Naam: HMS
Nummer: 52420
Team: Team Dockende Koeien
Graag
Graag
HMS schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:41:
Naam: HMS
Graag
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
[ Voor 40% gewijzigd door Vetje92 op 21-03-2012 09:07 . Reden: Post van Pyrus over het registreren gelinkt ]
Had ik inderdaad ook, het aanmeldscherm dat je krijgt vanuit boinc gelinkt is anders dan deze die meer velden bevat.Vetje92 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:02:
Edit:[/i] dit had ik dus ook: Pyrus in "[Stampede] Overdose Docking Team Topic" Misschien iets om voor te waarschuwen in een TS ergens???
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
met papier mache kun je alles maken!!
[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 21-03-2012 12:04 ]
please, please, please Overdose DockingServowire schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:00:
Jaren niet meegedaan aan DPC. (laatste keer met RC5-64 in 2002 ofzo?)
Heb totaal 32 Quadcores tot de beschikking, wie zal ik joinen?
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Met jullie clubje ja, ga weg (Pyrus schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:06:
Ja, ik ben ook een ouwe koe die weer ergens uit een sloot is gesleept. En toch zit ik bij Overdose Docking Vipeax!
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 21-03-2012 12:12 ]
Wij hebben momenteel slechts 3 koeien meer als jullie maar nog geen echt grote koeien zoals jij zelf tot je beschikking hebtPaprika schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:09:
[...]
Met jullie clubje ja, ga weg ()! Jullie lijst is al 1.5x zo lang (nouja, 1.3 ofzo
).
[ Voor 23% gewijzigd door Arjant2 op 21-03-2012 12:15 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 21-03-2012 12:16 ]
Ik was maar eens even echt gaan tellen
Dat was vorig jaar ook (bij Malaria). Het aantal flushers was een stuk groter dan wat we in de teams terug zagen.Arjant2 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:12:
[...]
Overigens als ik het zo zie zijn er nog een hoop koeien team-loos. Al meer dan 100 actieve dpc-koeien op docking maar pas een stuk of 60 ingedeeld bij de teams.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 12:24 ]
Fok vs tweakers v11 staat er op fok, is het dan niet een beetje vreemd als er tweakende "niet fokkers" in komen?Paprika schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:
Wordt FokSchaap eigenlijk nog gestabiliseerd met nieuwe members in de eerste week? Vorig jaar begonnen ze wat later en kregen daarbij alle nieuwe gebruikers (en konden nog goed mee in de daily, door inzet van Elteor & Bold_seeker).
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Eigenlijk zou dat ook nog een optie zijn ja.VictordeHolland schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:28:
Servowire kan natuurlijk ook een eigen team beginnen met die boerderij.
Welkom!kjelddy1 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:39:
Ik join team docks ouwe
naam: kjeld
ID : 51575
en begin NU met voorkauwen
ok.
met papier mache kun je alles maken!!
[ Voor 3% gewijzigd door Jonwel op 21-03-2012 15:32 ]
Inderdaad! Hartelijk welkom!Kalton schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:32:
Welkom Mclighter.
Bij deze ID: 52203Kalton schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:00:
Dockende Koeien Team Heeft natuurlijk ook nog wat koetjes nodig.
Verwijderd
ohhhh, dit is echt wel een vuige manier van handelenPaprika schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:14:
Niet om het 1 of het ander, maar ik zou toch nog eens naar die namen lijst kijken i.p.v. de huidige daily output... Vault Hunters zijn overduidelijk de king op dit moment, maar wij zijn echt niet 2e...
Uiteraard is dit het lol-taunt topic, dus alles mag natuurlijk.![]()
plus, in de daily staan we lang geen eerste, docks ouwe en TDK hebben richting de 30% meer output.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:28:
[...]
ohhhh, dit is echt wel een vuige manier van handelen![]()
Vault Hunters zijn echt niet de king en door dit te zeggen denken deelnemers dat wij geen extra power meer nodig hebben voor ons team.
Alleen servowire brengt al 1,5x meer power mee dan ik zelf bezit, dus wie is er nou king?
Jammer dat de stampede op deze manier ontdaan wordt van z'n glans...![]()
member of Los Alcoholicos ban dhmo
[ Voor 10% gewijzigd door Totalmind op 21-03-2012 20:48 ]
http://www.divisionbrabant.nl
Je moet natuurlijk wel een beetje werven heVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Vault Hunters zijn echt niet de king en door dit te zeggen denken deelnemers dat wij geen extra power meer nodig hebben voor ons team.
Alleen servowire brengt al 1,5x meer power mee dan ik zelf bezit, dus wie is er nou king?
Welkom Ouwe! (ID)Totalmind schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:44:
Zet mij maar bij Docks Ouwe!
User: [DPC]Division_Brabant~Totalmind
ID: 6387
Pas dan even je post aan naar Docks Ouwe en welkom bij de club! Heb je een paar leuke pc's tot je beschikking?
Gamertag for Xbox: R0SSI
We gaan met onze tijd mee.Pyrus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:25:
[...]
TDK? Dat zijn toch die knakkers die deze units bouwden?
[afbeelding]
sorry maar theVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:28:
[...]
4GB?
[ Voor 44% gewijzigd door JDVB op 22-03-2012 11:22 ]
Not just an innocent bystander
[ Voor 6% gewijzigd door JDVB op 22-03-2012 11:43 ]
Bij deze dan maarPaprika schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:19:
, uiteraard zoeken we nog gezelschap. We zoeken nog 4.294.967.296 - 15 = 4.294.967.281 members. Daarna hebben we geen indexen meer om uit te delen (we liggen een beetje achter met 32-bit, ouwe garde).
Dus join Docks Ouwe!
Dat laatste ga ik vanavond ook weer eens proberenamberjr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:31:
ff niet kijken en vipeax pikt ze in, ach darten en bier drinken is soms ook belangrijk
Zover ik weet hoor je niet bij de Alcoholisten thuis toch?Witlof schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:54:
[...]
Dat laatste ga ik vanavond ook weer eens proberen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik begin vanmiddag al met drinken op wilhelminaplein in eindhoven.Witlof schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:54:
[...]
Dat laatste ga ik vanavond ook weer eens proberen
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Schandalig!Cow_tipping schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:09:
[...]
Ik begin vanmiddag al met drinken op wilhelminaplein in eindhoven.
Dat darten wordt voor de avond en nacht in den bosch.
Hopelijk val ik dit keer niet in slaap in de nachttrein.
Inderdaad, wij zijn zelfs inovatief, dus steun de innovatie en doe mee met TDK!
Welkom in de stal andart!
Morgen zal ik in achthuizen weer eens proberen voor de vault hunters een prijsje in de wacht te slepen bij het darten aldaar. Een prijsje zal dan wel neer komen op een vrije consumptie voor een 180 gezien de grote concurentieamberjr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:31:
darten en bier drinken is soms ook belangrijk
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Not just an innocent bystander
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 25-03-2012 11:32 ]
Is geen farmArjant2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:12:
Vipeax van harte! ennuh niet klagen he, met zo een farm tot je beschikking
Dat zal wel meevallen, wacht maar tot volgende week.Arjant2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:12:
Daar kunnen 10 koeien van ons nog niet tegen op.
Aardige farm als je zo een output hebt hoor.Paprika schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:24:
[...]
Is geen farm, gewoon wat privé meuk. Als ik nu niet op stage was had ik ~5-6x mijn huidige output gehad, dan had ik nog wel hoop dat we kans maakten om 1e te worden.
[...]
Dat zal wel meevallen, wacht maar tot volgende week.
Het is een platteland gevult met bruine/zwart stinkende zooi*Arjant2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:31:
[...]
Aardige farm als je zo een output hebt hoor.
Dat is het equivalent van meer dan 17x i7 2600. Dat noem ik wel een farm.
[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 25-03-2012 21:49 ]
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Ongetwijfeld wel, ergens tussen 31-3 00:00:00 en 02-04 23:59:59 vermoed ik.Peregrine schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:15:
Nog maar een paar daagjes en dan gaan we (officieel) van start... En nog neen FP post...![]()
Gaat dit er nog van komen denken we?
Verwijderd
Kijk, da's een bekend probleem waar het Vault Hunters team ook al tegenaan gelopen is.Paprika schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:45:
[...]
Het grootste probleem is dan ook dat we in het begin waarschijnlijk geen nieuwe members mogen krijgen i.v.m. huidige daily output en wanneer de andere teams ons voorbij vliegen, verliezen we zelf nog meer power. Ik zie ons niet 1e worden...
Inderdaad, de onderlinge stats zijn gewoon voor de lolz, en wie had verwacht dat vorig jaar Delft zo hard zou gaan aan het eind?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:00:
[...]Ach, het gaat uiteindelijk toch om het meedoen?![]()
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 20:03 ]
Is idd de laagste id bij DPC. Eerstvolgende is DPC-Crew met 232 en dan Cronenborgh met 425.
[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 27-03-2012 20:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq