De oordopjes die je er los bij kan kopen zijn trouwens echt 10x beter dan die blauwe.
Ik bedoel deze: http://www.futurezone.nl/...s-vita-in-ear-headset.htm
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 21:06 ]
Verwijderd
De oordopjes die je er los bij kan kopen zijn trouwens echt 10x beter dan die blauwe.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 21:06 ]
Ik heb zelf geen screen protector maar wat ik je wel kan vertellen zijn de volgende twee dingen.dennisjacobs schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Laat me allereerst benadrukken dat ik niet zo’n die-hard gamer ben zoals de meesten hier. Desondanks kan ik aangeven dat het min of meer is wat je ervan kan verwachten. Het is echt bijna de PS3-versie. Graphics zien er redelijk strak uit; ik zie nauwelijks aliasing. Echter voelt het mij wel heel erg als een port. Komt voornamelijk door de letters van de menu’s enzo, het lijkt net of ze geschaald weergegeven worden ofzo. Ook hapert het beeld af en toe heel even. Tevens heb ik nog wat ruzie met de besturing; ik vind het lastig om de rechter-analogestick op gevoel te gebruiken bij het wisselen van spelers. Kan natuurlijk gewenning zijn en bovendien persoonlijk.
Heb nog niet lang gespeeld, in totaal ergens tussen de 30-60 minuten. Heb m’n eerste crash alweer gehad. Tja, kan natuurlijk ook toeval zijn… gebeurde ergens aan het begin van de bunus challenge tower.
Brengt me gelijk bij wat ik tot nu toe het vetste vind: bonus challenge # 10! Dat is diegene waar tijdens een gevecht bloedspatten op het beeld komen die je er via de touchscreenfunctie van af moet vegen. Zo voegt touchscreen écht iets toe aan de spelbeleving terwijl de traditionele knoppenbesturing in ere is gebleven. En gewoon heel leuk om te doen:)
Al met al een game die bij mij weer wat uurtjes spelplezier gaat opleveren.
[...]
Als het helpt: zeker! Zit er nu een op van Big Ben, die zat in zo’n accessoirepakket. Heb nooit het verschil met of zonder protector vergeleken, maar op sommige momenten is het enige dat ik zie in het display mijn eigen reflecterende gefrustreerde gezichtsuitdrukkingDus als er andere screenprotectors zijn die hier wel tegen helpen, dan hoor ik het graag!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
PS Vita uitzetten dan de powerknop + R button + PS knop in blijven drukken en je krijgt het hulp menu. waarmee je hem kan restoren naar fabrieks instellingen etc.Mr_Kahan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:09:
Beste tweakers,
zit met een probleem. Ik heb een tweede hands ps vita gehaald (mijn tweede). De eerste keer hadk ook een tweede hands ps vita gehaald en toen had ik nog geen account. Ik had de memory card en ps vita systeem geformatteerd en kon vervolgens een account aanmaken.
Ik heb inmiddels van 1e ps vita verkocht en heb onlangs een ander gekocht. Ik kan nu echter niet mijn eige account inloggen! Ik heb de account van de 1ste eigenaar uitgelogd, en vervolgens wel 10x de systeem en memory card geformatteerd, maar ik kan zijn account niet wegkrijgen, en ik kan dus ook mijn eige account niet erin krijgen.
Weet iemand hier meer over? Ik heb ook gelezen hoe je een hard reset moet doen, maar als ik de aan/uit knopje, of de playstation knopje indruk gebeurt er niks...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 11:19 ]
[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 03-05-2012 11:53 ]
OK bedanktpagani schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:51:
Ridge Racer is een van de slechtste games op de Vita (in ieder geval mijn grootste miskoop voor de Vita) Weinig content is het voornaamste probleem. Heb veel meer plezier beleefd aan WipeOut.
Dankje voor de snelle respons! Ik ben nu aan het werk, maar zal het thuis gelijk proberen. Ik probeerde gisteren een factory reset, maar ik las op verschillende websites dat je de powerknop 20 a 30 seconde moet vasthouden e n dat lukte niet. Ik schrijf in de avond wel of het gelukt is!Donnie Darko schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:06:
[...]
PS Vita uitzetten dan de powerknop + R button + PS knop in blijven drukken en je krijgt het hulp menu. waarmee je hem kan restoren naar fabrieks instellingen etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Kaninho op 03-05-2012 17:19 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ridge Racer was ook een van de goedkoopste games van de Vita.pagani schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:51:
Ridge Racer is een van de slechtste games op de Vita (in ieder geval mijn grootste miskoop voor de Vita) Weinig content is het voornaamste probleem. Heb veel meer plezier beleefd aan WipeOut.
Ondanks dat dit spel bijna overal een slecht review cijfer krijgt vind ik het wel ontiegelijk lekker spelen. Ik heb het spel nu een paar dagen en al meer dan 30 uur met super veel plezier zitten racen. Het is allemaal wat beperkt, wat betreft auto's, banen en ook qua tuning mogelijkheden, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.Online racen gaat meer dan prima en is ook reuze verslavend. Ik heb in ieder geval absoluut geen spijt van de aanschaf.MarcoM schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:36:
Is Ridge Race leuk op de Vita? Op de psp vond ik het erg mooi. Hoeveel tracks heeft de Vita versie nu al beschikbaar?
Als je RR vergelijkt met de andere racers die uitkomen voor de Vita dan kun je denk ik ook we; concluderen dat je bij RR gewoon minder waar voor je geld krijgt dan bijvoorbeeld voor Wipeout of Motorstorm RC.Wigan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:44:
[...]
Ondanks dat dit spel bijna overal een slecht review cijfer krijgt vind ik het wel ontiegelijk lekker spelen. Ik heb het spel nu een paar dagen en al meer dan 30 uur met super veel plezier zitten racen. Het is allemaal wat beperkt, wat betreft auto's, banen en ook qua tuning mogelijkheden, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.Online racen gaat meer dan prima en is ook reuze verslavend. Ik heb in ieder geval absoluut geen spijt van de aanschaf.
Qua content scoren Wipeout en Motorstorm RC opzekers beter, maar ik heb persoonlijk helemaal niets met de Wipeout serie, spreekt me totaal niet aan met die futuristische zweefbakken. Motorstorm RC is leuk, maar dat is weer een topdown racer en niet geheel te vergelijken. Asphalt Injection is dan de enige concurent qua racen in auto's en dan vind ik Ridge Racer de betere van de 2.Vinand schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:47:
[...]
Als je RR vergelijkt met de andere racers die uitkomen voor de Vita dan kun je denk ik ook we; concluderen dat je bij RR gewoon minder waar voor je geld krijgt dan bijvoorbeeld voor Wipeout of Motorstorm RC.
Is er geen optie dat je Ridge Racer in een speelgoed of electronica winkel kan proberen? Ze hebben toch diverse winkels waar je de Vita kan "testen"?MarcoM schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:54:
Tsja, maar met Wipeout 2048 heb ik toch ernstige problemen: het ontbreken van een racebox optie is enormm beperkend. De gave circuits, kun je alleen op hyperspeed doen.
En Motorstorm RC is een prima game, maar wel vanuit een perspectief dat mij niet een ultiem racegevoel geeft.
Tot op heden houd ik het op GTpsp.
zit een kern van waarheid in. Maar met de Vita zijn mijn gametime kansen enorm vergrootCoolsnarf schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:04:
Als je overdag werkt en savonds familie dingen hebt, dan heb je toch geen tijd om te gamen...hoef je RR ook niet te kopen(geintje!)
Top! Meteen even downloaden. Frobisher Says ziet er wel geinig uitVerwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:17:
Nu in de PSN Store!
Nieuwe gratis game voor de Vita:
Frobisher Says!
Nieuwe downloadable content voor Ridge Racer:
Car: RC410
Track: 'Oceanfront Cruise Way'
Edit:
En een nieuwe update voor Ridge Racer is beschikbaar: v1.02
Verwijderd
Zo te zien is deze update nog niet in de US store of moet je hiervoor de silver pass gekocht hebben? (dat heb ik nl nog niet)Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:17:
En een nieuwe update voor Ridge Racer is beschikbaar: v1.02
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 09:10 ]
Thanx voor het advies!!maartend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:17:
Voor degene met een europees Sony entertainment network account kunnen nu 2 gratis Mini games innen bij sony. Het enige wat je hoeft te doen is naar deze Facebook pagina te gaan en op "vind ik leuk" te drukken. Waarna u een gratis voucher code zult krijgen voor 2 Playstation Mini's.
Verwijderd
Jup digitale PSP games zijn gekoppeld aan PSN account. Ik neem aan dat die verkoper zijn account aan jou overdraagt, maar let wel op dat zijn online psn id niet te wijzigen valt.Eduardboon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:12:
Ik wil graag een Vita hebben omdat er uitzicht is op leuke online schieterij en ik vaak 's weekends niet thuis ben (en nog geen PS oid heb om LBP op te spelen.)
Is 2e hands een leuke aanrader? Heb gereageerd op een fijne aanbieding met een lading PSP games, maar zijn die niet PSN gekoppeld ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 11:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:24 ]
Ik kan zeggen dat die erg goed bevalt. Spel speelt super heerlijk en het ziet er mooi uit in beweging. Ik zeg beweging, omdat de personages een stuk minder gedetailleerd zijn bij een close up. Vooral te zien bij de introducties en fatalities. Voor de rest echt een super spel.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:07:
mortal kombat is nu in de psstore te krijgen mensen voor 39,99.
ik ben em nu aan het downloaden.
ik ben zeer benieuwd hoe die bevalt.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
ik ben nog steeds aan het downloaden want mk is 3gb.TheKillingBean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:52:
[...]
Ik kan zeggen dat die erg goed bevalt. Spel speelt super heerlijk en het ziet er mooi uit in beweging. Ik zeg beweging, omdat de personages een stuk minder gedetailleerd zijn bij een close up. Vooral te zien bij de introducties en fatalities. Voor de rest echt een super spel.
Het is dus niet mogelijk onder een ander account in te loggen en dan die games nog te spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:02:
[...]
Jup digitale PSP games zijn gekoppeld aan PSN account. Ik neem aan dat die verkoper zijn account aan jou overdraagt, maar let wel op dat zijn online psn id niet te wijzigen valt.
Edit: Ridge Racer Vita v1.02 update staat nu ook op US Store
Account is gekoppeld aan het geheugenkaartje...pagani schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:03:
Op een Vita kun je slechts één account hebben, dus nee.
Waar de PSP games op staan...Vinand schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:16:
[...]
Account is gekoppeld aan het geheugenkaartje...
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
[ Voor 101% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]
Bedankt voor de tip!maartend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:17:
Voor degene met een europees Sony entertainment network account kunnen nu 2 gratis Mini games innen bij sony. Het enige wat je hoeft te doen is naar deze Facebook pagina te gaan en op "vind ik leuk" te drukken. Waarna u een gratis voucher code zult krijgen voor 2 Playstation Mini's.
[ Voor 7% gewijzigd door JK op 04-05-2012 15:22 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Baatje op 06-05-2012 10:04 ]
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Verwijderd
Zolang jij de PSP games op zijn account speelt, hoef je niet ingelogd te zijn op PSN ik denk dat hij dat bedoelt, maar om ze te spelen moet de Vita geactiveerd zijn op het account waar die games aangeschaft zijn, dus op de vorige eigenaar zijn account.Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:39:
Ik ga een vita overnemen met een aantal psp games. Volgens de verkoper (medetweaker) werkten de games zonder ingelogd te zijn en zullen ze ook wel werken als ik inlog. Ik hoop dus dat dat inderdaad zo is.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 12:03 ]
Nope, dit gaat niet werken. As je zijn account er niet bij krijgt kun je de games niet gebruiken. Om een ander account in te stellen moet je je Vita namelijk resetten, en kun je dus alleen nog maar games installeren en gebruiken die op het account staan dat met de Vita gekoppeld is. Is dat zijn account, dan is dat geen probleem, maar als dat je eigen account is zul je de games niet kunnen downloaden en spelen.Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:39:
Ik ga een vita overnemen met een aantal psp games. Volgens de verkoper (medetweaker) werkten de games zonder ingelogd te zijn en zullen ze ook wel werken als ik inlog. Ik hoop dus dat dat inderdaad zo is.
De vita is regio vrij, dus spellen uit Amerika zijn gewoon op je EU vita te spelen. Wel kan het voorkomen dat je sommige DLC niet kunt downloaden voor een spel dat uit Amerika komt. Dit is ook zo met bepaalde PS3 spellen (zoals Heavy Rain).EHA1337 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:06:
Heren, wellicht is 't al 10x gevraagd, ik ga woensdag richting new york. Als ik hier games koop in een winkel. Zijn deze gewoon regio vrij, dus met andere woorden speelbaar?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Door in te loggen op de link uit mijn vorige post en vervolgens naar het account tab te gaan kun je zien op welk regio jij aangegeven had toen je jouw account aangemaakt had. Het is onmogelijk zelf om van regio te wijzigen, je zou de klantenservice kunnen vragen om voor je om te zetten, maar het lijkt me sterk dat ze dat doen. Denk dat het makkelijker is om gewoon een geheel nieuwe US account aan te maken en voortaan met dit account spelen.Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:49:
Ik heb een EU account. Las later dat een US account meer voordelen heeft en goedkoper is? Loont het ergens het account te wijzigen? En waar kan ik de regio bekijken? :-)
Fysieke games zijn regiovrij, dus gewoon speelbaar. Echter DLC en online pass zijn dit niet, dus als je games koopt wat een van deze 2 dingen heeft, zul je nooit de DLC kunnen gebruiken op je EU account of online kunnen gamen. Uiteraard lukt dit wel als je een tweede US account hebt en deze gaat gebruiken. Voor mij zover bekend zijn er 3 games met online pass Hot Shot Golf, Wipeout en Reality Fighters.EHA1337 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:06:
Heren, wellicht is 't al 10x gevraagd, ik ga woensdag richting new york. Als ik hier games koop in een winkel. Zijn deze gewoon regio vrij, dus met andere woorden speelbaar?
Geen idee hoe die trophy werkt ? Maar ik zal je straks even toevoegen, ik heb ook Ridge RacerWigan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
Zijn er nog mensen die mij kunnen/willen helpen met het behalen van de Friend or Foe trophy van Ridge Racer?
PSN ID=MrWigan
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Het is een banale trophy, enige dat je hoeft te doen is een race samen met een friend afrondenricost schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:35:
[...]
Geen idee hoe die trophy werkt ? Maar ik zal je straks even toevoegen, ik heb ook Ridge Racer
Verwijderd
Het nadeel van us prepay is online idat men in the us service kosten vragen voor het afhandelen van meestal 6 dollar. Dus een 20 dollar psn card wordt dan 26 dollar. Dus dan wordt het L minder leuk. Ik heb zelf al jaren een uk account maar dat kwam toen de euro nog zo mooi hoog was.Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:49:
Ik heb een EU account. Las later dat een US account meer voordelen heeft en goedkoper is? Loont het ergens het account te wijzigen? En waar kan ik de regio bekijken? :-)
Heb nu de PSV overgenomen met een kleine korting. Alsnog een erg mooie deal. 230 euro voor PSV wifi, 16gb flash kaartje en dungeon hunter. Heb zelf wipeout al een tijdje in de kast liggen (fan van de serie en moest hem gewoon kopen al was het maar voor de collectie)Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:39:
[...]
Het nadeel van us prepay is online idat men in the us service kosten vragen voor het afhandelen van meestal 6 dollar. Dus een 20 dollar psn card wordt dan 26 dollar. Dus dan wordt het L minder leuk. Ik heb zelf al jaren een uk account maar dat kwam toen de euro nog zo mooi hoog was.
Ik heb je ook toegevoegd, ik moet nog precies dezelfde trophy halenWigan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
Zijn er nog mensen die mij kunnen/willen helpen met het behalen van de Friend or Foe trophy van Ridge Racer?
PSN ID=MrWigan
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Vanavond heb ik een verjaardag en ben ik pas na 22;00 uur thuis, mocht het vandaag niet lukken, dan heb ik morgen of andere dag van de week wel tijd om je aan de trophy te helpen.Kooj1980 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:44:
[...]
Ik heb je ook toegevoegd, ik moet nog precies dezelfde trophy halen
Mijn inziens tot op heden de beste games voor de Vita.schaapiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:15:
Ben van plan om een Vita te gaan halen, zit al een poos te kijken en denk dat ik het toch maar is moet gaan doen! Uncharted lijkt me een toffe titel om te hebben aangezien de PS3 versies ook goed zijn bevallen. Mensen die ervaring hebben met Rayman Origins? Verder eventueel nog andere goede aanraders..
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik vind zelf van niet...maartend schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:41:
[...]
Mijn inziens tot op heden de beste games voor de Vita.
Gadverdamme dat laatste. Vocaloid limited edition white PS Vita. Jezus Christus, wat haat ik dat ding zeg.
Motorstorm RC of SuperstardustEduardboon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:42:
Heb nu de vita met wipeout, dungeon dinges, vice city stories, maverick hunter, littlebigplanet. heb nog 7 euro tegoed over, maar zie niets boeiends, dat wordt wachten op een leuke aanbieding.
Superstardust is toch 7.99? :-). motorstorm RC had ik de demo van maar kon me niet echt bekoren, was wat veel hetzelfde
Echt he, er kwam gewoon vuur uit mijn ogen toen ikm dat filmpje aan het einde bekeek..Phntm schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:22:
[...]
Gadverdamme dat laatste. Vocaloid limited edition white PS Vita. Jezus Christus, wat haat ik dat ding zeg.
Monster blob!!!!!! Echt een wereld gameEduardboon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:42:
Heb nu de vita met wipeout, dungeon dinges, vice city stories, maverick hunter, littlebigplanet. heb nog 7 euro tegoed over, maar zie niets boeiends, dat wordt wachten op een leuke aanbieding.
Ik heb me opzich prima vermaakt met Mutant Blobs Attack, maar heel erg onder de indruk was ik niet.
dat kan bij sommige games, maar Sony is ermee bezig het te optimaliseren... Bij de demonstratie van killzone3 was er nog een behoorlijke lag. Daarnaast zou je via je wifi internet overal ter wereld vanaf je vita op de ps3 kunnen spelen.schaapiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:
Hoe zit het trouwens met Remote Play. Heb de Vita nu gekoppeld aan de PS3 en dat werkt verder allemaal prima. Meen ergens gezien te hebben dat je ook games vanaf je PS3 moet kunnen gaan spelen? Of was dat gewoon een mooie droom..
Lijkt tot nu toe dus nog op een mooie droomVinand schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:19:
[...]
dat kan bij sommige games, maar Sony is ermee bezig het te optimaliseren... Bij de demonstratie van killzone3 was er nog een behoorlijke lag. Daarnaast zou je via je wifi internet overal ter wereld vanaf je vita op de ps3 kunnen spelen.
Laten we hopen dat Sony deze belofte nakomt.. Een goede reputatie hebben ze hierbij niet, en als ze dit uitbrengen zou dat een hoop mensen hun monden snoeren.
Wat mensen pas echt de mond zou snoeren en de verkoop (denk ik) een enorme boost zou geven is als je met meerdere accounts op de Vita kunt spelen. Zonder factory resets en dat soort ongein. Het is een fantstische handheld hoor, hou mij ten goede, maar dit zuigt toch wel enigzins.Een goede reputatie hebben ze hierbij niet, en als ze dit uitbrengen zou dat een hoop mensen hun monden snoeren.
Verwijderd
De Vita kun je niet vergelijken met de PS3. Ik weet niet of je een android smartphone hebt, maar een Vita lijkt dan het meeste op een android smartphone, hier mag je ook maar 1 gmail account aan de smartphone koppelen als je gebruik wil maken van de android market/play store en andere google diensten. Wil je een andere gmail account koppelen dan moet je ook hier een factory reset uitvoeren.NoMoreMusic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:05:
[...]
Wat mensen pas echt de mond zou snoeren en de verkoop (denk ik) een enorme boost zou geven is als je met meerdere accounts op de Vita kunt spelen. Zonder factory resets en dat soort ongein. Het is een fantstische handheld hoor, hou mij ten goede, maar dit zuigt toch wel enigzins.
Mijn vriending wil ook graag de Vita gebruiken maar vind het zonde om met mijn save games te moeten spelen en ziet het niet zitten om te moeten wipen. Het is voor haar geen probleem om een eigen geheugen kaart te moeten gebruiken maar een reset iedere keer heeft ze geen zin in. en dat vind ik weer jammer want zij moet ook lol hebben om de Vita te gebruiken.
Zoals ik al zei, mooi apparaat, dat er maar veel games voor mogen komen. Maar voor de verkoop, en mijn vriendin, moeten ze dat toch weer terug brengen.
Ik denk eerder dat ze gemerkt hebben dat het op de PS3 mogelijk is om je account op meerdere PS3's te gebruiken en zo spellen op meerdere PS3's te installeren. Zo ken ik iemand die op die manier DLC en spellen via het account van iemand anders binnen krijgt (zonder er zelf nog voor te betalen).Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:13:
[...]
...
PS de PSN account gegevens en andere systeem instellingen worden op de Vita zelf opgeslagen en niet op de memorycard, dus waarschijnlijk heeft de Vita niet genoeg geheugen om meer dan 1 account op te slaan.
Dat is toch ook gewoon iets wat mag? Naar mijn weten kan je gekochte DLC met 5 personen delen..Supremo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:25:
[...]
Ik denk eerder dat ze gemerkt hebben dat het op de PS3 mogelijk is om je account op meerdere PS3's te gebruiken en zo spellen op meerdere PS3's te installeren. Zo ken ik iemand die op die manier DLC en spellen via het account van iemand anders binnen krijgt (zonder er zelf nog voor te betalen).
Ik zie niet in hoe dit niet kan, bijna alle games hebben de optie om meerdere save games op te slaan.NoMoreMusic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:05:
[...]
Mijn vriending wil ook graag de Vita gebruiken maar vind het zonde om met mijn save games te moeten spelen en ziet het niet zitten om te moeten wipen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat kunnen delen met vrienden is niet iets wat Sony graag ziet gebeuren, aangezien dat voor hun minder inkomsten betekend. Die functie zit er meer in voor mensen die meerdere PS3's hebben. Een tijd geleden is deze limiet trouwens verlaagd van 5 systemen naar 2 of 3, waarschijnlijk om misbruik te voorkomen en omdat er toch maar weinig mensen zijn met meer dan 2 PS3's.schaapiej schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:17:
Dat is toch ook gewoon iets wat mag? Naar mijn weten kan je gekochte DLC met 5 personen delen..
Bijv één persoon koopt CoD maps en deelt dat met 4 andere.. goedkope manier om DLC binnen te halen!
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 11-05-2012 15:00 ]
Verwijderd
Dan heb ik toevallig de games waar dit niet kan Everybody's Golf, Ridge Racer en Motorstorm RC. Heb gehoord dat Rayman Origins dit ook niet kan.Nitai schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Ik zie niet in hoe dit niet kan, bijna alle games hebben de optie om meerdere save games op te slaan.
Verwijderd
Rayman kun je inderdaad maar één savegame hebben. Deze kun je spelen of verwijderen, maar geen nieuwe game ernaast starten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:37:
[...]
Dan heb ik toevallig de games waar dit niet kan Everybody's Golf, Ridge Racer en Motorstorm RC. Heb gehoord dat Rayman Origins dit ook niet kan.
Het is inderdaad redelijk stil, maar dat is wel vaker zo na de launch van een nieuw systeem. Er zijn in ieder geval al aardig wat goede games uit (uncharted, lumines, rayman, wipeout, motorstorm rc o.a.) en er zijn ook wat games die komende tijd uitkomen die (hopelijk) goed worden: resistance burning skies, gravity daze/rush en little big planet.Dennis Lammers schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:44:
Is het wel slim om een Vita te kopen?
Ligt het aan mij of het is akelig stil rond de PS Vita?
Zie op Amazon.de een aanbieding voor 229 euro (wifi) + gratis 8GB kaart maar zag dat ie een week geleden nog 195 euro incl. 8gb kaart daar koste dus wacht nog even met kopen.
Heb hier ook een 3DS maar die gebruik ik eigenlijk niet, en had 'm nog voor de grote prijsdaling gekocht ook.
Dus... zit er toekomst in de PS Vita?
[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 13-05-2012 08:23 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq