: 25-02 00:04
Ik zit sterk te twijfelen of ik deze keer uberhaupt ga kijken, heb bij de vorige hunt een spellenpakket besteld waarvan ik 1 spel binnen heb, van 1 spel al te horen heb gekregen dat ze hem niet kunnen leveren en de rest is nog niet bekend wanneer die komen.

De aanbiedingen zijn (meestal) wel leuk, maar de klantenservice/after sales laten te wensen over, late reacties, onduidelijke of vreemd geformuleerde informatie.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-03 13:05

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klantenservice is bij iBood inderdaad een ramp. Daarom bestel ik er eigenlijk bij voorkeur alleen maar spul waarvan het onwaarschijnlijk is dat ik aftersales nodig ga hebben, dus eigenlijk per definitie geen elektronica. Ik ga de hunt wel volgen, maar stiekem vooral voor een van die dozen, puur om eens te zien wat er zoal in zit. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Heb bij de laatste hunt toch echt wat kunnen kopen! Dus echt onmogelijk is het niet. :P

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Zeker Dora en Sponsbob spullen. Echte interessante spullen zijn in een milliseconde weg !

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-01 04:04
Blord schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:38:
Zeker Dora en Sponsbob spullen. Echte interessante spullen zijn in een milliseconde weg !
Zelfs de Dora en Spongebob dvd speler waren binnen een seconde weg _O-

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Xant0r schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:44:
[...]

Zelfs de Dora en Spongebob dvd speler waren binnen een seconde weg _O-
Hoho mijn neefje is heel blij met die Spongebob dvd speler ;)

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:07
Kan ik weer niks doen...

• xminator
stftweaker schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:45:
[...]

Jep, er wordt gewoon gescript.

Ze klikken al op koop nu e.d. tot en met het betaalscherm en pas dan gaan ze denken of ze het kopen. Op het moment dat iemand in de betaalscherm komt gaat -1 van het product. Oftewel alles 'uitverkocht' terwijl ze niet verkocht worden.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

NMe schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:24:
Ik ga de hunt wel volgen, maar stiekem vooral voor een van die dozen, puur om eens te zien wat er zoal in zit. :P
Refurbished rotzooi :P (en misschien een zwaailamp :P)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Anoniem: 327097
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag een TV binnen gekregen van iBood, tot mijn verbazing zat er geen bon/garantie/order in de doos, is dit normaal?

• mouzetc
  • Laatst online: 17:11
Anoniem: 327097 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:55:
Ik heb vandaag een TV binnen gekregen van iBood, tot mijn verbazing zat er geen bon/garantie/order in de doos, is dit normaal?
Kijk even op de doos :) Het papiertje met je adres gegevens is tevens je bon.
xminator schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Jep, er wordt gewoon gescript.

Ze klikken al op koop nu e.d. tot en met het betaalscherm en pas dan gaan ze denken of ze het kopen. Op het moment dat iemand in de betaalscherm komt gaat -1 van het product. Oftewel alles 'uitverkocht' terwijl ze niet verkocht worden.
Afaik zijn er geen scripts en is dit ook niet mogelijk. Bij een normale hunt moet je er gewoon erg snel bij zijn.
De vorige korte hunt (welke finaal mis ging), was het probleem dat ze een erg kleine stock hadden. Dus ipv 10 laptops maar 1 oid. Aangezien de hunt zowel in NL als BE liep, was de kans gewoon enorm klein dat je een product kon scoren. Zeker gezien de niet verwachte animo (zal de cijfetjes eens opzoeken).

- - - - -

Ik zal er ook deze keer wel weer bij zijn, ookal ben ik zo goed als bankroet. Hopen op een 25e box O-)

[Voor 60% gewijzigd door mouzetc op 17-03-2012 19:01]

Signature

• Anoniem: 327097
  • Niet online
Ah dom van me! Ben ook zo enthousiast met mijn eerste nieuwe TV dat ik nu me als een kip zonder kop gedraag.

• mouzetc
Anoniem: 327097 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:01:
Ah dom van me! Ben ook zo enthousiast met mijn eerste nieuwe TV dat ik nu me als een kip zonder kop gedraag.
Tbh ben ik de helft van mn bonnen al kwijt of simpelweg weggegooid. Garantie/aftersales en iBood rijmt nu eenmaal niet ;) http://tweakers.net/shopreview/7861/ibood.html

Signature

• Sharky_NL
  • Laatst online: 11-03 18:00
Is er al een datum bekend bij iemand die weet wanneer deze hunt gaat beginnen?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Sharky_NL schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:51:
Is er al een datum bekend bij iemand die weet wanneer deze hunt gaat beginnen?
Nee. Op de een of andere manier weten ze dat altijd goed geheim te houden waardoor we pas weten wanneer de Hunt is, wanneer deze ook daadwerkelijk bezig is :)

[Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 17-03-2012 23:07]

• fynrd1
  • Laatst online: 05:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoop dat er een leuke tablet langskomt.. Is er in de afgelopen maanden een leuke tablet de revue gepasseerd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• exelletor
fynrd1 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:19:
Hoop dat er een leuke tablet langskomt.. Is er in de afgelopen maanden een leuke tablet de revue gepasseerd?
HTC Flyer en HTC Huawei Mediapad.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

lol 1e is gelijk een tablet

edit: en ook niet bepaald een stormloop _O-

[Voor 47% gewijzigd door fynrd1 op 18-03-2012 00:03]

• mouzetc
fynrd1 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:01:
lol 1e is gelijk een tablet

edit: en ook niet bepaald een stormloop _O-
Dit kan zomaar 24uur duren! |:(

Signature

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mouzetc schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:04:
[...]

Dit kan zomaar 24uur duren! |:(
Vals alarm, maken ze het eerst spannend met de sirenes :F

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

mouzetc schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:03:
[...]

Tbh ben ik de helft van mn bonnen al kwijt of simpelweg weggegooid.
/me mrc4nl bewaard al zijn aankoopbonnen van lollie tot laptop, en heeft nu 570 gram aan bonnen (ook a4)

ora et labora

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zul je zien dat de hunt dus vannacht wordt gehouden... weer geen weekendhunt dus, waar toch best vaak om gevraagd wordt.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ja soms snap ik ibood niet helemaal, het doel is toch zo veel mogelijk verkopen.

hou de hunt dan op zaterdag/zondag en zorg voor voldoende voorraad.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik snap de doelgroep ook niet helemaal, meeste mensen moeten maandag gewoon werken, en die vinden hun nachtrust belangrijker dan een paar knaken besparen op wat grappige gadgets.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Tronic
Als ze het in het weekend doen, gaat 9 kansen op 10 hun server weer onderuit :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ahaa dus er is zoveel vraag op dat moment dat ze het maar op een moment gaan doen dat er minder vraag is.

Apart business model. :-P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik denk dat ze de Hunt op dinsdag gaan houden. Ik heb ergens gelezen paar weken terug dat mensen het minste geld uitgeven op dinsdag. Hierdoor kunnen ze op dinsdag juist meer korting geven dan op andere dagen. Maar we zien het wel.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:56
Ze zouden eerder rekening moet houden met uitbetaal data, van uitkering/stufi/loon.

• Quad
  • Nu online
Inderdaad, ik kan mij nu niet permitteren om wat te kopen, daar ik einde van de week pas mijn loon en stufi krijg..

PVOutput☀️
Darts🎯

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:40

FaceDown

Storende factor.

harmz schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:34:
Ze zouden eerder rekening moet houden met uitbetaal data, van uitkering/stufi/loon.
Als je dat echt vindt dan kun je beter niks kopen want dan kun je je die gatgets niet permitteren, of je kunt niet met geld om gaan.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:40

FaceDown

Storende factor.

Ernemmer schreef op zondag 18 maart 2012 @ 10:01:
Ja soms snap ik ibood niet helemaal, het doel is toch zo veel mogelijk verkopen.

hou de hunt dan op zaterdag/zondag en zorg voor voldoende voorraad.
De hunt is puur een uitverkoop. Ze houden die vorraad dus liever zo laag mogelijk. En als ze doordeweeks alles verkopen met hun huidige servercapaciteit dan is dat toch prima?

Groetjes, FaceDown.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:08

Yor

Yor1313#2571

FaceDown schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:13:
[...]

Als je dat echt vindt dan kun je beter niks kopen want dan kun je je die gatgets niet permitteren, of je kunt niet met geld om gaan.
Of hij is gewoon commerciëel, zoals elk ander groot bedrijf. Blijkbaar zag je dat niet in?

http://yor.minitroopers.com

• AW_Bos

AW_Bos

Hoe groot is trouwens de kans dat er een mooie Samsung Galaxy er tussen zou zitten?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:47
AW_Bos schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:36:
Hoe groot is trouwens de kans dat er een mooie Samsung Galaxy er tussen zou zitten?
En de kans dat je hem kan kopen? Te klein om erop te wachten :P

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-03 20:16
Poeh, hopelijk wordt het niet zoveel zooi en troep als de laatste hunt. Vond het toen meer op een voorraad dump van dealextreme lijken ofzo. Weinig mooie aanbiedingen of producten. Dit was toch wel de minste van de afgelopen periodes. Keep my fingers crossed.

• AW_Bos

AW_Bos

mat.hi.as schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:39:
[...]

En de kans dat je hem kan kopen? Te klein om erop te wachten :P
Snel, snel, snèèèèèèl, misschien haal je het wel.
Niet gegrepen, altijd mis...

:)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

AW_Bos schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Niet gegrepen, altijd mis...

:)
elders besteld is altijd raak :)

ora et labora

• xminator
Na de livingsocial, bol.com actie is de ibood hunt overbodig imo :O

• AW_Bos

AW_Bos

mrc4nl schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:01:
[...]

elders besteld is altijd raak :)
Voor duurder..... ;)

I know, de kans is klein, maar er IS een kans.
Vannacht om 0:00 eens kijken of hij van start is gegaan....

[Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 18-03-2012 20:58]

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
xminator schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:34:
Na de livingsocial, bol.com actie is de ibood hunt overbodig imo :O
5 euro korting op 20 euro.. ja is maar net waar je wild van wordt. Ik hoop een mooie camera te kunnen scoren voor mijn vakantie :)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

dstyle_nl schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:34:
[...]

5 euro korting op 20 euro.. ja is maar net waar je wild van wordt. Ik hoop een mooie camera te kunnen scoren voor mijn vakantie :)
dus 20 euro te goed voor 15 euro? en dan de mensen die x00 bonnen kopen 8)7
ik koop geen korting, ik koop liever koopjes met korting

ora et labora

• citruspers
Nou, ik ben benieuwd of het nog wat gaat worden vanavond.

• Quad
  • Nu online
Ik denk dat het een normale aanbieding wordt en geen hunt.
Dat omdat er op Twitter niets gezegd is verder nog.

PVOutput☀️
Darts🎯

• citruspers
Dat is waar, maar aan de andere kant willen ze het misschien zo min mogelijk promoten vanwege de extreme drukte vorige keer, toen iedereen en zijn huisdier wist dat er een hunt was?

• AW_Bos

AW_Bos

Ik ben benieuwd....

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

And we've got no Hunt!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:36

Speedmaster

Make my day...

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03 14:32
Helaas....

• citruspers
Wat een pauperstatief

• AW_Bos

AW_Bos

Pindakaas :-(
Morgen nog maar es kijken, kan ik in ieder geval op tijd naar bed i.p.v. iets wat uitmondt op iets van 03.00 uur :P

[Voor 81% gewijzigd door AW_Bos op 19-03-2012 00:01]

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
Volgende keer beter! :)

• dstyle_nl
mrc4nl schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:43:
[...]

dus 20 euro te goed voor 15 euro? en dan de mensen die x00 bonnen kopen 8)7
ik koop geen korting, ik koop liever koopjes met korting
Inderdaad, en dan kun je per keer ook nog maar 1 bon gebruiken haha. Zonde van je geld.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ey geen slowchat, t is nog geen hunt :P
en een pauperstatief? t is wel een design pauperstatief

[Voor 15% gewijzigd door mrc4nl op 19-03-2012 00:02]

ora et labora

• exelletor
Bedankt, iBood!Hou hem lekker morgen, dan heb ik lekker veel tijd om te verspillen, vandaag niet.

• Quad
  • Nu online
Ik zou zeggen, kopen dit ding en weltrusten :p.
Ik gokte van begin al op dinsdag, maar hoop op woensdag ivm loon :+.

PVOutput☀️
Darts🎯

• citruspers
Okee, geen slowchat, maar als fotograaf kan ik me heel erg aan zo'n statief ergeren :+

Die extreem lange middenkolom staat garant voor een superslechte stabiliteit, de boel zal bij het minste zuchtje wind gaan zwaaien en waarschijnlijk trilt het ding nog een minuut na als je er een kleine spiegelreflex op zet en de spiegel omhoog klapt.

Ik heb zelf een goede koolstofvezel monopod die niet goedkoop was, en die zal ik al niet willen uitsteken voor een zelfportret, lijkt me dat een stuk dunner metalen telescopisch systeempje dat niet veel beter gaat doen :p

[Voor 24% gewijzigd door citruspers op 19-03-2012 00:05]

• exelletor
Inderdaad, en dan kun je per keer ook nog maar 1 bon gebruiken haha. Zonde van je geld.
Behalve dat als je invites verstuurt, je het voor 10EUR eentje kan kopen en dat je ook nog eens gratis bonnen kunt krijgen. En je kan onbeperkt aantal bonnen gebruiken. Zo kun je een iPad 3 voor maar 280EUR kopen.

P.S. Zelf geen gebruik van gemaakt.

• dstyle_nl
Quad schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:02:
Ik zou zeggen, kopen dit ding en weltrusten :p.
Ik gokte van begin al op dinsdag, maar hoop op woensdag ivm loon :+.
Ik vind de financieële timing ook geen porem. Mijn loon komt pas over een week :/
Die mensen bij ibood moeten toch eens na gaan denken. Ik snap sowieso ook niet waarom ze aanbiedingen niet vanaf 12:00 in de middag doen maar goed.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

dstyle_nl schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:05:
[...]

Ik vind de financieële timing ook geen porem. Mijn loon koopt pas over een week :/
Die mensen bij ibood moeten toch eens na gaan denken. Ik snap sowieso ook niet waarom ze aanbiedingen niet vanaf 12:00 in de middag doen maar goed.
Mee eens... einde van de maand begin volgende maand zou ik liever hebben..

• xminator
dstyle_nl schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:34:
[...]

Nou nee, 10 euro voor 20 euro aan besteltegoed. En als je het goed deed 2,5 euro voor 20 euro.
En je kunt zoveel bonnen gebruiken als je wilt en kopen.

Bijvoorbeeld een gloednieuwe ipad 2 voor 200 euro kopen.

Have fun met je refurbished ipad 2 bij ibood voor 350 euro :F

• Flagg
  • Niet online

Flagg

xminator schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:21:
[...]

Nou nee, 10 euro voor 20 euro aan besteltegoed. En als je het goed deed 2,5 euro voor 20 euro.
En je kunt zoveel bonnen gebruiken als je wilt en kopen.

Bijvoorbeeld een gloednieuwe ipad 2 voor 200 euro kopen.

Have fun met je refurbished ipad 2 bij ibood voor 350 euro :F
Maar het is teveel moeite, wat moet je allemaal doen om die bonnen te scoren tig accounts aanmaken ed? te moeilijk. En ik wíl helemaal geen iPad 2 want dan had ik hem wel gekocht.

Geen idee of ik zo'n hunt wel grappig vind overigens, nog nooit zin gehad om er aan mee te doen.

• Quad
  • Nu online
Een hunt is altijd grapping, en dan doel ik op de randzaken eromheen, zoals slowchat hier, of IRC.
Dat is wat een hunt leuk maakt ;).

Iets kopen doe ik nu ook niet helaas, geld is op en het zal waarschijnlijk morgen of overmorgen zijn.

PVOutput☀️
Darts🎯

• xminator
Flagg schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:21:
[...]

Maar het is teveel moeite, wat moet je allemaal doen om die bonnen te scoren tig accounts aanmaken ed? te moeilijk. En ik wíl helemaal geen iPad 2 want dan had ik hem wel gekocht.

Geen idee of ik zo'n hunt wel grappig vind overigens, nog nooit zin gehad om er aan mee te doen.
Nja in 1 uur tijd kun je makkelijk 1500 euro aan besteltegoed kopen en de volgende dag 500 euro in 10 minuten.

Je hoeft niet persee een ipad te kopen, ook overige zaken kan je kopen (camera's, tv's, etc. etc.) en je hebt tot 2015 de tijd om een keuze te maken. Oftewel beter dan een hele dag achter de laptop/pc te hangen om enorm snel te klikken voor een laptop of tv waar je 20% korting op krijgt.
Zelf kiezen wat je wilt, inclusief betere service en afhandeling.

• Quad
  • Nu online
xminator schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:04:
[...]

Nja in 1 uur tijd kun je makkelijk 1500 euro aan besteltegoed kopen en de volgende dag 500 euro in 10 minuten.

Je hoeft niet persee een ipad te kopen, ook overige zaken kan je kopen (camera's, tv's, etc. etc.) en je hebt tot 2015 de tijd om een keuze te maken. Oftewel beter dan een hele dag achter de laptop/pc te hangen om enorm snel te klikken voor een laptop of tv waar je 20% korting op krijgt.
Zelf kiezen wat je wilt, inclusief betere service en afhandeling.
Waar hebben jullie het over? 8)7

PVOutput☀️
Darts🎯

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Quad schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:24:
[...]

Waar hebben jullie het over? 8)7
vermoedelijk die (waarde)bonnen waar ik al enkele mensen eerder zag posten

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Anoniem: 244101
  • Niet online
Hij start vanavond om 24.00 :)

• Quad
  • Nu online
Nee om 0:00.
iBood postte vandaag op FB dat de Box weer terug? is en wat je er graag in zou willen hebben mocht je hem ontvangen.

Ze zijn altijd actief in minder als 24u van te voren.
Verwacht vanavond ook op twitter weer een update dat hint naar de hunt.

Edit: Mijn klok gaat altijd van 23:59 naar 0:00 dus daarom O-) .

[Voor 7% gewijzigd door Quad op 19-03-2012 15:36]

PVOutput☀️
Darts🎯

• Anoniem: 244101
  • Niet online
24.00 uur is 0.00 uur ;)
Pagina: 1 2 3 ... 96 Laatste

Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee