24.00 impliceert een dag later.
Anoniem: 244101
En jij impliceert een troll zucht. |Gast doe niet zo moeilijk aub, 24 uur is 0.00 klaar
ja dat valt mee, maar ik zou me toch nog steeds een ontzettende armoedzaaier voelen.xminator schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Nja in 1 uur tijd kun je makkelijk 1500 euro aan besteltegoed kopen en de volgende dag 500 euro in 10 minuten.
Je hoeft niet persee een ipad te kopen, ook overige zaken kan je kopen (camera's, tv's, etc. etc.) en je hebt tot 2015 de tijd om een keuze te maken. Oftewel beter dan een hele dag achter de laptop/pc te hangen om enorm snel te klikken voor een laptop of tv waar je 20% korting op krijgt.
Zelf kiezen wat je wilt, inclusief betere service en afhandeling.
Dat idee had ik ook al, 99% wat er op ibood langskomt wil ik niet of heb ik alQuad schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:31:
Een hunt is altijd grapping, en dan doel ik op de randzaken eromheen, zoals slowchat hier, of IRC.
Dat is wat een hunt leuk maakt.
Iets kopen doe ik nu ook niet helaas, geld is op en het zal waarschijnlijk morgen of overmorgen zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 19-03-2012 16:00 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als je nog een nas, media player, of router/module nodig hebt is de hunt handig, want die artikelen zijn er in overvloed
ora et labora
*snip* (goedbedoelde) spam
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 19-03-2012 16:51 ]
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Vergeet de receivers, jamo speakertorens en dora shizzle nietmrc4nl schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:12:
Als je nog een nas, media player, of router/module nodig hebt is de hunt handig, want die artikelen zijn er in overvloed
@Hierboven, bedankt voor de info! Heb het even in de TS gezet
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 19-03-2012 16:28 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn wens: een goedkope tv, cheap navigatie en uhhh de rest ga ik nog maar eens bedenken.
* Flagg kijkt naar nickname..TomTom1990 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:46:
Mijn wens: een goedkope tv, cheap navigatie en uhhh de rest ga ik nog maar eens bedenken.
Wat voor navigatie zoek je precies?
Ik wil eigenlijk een 32" tv voor op de slaapkamer hebben, maar alleen als tie seriously cheap is, we kijken nu naar een 22" monitor en dat werkt ook prima.
Voor de rest? geen idee, geen wensen eigenlijk, heb alles al.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
* TijmenK is weer eens vergeten hoe dat sparen ook alweer moest, volgende hunt heb ik weer centjes...
http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo
Sparen lukt wel, alleen niet als ze meerdere hunts vlak achter elkaar doen!
Ik ben op zoek naar een e-reader, en natuurlijk de box!(Op hun facebook stond dat hij terug was
)
Ik ben op zoek naar een e-reader, en natuurlijk de box!(Op hun facebook stond dat hij terug was
haha nickname heeft verder niks te maken van navigatiesysteem. Was inspiratieloos, mijn naam is Tom; Dus TomTom.Flagg schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:40:
[...]
* Flagg kijkt naar nickname..
Wat voor navigatie zoek je precies?![]()
Ik wil eigenlijk een 32" tv voor op de slaapkamer hebben, maar alleen als tie seriously cheap is, we kijken nu naar een 22" monitor en dat werkt ook prima.
Voor de rest? geen idee, geen wensen eigenlijk, heb alles al.
Navigatie maakt me niet zoveel uit, heb nog altijd mijn mobiel; zolang er maar europese mappen in zitten en goedkoop dus.
TV kan ik ook alleen betalen als ie cheap is, iets teveel uitgegeven afgelopen maanden; helaas.
Beste iBOOD'ers, hierbij een tip voor onze Facebook fans. Blijf vanavond even iets langer op en zet de koffie klaar. Hebben jullie er ook zo'n zin in? Like!
Staat op facebook. Lange avond dus!
Staat op facebook. Lange avond dus!
Wat is dat toch met dat FB dit en dat. Ik vind dat altijd zo jammer dat als je ergens van wilt profiteren je perse een FB-account of Twitter-account moet hebben.
Ik persoonlijk wil dat helemaal niet. Beetje neutraler mag wel vind ik. Het zijn commerciële partijen die het niet zo nauw nemen met je privacy gegevens.
Anyway, vanavond geht's loss>?
Ik persoonlijk wil dat helemaal niet. Beetje neutraler mag wel vind ik. Het zijn commerciële partijen die het niet zo nauw nemen met je privacy gegevens.

Anyway, vanavond geht's loss>?
Op twitter staat het ook, het zou leuker zijn als het gewoon zonder precieze aankondiging zou plaatsvinden, dan heb je meer kans op een leuke deal, maar ik begrijp het vanuit hun oogpunt natuurlijk wel, promotie = meer mensen die online zijn = meer verkopen.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
@Arsenius
Gelukkig zijn er dan nog mensen zoals Hortz die zo vriendelijk zijn het hier op het forum mee te delen. Zo zijn wij tenminste ook op de hoogte
Ik hoop dat er mooie evil camera langskomt, zoals de nex 5n. Het is weer de tijd van het jaar dat ik mezelf mag verwennen met een cadeautje
Gelukkig zijn er dan nog mensen zoals Hortz die zo vriendelijk zijn het hier op het forum mee te delen. Zo zijn wij tenminste ook op de hoogte
Ik hoop dat er mooie evil camera langskomt, zoals de nex 5n. Het is weer de tijd van het jaar dat ik mezelf mag verwennen met een cadeautje
Klopt, nee ik dacht dat hij een Ibood-medewerker was.Stevie-P schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:29:
@Arsenius
ThijsD heeft zijn ibood app ook alweer geupdate
http://thijsd.nl/Ibood/Iboodhuntpro_starter.zip
Als hij niet werkt dan word hij geupdate en anders gewoon even herstarten.
Jammer dat dit niet in het weekend is... ): Anders had ik weer even een nachtje doorgehaald... ^^
Hopen dat het niet zo erg wordt als de vorige keer. Dat forum toen ;<
Hopen dat het niet zo erg wordt als de vorige keer. Dat forum toen ;<
Ben benieuwd of het beter gaat deze keer dan de vorige keer
Vanavond is het dus? Lekker kort dag, vind een nachthunt ook niet erg relaxed.
Ik heb er zo mijn twijfels in. Maar dat is grotendeels omdat ik een pessimist ben en deels omdat ik hun verklaring van waarom de vorige zo slecht ging niet geloof.thijszor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:42:
Ben benieuwd of het beter gaat deze keer dan de vorige keer
Ik krijg een foutmelding nadat ik op 'ik neem er een!' druk, ook na de update.summetje schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:41:
ThijsD heeft zijn ibood app ook alweer geupdate
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
iBOOD @ibood
Beste iBOOD'ers, blijf vanavond even wat langer wakker en zet de koffie maar alvast klaar. We gaan nog lang niet slapen #iboodhunt
Beste iBOOD'ers, blijf vanavond even wat langer wakker en zet de koffie maar alvast klaar. We gaan nog lang niet slapen #iboodhunt
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 404313
Zal ik ook meedoen?
Weljaa... ben wel benieuwd... eerst eventjes kijken hoe het werkt en of ik een account aan moet maken.. xD
Ik ben ook weer van de partij.
Voor de zekerheid heb ik me alvast ingelogd
Voor de zekerheid heb ik me alvast ingelogd
Ik hoop een monitor te scoren! Ik ben benieuwd of het de moeite waard is, of dat iedereen weer geen kans heeft
Het is iig laat aangekondigd, dus denk wel kans op leuk spul
Ben bang dat je dan wel supersnel erbij moet zijn, die mooie dingen zijn altijd snel weg.ejtnaj schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:07:
Ik hoop een monitor te scoren! Ik ben benieuwd of het de moeite waard is, of dat iedereen weer geen kans heeft
Hm, en ik dacht nog wel vroeg naar bed toe te gaan...
Ik ga niet voor de koop vanavond, maar voor de community (hier, IRC, iBood forum) eromheen en vooral dus om het (leed)vermaak! Iedereen een fijne hunt. Moge we net zo hard kunnen lachen als de vorige hunt
Dat word weer een avondje doorhalen! Hoop op een leuke camera
inderdaad, ik heb het doorgegeven dus verwacht zo een update.navlim schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:49:
[...]
Ik krijg een foutmelding nadat ik op 'ik neem er een!' druk, ook na de update.
Ze moeten wel met erg goede deals komen i.v.m. die bonnen van bol.com
Heb ook net voor 300 eu aan bonnen gekocht, genoeg aan gadgets uitgegeven deze maand dus
, ik sla hem lekker over en ga slapen =D
Heeft iemand die automatische ververs link voor mij?
[ Voor 25% gewijzigd door souljah1h op 19-03-2012 23:38 ]
zie startpost!
⏩ PVOutput☀️
Moet ook echt weer nadat ik al 24+ uur op ben geweest
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
zouden ze ook lcd kabels hebben? mn oude is niet zo fijn.
ik moet het dus even doen met crappy beeld, maar it will do.
ach ik heb geen geld meer, stufi komt pas morgen later , de enige redding kan mn cc zijn.
maar voordat ik die gegevens heb ingevuld, zal het wel verkocht zijn. ik ben blijf het rijkste als ik niets koop.
gelukkig is het vermaak onbetaalbaar

@appleman
EDIT, ow dus niet morgen, anyway kan er tijdens de hunt geen gebruik van maken
ach ik heb geen geld meer, stufi komt pas morgen later , de enige redding kan mn cc zijn.
maar voordat ik die gegevens heb ingevuld, zal het wel verkocht zijn. ik ben blijf het rijkste als ik niets koop.
gelukkig is het vermaak onbetaalbaar

@appleman
[ Voor 28% gewijzigd door mrc4nl op 19-03-2012 23:53 ]
ora et labora
Helaas wel ja. Gelukkig zou ik m'n reserves nog even aan kunnen spreken maar weet niet of dat een goed plan. Hopelijk kan ik me beheersen.Appleman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:52:
stufi is pas vrijdag
stufi krijg ik pas vrijdag.. Whahahaha met je ananas!!mrc4nl schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:50:
zouden ze ook lcd kabels hebben? mn oude is niet zo fijn.
gelukkig is het vermaak onbetaalbaar[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
@appleman
Deze sla ik over. Geen geld, geen tijd en geen zin om weer een nacht op te blijven terwijl de leuke aanbiedingen binnen 0.1 sec weg zijn.
Slaap lekker heren (en dames)!
Slaap lekker heren (en dames)!
iboodhunter pro is weer geupdate. de ik neem er een knop werkt weer.
updaten kan via auto update of hier de link:
updaten kan via auto update of hier de link:
Is er ook zoiets voor OS X beschikbaar. exe. grrrrr

[ Voor 7% gewijzigd door SquareOne op 19-03-2012 23:57 ]
Op naar mijn eerste DOOS!!!
Want dat is toch het hebbeding...
Want dat is toch het hebbeding...
Hoe lang gaat dit ongeveer duren?
Lijkt me wel leuk om een keer mee te kijken en wellicht iets te kopen maaruh als het echt heel laat gaat worden dan word het dus ook niks.
Lijkt me wel leuk om een keer mee te kijken en wellicht iets te kopen maaruh als het echt heel laat gaat worden dan word het dus ook niks.
ik koop geen verassingen, kat in de zak verhaal.
geen mij maar gewoon een product met merk en model
geen mij maar gewoon een product met merk en model
ora et labora
Je kan toch ff kijken hoe het gaat en slapen wanneer je wil?lasharor schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:58:
Hoe lang gaat dit ongeveer duren?
Ik krijg morgen iig mijn loonAnoniem: 404313 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:55:
[...]
stufi krijg ik pas vrijdag.. Whahahaha met je ananas!!
En stufi indd de 24e.
⏩ PVOutput☀️
Als het maar net als altijd is, product niet nodig? 50x op F5 drukken na de "Ik neem um" en het product is uitverkocht
..
Beter voorbereid dan ooit. koffie, sigaretten, meerdere schermen open. Ik wil zo'n doos!
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
zit ik lekker met mn school toetsbespreking het 1e uur.Anoniem: 404313 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:58:
[...]
Je kan toch ff kijken hoe het gaat en slapen wanneer je wil?
schijt aan die toetsbespreking
ora et labora
We zijn begonnen!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Net zoals de vorige hunt zijn wij ook weer van de partij;
http://ibood.vxv.nl/
Een lekker snelle refresher, vaak sneller dan ibood zelf met het nieuwe product. Geen gedoe met een chat of andere onnodige rommel die je toch niet doet onder werktijd, wel een lekker grote koop knop ;-)
http://ibood.vxv.nl/
Een lekker snelle refresher, vaak sneller dan ibood zelf met het nieuwe product. Geen gedoe met een chat of andere onnodige rommel die je toch niet doet onder werktijd, wel een lekker grote koop knop ;-)
Maar dan mis ik net die doosAnoniem: 404313 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:58:
[...]
Je kan toch ff kijken hoe het gaat en slapen wanneer je wil?
ik zie je ook op de chat, hahamrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:00:
[...]
zit ik lekker met mn school toetsbespreking het 1e uur.
schijt aan die toetsbespreking
jammer dat ie exotische batterijen gebruikt 
wel leuk lampje
wel leuk lampje
ora et labora
niet voor dat geld joh!mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:01:
jammer dat ie exotische batterijen gebruikt
wel leuk lampje
Als hij AA had had ik wel interesse maar CR123 is niet zo heel makkelijk te vinden. Dan liever een Fenix van 200 lumen op een paar AA's
@ thijssiee94;
Niet genoeg bonnen gescoord jonge
Ligt http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ eruit?
Ik hoop op een citruspers, kan ik eindelijk zien waarom hij zo speciaal is
.
⏩ PVOutput☀️
Als ook de 24" monitors voor 99EUR zo lang gaan duren, dan pas word ik blij.
http://iboodhuntbackup.1dagskoopjes.nl/
backup.
Of anders programmaatje wat eerder gepost is, werkt prima!
backup.
Of anders programmaatje wat eerder gepost is, werkt prima!
⏩ PVOutput☀️
Je kunt altijd de mijne proberen. Zie boven; http://ibood.trivix.nl/
Hela, blijf van m'n lijf!Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:03:
Ik hoop op een citruspers, kan ik eindelijk zien waarom hij zo speciaal is.
Jawel hoor, mooi lampje. Gewoon een 10pack batterijen van ebay halen, ze hebben een beste shelf life.
Ik zie jou ook echt overal hè, rukker! Had er maar 42 man..Freakster86 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:02:
@ thijssiee94;
sla jij een tweaker aan de haak?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:03:
Ik hoop op een citruspers, kan ik eindelijk zien waarom hij zo speciaal is.
citruspers
ora et labora
Veel plezier met posten, ik ga slapen
CR132 batterijen zijn niet bepaald mainstream
Ach, liever een tweaker dan Dora
.
⏩ PVOutput☀️
Misschien zo'n mooie Dell 512GB SSD voor €199,- ?
Tja, hier maar 3Anoniem: 404313 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:04:
[...]
Ik zie jou ook echt overal hè, rukker! Had er maar 42 man..

Anoniem: 327097
Nu al uitverkocht 
Ik wilde die zaklamp echt heeel graag hebben!

Ik wilde die zaklamp echt heeel graag hebben!
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 327097 op 20-03-2012 00:05 ]
Hollanders met een neus voor kortingenAnoniem: 404313 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:04:
[...]
Ik zie jou ook echt overal hè, rukker! Had er maar 42 man..
sandforce is kut.
rest is zeldzaam (voor ibood dan)
ora et labora
* Quad checkt bankrekening
Kak niks te besteden.
Kan je met PayPal krediet kopen?
Kak niks te besteden.
Kan je met PayPal krediet kopen?
⏩ PVOutput☀️
Is er ook een tweakers hunt irc?
100% NL!!!
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!