Dus jij vind de SSD's die gepost worden kut?mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:06:
[...]
sandforce is kut.
rest is zeldzaam (voor ibood dan)
toch bijna €100 korting op die cam.
ohh kan me nog goed de vorige hunt herrineren
geweldig wanneer komt er weer dora
Sandforce controller staan niet bekend om hun betrouwbaarheid.
330 is de goedkoopste op internet geloof ikpposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:06:
tweaker om een lening vragen kan uiteraard wel.Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:06:
* Quad checkt bankrekening
Kak niks te besteden.
Kan je met PayPal krediet kopen?
*tegen naderhand afgesproken rente
ora et labora
aka 40 euro.pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:06:
Signature
Bij die vorige hunt was echt alles binnen 10 seconden weg, die duurde ook maar drie uur... Dus 5 minuten voor een zaklamp is heel veel.Anoniem: 327097 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:05:
Nu al uitverkocht
Ik wilde die zaklamp echt heeel graag hebben!
Morgen vrij. Goede timing. Dit keer is die box van mij.
Te verwachte reactie.. Kijken voordat je wat roept. Pixmania wordt algeheel on-erkend...souljah1h schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:07:
[...]
330 is de goedkoopste op internet geloof ik
Anoniem: 327097
Als ik wat bestel wordt het product al voor of na de betaling ingevuld? Zo een iDeal form invullen duurt nogal langexelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:07:
[...]
Bij die vorige hunt was echt alles binnen 10 seconden weg, die duurde ook maar drie uur... Dus 5 minuten voor een zaklamp is heel veel.

Haha, sterkteAnoniem: 404313 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:06:
[...]
100% NL!!!En morgen om kwart over 8 lekker voor de klas een hele ochtend presenteren... we hebben er zin in!!!!
* bol.com staat ook open, kijken wat voordeliger uitkomt
ik wil ook een boxDaniozi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:07:
Als je op het ideal scherm komt is hij al gereserveerd voor jouwAnoniem: 327097 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:07:
[...]
Als ik wat bestel wordt het product al voor of na de betaling ingevuld? Zo een iDeal form invullen duurt nogal lang
Dus heb je em ook
Anoniem: 404313
Hoe bedoel je?Freakster86 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:08:
[...]
* bol.com staat ook open, kijken wat voordeliger uitkomt*
Me2Daniozi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:07:
@Calamor, klinkt heel herkenbaar..
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Beste monitorjagers,
Als je gelijk hier naar toegaat, sla je maar liefst een stap over!
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Suc6!
Als je gelijk hier naar toegaat, sla je maar liefst een stap over!
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Suc6!
ignore theobvius troll man!
ora et labora
BOX :

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
de site werkt nu stukken beter dan de vorige keer, vooraad blijft langer staan
ora et labora
*Let op: exclusief baby
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Het zal waarschijnlijk een stuk minder druk zijn, maar hij staat iig nog niet te klapperen.mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:11:
Tja dan is ie meteen een stuk minder interessant he.
we kunnen meer dan 250 deals verwachten, en de vorige keer tijdens de iBood Rush was alles binnen één seconde weg! Ik wil ook wel eens zo'n box!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Inderdaad. Je kunt nu tenminste rustig prijzen vergelijkenmrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:11:
ik heb die wakeup light morgen wel nodig denk ik!
Die http://ibood.vxv.nl/ is opzich handig ,maar helaas crasht ie vaak.
Anoniem: 80860
Ochgod, de iBoodhunt... *haalt een krat bier tevoorschijn*. Hopelijk werkt alles juist wat minder snel dan die vorige speed-hunt
Wil je potverdomme net gaan slapen he.... Zie je dit voorbij komen onder Forum
!
Morgen gaat alleen een lamp me niet wakker krijgen
Ze hadden zeker maar 1 lamp, dat koopt niemand toch
.
Als die in 25eur box zit, ben ik blij hoor.BLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:13:
Ze hadden zeker maar 1 lamp, dat koopt niemand toch.
Ik zat er toch even over na te denken want een collega van mijn zus heeft zo een ding en hij is er zeer blij mee.BLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:13:
Ze hadden zeker maar 1 lamp, dat koopt niemand toch.
En nu:
Panasonic Lumix DMC-FP1 Ultradunne Compactcamera met 12 Megapixels en 4x Optische Zoom
Panasonic Lumix DMC-FP1 Ultradunne Compactcamera met 12 Megapixels en 4x Optische Zoom
Wel leuk, de baas een paar weken terug gewezen op Ibood, ben benieuwd of ie morgen er wakker uitziet
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ach, ik blijf maar eventjes merk ik al.
7:00 gaat wekkertje al en veel te besteden heb ik niet.
7:00 gaat wekkertje al en veel te besteden heb ik niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Panasonic Lumix is anders een verdraaid goede cameraserie hoor. Alleen de lens op deze is niet zo lichtsterk helaas.
deze wel:citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:12:
Morgen gaat alleen een lamp me niet wakker krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 20-03-2012 00:14 ]
ora et labora
Mijn laatste iBood aankoop
For all the haters, misschien beetje irrelevant maar wilde hem toch showen :!)
For all the haters, misschien beetje irrelevant maar wilde hem toch showen :!)
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 327097 op 20-03-2012 00:16 ]
Heb al een P100 en me SGS II... lichte twijfeling maar een gemakkelijke keuze om af te slaan
.
Ik denk dat ik het wel win qua cameras jongens
Er was ook een site die automatisch een Geluidsalarm gaf bij een nieuwe aanbieding.. iemand een idee welke dat was?
Deze telefoon word ook voor deze prjis normaal aangeboden op ibood helaas.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat was een mooi fototoestel, heb net mijn 4megapixel camera verkocht voor €40 via Marktplaats.
Gadverdamme, Acer...exelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:15:
Gadverdamme, Android
beter komt er een iPhone met hetzelfde kortingspercentage.
Heb nog geen goeie dealprijzen voorbij zien komen.
Voor het geld leek het me een leuk cameraatje voor erbij.chronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:15:
Dat was een mooi fototoestel, heb net mijn 4megapixel camera verkocht voor €40 via Marktplaats.
Gelukkig heeft mijn tedere zieltje hem kunnen weerstaan
3 deals gehad vriendMegamind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:15:
Heb nog geen goeie dealprijzen voorbij zien komen.
Geduld is een schone zaak
tempo ligt iig een stuk lager dan de vorige mislukte hunt.
hee, de order_request-page hebben ze aangepast... deze F5'en werkt niet meer
Of was dit al gemeld?
Hee Koen, lurkert!
Welke van de twee eigenlijk? Op beide zit wel een beetje tape
Welke van de twee eigenlijk? Op beide zit wel een beetje tape
Mededeling: : We hebben problemen met onze nieuwe site sorry, gebruik ondertussen: http://iboodhuntbackup.1dagskoopjes.nl/
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Anoniem: 326866
nog nooit kleren gezien op iboodAnoniem: 327097 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:16:
Komen er ook leuke spijkerbroeken langs?
Werkt hier welAnoniem: 80860 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:16:
hee, de order_request-page hebben ze aangepast... deze F5'en werkt niet meerOf was dit al gemeld?
Van mij kunnen ze de tempo wel opschroeven, vorige was tenminste nog spannend.
Ik geloof dat het bij de vorige hunt het eerste half uur best normaal ging. Daarna was het gewoon niet meer te doen en was zooi gewoon binnen 3 sec weg.Lizard schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:16:
tempo ligt iig een stuk lager dan de vorige mislukte hunt.
Sowieso, dan moet het net je maat zijn...

Handig dat je page blijft refreshen naar de index als je wat wilt bestellenVincentVega schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:17:
Mededeling: : We hebben problemen met onze nieuwe site sorry, gebruik ondertussen: http://iboodhuntbackup.1dagskoopjes.nl/
Kan gebeuren! Wel zonde...VincentVega schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:17:
morgen uitgeslapen zijn, not dus :(|
Het product refreshed wel mee, maar de prijs blijft hier op 0,00 staan. En wanneer je dan op bestellen klikt krijg ik de melding dat het product is uitverkocht... anyone?
Hahaha Dag Marijn,
Ja iBood he, moet nog even doorlurken geloof ik.
Die D2H doet bijna niet meer mee, de helft van een D4, daar kun je toch niet meer mee aanzetten
Die D2H doet bijna niet meer mee, de helft van een D4, daar kun je toch niet meer mee aanzetten
http://ibood.vxv.nl/ deze gebruiken dan
De crash issues wordt aan gewerkt. Anders effe 'n andere browser gebruiken ;-) j/k
* Wobcat pakt fles bells & glas
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Slaap is voor watjes.kaiy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:18:
morgen uitgeslapen zijn, not dus :(|
ga lekker klagen, t is nooit goed met lui als jijexelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:17:
Van mij kunnen ze de tempo wel opschroeven, vorige was tenminste nog spannend.
ik ben blij, heb 7 tabs open staan, en kan lekker dit berichtje tyoen zonder dat ik wat mis
ora et labora
Ow is het alweer zolaat?
Lekker allemaal refreshen in de hoop op een box
Hopelijk dat de ibood site deze keer iets beter met de load kan omgaan!
Lekker allemaal refreshen in de hoop op een box
Hopelijk dat de ibood site deze keer iets beter met de load kan omgaan!
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Zo snel als het de vorige keer ging, zo langzaam gaat het nu.
Jeej philips lamp bemachtigd
Homey — Critics are those without skills to create.
+1mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:19:
[...]
ga lekker klagen, t is nooit goed met lui als jij![]()
ik ben blij, heb 7 tabs open staan, en kan lekker dit berichtje tyoen zonder dat ik wat mis
Uiteraard, daarom zit ik dus hier
Haha, ik zag laatst dat ik alle foto's van een band op die D2H had gemaakt, behalve 1tje. Was me niet eens opgevallen bij het editen. Maar ik denk dat ik de ibood compactjes maar laat zitten, tenzij ze een lekker snelle lens hebben ofzo.Zandpad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:18:
Hahaha Dag Marijn,
Hé het is toch losgegaan en zo te zien gaat het goed.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!