Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Mijn collega's denken daar anders over.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ho Ho, we gaan niet het probleem bij de kern oplossen.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:32:
Je kan dan toch beter gewoon opletten dat je niet te had rijdt?
Ze zeggen alleen niet waarvoor je gratis updates krijgt. Misschien wel voor je noka 3310SPY: 100% legale flitspaalverklikker voor meer dan 40 landen, met altijd gratis updates!
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Nee nee de kern is de te lage snelheidslimiet uit de jaren 60. Een kadet met 120 dat was inderdaad hardgtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Ho Ho, we gaan niet het probleem bij de kern oplossen.
Strak design gewoon
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
dan zouden de auto's niet harder kunnen dat de speed limitgtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Ho Ho, we gaan niet het probleem bij de kern oplossen.
Stone Cold
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Kunnen ze er beter een Alcohol Slot op doen met de huidige jeugd van tegenwoordigTimmynator0 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:36:
echt niet zon mooie verklikker ? mischien iets voor je kinderen ? scheelt vast een hoop als ze weten wanneer zo moeten remmen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
O.R.C. Black Bulls Rugby
oh oh dan moeten ze de winstverwachting van dit jaar bij gaan stellen vermoed ik.Andyk125 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:35:
Als ik deze troep in de box krijg oop ik nooit meer wat bij ibood!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Dus deze spullen krijgen we later op de dag weer te zien, of in een volgende hunt.
Ja, meestal ergerjpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:37:
Zit die box altijd vol met dit soort crap?
[ Voor 4% gewijzigd door Pikoe op 20-03-2012 13:37 ]
Nee met smartphones, routers, harde schijven en andere dingen die nooit langs zijn geweest in de hunt.jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:37:
Zit die box altijd vol met dit soort crap?
Nou, nee dank je...
Asus G501
Aha, nou dat is dan nog positief, behalve dat we later vandaag weer een half uur naar de SPY zitten te starenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:37:
Normaal is het zo dat de producten hier worden aangeboden niet in de box komen. De producten die in de box komen liggen al klaar..althans 2x box gekocht en 2x heb ik de producten eerder niet gezien tijdens het hunt.
Dus deze spullen krijgen we later op de dag weer te zien, of in een volgende hunt.
Topic doorlezen of even youtube zoeken op ibood boxRemcoINC08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:39:
Kan iemand eens een voorbeeld geven van zo'n box. Je koopt dan voor 50? euro zon box en wat krijg je dan zoal? Producten met een waarde van 50 euro?
Check gewoon even Youtube unboxing filmpjes van een box dan krijg je een idee..RemcoINC08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:39:
Kan iemand eens een voorbeeld geven van zo'n box. Je koopt dan voor 50? euro zon box en wat krijg je dan zoal? Producten met een waarde van 50 euro?

klikRemcoINC08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:39:
Ja zoiets, maar hij kan ook afgetopt zitten met galaxy notes. Op youtube staan wel een paar unbox filmpjes.RemcoINC08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:39:
Tja, ga maar snel eens overschakelen, eerst even Goteye afluisteren
Verwijderd
Nee die krijg je niet mee..in de afgelopen hunt werden er zoveel dora en sponsbob meuk aangeboden, en iedereen dacht dat ze het later met de box mee zouden krijgen wat dus niet het geval was.AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:38:
Ik koop bewust geen box. Straks zit er Dora of Sponsbob meuk in.
Nou, nee dank je...
Ik kreeg een dikke camera full hd van rond de 200 euro ( goedkoopste 180 euro op het net ). En 4 andere producten erbij..dus tjah koop jij hem niet koop ik hem
Of je gaat straks dankzij mij achter het net vissenVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Nee die krijg je niet mee..in de afgelopen hunt werden er zoveel dora en sponsbob meuk aangeboden, en iedereen dacht dat ze het later met de box mee zouden krijgen wat dus niet het geval was.
Ik kreeg een dikke camera full hd van rond de 200 euro ( goedkoopste 180 euro op het net ). En 4 andere producten erbij..dus tjah koop jij hem niet koop ik hem
[ Voor 15% gewijzigd door Rik027 op 20-03-2012 13:42 ]
XBL: Sgt Rik NL
Ik heb er eens een nagelnieuwe iPad in zien zitten. Soms scoor je echt goed. Maar vaak is het gewoon bende.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Nee die krijg je niet mee..in de afgelopen hunt werden er zoveel dora en sponsbob meuk aangeboden, en iedereen dacht dat ze het later met de box mee zouden krijgen wat dus niet het geval was.
Alsnog betere kansen dan de loterij imo.
Dat is maar afwachten wat erin zit, toch ?Rik027 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:42:
Mooi, ik koop ook zo'n doos. Zitten wel leuke spullen in om een gokje te doen!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
O.R.C. Black Bulls Rugby
http://specs.tweak.to/18230
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Als er maar 3D op staat...
(NOT)
Dat weet ik, maar als ik zo zie wat er in de vorige edities zat is dat wel een gokje waard. (Boodschap kwam minder duidelijk over dan hoe het in mijn hoofd klonk. Zucht)
Ja echt!?jpdove schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Ja zoiets, maar hij kan ook afgetopt zitten met galaxy notes. Op youtube staan wel een paar unbox filmpjes.
Zeg dat nou niet anders blijft het een blijvertjeRendiertje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:44:
Een speciale massagekussen, wij hadden er vroeger een, zeg maar NIET aan te raden...

Is al uitverkochtbobsquad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:45:
[...]
Zeg dat nou niet anders blijft het een blijvertje
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Vanacht was ik de 1/300 tread, nu 175/300 ( met af en toe uitval )Destralak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:42:
Effe httpd restarten jongens, we plaatsen wat capaciteit
lol, Wil jij soms graag een note hebben?
Voor bij je tentje + je kussens etc.
Garantie op een verminderde levensduur?
[ Voor 24% gewijzigd door Blue_Fear op 20-03-2012 13:47 ]
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!