"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
id: 52138
Stop me maar in Docks Ouwe
[ Voor 57% gewijzigd door Goozer op 28-03-2012 19:35 ]
Hmm, steeds stampedeteamloos nog ik ben.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
[ Voor 7% gewijzigd door Camulos op 28-03-2012 21:23 . Reden: Fixed that typo ]
Not just an innocent bystander
Edit: TDK? Hmm, die SA-X cassettes van vroeger...

[ Voor 65% gewijzigd door Xaverius op 28-03-2012 22:38 ]
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
mmmmh had de fles vast toch maar zelf ook even slokje genomen jammie

[ Voor 40% gewijzigd door amberjr op 28-03-2012 21:52 ]
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Verwijderd
Ja ,Xaverius schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:17:
Whiskey? Ik ben eigenlijk meer een man van de whisky!
Edit: TDK? Hmm, die SA-X cassettes van vroeger...
[afbeelding]
Die waren super dus kom bij ons de innovatie proeven die TDK ook vandaag nog biedt proeven!
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Los Alcoholicos~Xaverius
ID: 51760
Stop de verwelking!
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
hmz, de mooie fles whisky heeft dus niet geholpenXaverius schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:07:
Gooi mij maar in Team Dockende Koeien
Los Alcoholicos~Xaverius
ID: 51760
[ Voor 99% gewijzigd door DukeBox op 30-03-2012 22:30 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
User: Marcel
Id: 34807
Team: Docks Ouwe
Danku!
User: Vloerdeel
UserID: 52052
Team: Team Dockende Koeien
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Voor jou en heel veel meer koeien natuurlijk wel!Evo155 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:18:
Hoop dat er nog een plekje over is bij Team Dockende Koeien
User: MuseFan
UserID: 53168
team: Overdose Docking
Verwijderd

In TDK missen we nog:
grass460 - [DPC]Division_Brabant~grass460 - 52073 en
Xaverius - Los Alcoholicos~Xaverius - 51760
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 17:49 ]
User id: 52057
graag in :Docks Ouwe
User: Elrond
id: 52213
Welkomflying_pizza schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:53:
User: Flying_pizza
User id: 52057
graag in :Docks Ouwe
Nog 1 dagje om in ons teampje te komen. U zijt allen gewaarschuwd!
Verwijderd
Welkom bij de jagers ElrondElrond-NL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:26:
Schrijf mij maar bij de Vault Hunters bij
User: Elrond
id: 52213

In de eerste post kun je zien wat de huidige verdeling is.. qua members loopt (na FoKschaap) Vault Hunters het meest achter, maar Overdose Docking lijkt het minste power te hebben
Na m'n koe tig jaar in de stal te hebben gelaten, wil ik hem toch maar weer eens de wei in sturen.
Welk team wil er nog een oude koe bij hebben (niet in een sloot gelegen)?
digifiel - 53218
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Feralio
53214
Vault Hunters.
Uiteraard nog steed het standaard geneuzel met geen werk krijgen, maar ik neem aan dat dat met een halve dag wel weer goed komt ofzo...
Eigenlijk heb ik geen voorkeur qua team, maar ik zag een lekkere bak koffie voorbij komen en dat gaat er op de vroege morgen wel in... dus doe maar team Overdose Docking
TheFly: 53217
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:02:
hoe zie ik mijn nummer?

http://docking.cis.udel.edu/account/
Hoi vliegje!The_Fly schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:51:
Net op tijd, die FP... deze ex-switcher wordt ook maar eens wakker en zoekt weer eens een boinc client op.
Uiteraard nog steed het standaard geneuzel met geen werk krijgen, maar ik neem aan dat dat met een halve dag wel weer goed komt ofzo...
Eigenlijk heb ik geen voorkeur qua team, maar ik zag een lekkere bak koffie voorbij komen en dat gaat er op de vroege morgen wel in... dus doe maar team Overdose Docking
TheFly: 53217

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Oost west, 127.0.0.1 best!

Net zijn er toch twee workunits binnen gekomen en begint mijn server voorzichtig met werken. Mijn PC heeft helemaal nog niets, maar met een beetje geduld komt er vanzelf werk binnen.
3
2
1
!
Go!
ID: 53249
Zou natuurlijk ook leuk zijn als iedereen die via de frontpage mee doet een nieuw team start, iets als T.net Docking Front o.i.d.
[ Voor 135% gewijzigd door DukeBox op 31-03-2012 11:19 ]
53259
Overdose docking
Als er nog steeds plek is
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
id: 53254
Vault Hunters aub
"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett
Nou HoaHong , welkom dan bij de VaultHunters!HoaHong schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:13:
Okee... wie het eerste is, mag mij toevoegen aan zijn groep!!
3
2
1
!
Go!
ID: 53249
OS win 7 x64
Ik kan morgen namelijk niet meer bij deze pc's tot donderdag, dus ik hoop dat ze het dan wel gaan doen, anders zou het beetje zonde zijn
Oost west, 127.0.0.1 best!
Nah, FoK is een wat speciaal team, daar mag iedereen hoe dan ook nog bij na de start (en niet iedereen leest t.net op zaterdag en zondag). Dus bij deze heb ik Hoa Hong bij VH gezet.Pyrus schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:26:
Too slow Momax, Duke heeft hem al geclaimd voor fokschaap!
Overigens staat iedereen ook nog vrij om zijn/haar team te wijzigen (kan ik doen, maar ook zelf via de member page op http://dah.qik.nl/stampede.php) maar echt sjiek is dat niet
in principe zal de client zelf taken bijhalen indien ze beschikbaar zijn. Tijdens het proefdraaien is er al eens gemerkt dat er momenten zijn waarop er geen taken beschikbaar zijn. Ze komen in batches. Maar het lijkt erop dat er werk voldoende moet zijn voor iedereen
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Ik heb die error zelf nog nooit gezien, maar controleer even of je geen maffe tekens hebt in de naam van de map. Dus alleen letters, cijfers, spaties en _-Kaasbroodje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:27:
Krijg bij het installeren van boinc error 1324, directory programfiles contains invalled charecter. Iemand daar een snelle fix voor? aangezien ik hem niet eens in die map installereer.
OS win 7 x64
Dat is wat ik er zo uit af kan leiden.
Je kunt inderdaad nu ook al werk ophalen en uitrekenen. Je krijgt er dan natuurlijk ook punten voor, maar slechts de punten die worden toegekend tussen 1 april 00:00:00 en 30 april 23:59:59 tellen mee voor de stampede. En de client haalt ook vanzelf nieuw werk op en stuurt gedane zaken weer terug.geerttttt schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:28:
Hm ok, dus ik moet hopen dat hij vanzelf werk krijgt? maar dat kan vandaag dus al? Tellen die stats dan niet mee voor het totaal voor de wedstrijd dan ofzo?
Ik kan morgen namelijk niet meer bij deze pc's tot donderdag, dus ik hoop dat ze het dan wel gaan doen, anders zou het beetje zonde zijn
Je kunt natuurlijk nu al beginnen te rekenen en dingen pas de eerste opsturen. Dat deden we in days of old wel vaker bij projecten, lang sparen en dan alles er uit gooien. Dat zijn zogenaamde mega flushes. Bij een stampede wordt dat echter absoluut niet gewaardeerd, aangezien het de competitie aardig omzeep kan helpen.
Heb alle 3 de vakken ingevuld.. iemand meer info?
Ons topic is hier te vinden
[Stampede] Overdose Docking Team Topic
Ben je nog niet aangesloten bij een team, join ons dan nu!
Die foutmelding gebeurd inderdaad zo af en toe.jaip schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:42:
Oke installatie van het programma zelf lukt goed, nu moet ik een gebruikersnaam opgeven op de site van Docking@Home en hier gaat ie mis.. "There was an error with the BOINC wizard. Please fill the entire form."
Beste kan je gewoon even naar de Docking site gaan, inloggen rechtsboven met de inlog die je net gemaakt hebt, dan krijg je vanzelf weer het formulier te zien. Zo niet, dan ga je naar je account page en kan je daar alsnog een team kiezen en de rest van je gegevens aanvullen.
Als je daarna dan ook hier je ID even doorgeeft en Overdose Docking als subteam doorgeeft dan komt het zeker goed!
[ Voor 25% gewijzigd door Arjant2 op 31-03-2012 11:46 ]
53243
Vault Hunters a.u.b.
User ID 53216
Overdose Docking graag
Ik krijg geen werk ?
Dit had ik ook vanochtend. Vervolgens een half uur rondgeklikt op die site en niks verder gekomen. Op een gegeven ogenblik zag ik in de BOINC client dat het project wel was toegevoegd, maar niet met mijn opgegeven Username maar onder mijn voornaam (die ik op de Docking site nooit heb opgegeven, dus ws doorgestuurd door de BOINC client?). Dan maar ingelogd op de Docking site, en in Mijn Account de naam aangepast. Nu is het goed.jaip schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:42:
Oke installatie van het programma zelf lukt goed, nu moet ik een gebruikersnaam opgeven op de site van Docking@Home en hier gaat ie mis.. "There was an error with the BOINC wizard. Please fill the entire form."
van de Docking site > News: http://docking.cis.udel.edu/zero_cool89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:52:
zero_cool89
User ID 53216
Overdose Docking graag
Ik krijg geen werk ?
wu generator temporarily off
Feb 25, 2012 20:19 EST
We are working on the set of work-units to distribute and are temporarily suspending the wu generator. All the other deamons are on, results are collected, and credits are given! More soon ...
Mischien is dat het probleem?
Tuurlijk mag dat! Vandaag nog althans. Morgen zijn de regels gewijzigd en kan het waarschijnlijk niet meer.
Welkom!
Werk wordt in batches aangemaakt, dus binnen een half uurtje zou je genoeg werk moeten krijgen.zero_cool89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:52:
zero_cool89
User ID 53216
Overdose Docking graag
Ik krijg geen werk ?
En top dat je voor Overdose Docking hebt gekozen, welkom!
Blijkbaar is de instelling dat alle units uit de buffer worden uitgegeven en de generator vervolgens aanslaat voor nieuwe units. Heel eventjes geduld dus, werk komt er aan.lordsnow schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:57:
[...]
van de Docking site > News: http://docking.cis.udel.edu/
wu generator temporarily off
Feb 25, 2012 20:19 EST
We are working on the set of work-units to distribute and are temporarily suspending the wu generator. All the other deamons are on, results are collected, and credits are given! More soon ...
Mischien is dat het probleem?
Die melding op de Docking site is al oud, hadden ze beter kunnen verwijderen.
[ Voor 51% gewijzigd door Arjant2 op 31-03-2012 12:01 ]
Maar als je je buffer instelt op een halve dag tot een dag loopt je buffer vanzelf vol.
Ah, ik dacht dat dat automagisch zou gebeuren waneer iemand mij zou toevoegen aan zijn/haar team. Ik zal mij alsnog even toevoegen bij team DPC.DukeBox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:56:
Klopt, wanneer je in de cliente aangeeft 'new account' maakt ie ook automatisch je Docking@Home account aan voor de site. Het enige dat dan nog moet gebeuren is even lid worden van het Dutch Power Cows team.
//edit: done!
DankMOmax schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:01:
Welkom lordsnow bij de groep... Je weet de weg naar ons topic...
id: 53286
graag toevoegen aan de grootste underdog
t.a.f.k.a. andy4fun
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Ik begreep dat ik mij na middernacht nog wel kan aanmelden maar geen vrije keuze heb van het team? Vind ik persoonlijk geen probleem, ik doe graag mee voor het goeie doel
"Find what you love and let it kill you"
Sorry Duke, ik beloof dat ik het volgend jaar duidelijker zal doen.DukeBox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:14:
[b]Om nog even terug te komen op de keuze van een team, ik heb echt niet de tijd om alle posts door te spitten wie als eerste iemand 'binnensleept' [...]
Kun je me nu alsnog toevoegen aan Docks Ouwe.
naam: Gozer
id: 52138
(Maar ik vraag me stiekem af of je er ook overheen zou hebben gelezen als ik me had aangemeld voor Overdose
Unable to connect to database - please try again later Error: 1040Too many connections
Ik denk dat we iets te goed bezig zijn
Ik denk dat hij het wel trekt als iedereen eenmaal een buffertje heeft, echter op dit moment komt er werkelijk een enorme lading koeien bij die allemaal werk willen.
JE kan je altijd even handmatig aanmelden op de docking site en profiel aanmaken. Zodra je thuis ben kan je dan je boinc aan dat account aanmelden. Dan kan je nu nog een team kiezen!M-Opensource schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:11:
Ik las zojuist het artikel op de frontpage en wil erg graag meedoen, ik ben echter vandaag de hele dag van huis, dus het lukt niet om mij vandaag nog aan te melden.
Ik begreep dat ik mij na middernacht nog wel kan aanmelden maar geen vrije keuze heb van het team? Vind ik persoonlijk geen probleem, ik doe graag mee voor het goeie doel
[ Voor 62% gewijzigd door Arjant2 op 31-03-2012 12:16 ]
Dat moet je toch even zelf aangeven.. qua members en performance staat FoKSchaap er schijnbaar wat minder voor maar daar mogen members altijd nog joinen (valt buiten alles behalve de top 3 regel).Andy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:11:
accountnaam avs2000
id: 53286
graag toevoegen aan de grootste underdog
Maar verder is er niet echt iets van te zeggen aangezien veel members nog niet 100% draaien (pas vanaf morgen). Kijk je alleen naar vandaag, dan is het qua members Vault Hunters en qua performance Overdose Docking.
Vanaf morgen staat alles behalve de top 3 nog open, maar als je nu aangeeft waar je in wilt komen dan zet ik je in het team zodra je je ID weet.M-Opensource schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:11:
[ Voor 32% gewijzigd door DukeBox op 31-03-2012 12:19 ]
Bijnajaip schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:20:
Weet niet juist hoe dit werkt, maar zal maar zoals iedereen doen?
[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 31-03-2012 12:21 ]
hier ook zo'n nieuweling. Volgens mij heb ik de client in ieder geval goed geïnstalleerd op mijn linuxbak. Nu nog even een account aanmaken....jaip schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:20:
Weet niet juist hoe dit werkt, maar zal maar zoals iedereen doen?![]()
Acc: Jaip
ID: 53276
mmmm, ik lees dit:
Nu heb ik versie 6.10.59 dus heb ik een url nodig om het juiste project te attachen ?!NOTE: If you use BOINC version 5.2+ with the BOINC Manager, don't use this form. Just run BOINC, select Attach Project, and enter an email address and password.
[ Voor 29% gewijzigd door Snowmiss op 31-03-2012 12:24 ]
Je vergat te schrijven dat je de VaultHunters wilde joinen! Welkom bij de groep?jaip schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:20:
Weet niet juist hoe dit werkt, maar zal maar zoals iedereen doen?![]()
Acc: Jaip
ID: 53276
Accountnaam: VSteeman
ID: 53308
De snelste die mij wil? hahahDukeBox schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:21:
[...]
BijnaJe moet er alleen nog even je gewenste 'stampede team' bij vermelden.
[ Voor 133% gewijzigd door phosporus op 01-02-2021 14:15 . Reden: a ]

Join "Team-Orange" en help ons om de gemene Vault Hunters van de 1e plek te verdrijven!
Ja goedMOmax schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Je vergat te schrijven dat je de VaultHunters wilde joinen! Welkom bij de groep?
Je kunt gewoon de url van het project invoeren (http://docking.cis.udel.edu/) of, iig in windows, in de GUI bij attach project docking selecteren.Snowmiss schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:22:
[...]
hier ook zo'n nieuweling. Volgens mij heb ik de client in ieder geval goed geïnstalleerd op mijn linuxbak. Nu nog even een account aanmaken....
mmmm, ik lees dit:
[...]
Nu heb ik versie 6.10.59 dus heb ik een url nodig om het juiste project te attachen ?!
Account: Kard
ID: 53293
Ik zou me graag willen aanmelden voor Docks Ouwe.
[ Voor 12% gewijzigd door Kard op 31-03-2012 12:30 ]
Ik zie me er nog niet tussen staan, is dat normaal?Kaasbroodje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:20:
Rick Pistorius
53259
Overdose docking
Als er nog steeds plek is
Welkom held!Kard schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:28:
Ik zou me graag willen aanmelden voor Docks Ouwe.
We zullen je t-shirt binnenkort met de post verzenden

Ik kan nu niet op de stats site komen, maar in de team stats zou je moeten staan http://docking.cis.udel.e...eam/display.php?teamid=46Kaasbroodje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:29:
Ik zie me er nog niet tussen staan, is dat normaal?
Venator
53289
Zal in ieder geval een i7 2600 mee laten zoemen voor Vault Hunters
En nog even kijken wat ik hier nog meer rond heb zwerven
Edit nog een E6750 er bij dan..
[ Voor 7% gewijzigd door Venator op 31-03-2012 12:49 ]
Verwijderd
Ik zou als Stampede-team graag bij Fokschaap willen.
SeanFerdi
53315