Leuke auto tot 35K coupé/ cabrio

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 13:42
Scirocco is inderdaad een leuk wagentje maar gedoemd om een petjesauto te worden . Je ziet ze nu al rijden met extreme bodykits en te grote velgen, vooral in België viel me dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Grrrrrene schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:38:
[...]

Als iemand om wat voor reden een Intel-PC wil moet hij ook naar een Intel-forum ipv hier op T.net z'n vraag stellen? Wat voor reden iemand daar ook voor heeft, ik snap dat aanhoudende opdringen van BMW's niet zo. Het is toch inmiddels duidelijk dat de TS geen BMW wil? Waarom dan toch steeds met 3-series coupé's aankomen? Accepteer nu gewoon dat de TS geen BMW wil. Dat maakt het leven een stuk makkelijker en dit topic veel fijner om te lezen (en informatiever voor de TS).
Misschien moet je dan zelf ook niet beginnen over hoe saai BMW's zijn. Dat zoun wel eens wat reacties uit kunnen lokken namelijk.

offtopic:
@hieronder: Volgens mij quote ik jou ook niet?

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 24-03-2012 13:33 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
fsfikke schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:33:
[...]

Misschien moet je dan zelf ook niet beginnen over hoe saai BMW's zijn. Dat zoun wel eens wat reacties uit kunnen lokken namelijk.
Heb ik nooit gezegd, ik heb gezegd dat ik een 3-serie coupé niet speciaal vind ogen tov 3-serie sedan.

En nou KLAAR over BMW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:33:
[...]

offtopic:
@hieronder: Volgens mij quote ik jou ook niet?
Waarmee je impliceert dat ik dat gezegd heb? Waar dan? Je ziet echt spoken hoor. En idd, klaar nu met BMW, dit is ontzettend offtopic. Als je vindt dat ik BMW saai heb genoemd mag je me dat per DM laten weten.

Edit: Dat dacht ik al, nergens op gebaseerd dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 25-03-2012 14:33 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

ghehe, die waarschuwing als je een relply wil achterlaten _/-\o_

edit: I LIKE, wat een fraaie exclusieve uitvoering
http://www.autokopen.nl/tweedehands-auto/peugeot/rcz/5073991

[ Voor 47% gewijzigd door Pinin op 24-03-2012 14:08 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Het Fantoom schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:31:
Scirocco is inderdaad een leuk wagentje maar gedoemd om een petjesauto te worden . Je ziet ze nu al rijden met extreme bodykits en te grote velgen, vooral in België viel me dit op.
Die heb ik dan gelukkig nog nooit gezien. Als je andere bumpers op je Scirocco wil, hang er dan een setje aan van een Scirocco R :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Is een snelle mini anders niks of is die al genoemd? cooper s works cabrio, weet ik veel hoe ze die dingen noemen.

Ook heel degelijke techniek die erachter zit... O-)

Oh wacht ff das een vrouwenauto

nevermind

[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 24-03-2012 16:49 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
dat heb ik ook niet helemaal begrepen. Het mag geen vrouwenauto ziun, maar 80% van de kilometers worden door zijn vrouw gereden.

Daarbij, je kiest toch geen auto aan de hand van wat anderen van die auto vinden. Je kiest een auto waar je jezelf goed in voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Pinin schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:02:
ghehe, die waarschuwing als je een relply wil achterlaten _/-\o_
Heel professioneel idd. Echter wil TS niet alleen geen BMW, hij wil helemaal niets horen over andere auto's behalve nog over de TT en Peugeot. Dat zou misschien nuttiger zijn om te vermelden.
Flagg schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:48:
Oh wacht ff das een vrouwenauto
offtopic:
Met de huidige kandidaten weet ik niet of we het daar over moeten hebben :X :P

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 24-03-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:56:
...Daarbij, je kiest toch geen auto aan de hand van wat anderen van die auto vinden. Je kiest een auto waar je jezelf goed in voelt.
Dat kan toch hand in hand gaan? Dat je je goed voelt in een auto die anderen hoog hebben zitten. Het imago van een auto is voor velen nog altijd een belangrijk onderdeel van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
FastFred schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:56:
dat heb ik ook niet helemaal begrepen. Het mag geen vrouwenauto ziun, maar 80% van de kilometers worden door zijn vrouw gereden.

Daarbij, je kiest toch geen auto aan de hand van wat anderen van die auto vinden. Je kiest een auto waar je jezelf goed in voelt.
Ja mijn vrouw wil geen typisch vrouwenautootje, is dat zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wat is nu eigenlijk het nut geweest van dit topic vraag ik mij af, we zijn tig pagina's verder en het gaat nog steeds om dezelfde keuze en die is nog steed niet gemaakt.

En de enige die de keuze kan maken is de TS.

Wat is nu de meerwaarde van dit topic, behalve "kijk mij eens op zoek zijn naar een gave auto" als je tenminste platgeslagen kevers en franse auto's onder het kopje "gaaf" wil scharen... ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Flagg schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:08:
Wat is nu eigenlijk het nut geweest van dit topic vraag ik mij af, we zijn tig pagina's verder en het gaat nog steeds om dezelfde keuze en die is nog steed niet gemaakt.

En de enige die de keuze kan maken is de TS.

Wat is nu de meerwaarde van dit topic, behalve "kijk mij eens op zoek zijn naar een gave auto" als je tenminste platgeslagen kevers en franse auto's onder het kopje "gaaf" wil scharen... ;)
Daarom blijf ik maar vragen, hoe waren de proefritten???? 8) Was er gister perfect weer voor!

De keuze was bij voorbaat door de TC inderdaad al gemaakt, dus ik ben gewoon benieuwd hoe ze bevallen.
We kunnen er wel een pool van maken :+ Ik zet mijn geld op de peug vanwege de sportievere rijeigenschappen, en het toch meerdere malen aangeven van de tc geen vrouwenauto te willen, en dat blijft de tt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 13:42
Flagg schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:08:
Echte platgeslagen kevers (Porsche) kunnen wel degelijk gaaf zijn maar die zijn naast aanschaf ook erg duur in onderhoud. Franse auto's zijn inderdaad per definitie al inferieur, dus zou ik eerder voor de kwaliteit van Audi gaan als ik tussen deze 2 moest kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:04
Dan zet ik mijn geld in op de TT omdat de topicstarter bang is voor de afschrijving van de peug :P
(onterecht overigens, zo'n bijzondere auto blijft zijn waarde echt wel behouden, kijk wat je nu nog voor een 406 coupe moet neerleggen).

Maar dit topic is inderdaad samen te vatten in, TS wil een RCZ of TT maar vraagt eerst nog even alternatieven die 1 voor 1 neergefakkeld worden en uiteindelijk komt het er op neer dat hij gewoon niet kan kiezen tussen een TT en een RCZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
thefox154 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Daarom blijf ik maar vragen, hoe waren de proefritten???? 8) Was er gister perfect weer voor!

De keuze was bij voorbaat door de TC inderdaad al gemaakt, dus ik ben gewoon benieuwd hoe ze bevallen.
We kunnen er wel een pool van maken :+ Ik zet mijn geld op de peug vanwege de sportievere rijeigenschappen, en het toch meerdere malen aangeven van de tc geen vrouwenauto te willen, en dat blijft de tt gewoon.
Proefritten komen nog. Momenteel zitten we in Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:59

Rejgun

Leven is Bier drinken

Perfecte locatie voor een proefrit!
Ik zeg: HUREN !

p.s. is een S2000 niks?

Audi: Vorsprung durch Technik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:17
ssshhht, van de TS mogen geen alternatieven voor de TT en de RCZ worden aangedragen, louter inhoudelijke posts enkel over deze twee modellen. Zie de OP...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:49
En dan meteen even over het hoofd zien dat de TS MET ZIJN 3en IN DE AUTO WIL ZITTEN.....? :F

[ Voor 3% gewijzigd door KillaZ op 26-03-2012 20:08 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Toevallig zag ik vandaag die peugeot rijden. Van voren lijkt hij idd op een 308 maar van achter is het toch wel een aparte verschijning. Erg geslaagd.

De TT is dan wel weer een beetje saai maar dat geldt voor alle Audi's zonder de (R)S toevoegingen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zag ik net op youtube:

Volkswagen Comfort Coupé:
YouTube: Volkswagen CC review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat denk je van een 2de hands Porsche Cayman? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
Is een Cayman geen tweezitter?

In de categorie van 2+2 coupe's en cabrio's heb ik de CLK nog niet zien langskomen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:49:
Dit zag ik net op youtube:

Volkswagen Comfort Coupé:
YouTube: Volkswagen CC review
Tja, trolloss om te zien een plaatje.. Maar de huidige cc heb ik in het bezit. En ik kan je vertellen, een teleurstelling aan alle kanten. Alleen het uiterlijk was zijn grote pré. Maar wat doen ze bij VW ze zetten de polo neus ook maar op dit ding, want schijnbaar moet die op alle auto's komen van vag. De achterlichten van de jetta/passat op de kont en boem, we hebben een nieuwe CC, hoe vern**k je je paradepaardje.

Het mooie aan deze auto was juist dat hij zich onderscheid, mooi kont cq achterlichten. Stoerdere passat neus gemaakt. En ze hadden echt een pareltje. Maar ja dan komen ze met die 170pk vw/audi diesel die traag aanvoelt. De bij prestaties matig presterende dsg, bij rustig rijden wel een goed bak.

Als ik nu toch bezig ben met mijn frustratie ten opzichte van deze over priced wagen, bij -10 buiten kraakt alles, ramen die vast vriezen in de rubbers bij de minste of geringste vorst (voor de mensen die het niet kennen, er zit geen frame om het portier, dus het raam zakt eerst om de deur te kunnen openen... Handig als ze bij -4 al vast zitten). Dynamisch onderstel waar weinig dynamiek in zit. Sport = stuiter stand, comfort helt het ding als een zafira. Normal rijd ie xo sompig als een a3/a4. Banden die gigantisch cuppen: na 10k is de herrie niet om aan te horen, comfort ook erg slecht. Na elke 20k nieuwe banden erop en discussie met de leasem. VW zegt, ja sorry zit in het onderstel kunnen we niets aan doen. Naja ik kan nog wel even doorgaan. Prive had ik er nog twee jaar een 3-er naast, deze is nu verkocht, maar geloof me een 3 uit 2008 was 1000x beter dan de nieuwere cc. Ik wou destijds wat anders, maar ik heb elke keer als ik eraan denk spijt dat ik niet voor een bmw of volvo gegaan ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm naja dat is wel een legitieme reden ik heb ook eigenlijk geen verstand van auto's maar ik vind VW GROUP auto's persoonlijk wel goede auto's.

Naja een andere auto die je misschien mooi vindt als je ééntje tweedehands wil kopen is misschien wel de mercedes CLK. Zoals t_captain al zij.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De C-coupe is imo ook best geslaagd. Zie je hier in Nederland nog haast niet rondrijden ook. Maar dan zit je toch al snel ruim over het gestelde budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:53:
De C-coupe is imo ook best geslaagd. Zie je hier in Nederland nog haast niet rondrijden ook. Maar dan zit je toch al snel ruim over het gestelde budget.
idd al is het wel een supergave bak :9~ maar mag natuurlijk ook niks anders zeggen als Mercedes fanboy

ik zag van de week een RCZ rijden vond de kont leuk en uniek! maar de voorkant bah standaard peugeot }:|
vind de audi TT daarbij weer erg onderscheiden van de standaard audi's en ja een S of RS is natuurlijk heftiger maar de kosten zijn ook keer 3.

CLK vind ik leuke auto maar niet echt uniek of van wauw een amg versie daarin tegen wel weer maargoed die valt buiten de eissen van TS.
De nieuwe E cabrio/Coupe zou wellicht net binnen budget passen E200CGI oid gebruikt.

Maargoed volgens mij is de keuze nu nog tussen de RCZ of TT en dan koos ik voor de laatste d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:15:
[...]

idd al is het wel een supergave bak :9~ maar mag natuurlijk ook niks anders zeggen als Mercedes fanboy

ik zag van de week een RCZ rijden vond de kont leuk en uniek! maar de voorkant bah standaard peugeot }:|
vind de audi TT daarbij weer erg onderscheiden van de standaard audi's en ja een S of RS is natuurlijk heftiger maar de kosten zijn ook keer 3.

CLK vind ik leuke auto maar niet echt uniek of van wauw een amg versie daarin tegen wel weer maargoed die valt buiten de eissen van TS.
De nieuwe E cabrio/Coupe zou wellicht net binnen budget passen E200CGI oid gebruikt.

Maargoed volgens mij is de keuze nu nog tussen de RCZ of TT en dan koos ik voor de laatste d:)b
Voor 30K bij de Oosterburen op te pikken:

http://www.autoscout24.de...&desc=1&sort=power&page=1

BPM is 5K --> Reken even 2,5K voor import en je hebt een TTS roadster voor 38K

[ Voor 7% gewijzigd door KillaZ op 28-03-2012 10:25 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanschaf is wellicht wel te doen maar onderhoudskosten + verbruik + verzekering is veel duurder.

Al zou ik dat er wel voor over hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Het Fantoom schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:18:
Echte platgeslagen kevers (Porsche) kunnen wel degelijk gaaf zijn maar die zijn naast aanschaf ook erg duur in onderhoud. Franse auto's zijn inderdaad per definitie al inferieur, dus zou ik eerder voor de kwaliteit van Audi gaan als ik tussen deze 2 moest kiezen.
Veel leasemaatschappijen zijn het echt niet met je eens!

Daarnaast zie je steeds vaker terug dat Fransen hoger staan en duitsers (met name VAG) een stuk lager in de pechstatistieken of betrouwbaarheidsonderzoeken.

Het is dat Aldi een eigen pechservice heeft, waardoor dat nog eens verbloemd wordt ook!

Ik zie nu de waarschuwing, lol.

In dat geval 100% een Peugeot of een Mercedes C coupe is ook erg mooi.
Buiten het feit dat audi het gewoon net niet is en eigenlijk een opgeleukte VW is, levert het geen premium gevoel op.

Kijk nou naar de A6, rijdt langs en niemand kijkt op... Had net zo goed een adrie kunnen zijn van voor...

We hadden het laatst. Er reed een nieuwe auto van het merk dat ik hier niet meer mag noemen en stopte voor het zebrapad. Het gaat dan om de beste auto in zijn klasse. Aan de andere kant stopte op dat moment uit diezelfde klasse een A6. En waar mijn collega's bij de eerste auto nog opmerkingen maakte over die "dikke bak", liep iedereen stug vooruit bij die A6 en merkte hem niet eens op.

Maar goed op dit moment zou ik zeggen: Kies alles uit, behalve een audi.

Deze is inderdaad erug mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://www.carros.nl/upload/3/afbeeldingen/mercedes-benz-nieuws/mercedes-c-coupe-0111-02.jpg

Of deze (met vierwiel besturing :9~ ):

Afbeeldingslocatie: http://www.groenlicht.be/wp-content/uploads/renault_laguna_Coupe_GT_Monaco_4.jpg
fsfikke schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:58:
Heel professioneel idd. Echter wil TS niet alleen geen BMW, hij wil helemaal niets horen over andere auto's behalve nog over de TT en Peugeot. Dat zou misschien nuttiger zijn om te vermelden.
Kom op als je het met mannen over auto's gaat hebben, dan kun je verwachten dat er andere meningen komen als je zelf maar twee opties aandraagt. Nogmaals, wil je dat niet, dan moet je andere mannen geen mening vragen over de mooiste auto.

Als ik nu een topic ga openen over voetbal en de vraag, moet ik voor Az of Ajax zijn, dan kan ik verwachten dat de eerste over PSV of Feijenoord begint. Als je dat niet wil, kun je het beter aan vrouwen vragen, die hebben over het algemeen minder emotie bij auto's...

En dan blijven de TT en de RCZ over met de volgende voorwaarde:
911GT2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:41:
Ja mijn vrouw wil geen typisch vrouwenautootje, is dat zo gek?
Gezien de eerste reacties op de TT, is dat heel raar.
Kan de posts nog wel even opzoeken, maar de trend was dat de TT toch wel bekend staat als kappersauto, vrouwenauto of homobak. Gewoon imago, niets meer, niets minder.
melcon schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:19:
Dan zet ik mijn geld in op de TT omdat de topicstarter bang is voor de afschrijving van de peug :P
(onterecht overigens, zo'n bijzondere auto blijft zijn waarde echt wel behouden, kijk wat je nu nog voor een 406 coupe moet neerleggen).

Maar dit topic is inderdaad samen te vatten in, TS wil een RCZ of TT maar vraagt eerst nog even alternatieven die 1 voor 1 neergefakkeld worden en uiteindelijk komt het er op neer dat hij gewoon niet kan kiezen tussen een TT en een RCZ.
Maar gezien de door de TS gestelde voorwaarde blijft de RCZ toch als enige over? :+

[ Voor 79% gewijzigd door BlakHawk op 28-03-2012 11:34 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
dfrenner schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:39:
[...]

In dat geval 100% een Peugeot of een Mercedes C coupe is ook erg mooi.
Buiten het feit dat audi het gewoon net niet is en eigenlijk een opgeleukte VW is, levert het geen premium gevoel op.

Kijk nou naar de A6, rijdt langs en niemand kijkt op... Had net zo goed een adrie kunnen zijn van voor...

We hadden het laatst. Er reed een nieuwe auto van het merk dat ik hier niet meer mag noemen en stopte voor het zebrapad. Het gaat dan om de beste auto in zijn klasse. Aan de andere kant stopte op dat moment uit diezelfde klasse een A6. En waar mijn collega's bij de eerste auto nog opmerkingen maakte over die "dikke bak", liep iedereen stug vooruit bij die A6 en merkte hem niet eens op.

Maar goed op dit moment zou ik zeggen: Kies alles uit, behalve een audi.

Deze is inderdaad erug mooi :)
Dat gevoel ken ik, mijn 335d daar keek niemand van op af en toe een keer een opmerking als ze de 2 pijpen aan de achterkant zagen. Pak ik een jag xf mee op de zaak dan draait iedereen zich om als je over de parkeerplaats van de AH rijd. Nadeel met de jag krijg je bij klanten ook opmerkingen, met de 3 had je dat een stuk minder :9

Die laguna is wel bijzonder opzich, denk niet dat de TC het wat vindt. Maar in alle jaren dat dit model al rondrijdt heb ik er nog nooit één in het echt gezien.

Gisteren kwam ik op de a50 een witte RCZ tegen, hij oogt wel erg dik als je achterop komt rijden. Is toch wel echt een bijzondere wagen. Moest gelijk aan dit topic denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
thefox154 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Pak ik een jag xf mee op de zaak dan draait iedereen zich om als je over de parkeerplaats van de AH rijd. Nadeel met de jag krijg je bij klanten ook opmerkingen, met de 3 had je dat een stuk minder :9

The owner of a Jag is a person who would take out his wife to dinner and spend all evening flirting outrageously with the waitress. And it'd be okay, because he drives a Jag.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

DropjesLover

Dit dus ->

t_captain schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:08:
[...]

The owner of a Jag is a person who would take out his wife to dinner and spend all evening flirting outrageously with the waitress. And it'd be okay, because he drives a Jag.

:+
Ik hoor Jeremy het gewoon zeggen en zie zn gezicht gewoon voor me met die dikke "Jag" :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darling do you want to take the JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGG

Schaamteloze Britse zelf promotie +1

Net zoals de Austin Martin echt de traagste auto voor zijn prijs en alsnog de beste supercar die bestaat volgens Jeremy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

35k + coupe + cabrio + kwaliteit = kom je toch op een (!3-serie of een Z4 coupe/cabrio(ik zou het wel weten)) audi A5 of TT of nissan 350z of honda s2000 enals je oud bent een volvo of saab:D

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:17:
[...]

Proefritten komen nog. Momenteel zitten we in Italie.
wat is het ooit geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:05
misschien is het deze geworden:

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/16lh9nb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.allcarcentral.com/Alfa_Romeo/Alfa_Romeo_GT_Cabrio_2004_Stile_Bertone_Photo_2009.jpg

Die zie je niet vaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
We zijn al een tijdje op zoek naar een goede TT uit 2011 of tweede helft 2010. In ieder geval eentje na de 'facelift'.

Zwart of wit heeft de voorkeur. Duitsland heeft het grootste aanbod, maat toh ben ik nog niet helemaal achter hoe dat zit met fabrieksgarantie na importeren. Dat wil zeggen alle duitse dealers zeggen dat dat europees geregeld is maar hier in NL zijn ze minder happig op dat verhaal. Zowiezo is het vertrouwen in mijn lokale VW/audi dealer behoorlijk gedaald na de aanschaf van mijn Passat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Sowieso :+ hoef je hem toch niet verplicht te brengen naar een Nederlandse dealer?

Zoiets ziet er inderdaad niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden een RCZ gekocht en rij er nu een tijdje in rond dus als je vragen hebt...

Korte samenvatting: Ben er heel tevreden mee :)

Afbeeldingslocatie: http://www.4agte.nl/rcz/rcz1.JPG

[ Voor 35% gewijzigd door Navi op 24-08-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJason schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:12:
Sowieso :+ hoef je hem toch niet verplicht te brengen naar een Nederlandse dealer?

mijn 650 euro rover200vi is sneller dan die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:33:
[...]

mijn 650 euro rover200vi is sneller dan die auto.
Ik geloof je meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol het is een baksteen van 160pk en hij weegt 300kg meer dan mijn auto van 150pk. En niet te vergeten dat de 1.8 uit mijn auto geen turbo heeft of tfsi of dergelijke. Een honda civic uit de jaren 90 had al motoren met 160 pk. Dat is echt geen sportauto hoor! Het is een luxe kapsalon. Kijk maar naar dit filmpje en hier testen ze de 3.2 v6 versie YouTube: Audi TT car review - Top Gear - BBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Juist die turbo maakt hem sneller. Veel meer koppel en al bij een veel lager toerental beschikbaar. Voordat je in de 2 zit lig je al een eind achter.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12-09 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:57:
[...]

Lol het is een baksteen van 160pk en hij weegt 300kg meer dan mijn auto van 150pk. En niet te vergeten dat de 1.8 uit mijn auto geen turbo heeft of tfsi of dergelijke. Een honda civic uit de jaren 90 had al motoren met 160 pk. Dat is echt geen sportauto hoor! Het is een luxe kapsalon. Kijk maar naar dit filmpje en hier testen ze de 3.2 v6 versie YouTube: Audi TT car review - Top Gear - BBC.
Ik denk dat jou Rover in de loop der jaren aardig wat van z'n 160 PK verloren heeft, mocht hij dat al hebben toen ie nieuw was :). Daarnaast heeft, zoals Maassluip al zegt, de Audi een turbo, waardoor hij veel meer koppel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:35:
Juist die turbo maakt hem sneller. Veel meer koppel en al bij een veel lager toerental beschikbaar. Voordat je in de 2 zit lig je al een eind achter.
Naja eerlijk gezegd als je zoveel geld besteed aan een auto durf je ook niet zo snel het gaspedaal diep in te trappen :+. Maar ik zou hem niet graag willen hebben in ieder geval. Vierwielaandrijving vindt ik ook zo saai en moeilijk om van de lijn af te komen.

Deze zou ik kopen:
http://link.marktplaats.nl/584903261

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

911GT2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

We zijn al een tijdje op zoek naar een goede TT uit 2011 of tweede helft 2010. In ieder geval eentje na de 'facelift'.

Zwart of wit heeft de voorkeur. Duitsland heeft het grootste aanbod, maat toh ben ik nog niet helemaal achter hoe dat zit met fabrieksgarantie na importeren. Dat wil zeggen alle duitse dealers zeggen dat dat europees geregeld is maar hier in NL zijn ze minder happig op dat verhaal. Zowiezo is het vertrouwen in mijn lokale VW/audi dealer behoorlijk gedaald na de aanschaf van mijn Passat.
Huh, je wilt nog steeds een Audi maar je hebt geen vertrouwen in de lokale vw/audi dealer die wellicht onder de plak zit bij Pon. Lees het verhaal van PWM en de geroemde service van zijn Audi dealer maar eens.

Maar gelukkig zijn er wel goede garages te vinden, je moet alleen weten waar.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
PWM is prima geholpen door Kokkelink in Baarn begreep ik.... :)

[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 25-08-2012 11:04 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de auto ook zelf importeren, kun je hem gelijk testen op de autobahn. En als je auto's importeert van Duitsland naar Nederland dan hebben ze de mogelijkheid om de kilometer stand te resetten. Omdat ze nog geen apk check hebben gehad staan ze nog niet een de NAP database en dit komt heel vaak voor! Niet met nieuwe auto's lijkt mij, maar ik zou het gewoon zelf importeren.

Ach het kan erger je had ook de Jetta kunnen nemen:
YouTube: Jeremy on the Volkswagen Jetta - Top Gear Outtakes - BBC

Het resetten van de kilometerstand is, behalve ronduit asociaal, verboden in Nederland. Wellicht dat ze er in Duitsland anders over denken, maar het onderwerp hoeft hier verder niet meer besproken te worden

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 27-08-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Trolloos; je hebt bizarre adviezen... :X

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saab schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:17:
Trolloos; je hebt bizarre adviezen... :X
Wat is er bizar aan mijn advies (en)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
vhal schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:53:
[...]

Huh, je wilt nog steeds een Audi maar je hebt geen vertrouwen in de lokale vw/audi dealer die wellicht onder de plak zit bij Pon. Lees het verhaal van PWM en de geroemde service van zijn Audi dealer maar eens.

Maar gelukkig zijn er wel goede garages te vinden, je moet alleen weten waar.
Ik heb meer vertrouwen in de garage in Tilburg dan in Breda. Maar dat komt wel goed.

We gaan hem zelf importeren idd. Plan is weekendje Berlijn te doen. Heen vliegen terug met de auto. Natuurlijk maak ik een uitgebreide shortlist voordat we gaan. Ik denk dat dat medio oktober wel rond moet zijn. Ik houd jullie op de hoogte in de aanloop naar de trip.

In ieder geval weten we wat we willen. Dus topicmissie geslaagd. Nu het leuke deel nog ;)
TheJason schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:12:

Mooi ding. Maar we willen alleen de 2.0 TFSI. Ik vind de 1.8 net underpowered als sportwagen.

[ Voor 20% gewijzigd door 911GT2 op 26-08-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Uhm, kilometerstand 'resetten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Saab schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:56:
[...]

Uhm, kilometerstand 'resetten'?
Of een skyline aanraden... Echt Trolloos ben je niet gok ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11

JaQ

TheJason schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:44:
misschien is het deze geworden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Die zie je niet vaak :9
Dat komt omdat die auto nooit in productie is geweest, er is 1 studiemodel gemaakt (toen Alfa de productie verplaatste bij Bertone vandaan) en misschien wat immitatie nabouw door particulieren.

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Nou ja ik kwam erop omdat ik vorige week dus een Alfa Romeo GT Cabrio tegenkwam bij de wasstraat. Zag er vond ik erg leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ

JaQ

TheJason schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:37:
Nou ja ik kwam erop omdat ik vorige week dus een Alfa Romeo GT Cabrio tegenkwam bij de wasstraat. Zag er vond ik erg leuk uit.
Weet je zeker dat dat een GT was? Check google maar eens of je er eentje te koop kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Ik weet zeker dat het een GT was. Maar zal dan wel particulier zijn ofzo. Ik stond erachter in de wasstraat met mijn 147 :) Zat me toen ook af te vragen of dat wel zo handig is, met een cabrio door een wasstraat. Vandaar dat het mij ook zo opviel.

Edit: Nu ik wat google lijkt het me wel heel bijzonder. Maar goed het was een rode alfa met een cabrio dak. Als ik em weer zie maak ik een foto.

[ Voor 22% gewijzigd door TheJason op 26-08-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ

JaQ

offtopic:
Toevallig is het thema van het laatste klaverblaadje de GT, met daarin hetzelfde verhaal als dat je op blogs aantreft over de "enige" GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Heb je het linkje al eens goed bekeken van marktplaats, geen enkele volwassene met zelfrespect wil in zo'n tupperware bak gezien worden.

Daarbij rijd je zelf een Rover... dus qua auto's mag je uberhaupt geen adviezen meer geven. Zeker niet als je denkt dat die irl sneller is dan welke TT dan ook.

lijkt me wel genoeg of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Dat is geen tupperware, volgens mij is dat zelfs gewoon stock voor de V-spec uitvoering. Bij mij mogen ze 'm wel voor de deur zetten :)

En inderdaad als je een Rover rijd, maakt niet uit welk model of welke uitvoering en hoeveel vermogen of wat dan ook, je rijd een Rover, ben je in een klap al je respect kwijt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FastFred schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:34:
Dat is geen tupperware, volgens mij is dat zelfs gewoon stock voor de V-spec uitvoering. Bij mij mogen ze 'm wel voor de deur zetten :)

En inderdaad als je een Rover rijd, maakt niet uit welk model of welke uitvoering en hoeveel vermogen of wat dan ook, je rijd een Rover, ben je in een klap al je respect kwijt in mijn ogen.
Kan het compleet standaard zijn, het is nog steeds te lelijk voor woorden. Net als de lexus lights op een lexus.. yegh. :) En ze mogen hem wel hier net om de hoek zetten en de sleutel afleveren, zet hem zelf wel weer voor een prikkie op MP. :p

Ik zou me echt doodschamen als ik erin moest rijden iig... wat dat betreft net een Roverrrr. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah het gaat jullie allemaal om het uiterlijk maar mij maakt me dat geen zak uit. Daarom zeg ik heel duidelijk erbij dat ik mijn eigen persoonlijke keuze liet zien. Ik heb ook niet gezegd dat mijn auto sneller is dan alle Audi TT's. Maar ik weet dat een quattro met turbo gewoon ontzettend moeilijk van de lijn af te krijgen is. En ik ken toevallig net iemand die een 1.8t audi TT gekocht heeft voor rond de 6000 euro. En ik kan je vertellen dat mijn auto sneller is naar de 100 en hem bij kan houden op topsnelheid (verschilt 30kp/u) voor 1/10e van de kosten. Al met al hoor ik graag wat jouw eerste auto was. Het maakt me niks uit wat er voor merkje op staat. Want mijn Rover is gemaakt door Honda en het ziet eruit als een oude civic. En die Audit TT is gewoon een opgeblazen kever of een volgevreten porsche en eigenlijk gewoon eigendom van Volkswagen. Ik had verwacht dat iemand met de naam 911gt2 ook wel intresse had in een auto die snel was. Er zijn vast ook wel Oosterse auto's zonder Oosterse styling te vinden.

Dit is gewoon een troll

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 01-09-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:10:
Tjah het gaat jullie allemaal om het uiterlijk maar mij maakt me dat geen zak uit. Daarom zeg ik heel duidelijk erbij dat ik mijn eigen persoonlijke keuze liet zien. Ik heb ook niet gezegd dat mijn auto sneller is dan alle Audi TT's. Maar ik weet dat een quattro met turbo gewoon ontzettend moeilijk van de lijn af te krijgen is. En ik ken toevallig net iemand die een 1.8t audi TT gekocht heeft voor rond de 6000 euro. En ik kan je vertellen dat mijn auto sneller is naar de 100 en hem bij kan houden op topsnelheid (verschilt 30kp/u) voor 1/10e van de kosten. Al met al hoor ik graag wat jouw eerste auto was. Het maakt me niks uit wat er voor merkje op staat. Want mijn Rover is gemaakt door Honda en het ziet eruit als een oude civic. En die Audit TT is gewoon een opgeblazen kever of een volgevreten porsche en eigenlijk gewoon eigendom van Volkswagen. Ik had verwacht dat iemand met de naam 911gt2 ook wel intresse had in een auto die snel was. Er zijn vast ook wel Oosterse auto's zonder Oosterse styling te vinden.

[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn eerste auto was een buick electra 225 convertible uit 1971. 7.1 liter V8 bigblock. Wil ik nu ook niet meer voor de deur hebben staan maar das meer ivm ruimte.

2de was een sierra Xr4i (2.8ltr v6)
3de was een escort RS turbo, met grotere intercooler hogere turbodruk en zo'n irritante dumpvalve.
Daarna een bmw 525i
daarna leaseauto's.
daarna Saab 9-5
nu BMW 330Ci cabrio.

Moraal van het verhaal.

GEEN ENKELE FUKKING ROVER!!!! :D

Sorrie voor de caps, maar ze waren functioneel in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
Gast, je maakt jezelf belachelijk.

Nou heeft 911GT2 (ow dat ben ik) toevallig een kever, dus ik heb wat referentiemateriaal op dat gebied en ik kan 0 overeenkomsten vinden tussen een TT en een kever. Ook wil ik graag weten hoe je een TT in dezelfde zin kan plaatsen met een Porsche... (nee trouwens ik wil het niet weten)

Als je goed gelezen had had je gezien dat snelheid ondergeschikt is aan andere meer praktische punten. Hard rijden kan iedereen ook een Rover. Snel rijden is wat anders, 30Km/h op topsnelheid zegt niets, er is zoveel meer dan dat. Maar goed. Als je de TT vergelijkt met een badkuip heeft het ook eigenlijk geen zin. Ik verzoek je dan ook het topic verder te laten voor wat het is, want je voegt niets meer toe. Dank je.

[ Voor 3% gewijzigd door 911GT2 op 31-08-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed als je een grote bek tegen mij wilt hebben dan nodig je me maar uit op een circuit als je jezelf zo nodig moet bewijzen. Je voegt zelf helemaal niks toe dit topic duurt al eeuwen en je hebt nog geen keuze gemaakt wat voor onmogelijke azijnpisser moet jij wel niet zijn dat dit allemaal zo lang moet duren. Alsjeblieft stop je geld waar je mond zit en nodig mij uit op een circuit dan zal ik wel laten zien wat waarde voor je geld betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:20:
Goed als je een grote bek tegen mij wilt hebben dan nodig je me maar uit op een circuit als je jezelf zo nodig moet bewijzen. Je voegt zelf helemaal niks toe dit topic duurt al eeuwen en je hebt nog geen keuze gemaakt wat voor onmogelijke azijnpisser moet jij wel niet zijn dat dit allemaal zo lang moet duren. Alsjeblieft stop je geld waar je mond zit en nodig mij uit op een circuit dan zal ik wel laten zien wat waarde voor je geld betekent.
Wacht even, jij was toch die gene die z'n moeders auto tegen een betonpaal parkeerde? Lees het topic even rustig door, keuze is gemaakt..verder is een grote mond niet echt van toepassing als jezelf olie op het vuur gooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:20:
Ik zou niet graag tegen je racen op een circuit. Jij bent zo'n gastje die het geduld niet op kan brengen voor een nette inhaalaktie en in je driftigheid hele gevaarlijke situaties zou veroorzaken :X
Ik verwacht trouwens wel dat ik vrij eenvoudig van je weg zou rijden, maar dat is wat anders. Ik wil niet opscheppen, maar gewoon een lijstje presenteren van de circuits waar ik op gereden heb NA het behalen van mijn racelicentie:
Zandvoort, Zolder, Assen, Nürnburgring en Bedford autodrome.

Ik denk graag even na voordat ik 40.000 euro stuk sla op een auto. Dat is toch wat anders dan 600 euro voor een Rover. En ja er is een keuze gemaakt. Ik weet precies wat ik wil nu. Moet ik het even opsommen, wordt je daar gelukkig van?

Het moet worden een Audi TT 2.0 TFSI s-tronic quattro bij voorkeur in s-line. Met bij voorkeur volledig leer interieur in het zwart of wit tot 40.000 km en na de facelift van halverwege 2010. De auto moet verkocht worden door een erkend audi dealer omdat ik de garantie mee over wil nemen. Is dat duidelijk genoeg voor je?

Kunnen we nu aub ophouden met flamen. Ik praat liever met mensen over auto's die wel wat zinnigs te melden hebben, maar als de mods het beu zijn en het topic op slot gooien snap ik het ook. Ik ben er uit, maar zou graag nog pics posten als het eenmaal zo ver is :)

Edit: Shit zie nu je geschiedenis pas... dom van me |:(

[ Voor 1% gewijzigd door 911GT2 op 02-09-2012 09:03 . Reden: Effe account bekeken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 20:31
Nou ja zeg, heeft TS opeens gekozen voor de audi 8)7

Ik fiets tegenwoordig eenmaal per week langs een Peugeot RCZ, en elke week weer denk ik:

1) damn, wat een mooie en aparte auto
2) hoe zou het met die kerel uit dat tweakers topic zijn?

maar goed, fotootjes van de TT zijn natuurlijk welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Topicstarter
dj1981 schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:08:
Nou ja zeg, heeft TS opeens gekozen voor de audi 8)7

Ik fiets tegenwoordig eenmaal per week langs een Peugeot RCZ, en elke week weer denk ik:

1) damn, wat een mooie en aparte auto
Dat denk ik ook iedere keer als ik hem zie :P

Maar obv ratio verwachten we dat de audi de betere keuze zal blijken over een jaar of 5. Blijft gissen natuurlijk...
Maar daarnaast is de TT 2.0 TFSI quatro s-line (serieus autobouwers en hun namen) gewoon net een maatje te groot voor de RCZ als het gaat over afwerking en rijgedrag.

Update 1: Peugeot heeft zojuist mijn laatste restje twijfel weggenomen

[ Voor 11% gewijzigd door 911GT2 op 11-09-2012 22:22 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
De topicstarter wil _geen_ BMW