☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ben al vrij van schooljpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
volgens mij zit de helft hier gewoon op zn werk? of hebben jullie allemaal lunch pauze ofzo?
ik ben gewoon zo snel dat ik alles al af heb jonge! haha
Nee hoor ik heb een doctoraat in multitools.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Beetje merkengeil en geen verstand van multitools
So sad your comment . . .
Heb gereageerd omdat mensen informatie wouden. Geen debo comment.
Heb beide merken thuis. En deze is zeker even stevig als een leatherman IMO (!!).
Doet hetgeen het moet. Heeft wel geen aparte bits.
Bij mij zit hier de halve afdeling te Iboodenjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
volgens mij zit de helft hier gewoon op zn werk? of hebben jullie allemaal lunch pauze ofzo?
ibood is toch niet geblokkeerd?jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
En kan prima tijdens werk. Automatische refresh met schoolbel, en lekker werken, bij elke *tingel* even 5 sec. kijken en weer aan het werk.
[ Voor 71% gewijzigd door AW_Bos op 20-03-2012 13:22 ]
Af en toe even spiekenjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik heb al sinds half 10 lunchpauze.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
De hele dag heb ik pauze man. Als je dat niet heb heb je gewoon de verkeerde baan uitgezocht.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
http://specs.tweak.to/18230
Verzendkosten zijn hoger... no go..
Of Diegobirdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:22:
Ik voel het, volgende aanbieding, de kussens.
Oh fuck, werk, je hebt gelijk.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
tot straks deze duurt wel ff.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
I lol'djordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:22:
strax gaat je baan nog op werk lijken joh !
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Echte tweakers hebben het werk correct geautomatiseerd en kunnen rustig de WAN kwaliteit van de verbindingen monitoren ( zie internettenjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Geld tellen ^^AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
Ik vraga me af, wat zouden ze nu @ iBood HQ doen??
Lachen om onze comments?AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
fappenAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
lunchpauzeAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
XBL: Sgt Rik NL
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Roken/koffie drinken daarom duurt die SOG ook zo lang :dAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
Bidden dat de server niet weer klapt. HeheAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:23:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
XBL: Sgt Rik NL
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
London Bridge
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dat ben ik. Thuis studie, beetje bellen met klanten
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Kom op, telefoon of dikke router. Dat wil ik.
Nope per product bestel kostenFlagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:26:
Kan ibood overigens ook alle bestellingen in 1x verzenden ipv tig keer verzendkosten?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Nee, die vraag heb ik ze ook wel eens gesteld. Logistiek is dat niet te doen voor ze.Flagg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:26:
Kan ibood overigens ook alle bestellingen in 1x verzenden ipv tig keer verzendkosten?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Was al bang dat dat iets te ingewikkeld zou worden voor ze.
Daar heb ik mijn Z4 voorpven schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:27:
Ik zit nu via die oordopjes naar muziek te luisteren, bevalt mij goed.
komt mede doordat veel producten van de fabrikant direct naar de klant gaat ipv eerst naar ibood hqpven schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Nee, die vraag heb ik ze ook wel eens gesteld. Logistiek is dat niet te doen voor ze.

En ja, de BOX die komt vandaag nog langs!
Krijg je ook echt 10 pakketjes op 1 dag als je 10 artikelen los besteld? Daar hebben overigens zelfs de grootste webshops (4Launch etcetera) ook last van. Het niet kunnen samenvoegen van bestellingen, dus meerdere pakketjes op 1 dag van dezelfde leverancier op de deurmat krijgen.pven schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Nee, die vraag heb ik ze ook wel eens gesteld. Logistiek is dat niet te doen voor ze.
Dan kom jij van iedereen nog het dichtste bij een collega denk ik.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:26:
[...]
Dat ben ik. Thuis studie, beetje bellen met klanten
Zucht, waarom nou zoiets onzinnings.
Heuh?DaemonAngel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:29:
Daar heb je Coyote voor . . .
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Dit is wel heel 1995.
Meep meep....
Klopt, dit is gewoon een GPS apparaat dat gaat piepen als je in de buurt komt van een flitspaal die in zijn database staat. Net zoals veel navigatiesystemen ook doen.Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:29:
Als hij legaal is dan is het geen verklikker maar gewoon een database met bekende flitspalen. Net zoals op je tomtom, toch?
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!