Omdat het kan.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Eindelijk echte spullen.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Volgens het Groene Boekje uit 2005 schrijf je producten met een c. Lekker boeiend, maar toch.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
een leuke karlson projectielamp misschien?_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:04:
een keertje wat leuks voor onder de 100 euries, en dan neem ik wel wat, maar daarboven even geen budget voor....
Omdat het kan.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Pizza is klaar.
Ff halen en snel weer terug. Doe even iets wat niet te snel gaat graag
Nee, vogelia scopia
Een klok?DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:05:
En ..PIEP.... zegt de oven.
Pizza is klaar.
Ff halen en snel weer terug. Doe even iets wat niet te snel gaat graag
Ohexelletor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:04:
[...]
Volgens het Groene Boekje uit 2005 schrijf je producten met een c. Lekker boeiend, maar toch.
Ik heb lekker een pizza hawaii_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:05:
pizza ? GVD ik heb ook honger !
beterrrStef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:06:
wtf, dat lelijke ding is nog uitverkocht ook!
Zit ik dan met m'n sultana

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
sst, ik ben management en organisatie aan het leren
Kan toch weinig op tegen de Anonymous irc channels tijdens de Megaupload ddos retaltions_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:06:
't topic gaat sneller dan een gemiddeld IRC channel
Ging gewn te snel om te lezen
wtf? wanneer was die!?
Er is vast nog wel een tent open die kebab of shoarma wil bezorgen_trickster_ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:05:
pizza ? GVD ik heb ook honger !
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
knallend einde!
ora et labora
Verwijderd
Aaah, tip! *gooit even z'n left-over Kapsalon Doner in de magnetron*Glashelder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:08:
[...]
Er is vast nog wel een tent open die kebab of shoarma wil bezorgen
Hier staat een popcorn, precies die uit de aanbieding, maar ik ben ook wel heel geinteresseerd in een boxee..DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:09:
Twijfels bij de Popcorn. Maar ja, Boxee Box doet het ook prima
Maar bouw uiteindelijk toch wel mijn eigen met een raspberry
Same here... nu nog wachten op de jailbreak. Kan nog wel ff duren volgens de laatste berichten...pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:09:
Vrijdag al een Apple TV3 gekocht dus nee bedankt
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
wat heb je aan een apple tv?Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:10:
[...]
Same here... nu nog wachten op de jailbreak. Kan nog wel ff duren volgens de laatste berichten...
Als je hier even je creditcard gegevens post geen probleempainkill schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:10:
Als er een Synology DS212+ langskomt dan kopen jullie hem wel voor mij, toch?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
PHotoshop of inspect elements:)TheCrius schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:09:
Is er werkelijk al eens een raspberry pi op geweest?
Edit: dat ga je echt niet bij ibood vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door servicedb op 20-03-2012 01:11 ]
Hehe, dat snapte ik, maar is die al eens op een vorige hunt geweest?
is die is maar 100 dollarcitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:11:
AppleTv..daar kan toch ook al xbmc op draaien?
ora et labora
Een aantal leuke functies (airplay enzo) en met jailbreak nog veel meer leuke functies! hopen dat die jailbreak snel komt.
Als je meer wilt weten moet je mijn review maar even lezen.
productreview: Apple TV (2012) review door SquareOne
nope en niet alleen omdat hij toen volgens mij nog niet verkrijgbaar was.TheCrius schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
[...]
Hehe, dat snapte ik, maar is die al eens op een vorige hunt geweest?
jeps, lolcitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
zien jullie trouwens ook die prachtige 4/10 score rechtsbovenin op het plaatje?
is dat niet de datum van uitgave ?citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
Verwijderd
Zie niet direct het nut van zon apparaat ten opzichte van reeds bestaande apparaten. Ja nieuwe bestandsmogelijkheden (alsof je die ooit gaat gebruiken). Verder nietszeggend apparaat, geen bash gewoon mening.Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
[...]
Een aantal leuke functies (airplay enzo) en met jailbreak nog veel meer leuke functies! hopen dat die jailbreak snel komt.
Ja maar er staat wel Sehr gut achter?citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
klopt niet helemaal lijkt me
Is uitgave van het maandblad: april 2010citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
Score: sehr gut
In Duitsland is 1 het hoogstecitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
Groetjes, FaceDown.
Dat is maand en jaar van de test.citruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
Er staat ook "Sehr Gut" bij!
wow apple maakt wel veel nieuwe buttons de laatste tijd:Brm-G schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:12:
[...]
''Remote
Bij de ATV krijg je ook een Apple remote. Dit een een zeer slanke en mooie afstandbedieng uit aluminium. Er zitten 4 knoppen op, een play/paue button''
Ja klinkt wel lekker nu idd.TRASH_LORD schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:13:
hehe eindelijk komt fear.fm op gang
Het is van Apple dus per definitie goedVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:13:
[...]
Zie niet direct het nut van zon apparaat ten opzichte van reeds bestaande apparaten. Ja nieuwe bestandsmogelijkheden (alsof je die ooit gaat gebruiken). Verder nietszeggend apparaat, geen bash gewoon mening.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
fixed.Stef602 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:14:
[...]
wow apple maakt wel veel nieuwe buttons de laatste tijd:
''Remote
Bij de ATV krijg je ook een Apple remote. Dit een een zeer slanke en mooie afstandbedieng uit aluminium. Er zitten 4 knoppen op, een play/paue button''
Dan maar op de mobiel verder...
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!