Ohhh dat mag niet. Ga ik lekker zeggen
Door de code javascript:setInterval('repaint()', 1000); in de webconsole (ctrl+shift+k in firefox) in te voeren kon je vroeger de ibood site sneller laten refreshen.
Je ziet ook in de console dat de refresh rate nu 5sec is..iemand handig die weer zon nieuw regeltje uitvogelt?
Je ziet ook in de console dat de refresh rate nu 5sec is..iemand handig die weer zon nieuw regeltje uitvogelt?
Haha ik kreeg net telefoon van een iBood medewerker, de Note zit gebundeld met een i5 2500k in de box! WOHOHOHOHHO
http://specs.tweak.to/18230
Wat is een .srt bestand? Nog nooit van gehoord.
"Next posten = dagban. Ja, ook vervoegingen en/of vertalingen van Next vallen daaronder. Slowchat mag maar aan drie keer NEXT posten in 5 minuten heeft niemand wat. U bent gewaarschuwd!"
Ik zal eerlijk zijn maar ik heb deze tekst nooit gelezen en moet toegeven hij is duidelijk. Ben gewend daar eigenlijk niet meer te kijken vermoed ik.
Ik zal eerlijk zijn maar ik heb deze tekst nooit gelezen en moet toegeven hij is duidelijk. Ben gewend daar eigenlijk niet meer te kijken vermoed ik.

Mijn idee is dat het ding wat vanmiddag voorbij kwam een stuk meer aan kon, ook al was die maar 40 euro...
Tizzbird, ben ik de enigste die daar nog nooit van gehoord heeft?
lulkoekbirdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
Haha ik kreeg net telefoon van een iBood medewerker, de Note zit gebundeld met een i5 2500k in de box! WOHOHOHOHHO
Ik zoek een geinige netwerk 720P(of plus) media player onder de 100 euro met dezelfde of betere kwaliteit dan WD TV Live... Ik ga nu geen onbekend merk kopen.
Yippie kayak, other buckets!
JizzbirdUntamedNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
http://specs.tweak.to/18230
birdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
Je moet wel gek zijn als je zo'n box niet neemt.
Weet je wat je doet? Gewoon hier: http://www.pagereboot.com...bood.com/nl/nl/&refresh=1
Gaat lekker vlug man.
Gaat lekker vlug man.
Chinese android-based mediaplayer. Idee leuk, uitvoering ruk. Skippen.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Jizzbeurt?
Beginning to realize the power...
Ik zie daar een switch aankomen.................
Ah de vogel is uitverkocht. Vroeg me af of hij te updaten was naar versie 4. Vermoed van niet,
ho even die is voor mij gereserveerd....hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:38:
Ja dat zal best. Belletje gehad van iBood zelf zeker?hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:38:
Ligt het aan mij of werkt http://ibood.vxv.nl/ momenteel niet lekker.
Hij refreshed hier vaak niet zelfs nadat een product uitverkocht was
Will it blend.... (batterijen erin) ahhh helaas wil niet....
Wow deze blender is niet fijn. Ken deze en maakt een lawaai. En 0,5L is echt zo vol. Zelfs als je een huishouden van 1 pers hebt.
Toevallig stond dat merk net op een verkoopsite.UntamedNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:37:
Dus geen onbekende shizzle...
Oooo, half litertje, da's niet zo veel, dan is ie ook zo uitverkocht...Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:40:
Wow deze blender is niet fijn. Ken deze en maakt een lawaai. En 0,5L is echt zo vol. Zelfs als je een huishouden van 1 pers hebt.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Wat ging die blender snel?
Kwam zeker door de i7...

tis dan ook geen blender, wel een hakker cq cccchop chopperCave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:40:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ gaat niet helemaal lekker hier bij mij
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Af en toe hard op je router slaan. Dan schud je de bitjes los en laden de pagina's sneller.Suicyder schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:40:
Ligt het aan mij of werkt http://ibood.vxv.nl/ momenteel niet lekker.

_██_
(ಠ_ృ)
Oeh, ziet er best mooi uit... Maar ik bewaar deze 50 euro's voor de box!
Beginning to realize the power...
We zijn aanbeland bij de hak- en zaaginstrumenten
Typisch. Ben je op zoek naar in ear oordopjes, zit je de hele dag te kijken, ben je even weg en komt er eentje voorbij en zal je hem net missen.
Ik ga deze messen kopen om m'n polsen door te snijden als er niet gauw een switch aan komt....
Nouja, als je dan toch op de camping zit kun je er ook gelijk koken
http://www.pagereboot.com...bood.com/nl/nl/&refresh=1
Dit is best leuk, alleen kun je niet meer op 'Ik neem er een!' klikken. Ik hoop dat iedereen deze site gebruikt, dan profiteer ik als de box voorbij komt.
Dit is best leuk, alleen kun je niet meer op 'Ik neem er een!' klikken. Ik hoop dat iedereen deze site gebruikt, dan profiteer ik als de box voorbij komt.
Die messen zijn veel te zacht, die houden geen scherpe rand. Niet doen.
Met de aders meesnijden en in warm water he.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
Ik ga deze messen kopen om m'n polsen door te snijden als er niet gauw een switch aan komt....
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als haringenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
O, die messenset is handig bij de kampeervakantie
Klopt, met je zaklamp 's nachts kip snijdenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
O, die messenset is handig bij de kampeervakantie
Forever emohostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
Tja, nu niet meer dusMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dual screen....Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
In de box zit waarschijnlijk wel veel blauwe tand meuk... Dat is het nadeel dan. Komt nu ook veel voorbij.
Yippie kayak, other buckets!
hmmm vaatwasserbestendig is wel een voordeel van deze dingen t.o.v. de duurdere, maar je zal ze wel wat vaker moeten slijpen denk ik
Das nooit zo lang gelukkig.
X45CrMoV15 , wah ? oh, roestvrij staal
Misschien dat de messen harder gaan als erbij staat dat er een Apple dockingstation opzit?
iMesh?
iMesh?
En dan klagen dat ik op f5 drukMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:42:
|Heb je die lekkere dell ook weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Laptop hoefiknie. Wil een intel zonder extra grafische kaart (accuduur).
Hoeveel boxen zijn er eigenlijk (als dat bekend is) of is er maar één?
Roestvrij staal bestaat niet eens, het is hooguit roestvast...Yippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:44:
best een geinige laptop
Omdat het kan.
R122 mss:SteaRic schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:36:
Door de code javascript:setInterval('repaint()', 1000); in de webconsole (ctrl+shift+k in firefox) in te voeren kon je vroeger de ibood site sneller laten refreshen.
timer = setTimeout(function () {
parent.fadeOut(1000);
}, 5000);
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisDrNizeGuy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:45:
koop er eentje met nvidia optimussteyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:45:
Laptop hoefiknie. Wil een intel zonder extra grafische kaart (accuduur).
Laptop is nice maar bedrag te hoog... Ik wil leuke gadget voor leuk bedrag
[ Voor 5% gewijzigd door Cave_Boy op 20-03-2012 21:46 ]
Euh... iets van Chroom Molybdeen Vanadium 15% verhouding in het staal, X45 zegt me effe niks.Yippie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:44:
pff alles is in de herhaling... met dank aan de chronische annuleerders ben ik bang..
Kwestie van stug door annuleren.
Kwestie van stug door annuleren.
[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 20-03-2012 21:46 ]
Deze keer zijn er totaal 85 beschikbaar.DrNizeGuy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:45:
In ieder geval geen AMD in een laptop, zeker niet met ATi graphics er nog bij ook. Gegarandeerd HEET.
Deze laptop is zo te zien niet bepaald snel vergelijken met Galaxy R
Waarom is de box zo gewild? Waarom zou je ongeveer 70 euro neerleggen voor iets waarvan je niet weet wat er allemaal in zit?
betrouwbare bron..
Ik annuleer wat ik wil. Heel wat, geef ik toe, maar iBood maar de rente he. Ik doe dit voor de economie.Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:46:
pff alles is in de herhaling... met dank aan de chronische annuleerders ben ik bang..
En 80 Notes toch? Dus zo'n 5 gebruikers vissen straks met hun box alsnog buiten de boot. Maar die hebben dan wel weer een 2500k, ook niet verkeerd.
Omdat het kan.Jorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:47:
Waarom is de box zo gewild? Waarom zou je ongeveer 70 euro neerleggen voor iets waarvan je niet weet wat er allemaal in zit?
grappig puntje deze laptop heeft ook blauwe tand 3.0! Ofwel degene die zo'n hoofdset hebben gekocht neem deze ook!
Verwijderd
Laptop heeft alles: scherm, toetsenbord, knopjes, draadjes, ingangen, processor, klepjes, geheugen. KOPEN!
Inside secret information
Kansloze reacties
Die ken ik ook die zei een paar maanden gelden nog dat de wereld zou vergaan.
HAHA lulkoekMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:47:
[...]
En 80 Notes toch? Dus zo'n 5 gebruikers vissen straks met hun box alsnog buiten de boot. Maar die hebben dan wel weer een 2500k, ook niet verkeerd.
Hij is juist heel goed te vergelijken!Shinascus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:47:
Deze laptop is zo te zien niet bepaald snel vergelijken met Galaxy R
Dual vs Quad core
Capacitief vs. non-functional touchscreen
Android vs. Windows
On screen keyboard vs. Fysiek toetsenbord
Omdat er inlegkruisjes in kunnen zittenJorn1986 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:47:
Jij bent degene met een kansloze reactie. Geef dan tenminste een bron of onderbouw je post......
Ik heb van horen zeggen dat iedereen die klaagt om een box er geen een kan bestellen
Laat me raden: uit betrouwbare bron?DaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:48:
Ik heb van horen zeggen dat iedereen die klaagt om een box er geen een kan bestellen
Ik kan er ook geen bestellen, staat een domme laptop in de wegDaMarcus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:48:
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!