Kun je hier een ban krijgen dan

ben ik blij dat ik nog gewoon kan posttendusty schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:14:
Oh een pagina of 10 terug gelezen en maar 2 bans hoeven te zetten
ora et labora
Verwijderd
Ik heb een Ipad maar ben geen fanboy, maar ik hekel wel de wijze waarop ze je beperken met hun Apple Store en converteren van films etc. WTF waarom kan ik niet gewoon een filmpie downloaden en afspelen? Dat is voor mij de reden om zoiets nooit te kopen.
Duitse reviews he, non-German made kan niet hoger dan 5/10 scoren.DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:13:
4/10 bestempel ik namelijk niet als 'sehr gut' (rechtsonder)
komt door de beste bloatware ooit gemaakt genaamd: ITUNESVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:15:
[...]
Ik heb een Ipad maar ben geen fanboy, maar ik hekel wel de wijze waarop ze je beperken met hun Apple Store en converteren van films etc. WTF waarom kan ik niet gewoon een filmpie downloaden en afspelen? Dat is voor mij de reden om zoiets nooit te kopen.
Mijn post was niet serieus bedoeld, iedereen mag zijn eigen mening hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:15:
[...]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Hier geen TV meer, internet nog wel klopt dat wel.frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:15:
Ohja. Ziggo heft deze nacht onderrekingin de verbinding wegens onderhoud (breda)
Dan maar op de mobiel verder...
Tijd zat nuViper® schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:16:
je kan natuurlijk een apple fan-boy discussie starten
Door totale controle te hebben en alles te limiteren kunnen ze 1 "perfecte" ervaring aanbieden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:15:
[...]
Verwijderd
Jep, er is ooit een zooitje franse wijnen voorbij gekomenWobcat schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:16:
Hebben ze ooit wel eens iets alcoholisch verkocht ?
Verwijderd
Dus eigenlijk hetzelfde als wat andere softwarebedrijven doen. Als je hun raad opvolgt komt het goed. Eigenlijk is het dus een monopolistisch product wat niet zo fantastisch is als wat ik in de review lees.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:16:
[...]
Door totale controle te hebben en alles te limiteren kunnen ze 1 "perfecte" ervaring aanbieden.
Alleen als je graag zelf bepaalt wat je doet kun je beter ergens anders zijn. Dat is mijn ervaring met apple producten. Perfect als hun keuzes jouw keuzes zijn, maar als je iets anders wil kan dat niet.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
ora et labora
Als ze zich op huismoeders richten wel jacitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:18:
Volgens mij is het mainstream publiek nog online, een snijplank gaat harder dan een popcornhour
Een netwerk kabel vervangen.Stef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:19:
zozo, da's nice.. mr wat kan je drmee?
[ Voor 62% gewijzigd door Frozen op 20-03-2012 01:21 ]
ora et labora
Hopelijk heeft ze zelf nog een jong katje XD_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
m'n viendin wil wel een jong katje voor d'r verjaardag, wanneer komen die voorbij?
Bruin poesje met headphone ook goed ?_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
m'n viendin wil wel een jong katje voor d'r verjaardag, wanneer komen die voorbij?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
+1Stef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
[...]
Hopelijk heeft ze zelf nog een jong katje XD
en hopelijk zitten daar nu niet 10.000 ibooders naar te glurenStef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
[...]
Ik moest lachen...Stef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
[...]
Dan moet ze nog ff gaan drinken, of bedoel je jong poesjeStef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:21:
[...]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
ora et labora
neurds_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:23:
Katjes/poesjes/vrouwen VS Spongebob
Spongebob wins !
vs JUICE_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:23:
Katjes/poesjes/vrouwen VS Spongebob
Spongebob wins !
Avond Trickster!_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:24:
Goeie Avond Zandpad !
ora et labora
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq