Tja, als iets wat normaal 25 euro kost, bij ibood 6 euro maar de verzendkosten zijn ook 6 euro dan zeg ik ook nee, ook al bespaar ik dan misschien 13 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]
Dit +HEEL veel. Ze maken dikke winst op verzendkosten (hebben contract met TNT en betalen bij lange na geen 6 euro per pakket). Om voor iets van 9,95 5,95 verzendkosten te rekenen is te asociaal, maargoed nogmaals ze doen er niets mee met die feedback terwijl het een vrij grote klacht is.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wilde wel een controller erbij...
PSN: Leech1984
Aangezien een hunt maximaal tot 00:00 duurt en de BOX die rond het middaguur op de iBood FB beloofd werd nog niet is geweest zou ik zeggen dat hij zo ongeveer na deze Sony komt. Dat zou dan de Box van 50 euro zijn toch?
kevin uit spijkenisseCave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:06:
Ok wie o wie geeft er een groot feestje ? Die vorkjes zijn op
Met charging kit?dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:06:
wtf die controllers zijn ook 50 euro bij de mediamarkt...
Jou aanbieding komt nog!!!Aghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
Heb je net je dikke bonus gehad,komt er echt helemaal niks voorbij om te kopen.....is dit een teken iBood?
Geduld is soms niet nutteloos.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
^^ AgreeFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
[...]
Tja, als iets wat normaal 25 euro kost, bij ibood 6 euro maar de verzendkosten zijn ook 6 euro dan zeg ik ook nee, ook al bespaar ik dan misschien 13 euro.
Leuke is dat gokken tijdens hunt 99% van de keren fout isMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
Vannacht om 2:11 was de BOX van 29,95 en vanochtend om 10:11 was de BOX van 89,95.
Aangezien een hunt maximaal tot 00:00 duurt en de BOX die rond het middaguur op de iBood FB beloofd werd nog niet is geweest zou ik zeggen dat hij zo ongeveer na deze Sony komt. Dat zou dan de Box van 50 euro zijn toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeker lijkt me logisch!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
Vannacht om 2:11 was de BOX van 29,95 en vanochtend om 10:11 was de BOX van 89,95.
Ik dacht dat 4,95 de ondergrens was voor contracten bij TNT. Zoveel rek zit daar echt niet in.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]
Dit +veel. Ze maken dikke winst op verzendkosten (hebben contract met TNT en betalen bij lange na geen 6 euro per pakket). Om voor iets van 9,95 5,95 verzendkosten te rekenen is te asociaal, maargoed nogmaals ze doen er niets mee met die feedback terwijl het een vrij grote klacht is.
9/10 keer kan je beter die van €30,- hebben.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:07:
Toch wel benieuwd naar die van 90 euro!
⏩ PVOutput☀️
I know, maar als je er heel vroeg uit moet en uiteindelijk niet tevreden bent dan is het toch balen....Maar goed, slapen kan altijd nog en hunten natuurlijk nietSaffie_time schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Jou aanbieding komt nog!!!
Geduld is soms niet nutteloos.
Verwijderd
Mijn vader werkt bij TNT en geloof mij bedrijven als Wehkamp, Bol.com betalen veel minder dan 4,95Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Ik dacht dat 4,95 de ondergrens was voor contracten bij TNT. Zoveel rek zit daar echt niet in.
als je maar genoeg pakketjes verstuurd kan het echt wel lager hoorMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Ik dacht dat 4,95 de ondergrens was voor contracten bij TNT. Zoveel rek zit daar echt niet in.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Bol.com heet 1,95 en daar heb je ook zeer vaak gewoon apparatuur of andere grote spullen mee bij hun.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Dat is alleen de controller zonder de officiele PS3 lader erbij
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ze hadden daar een keer op gereageerd dat ze dan gewoon een vast bedrag voor hanteren ivm onderscheid in producten oid tijdens hunt.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
⏩ PVOutput☀️
4,95 is bij lange na niet de ondergrens, trust me.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Kan altijd qua gewicht nog toch.Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:10:
[...]
Ze hadden daar een keer op gereageerd dat ze dan gewoon een vast bedrag voor hanteren ivm onderscheid in producten oid tijdens hunt.
Neem aan dat ze alles van te voren instellen en opzetten.
Sommige dingen zijn ook duurder qua verzenden namelijk.
⏩ PVOutput☀️
Ja en dan betaal ik voor een downloadcode in de e-mail voor een anti-viruspakket ook €6,95. Waar zie je me voor aan?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:10:
[...]
Ze hadden daar een keer op gereageerd dat ze dan gewoon een vast bedrag voor hanteren ivm onderscheid in producten oid tijdens hunt.
Verwijderd
Grote partijen zoals Bol.com en ook Ibood (vergis je niet hoe groot Ibood isFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:10:
[...]
Kan altijd qua gewicht nog toch.
Neem aan dat ze alles van te voren instellen en opzetten.
Sommige dingen zijn ook duurder qua verzenden namelijk.
Dit zijn echt hele slechte speakers.
http://specs.tweak.to/18230
Nee,lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:11:
[...]
Ja en dan betaal ik voor een downloadcode in de e-mail voor een anti-viruspakket ook €6,95. Waar zie je me voor aan?
zulke dingen zitten GEEN verzendkosten op.
En wat voor een -_-Aghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:12:
Op zich is dit natuurlijk wel een 'box'
Tijdens normale dagaanbieding rekenen ze geen extra kosten voor..lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:11:
[...]
Ja en dan betaal ik voor een downloadcode in de e-mail voor een anti-viruspakket ook €6,95. Waar zie je me voor aan?
Tijdens hunt worden ook geen vouchers aangeboden.
⏩ PVOutput☀️
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
je betaalt overal verzendkosten voor bij IboodFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Nee,
"Hahaha"afvalzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:12:
"Rockit!" Nou ik vind het rukit!
Jammer. Weet niet of de box nog wel komt hoor..
Klopt, maar het antivirus pakket waar hij het over heeft werd in een doosje toegezonden. In het doosje zat weliswaar een code maar je kreeg een doosje!Famous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Nee,
⏩ PVOutput☀️
box is al geweestFamous schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:13:
Deze gaat wel traag.
Jammer. Weet niet of de box nog wel komt hoor..
Zulke contracten weet ik niet. Wel dat Wehkamp eigen vrachtwagens heeft die de grote artikelen bij je thuis droppen, is zeker toch nog goedkoper dan via TNT. En dat de TNT vrachtwagens zelf rond een uur of 11 s'avonds bij hun dustributiecentra alle pakketjes ophalen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:09:
[...]
Mijn vader werkt bij TNT en geloof mij bedrijven als Wehkamp, Bol.com betalen veel minder dan 4,95
Zij maken regelmatig verlies op hun verzendkosten. Via Internet kun je ten alle tijde een coupon vinden waarmee verzenden bij bol.com gratis is. Ik heb in al die jaren bol.com nog nooit verzendkosten betaald, je gaat me niet vertellen dat zij het gratis kunnen doen. Gewoon marge op de producten zelf.Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:09:
[...]
Bol.com heet 1,95 en daar heb je ook zeer vaak gewoon apparatuur of andere grote spullen mee bij hun.
Bamboe speakers van Bang&Olufsen zijn voor jou te duur? Plak het speakertje op een lege bamibak en je geluid zal bijna net zo meeslepend zijn.

No.
Is van 21:36 uur.@unduesocialmdia De box komt er nog aan hoor #iboodhunt
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Denk dat ik het resultaat wel weet..Een kartonnen doos is niet alleen een geweldige manier om je administratie te ordenen, maar op deze manier ook een geweldige speaker met diepe baskwaliteiten. Bamboe speakers van Bang&Olufsen zijn voor jou te duur? Plak het speakertje op een lege bamibak en je geluid zal bijna net zo meeslepend zijn. De Vibeholic nodigt niet alleen uit tot geweldige luisterervaringen maar ook tot creativiteit. Je weet al dat het oppervlak van een doos prima klinkt, maar wat te denken van een waterfles, een etalageraam of de Audi van de buurman? Probeer maar wat uit, je zult verrast zijn door het resultaat.
ws beter dan B&O idd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Iedereen :-/Xentor schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:15:
Hoop dat hij zo aan de beurt is de box. Zit daar eigenlijk op te wachten
Ja opgeblazen envelop ja. Ik verwachtte een mooie cd en weetikwat. Serienummer op een papiertje. Allejezus.Marijn100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:13:
[...]
Klopt, maar het antivirus pakket waar hij het over heeft werd in een doosje toegezonden. In het doosje zat weliswaar een code maar je kreeg een doosje!
1 seconde eerderSjah schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:15:
Ok, dus de box moet je altijd nemen? Dus wie het snelst klikt, beetje FPS dus, dit. Hoelang staat de box erop..... 10 sec.? Heb me toch maar even geregistreerd.
Dat is diep man...DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:16:
Ik kan me amper voorstellen dat er iets noemenswaardigs in die dood zit na alle crap die er vandaag is langsgekomen.
Verwijderd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!