Paprika schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:13:
Je zou het natuurlijk juist op die manier kunnen doen om het extra leuk te maken (voor non-DPC teams). Op de laatste dag van de stampede beginnen de meesten al snel met afbouwen. Als je dan met een groep mensen begint te sparen, denken de andere teams dat we eindelijk gestopt zijn en dat ze de schade kunnen gaan inhalen, om dan 2 weken later nog eens een (aanzienlijke) klap uit te delen.
Zou ook zeker leuk zijn.
Over of de punten direct uitgedeeld zullen blijven worden, ik vraag me af, gebruikt D@H eigenlijk wel een systeem waarbij een ander jouw resultaat moet narekenen? Resultaten worden daarvoor naar mijn idee nu al te vlug toegekend. Iedere WU is precies even groot en ze duren op een paar seconde na even lang.
Dat is toch redelijk anders dan bijvoorbeeld mc.
600K per dag op D@H versus 1.5M op mc. Dan nog staat de verhouding van tijd tot punten toegekend worden totaal niet in verhouding tot totale output.
Al heb ik zo het idee dat punten op D@H redelijk wat makkelijker te verdienen zijn dan op mc
Over WU's op OSX, is dat voor X86/64 of PowerPC? Als PowerPC dan minder boeiend, als X86/64 dan wellicht toch een ander project pakken? Ik heb hier ook een paar oude koeien staan die geen WU's krijgen, oude winXP bakkies met AMD 2800+ etc. die vorig jaar met de stampede al niets te doen kregen. Die probeer ik nu al niet eens uit.
Is er voor OSX geen alternatief om toch WU's te kunnen krijgen?
[
Voor 10% gewijzigd door
JDVB op 14-03-2012 15:53
]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!