Leuke auto tot 35K coupé/ cabrio

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
dfrenner schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:48:
[...]

Wel hoor, idem.
Alleen zit er in BMW toch wel heel wat meer emotie dan in een Audi.

[...]

Inderdaad, maar zeg dan niet dat je iets speciaals wil... De TT is niet echt speciaal...
De RCZ daarentegen is wel echt een andere eend in de bijt.

En als je de TT ook mooi vind, moet je hem gewoon nemen! Wat maakt jou nou uit hoe anderen naar je kijken :+
Doe jezelf een plezier, en volg het advies van onze medetweaker.
Als jij in een 335i hebt gereden, dat geluid hebt gehoord, het weg gedrag, het uiterlijk :9~ (sorry ik moet even dwijlen... :9~ ).

Dat geluid is echt zoooo briljant. De hele straat die omdraait omdat ze denken dat er een een of andere lamborghini langskomt. Dan ben je in 1x verkocht. Elke liefhebber ziet direct dat het om een speciale auto gaat. Overigens het verbruik valt wel mee hoor, ik heb de 335d gereden en kon hier op de autobaan ook gewoon moeiteloos 1:17 a 1:18 mee rijden, dat doet mijn passat cc nu ook. Als je trapt is het een ander verhaal :9

No way dat audi zoiets kan overtreffen. Een proefrit kan geen kwaad, kost niets, gewoon doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
thefox154 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:54:
Als jij in een 335i hebt gereden, dat geluid hebt gehoord, het weg gedrag, het uiterlijk :9~ (sorry ik moet even dwijlen... :9~ ).

Dat geluid is echt zoooo briljant. De hele straat die omdraait omdat ze denken dat er een een of andere lamborghini langskomt. Dan ben je in 1x verkocht. Elke liefhebber ziet direct dat het om een speciale auto gaat. Overigens het verbruik valt wel mee hoor, ik heb de 335d gereden en kon hier op de autobaan ook gewoon moeiteloos 1:17 a 1:18 mee rijden, dat doet mijn passat cc nu ook. Als je trapt is het een ander verhaal :9

No way dat audi zoiets kan overtreffen. Een proefrit kan geen kwaad, kost niets, gewoon doen 8)
Ik heb helaas nog nooit in de 35i gereden, maar inderdaad dat geluid! _/-\o_
Briljant. Ik kan het niet laten om iedere keer als ik naast een 335 of 535 sta, even het raampje omlaag te doen om te luisteren :*)

Maar als de TS liever in een TT 2.0 TFSI rijdt is dat zijn goedrecht :+

[ Voor 3% gewijzigd door BlakHawk op 19-03-2012 11:00 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 12:57

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Haha het houdt de gemoederen in ieder geval wel bezig. En daar gaat het ook om natuurlijk. Lekker over auto's lullen. Consensus zullen we daar wel nooit over bereiken vrees ik ;)

Ik heb een hecht groepje vrienden om me heen met allemaal leuke auto's (opgesomt, 911 3.2, Opel speedster, Vauxhall VX220T, Vauxhall VXR8 (beide van mijn broertje de mafkees) en mijn kever, lol) en daar gaan de meningen over de TT ook behoorlijk uiteen. Van kappersauto tot gepimpte golf. De RCZ wordt door iedereen heel mooi gevonden, maar is ook minder een rijdersauto volgens hen.

Maakt niet ui,t iedereen heeft een mening. Ik snap best dat BMW topauto's maakt, en een Z4, M3, M5 en M1 zijn auto's die ook mij echt wel veel doen hoor. Ook snap ik best waarom iemand voor een 335i zou kiezen. Maar ik zie dat in onze situatie niet als een auto die de juiste elementen combineert.

Nogmaals er is nog geen keuze gemaakt. Binnenkort gaan we met zijn drieën beide auto's rijden. En dan nemen we ook een stukje emotie en bruikbaarheid mee. Daarna maken we pas een keuze.

Ow en de aangehaalde TT is wel iets te braaf, daar moeten minstens wat andere velgjes onder ;)

Maar blijf vooral lekker discussiëren, want de voorpret is de helft van de lol. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

thefox154 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:54:
[...]

Klopt, collega van mij heeft 'm ook (nog even, staat nu op marktplaats :/ ) maar wat een bak zeg. Heerlijk :9~

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
911GT2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:55:
Haha het houdt de gemoederen in ieder geval wel bezig. En daar gaat het ook om natuurlijk. Lekker over auto's lullen. Consensus zullen we daar wel nooit over bereiken vrees ik ;)

Ik heb een hecht groepje vrienden om me heen met allemaal leuke auto's (opgesomt, 911 3.2, Opel speedster, Vauxhall VX220T, Vauxhall VXR8 (beide van mijn broertje de mafkees) en mijn kever, lol) en daar gaan de meningen over de TT ook behoorlijk uiteen. Van kappersauto tot gepimpte golf. De RCZ wordt door iedereen heel mooi gevonden, maar is ook minder een rijdersauto volgens hen.

Maakt niet ui,t iedereen heeft een mening. Ik snap best dat BMW topauto's maakt, en een Z4, M3, M5 en M1 zijn auto's die ook mij echt wel veel doen hoor. Ook snap ik best waarom iemand voor een 335i zou kiezen. Maar ik zie dat in onze situatie niet als een auto die de juiste elementen combineert.

Nogmaals er is nog geen keuze gemaakt. Binnenkort gaan we met zijn drieën beide auto's rijden. En dan nemen we ook een stukje emotie en bruikbaarheid mee. Daarna maken we pas een keuze.

Ow en de aangehaalde TT is wel iets te braaf, daar moeten minstens wat andere velgjes onder ;)

Maar blijf vooral lekker discussiëren, want de voorpret is de helft van de lol. :D
Begrijp ik hieruit dat je toch wel een proefritje waagt aan de 335i? :+
Dat doet je de TT snel vergeten in ieder geval.

Maar goed, de RCZ is alsnog spannender qua uiterlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken kan geen kwaad! Er staat hier nog ergens een topic met mijn vraag.. Ik keek eerst ook naar een gti of een cupra }:O
Maar goed dat mn werkgever dat niet wist :|
De een serie heeft trouwens een bekend probleem met kraken van de draagarm, iets met de rubbers oid. Maar ik vind de een serie persoonlijk niet bmw waardig, dat ding is op de markt gekomen als antwoord op de a klasse..
Bmw is iig een stuk ruimer en luxer dan die opgepimpte vw, zelf achterin zit je comfortabel. Verder om de verkoper even te qwoten, " das ist keine auto, das ist eine vlugteuch >:) ' auto is goed geisoleerd dus binnen hoor je niet continue dat irritante gebrom, maar als je ernaast gaat staan terwijl de auto in N staat.. :o :9~
Als je in de buurt woont en een goeie wa verzekering heb mag je de mijne wel eens komen proberen hoor ts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
dfrenner schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Begrijp ik hieruit dat je toch wel een proefritje waagt aan de 335i? :+
Euhm Nee ;)
Dat doet je de TT snel vergeten in ieder geval.
Tja ik vrees dat ik dat niet zomaar ga vergeten.
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:48:
Kijken kan geen kwaad! Er staat hier nog ergens een topic met mijn vraag.. Ik keek eerst ook naar een gti of een cupra }:O
Maar goed dat mn werkgever dat niet wist :|
De een serie heeft trouwens een bekend probleem met kraken van de draagarm, iets met de rubbers oid. Maar ik vind de een serie persoonlijk niet bmw waardig, dat ding is op de markt gekomen als antwoord op de a klasse..
Bmw is iig een stuk ruimer en luxer dan die opgepimpte vw, zelf achterin zit je comfortabel. Verder om de verkoper even te qwoten, " das ist keine auto, das ist eine vlugteuch >:) ' auto is goed geisoleerd dus binnen hoor je niet continue dat irritante gebrom, maar als je ernaast gaat staan terwijl de auto in N staat.. :o :9~
Als je in de buurt woont en een goeie wa verzekering heb mag je de mijne wel eens komen proberen hoor ts ;)
Whaha nee dank je...
Afbeeldingslocatie: http://i1146.photobucket.com/albums/o535/tacotijd/2308529b.jpg
Totally looks like:
Afbeeldingslocatie: http://www.deweekkrant.nl/images/library/pictures/54/68/f5/89/3_e627fb669844f8d123e6d2025c41ffbaa09cb219.jpg

PS: N... jij hebt een auto met een versnellingsbak met een N, en durft over een rijdersauto te spreken :+

[ Voor 67% gewijzigd door 911GT2 op 19-03-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een 3 sedan met een coupe vergelijkt moet idd maar heeeeel snel een tt halen, want dan weet je niet waar je het over hebt.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:15:
Iemand die een 3 sedan met een coupe vergelijkt moet idd maar heeeeel snel een tt halen, want dan weet je niet waar je het over hebt.. ;w
Niet zomaar een 3-sedan een 316 hè....

Maar als je niet snapt wat ik er mee bedoel te zeggen, heeft het geen zin om het nog verder te onderbouwen.

Ik was op zoek naar een coupé... een 335i is dat niet volgens mijn defintie... en die van wikipedia:
Een coupé is een aan de achterzijde naar beneden aflopende sportieve carrosserievorm voor een auto waarbij het bestuurdersgedeelte/passagiersgedeelte slechts door 2 of 3 deuren te betreden is: twee deuren indien de coupé gemaakt is op de basis van een sedan, drie deuren als de coupé gebaseerd is op een hatchback. Een coupé met een inklapbaar stalen dak wordt Coupé Cabriolet genoemd. Heeft auto de vorm van de coupé met 4 portieren, dan is het een 4-deurs coupé (cls).
In de klassieke zin is een coupé een auto waarvan meestal de B-zuil min of meer ontbreekt (slechts één raamstijl) en waarvan de C-zuil zonder knik afloopt in de achterkant. In principe heeft een klassieke coupé dus geen "kont" waar de achterbak zit. Een goed voorbeeld hiervan is de hier afgebeelde Bentley. Echter, moderne coupés als de Mercedes-Benz CLS hebben wel een (kleine) kont. De CLS zou vroeger als een GT gezien worden.
Als er een achterbank voorzien is heeft deze een zeer beperkte ruimte. In dit geval wordt er wel eens gesproken van 2+2 (2 volwassenen, 2 kinderen).

Daarom vind ik hem dus te veel op een gewone BMW lijken.

[ Voor 58% gewijzigd door 911GT2 op 19-03-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:15
911GT2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:42:
[...]

Niet zomaar een 3-sedan een 316 hè....

Maar als je niet snapt wat ik er mee bedoel te zeggen, heeft het geen zin om het nog verder te onderbouwen.
Ik snap ook niet wat je wil zeggen hoor, E90 vind ik qua uiterlijk ook een beetje saai maar een E92 is een prachtige wagen. Als ze je tegemoet komen zie je al aan de voorkant dat het een E92 betreft *fapfapfap* :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Het Fantoom schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:46:
[...]

Ik snap ook niet wat je wil zeggen hoor, E90 vind ik qua uiterlijk ook een beetje saai maar een E92 is een prachtige wagen. Als ze je tegemoet komen zie je al aan de voorkant dat het een E92 betreft *fapfapfap* :9~
Hey Pssst ow en veel plezier :+

Nu graag weer terug OT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Ik lees nu je edit en wat je dus eigenlijk wil is een auto met echte 'sportautolook', een beetje een poormans Porsche? ;) Z3 en Z4 coupé zijn ook fraaie wagens maar die wil je vast ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:48:
Maar ik vind de een serie persoonlijk niet bmw waardig, dat ding is op de markt gekomen als antwoord op de a klasse...
Eerder een A3 concurrent, A-klasse is een bejaardenwagen. Maar waarom is de 1 BMW onwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Als het leuk moet zijn dan zou ik in ieder geval aanraden om iets te nemen waar het dak van kan wegklappen in de kofferbak. De beleving en fun van een rwd, 2 zits open roadster ga je nooit evenaren met een fwd coupe's op basis van hatchbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Het Fantoom schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:57:
Ik lees nu je edit en wat je dus eigenlijk wil is een auto met echte 'sportautolook', een beetje een poormans Porsche? ;) Z3 en Z4 coupé zijn ook fraaie wagens maar die wil je vast ook niet.
Die vind ik dus geniaal, Z3 coupé. Maar te oud voor ons!

Eigenlijk wilde we gewoon een 'echte' Porsche, maar de bruikbaarheid ervan is gewoon niet geweldig.
Sick Nick schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:02:
Als het leuk moet zijn dan zou ik in ieder geval aanraden om iets te nemen waar het dak van kan wegklappen in de kofferbak. De beleving en fun van een rwd, 2 zits open roadster ga je nooit evenaren met een fwd coupe's op basis van hatchbacks.
Ik vond die TT anders heel verdienstelijk rijden, de RCZ in zekere mate ook, maar minder. Vergeet niet dat het in eerste instantie nog steeds 80% van de tijd de auto van mijn vrouw is. Die wil ik niet in een RWD 300PK roadster/ cabrio door de stad heen laten denderen.

Vandaar de FWD setup. Stalen dak ivm buiten slapen. In principe moet hij een 'tamme' auto zijn in de stad en een 'leuke' auto als ik er mee weg wil.

[ Voor 54% gewijzigd door 911GT2 op 19-03-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Outsider, MX5 coupe? Metalen klapdak (zou zelf ook niks anders willen, vandaar m'n SLK :P ), niet al te veel vermogen dus redelijk tam te rijden. Maar als je er zelf mee op pad bent kan je in ieder geval elke bocht haaks nemen. Je moet alleen niet de duw in je rug verwachten op wat hogere snelheden, hij moet het meer van de bochten hebben en niet van z'n power.

Of gewoon een SLK, en rijden en vermogen. En net als de MX5 een roadster als basis dus ook met het dak dicht ziet het er gewoon goed uit. Die focus/megane/308 CC dingen zien er inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Sick Nick schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:55:
Outsider, MX5 coupe? Metalen klapdak (zou zelf ook niks anders willen, vandaar m'n SLK :P ), niet al te veel vermogen dus redelijk tam te rijden. Maar als je er zelf mee op pad bent kan je in ieder geval elke bocht haaks nemen. Je moet alleen niet de duw in je rug verwachten op wat hogere snelheden, hij moet het meer van de bochten hebben en niet van z'n power.

Of gewoon een SLK, en rijden en vermogen. En net als de MX5 een roadster als basis dus ook met het dak dicht ziet het er gewoon goed uit. Die focus/megane/308 CC dingen zien er inderdaad niet uit.
2 Zitters... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Maar waarom wil je perse een 4 zitter?. Je maak me toch niet wijs dat je daadwerkelijk iemand mee ga nemen in een TT of RC-Z?. In een TT heb je ook amper beenruimte toch?. Dat is net als een 911 kopen omdat de kinderen achterin kunnen (zolang ze 4 jaar oud zijn gaat dat prima :P).

MX5 is een grappig auto, maar levert 100pk te weinig om echt leuk te zijn. Koop dan een Honda S2000.

Voor 35k koop je overigens ook een 630 / 645 cabrio. Is qua maandelijkse kosten wel een dure hobby vanwege zijn gewicht en verbruik (~1700kg, verbruik van 1:8 oid).

[ Voor 32% gewijzigd door Tortelli op 19-03-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Tortelli schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:02:
Maar waarom wil je perse een 4 zitter?.
Lees de TS
Je maak me toch niet wijs dat je daadwerkelijk iemand mee ga nemen in een TT of RC-Z?. In een TT heb je ook amper beenruimte toch?. Dat is net als een 911 kopen omdat de kinderen achterin kunnen (zolang ze 4 jaar oud zijn gaat dat prima :P).
Dat is ze dus, en dat past trouwens ook bij een 911 wel tot ze 10 zijn weet ik uit ervaring. Zeker als mijn dochter zo groot wordt als mijn vrouw ;)
MX5 is een grappig auto, maar levert 100pk te weinig om echt leuk te zijn. Koop dan een Honda S2000.

Voor 35k koop je overigens ook een 630 / 645 cabrio. Is qua maandelijkse kosten wel een dure hobby vanwege zijn gewicht en verbruik (~1700kg, verbruik van 1:8 oid).
Ja en niet praktisch in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denk je van een mooie mercedes bens 560/500 sec. het w126 model. met een beetje geluk is hij belastingsvrij, maar wel met alle moderne luxe. bijvoorbeeld: elecktrisch verstelbare spiegels,ramen,en stoelen(soms ook je hoofdsteun) stoelverwarming. en zeer goede prestaties (bijna 300pk) voor 20k heb je een prachtexemplaar waarmee je zeker opvalt en veel plezier kunt hebben.
het zijn dan wel niet echt geweldige stadsauto'tjes. (1.600 kilo, verbruik van 1 op 5, wat wel een wat minder groot probleem is met lpg, en ongeveer 5 meter lang)

edit: als je toch wat meer klasse zoekt kun je ook een sel kopen, alleen dat wijkt wel erg van je sportieve coupé eis af.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
om even terug te komen op de A5 die ik poste,

Ik had niet gezien dat het een diesel was, ik dacht in de gauwigheid dat het een V6 benzine was :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
911GT2 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:54:
[...]

Ja en niet praktisch in de stad.
Is dit een nieuwe eis cq wens? Had deze gemist. Zicht rondom in een rcz schijnt slecht te zijn door a-stijl en zelfs de binnensiegel schijnt vervelend gemonteerd. Dit gecombineerd met een lage zit.. Lijkt me verre van ideaal in de stad met veel hoekjes en fietsers. Maar heb dit ook alleen meer gelezen in reviews van eigenaars, geen eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
thefox154 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:24:
[...]

Is dit een nieuwe eis cq wens? Had deze gemist. Zicht rondom in een rcz schijnt slecht te zijn door a-stijl en zelfs de binnensiegel schijnt vervelend gemonteerd. Dit gecombineerd met een lage zit.. Lijkt me verre van ideaal in de stad met veel hoekjes en fietsers. Maar heb dit ook alleen meer gelezen in reviews van eigenaars, geen eigen ervaring.
Nou het gaat meer om die 5 meter lange sloepen... Die je nergens fatsoenlijk kwijt kan. Zicht rondom is maar beperkt een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Kortom je bent eruit, de TT it is?.

Heeft je vrouw er overigens al mee gereden?. Wat vond zei ervan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Het is toch best on topic :)

Ik blijf aan het speciale denken. Je ziet wat voor reacties BMW opwekt... Dat maakt het in ieder geval specialer dan een Audi.
Het Fantoom schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:00:
Eerder een A3 concurrent, A-klasse is een bejaardenwagen. Maar waarom is de 1 BMW onwaardig?
Totdat je een keer in een 1-serie hebt gereden... Dan is de A3 opeens gelijk aan een Lada.
Maar goed, nu stelt een A3 ook niet zo veel voor. Ik heb zelf de C30 boven de A3 verkozen. Rijdt comfortabeler en stuurt sportiever... Beide standaard uitvoeringen die voor mij haalbaar waren in de lease.
Ik ben ook wel benieuwd wat je vrouw van dit alles vindt?

Is die ook zo VAG minded?
Ik snap mensen niet zo die van te voren altijd al een keuze maken. Uiteindelijk weet je zelf toch niet dat een andere keuze beter was geweest maar goed. Je ziet het ook altijd bij Apple fanboys. Die weten nu al dat ze een iPhone 5 willen. Wtf... Dat model is nog niet uit, geen specs bekend en nu al een keuze gemaakt?

Dan kun je nooit een goede keuze maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:31
wat een discussie hier, iedereen probeert TS op andere gedachten te brengen terwijl het al lang duidelijk zou moeten zijn dat het gaat tussen een audi TT en een peugeot RCZ.

zelf zou ik, als ik in dezelfde luxepositie zat, kiezen voor de peugeot. Tot voor kort zou ik audi gezegd hebben, maar toevallig vorige week 2 keer een RCZ langs zien rijden, en dat ziet er toch een stuk "bijzonderder" uit dan een TT.

Daarnaast is een beetje leuke RCZ in ieder geval in de buurt van het genoemde budget te krijgen, de TT niet.

Probleem opgelost dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
dfrenner schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:57:
[...]

Ik blijf aan het speciale denken. Je ziet wat voor reacties BMW opwekt... Dat maakt het in ieder geval specialer dan een Audi.

[...]

Totdat je een keer in een 1-serie hebt gereden... Dan is de A3 opeens gelijk aan een Lada.
Maar goed, nu stelt een A3 ook niet zo veel voor. Ik heb zelf de C30 boven de A3 verkozen. Rijdt comfortabeler en stuurt sportiever... Beide standaard uitvoeringen die voor mij haalbaar waren in de lease.

[...]

Ik snap mensen niet zo die van te voren altijd al een keuze maken. Uiteindelijk weet je zelf toch niet dat een andere keuze beter was geweest maar goed. Je ziet het ook altijd bij Apple fanboys. Die weten nu al dat ze een iPhone 5 willen. Wtf... Dat model is nog niet uit, geen specs bekend en nu al een keuze gemaakt?

Wat een onderbouwing.... ;(

- Aan de hand van de reacties op een opmerking die niet slaat op de wensen van de TS bepalen dat een auto speciaal is. 8)7
- De A3 vergelijken met een Lada op rij eigenschappen en naast een 1-serie gezet.....
- De TS vergelijken met een Apple-fanboy terwijl hij toch echt auto's uitkiest met "specs" die hij wil:

- Sportief
- 4 zitter
- Flinke portie subjectiviteit --> Uiterlijk!

BMW is al uitgesloten door de TS, waarom er dan toch door heen proberen te duwen met dit soort reacties?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
En wat is het geworden de peug??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
[...]

Ik zeg ook niet dat een 1-serie slecht rijdt, integendeel, heb er genoeg bochten mee genomen. Ik zeg alleen dat de A3 dichter bij de 1 ligt dan een A-klasse als je een concurrent zou moeten aanwijzen, hoewel ik nooit in een A3 gereden heb dus kan daar niets over zeggen. Ik snap alleen niet dat xSkyfy de einzer BMW onwaardig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

10 pagina's gelul in de ruimte, zie de Peugeot en de Audi met regelmaat terugkomen maar vooralsnog geen keuze. Maakt niet uit, voor 35k zou ik iets verder zoeken dan bovenstaande wagens. ..iets van een BMW coupe ding of een exoot.

Overigens, 35k auto en een blonde dame met Prada schoenen.....;) go TT. :-P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
[...]

[...]

[...]

Ze vind vooral de BMW fanboys erg grappig...
Euh nou ze had liever dat ik een passat nam dan een 508/ SuperB/ mondeo... Dus euh ja ik denk het ;)

True, maar door deductie hebben we dus een shortlist van 2... Keuze is echt nog niet gemaakt.
dj1981 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:06:
wat een discussie hier, iedereen probeert TS op andere gedachten te brengen terwijl het al lang duidelijk zou moeten zijn dat het gaat tussen een audi TT en een peugeot RCZ.

zelf zou ik, als ik in dezelfde luxepositie zat, kiezen voor de peugeot. Tot voor kort zou ik audi gezegd hebben, maar toevallig vorige week 2 keer een RCZ langs zien rijden, en dat ziet er toch een stuk "bijzonderder" uit dan een TT.

Daarnaast is een beetje leuke RCZ in ieder geval in de buurt van het genoemde budget te krijgen, de TT niet.

Probleem opgelost dus!
Ik ga de BMW discussie ook maar uit de weg. BMW wordt het toch niet al was hij gratis.

TT valt wel binnen budget als occasion. Met goed zoeken vanaf 2010 zelfs. RCZ is idd nieuw binnen budget te krijgen. Dat is dus meteen het grote verschil. En met name hoe vertaald zich dat 'straks' in de restwaarde.
thefox154 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:08:
En wat is het geworden de peug??? :+
Ik koop een auto niet op 1 Week tijd. AS vrijdag gaan we eerst eens een weekje naar Sicilië. Daarna gaan we zoals gezegd een keer een dagje met zijn drieën beide auto's aan de tand voelen zodat we ze vers in het geheugen hebben en dan maken we een keuze.

[ Voor 49% gewijzigd door 911GT2 op 20-03-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
911GT2 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:55:
Ik en mijn vrouw zijn op zoek naar een leuke auto voor haar.
Wat is volgens jullie de beste aanpak?
Ikzelf zou dan een muntstuk omhoog gooien en dan bekijken op welke zijde jij hoopt dat ie neerkomt. Deze auto wil je gevoelsmatig namelijk dan het meest. Vervolgens voor de zekerheid in beide een proefrit doen opdezelfde dag en het ritueel herhalen en een week later ook. Dan weet je het redelijk zeker. Ik denk zelf dat de Peugeot sneller afschrijft dan de Audi omdat Audi's gemiddeld genomen veel minder dan gemiddeld afschrijven.

Als ik zou moeten kiezen tussen die 2 auto's zou ik zeker voor de voor de RCZ gaan. Ikzelf vind de audi tov RCZ erg saai en ook een vrouwenauto'tje. Maar goed als het voornamelijk voor je vriendin is dan is dat natuurlijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ja en om de 4 jaar moet je een distributie wissel van 10 rooitjes, maar dat vergeten de meeste mensen :+
complete blok moet er uit, dus doe je ook niet ''ff'' zelf :P

Kan uit ervaring vertellen dat het pokke werk is ;)

oja, en:

2 zitter :N

[ Voor 3% gewijzigd door MexxT op 20-03-2012 22:23 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
MexxT schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:23:
[...]

ja en om de 4 jaar moet je een distributie wissel van 10 rooitjes, maar dat vergeten de meeste mensen :+

Kan uit ervaring vertellen dat het pokke werk is ;)

oja, en:

2 zitter :N
Maar most of all... Te koop bij Target dus waarschijnlijk een complete write-off in de UK (of elders maar vnl UK), of in ieder geval een behoorlijke aantekening op de bijbehorende car-fax, die er waarschijnlijk net niet meer is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Fijne vakantie ben benieuwd of het de rcz wordt of toch de 'vrouwenauto'.
Wie heeft de doorslag thuis, leuke discussie dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

MexxT schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:23:
[...]

355 is geloof ik 3 jaar, kosten rond de 5k. Kunt beter wat meer uitgeven en een 360 kopen(handgeschakeld), prijsverschil is helemaal niet zo groot meer.....
Maar ik denk dat de TS liever een 911 heeft dan ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Tortelli op 20-03-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Tortelli schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
[...]

355 is geloof ik 3 jaar, kosten rond de 5k. Kunt beter wat meer uitgeven en een 360 kopen(handgeschakeld), prijsverschil is helemaal niet zo groot meer.....
Dat laatste is zeker waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
KillaZ schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:52:
Wat een onderbouwing.... ;(

- Aan de hand van de reacties op een opmerking die niet slaat op de wensen van de TS bepalen dat een auto speciaal is. 8)7
- De A3 vergelijken met een Lada op rij eigenschappen en naast een 1-serie gezet.....
- De TS vergelijken met een Apple-fanboy terwijl hij toch echt auto's uitkiest met "specs" die hij wil:

- Sportief
- 4 zitter
- Flinke portie subjectiviteit --> Uiterlijk
Hoho, in vergelijking met de nieuwe 1 serie rijdt de A3 echt belabberd. Zonder de 1 serie ernaast, rijdt hij best redelijk.
Dan had ik het enkel over rijeigenschappen, want het uiterlijk van de A3 vind ik weer mooier dan de 1 serie. Desondanks kies ik absoluut geen A3, want zelfs een Volvo is de betere keuze, mits je geen 5 deurs nodig hebt.
BMW is al uitgesloten door de TS, waarom er dan toch door heen proberen te duwen met dit soort reacties?
Enkel op dit punt trok ik de vergelijking met apple fanboy, ik zeg nergens dat de TS dat ook is. Apple fanboys zeggen nu ook al voor de iphone 5 te gaan. Wat op zich vreemd is... Je geeft de concurrentie niet eens een kans. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er maar mee, maar goed.

Het van te voren uitsluiten levert nooit het beste eindresultaat op.
911GT2 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:59:
Ze vind vooral de BMW fanboys erg grappig...
Ik ben dat overigens niet. Ik houd mijn opties altijd open en rijd nu dus gewoon VAG...
True, maar door deductie hebben we dus een shortlist van 2... Keuze is echt nog niet gemaakt.
Het kwam een beetje over alsof de keuze al gemaakt was toen je het topic startte...
Ik ga de BMW discussie ook maar uit de weg. BMW wordt het toch niet al was hij gratis.
Toch vind ik dit erg bekrompen. Ik kan het niet geloven dat er mensen zijn die zo denken |:(
En ergens geloof ik er geen snars van!
TT valt wel binnen budget als occasion. Met goed zoeken vanaf 2010 zelfs. RCZ is idd nieuw binnen budget te krijgen. Dat is dus meteen het grote verschil. En met name hoe vertaald zich dat 'straks' in de restwaarde.
Een gebruikte heeft in verhouding tot de betaalde prijs altijd een betere restwaarde... Al is het alleen al om het feit dat je bij een nieuwe auto, terwijl je bij de dealer wegrijdt al een paar duizend euro hebt afgeschreven... Dus vergelijk nieuw t.o.v. gebruikt met oog op de afschrijving is niet helemaal eerlijk.
Ik koop een auto niet op 1 Week tijd. AS vrijdag gaan we eerst eens een weekje naar Sicilië. Daarna gaan we zoals gezegd een keer een dagje met zijn drieën beide auto's aan de tand voelen zodat we ze vers in het geheugen hebben en dan maken we een keuze.
Ben benieuwd.
Tortelli schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:56:
Oh ja, VAG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:41
Als het puur tussen de Audi TT en de Peugeot nog moet gaan dan zou ik voor de TT gaan. Nieuwe TT is overigens pas 2014, dus dat duurt nog wel een paar jaartjes. Zou persoonlijk wel de TT uit duitsland importeren vanwege veel meer opties voor een lagere prijs.

Voor mijn zusje ook een Audi TT in duitsland toen bekeken en die waren veel aangekleder. Alleen bij haar viel de TT uiteindelijk af vanwege onderhoudskosten wat bij Audi hoger ligt dan bijvoorbeeld Peugeot.

Qua motor is een 2.0 TFSI een prima blok, ik zou persoonlijk er zelfs S-tronic in willen hebben. Heerlijke automaat. En tja het is voor de vrouw des huizes dus zo'n TT kan prima. ;)

Overigens het is jammer dat de Z4 een 2-zitter is. Die BMW reedt nog wat beter/sportiever dan de TT.

[ Voor 7% gewijzigd door Wicked-Game op 21-03-2012 11:19 ]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dfrenner schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Hoho, in vergelijking met de nieuwe 1 serie rijdt de A3 echt belabberd. Zonder de 1 serie ernaast, rijdt hij best redelijk.
Dat hangt er toch echt vanaf wat je als berijder wilt? Ik ken genoeg mensen die een A3 echt beter vinden rijden, en een 1-serie een domme stuiterbak vinden.

Als je zegt dat de 1-serie meer gevoel heeft en beter is in het mooiere bochtenwerk dan is het anders. Maar voor veel mensen is dat gewoon ook niet wat ze zoeken. Mijn pa vind de C4 Picasso de beste rijders auto van de wereld ;)

Mijn A4 word in elke bocht volkomen weggereden door een 3-serie, maar tijdens "gewoon" rijden, is de A4 weer erg fijn.

Het is maar net wat je zoekt. De 1 is niet beter dan de ander, ze zijn gewoon verschillend.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 21-03-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
PWM schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:06:
Dat hangt er toch echt vanaf wat je als berijder wilt? Ik ken genoeg mensen die een A3 echt beter vinden rijden, en een 1-serie een domme stuiterbak vinden.

Als je zegt dat de 1-serie meer gevoel heeft en beter is in het mooiere bochtenwerk dan is het anders. Maar voor veel mensen is dat gewoon ook niet wat ze zoeken. Mijn pa vind de C4 Picasso de beste rijders auto van de wereld ;)

Mijn A4 word in elke bocht volkomen weggereden door een 3-serie, maar tijdens "gewoon" rijden, is de A4 weer erg fijn.

Het is maar net wat je zoekt. De 1 is niet beter dan de ander, ze zijn gewoon verschillend.
Dat was het hem nu juist. De rit in de 1 serie heeft mij best wel verbaasd. Zoveel comfort en toch sportief...
Op beide punten kun je beter de 1 serie hebben dan een A3... Het heeft mij dusdanig verbaasd, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat je een andere mening hebt...

Maar goed, dat uiterlijk he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BlakHawk op 21-03-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
dfrenner schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:33:
[...]

Dan had ik het enkel over rijeigenschappen, want het uiterlijk van de A3 vind ik weer mooier dan de 1 serie. Desondanks kies ik absoluut geen A3, want zelfs een Volvo is de betere keuze, mits je geen 5 deurs nodig hebt.

[...]

Enkel op dit punt trok ik de vergelijking met apple fanboy, ik zeg nergens dat de TS dat ook is. Apple fanboys zeggen nu ook al voor de iphone 5 te gaan. Wat op zich vreemd is... Je geeft de concurrentie niet eens een kans. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er maar mee, maar goed.

Het van te voren uitsluiten levert nooit het beste eindresultaat op.
Onzin. Iedereen heeft van tevoren een idee over wat hij wil. Of ga jij als je ondergoed moet kopen ook bij Hunkenmöller kijken, gewoon om de opties open te houden? Misschien zit een kanten stringetje best lekker.
[...]

Ik ben dat overigens niet. Ik houd mijn opties altijd open en rijd nu dus gewoon VAG...

[...]

Het kwam een beetje over alsof de keuze al gemaakt was toen je het topic startte...

[...]

Toch vind ik dit erg bekrompen. Ik kan het niet geloven dat er mensen zijn die zo denken |:(
En ergens geloof ik er geen snars van!
Zoals gezegd, BMW past gewoon niet in mijn plaatje. Daarnaast je begint met een bepaalde voorkeur, en BMW paste daar nooit in. Om dezelfde reden zal ik ook nooit een Toyota, Mazada (hoewel na de kever wil ik een Westfield gaan bouwen obv een MX-5) Alfa, Lancia, Farrari of Aston Martin etc. rijden. Gewoon voorkeur. Om de vergelijking te maken terug naar PC's. Ik zal ook nooit (meer) Sony of Dell kopen.
[...]

Een gebruikte heeft in verhouding tot de betaalde prijs altijd een betere restwaarde... Al is het alleen al om het feit dat je bij een nieuwe auto, terwijl je bij de dealer wegrijdt al een paar duizend euro hebt afgeschreven... Dus vergelijk nieuw t.o.v. gebruikt met oog op de afschrijving is niet helemaal eerlijk.

[...]

Ben benieuwd.

[...]

Oh ja, VAG :+
Porsche is geen VAG hè... nog steeds heeft VAG maar 49,9% van de aandelen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door 911GT2 op 21-03-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Ik persoonlijk zou nooit de TT nemen, tenzij hij enkel voor mijn vrouw was of ik dameskapper van beroep.

Heb je al eens gekeken naar een italiaan?

Masserati 3200 GT nr2

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Ow hij is nog niet op vakantie zie ik.

Die maserati is de meest nuttige opmerking die de laatste pagina is langsgekomen! Exclusief, design, zal goed rijden. Dat ik hier niet gedacht heb 8)7

Enne de nieuwe 1 serie is inderdaad wel zoveel beter als een A3. Comfort, sportiviteit, alles op het 'perfecte' 'level. Maar te gewoon voor de TC.

Overigens pest de TC niet teveel met dames tt, kappers auto, etc. Straks koopt hij hem echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

plus ik kan je verzekeren dat wanneer je het gas intrapt bij de Massi je het gevoel van iets bijzonders hebt, dat zal je bij de TT niet overkomen.

Dat geluid van die Masserati, dat snerpen, heerlijk!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Alleen past de 3200GT misschien niet in dat straatje als je kijkt naar verbruik/onderhoudskosten en het niet tegen korte ritjes kunnen waar een V8 denk ik altijd gevoeliger voor is dan een 4pitter.

Mocht het dan toch een valide keuze zijn, ga dan voor een 4200GT met de ongeblazen V8, minder onderhoudsgevoelig (geen biturbo) en verder nagenoeg hetzelfde (boomerang achterlichten kunnen zo overgezet worden met een nieuwe achterklep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
thefox154 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:21:
Ow hij is nog niet op vakantie zie ik.
Nog niet, vrijdag pas ;)
Die maserati is de meest nuttige opmerking die de laatste pagina is langsgekomen! Exclusief, design, zal goed rijden. Dat ik hier niet gedacht heb 8)7

Enne de nieuwe 1 serie is inderdaad wel zoveel beter als een A3. Comfort, sportiviteit, alles op het 'perfecte' 'level. Maar te gewoon voor de TC.

Overigens pest de TC niet teveel met dames tt, kappers auto, etc. Straks koopt hij hem echt :P
Boeit me werkelijk niets. Ik hoor dat ook altijd over de Boxster van mijn pa, totdat diezelfde mensen meerijden in die Boxster, dan piepen ze wel anders.

Zal niet anders zijn met de TT.

Bovendien, wie van jullie heeft een vrouw/ vriendin of kapper met een TT... Ik bedoel maar ;)
mindcre8r schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:29:
plus ik kan je verzekeren dat wanneer je het gas intrapt bij de Massi je het gevoel van iets bijzonders hebt, dat zal je bij de TT niet overkomen.

Dat geluid van die Masserati, dat snerpen, heerlijk!
Die TT klinkt anders echt leuk hoor. Niet zoals een GT natuurlijk, maar ik was er best tevreden over. Beter dan de RCZ in ieder geval ;)
osc4r schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:31:
Alleen past de 3200GT misschien niet in dat straatje als je kijkt naar verbruik/onderhoudskosten en het niet tegen korte ritjes kunnen waar een V8 denk ik altijd gevoeliger voor is dan een 4pitter.
Dat dus... Maserati is mooi, maar niet echt onderhoudsvriendelijk. En ook niet echt heel bruikbaar in de stad. Daarnaast is het ding meer dan 10 jaar oud in onze prijs range... dat willen we dus ook niet. We willen een jonge occasion.

Ow en wat ik tegen BWM heb... dit soort acties dus:

[ Voor 77% gewijzigd door 911GT2 op 21-03-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:03:
" gewoon" een bmw? Auto is compleet m uitgevoerd, sterker nog heb al 3 mensen gehad die me smeekte o. E auto te verkopen.. Audi tt zit zwaar klote.. Echt zonde van je centen..
Maargoed, zoveel mensen zoveel wensen he 8)
Leuk Volledig M uitgevoerd ? mis toch echt een set bumperts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
911GT2 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:47:

[...]
Dat heeft natuurlijk meer met de persoon te maken dan met het merk van de auto. Als zij toch was gegaan voor een haar eerste idee nieuwe Golf GTI of de Seat Ibiza Cupra, had ze de auto waarschijnlijk die auto net zo neer gezet :/

[ Voor 5% gewijzigd door TheJason op 21-03-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
TheJason schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Dat heeft natuurlijk meer met de persoon te maken dan met het merk van de auto. Als zij toch was gegaan voor een haar eerste idee nieuwe Golf GTI of de Seat Ibiza Cupra, had ze de auto waarschijnlijk die auto net zo neer gezet :/
Das waar... :o Maar ik moest hem effe inkoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Haha als ik jou was zou ik trouwens nadat ik het onderstaande bericht het gelezen ook geen audi TT kopen als je kijkt wat de bestuurders daarvan er mee uit halen ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2011/TT_rijdt_zelf.jpg
Een man is in Zoetermeer gewond geraakt omdat hij werd aangereden door zijn eigen Audi TT. Hij stond voor zijn auto waar hij waarschijnlijk een goedkope Knight Rider-gadget in had gebouwd, maar daarbij was hij vergeten om een overbrugging in het systeem te zetten.

Toen de eigenaar soepeltjes op zijn single grill TT afliep trok hij de afstandsbediening met startknop uit zijn broekzak. Eén druk op de knop was voldoende om de motor te laten ronken. Hij (of vrouwlief?) was alleen even vergeten dat de auto in de versnelling -en niet op de handrem- stond. Gevolg: De Audi schoot uit de startblokken en schepte de man vol, waardoor zijn benen tussen de auto en een muurtje bekneld raakten.

De beunhaas kon zichzelf uit zijn benarde positie bevrijden, maar na een paar passen gezet te hebben kon hij niet meer op zijn benen staan. Uiteindelijk is hij naar een ziekenhuis afgevoerd. Het blijft oppassen geblazen wanneer je zelf allerlei snufjes in je auto knutselt. Wanneer een systeem als dit af-fabriek zou zijn is het natuurlijk onmogelijk om je auto te startten als hij niet in neutraal staat. Zonder zo’n beveiliging ingebouwd te hebben moet het natuurlijk een keer fout gaan.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
TheJason schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:55:
Haha als ik jou was zou ik trouwens nadat ik het onderstaande bericht het gelezen ook geen audi TT kopen als je kijkt wat de bestuurders daarvan er mee uit halen ;)

[afbeelding]

[...]

LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O- _O-
Geweldig!!!!
Ismaar goed dat dat bij ons mag he, anders hadden al die bmw hatende politieagentjes me allang een bon gegeven.
Auto staat daar niet voor niks! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Hehe 911GT je weet dat audi rijders juist als asociaal te boek staan. Het doet me altijd denken aan Clarkson als hij die nieuw jaguar xf test, dan gaan we nu even achter iemand rijden op 'audi volgafstand'. Ik weet, het is satire, maar in dit geval heeft hij het wel bij het rechte eind, audi's hangen altijd op de bumper. Alsof ze iets te compenseren hebben.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat weg gebruikers heel anders reageren op bepaalde auto's. Toen ik de 335d nog had kreeg je heel vaak het effect dat wanneer je iemand in haalt (voornamelijke golf/a3) ze je het licht in de ogen niet gunnen. Op rechts ernaast gaan rijden, etc. Op de bumper erachter. Zal wel afgunst zijn, of ze hebben altijd bmw willen rijden en willen het graag van dichtbij bekijken.

Andere ervaring is erg positief, als je wat harder aankomt rijden schieten ze voor je naar rechts. Xenon aan, mooi lage wagen. Denk dat mensen er wel aan af zien dat je er in 3 seconde voorbij bent. Toen ik hierna tijdelijk in de a3 ben gestapt (wat is een 1.9tdi traaaag) en daarna de passat cc ben gestapt is het echt opvallend dat iedereen links voor je blijft hangen en niemand meer aan de kant gaat. Maar nu ga ik wel erg offtopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Een passat cc of een 3 serie zien er beide grofweg net zo 'indrukwekkend' uit als het op je af komt rijden dus het opzij schieten zal wel onderbuik gevoel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
thefox154 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:21:
Ik zou bang zijn voor de gevolgen thuis. Als ik als man een TT kies, ben ik toch bang dat mijn vrouw aan mijn geaardheid gaat twijfelen :+
Je hebt tegen op BMW, dat iemand zijn BMW voor de deur zet, om hem even op de foto te zetten!?
Dat heb ik ook wel eens mijn mijn Volvo gedaan...

Ligt niet aan het merk hoor...
Vrouwen en techniek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het heeft even geduurd, maar de jaloezie-kaart is gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:43
Nu slechts het wachten op een Godwin :) Ik geef het 3 pagina's.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:14

[...]
Behoorlijk laf en laag dat je het nu op de persoon gaat spelen,
je weet zelf dondersgoed dat ik xSkyfy haar auto daar met een reden geparkeerd heeft!

Maar omdat jij niet kan verkroppen dat een ander trots is op zijn of haar bezit moet jij zo nodig het allemaal weer afkraken, heb gewoon waardering en respect voor een ander en heb op zijn minst het fatsoen om blij te zijn voor een ander!

In het begin vond ik dit nog een leuk en discussiewaardig topic,
maar het niveau daalt hier echt met de minuut erg jammer! :(

[ Voor 21% gewijzigd door Mixpower op 22-03-2012 13:11 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixpower schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Behoorlijk laf en laag dat je het nu op de persoon gaat spelen,
je weet zelf dondersgoed dat ik xSkyfy haar auto daar met een reden geparkeerd heeft!

Maar omdat jij niet kan verkroppen dat een ander trots is op zijn of haar bezit moet jij zo nodig het allemaal weer afkraken, heb gewoon waardering en respect voor een ander en heb op zijn minst het fatsoen om blij te zijn voor een ander!

In het begin vond ik dit nog een leuk en discussiewaardig topic,
maar het niveau daalt hier echt met de minuut erg jammer! :(
_/-\o_
Jeeej toch een medestander *O* ik merk iig wel dat met mn bmw mensen idd snel aan de kant gaan voor je, mede bmw rijders gunnen je toch net wat meer.
Jammer dat je het zo gaat spelen ts, iedereen zn ding natuurlijk en gelukkig maar, als iedereen in dezelfde bak rijd is er ook geen reet meer aan en moet je zolang zoeken in de parkeergarage 8)7
Uit je posts maak ik op dat je in je hoofd de tt al gekozen hebt.. Veel plezier ermee! Zoals een mede tweaker al aangaf is het denk ik best gunstig een auto uit duitsland te halen, maar in nl heb je ook veel keus aan autoscout te zien.
Enne, ik geniet wel fan mn uitzicht als ik wakker word en naar beneden kijk, heerlijk joh aso zijn!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[...]

Mannen en hun speeltjes.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mixpower schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:03:
Geef me eens één goede reden om half op de stoep te parkeren? :?

Die zijn er niet. Punt.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 22-03-2012 13:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gunner schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Die zijn er niet. Punt.
Helemaal op de stoep past niet ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
heuveltje schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Helemaal op de stoep past niet ?
Toen moest ik lachen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Gunner schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Die zijn er niet. Punt.
In sommige wijken moet het zelfs om de doorstroming te verbeteren, daar is zelfs een bord voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.rijschool-youngstyle.nl/verkeersborden_overzicht/e/e_10.gif

Of dat hier ook het geval is weet ik niet, maar er zijn dus wel degelijk punten om half op de stoep te parkeren. Punt.

En zo'n bord in het wild:
http://g.co/maps/7vjtw

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky-Shirt op 22-03-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
De enige reden dat ze die auto daar neer heeft gezet is omdat ze bang is voor krassen.

Prima, moet ze zelf weten, maar dat krijgt ze ook deze reacties als die bak ook op een parkeerplaats kan staan.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lucky-Shirt schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:59:
[...]

In sommige wijken moet het zelfs om de doorstroming te verbeteren, daar is zelfs een bord voor:
[afbeelding]

Of dat hier ook het geval is weet ik niet, maar er zijn dus wel degelijk punten om half op de stoep te parkeren. Punt.

En zo'n bord in het wild:
http://g.co/maps/7vjtw
Point taken. Maar gezien het feit dat de auto's verderop in de straat wel gewoon in vakken staan lijkt dat me niet het geval hier.
KillaZ schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:04:
De enige reden dat ze die auto daar neer heeft gezet is omdat ze bang is voor krassen.
Aan de andere kant kan dat soort gedrag ook weer leiden tot extra irritatie bij omwoners. En je zal maar zo'n gek treffen die er even een sleutel in zet.

Maar goed, genoeg off-topic.

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 22-03-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Maar goed, genoeg off-topic.
Dat dus.
Nu graag weer over deze 2 beauties.
Afbeeldingslocatie: http://fotos.autozeitung.de/462x347/images/hauptbild/2010/07/VT_Audi_TT_025.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou persoonlijk voor de TT gaan. Lekker strakke achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Als je Frans een beetje goed is: YouTube: RCZ Vs Audi TT

Of dit: http://www.caradvice.com....z-european-22-comparison/

En de conclusie van die pagina:

The 2011 Audi TT 1.8 TFSI is the car for you if:
  • You really do have just $65,000 and don’t mind that you’re getting a base model with no extra features
  • You want better performance than any other Peugeot
  • You want the most frugal and efficient petrol engine in the segment
  • You want an interior that feels unique and truly suits the car
  • You’re happy to trade a few creature comforts for a slightly better safety specification
  • You’re happy to splash some cash on tasty (if costly) extras – and you want plenty to choose from
The 2011 Peugeot RCZ is the car for you if:
  • You want the best value European 2+2 on the market
  • You want to choose between drivetrains and not be charged extra
  • You need more ‘boot’ space to stow luggage and equipment
  • You want to tick every possible options box and still take home change from $65,000
  • You don’t mind that Audi TT drivers will win any drag race
  • You watched too many episodes of Batman as a kid, and your life will consequentially be incomplete until you sit beneath that double bubble roof"

[ Voor 102% gewijzigd door Roenie op 22-03-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Het is redelijk, maar net niet goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Ga je voor prestaties/rijgedrag of value for money. De looks zijn sowieso persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Deze al gepost?

Tbh, als ik je post lees, wil je vooral een beetje een interessante auto, die er ook niet 13 in een dozijn uitziet. Dan denk ik (en dit gaat tegen mijn Duitse-autoliefhebbershart) dat de RCZ de enige keuze is.

(ik persoonlijk zou voor een 3-coupe of een VW scirocco gaan, maar mij kunnen (beweerd) saaie looks ook niet boeien. Als een autoliefhebber weet wat ik rij door dubbele uitlaten, dan is het voor mij al lang goed).

[ Voor 38% gewijzigd door DexterBelgium op 22-03-2012 16:17 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als de TS de TT mooi vindt en fijn vindt rijden, prima toch? En bovendien: ik denk dat er meer 3-series rondrijden dan TT's. Wat dat betreft snap ik dat een TT wat bijzonderder is. Daarbij lijken al die BMW's op elkaar (3-serie lijkt op de 5-serie) en de TT neemt in het Audi-gamma een speciaal plekje in. Geen andere Audi lijkt er (sprekend) op.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Vandaag zag ik weer zo'n RCZ, wat een geweldige auto is dat toch. O.k. haar neusje is niet de allermooiste, maar daar staat wel een auto met uitstraling en exclusiviteit. De TT vind ik geen lelijke auto, maar alles dat er tegenwoordig om Audi heen hangt maakt mij kotsmisselijk. Alle audi's zijn nog steeds een directe afgeleide van de 25 jaar !!! oude 80, dat was toen echt een revolutie en tijdloos design tegenwoordig is het nog steeds hetzelfde maar dan wat strakker en killer.
De TT is een uitzondering, maar het blijft een Audi.

Maar toffe auto's om uit te kiezen hoor, luxe probleem

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
KillaZ schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:04:

Prima, moet ze zelf weten, maar dat krijgt ze ook deze reacties als die bak ook op een parkeerplaats kan staan.
Heeft iemand er weleens aan gedacht dat er foto's gemaakt werden?
Als je je auto op de foto wil zetten, wil je niet in een parkeervak staan vanwege de auto's ernaast!

Aangezien de auto net is aangeschaft en er daadwerkelijk een foto is gemaakt, is dat toch niet zo vreemd!?
Gunner schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:51:
Ik zou persoonlijk voor de TT gaan. Lekker strakke achterkant.
Ik denk dat jij iets ziet dat ik niet zie, maar goed.
Het komt mij erg gedateerd over en doet me aan deze denken met die achterlichten:

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/1599/1961/3995980006_large.jpg

En die is wel erg oud ja... Alweer bijna 12 jaar geleden :X

TS als je ze nu beide kiest, kun je afwisselen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is er trouwens een reden dat de VW Scirocco niet in de lijst staat 911GT2?

Afbeeldingslocatie: http://www.allbestwallpapers.com/tagwallpaper/VW%20Scirocco-wallpapers.jpg

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dfrenner schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:01:
Ik denk dat jij iets ziet dat ik niet zie, maar goed.
Het komt mij erg gedateerd over en doet me aan deze denken met die achterlichten:

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/1599/1961/3995980006_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fotos.autozeitung.de/462x347/images/hauptbild/2010/07/VT_Audi_TT_025.jpg

Ik weet het niet hoor, maar ik zie genoeg verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat dat betreft vind ik de RCZ net de 307 cabrio met een glazen muiltje :X

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Falcon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:25:
Is er trouwens een reden dat de VW Scirocco niet in de lijst staat 911GT2?

[afbeelding]
Yep. Vind ik niet speciaal. Een scirocco is alleen mooi in wit, en ik heb al een witte passat besteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik heb ook nog wel iets leuks in de aanbieding :)
http://link.marktplaats.nl/520580823 BMW 325i E90 uit '09.

Geen coupe of cabrio maar wel net ff wat anders dan wat de meeste op de straat hebben staan :)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:49
911GT2 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:06:
[...]

Yep. Vind ik niet speciaal. Een scirocco is alleen mooi in wit, en ik heb al een witte passat besteld 8)
Ik vind Rising Blue ook wel mooi. En als het moet opvallen, viper green ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Grrrrrene schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:53:
Als de TS de TT mooi vindt en fijn vindt rijden, prima toch? En bovendien: ik denk dat er meer 3-series rondrijden dan TT's. Wat dat betreft snap ik dat een TT wat bijzonderder is. Daarbij lijken al die BMW's op elkaar (3-serie lijkt op de 5-serie) en de TT neemt in het Audi-gamma een speciaal plekje in. Geen andere Audi lijkt er (sprekend) op.
3 series zie je inderdaad heel vaak. Maar eentje met twee deuren is toch een heel stuk zeldzamer en vele malen mooier dan een standaard leasebakje. Daarbij lijkt een 3 totaal niet op een 5 :X itt audi's die exacte kopieën van elkaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 23-03-2012 17:26 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Waarom deze discussie nog? De TS vind BMW niet mooi en kennelijk de Audi wel. Smaken verschillen maar het is al pagina's duidelijk dat de TS toch echt geen BMW liefhebber is. Prima toch? Daar is iedereen vrij in. Het helpt het doel van dit topic en daarbij horen OP echter niet echt door steeds een andere BMW aan te dragen :)
911GT2 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:55:

Nuttig zijn alle positieve of negatieve info over de RCZ 200PK of de Audi TT 2.0TFSI. Bijvoorbeeld zijn er mensen met ervaringen met de S-tronic bak van de TT, of de bouwkwaliteit van de RCZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fsfikke schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:25:
[...]
Daarbij lijkt een 3 totaal niet op een 5 :X itt audi's die exacte kopieën van elkaar zijn.
De vorige 3 en 5 vind ik persoonlijk redelijk lijkend, maar de nieuwe (huidige) generatie, zie op hetzelfde niveau als de A4/A6 wat mij betreft qua gelijkenis.

Het front is nog een klein beetj, doch miniem. anders, de rest....

Afbeeldingslocatie: http://www.bmwcars.net16.net/images/bmw-2012-3-series-coupe/bmw-2012-3-series-coupe-picture-677.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.europeancarweb.com/f/firstlook/epcp_1001_bmw_5_series_saloon/26072513+w620/epcp_1001_01xx_o+bmw_5_series_saloon+front_view.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 23-03-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:26:
[...]

De vorige 3 en 5 vind ik persoonlijk redelijk lijkend, maar de nieuwe (huidige) generatie, zie op hetzelfde niveau als de A4/A6 wat mij betreft qua gelijkenis.

[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste is volgens mij een Photoshop, dit is de echte:
Afbeeldingslocatie: http://www.bmwcoop.com/wp-content/images/2011/10/BMW-3-Series-F30-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij weet je niet echt hoe een 3-serie er uit ziet :+
Daar heeft dus iemand een 5-serie genomen (die een stuk eerder uit was dan de 3) om een photoshop te maken van hoe de 3 er ongeveer uit zou kunnen gaan zien. Vind je het gek dat die op elkaar lijken.

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 23-03-2012 19:12 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

fsfikke schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Volgens mij weet je niet echt hoe een 3-serie er uit ziet :+
Daar heeft dus iemand een 5-serie genomen (die een stuk eerder uit was dan de 3) om een photoshop te maken van hoe de 3 er ongeveer uit zou kunnen gaan zien. Vind je het gek dat die op elkaar lijken.
:p ik had het goede plaatje, en dat was te groot. Toen ik een kleiner plaatje zocht, even niet opgelet.

Mijn statement blijft overigens met de juiste foto wel staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
PWM schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:29:
[...]

:p ik had het goede plaatje, en dat was te groot. Toen ik een kleiner plaatje zocht, even niet opgelet.

Mijn statement blijft overigens met de juiste foto wel staan ;)
nou nou wat een statement, een 3 en 5 is onderscheidend. Deze auto's lijken niet op elkaar. Dit zie je direct als er een naast je staat of achter je rijd. In tegenstelling tot de audi's. Of er een a4 of a6 avant naast je staat bij het stoplicht weet geen hond. Maar wat helpt dit de TC? Ik ben benieuwd naar zijn testritjes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
En een 6 serie dan? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wahdttmxmczm
Schijnt ook heel goed door bochten te kunnen raggen, zoals elke andere BMW. Bimmers zijn gewoon sneller door de bocht, punt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Als het makkelijk door de stad moet kunnen is een 6 coupe nou niet het toonbeeld van praktisch :P Denk dat de TT dat beter voor elkaar heeft dan de RCZ. De RCZ ziet er dan wel weer gaver uit dus die zou ik kiezen tussen die 2. Als ze nou een cabrio versie van de RCZ zouden maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Ben het hier wel zo ongelofelijk mee eens:
Goede prestaties, perfecte handling, duurzaam blok (bij goed onderhoud!) en een gemiddeld verbruik van 1 op 10 (ondanks 241 pk uit een atmosferische 2.0) is mogelijk

Moet er wel direct bij gezegd worden dat hij behoorlijk hardcore kan zijn. Te veel gas is te veel gas & boem is dan ho.

Kijk bij dit soort wagens naar onderhoud- en schadehistorie

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Mijn vader heeft 4 jaar een S2000 gehad, zonder ooit een euro uit te geven aan abnormaal onderhoud. Totaal een krappe 30.000 km mee gereden (verkocht met een ~43k op de teller). Waarvan ik zelf waarschijnlijk 50% gereden heb :9.

Handeling is goed, motor is ronduit geweldig, versnellingsbak is de beste waarmee ik ooit geschakeld heb en zoals je aangeef is het verbruik acceptabel. Rond de 1:10 bij een beetje normaal gebruik. Zeer sportief kon je niet zo 123 onder de 1:8. Snelweg ritten rond de 1:12 zolang je je aan de snelheden hou (lees 130 op de teller).

S2000 heeft maar 2 echte nadelen: het dak maakt veel geluid op de snelweg (zeker boven de 130), en de handeling is vooral op natte wegen behoorlijk tricky. Komt voor een deel ook door het explosieve karakter van de motor. Auto geeft ook niet overdreven veel stuur feedback imo. Heeft ook deels te maken met de std 16" velgen die onder onze 2001 s2k lagen.

S2000 is een halfjaartje de (boodschappen) auto van mijn moeder geweest (ze vond het idioot dat we 3 auto's hadden, en dus verkochten we de Yaris.... Nu staan er 4 auto's op de oprit 8)7 ). Echt lang hield het niet stand aangezien ze niet veel schik had met de S2k. Praktisch is hij niet, en het is imo ook geen daily driver.

Voor een redelijk budget is een s2000 imo een van de leukste roadsters die je kunt kopen, als je geen SLK of Z4 wilt hebben.

Maargoed ik ga volledig offtopic :P.

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 23-03-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is die 5 serie toch mooi he!
Het Fantoom schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:55:
En een 6 serie dan? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wahdttmxmczm
Schijnt ook heel goed door bochten te kunnen raggen, zoals elke andere BMW. Bimmers zijn gewoon sneller door de bocht, punt uit!
Sneller en mooier dus? :+
TheJason schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:49:
Waarom deze discussie nog? De TS vind BMW niet mooi en kennelijk de Audi wel. Smaken verschillen maar het is al pagina's duidelijk dat de TS toch echt geen BMW liefhebber is. Prima toch? Daar is iedereen vrij in. Het helpt het doel van dit topic en daarbij horen OP echter niet echt door steeds een andere BMW aan te dragen :)
Dan moet je op een Audi forum zitten, met allemaal gelijkgestemden maar niet op een algemeen forum. Dit zie je natuurlijk van mijlenver aankomen. Vooral als het om auto's gaat. Auto's, voetbal, vrouwen allemaal smaak en iedereen heeft er een mening over.

Als de TS dan ook nog eens de beste keuze uitsluit, tja... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
TheJason schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:49:

[...]
Eindelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dfrenner schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:18:

Dan moet je op een Audi forum zitten, met allemaal gelijkgestemden maar niet op een algemeen forum. Dit zie je natuurlijk van mijlenver aankomen. Vooral als het om auto's gaat. Auto's, voetbal, vrouwen allemaal smaak en iedereen heeft er een mening over.
Als iemand om wat voor reden een Intel-PC wil moet hij ook naar een Intel-forum ipv hier op T.net z'n vraag stellen? Wat voor reden iemand daar ook voor heeft, ik snap dat aanhoudende opdringen van BMW's niet zo. Het is toch inmiddels duidelijk dat de TS geen BMW wil? Waarom dan toch steeds met 3-series coupé's aankomen? Accepteer nu gewoon dat de TS geen BMW wil. Dat maakt het leven een stuk makkelijker en dit topic veel fijner om te lezen (en informatiever voor de TS).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Al gereden? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Als ik zou moeten kiezen was het de Scirocco geworden hoor. Ziet er van voren gewoon bad-ass uit, de achterkant heeft altijd iets gemist vind ik, maar ik weet niet precies wat. Ik weet alleen dat het echt heerlijk rijd, heb in de Scirocco van de baas toch al wel zo'n2k gereden en ik zou zelf niks liever willen. Zo'n TT is natuurlijk ook leuk, maar is meer een beetje een wijfebak. Vind de Scirocco gewoon een heerlijke kwa-jongens look hebben.

De 1.4tsi (122pk versie) is alleen niet bijster vlot boven de 130km/h, maar het rijd heerlijk, met de Dynamic Drive optie voel je de achterwielen gewoon op het asfalt plakken als je vlot een bocht door gaat (rij comfort is dan wel drastisch minder).

En aangezien ik 2 meter ben, is het instappen nogal een gedoe vanwege de brede dorpel en de lage instap, maar verder _O_
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De topicstarter wil _geen_ BMW