Damage so far: kussens (15) heli (25) en doos (90)Killed-1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:51:
Ja, en zo zitten we hier dus nog wel weer even. Dikke loller voor iedereen die al sinds het begin de hunt volgt, wat een bagger is er voorbij gekomen
Ik zat er aan het begin van de middag niet mee in de slag, maar heb wel iets kunnen kopen!Aghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:51:
Een nep-geweer? You gotta be fucking kidding me. Zit al de hele dag met pinpas en idenfitifier in de aanslag en wil kopen!!!
Gewoon met Paypal betaald...
Voor mij de Jamo's.Famous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:52:
Is er de afgelopen 2 á 2,5 uur nog wat leuks voorbij gekomen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Definieer leuk?Famous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:52:
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
OorbellenFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:52:
Kan je zo'n box eigenlijk terugsturen mbt wet koop op afstand ?
Even denken: Ja zonder opgaaf van reden, gelukkig maar.
Je kan zou nog kunnen zeggen dat het niet voldeed aan de verwachting, maar dat kan ook aan je verwachting liggen. Er staat immers nergens wat er in zit. Hooguit dat je adhv eerdere "unboxing" video's op YT je verwachting kan baseren, maar dan moet je wel de authenticiteit van die video's cq inhoud aantonen.
Je kan zou nog kunnen zeggen dat het niet voldeed aan de verwachting, maar dat kan ook aan je verwachting liggen. Er staat immers nergens wat er in zit. Hooguit dat je adhv eerdere "unboxing" video's op YT je verwachting kan baseren, maar dan moet je wel de authenticiteit van die video's cq inhoud aantonen.
Oorbellen en een Mr. Handsfree music transmitter. En als kers op de taart de Pogo (_._) plug.Famous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:52:
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuis...nog eventjes hunten. Ik kom er net achter dat de order_request-page dus niet meer werkt. Geen zin om alle pagina's te checken, dus kan iemand me hier meer over vertellen please?
Afgelopen 12,5 uur? nope niks. :-PFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:52:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Blijft maar weer wachten op de box, wel de langste hunt die ik ooit heb meegemaakt in ieder geval.
My name is boxyyyyy (PLZ een box)
Kunnen ze moeilijk gaan doen hoor, omdat het maatwerk zou zijn.Yippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:53:
Kan je zo'n box eigenlijk terugsturen mbt wet koop op afstand ?
Qua electra, de geschiedenis spaced hem bij mij, alles staat er 6 á 7x achter elkaar in!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kijk dat bedoel ik, iemand ervaringen mee ?Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:54:
[...]
Kunnen ze moeilijk gaan doen hoor, omdat het maatwerk zou zijn.
Op zich heeft iBood wel iets magisch. Ik kijk al langer dan ik me kan herinneren (toch zeker 6 jaar) dagelijks en heb pas 3x iets gekocht. En toch volg ik iedere hunt zo ongeveer de hele dag.
Gloeiende gloeiende. Weer meer medieplayer bende.
Hee wie wilde ook alweer een media speler onder de 100?
Gelukkig wel met 3d....
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hunt gaat wel lekker lang door zeg 
Hoop dat de design snijplanken nog een keer langs komen.
Hoop dat de design snijplanken nog een keer langs komen.
iBood heeft iets te fanatiek ingekocht?
Ze doen volgens mij niet moeilijk hoor.
Gewoon retourneren, en klaar, ze zijn vrij duidelijk met wet koop op afstand, alleen mbt geld terug storten kan het soms lang duren.
⏩ PVOutput☀️
Hij is 105,90
Hij heeft wel lekker veel verschillende aansluitingen maar speelt het ook veel en lekker af? Ik ben tevreden met mijn AcRyan PlayOn! HD mini2
Dat is de reden dat ik de box wil. De switch, i5 2500k en dora stickers doen mij een stuk minder.Marijn100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:50:
[...]
Dat vraag ik mij ook al de hele dag af (a)
Ik ga nog maar eens wat whiskey in mijn glas mikken.
Wellicht dat het een andere blik op de aanbiedingen doet werpen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dan kan je beter een Schultenbrauer pakken. Dat zit in grote blikken!Saffie_time schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
Is deze 'n beetje fatsoenlijk? Reviews ergens?
Neuh, het consumentenvertouwen is op dieptepunt, als ik CbS mag geloven.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:55:
iBood heeft iets te fanatiek ingekocht?
Zou die box dan de afsluiter worden om 23:59?
Been there, done that. Nog steeds niks gekocht.Saffie_time schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
Normaal volgde ik de hunt vanaf de nacht maar ben blij dat ik dat deze keer niet gedaan heb!
Lollig dat er nog steeds gemauwd wordt over die 2500k, dat heb ik vanmorgen ergens een keer geroepen hihi
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
De 2500k neem ik dan graag voor je over voor boxprijs:aantal producten = kostprijs 2500kMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
[...]
Dat is de reden dat ik de box wil. De switch, i5 2500k en dora stickers doen mij een stuk minder.
Die Jamo's heb ik hier staan.
Voordat geld heb je geen miskoop gedaan.
Als ik de specs lees en op internet kijkt is dit geen slech apparaat. Vraag me alleen af hoe de ondersteuning is voor later...Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:57:
Is deze 'n beetje fatsoenlijk? Reviews ergens?
Ligt het aan mij, of lijkt dit gewoon een goede hunt te zijn?
- De site loopt goed
- Goede producten niet meteen uitverkocht
- En de aanbiedingen lijken deze keer ook echt aanbiedingen. Sommige items hebben toch een erg groot prijsverschil vergeleken met de goedkoopste die te vinden is op internet. Goede zaak dit!
Tot nu toe gescoord:
- Lord of the Rings 15 BR disk box
- Amefa bestekset
Waar we nog op wachten:
- Terrasheater (bij vorige hunt was ik te laat)
- Kinect sensor
- Vast nog wel 100 dingen
- De site loopt goed
- En de aanbiedingen lijken deze keer ook echt aanbiedingen. Sommige items hebben toch een erg groot prijsverschil vergeleken met de goedkoopste die te vinden is op internet. Goede zaak dit!
Tot nu toe gescoord:
- Amefa bestekset
Waar we nog op wachten:
- Kinect sensor
enige waar ik op zit te wachten is een fatsoenlijk toetsenbordje voor mijn hptc en mogelijke gadget voor een mooie prijs. deze ibood hunt vind ik persoonlijk minder dan de voorgaande qua producten
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ligt er nogal aan wat je wilt aanschaffen. Ik wacht op TV, receiver en stofzuiger, dus voor mij een slechte hunt tot heden.Erazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
Loopt opzich soepeler.Erazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
- De site loopt goed
Tot nu toe gescoord:
- Amefa bestekset
Waar we nog op wachten:
- Kinect sensor
Maar toch komen nog vaak veel de zelfde producten langs, en dan ook nog eens tegen een hogere prijs.
Toch wat minder als je het mij vraagt.
- Lord of the Rings 15 BR disk boxErazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
- De site loopt goed
Tot nu toe gescoord:
- Amefa bestekset
Waar we nog op wachten:
- Kinect sensor
wat kostte die?
Erazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
- Lord of the Rings 15 BR disk box (= 9DVD en 6BR)
Was rond het avondeten een tobo voor HTPC voor 20 euro geloof ik.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:00:
enige waar ik op zit te wachten is een fatsoenlijk toetsenbordje voor mijn hptc en mogelijke gadget voor een mooie prijs. deze ibood hunt vind ik persoonlijk minder dan de voorgaande qua producten
32,95 en bij bol.com 25e laatst. Dus.afvalzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:00:
[...]
wat kostte die?
Prima hunt hoor, alleen net iets te veel huis-tuin-en -keuken spulletjes voor ons tweakers denk ik.
Ik heb tot nu toe die Logitech bluetooth speakers gekocht voor 45 inc. verzending, die zijn normaal toch minstens ~85 en van logitech weet ik dat ze degelijk spul maken. En garantie loopt via hun zelf voor zover ik weet, dat is ook een pluspunt.
Ik heb tot nu toe die Logitech bluetooth speakers gekocht voor 45 inc. verzending, die zijn normaal toch minstens ~85 en van logitech weet ik dat ze degelijk spul maken. En garantie loopt via hun zelf voor zover ik weet, dat is ook een pluspunt.
Ben het helemaal met je eens, daarom de sfeer in dit topic ook zo fantastisch de hele dag geweest.Erazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
- De site loopt goed
Tot nu toe gescoord:
- Amefa bestekset
Waar we nog op wachten:
- Kinect sensor
Tot nu toe mee gekeken 23-6 = 17 uur naar een ibood scherm gestaart vandaag.
gekocht:
Jamo's á 149,99
Belking 300n router á 12,95
gewild:
box
⏩ PVOutput☀️
Ben het met 1 punt eens, maar voor de rest weinig bijzondersErazzzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:59:
- De site loopt goed
rest oneens
Hij denkt dat er 15 BR's in die doos zitten.afvalzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:00:
[...]
wat kostte die?
Oh, dat valt weer tegen xD
Ze mogen deze wel in de hunt gooien van mij:
http://www.bol.com/nl/p/m...00004011418340/index.html

dat dutchtronic ding is niet een fatsoenlijke toboAghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:00:
[...]
Was rond het avondeten een tobo voor HTPC voor 20 euro geloof ik.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Goed, een taartbestek... dit wordt echt zonde van mijn tijd...
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
dat motorola toetsenbord was zelfs goedkoper in de PW
Omdat het kan.
Verwijderd
Zou ik direct kopen! (niet voor mezelf)afvalzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:01:
[...]
Oh, dat valt weer tegen xD
Ze mogen deze wel in de hunt gooien van mij:
http://www.bol.com/nl/p/m...00004011418340/index.html
Lies!HotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:01:
Cakeset van Amefa
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Ibood loopt soepeler maar de producten zijn net zo waardeloos als altijd. Weinig nieuwe dingen of ze hebben er ontzettend weinig van. Vaak ouwe dvd series in plaats van echte toppers zoals Spartacus, Sopranos etc. Heel vaak hetzelfde etc. Maargoed dit blijven ze zo doen ben ik bang, want ze doen niet echt veel met klachten heb ik het idee.
Ik heb zelf het Logitech Mediaboard Pro, weliswaar niet in de hunt maar wel een prima keyboard voor HTPC.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:01:
[...]
dat dutchtronic ding is niet een fatsoenlijke tobo
Voor mij, wat lief
Die box komt om 5 voor 12 als afsluiter.mad_mavrick schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:01:
Goed, een taartbestek... dit wordt echt zonde van mijn tijd...
Ze hadden toch al gezegd dat ze het goed gingen maken.
Zullen ze wel doen door het voor het eerst 24 uur vol te houden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik vind het zo jammer deze dingen.
Ook dat de verzendkosten vaak 20%+ zijn van het totale bedrag.
Andere sites kunnen voor €1,95 leveren en volgens mij word er zat besteld bij ibood dus hun moeten toch ook wel wat kunnen regelen
Andere sites kunnen voor €1,95 leveren en volgens mij word er zat besteld bij ibood dus hun moeten toch ook wel wat kunnen regelen
goed punt, gisternacht was er even een dip rond 3 uur, toen haakten er veel (waaronder /me) af omdat alles (dus ook de dora besteksets) in 3 seconden weg waren, maar de volgende morgen ging alles weer lekker doorQuad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:01:
[...]
Ben het helemaal met je eens, daarom de sfeer in dit topic ook zo fantastisch de hele dag geweest.
Echt grappig dat mensen om 11 uur 's avonds nog taartvorkjes gaan kopen
Nou ik kom over een paar uur wel weer terug. Als ik die box mis, pech. Ik ben ff hunt-ziek.
Oehh, die ga ik weer down *kuch* kopen! blijft een goede serie!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:02:
Ibood loopt soepeler maar de producten zijn net zo waardeloos als altijd. Weinig nieuwe dingen of ze hebben er ontzettend weinig van. Vaak ouwe dvd series in plaats van echte toppers zoals Spartacus, Sopranos etc. Heel vaak hetzelfde etc. Maargoed dit blijven ze zo doen ben ik bang, want ze doen niet echt veel met klachten heb ik het idee.
Verwijderd
Dit +veel. Ze maken dikke winst op verzendkosten (hebben contract met TNT en betalen bij lange na geen 6 euro per pakket). Om voor iets van 9,95 5,95 verzendkosten te rekenen is te asociaal, maargoed nogmaals ze doen er niets mee met die feedback terwijl het een vrij grote klacht is.Famous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:03:
Ik vind het zo jammer deze dingen.
Je kunt ze maar nodig hebbenMaks schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:03:
Echt grappig dat mensen om 11 uur 's avonds nog taartvorkjes gaan kopen
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Over een paar uur is hunt stop.lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
Nou ik kom over een paar uur wel weer terug. Als ik die box mis, pech. Ik ben ff hunt-ziek.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat het om 12 uur over is?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
see you in a bitlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
Omdat het kan.
Wat een rommel zeg, eerlijk wezen, heeft iemand hier een Amefa Cake set gehaald?
Beter dan midden in de nacht kettingzagen zoals de vorige keer.
Voor die Saw wannabe's moet je pas echt uitkijken!
Even een what the F momentje hier hoor, je username is ook al iets wat in de keuken te vinden is, en je avatar is van The Dark Side of the Moon...waar ik momenteel naar luister.

is de touchpad een beetje fatsoenlijk? ik had namelijk deze al wel vluchtig bestudeerdAghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:02:
[...]
Ik heb zelf het Logitech Mediaboard Pro, weliswaar niet in de hunt maar wel een prima keyboard voor HTPC.
Zelfs bij deze cakevorkjes zie je de tellerbalk krimpen. Iemand bestelt ze dus! Zeg eens eerlijk, wie???
Verwijderd
Over een paar uur ? Lollezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
Saw kwam niet echt een kettingzaag in voor.Yippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
Beter dan midden in de nacht kettingzagen zoals de vorige keer.
Haha, het is een tekencitruspers schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]
Even een what the F momentje hier hoor, je username is ook al iets wat in de keuken te vinden is, en je avatar is van The Dark Side of the Moon...waar ik momenteel naar luister.
Uitverkocht, hoe is het mogelijk
6% hoor ;Dhostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:05:
Ongelooflijk he?hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:05:
Ok wie o wie geeft er een groot feestje ? Die vorkjes zijn op
Perfect, in combinatie met een goede bluetooth ontvanger (Belkin mini gebruik ik, ICIDU is slecht qua bereik). Verwacht niet dat je goed games kunt spelen waar je een muis voor nodig hebt. Batterij gaat ook echt zeer lang mee. Na aanzetten keyboard binnen 2 seconden verbinding en zeer goed bereik.BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]
is de touchpad een beetje fatsoenlijk? ik had namelijk deze al wel vluchtig bestudeerd
Wow, dat was een snelle overgang! Maar behoorlijk duur ding.
wtf die controllers zijn ook 50 euro bij de mediamarkt...
Omdat het kan.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!