Ach, als je behoefte hebt aan een sap-centrifuge, dan is het een goede prijs. Is altijd met iBood, ergens heb ik spijt dat ik de camera van €49,95 niet heb gekocht, ondanks dat ik een Samsung Galaxy S II telefoon heb (8mpixel ipv 12).
Daar twijfel ik niet aan.mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
straks een zaklamp?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
wtf is dat dan
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
megapixel zegt niets.chronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
Ach, als je behoefte hebt aan een sap-centrifuge, dan is het een goede prijs. Is altijd met iBood, ergens heb ik spijt dat ik de camera van €49,95 niet heb gekocht, ondanks dat ik een Samsung Galaxy S II telefoon heb (8mpixel ipv 12).
Er zijn belangrijkere factoren.
Moet zo'n klasiek leeslampje voorstellen maar dan ik kots groen?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Die MP zegt niet zo veel hechronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
De volgende word een bureaustoel!
keramishe keukenmessen zou ik wel kopen, maar een sapcentrifuge?DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
Duidelijk dat jullie nerds zijn. Meteen ranten op een sapcentrifuge
waar laat je zn ding, kan geen sinasappels verwerken en neemt veel ruimte in beslag, best loghish ijgenlijk
ora et labora
Want daar gaat het om, megapixels!chronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
Als je zo denkt, dan ben je beter af met je samsung jachronoz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:25:
De load van de forum servers is duidelijk hoger dan normaal @ dit tijdstip, hoe zou dat nou komen
Volgens mij zijn ze bij iBood lampjes fanboys. Of op lampen zitten gewoon zo'n gigantische marges dat het een ideaal product is om op deze manier te verkopen....
de voorraad balk loopt op ipv af, niemand wil dat kreng hebben
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Heb ik laatst allemaal met een 4 megapixel camera geschoten jongens 
http://www.flickr.com/pho...76886977/with/6939264225/
Ok, zo een lelijke lamp zal wel tot de ochtend blijven. ga maar allemaal gauw slapen
Nu maar hopen dat citruspers dit niet leest.Ossi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:26:
[...]
Als je zo denkt, dan ben je beter af met je samsung ja
Zit een leuke marge opBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
Volgens mij zijn ze bij iBood lampjes fanboys. Of op lampen zitten gewoon zo'n gigantische marges dat het een ideaal product is om op deze manier te verkopen....
Verwijderd
... de mascotte van de iBoodhunt is een zwaailichtBrm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
mensen hebben vandaag de dag liever kots dan popcorn.Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
Tot nu toe:
Spongebob>sapcentrifuge->kotslampjes->popcorn
Want?exelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
[...]
Nu maar hopen dat citruspers dit niet leest.
Jawel!exelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
[...]
Nu maar hopen dat citruspers dit niet leest.
Zou ongewtijfeld goed verkocht worden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
[...]
... de mascotte van de iBoodhunt is een zwaailicht
Kan je de nieuwe berichten hier niet automatisch tonen?
Je kunt maar 4 tegelijk kopen dan hoef ik ze niet.
Nee we hebben iedereen nodig om die zooi te kopen zodat ik die SSD mee kan pikkenFlyEragon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
Ok, zo een lelijke lamp zal wel tot de ochtend blijven. ga maar allemaal gauw slapen
kan iemand die lamp even kopen? kunnen we naar het volgende item.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Let the midnight special shine a light on me
Oh let the midnight special shine a light on me yeah yeah
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Schijn een lichie op mij
Oh let the midnight special shine a light on me yeah yeah
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Schijn een lichie op mij
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Ibood topic rulez !
( tjah we blijven tweaker'tjes hè
Voor tijdens het wachten alvast een nieuwe versie voor de Dora fans. 
Verwijderd
Haha, heb toevallig vandaag m'n setje weggemikt tijdens een verbouwing
@timmio blijf eens van de pilletjes af
Ik hou het voor gezien, dit duurt te lang.
Als mensen naar bed gaan, kunnen ze dan eerst even 20 k*t-producten reserveren? Dus op plaats je bestelling drukken en tijdens het betalen afsluiten
prachtig!
citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
Heb ik laatst allemaal met een 4 megapixel camera geschoten jongens
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
gaat opeens hard
Kooptip
Ik heb hem zelf ook, prachtige lampWhoppa, in de doos.WPN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:30:
gaat opeens hard
Je zou kunnen zeggen dat sommige mensen...WPN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:30:
gaat opeens hard
...het licht hebben gezien.
YEEEEEAAAAAAAAAHHHHH
Badum tsssssssssssssscitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:31:
[...]
Je zou kunnen zeggen dat sommige mensen...
...het licht hebben gezien.
YEEEEEAAAAAAAAAHHHHH
Damarcus blijkbaarDarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:31:
Wie heeft er ineens zo veel gekocht?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
is denk ik het anti-stall script van ibood zelf
er moet nu bij sommige kopers...
een lichtje gaan branden
een lichtje gaan branden
Omdat het kan.
Dit is idd de ''FAG van de Hunt''
will it blend?
will it microwave?
wil it....
test het uit!
will it microwave?
wil it....
test het uit!
ora et labora
Mijn tedere zieltje kan de prachtige lamp niet weerstaan
En ik moeten minder '
je moet het niet al te licht opvatten
Omdat het kan.
Alchol op.... 
zo kom ik nooit over die lamp heen
En op de eerste dag schiep god het licht. Deze lamp had hij beter niet kunnen schapen.
Nee dat is een rimjob, een rimshot is dat drumgeluidje 
Dirty mind
Dirty mind
[ Voor 13% gewijzigd door citruspers op 20-03-2012 01:33 ]
Handig voor in het donker!!
Verwijderd
Een lekker biertje is momenteel de enige verlichting in deze duistere tijd van "de Lamp"!
VORIGE!DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:33:
Nog 11% te gaan
ipv next
ora et labora
Ik heb alcohol en pizza._trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:33:
Alchol op....
Mag wel hierheen komen
Not sure if serious or....citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:33:
Dirty mind
dames en heren eenmaal andermaal voor zo'n prachtige lamp
Omdat het kan.
Het probleem is dat wij tweakers nog veel te "helder" zijn om deze lamp te kopen....pas over een paar uur als iedereen wazig is van de dora/led lamp/parfum drankspelletjes gaat deze lamp hard.
adres? kom ik morgen langsDarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:34:
[...]
Ik heb alcohol en pizza.
Mag wel hierheen komen
ora et labora
Betekenis ' lamp '
U heeft gezocht op het woord: lamp.
lamp de; v(m) -en voorwerp, hulpmiddel voor verlichting: tegen de ~ lopen betrapt worden
U heeft gezocht op het woord: lamp.
lamp de; v(m) -en voorwerp, hulpmiddel voor verlichting: tegen de ~ lopen betrapt worden
VERKOCHT! aan de begraafplaats.dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:34:
dames en heren eenmaal andermaal voor zo'n prachtige lamp
hij loopt meer op dan af, het lijkt erop dat het licht uit gaat
Omdat het kan.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Ok ik heb toch gekeken/geluisterdcitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:33:
Dirty mind
Ik heb nog 1,5 krat jupiler staan.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:35:
Morgen bier bij darkshadow!
Dus morgen het 'Wat-voor-stoms-heb-jij-tijdens-de-iBood-hunt-gekocht-topic in de HK?
Prima
Prima
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!