Kom allemaal even een nieuwe laptop kopen... ik bedoel de bluetooth 3.0 trekt je toch wel over de streep?
Omdat er meestal spullen inzitten die minstens het dubbele (vaak wel 4 dubbele) waard zijn.Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:47:
Waarom is de box zo gewild? Waarom zou je ongeveer 70 euro neerleggen voor iets waarvan je niet weet wat er allemaal in zit?
Mensen met een box van 50 euro en er vervolgens een Playstation 3 uithalen of iets dergelijks, zijn genoeg filmpjes van te vinden.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
of de glazen bol.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De helft van de reacties hier zijn niet serieus en/of gein.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:48:
[...]
Jij bent degene met een kansloze reactie. Geef dan tenminste een bron of onderbouw je post......
Dat ik hier post is eigenlijk al fout
En dan sommige serieuze vragen ertussendoor waar toch niemand antwoord op heeft..
Tja.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 20-03-2012 21:50 ]
De mensen moeten nog bijkomen van de dual graphics!
Edit in de functie window.p (homepage.js regel 22) de regel;SteaRic schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:36:
Door de code javascript:setInterval('repaint()', 1000); in de webconsole (ctrl+shift+k in firefox) in te voeren kon je vroeger de ibood site sneller laten refreshen.
Je ziet ook in de console dat de refresh rate nu 5sec is..iemand handig die weer zon nieuw regeltje uitvogelt?
code:
1
| var interval = offer_data[3] * 1000; // Convert to ms! |
naar
code:
1
| var interval = 2000; // 2 sec! |
Het ajax-response specificeert de timeout tot het volgende request, maar hiermee forceer je hem op 1 seconde.
Kan me echter voorstellen dat iBood het niet waardeert als iedereen dit doet, al is het altijd nog lichter dan F5-en.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 20-03-2012 22:17 ]
Wauw... ik ga een box bestellen als die voorbij komt...evleerdam schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:49:
[...]
Omdat er meestal spullen inzitten die minstens het dubbele (vaak wel 4 dubbele) waard zijn.
Mensen met een box van 50 euro en er vervolgens een Playstation 3 uithalen of iets dergelijks, zijn genoeg filmpjes van te vinden.
25 euro en je hebt een intel wlan-BGN met bt3.0bastian433 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:49:
Kom allemaal even een nieuwe laptop kopen... ik bedoel de bluetooth 3.0 trekt je toch wel over de streep?
ora et labora
Deze komt in de box van 1000€
http://specs.tweak.to/18230
En nu heb je zelfs kans op een galaxy note en dora stickers!Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:50:
[...]
Wauw... ik ga een box bestellen als die voorbij komt...
Verwijderd
Ik wacht alleen nog op de kampeerstoeltjes. Heb de tent, het luchtbed, de zaklamp, de slaapzakken, het kussen, de pannen, de blender, de mixers, de telefoon, de dora mp3 speler, de oordoppen en de messen.
Alleen nog die *** stoeltjes om te kunnen zitten
Alleen nog die *** stoeltjes om te kunnen zitten
Ja maar besef wel dat er ook troep in kan zitten met een waarde van 25 euro ;OJorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:50:
[...]
Die andere dell laptop vannacht ging een stuk sneller.
Tuurlijk, en in china zijn ze vast nog goedkoper, maar daarom steek ik daar ook de draak mee :-)mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:50:
[...]
25 euro en je hebt een intel wlan-BGN met bt3.0
Of een switch, wat heb je daaraan als je netwerk al op orde is.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Ja maar besef wel dat er ook troep in kan zitten met een waarde van 25 euro ;O
Klopt
Gewoon kopen, annuleren kan altijd nogcoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:49:
[...]
Ik kan er ook geen bestellen, staat een domme laptop in de weg
Wikipedia: Roestvast staalJorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:46:
[...]
Euh... iets van Chroom Molybdeen Vanadium 15% verhouding in het staal, X45 zegt me effe niks.
Ik hoop niet dat je deze krijgt:Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:50:
[...]
Dat is mijn box van vorige hunt in december.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat doen ze dus nooit, vanwege hun reputatie en als het je niet bevalt kan je terugsturen natuurlijk.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:51:
[...]
Ja maar besef wel dat er ook troep in kan zitten met een waarde van 25 euro ;O
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
maar wat nou als je (oude) switch 100mbit is, en je wilt naar 1gbit?Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:52:
[...]
Of een switch, wat heb je daaraan als je netwerk al op orde is.
Laten we het even navragen. Stel je voor dat ze ja zeggen
Dan vragen of ze het zeker wetenDaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:53:
[...]
Laten we het even navragen. Stel je voor dat ze ja zeggen
Zit ook een laptoptas met galaxy note in bij.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
staat er bij jullie ook bovenin inloggen maar als je op 'ik neem er een' klik dat er wel je gegevens staan?
⏩ PVOutput☀️
Haha Quad wat een ellende. Wat heb je er voor betaald?
50 euro zegt die in filmpjehostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:54:
Haha Quad wat een ellende. Wat heb je er voor betaald?
€50 was de box
.
Ach heb de media center ding wel verkocht voor iets meer, dus rest staat hier te verstoffen of weg.
Ach heb de media center ding wel verkocht voor iets meer, dus rest staat hier te verstoffen of weg.
⏩ PVOutput☀️
Maar hostler heeft het geluid gemute ^^
Wat een anti-box zeg! Was die van de concurrent?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik bied 1 euro voor de mini pooltafelQuad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:52:
[...]
Ik hoop niet dat je deze krijgt:
[video]

Maar mocht je nog een minipool tafel willen, die heb ik nog onuitgepakt en nieuw in doos
.
Echt wedstrijdbiljart in de kelder is veel mooier.
Echt wedstrijdbiljart in de kelder is veel mooier.
⏩ PVOutput☀️
ik ga maar eens wat anders doen.
ben een beetje flauw van de hunt.
na 3x een hunt heb ik het wel gezien, ik heb een leuk zaklampje en dat is genoeg,
ben een beetje flauw van de hunt.
na 3x een hunt heb ik het wel gezien, ik heb een leuk zaklampje en dat is genoeg,
ora et labora
Deze box is dan een stuk beter voor 50 euro
YouTube: Ibood Box Hunt 08-09.02.2012 Unboxing
Mijn box was vandaag 90 euro, is dat bedrag wel eens voor gekomen? Neet toch?
YouTube: Ibood Box Hunt 08-09.02.2012 Unboxing
Mijn box was vandaag 90 euro, is dat bedrag wel eens voor gekomen? Neet toch?
€50 voor dat zooitje?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:55:
€50 was de box.
Opgelicht.
De fietsverlichting, media extender en het geurtje zijn nog wel leuk, maar die mini pooltafel en zonnebrand zijn dan weer meegeleverde rotzooiQuad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:52:
[...]
Ik hoop niet dat je deze krijgt:
[video]
YES laptop eindelijk uitverkocht
Helaas niet
Waarde was nog altijd meer als 50E dus ja, heb niets te klagen gehad, weet iig hoe t is een box uitpakken nu
⏩ PVOutput☀️
Als er op de gemiste ibood aanbiedingen 5x hetzelfde product staat, wat betekent dat dan?
Ach, die dozen zitten randvol coole spullen...
Remember!! iBood had wat goed te maken met zijn fans...!
Remember!! iBood had wat goed te maken met zijn fans...!
Zou wat zijn in je 50 euro box he
Neeee, wilde er net 1 pakken!hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:58:
YES laptop eindelijk uitverkocht
Ik vraag me af of de laptop of nyan cat geluidjes afspeelt, mijn poes vraagt daar om.

tyfus LOTR!!!!
http://specs.tweak.to/18230
het is een box, my precious...
Omdat het kan.
♪ They're taking the Hobbits to Isengard ♪
NOOOEEESS MAKE IT STOP!!!!
NOOOEEESS MAKE IT STOP!!!!
Damn Jammer dat ik geen Blu-ray speler heb xD
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik heb nu 3,5 uur verneukt. Bedtijd nu..
Kan beter werken en alles duur kopen
Let op! 9 DVD's en 6 BR!
⏩ PVOutput☀️
Maar ondertussen check je toch stiekem ibood met je smartphonePeter91 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:
Och jeetje, ik heb ooit eens een extended edition marathon geprobeerd, bij de 2e film viel ik alleen helaas in slaap ook al is het best leuk....
Alweer?
Als iedereen die meuk annuleert waarom dan toch blijven proberen. Stop het in die verrekte dozen van je.
Als iedereen die meuk annuleert waarom dan toch blijven proberen. Stop het in die verrekte dozen van je.
Hey wacht, deze bestaat wel uit 15DVD's itt eerdere LOTR
⏩ PVOutput☀️
Ligt het aan mij of hebben al die mensen die de box hebben er een muis in zitten? xD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VznlDlNPw4Q]
Hier, om IETS terug te doen voor de community!
Whahaha ik dacht dat ik de enige was, en heel de wereld het zulke geweldige films vonden...Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:
Lord of the rings... ik sliep bij deel 1 al...

wtf:
Deze luxe 15-disc set Bevat 9 DVD’s met extra’s met meer dan 26 uur fascinerend achter-de-schermen materiaal, incl. de zeldzame Costa Botes documentaires.
En in overzichtje: Aantal Blu-Rays: 15
Deze luxe 15-disc set Bevat 9 DVD’s met extra’s met meer dan 26 uur fascinerend achter-de-schermen materiaal, incl. de zeldzame Costa Botes documentaires.
En in overzichtje: Aantal Blu-Rays: 15
⏩ PVOutput☀️
Deze luxe 15-disc set Bevat 9 DVD’s met extra’s met meer dan 26 uur fascinerend achter-de-schermen materiaal, incl. de zeldzame Costa Botes documentaires.Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
Ik heb er nog geen gezien, het genre trekt me echt niet. Net als die harry potter films, ook niet mijn ding.Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
[...]
Whahaha ik dacht dat ik de enige was, en heel de wereld het zulke geweldige films vonden...
Ehm, BluRay?Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
Heeey deze is wel beter:
Naam: The Lord Of The Rings
Type: Extended editions (15 blu-ray box)
Uitvoering: Blu-Ray, speelduur 726:00 minuten
Schermformaat: High Definition 16:9, HD 2.40:1, 1080p HD
Aantal Blu-Rays: 15
Ondertiteling: Engels, Nederlands
Taal: Engels
Extra’s: 1430 min aan extra’s
Audio: DTS-HD Master Audio 6.1 ES
Afmetingen : 190 x 136 x 50 mm.
Gewicht: 300 gram
Garantie: 2 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012
15 Blu-rays ipv 3 blu-rays en 9 DVD's!
dit gaat me nog 2 weken volgen..coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
[video]
Noeh nu zit ik alleen op skype.Peter91 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:
Trouwens nu komt al het leuks!
Deel 2 en 3 zijn best goed.Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
[...]
Whahaha ik dacht dat ik de enige was, en heel de wereld het zulke geweldige films vonden...
Deel 1 heb ik ook nooit uit kunnen kijken. Is meer de introductie heb ik me laten vertellen.
Nvm.
In beschrijving 9DVD's en 6 BR.
In specs list 15x BR.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hem besteld, maarja zijn het nu allemaal blu-rays of ook dvd's?Mastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:01:
Heeey deze is wel beter:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Lol is dit niet beetje misleiding? 15 blauwe schijfjes wordt er eerst geadverteerd en later dieper in de advertentie lees je 9 DVD's en 6 blauwe schijfjes
Gewoon besteld, haters. Allemaal voor jullie!
_██_
(ಠ_ృ)
Het einde?Shinascus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Noeh nu zit ik alleen op skype.
Trouwens nu komt al het leuks!
Deel deze mening.lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Deel 2 en 3 zijn best goed.
Deel 1 heb ik ook nooit uit kunnen kijken. Is meer de introductie heb ik me laten vertellen.
Heb 1 zelf wel gezien, maar 2 en 3 waren wel gaaf.
⏩ PVOutput☀️
Heb deze wel meegenomen! Mooie ibood naar mijn mening!
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Dat zie ik nu indd ook, er staat 15 blu-rays en in de beschrijving ineens dat het 6 blu-rays zijn en 9 dvd'sCave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:02:
Lol is dit niet beetje misleiding? 15 blauwe schijfjes wordt er eerst geadverteerd en later dieper in de advertentie lees je 9 DVD's en 6 blauwe schijfjes
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Door LOTR niet te kopen neem ik aan?
Wat heb je met d'r gedaan?
Ik wil Chuck seizoen 1 tm 5 hebben

⏩ PVOutput☀️
Tja, het downloaden van zo'n box duurt wel erg lang....
extra's op dvd, wat maakt dat uit?!?! het gaat om de films, die zijn op bluray
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Deze Lotr verkoop duurt bijna net zo lang als de films zelf. pffff...
Toen ik em postte voelde ik deze opmerking al aankomenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:04:
[...]
We hoeven niet te weten wat jij allemaal uitspookt

Het gaat om die LOTR box
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!