[Stampede 11] planning Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:06

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38

Bubbles

• Xaverius
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55

SandStar

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48

iisschots

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpowercows.org/old/images/banners/mcB05.jpg

Stampede episode 11 - Na de stilte

Het afgelopen jaar is het rustig geweest, maar dat betekent niet dat de koeien stilgestaan hebben. Er is vooral op het DC-vault-gebied veel vooruit gegaan, en ook verder staat DPC nog regelmatig op de 1e plaats. Om ook elders in Distributed-land weer eens voor wat herrie te zorgen hebben we dit topic. Want... HET IS WEER STAMPEDE-TIJD!

Huh wat?
De Stampede is ons jaarlijks terugkerende project, waarbij zoveel mogelijk koeien op 1 project gaan staan stampen, wat meestal leidt tot verontruste, verontwaardigde of verongelijkte andere teams, die soms nog even een eindje meerennen ook.
Om te zorgen dat we niet helemaal zonder competitie zijn, gooien we er meestal subteams in. Die worden zo goed mogelijk samengesteld, maar er is nog wel eens wat verwarring over welk team je eigenlijk kunt joinen. De regels worden dit jaar wat aangepast, en het subteam-topic komt nog, ergens halverwege deze maand. Voor discussie hierover, zie het lichtelijk oude maar nog steeds bestaande discussietopic

Waar loeit de kudde dit jaar?
Zoals gebruikelijk mag iedereen z'n stem laten horen, en wel in dit topic. Om je stem te laten tellen vermeld je het project in je post, en maak je em dikgedrukt. Op die manier vist een automagisch stemscript em eruit, en kunnen wij het ook nog eens nalopen. Stemmen mag nog tot 15 maart.

1 - Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
Voor mensen met meer projecten, geldt dat je niet op het project mag stemmen waar je meer dan 50% van je power op hebt. Op die manier kom je ook nog eens ergens anders :)

2 - Stem enkel als je serieus van plan bent om mee te gaan doen!
Iedereen doet natuurlijk gewoon mee, vooral vrienden, familie en wie je verder nog zo gek kunt krijgen :) Ook kalfjes van de frontpage zijn van harte welkom! Let er even op dat voordat je een computer 'Borg't je toestemming hebt van de eigenaar :)

Waarop stemmen we?
We hebben zoals altijd de regel dat een project 1x een stampede mag ontvangen, en daarna in elk geval een aantal jaar niet. (alles wat meer dan 5 jaar geleden is geweest, is inmiddels beeindigd, of we staan er relaxed op de 1e plaats). Daarnaast moet er wat te halen zijn voor DPC, dus het mooist is een lagere klassering. Daarnaast moet het project geen absurde eisen stellen. In die categorie valt voor ons bijvoorbeeld ClimatePrediction, die work units heeft van maanden.

In de categorie Officiele projecten:
Leiden Classical
PrimeGrid
RC-72
SETI@Home

Dit jaar nieuw is dat je ook op DC-Vault-projecten kunt stemmen, zo lang ze verder aan de eisen voldoen. Volgens ons lijstje zijn dat:
GIMPS
Yoyo
ABC@Home
Cosmology@Home
PSP-PRP (non-BOINC!)
NFS
Docking

Mocht je vinden dat project X hier alsnog in thuishoort, stuur even een gemotiveerde DM richting een crewlid, of kijk voor de DC-topics in het bijbehorende topic. Merk op dat we (expres) dit jaar de GPU-projecten eruit gelaten hebben, omdat vele daarvan een duidelijke voorkeur hebben voor AMD of NVidia, en dat dus de helft van de kudde buiten werking zou stellen.
Wanneer gaan we beginnen?
Per 1 april klinkt het startschot, de traditie inmiddels. Je hebt dan de hele maand april om er iets moois van te maken, en op 30 april om precies 23:59:59 houden we er weer mee op. Van tevoren opwarmen is aan te raden, maar let op: sparen is niet de bedoeling.

Tot slot
De kleine lettertjes : Cheaten, valsspelen en andere flauwe acties doen we gewoon niet. Eigenlijk alles hier gaat uit van het gezond verstand van de koe, een gentlemans agreement, om het zo maar eens te zeggen. Een goede discussie in dit topic is van harte welkom, maar slowchat hebben we ons eigen #dpc op IRC voor uitgevonden. Rest me nog mensen veel crunchplezier toe te wensen. Vermaak je, en graas ze !

Vorige topics en errata
De aanzet naar de eerste Stampede
DPC Stampede #10 - Planning
Meer links zul je in de topicstart van het bovenstaande topic tegenkomen, hoewel ze elk jaar aardig gelijk zijn ;)
Bovenstaand linkje aangepast naar de stampede van afgelopen jaar, niet die van 2010. ;)

En voor de mensen die van cijfers, statistieken en grafiekjes houden (en zeg nou eerlijk, wat doe je anders in dit topic?) draait het, inmiddels befaamde, voting counter script van smoking2000, op de welbekende plaats.

Oh, en alles is (nog) perfect O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 13-03-2012 11:19 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
ach, ik maar als eerste dan even met een andere opmerking, GIMPS is op dit moment ook erg GPU gedomineerd een cpu heeft er, ondaks het feit dat daar nu een beta avx versie voor is, nix te zoeken.

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

PSP-PRP dan maar omdat ik geen zin heb in de rommel van BOINC zonder aan een reïnstall vast te willen zitten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die wat meer info willen over een aantal kandidaatprojecten:
DC-Vault Topic - Deel 6

Ook ik ga voor Docking. Ik behoud me vooralsnog even.

ABC@home

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:31
amberjr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:47:
GIMPS is op dit moment ook erg GPU gedomineerd een cpu heeft er, ondaks het feit dat daar nu een beta avx versie voor is, nix te zoeken.
Je bent gewoon bang om je #1 daar kwijt te raken ;) :+
Maar ik ben het met je eens, heb ook een soortgelijke reactie geplaatst in het Stampede ideeënvergaartopic

Maar mijn stem gaat uit naar Docking

Is er al geinformeerd of de projecten wel genoeg capaciteit (lees WorkUnits) hebben voor een stamp? Bij een aantal DC-Vault projecten kan ik me voorstellen dat ze niet gewend zijn om ondergetrappeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Laatst online: 01-08-2024
VictordeHolland schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Je bent gewoon bang om je #1 daar kwijt te raken ;) :+
Klopt :)

mijn stem gaat uit naar Docking

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derhalve heb ik nergens een nummer één notering, wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken.
Oef over Docking: http://docking.cis.udel.edu/status/

Edit: WU generator is tijdelijk uitgeschakeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
In de TS is inmiddels ook het telscript te vinden dat de stemmen automatisch bijhoudt, mocht je tussentijds makkelijk willen weten welk project populair is.

Ik onthoud me nog even van stemmen. Eerst maar eens kijken wat de projecten precies inhouden. :)

Edit:
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Als ik nu daar kijk staat 'ie weer gewoon aan hoor. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Bubbles op 08-03-2012 20:05 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:51:
Derhalve heb ik nergens een nummer één notering, wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken. >:)
Oef over Docking: http://docking.cis.udel.edu/status/

En dan komt dit daar nog bij:
http://docking.cis.udel.e...um/thread.php?id=555#6013

Blijkbaar problemen op sommige W7 64 bit systemen wat ze nog niet hebben kunnen traceren en dat na bijna 1,5 jaar :S
Bij mij overigens geen probleem, maar geen idee hoe veel het voor gaat komen bij een grote kudde.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 08-03-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch nog een vraagje, waarom is een Vault-project als "QMC at home" niet geschikt bevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Omdat dat een project is van een commercieel bedrijf, en hoewel ze hun resultaten openbaar maken hebben we er onze twijfels bij of dit wel een net DPC-project is/kan zijn.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He leuk, weer eens stampen *O*

Ik stem ook voor Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Docking
Al hoop ik dan maar dat mijn W7 64bit bakkies geen problemen gaan geven.

[ Voor 75% gewijzigd door JDVB op 14-03-2012 18:31 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Lijkt me leuk, ik ga ook meedoen, welk project is mij om het even zolang het maar op een macbook pro draait :)
Wel jammer natuurlijk dat ik de eerste week van april op reis ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ook al gun ik het psp-prp nog het meeste, ik moet toch voor Docking stemmen.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik sluit mij gewoon aan bij de meerderheid. Als het een boinc project is doen al mijn koeien mee, als het non-boinc is zal het alleen mijn hoofd koe zijn die mee doet.

Edit: is het niet handig een bericht te plaatsen op de FP over dit topic? Tot op heden zijn het vooral de Vault-hunters die reageren (logischerwijs ook want die zijn naar verhouding veel vaker op het forum te vinden).

[ Voor 44% gewijzigd door Arjant2 op 09-03-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
@Arjant2: wij hebben totaal geen invloed op wat wel of niet en wanneer geplaatst wordt op de frontpage van tweakers.net. Maar natuurlijk doen wij elke editie een aanvraag. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

hansR

koffie zwart graag

Begrijp ik het goed als ik zeg dat Docking CPU only is?

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ja dat is inderdaad cpu only.

@Xaverius: meer dan vragen kan je niet doen toch? ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Arjant2 op 09-03-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Arjant2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:41:
Tot op heden zijn het vooral de Vault-hunters die reageren (logischerwijs ook want die zijn naar verhouding veel vaker op het forum te vinden).
Lijkt erop dat er al besloten is :-)
Maar het zijn niet alleen VH's die stemmen hoor, al gun ik het de VH best om wat meer puntjes te pakken.
Ik vind het persoonlijk dan ook mooi meegenomen dat dit een project is dat mij best nuttig lijkt en daarnaast ook voor de VH's wat op kan leveren.
Daarnaast denk ik dat de massa hier ook wel voor te porren is, iets medisch, boinc. Ik hoop dat deze stampede weer een groot succes gaat worden.

Maar persoonlijk denk ik dat we de FP promotie beter kunnen "bewaren" tot er gestampt mag worden.
En dan liefst een topic 1 dag voordat we gaan stampen, zodat er meer mensen vanaf dag 1 meedoen.

[ Voor 27% gewijzigd door JDVB op 09-03-2012 12:07 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35

jpiwf

licenced pepernootaddict

Mocht het docking/ander cpu only project worden, is het dan niet een idee om ook een 'suggestie' te doen voor het gebruik van gpu's? Zodat mensen die hun gpu willen gebruiken die toch ergens nuttig in kunnen zetten?

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja daar is al een discussie over geweest vorig jaar na de stampede. Dat heeft echter niet een duidelijke conclusie opgeleverd. Een aantal kandidaatprojecten nu (PrimeGrid, RC5-72, Seti, en GIMPS) zijn mogelijk met GPU en CPU waardoor ze minder geschikt zijn als stampedeproject IMO. Als men besluit om voor twee projecten te gaan, één voor enkel de CPU en één voor de GPU, dan kunnen voornoemde projecten met Collatz Conjecture, Milkyway en POEM meedingen als GPU-project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Zolang als het aan duidelijkheid niet te wensen over zal laten heb ik er geen bezwaar tegen.
Al zal ik aan het GPU project niet gaan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Het probleem met GPU-projecten is dat ze een duidelijke voorkeur hebben voor 1 type kaart, of gewoon maar 1 type accepteren. Dat maakt het heel lastig om daar een stampede te organiseren, omdat de helft van de koeien werkeloos zou staan toe te kijken. Zodra de GPU-projecten gewoon ongeveer evenveel punten scoren op beide, wordt het wel interessant, maar dat geldt voorlopig maar voor een paar. Primegrid lijkt hier last van te hebben, in de top-100 computers kom ik alleen maar NVidia tegen. GPUGRID accepteert alleen maar NVidias, POEM, Collatz en Milky lijken weer een voorkeur voor AMD te hebben, en zo gaat het voor ongeveer alle projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:06

ongekend41

Division Brabant

Het gras van Docking lijkt dit jaar groener dan dat van de andere projecten, dus het liefst stuur ik mijn koeien daarheen.

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik heb geen voorkeur, maar ga wel meedoen, zover dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik dan maar eens voor een Nederlands project stemmen
ABC@Home

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Arjant2 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:41:

Edit: is het niet handig een bericht te plaatsen op de FP over dit topic? Tot op heden zijn het vooral de Vault-hunters die reageren (logischerwijs ook want die zijn naar verhouding veel vaker op het forum te vinden).
Dit topic staat sinds vandaag op de FP onder Hot op GoT. Voor verdere berichtgeving op de FP zal ik zoals elk jaar weer in overleg treden met de redactie. Tot nu toe hebben we elk jaar met de stampede op de FP gestaan :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:44
SETI@Home

[ Voor 25% gewijzigd door Panzer_V op 09-03-2012 19:08 ]

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:52:
Tsja daar is al een discussie over geweest vorig jaar na de stampede. Dat heeft echter niet een duidelijke conclusie opgeleverd. Een aantal kandidaatprojecten nu (PrimeGrid, RC5-72, Seti, en GIMPS) zijn mogelijk met GPU en CPU waardoor ze minder geschikt zijn als stampedeproject IMO. Als men besluit om voor twee projecten te gaan, één voor enkel de CPU en één voor de GPU, dan kunnen voornoemde projecten met Collatz Conjecture, Milkyway en POEM meedingen als GPU-project.
Er is binnen de Crew expliciet voor gekozen om niet 2 projecten (lees: 1 CPU en 1 GPU) tegelijkertijd te doen, onder andere vanwege alle extra organisatie die daarbij komt kijken. Het staat natuurlijk mensen wel vrij om een GPU client te draaien naast hun CPU terwijl ze meedoen met de stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Als ik zo 't draadje vlug doorlees, heb ik 't idee dat 't ook dit jaar weer geen Seti gaat worden ;)

Mijn voorkeur gaat uit naar een Boinc-project, maar ik moet alle opties nog even aandachtig bekijken. De voor mij bekende projecten zijn allemaal al eens aan de beurt geweest :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubbles schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Er is binnen de Crew expliciet voor gekozen om niet 2 projecten (lees: 1 CPU en 1 GPU) tegelijkertijd te doen, onder andere vanwege alle extra organisatie die daarbij komt kijken. Het staat natuurlijk mensen wel vrij om een GPU client te draaien naast hun CPU terwijl ze meedoen met de stampede.
Ik denk dat dat een discussiepunt is voor de volgende stampede nu, maar tijden veranderen. Er zijn steeds meer projecten die je in staat stellen een GPU-kaart in te zetten. In de meeste gevallen kan zo'n GPU-kaart ergens tussen de 50 tot 250 maal meer werk verzetten dan een CPU-core. Beetje afhankelijk van de hardware combinatie die men heeft en de applicatie. Nu is de stampede traditioneel een CPU-project maar je kan er voor kiezen om er daarnaast ook een GPU-stampede bij te hebben. De laatste hoeft niet perse met subteams gedaan te worden. Wel trekt het mensen die graag hun GPU willen inzetten. Maar één ding is zeker DPC moet met de tijd meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:25
*knip*

offtopic:
Lijkt mij leuk om een keer mee te doen en dit is natuurlijk een mooie gelegenheid. Heeft iemand wat info/howto hoe ik kan beginnen?

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen_ op 15-03-2012 07:03 . Reden: Project maakt mij niet uit. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
SETI@home

Maar 1 april, mooie deadline om m'n superkoe weer levend te krijgen xD (moet nog steeds verder met custom case, maar ja, tijd he...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:10:
[...]

Ik denk dat dat een discussiepunt is voor de volgende stampede nu, maar tijden veranderen. Er zijn steeds meer projecten die je in staat stellen een GPU-kaart in te zetten. In de meeste gevallen kan zo'n GPU-kaart ergens tussen de 50 tot 250 maal meer werk verzetten dan een CPU-core. Beetje afhankelijk van de hardware combinatie die men heeft en de applicatie. Nu is de stampede traditioneel een CPU-project maar je kan er voor kiezen om er daarnaast ook een GPU-stampede bij te hebben. De laatste hoeft niet perse met subteams gedaan te worden. Wel trekt het mensen die graag hun GPU willen inzetten. Maar één ding is zeker DPC moet met de tijd meegaan.
Er is niet gezegd dat GPU projecten per definitie een no-go zijn. Een paar jaar terug was de stampede op F@H, waar, ik meen toen ook al, GPU support voor was (en nog steeds is), om maar even wat te noemen. Waar de crew niet zoveel voor voelt is om voor 2 projecten tegelijkertijd een stampede te doen, of projecten met GPU ondersteuning, maar die een duidelijke voorkeur hebben voor (danwel limitatie op) het chipmerk (NV/Ati). GPU is prima, zolang iedereen er evenveel aan kan hebben. Buiten de stampede om is het volledig eigen keus.
jvleusden schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:55:
[...]

offtopic:
Lijkt mij leuk om een keer mee te doen en dit is natuurlijk een mooie gelegenheid. Heeft iemand wat info/howto hoe ik kan beginnen?
Zodra bekend is geworden welk project de eer heeft een stampede op z'n dak te krijgen, komt er een topic voor waar o.a. dergelijke dingen kunnen worden besproken. Als je al eerder wilt beginnen met een DC project onder de DPC-vlag, raadt ik je aan in te lezen in wat welk project doet, kijken wat je interessant vindt en in een regulier stats-topic van het project waar je wat mee wilt doen (hetzij 1 van de officiëel ondersteunde projecten, danwel een Vault-project) te vragen hoe je de boel moet opzetten. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bubbles op 09-03-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Inderdaad kan je altijd al beginnen, het zogenoemde "testdraaien". De makkelijkste software voor velen (iig voor windows) is een BOINC project. BOINC kan je vinden op http://boinc.berkeley.edu/download.php en daarna kan je een project toevoegen die je leuk vind. Vragen stellen kan altijd maar het beste is om bv. het DC-vault-topic te gebruiken, daar kunnen alle projecten besproken worden zodat je nooit fout zit. ;)

Dit is een stemtopic vandaar mijn doorverwijzing. O-)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bubbles: Twee jaar geleden hadden we Einstein als stampedeproject, die had toen ook al een GPU-applicatie die de zaak wat kon versnellen. Van daarvoor weet ik niet veel. Maar stel dat men nu zou kiezen voor Primegrid. Een persoon raakt enthousiast en zet haar/zijn CPU-resources in en komt erachter dat iemand met een aantal GPU-kaarten duizend maal meer credit kan verdienen. Wat is de lol daarvan? Er zit trouwens een groot verschil tussen werk verzetten en credit verdienen tussen CPU's en GPU's.

Mijns inziens is een stampede op een GPU/CPU-project niet leuk. Maar de tand des tijds is GPGPU-computing. In mijn optiek probeert de Crew halsstarrig vast te houden aan verouderde zienswijzen. Een groepje mensen die door coöptatie zijn geselecteerd en die geen verantwoording afleggen over gedane zaken. Sorry, werd kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
@iconized: ik neem het je niet kwalijk dat je niet inziet dat wij als crew proberen een stampede te organiseren die voor iedereen toegankelijk is. De stampede is bedoeld om een project een boost richting #1 te geven!

Projecten die GPU ondersteunen hebben een scheve verhouding in punten met CPU en dan ook nog eens vaak een scheve verhouding tussen een Ati en Nvidia. Nu zijn wij misschien geen fulltime hardcore crunchers maar wij proberen zeker stampede te organiseren die voor iedereen goed is om aan mee te doen.

Dus dan bedoelen we niet alleen de crunchers die zelf alles goed in de gaten hebben en houden maar ook de toevallige cruncher die denkt "Stampede? Leuk! Daar ga ik aan meedoen!".

PrimeGrid is een officieel DPC-project en er heeft nog geen stampede op plaatsgevonden, vandaar dat dit project te nomineren is. Dit is wellicht een regel uit het verleden maar ja, kunnen we een officieel DPC-project zomaar uit de nominatie wippen? Ik vind zelf van niet ondanks de scheve verhoudingen tussen CPU en GPU.

Ik vind het jammer dat je nu in dit topic zo reageert terwijl er nota bene na de laatste stampede nog een TOPIC gestart is om feedback te krijgen vanuit de Dutch Power Cows. Daar heb ik geen reactie van je gezien. Nu is daar door Digik-oz het punt aangesneden maar zonder verdere reacties is dit één mening. Vergis je niet, tijdens onze vergadering hebben we het zeker over GPU-ondersteuning gehad.

Over coöptatie, tja... Daar reageer ik niet eens op nadat ik het woord zelf even heb moeten opzoeken...

Edit: Einstein, in mijn herinnering... Tijdens de stampede was er inderdaad een GPU-client beschikbaar. Wat ik mij herinner is dat deze zo'n beetje de CPU volledig in beslag nam waardoor hier totaal geen meerwaarde was.

[ Voor 7% gewijzigd door Xaverius op 10-03-2012 00:02 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:40:
@Bubbles: Twee jaar geleden hadden we Einstein als stampedeproject, die had toen ook al een GPU-applicatie die de zaak wat kon versnellen. Van daarvoor weet ik niet veel. Maar stel dat men nu zou kiezen voor Primegrid. Een persoon raakt enthousiast en zet haar/zijn CPU-resources in en komt erachter dat iemand met een aantal GPU-kaarten duizend maal meer credit kan verdienen. Wat is de lol daarvan? Er zit trouwens een groot verschil tussen werk verzetten en credit verdienen tussen CPU's en GPU's.

Mijns inziens is een stampede op een GPU/CPU-project niet leuk. Maar de tand des tijds is GPGPU-computing.
Ik lees je post nu al een aantal keer, maar ik kan er eigenlijk niet echt duidelijk uit krijgen wat je nou wilt. Wil je een GPU-only project? Of wil je 2 stampedes tegelijkertijd voor zowel CPU als GPU? Of wil je juist wat anders?

Zoals gezegd is de crew niet van plan om 2 stampedes tegelijkertijd te organiseren. Een GPU-only project gaat het ook niet worden: genoeg mensen bij DPC die niet een stevige videokaart hebben, dus dan zouden die bij voorbaat al uitgesloten zijn; de crew probeert juist de stampede zo toegankelijk mogelijk voor iedereen te houden, ongeacht welke videokaart ze in hun pc hebben zitten; daarom dus ook het punt wat ik aanhaal over gelijke verdeling.
In mijn optiek probeert de Crew halsstarrig vast te houden aan verouderde zienswijzen. Een groepje mensen die door coöptatie zijn geselecteerd en die geen verantwoording afleggen over gedane zaken. Sorry, werd kwaad!
Ik zie niet in wat er mis is om het zo makkelijk mogelijk voor iedereen te houden, niet zo interessant mogelijk voor een handjevol die-hards. We proberen juist al te vernieuwen door overige Vault projecten toe te staan bij de stampede, waar we voorheen alleen de officiële projecten deden. Verder loop je het risico om met zulke uitspraken de discussie op slot te gooien. Naar mijn mening onverstandig. Bovendien: over wat zou de crew verantwoording moeten afleggen? We zijn geen stichting met een ALV maar zijn slechts een handjevol mensen die af en toe proberen wat extra's te organiseren voor andere mensen die ook een passie hebben voor DC. Nogmaals: niemand is verplicht mee te doen aan de stampede. Als je liever een ander project doet, zal er niemand zijn die je tegenhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat een Amerikaanse uitspraak: "I never voted for this clown." Maar laten we ons nu concentreren op de stampede. I yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Het lijkt mij het beste dat we deze discussie nu laten voor wat hij is. En na de stampede weer een evaluatie topic starten waarin we alles kunnen bespreken en kunnen bekijken hoe we de volgende stampede aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
iisschots schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 01:16:
Het lijkt mij het beste dat we deze discussie nu laten voor wat hij is. En na de stampede weer een evaluatie topic starten waarin we alles kunnen bespreken en kunnen bekijken hoe we de volgende stampede aanpakken.
Ik denk dat het daarvoor al te laat is.Old school (cpu) kauwen is v.w.b. mij verleden tijd. De projecten die niet kunnen of wensen te switchen naar gpu hebben geen bestaansrecht meer. CPU power is verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
  • Laatst online: 02-03 22:21
Ik stem Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Yoyoyo Yoyo yo! Een ondergeschoven kindje dat ook wel wat liefde kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:18

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Ik kom sowieso mee grazen, maar ik moet me nog even verdiepen in de verschillende projecten. Deze lijst ken ik niet zo goed (dus ik mag wel alles stemmen, draai er nog geen een van).

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

Zolang het BOINC is, doe ik mee! :)

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Laatst online: 08:08
Ik stem dit jaar op SETI@home. Ik slinger de koei alvast aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:48

PeaceNlove

Deugleuter

Ik kan me herinneren dat we ooit een keer tijdens een Stampede als stampedeteam naast het officiele project onze GPU's hebben laten stampen op een ander project en daar ook stampedestats voor ons team van hebben bijgehouden. Was erg leuk en op die manier zou je nu natuurlijk ook een Stampede kunnen organiseren.

Verder: Docking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd wel lang duren voordat de stampede weer plaatsvindt; wellicht is het een idee om 2x per jaar een stampede te houden? De ene stampede met CPU's en de andere stampede met GPU's.
Ik weet welke "schade" we kunnen aanrichten op CPU-gebied, maar ik ben ook best wel benieuwd wat DPC kan bereiken op een GPU-only project :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:45:
Ik vind het altijd wel lang duren voordat de stampede weer plaatsvindt; wellicht is het een idee om 2x per jaar een stampede te houden? De ene stampede met CPU's en de andere stampede met GPU's.
Ik weet welke "schade" we kunnen aanrichten op CPU-gebied, maar ik ben ook best wel benieuwd wat DPC kan bereiken op een GPU-only project :Y
I second that.

En dan, ivm temperatuurverschil binnen en buiten, de "mainly cpu Stampede" in maart en de "mainly gpu Stampede" 6 maanden later.

[ Voor 12% gewijzigd door MAB The Frisian op 10-03-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
;(

Is het nu alweer april? Ik wilde mijn koetje een opknapbeurt geven, maar het huidige HW aanbod weet me nog niet te overtuigen hoe die eruit gaat zien. Ik verwacht dat deze pas halverwege tot eind dit jaar gaat komen...

:Z

Maargoed, oude koeien kunnen mooi wat uit de sloot halen terwijl die met iets gespierdere kaken de wei rondcrossen. Dan gaan we volgend jaar wel voor wat meer power.

Ik houd wel van een project met wat praktisch real-world nut, dus Docking it is!

P.S. Is het misschien handig om de links in de TS op te nemen zodat het (voor koetjes die de rest van het jaar op stal staan) makkelijker is een weloverwogen keuze te maken?

Leiden Classical
PrimeGrid
RC-72
SETI@Home

GIMPS
Yoyo
ABC@Home
Cosmology@Home
PSP-PRP (non-BOINC!)
NFS
Docking

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Peregrine schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:07:
[...]

P.S. Is het misschien handig om de links in de TS op te nemen zodat het (voor koetjes die de rest van het jaar op stal staan) makkelijker is een weloverwogen keuze te maken?

[...]
Prima plan. Ga ik doen. :) Fixed. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
SETI@home

[ Voor 28% gewijzigd door secoh op 10-03-2012 18:17 ]

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjelddy1
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Camulos schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:22:
Zolang het BOINC is, doe ik mee! :)
dacht precies hetzelfde :) verder geen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOmax
  • Laatst online: 08-09 22:43
Docking

[ Voor 33% gewijzigd door MOmax op 11-03-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
Vergeet niet je stem in bold te zetten, anders ziet het stemmen-tel-script het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Al een hoop posts hier gemaakt, maar nog niet met onderstaande melding:

Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devino
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:18

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Zelfs zonder het telscript kan ik dit jaar al zien welke kant het op gaat...
Opzich een prima project met boinc (scheelt weer koetjes aanpassen) en medisch dat heeft vaak ook mijn voorkeur.

Voorruit: ook mijn stem voor Docking

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Docking heeft absoluut mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10

GijsW

Koetje!

Lijkt me tof om mee te doen, nog niks geen ervaring mee maar mijn i7 voert veel te weinig uit... Er zijn geen projecten die kunnen helpen met kanker? Of is dat de laatste paar jaren al een keer geweest? Zit alles doorzoeken te zoeken en mij lijkt Docking het mooist om aan bij te dragen.

Er komt nog een uitleg topic over hoe je dpc moet joinen via boinc, voor de noobs? :P

Farming is a way of life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray538
  • Laatst online: 11-09 16:58
Ik doe graag weer mee! Mijn voorkeur gaat ook naar Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 14:31
GijsW schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:20:
Er zijn geen projecten die kunnen helpen met kanker?
World Community Grid (opgezet door IBM) heeft een project dat Help Conquer Cancer heet :) .
Er komt nog een uitleg topic over hoe je dpc moet joinen via boinc, voor de noobs? :P
Is dat een vraag of een mededeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
VictordeHolland schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:25:
[...]

World Community Grid (opgezet door IBM) heeft een project dat Help Conquer Cancer heet :) .

[...]

Voor mijn inieder geval een vraag! ik wil graag mee stampen voor de eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
DPC joinen gaat per project en zal je 9 van de 10 keer op de projectsite moeten instellen door in te loggen met je account wat je daar hebt. Ik verwacht dat dat bij docking niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
klopt, werkt bij docking precies hetzelfde. Gewoon docking als een nieuw project kiezen in boinc en dan ga je vanzelf naar de projectpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Laatst online: 12-09 13:04
Docking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 koetjes klaar staan voor Docking !! :)
(Phenom II X6, Phenom II X3 en een Q6600, the more the merrier :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Helaas alleen een i3 2100. Deze wordt hopelijk als Ivy uitkomt door de 3770K vervangen! zal helaas nog even duren, maar deze jongen mag dus zijn 4 threats gaan laten slingeren, inmiddels aangemeld bij Docking en DPC gejoined! Moet er verder nog iets gebeuren? Me=Ready!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Docking Gezien de berichten wijzig ik mijn stem naar een Nederlands project: ABC@Home . Maar misschien verander ik nog wel naar SETI als de WU's daar te doen zijn.
Correlizer lijkt me ook wel aardig indien die tijdig in de Vault wordt opgenomen.

Eens met Edek hieronder. CPU maart, GPU Oktober ofzo.

[ Voor 131% gewijzigd door EektheMan op 14-03-2012 19:16 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
Ik ben nu bezig mijn werk af te bouwen op mijn machines.
Helaas heb ik geen dedicated koeien, maar zal ik ze wel 24 uur per dag laten proberen te draaien.
DIt zijn mijn koeien:
-Pentium Dual-core 2,8 Ghz
-Phenom X6 3,3 Ghz
-Turion 64 x2 2,0 Ghz
-i3 Dual core 2,0 Ghz
Kijken of ik nog wat meer kan vinden :P ...

Ik ben het trouwens ook eens om 2 stampedes te houden. We moeten er wel voor zorgen dat stampedes exclusief blijven, anders wordt het weer iets normaals en dat willen we niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Edek op 11-03-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10

GijsW

Koetje!

VictordeHolland schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:25:
[...]

[...]

Ja dat was inderdaad een vraag. Heb totaal geen idee hoe het precies in elkaar steekt... En World Community Grid is een project waar jullie in de laatste vijf jaar al hebben lopen stampen?

Farming is a way of life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10-2023
Docking :)

In the end nothing really matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Ik vraag me eigenlijk af of er bij de criteria ook wordt gekeken of een bepaald project de "Stampede"-workload aankan? Een project welke zo-nu-en-dan een paar wu's beschikbaar heeft lijkt mij niet echt geschikt voor een Stampede...

Ik kom hier op omdat Docking@Home momenteel (al) zonder wu's schijnt te zitten?

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Die vraag is gesteld en op antwoord wordt gewacht. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Heeft Smoking zijn scriptje al uit de mottenballen gehaald?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
http://linuxminded.nl/dpc/stampede-votes/

Gezien het weer allemaal CPU projecten zijn, boeit het me niet waar we terecht komen (ik doe alleen CPU-only). Wel even kijken of er weer wat te regelen valt voor leuke stat postings. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Paprika op 12-03-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ben bang dat docking het niet aan gaat kunnen. Werk is niet bepaald in overvloed aanwezig, sterker nog, momenteel geen werk beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 12-03-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:09
De WU-generator staat momenteel uit, volledig gepland. De vraag is door de crew gesteld of docking een stampede aan kan in april, mag duidelijk zijn dat ze dan de WU-generator in april aan zullen moeten laten staan.

Laten we even afwachten wat de admins van Docking er van vinden.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Dat het gepland is oke, maar dat bericht is van 25 feb. Inmiddels zijn we 3 weken verder en nog steeds offline, vandaar mijn opmerking.
Maar inderdaad afwachten wat de admins zeggen. Zou een mooi project zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

iisschots schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:58:
[...]Dit topic staat sinds vandaag op de FP onder Hot op GoT.
Maar om bij Hot op GoT te blijven staan moeten hier natuurlijk wel voldoende berichtjes geplaatst blijven worden toch?

Ik zie dit topic nu iig niet op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
Wat beter werkt om op de FP te komen (op een plaats waar ook iedereen naar kijkt) is goed slijmen met de redacteuren daar. Misschien als we het echt goed doen, kunnen we ook bij de Reviews & Features terecht komen! ( :z -dreams on- :z )

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
De meeste drooooomen zijn bedrog, maar als het aan ons ligt komt die FP-note er toch :P
(hangt af van de FP-admins uiteraard, maar we're trying :) ps, vergeet niet om ook vrienden etc alvast te vertellen wat die maffe programmatjes @ computer doen, dan weten ze alvast waar ze met vragen terecht kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Correlizer ?

"en het niet overzichtelijk laten worden met verschillende discussies!"

Of ON ?

Moet eerst maar eens zekerheid vwb de contimuïteit van de aanvoer tijdens een Stapede zijn voordat ik stem.
Zit nu (redelijk) lekker op D@H (even niet dus) en MW@H dus wacht rustig af wanneer daar zekerheid over bestaat.

[ Voor 131% gewijzigd door MAB The Frisian op 12-03-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
VERZOEK: gaarne de posts hier even hoofdzakelijk te houden voor het stemmen op een stampedeproject en het niet ONoverzichtelijk laten worden met verschillende discussies! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 12-03-2012 18:40 . Reden: Damn, die jellebaris is scherp! ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebaris
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08 02:42
Xaverius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:47:
VERZOEK: gaarne de posts hier even hoofdzakelijk te houden voor het stemmen op een stampedeproject en het niet overzichtelijk laten worden met verschillende discussies! :)
Onoverzichtelijk dan toch zeker? :9

Docking met mijn flitsende dualcore amd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
Wanneer zullen de sub-teams worden gemaakt? Het lijkt me namelijk dat de strijd voor Docking@Home allang en breed gewonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Wanneer het project gekozen is zal er een topic gevormd worden waar de teams gemaakt kunnen worden. En wie zich bij welk team wil aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Het stemmen sluit in de nacht van 14 op 15 maart. 15 maart zelf komt er dus een topic om teams samen te stellen. Nog 2 dagen geduld dus. Theoretisch kan er nog een hoop veranderen in de stemmen. Al was het maar omdat er een kans bestaat dat docking niet voldoende WU's zou kunnen leveren. Maargoed, die vraag staat uit bij de admins van docking en hopen we dus zo snel mogelijk antwoord op te krijgen.

[ Voor 1% gewijzigd door Bubbles op 12-03-2012 22:21 . Reden: maart. geen april. natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik hoop dat je maart bedoeld, anders kunnen we nog lang stemmen en beginnen we niet 1 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
wtf. ik slaap. ofzo. :/ Toen ik begon me typen, wilde ik eerst al december neerzetten... :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

hansR

koffie zwart graag

Hoeft eigenlijk niet meer voor het stemmen, maar Docking heeft mijn voorkeur

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Ik vond het zelf een lastige keuze omdat ik ook graag medische projecten ondersteun. Nu die al genoeg punten heeft wil ik graag mijn stem uitbrengen op een Nederlandsch project, ABC@home

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Als Docking onverhoopt toch niet door mocht gaat wil ik wel opnieuw stemmen!
(sorry voor de SETI fans, daar zal ik niet op stemmen)

[ Voor 26% gewijzigd door JDVB op 13-03-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mijn stem gaat naar:ABC@home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik zie Yoyo ook in het lijstje staan. Is dat niet een beetje vreemd? Yoyo is een wrapper-project voor een aantal non-BIONC projecten. Mocht Yoyo gekozen worden (erg kleine kans momenteel) dan concurreren we bijvoorbeeld op OGR-27 met onszelf. Dat lijkt me niet de bedoeling?

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOmax
  • Laatst online: 08-09 22:43
JDVB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:35:
Als Docking onverhoopt toch niet door mocht gaat wil ik wel opnieuw stemmen!
(sorry voor de SETI fans, daar zal ik niet op stemmen)
Ja, dat voorbehoud wens ik ook te maken. Indien we voor de sluitingsdatum géén positief bericht hebben (betreffende garantie voldoende WUs) van Docking, dan wil ik m'n stem veranderen. Bv in PSP of ABC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 05:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Docking spreekt het meeste aan, mocht dat niet gaan lukken dan graag een nederlands project zoals Leiden Classical of ABC@home.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik kan niet helemaal wachten dus heb niet zo heel stiekem alvast een WUtje geproefd.
En die smaakt naar heel veel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
Als Docking niet mogelijk is i.v.m. Workunit's denk ik dan dat ik voor Cosmology@Home ga, omdat er daar makkelijk terrein te winnen is.
Pagina: 1 2 Laatste