Nee, ik ben GEEN hobbit...
Pssst:
Neemt niet weg dat we nog meer mensen in ons team willen. Je krijgt gratis team-buttons (met DPC-tattoo):
[ Voor 66% gewijzigd door Paprika op 16-03-2012 23:08 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Ik zie het er nog niet bijstaan, en wel al andere van er na, dus nog een keer proberen.jvroosmalen schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:27:
[DPC]Jarno
id:40559
sluit zich aan bij de Vault Hunters.
User ID
27077
bij overdose docking graag
ongekend41
User ID 52137
nope
Ah! Een Belgisch teamVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:57:
De Stampede is niet leuk en gezellig, de Stampede is een huiveringwekkend fenomeen, waarbij wij onze mede-DC-ers in de wereld laten zien waar een klein land groot in kan zijn.
Username: EekTheMan
ID: 51952
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Als ik erbij mag
[DPC] hansR
Userid: 5951
(help!)
[ Voor 4% gewijzigd door secoh op 17-03-2012 07:56 ]
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Inmiddels heeft Overdose Docking ook een eigen topic :: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1495406
Nog andere koeien die zin hebben in een overdosis melk?

Stampede Team Overdose Docking
Not just an innocent bystander
Ik gebruik wel boinc 7.0.3 zal dat er mee te maken kunnen hebben? Kan iemand checken of dat het oplost?
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Verwijderd
Geef toe aan je instinct, ga voor de jacht!
@Devino: Als je echt wilt chillen met een ultra grote portie melk.. kom dan gewoon genieten bij Overdose Docking.
Verwijderd
Echte bikkels gaan voor een mals en sappig stuk [H]ertebout
--> Ik hoop echt dat de jachtgroep van [H]ard|OCP in april vollop meedoet op D@H, dan kunnen we ze eens de ware kracht van DPC laten ervaren
God does not play dice
Dockende Koeien
51776
[dpc](ex) Casema slachtoffers / dpc_kluizenaar
[ Voor 37% gewijzigd door Camulos op 17-03-2012 10:41 ]
Ik heb 6.12.34 x64, lijkt de laatste te zijn? Zal het eens proberen.DPC_groenlo schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 09:03:
toch wel vreemd, ik heb een E8400 met win7 64bit en heb, tot nu toe, nergens last van.
Ik gebruik wel boinc 7.0.3 zal dat er mee te maken kunnen hebben? Kan iemand checken of dat het oplost?
Als er meer mensen problemen hebben is een apart topic wellicht een optie?
[ Voor 3% gewijzigd door secoh op 17-03-2012 11:41 ]
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
de nieuwste Beta is 7.0.20
http://boinc.berkeley.edu/download_all.php
Psst:
Docks Ouwe! heeft nog een aantal van de meest luxe stallen ter beschikking.
[ Voor 32% gewijzigd door Paprika op 17-03-2012 11:52 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
D.H.C.P.
Docking Helps Cows Performing
D.P.C.H.
Docking Power Cows Hunters
[ Voor 33% gewijzigd door devino op 17-03-2012 12:34 . Reden: een betere verzonnen ]
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Over welk ID hebben we het steeds? (Excuses als dat een domme vraag is... Er komen namelijk zoveel ID's voorbij bij DC projecten.) Dan kan ik mijn ID ook toevoegen.
EDIT: User ID: 51841
[ Voor 6% gewijzigd door mrfu op 18-03-2012 20:41 . Reden: ID toegevoegd ]
Nee, werkt hier ook niet. Ook niet met de 32-bits BOINC versie.Paprika schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:52:
Dat was voor mij ook geen (werkende) oplossing. Het lijkt echt hit-en-mis te zijn met Core2Duos.
Helaas, geen stampede voor mij dit jaar..
@ mrfu,
[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 17-03-2012 14:01 ]
Jaaa.. maar het is mijn main pc. Ik kan ook XP in een VM draaien, maar dat zet geen zoden koeien aan de dijk.Paprika schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:00:
Je zou een LiveCD kunnen draaien met Linux.
@ mrfu,
Stom project
Docks Ouwe
naam: APCIII
User ID: 52061
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Goeie zet!mrfu schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:38:
Ik zou me graag willen aansluiten bij Docks Ouwe! als dat mag.
Over welk ID hebben we het steeds? (Excuses als dat een domme vraag is... Er komen namelijk zoveel ID's voorbij bij DC projecten.) Dan kan ik mijn ID ook toevoegen.
PeaceNlove
UserID: 36737
We zijn losPeaceNlove schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:48:
Docks Ouwe lijkt me leuk
PeaceNlove
UserID: 36737
Overdose Docking is het team waar je graag lid van wil worden dit jaar!
Op de pagina van docking@home -> My Account -> het getal achter "User ID Used in community functions"mrfu schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:38:
Ik zou me graag willen aansluiten bij Docks Ouwe! als dat mag.
Nick:
[DPC]Division_Brabant~Itsalwaysme
ID:
52212
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Ik heb je toegevoegd welkom!itsalwaysme schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:23:
mijn bijdrage wordt gedoneerd aan Team Dockende Koeien
Nick:
[DPC]Division_Brabant~Itsalwaysme
ID:
52212
Gamertag for Xbox: R0SSI
Zal eens zien of ik Dotsch als VM kan draaien.
Name Secoh
ID 51711
Naam: moenlaka
ID: 52288
Ik heb je erbij gezet. Welkommoenlaka schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:11:
Ik wil graag Dockende Koeien joinen.
Naam: moenlaka
ID: 52288
Ik gok dat erover heen gelezen isR0SSI schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:34:
Ik zou wel graag bij het team van Vipeax, Docks Ouwe, willen. Zal eerst even kijken hoe ik me aanmeld enzoDan zet ik hier wel even mijn gegevens neer.
Hierbij mijn gegevens:
Name: Grutte Pier [Wa Oars]~R0SSI of R0SSI
USER ID: 52135
name: hjvg
zou graag in FOKschaap willen als het kan vorig jaar goed bevallen
Name: MF Aurelius
User ID: 52310
In the end nothing really matters.
Dank je VictordeHolland!VictordeHolland schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:10:
Op de pagina van docking@home -> My Account -> het getal achter "User ID Used in community functions"
Ik heb laatst wat statistics gedaan en dan vliegen de User ID's, CPID's, Weak Keys, etc. je om de oren!
Vandaar dat ik het even zeker wou weten
Verwijderd
white_panther
52342
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Naam: [DPC]DeApen~Grandmasg
id: 52354
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
De beste keuze natuurlijk!Grandmasg schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:13:
Team Dockende Koeien
Naam: [DPC]DeApen~Grandmasg
id: 52354
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Team: Overdose Docking
Naam: Pentetic
Nummer: 52371
Pentetic, Wouter en synoniem
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Naam: DennisM6
Nummer: 51712
Naam: Los Alcoholicos~jpiwf
I.d.: 49833
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Nummer: 52208
Nummer: 52399
Team: FOKschaap
Een dag niet gedocked == een dag niet geleefd
Dus join je Overdose Docking
Sta je er niet tussen, check dan eerst of je al eens punten hebt ingezonden (anders kom je niet in de stats database voor).
[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 19-03-2012 23:10 ]
Naam: [DPC]Jaac
Nummer: 51879
Team: Team Dockende Koeien
Nummer: 52404
Team: Vault Hunters
Ik gooi mijn gigantische amd dualcore in de strijd
[ Voor 35% gewijzigd door jellebaris op 19-03-2012 21:38 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Wut? Een AMD dualcore? Uit welk oud konijnenhol kom jij dan uitstampen?jellebaris schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:36:
Naam: NGS~Dropshot
Nummer: 52404
Team: Vault Hunters
Ik gooi mijn gigantische amd dualcore in de strijd
Weinig actie tegenwoordig meer bij de alcoholisten, DigiK-oz gaat onder zijn eigen naam verder, Mobster, thekip en scorpionv draaien zonder al te veel drankmisbruik gewoon rustig door, jpiwf zien we soms hier nog en draait wel nog actief, net als ik. De tijd dat er hele fusten op een avond doorgingen liggen eventjes achter ons...Cow_tipping schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:41:
Xav, ga die alcoholisten van jullie eens wakker schudden. Die zullen nu toch onderhand wel bijgekomen zijn van het weekend?
Overigens, een crewteam, daar zijn we het als crew nog niet unaniem over.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Overigens Team Dockende Koeien verwelkomt ieders koetje. Daar ieders koe op Docking, een dockende koe is, kunnen we met deze briljante strategie gewoonweg niet verliezen. Ook gevraagd: Ene grootgrutter.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 22:38 ]
there, i fixed itXaverius schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:11:
[...]
Wut? Een AMD dualcore? Uit welk oud konijnenhol kom jij dan uitstampen?
[...]
Weinig actie tegenwoordig meer bij de alcoholisten, DigiK-oz gaat onder zijn eigen naam verder, Mobster, thekip en scorpionv draaien zonder al te veel drankmisbruik gewoon rustig door, jpiwf zien we soms hier nog en draait wel nog actief, net als ik. De tijd dat er hele fusten op een avond doorgingen liggen eventjes achter ons...
Overigens, een crewteam, daar zijn we het als crew nog niet unaniem over.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
* JDVB probeert Dukebox binnen te lokken met vers gras.
't was vorig jaar natuurlijk helemaal top in hetzelfde team!
En zelfs zonder die superboerderij, blijft de Duke volgens mij een gigant om rekening mee te houden.
[ Voor 15% gewijzigd door JDVB op 20-03-2012 17:33 ]
Helaas, geen nieuwe speeltjes voor Lasermen en Visionmaster.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Overdose Docking is natuurlijk het team waar je bij wil horenray538 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:06:
Leuk! Ik doe weer meeIs er nog een team dat behoefte heeft aan een extra grazer?
50636
Plak mij maar ergens bij voor aanvang Stampede.
Zie dat ik al geplaatst ben, is prima.
[ Voor 16% gewijzigd door MAB The Frisian op 20-03-2012 21:45 ]
TDK? Dat zijn toch die knakkers die deze units bouwden?
da is dus voor Overdose docking !!!
[ Voor 33% gewijzigd door Camulos op 20-03-2012 19:52 ]
Nummer: 52309
Team: Docks Ouwe
[ Voor 34% gewijzigd door DukeBox op 20-03-2012 22:26 ]
Naam: ray538
Nummer: 51955
[ Voor 5% gewijzigd door ray538 op 20-03-2012 22:07 ]
Wel kom bij de club!ray538 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:07:
Keuze gemaakt
Naam: ray538
Nummer: 51955