hebbe hebbe.
*koffie dus.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Swieber nu stelen, Swieber nu stelen!
Kunnen we ook weer es doorgaan
Kunnen we ook weer es doorgaan
[ Voor 35% gewijzigd door AW_Bos op 20-03-2012 13:07 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
WHAT-THE-HELL!?!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hierna zeker de spongebob variant
Hahahaha Doraaaaaaa!!
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Hij gaat best rap nog
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Super dora spullen eindelijk waar ik al heel de hunt op wacht.
verdomme nog aan doe deze gaat als een trein:P
Hij gaat sneller dan het badlaken.
XBL: Sgt Rik NL
Hier zit de chick er wél bij
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gaat hard mensen! Ik wacht op mijn WiFi Router
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Leuk verjaardagskadootje toch voor een nichtje o.i.d.
Zijn de kussens al geweest?
http://specs.tweak.to/18230
Oui.birdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Jepbirdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
ja ik heb zebirdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
Dr is al een belkin wireless N 300 router voorbij gekomen vanmorgen voor 13 pleuro's
Ik hoop op nog een leuke router of misschien een switch. Heb vorige gemist
Ja! En de slaapzak ook al!!
birdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Shit, kon dat ding ook extenden?devguru schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
[...]
Dr is al een belkin wireless N 300 router voorbij gekomen vanmorgen voor 13 pleuro's
werkt niet meer, ze hebben product id toegevoegdVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
meerderen last van gekicked worden uit het request scherm tijdens het refreshen ?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Heb een Zyxel Gigabit switch op een haar na gemist (op punt van betalen waren ze op), maar heb nog wel 2 übercoole slaapzakken gescoord zonet.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:08:
Ik hoop op nog een leuke router of misschien een switch. Heb vorige gemist
over te nemen?;pJoen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Heb een Zyxel Gigabit switch op een haar na gemist (op punt van betalen waren ze op), maar heb nog wel 2 übercoole slaapzakken gescoord zonet.
Gezocht: een kussen!
Hierna misschien een kussen
?
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 20-03-2012 13:11 ]
Er is ook een TP-Link voorbijgekomen voor €15, en die kan extenden si. Ging wel heel rap, zat er nog in maar net een nieuwe router van de lieve provider-meneer gekregen.
Wou je er nog net een scoren, en toen waren ze op? haha
Dang, wat een zakmes
komt dat geval weer, kenne we uitgebreid gaan dineren
mutitool -_-
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ah, ze zijn de voorraad aan het opmaken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Corrected
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is deze niet al eens eerder voorbij gekomen?
Weer troep. Tijd om weer leuke dingen voorbij te laten komen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Daar is die weer ! het SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD met C-4 Punch zakmes. Iets voor de afghanen? zo'n EOD..
Als 't nou een Leatherman was?
Ja klopt, maar de voorraad is blijkbaar nog niet op.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:12:
Is deze niet al eens eerder voorbij gekomen?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Zet iBood de mailserver uit tijdens een hunt ofzo? Ik heb me geregistreerd maar nog geen mailtje ontvangen
Is dit zo'n ding dat elke tweaker dient te hebben?
Nee das de Leatherman variantMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:14:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat schijnt ook niet te gebeuren. Je account wordt meteen geactiveerd. Probeer maarbirdie25 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:13:
Zet iBood de mailserver uit tijdens een hunt ofzo? Ik heb me geregistreerd maar nog geen mailtje ontvangen
Verwijderd
Ja, dus zou er maar meteen 100 kopenMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:14:
Nee, een tweaker heeft een leatherman nodigMalarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:14:
EOD ok, maar C4 erbij???Dacuuu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:13:
Daar is die weer ! het SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD met C-4 Punch zakmes. Iets voor de afghanen? zo'n EOD..
Hoeveel pallets hebben ze hiervan?
Ik geloof je meteen, maar aan mijn leren man heb ik voldoende.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
jesus, draai me 1 minuut om, gelijk 70 berichten...
Hah, scherp
Heb een jaar geleden zon SOG gekocht op iBood, ligt hier voor me op m'n bureau. Super handig gebruik hem een paar keer per week.
kan ik van iemand die duopack slaapzakken overkopen?
Ja dat vond ik ook al bijzonder. We gaan explosieven opruimen met andere explosieven
Doet de EOD toch ook altijd?Bansheeben schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:15:
[...]
Ja dat vond ik ook al bijzonder. We gaan explosieven opruimen met andere explosieven
Wel degelijke kwaliteit dus?pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:15:
Heb een jaar geleden zon SOG gekocht op iBood, ligt hier voor me op m'n bureau. Super handig gebruik hem een paar keer per week.
Pft, vanochtend duurde het ook een uur voor die messen op waren.....
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Niemand koopt zo'n ding man, ik ben die blauwe balk naar links aan het duwen.
Kanonne zeg, dit duurt lang
Is wel stevig dus? Lijkt het een beetje op een leatherman qua stevigheid?pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:15:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb mij net geregistreerd en netjes de mail gekregen met een welkomsbericht.DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:14:
[...]
Dat schijnt ook niet te gebeuren. Je account wordt meteen geactiveerd. Probeer maar
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
snap niet wat iedereen over leatherman bezig is.
Dit is de grote concurrent ervan.
Heb er zelf al jaar of langer 1 en ben er enorm tevreden van.
Opent veel aangenamer as men vader zijn leatherman
Jahjah proof? vandaag vertrouw ik niemand, zeker niet als een product langzaam gaat;)pposthoorn schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:15:
Ik dacht dat ze dat gecontroleerd deden (met een hele kleine charge ofzo). C-4 is niet echt gecontroleerd naar mijn idee
maar wacht heel effe dan, met bestellen. ga ik even koffie halen
Ik had het ook niet over C4Bansheeben schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:17:
[...]
Ik dacht dat ze dat gecontroleerd deden (met een hele kleine charge ofzo). C-4 is niet echt gecontroleerd naar mijn idee
Niemand die dat ding wil hebben... voorraad op 88% -.-
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD met C-4 Punch
[ Voor 61% gewijzigd door Bansheeben op 20-03-2012 13:18 ]
Wel als ze een speciaal gevormde lading gebruiken. En als C4 te veel is is er ook C3 en C2, allebei iets zwakker.Bansheeben schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:17:
[...]
Ben het wel eens. De mensen moeten niet kinderachtig doen en een verkoop sneller proberen te laten gaan.
Dient hier om eerlijk je feedback te geven.
Of als je trolled, doe het dan obvious
Dient hier om eerlijk je feedback te geven.
Of als je trolled, doe het dan obvious
Succes en neem de tijd, deze staat er nog wel even.Ernemmer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:18:
ff een ronde bf3 spelen
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
slim planErnemmer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:18:
ff een ronde bf3 spelen
Beetje merkengeil en geen verstand van multitoolsDaemonAngel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:16:
snap niet wat iedereen over leatherman bezig is.
as ik niet op stage zat deed ik ff een potje mee:)
Ik mis de link naar de product expert ook een beetjeDionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:19:
[...]
Beetje merkengeil en geen verstand van multitools
Kussens, alsjeblieft nog een keer?
ga eens aan het werk!jordi267 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:19:
[...]
as ik niet op stage zat deed ik ff een potje mee:)
Het is de Power Assist uit mijn hoofd.Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:16:
[...]
Jahjah proof? vandaag vertrouw ik niemand, zeker niet als een product langzaam gaat;)
Proof:

Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!