Same hereVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:49:
in ear dingen zitten bij mij ALTIJD kut..
Elke doos is verschillend. Weet van de een dat er naast allerlei andere zooi ook een Archos 43 8GB zat(in de pw voor 120EUR dacht ik)
Haha, als je vaak f5't op de ibood product pagina zie je die balk ook van links naar rechts springen

& here
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ook met andere dopjes geprobeerd? Moet wel even wennen die dingen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:49:
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Bijna gekocht, maar:
Deze Noise Canceling In-Ear phones aangeschaft voor precies dat doel. Het uitfilteren van omgevings geluid. De effectiviteit getest door naast de draaiende wasdroger te gaan zitten en de Noise-cancelling functie aan en uit te zetten. Ik merk totaal geen verschil daarom een 1 voor geluidskwaliteit. Hiervoor dus niet aanschaffen. De geluidskwaliteit in een stille omgeving is prima en het draagcomfort is verder in orde.
Bij vrij veel merken krijg je er tegenwoordig verschillende grootte dopjes bij. Misschien helpt datVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:49:
€50,- euro box die ik vorige keer had:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Be proud listen loud with bass ! Niet In-Ear dopjes vallen mij altijd uit! Hou overigens wel van beetje bassVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:49:
bij mij ook. heb een bt headset en niets kan op tegen dat draaggemak!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:49:

ora et labora
Verwijderd
Geen idee.. wel meerdere soorten (ook duurdere) geprobeerd..TheCrius schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:50:
[...]
Ook met andere dopjes geprobeerd? Moet wel even wennen die dingen.
Ik wil niet lullig zijn.. maar ik reageer niet op alle berichten die voor mij bestemd zijn... anders mis ik teveel van de hunt..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 00:51 ]
Nee hoor. Meta http-equiv is, en de naam zegt het al, een embedded http headerservicedb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:46:
[...]
Met een afbeelding gaat dat niet, dan moet je html code toevoegen en een meta refresh. Anders krijg je een loop en dat vind je browser niet leuk
Je kunt bijv vanuit php gewoon een header("Refesh: 5"); met je response mee sturen om de browser te vragen na 5 sec te reloaden.
Of met mod_header vanuit htaccess.
Verwijderd
Laatst sprak ik iemand die had een Wii in zijn 25 euro box, jaartje terug ongeveer lucky bastard
Zeker vergeten batterijen in te doen
Verwijderd
Ja maar die header kun je volgens mij dus echt niet aan een image toevoegen. En als het kan geloof ik niet dat die daadwerkelijk ook refreshtfrickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:51:
[...]
Nee hoor. Meta http-equiv is, en de naam zegt het al, een embedded http header
Je kunt bijv vanuit php gewoon een header("Refesh: 5"); met je response mee sturen om de browser te vragen na 5 sec te reloaden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 00:52 ]
Bij het filmpje wordt er 50 gezegd.
edit: nvm je hebt het al aangepast..
[ Voor 7% gewijzigd door Pikoe op 20-03-2012 00:53 ]
Je zou toch eerder een X-box verwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:51:
Laatst sprak ik iemand die had een Wii in zijn 25 euro box, jaartje terug ongeveer lucky bastard
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Wat is precies een media center extender?
Zet er de volgende keer a.u.b. bij dat het geluid wel uit moet... wat een heaumeau...
Hoeveel minuten kun je nou niet bestellen als je al een keer op bestel knop hebt gedrukt? 15 minuten?
BedanktBLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:53:
[...]
Zet er de volgende keer a.u.b. bij dat het geluid wel uit moet... wat een heaumeau...

⏩ PVOutput☀️
En uitverkocht. Wat zou de volgende zijn?
Das lullig!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:50:
[...]
Geen idee.. wel meerdere soorten (ook duurdere) geprobeerd..
Ik wil niet lullig zijn.. maar ik reageer niet op alle berichten die voor mij bestemd zijn... anders mis ik teveel van de hunt..
Geloof het toch maarVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:52:
[...]
Ja maar die header kun je volgens mij dus echt niet aan een image toevoegen. En als het kan geloof ik niet dat die daadwerkelijk ook refresht
Dure extender alsnog

⏩ PVOutput☀️
een belkin range extender, nuttig
Omdat het kan.
Hee, voorspel gelijk even de lotto wil je
Helaas range extender.
[ Voor 61% gewijzigd door pposthoorn op 20-03-2012 00:55 ]
Kijk es, word al interessanter.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Jij hebt er een gewonnen. Range extender doen we het voor
Nee wireless range extender. Maar de behuizing lijkt er wel verdomd veel op
en boschdjjef85 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:55:
ibood: sponsored by belkin
en jamodjjef85 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:55:
Thanks voor de info:)frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:51:
[...]
Nee hoor. Meta http-equiv is, en de naam zegt het al, een embedded http header
We zijn het eens, hij wint een geheel onverzorgde voetreis naar een land naar keuze. Gefeliciteerd!
Ik ga pitten want die stelt niks voor. Laterz
BAH ik zat zo in de buurt
ora et labora
Koop wel gewoon een 150n router voor 25 euro van een degelijk merk die hetzelfde doet...
/me Gaat naar bed
@Quad;
Mijn excuus, maar ik houd niet van dat slome gedoe...
/me Gaat naar bed
@Quad;
Mijn excuus, maar ik houd niet van dat slome gedoe...
[ Voor 34% gewijzigd door BLACKfm op 20-03-2012 00:57 ]
Vergeet niet de lobby van rare lampjes.djjef85 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:55:
Vind het wel goed geweest.
Niets spectaculairs oid, weltrusten all!
7:00 weer wakker
.
Niets spectaculairs oid, weltrusten all!
7:00 weer wakker
⏩ PVOutput☀️
Ja, dit is misschien wel de slechtste tot nu toe.
Ik moet zeggen dat de jamo speakers van de vorige hunt me niet tegenvallen.
Voor dat geld komt er een goed geluid uit.
Voor dat geld komt er een goed geluid uit.
hier een wrt54g met DD-WRT die exact hetzelfde doet, graties en voor niets gekregen.BLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:56:
Koop wel gewoon een 150n router voor 25 euro van een degelijk merk die hetzelfde doet...
Omdat het kan.
En de messen/picnic sets en de veel te dure wandklokken
morgen gelukkig vrij, maar dit verveeld me dit tempo, iedere minuut wat anders is leuker!!!
Die doet alleen geen N.dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:57:
[...]
hier een wrt54g met DD-WRT die exact hetzelfde doet, graties en voor niets gekregen.
Verder mooie setup hoor, heb jier thuis ook een wrt54g met ddwrt
Schiet niet echt op dit, ben ondertussen maar Game Center in m'n App aan het bouwen
Achja, vandaag payday door bedrijf, en tot dan kan en mag ik niets kopen.
Weltrusten.
Weltrusten.
⏩ PVOutput☀️
Ik vrees dat het niet veel gaat worden, ik ga mn bed in. morgenochtend theorie-examen rijbewijs B bij het cbr
Omdat het kan.
Als er nou de helft van de snelheid vand e vorige keer bij komt dan vind ik het een stuk leuker
Succes!
dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:58:
Ik vrees dat het niet veel gaat worden, ik ga mn bed in. morgenochtend theorie-examen rijbewijs B bij het cbr
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Dan waren we nu al klaar.DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:58:
Als er nou de helft van de snelheid vand e vorige keer bij komt dan vind ik het een stuk leuker
Succes, ik hou het zo ook maar voor gezien!dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:58:
Omdat het kan.
een dd-wrt compatible routerje, al komt die nou dan neem ik d'r een
'avond trickster!
Gaan we een mooi netwerkclubje bouwen, er was ook al iemand op zoek naar een managed gbit
Gaan we een mooi netwerkclubje bouwen, er was ook al iemand op zoek naar een managed gbit
doe mij maar goede oortjes, die dozen van sony net, vond ik helemaal niets
oeh managed GBit, is ook gelijk bij mij verkocht !
Dacht dat ze iets goed te maken hadden, na de vorige hunt.....
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Je wilt zeker het Groene Boekje?Timmio schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:01:
Saaie produkten
LG 42 inch Full HD Cinema 3D LED-tv met Smart TV, TruMotion 200Hz, 2D naar 3D converter, Picture Wizard II, DLNA en Wi-Fi Ready
ik heb geen geld!!!!
ik heb geen geld!!!!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
en het wordt een tv, ik ben weg
Omdat het kan.
Boem, op.
Ik heb net uitgelegd dat ibood waarschijnlijk geen managed switches in de verkoop doet..maar aan de andere kant verkopen ze ook bigass laser kantoorprinters.... we zullen zien 
(heb zelf een mooie dell 8poorts managed gigabit staan, gratis gekregen)
(heb zelf een mooie dell 8poorts managed gigabit staan, gratis gekregen)
Jammer, mooi ding
TV is back !
[ Voor 20% gewijzigd door _trickster_ op 20-03-2012 01:03 ]
Kheb de tv in het betaalscherm staan, iemand interesse
?
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!