Dus dit mag achterwege blijven?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:38:
[mbr]Onzinreacties citeren en er commentaar op leveren mag wat mij achterwege blijven ;)[/]
waren waarschijnlijk de eerste hits in googleFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:39:
[...]
Zit niet echt een lijn in wat je lekker vind he?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ik denk dat ie even druk aan het knagen is nu, en je post zal missen
Op die box video klink je anders aardig richting de 30...Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:37:
Moeders... zijn GOUD waard!
Komt ze even binnen met bord met 4 boterhammen met gebakken ei ham/kaas en curry.
![]()
![]()
![]()
Maar moeders? De mijne, nee dank je. Die kan echt niet koken. Die bakt 's middags het vlees want te druk vanavond, maar die ragt het dan wel 5 minuten op 1200 watt die straler in. Kurk en kurkdroog. En meer van dat soort geniale koken. Ik verhonger wel.
Wow modden met zoveel reacties moet best zwaar zijn. Restecp!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:38:
[mbr]Onzinreacties citeren en er commentaar op leveren mag wat mij achterwege blijven ;)[/]
Niks uitverkocht, gewoon allemaal verbrand.
http://specs.tweak.to/18230
Vinden jullie Mr. Hansfree echt zo'n drama?
Ik heb zo'n BT ding voor aan m'n zonneklep in de auto, en die doet het uitstekend.
Ik heb daarom net Dit ding ook besteld; kan ik m'n Cowon mp3-speler ook nog eens gebruiken, of een SD-kaartje met m'n eigen muziek meenemen.
Ik heb zo'n BT ding voor aan m'n zonneklep in de auto, en die doet het uitstekend.
Ik heb daarom net Dit ding ook besteld; kan ik m'n Cowon mp3-speler ook nog eens gebruiken, of een SD-kaartje met m'n eigen muziek meenemen.
Nou, kom op.... Box aub? Switch mag ook
Die van mij gingen er vroeger BIOS wachtwoorden opzetten... was ik even blij toen de eerste award cmos reset utility kwam, werkte echt uitstekend.thomasie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:39:
Mijn moeder was alleen maar boos dat ik weer achter de pc zat. Ach...
wtf.. oorbellen ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
als je niet oppast, zeul je zoveel mee dat je straks meer wegenbelasting mag betalen omdat het gewicht niet meer overeen komt met de papieren.Hkuit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:40:
Vinden jullie Mr. Hansfree echt zo'n drama?
Ze zijn er weer. De gewichtjes voor aan het dora tafelkleed
Edit: nu met een andere afbeelding dan vanmiddag, maar echt dezelfde.
Edit: nu met een andere afbeelding dan vanmiddag, maar echt dezelfde.
[ Voor 38% gewijzigd door Malarky op 20-03-2012 22:42 ]
@e-hermit:
Ik vind lekkere dingen lekker, en wil ook wel eens wat anders proberen. Heb nu ff geen Dalwhinnie.
[ Voor 6% gewijzigd door TNJ op 20-03-2012 22:44 ]
YES Tepelpiercings! Altijd al willen hebben.
Zow hee die passen mooi bij de eerder door mij aangeschafte kristallen oorbellen!
Fawakka wat een mooie glimmertjes, ik heb Hamilton al een brief gestuurd.
serieus? weer die oorbellen? gooi die maar allemaal in de 30 euro dozen
Ik kan niet meer inloggen op de chat van 1DK.nl er was een beheerder van die site die hier keek toch?
mijn moeder denkt bij een bios toch echt aan een bioscoop, toen ik een vertex2 kreeg voor mn verjaardag zei ze dat ik een "sd kaart" had gehad "of zoiets" xDbastian433 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:41:
[...]
Die van mij gingen er vroeger BIOS wachtwoorden opzetten... was ik even blij toen de eerste award cmos reset utility kwam, werkte echt uitstekend.
Omdat het kan.
Als mijn moeder 4 boterhammen met gebakken ei ham/kaas en curry voor mij zou binnen brengen had ik deze oorbellen METEEN voor haar gekocht!
Ik heb de jamo's
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
T'Pol dingen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
helemaal mee eens !RUFFNECK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:42:
Als mijn moeder 4 boterhammen met gebakken ei ham/kaas en curry voor mij zou binnen brengen had ik deze oorbellen METEEN voor haar gekocht!
Je hebt gelijk; ik denk dat ik maar micro-SD kaartjes pak, met zo'n adapter, scheelt toch weer in 't gewicht...Yippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:41:
[...]
als je niet oppast, zeul je zoveel mee dat je straks meer wegenbelasting mag betalen omdat het gewicht niet meer overeen komt met de papieren.

Op zich wel, maar ook dat Seiko horloge aangezien het nu toch wel tijd voor chips en bier is....RUFFNECK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:42:
Me too, kom er alleen achter dat ik in mijn kamer geen plek daar voor heb, en beneden ook niet.
Mijn zwager zocht ze ook, dus hem even gesmst, anders straks of morgen na de hunt iemand vragen om het over te nemen of ik zet ze op MP (=winst).
⏩ PVOutput☀️
Moet ik het plaatje van Jolene weer van stal halen?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:42:
T'Pol dingen
Gaaf, heb jij die?!cornfed99111 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:44:
[...]
Moet ik het plaatje van Jolene weer van stal halen?
Tsjah, je scheept je ma af voor 15,- ?RUFFNECK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:42:
⏩ PVOutput☀️
Denk dat als ik deze oorbellen aan mijn moeder geef, nooit meer een boterham krijg.
[ Voor 6% gewijzigd door Nivk op 20-03-2012 22:45 . Reden: haha ]
Zou dit dan eindelijk de eerste hunt zijn die het 24 uur lang volhoud?
met deze oorbellen wel ja!Marijn100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:45:
Zou dit dan eindelijk de eerste hunt zijn die het 24 uur lang volhoud?
Er is vanmiddag heel veel geannuleerd dat komt nu terug. Helaas voor de boxen dus.
Neuh meestal voor onder een tientje.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Grote kans dat deze geannuleerde troep in de boxen komt. Maar zo lang de helikopter er ook in zit is het sowieso een koopje.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:46:
Er is vanmiddag heel veel geannuleerd dat komt nu terug. Helaas voor de boxen dus.
Wel goed gekeken? Dit zijn andereMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:46:
Zogenaamde knopjes itt vanmiddag wat hangertjes waren.
⏩ PVOutput☀️
Doe mij maar een telefoon! Kan ik straks mooi verlengen naar sim-only.
Overigens zag ik net Smirnoff voorbij komen, maar voor vodka is er eigenlijk maar een keus:

Nee zo bedoel ik dat niet...
Het is een hele lieve moeder.
Daar ik nog wel eens lui ben in de huishouding helpt zij mij daar soms mee, ook als ik er niet om vraag. En dat is erg fijn.
Even ter vermaak een leuke video, om iedereen wakker te houden
dit zijn dora tafelkleed gewichtjesQuad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:46:
[...]
Wel goed gekeken? Dit zijn andere.
Zogenaamde knopjes itt vanmiddag wat hangertjes waren.
Lieve iBood, het komende uur wil ik een iBood box, een 60" plasma, een (Yamaha) 7.1 receiver met 3d ondersteuning en een dyson stofzuiger. Ik beloof dat ik alles zal kopen
Verwijderd
Je eerdere verwoording was onbetaalbaarJoen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:47:
[...]
Nee zo bedoel ik dat niet...![]()
Het is een hele lieve moeder.
Daar ik nog wel eens lui ben in de huishouding helpt zij mij daar soms mee, ook als ik er niet om vraag. En dat is erg fijn.
Op het iBood forum is al heeeeeel veeeeel keer verteld dat er geen overgebleven meuk in de boxen komt. Deze zijn al voor de hunt gevuld.
En anders zou ik de box alsnog nemen. Die Galaxy dual pack moet ik gewoon hebben.
En anders zou ik de box alsnog nemen. Die Galaxy dual pack moet ik gewoon hebben.
Ik denk toch dat er geen box gaat komen....
komt die nauw echt??Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:48:
Op het iBood forum is al heeeeeel veeeeel keer verteld dat er geen overgebleven meuk in de boxen komt. Deze zijn al voor de hunt gevuld.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat heb jij met een galaxy dual pack?Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:48:
⏩ PVOutput☀️
Kan die mijn zijn vriendin bellen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Hoe zat dat met de vorige hunts, worden de mysteryboxen gevuld met spullen die tijdens de reguliere hunt voorbij komen?
Tsssk... Kan ik het helpen dat het al laat is, ik iets snels wilde tikken en dat het verkeerd wordt begrepen?

iknow, maar bij gebrek aan beterS0epkip schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:47:
Overigens zag ik net Smirnoff voorbij komen, maar voor vodka is er eigenlijk maar een keus:
[afbeelding]
passend muziekje erbij:
Omdat het kan.
Ook andere stuff...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:49:
Hoe zat dat met de vorige hunts, worden de mysteryboxen gevuld met spullen die tijdens de reguliere hunt voorbij komen?
Ik heb net bericht gehad van Ibood dat ik exclusief de galaxy note duo pack kan krijgen in de wel bekende box!
Dat vraag ik mij ook al de hele dag af (a)
Galaxy Duo Pack in iedere doos. Is al bevestigd op twitter van iBood.
Pff, ik heb geen wii
Yeaahhh wii postolen. Heb geen wii
I give up. Another hunt zonder box
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
jah hoor...lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:50:
[...]
Pief poef paf - Yay, altijd al wilde hebben
Ik ga een Wii kopen!
xD
Top, ben echt benieuwd wat ik in de 90 eu box krijg. Zal toch wel een reden zijjn waarom ie 90 eu was ipv 50 of 25. Hopelijk is de reden natuurlijk niet dat ik nu nog harder sexueel om de tuin wordt geleidt (vern**kt)Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:48:
boeien met die box.. ik ben weg.. het was weer enerverend
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Ze eindigen vast met een box... ik voel het
ja is best lekkerlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:50:
[...]
Wikipedia: Galaxy (chocolate)
Een nep-geweer? You gotta be fucking kidding me
. Zit al de hele dag met pinpas en idenfitifier in de aanslag en wil kopen!!!

Het mag van mijAghanim schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:51:
Een nep-geweer? You gotta be fucking kidding me. Zit al de hele dag met pinpas en idenfitifier in de aanslag en wil kopen!!!
[ Voor 87% gewijzigd door jip_86 op 20-03-2012 22:51 ]
Ach, zolang ik in mijn tweetoverzicht geen post van ibood zie mbt box is het dus niet waarlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:50:
[...]
⏩ PVOutput☀️
hahahbastian433 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:51:
[...]
ja is best lekker
Wikipedia: Galaxy (chocolate)
Verwijderd
S0epkip schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:47:
[afbeelding]

Na Zdrowje!
Ja, en zo zitten we hier dus nog wel weer even. Dikke loller voor iedereen die al sinds het begin de hunt volgt, wat een bagger is er voorbij gekomen
zo een hunt brengt een forum wel weer samen... dat dan weer wel
Is er de afgelopen 2 á 2,5 uur nog wat leuks voorbij gekomen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!