Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Slecht einde.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wil je dat het snel gaat of dat we moeten blijven wachten xD?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:23:
3rd Rock? Al helemaal gezien, via de piraterij.
Slecht einde.
Net zo slecht als mass effect 3?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:23:
3rd Rock? Al helemaal gezien, via de piraterij.
Slecht einde.
Weet iemand wat het record is van aantal posts in een topic in een dag
Wat levert TS zijn nu aan karma op?
Galaxy gemist?Sorbo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:23:
Zo, net even snel gedouched zonder een deal te missenDat zijn nog eens hunt-skills
7.7k is makkelijk haalbaar om 23:36
ora et labora
Koop die box en kom er achter zou ik zeggen.
klein beetje nog... kom op....
[ Voor 21% gewijzigd door bastian433 op 20-03-2012 21:24 ]
Abbo's kunnen dat wel opvragen in het abbo forum. Daar verstrekken ze allerlei post statics op aanvraag.Jeroen797 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:24:
[...]
Weet iemand wat het record is van aantal posts in een topic in een dag??
Gaat best hard nog...bastian433 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:24:
Nou als jullie nu even allemaal de rest opkopen van deze serie
klein beetje nog... kom op....
Probeer nu eens een combinatie van water + zeep...Sorbo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:23:
Zo, net even snel gedouched zonder een deal te missenDat zijn nog eens hunt-skills

I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ja. Een box van 25,-giganielsie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:
Is de box al gekomen? Was er tussen 18:00 en nu niet
Nee, alleen maar troep ( imo ) geweest.giganielsie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:
Is de box al gekomen? Was er tussen 18:00 en nu niet
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Die f5 houdt niet lang meer denk..
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/steyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:20:
M'n f5 gesloopt voor niets!
http://ibood.vxv.nl/
http://ibood.vxv.nl/Peter91 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:
Nieuw toetsenbord?
Die f5 houdt niet lang meer denk..
Heb een keer zo'n chinese gezien.. is geen vergelijken hoor.bastian433 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:27:
Dure lamp, in china zijn ze veel goedkoper... goed, ook geen philips maar goed, wel kleurenledlamp met afstandsbediening
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
och die goedkope logitech dingen werken ook wel, kun je een keer wegsmijten als die vies issteyn.elgersma schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:27:
Arme F5 knop. Heb 'm behoorlijk mishandeld. Hopen dat er een waardige opvolger van m'n G15 langskomt ofzo? Stille hint
Ja die ibood site ververst goed, in tegenstelling tot alle vorige keren, was er helemaal verbaasd vanMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:28:
Waar F5'en jullie precies? Zowel iBood als de alternatieve sites als Tweakers refreshen automatisch?
Klopt maar toch nog wat traag.. dus f5 die handel!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:28:
Waar F5'en jullie precies? Zowel iBood als de alternatieve sites als Tweakers refreshen automatisch?

iBood zelf, gewoon die F5 rammen. Als het net in trek is is het al weg eer die pagina zichzelf een keer heeft ververst.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:28:
Daar word de iBood site vast sneller vanjoosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:29:
[...]
Klopt maar toch nog wat traag.. dus f5 die handel!
Hebben ze deze ook in Box formaat? Zou wel leuk zijn als het Galaxy duo pack en de switch allemaal in zo'n sok kunnen.Mastermind schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:29:
Als de Galaxy Note nog voorbij komt, bestel ik hem meteen en schaf een van deze schattige hoesjes erbij aan:
[afbeelding]
Ohhh the sarcasmFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:31:
He jammer ik heb geen iphone of blackberry dus ik gok het maar niet.
Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:31:
He jammer ik heb geen iphone of blackberry dus ik gok het maar niet.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||

[ Voor 58% gewijzigd door Cave_Boy op 20-03-2012 21:35 ]
Dagban!!Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:33:
Wat een troepding NEXT!
Met daarin artikelen die 10,- waard zijn.
Ze zullen die mensen krijgen..
Katsjing
[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 20-03-2012 21:34 ]
⏩ PVOutput☀️
en een goeie reputatie opbouwenHoyden schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:33:
Als ik Ibood was bood ik nu gewoon 1000 boxen aan die 50,- p.s. kosten.
Met daarin artikelen die 10,- waard zijn.
Katsjing
En ze lopen achter, ik wil 4.0 of ik wil niet.
Caveboy solliciteert naar een dagban?
Die hebben ze toch al niet.
Mensen kopen toch wel
eerste prijsvermelding 15dec? hoezo oude troep..Cave_Boy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:34:
Oh die waarschuwing heb ik gemist... Maar serieus dit is echt oude troep.
NEX....... nevermindlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:35:
Komen ze beter rap met iets aantrekkelijks. Ik hoef dit allemaal niet.
En ze lopen achter, ik wil 4.0 of ik wil niet.
Caveboy solliciteert naar een dagban?
hij is al weer op
[ Voor 3% gewijzigd door hostler op 20-03-2012 21:36 ]
De kabel die daarvoor benodigd is schijnt in de box te zitten.joosthaarman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:35:
Kan hier een galaxy duo pack op aangesloten worden?
* Quad schakelt dan maar #bargra in
⏩ PVOutput☀️
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!