Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik moet seizoen 5 nog zien, maar die wil ik origineel hebben, om de makers wat terug te doenCave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:05:
[...]
Oh ookal heb ik 1,2 en 3 dan zou ik wle die box van 1 - 5 willen.
⏩ PVOutput☀️
*begeeft zich op gevaarlijk terrein....
Verwijderd
Inderdaad erg misleidendMrBlueEyes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:03:
[...]
Dat zie ik nu indd ook, er staat 15 blu-rays en in de beschrijving ineens dat het 6 blu-rays zijn en 9 dvd's
Hij doet aan mini-mod. Dagban?steyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:06:
Hij is niet eens een mod.
⏩ PVOutput☀️
Het vrouwtje blijmaken met de LOTR box...
... ik wil het ook allemaal niet weten hoe DAT er aan toe gaat!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Aaaaah... ''They're taking the Hobbits to.... ''coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:00:
[video]
Hier, om IETS terug te doen voor de community!

Tijd voor het bed, morgen weer vroeg bij de baas melden
Succes met hunten vannacht...
Hehe, geintje, jongens. Relax modus AAN.steyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:06:
Hij is niet eens een mod.
youtube.com/watch?v=QX7wcfkC998
Truste, deze blijft nog wel ff in je hoofdJorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:07:
[...]
Aaaaah... ''They're taking the Hobbits to.... ''![]()
![]()
![]()
Tijd voor het bed, morgen weer vroeg bij de baas melden![]()
Succes met hunten vannacht...
http://specs.tweak.to/18230
doet me denken aan een pogostick
ora et labora
Waarneer komt het leuke nou is
Frans G
Volgens mij heb jij van elke huntitem al een in huis of niet?Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
Heb Pogoplug al.Werkt wel leuk.Deze is wel OK!
⏩ PVOutput☀️
Als het zo doorgaat duurt de Pogo plug ook wel tot 23:10 helaas.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
Een NAS voor beginners dus. BTW de vorige Boxes kwamen 10 minuten over het hele uur, dus de volgende zou het goed mogelijk kunnen zijn. Anders 23:10.
Zou dat niet gewoon toevallig zijn geweest?Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
Een NAS voor beginners dus. BTW de vorige Boxes kwamen 10 minuten over het hele uur, dus de volgende zou het goed mogelijk kunnen zijn. Anders 23:10.
Heb een grote grot he...Quad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:09:
[...]
Volgens mij heb jij van elke huntitem al een in huis of niet?.
Nou poeh he schiet lekker opsteyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:10:
weer een % minder....
Wie? Jij of je vriendin?
⏩ PVOutput☀️
Waarom zouden de echte iBood geen fans geen kleine voorsprong door ervaring mogen hebbenGualterio schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:10:
[...]
Zou dat niet gewoon toevallig zijn geweest?
XBL: Sgt Rik NL
Niks gekocht, koop binnenkort wel wat leuks op marktplaats
op die manier kanik ook wel ff doorgaan.steyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:10:
weer een % minder....
heb geduld. ongeduld postten heeft niemand wat aan
ora et labora
Tuurlijk wel, ze kunnen het desnoods handmatig uitverkocht laten zijn of het dat nu echt is of niet.kaiy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:10:
Natuurlijk was dat toeval want ze kunnen toch niet timen dat iets om :09 is uitverkocht ..
USB HDD aansluiten en dan via de pogoplug site te bereiken.Rik027 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:11:
Deze is gewoon aan te sluiten op een HDD en dan via internet bereikbaar? Of zie ik dat verkeerd?
Ha, je was er heel de dag bij en dan niets gekochtcoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:11:
Hey, jullie waren geweldig, ik zoek m'n bed maar eens op, ik geloof het wel.
Niks gekocht, koop binnenkort wel wat leuks op marktplaats
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Maar ik mag het N-woord niet gebruiken.mrc4nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:11:
[...]
op die manier kanik ook wel ff doorgaan.
heb geduld. ongeduld postten heeft niemand wat aan
Ja en dat gaan ze doen om jou te vermaken zeker?DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:11:
[...]
Tuurlijk wel, ze kunnen het desnoods handmatig uitverkocht laten zijn of het dat nu echt is of niet.
Kopen zal je.
Handig voor muziek/films streamen of dat niet?Rub147 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:12:
[...]
USB HDD aansluiten en dan via de pogoplug site te bereiken.
XBL: Sgt Rik NL
Dit zie je goed. Je kan erg makkelijk je bestanden delen en bereiken. Als een schoolnetwerk beetje dichtgetimmerd is heb je op deze mannier zonder problemen nog directe schijfletters op je laptop. Die schijfletters gaan naar de Pogoplug bij jou thuis.Rik027 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:11:
Deze is gewoon aan te sluiten op een HDD en dan via internet bereikbaar? Of zie ik dat verkeerd?
Een soort van NAS dus dit. Als je al een echte NAS hebt is dat beter en de betere routers hebben de functionaliteit ook. En anders natuurlijk smartphones apps als ESFile waarmee je heel eenvoudig door je netwerk bladert.Rub147 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:12:
[...]
USB HDD aansluiten en dan via de pogoplug site te bereiken.
Zelf een ps vita aangeschaft.. Verder nog weinig boeiends, die lotr blueray had ik al
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Kun je je adres dan nog wijzigen na het betalen? Anders betaal ik hem wel en verander ik morgen het adres naar de jouwe.HotFix schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:13:
Hmm, zostraks maar naar bed... Mocht er nog een wake-up light aangeboden worden, voor 50 piek wil ik hem zeker weten!
Discriminasie tegen de rappende medemens mattie.steyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:12:
[...]
Maar ik mag het N-woord niet gebruiken.
YouTube:gensta-rap
[ Voor 9% gewijzigd door lezzmeister op 20-03-2012 22:16 ]
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
winst winst
⏩ PVOutput☀️
Hello fellow humans
Verwijderd
Bijpassende sub.. daar zit ik eigenlijk op te wachten..hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:15:
Dikke speaker set!
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Die is al geweestVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:16:
[...]
Bijpassende sub.. daar zit ik eigenlijk op te wachten..
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!