Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Nee het zijn gewoon erg slechte dopjes.
De oordopjes die je er los bij kan kopen zijn trouwens echt 10x beter dan die blauwe.

Ik bedoel deze: http://www.futurezone.nl/...s-vita-in-ear-headset.htm

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennisjacobs schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Laat me allereerst benadrukken dat ik niet zo’n die-hard gamer ben zoals de meesten hier. Desondanks kan ik aangeven dat het min of meer is wat je ervan kan verwachten. Het is echt bijna de PS3-versie. Graphics zien er redelijk strak uit; ik zie nauwelijks aliasing. Echter voelt het mij wel heel erg als een port. Komt voornamelijk door de letters van de menu’s enzo, het lijkt net of ze geschaald weergegeven worden ofzo. Ook hapert het beeld af en toe heel even. Tevens heb ik nog wat ruzie met de besturing; ik vind het lastig om de rechter-analogestick op gevoel te gebruiken bij het wisselen van spelers. Kan natuurlijk gewenning zijn en bovendien persoonlijk.

Heb nog niet lang gespeeld, in totaal ergens tussen de 30-60 minuten. Heb m’n eerste crash alweer gehad. Tja, kan natuurlijk ook toeval zijn… gebeurde ergens aan het begin van de bunus challenge tower.

Brengt me gelijk bij wat ik tot nu toe het vetste vind: bonus challenge # 10! Dat is diegene waar tijdens een gevecht bloedspatten op het beeld komen die je er via de touchscreenfunctie van af moet vegen. Zo voegt touchscreen écht iets toe aan de spelbeleving terwijl de traditionele knoppenbesturing in ere is gebleven. En gewoon heel leuk om te doen:)

Al met al een game die bij mij weer wat uurtjes spelplezier gaat opleveren.

[...]

Als het helpt: zeker! Zit er nu een op van Big Ben, die zat in zo’n accessoirepakket. Heb nooit het verschil met of zonder protector vergeleken, maar op sommige momenten is het enige dat ik zie in het display mijn eigen reflecterende gefrustreerde gezichtsuitdrukking :( Dus als er andere screenprotectors zijn die hier wel tegen helpen, dan hoor ik het graag!
Ik heb zelf geen screen protector maar wat ik je wel kan vertellen zijn de volgende twee dingen.

Hori: maakt hele goede screenprotectors die niet alleen je scherm beschermt, maar al het glimmende plastic om de vita heen. (Voor en achterkant). Erg populair alleen redelijk lastig verkrijgbaar.
De screenprotector van Sony, die schijnt ook redelijk goed te zijn alleen schijnt de helderheid te verminderen..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil naar huis! Mortal Kombat spelen (mits deze bezorgt is)...

Moet nog tot half 5 werken... #afzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Beste tweakers,
zit met een probleem. Ik heb een tweede hands ps vita gehaald (mijn tweede). De eerste keer hadk ook een tweede hands ps vita gehaald en toen had ik nog geen account. Ik had de memory card en ps vita systeem geformatteerd en kon vervolgens een account aanmaken.

Ik heb inmiddels van 1e ps vita verkocht en heb onlangs een ander gekocht. Ik kan nu echter niet mijn eige account inloggen! Ik heb de account van de 1ste eigenaar uitgelogd, en vervolgens wel 10x de systeem en memory card geformatteerd, maar ik kan zijn account niet wegkrijgen, en ik kan dus ook mijn eige account niet erin krijgen.

Weet iemand hier meer over? Ik heb ook gelezen hoe je een hard reset moet doen, maar als ik de aan/uit knopje, of de playstation knopje indruk gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Mr_Kahan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:09:
Beste tweakers,
zit met een probleem. Ik heb een tweede hands ps vita gehaald (mijn tweede). De eerste keer hadk ook een tweede hands ps vita gehaald en toen had ik nog geen account. Ik had de memory card en ps vita systeem geformatteerd en kon vervolgens een account aanmaken.

Ik heb inmiddels van 1e ps vita verkocht en heb onlangs een ander gekocht. Ik kan nu echter niet mijn eige account inloggen! Ik heb de account van de 1ste eigenaar uitgelogd, en vervolgens wel 10x de systeem en memory card geformatteerd, maar ik kan zijn account niet wegkrijgen, en ik kan dus ook mijn eige account niet erin krijgen.

Weet iemand hier meer over? Ik heb ook gelezen hoe je een hard reset moet doen, maar als ik de aan/uit knopje, of de playstation knopje indruk gebeurt er niks...
PS Vita uitzetten dan de powerknop + R button + PS knop in blijven drukken en je krijgt het hulp menu. waarmee je hem kan restoren naar fabrieks instellingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist die music unlimited app eens gedownload op mijn vita en het 30 dagen premium eens geprobeerd... Werkt echt GENIAAL! Net zo gemakkelijk als spotify en het aanbod is werkelijk echt gigantisch. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu in de PSN Store!

Nieuwe gratis game voor de Vita:
Frobisher Says!

Nieuwe downloadable content voor Ridge Racer:

Car: RC410
Track: 'Oceanfront Cruise Way'

Edit:

En een nieuwe update voor Ridge Racer is beschikbaar: v1.02

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Is Ridge Race leuk op de Vita? Op de psp vond ik het erg mooi. Hoeveel tracks heeft de Vita versie nu al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ridge Racer is een van de slechtste games op de Vita (in ieder geval mijn grootste miskoop voor de Vita) Weinig content is het voornaamste probleem. Heb veel meer plezier beleefd aan WipeOut.

[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 03-05-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
pagani schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:51:
Ridge Racer is een van de slechtste games op de Vita (in ieder geval mijn grootste miskoop voor de Vita) Weinig content is het voornaamste probleem. Heb veel meer plezier beleefd aan WipeOut.
OK bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Donnie Darko schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:06:
[...]

PS Vita uitzetten dan de powerknop + R button + PS knop in blijven drukken en je krijgt het hulp menu. waarmee je hem kan restoren naar fabrieks instellingen etc.
Dankje voor de snelle respons! Ik ben nu aan het werk, maar zal het thuis gelijk proberen. Ik probeerde gisteren een factory reset, maar ik las op verschillende websites dat je de powerknop 20 a 30 seconde moet vasthouden e n dat lukte niet. Ik schrijf in de avond wel of het gelukt is!

Update
Het is gelukt! Hartstikke bedankt voor je tip!

[ Voor 5% gewijzigd door Kaninho op 03-05-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Frobischer says is er al vanaf het begin toch? Of was dat alleen als je de pre-order had? In elk geval erg vermakelijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die heb ik er ook al een tijdje op staan ja :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:51:
Ridge Racer was ook een van de goedkoopste games van de Vita.
Bij deze game is gekozen om (betaalde) downloadable content los of als bundel (met het silver en gold pass systeem) later toe te voegen.
Op dit moment zijn er 13 wagens (de 2 devil cars kan je in het spel zelf winnen) en 7 banen beschikbaar.
De online play van Ridge Racer vind ik persoonlijk een van de sterke punten van dit spel.
Het meeste commentaar krijgt de game over de geringe content, maar als race game vind ik hem niet slecht, het is wel echt een arcade racer zonder al teveel setups, moet je wel liggen.
Grafisch ziet er ook allemaal goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
MarcoM schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:36:
Is Ridge Race leuk op de Vita? Op de psp vond ik het erg mooi. Hoeveel tracks heeft de Vita versie nu al beschikbaar?
Ondanks dat dit spel bijna overal een slecht review cijfer krijgt vind ik het wel ontiegelijk lekker spelen. Ik heb het spel nu een paar dagen en al meer dan 30 uur met super veel plezier zitten racen. Het is allemaal wat beperkt, wat betreft auto's, banen en ook qua tuning mogelijkheden, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.Online racen gaat meer dan prima en is ook reuze verslavend. Ik heb in ieder geval absoluut geen spijt van de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
was er maar een demo van RR... ik twijfel behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wigan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Ondanks dat dit spel bijna overal een slecht review cijfer krijgt vind ik het wel ontiegelijk lekker spelen. Ik heb het spel nu een paar dagen en al meer dan 30 uur met super veel plezier zitten racen. Het is allemaal wat beperkt, wat betreft auto's, banen en ook qua tuning mogelijkheden, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.Online racen gaat meer dan prima en is ook reuze verslavend. Ik heb in ieder geval absoluut geen spijt van de aanschaf.
Als je RR vergelijkt met de andere racers die uitkomen voor de Vita dan kun je denk ik ook we; concluderen dat je bij RR gewoon minder waar voor je geld krijgt dan bijvoorbeeld voor Wipeout of Motorstorm RC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
Vinand schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Als je RR vergelijkt met de andere racers die uitkomen voor de Vita dan kun je denk ik ook we; concluderen dat je bij RR gewoon minder waar voor je geld krijgt dan bijvoorbeeld voor Wipeout of Motorstorm RC.
Qua content scoren Wipeout en Motorstorm RC opzekers beter, maar ik heb persoonlijk helemaal niets met de Wipeout serie, spreekt me totaal niet aan met die futuristische zweefbakken. Motorstorm RC is leuk, maar dat is weer een topdown racer en niet geheel te vergelijken. Asphalt Injection is dan de enige concurent qua racen in auto's en dan vind ik Ridge Racer de betere van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Tsja, maar met Wipeout 2048 heb ik toch ernstige problemen: het ontbreken van een racebox optie is enormm beperkend. De gave circuits, kun je alleen op hyperspeed doen.

En Motorstorm RC is een prima game, maar wel vanuit een perspectief dat mij niet een ultiem racegevoel geeft.

Tot op heden houd ik het op GTpsp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
MarcoM schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:54:
Tsja, maar met Wipeout 2048 heb ik toch ernstige problemen: het ontbreken van een racebox optie is enormm beperkend. De gave circuits, kun je alleen op hyperspeed doen.

En Motorstorm RC is een prima game, maar wel vanuit een perspectief dat mij niet een ultiem racegevoel geeft.

Tot op heden houd ik het op GTpsp.
Is er geen optie dat je Ridge Racer in een speelgoed of electronica winkel kan proberen? Ze hebben toch diverse winkels waar je de Vita kan "testen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
overdag werken, savonds familie dingen. Nee weinig tijd voor.

Ze moeten demo's verplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Als je overdag werkt en savonds familie dingen hebt, dan heb je toch geen tijd om te gamen...hoef je RR ook niet te kopen ;) (geintje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Coolsnarf schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:04:
Als je overdag werkt en savonds familie dingen hebt, dan heb je toch geen tijd om te gamen...hoef je RR ook niet te kopen ;) (geintje!)
zit een kern van waarheid in. Maar met de Vita zijn mijn gametime kansen enorm vergroot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:17:
Nu in de PSN Store!

Nieuwe gratis game voor de Vita:
Frobisher Says!

Nieuwe downloadable content voor Ridge Racer:

Car: RC410
Track: 'Oceanfront Cruise Way'

Edit:

Top! Meteen even downloaden. Frobisher Says ziet er wel geinig uit :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt mortal kombat in de psstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Officiële release date is 4mei.
Dus of morgen of pas woensdag met de reguliere store update.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:17:
Zo te zien is deze update nog niet in de US store of moet je hiervoor de silver pass gekocht hebben? (dat heb ik nl nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Mortal Kombat mogen ontvangen met de post.
Even een tijdje zitten spelen en bevalt prima moet ik zeggen.
Grafisch is de game wel in mindere mate vergeleken met de PS3 of Xbox 360 versie, maar voor een handheld ziet het er nog prima uit.
Gevechten zelf voelen prima aan, zoals gewend van de console versie. Het was dus makkelijk op te pakken.

De Augmented Reality in Practice mode is best grappig om te doen, maar geen toegevoegde waarde. Het is leuk om even een screenshot tussenuit te halen, maar verder voegt het weinig toe.

Challenges zijn ook zeer leuk gemaakt met de functionaliteit van het touchscherm en motion sensor.

Ook online speelt de game goed. Geen verbindngsproblemen ofzo, tot nu toe weinig ragequiters (heb er twee gehad, uit de zes gevechten). Prima verzorgt ^^

Ben zeer tevreden over de game.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik wil graag een Vita hebben omdat er uitzicht is op leuke online schieterij en ik vaak 's weekends niet thuis ben (en nog geen PS oid heb om LBP op te spelen.)

Is 2e hands een leuke aanrader? Heb gereageerd op een fijne aanbieding met een lading PSP games, maar zijn die niet PSN gekoppeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:51
Voor degene met een europees Sony entertainment network account kunnen nu 2 gratis Mini games innen bij sony. Het enige wat je hoeft te doen is naar deze Facebook pagina te gaan en op "vind ik leuk" te drukken. Waarna u een gratis voucher code zult krijgen voor 2 Playstation Mini's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:17:
Voor degene met een europees Sony entertainment network account kunnen nu 2 gratis Mini games innen bij sony. Het enige wat je hoeft te doen is naar deze Facebook pagina te gaan en op "vind ik leuk" te drukken. Waarna u een gratis voucher code zult krijgen voor 2 Playstation Mini's.
Thanx voor het advies!!
Ga het gelijk doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:12:
Ik wil graag een Vita hebben omdat er uitzicht is op leuke online schieterij en ik vaak 's weekends niet thuis ben (en nog geen PS oid heb om LBP op te spelen.)

Is 2e hands een leuke aanrader? Heb gereageerd op een fijne aanbieding met een lading PSP games, maar zijn die niet PSN gekoppeld ofzo?
Jup digitale PSP games zijn gekoppeld aan PSN account. Ik neem aan dat die verkoper zijn account aan jou overdraagt, maar let wel op dat zijn online psn id niet te wijzigen valt.

Edit: Ridge Racer Vita v1.02 update staat nu ook op US Store ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mortal kombat is nu in de psstore te krijgen mensen voor 39,99.

ik ben em nu aan het downloaden.
ik ben zeer benieuwd hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen vraag & aanbod topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:07:
mortal kombat is nu in de psstore te krijgen mensen voor 39,99.

ik ben em nu aan het downloaden.
ik ben zeer benieuwd hoe die bevalt.
Ik kan zeggen dat die erg goed bevalt. Spel speelt super heerlijk en het ziet er mooi uit in beweging. Ik zeg beweging, omdat de personages een stuk minder gedetailleerd zijn bij een close up. Vooral te zien bij de introducties en fatalities. Voor de rest echt een super spel.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Ik kan zeggen dat die erg goed bevalt. Spel speelt super heerlijk en het ziet er mooi uit in beweging. Ik zeg beweging, omdat de personages een stuk minder gedetailleerd zijn bij een close up. Vooral te zien bij de introducties en fatalities. Voor de rest echt een super spel.
ik ben nog steeds aan het downloaden want mk is 3gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:02:
[...]

Jup digitale PSP games zijn gekoppeld aan PSN account. Ik neem aan dat die verkoper zijn account aan jou overdraagt, maar let wel op dat zijn online psn id niet te wijzigen valt.

Edit: Ridge Racer Vita v1.02 update staat nu ook op US Store ;)
Het is dus niet mogelijk onder een ander account in te loggen en dan die games nog te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Op een Vita kun je slechts één account hebben, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pagani schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:03:
Op een Vita kun je slechts één account hebben, dus nee.
Account is gekoppeld aan het geheugenkaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vinand schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:16:
[...]

Account is gekoppeld aan het geheugenkaartje...
Waar de PSP games op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel mogelijk om meer dan 1 account op je Vita Memorycard te zetten, maar dit vereist wel bij elke swap dat jij het systeem moet gaan resetten, de unskippable welkomstvideo moet bekijken en alle instellingen opnieuw moet invoeren of aanpassen. Daarom dat veel mensen dit een gedoe vindt en gewoon op 1 account houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:03

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 101% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

maartend schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:17:
Bedankt voor de tip!
Overigens is je URL niet goed, dan kom ik uit op m'n eigen pagina.

Dit is de juiste link: https://www.facebook.com/...ss?sk=app_423711397642076
Schrijf de voucher op (of vul 'm meteen in op je Vita), want je krijgt 'm niet per mail

De mini's zijn Jewel Keepers: Easter Island en Urbanix. Die laatste lijkt naar wat ik zag op Youtube wat op de psp mini Cubixx, al had je deze spellen natuurlijk vroeger al op de Commodore 64 en 128 enzo. :)
Jewel Keepers is een weer een puzzle variant zoals Bejeweled, maar dan weer in z'n eigen stijl met wat andere opties. Gratis games is altijd goed. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door JK op 04-05-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 05-05-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is geen vraag & aanbod topic, daarvoor kan je in de desbetreffende gedeeltes terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21
Mortal Kombat vanochtend ff gehaald.
Ziet er wel goed uit vind ik, bedient ook lekker!
Lang geleden dat ik dat spel gespeeld heb, kan weleens op de SNES geweest zijn :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net achter dat Metal Gear Solid HD Edition (US versie) een release datum heeft op 12 juni, de EU versie staat nog op TBA http://www.gamefaqs.com/v...-solid-hd-collection/data
Hoop dat dit de echte release datum is, want dan komen er 2 waanzinnige games opdezelfde dag uit, Metal Gear Solid HD Edition + Gravity Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shopto heeft de release date op 29/06 voor de EU versie....

http://www.shopto.net/PSP...llection%20PS%20Vita.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Goh wat vervelend zo vlak voor mijn zomervakantie (3 weken) dat Metal Gear >:) uitkomt.....

Edit: En ook nog deze maand Resistance en Silent hill, naast het altijd te blijven spelen Fifa, Lumines, Virtua tennis en Golf.....wat een slecht aanbod he >:) >:) >:) >:) >:). Ga de Vita maar weg doen ja 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door Baatje op 06-05-2012 10:04 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
net Forbisher Says gedownload uit de store, is echt een leuk spel. Zitten goeie minigames in en die frobisher heeft zo'n heerlijk accent :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik ga een vita overnemen met een aantal psp games. Volgens de verkoper (medetweaker) werkten de games zonder ingelogd te zijn en zullen ze ook wel werken als ik inlog. Ik hoop dus dat dat inderdaad zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:39:
Ik ga een vita overnemen met een aantal psp games. Volgens de verkoper (medetweaker) werkten de games zonder ingelogd te zijn en zullen ze ook wel werken als ik inlog. Ik hoop dus dat dat inderdaad zo is.
Zolang jij de PSP games op zijn account speelt, hoef je niet ingelogd te zijn op PSN ik denk dat hij dat bedoelt, maar om ze te spelen moet de Vita geactiveerd zijn op het account waar die games aangeschaft zijn, dus op de vorige eigenaar zijn account.

Dus als jij bijvoorbeeld de Vita gaat resetten/restoren (memorycard niet formatteren!) om jouw eigen account te laden, dan werken de PSP games niet meer, er komt dan een melding dat je de rechten niet hebt of iets dergelijks. Dit heet DRM.

Anders uitproberen of je het mag testen op jouw eigen account. Als je nog geen account hebt hier kun je het aanmaken https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action Let wel op het land wat je hier kiest bepaalt welke regio de PS Store gaat worden, kies je US bijvoorbeeld dan maak je een account aan voor de US Store.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:23

Sorbo

Uw hulp in huis!

Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:39:
Nope, dit gaat niet werken. As je zijn account er niet bij krijgt kun je de games niet gebruiken. Om een ander account in te stellen moet je je Vita namelijk resetten, en kun je dus alleen nog maar games installeren en gebruiken die op het account staan dat met de Vita gekoppeld is. Is dat zijn account, dan is dat geen probleem, maar als dat je eigen account is zul je de games niet kunnen downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, ik had net wipeout een update laten draaien... Alles laad nu bijna 2 tot 3 keer zo snel. Fucking nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb een EU account. Las later dat een US account meer voordelen heeft en goedkoper is? Loont het ergens het account te wijzigen? En waar kan ik de regio bekijken? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:02
Heren, wellicht is 't al 10x gevraagd, ik ga woensdag richting new york. Als ik hier games koop in een winkel. Zijn deze gewoon regio vrij, dus met andere woorden speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
EHA1337 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:06:
Heren, wellicht is 't al 10x gevraagd, ik ga woensdag richting new york. Als ik hier games koop in een winkel. Zijn deze gewoon regio vrij, dus met andere woorden speelbaar?
De vita is regio vrij, dus spellen uit Amerika zijn gewoon op je EU vita te spelen. Wel kan het voorkomen dat je sommige DLC niet kunt downloaden voor een spel dat uit Amerika komt. Dit is ook zo met bepaalde PS3 spellen (zoals Heavy Rain).

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:49:
Ik heb een EU account. Las later dat een US account meer voordelen heeft en goedkoper is? Loont het ergens het account te wijzigen? En waar kan ik de regio bekijken? :-)
Door in te loggen op de link uit mijn vorige post en vervolgens naar het account tab te gaan kun je zien op welk regio jij aangegeven had toen je jouw account aangemaakt had. Het is onmogelijk zelf om van regio te wijzigen, je zou de klantenservice kunnen vragen om voor je om te zetten, maar het lijkt me sterk dat ze dat doen. Denk dat het makkelijker is om gewoon een geheel nieuwe US account aan te maken en voortaan met dit account spelen.
EHA1337 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:06:
Fysieke games zijn regiovrij, dus gewoon speelbaar. Echter DLC en online pass zijn dit niet, dus als je games koopt wat een van deze 2 dingen heeft, zul je nooit de DLC kunnen gebruiken op je EU account of online kunnen gamen. Uiteraard lukt dit wel als je een tweede US account hebt en deze gaat gebruiken. Voor mij zover bekend zijn er 3 games met online pass Hot Shot Golf, Wipeout en Reality Fighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
Zijn er nog mensen die mij kunnen/willen helpen met het behalen van de Friend or Foe trophy van Ridge Racer?

PSN ID=MrWigan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Wigan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:
Zijn er nog mensen die mij kunnen/willen helpen met het behalen van de Friend or Foe trophy van Ridge Racer?

PSN ID=MrWigan
Geen idee hoe die trophy werkt ? Maar ik zal je straks even toevoegen, ik heb ook Ridge Racer

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
ricost schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Geen idee hoe die trophy werkt ? Maar ik zal je straks even toevoegen, ik heb ook Ridge Racer
Het is een banale trophy, enige dat je hoeft te doen is een race samen met een friend afronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:49:
Het nadeel van us prepay is online idat men in the us service kosten vragen voor het afhandelen van meestal 6 dollar. Dus een 20 dollar psn card wordt dan 26 dollar. Dus dan wordt het L minder leuk. Ik heb zelf al jaren een uk account maar dat kwam toen de euro nog zo mooi hoog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:39:
[...]

Het nadeel van us prepay is online idat men in the us service kosten vragen voor het afhandelen van meestal 6 dollar. Dus een 20 dollar psn card wordt dan 26 dollar. Dus dan wordt het L minder leuk. Ik heb zelf al jaren een uk account maar dat kwam toen de euro nog zo mooi hoog was.
Heb nu de PSV overgenomen met een kleine korting. Alsnog een erg mooie deal. 230 euro voor PSV wifi, 16gb flash kaartje en dungeon hunter. Heb zelf wipeout al een tijdje in de kast liggen (fan van de serie en moest hem gewoon kopen al was het maar voor de collectie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:15
Wigan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:12:

PSN ID=MrWigan
Ik heb je ook toegevoegd, ik moet nog precies dezelfde trophy halen :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
Kooj1980 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:44:
[...]

Ik heb je ook toegevoegd, ik moet nog precies dezelfde trophy halen :)
Vanavond heb ik een verjaardag en ben ik pas na 22;00 uur thuis, mocht het vandaag niet lukken, dan heb ik morgen of andere dag van de week wel tijd om je aan de trophy te helpen.

@ ricost: Nog bedankt voor de hulp met het behalen van de trophy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Ben van plan om een Vita te gaan halen, zit al een poos te kijken en denk dat ik het toch maar is moet gaan doen! Uncharted lijkt me een toffe titel om te hebben aangezien de PS3 versies ook goed zijn bevallen. Mensen die ervaring hebben met Rayman Origins? Verder eventueel nog andere goede aanraders..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 18:51
schaapiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:15:
Ben van plan om een Vita te gaan halen, zit al een poos te kijken en denk dat ik het toch maar is moet gaan doen! Uncharted lijkt me een toffe titel om te hebben aangezien de PS3 versies ook goed zijn bevallen. Mensen die ervaring hebben met Rayman Origins? Verder eventueel nog andere goede aanraders..
Mijn inziens tot op heden de beste games voor de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vita + 16GB + Uncharted = mine!
Volgende game zal Rayman worden :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben momenteel ook nog bezig met Rayman, echt een zeer goed spel :)
Daarna ga ik eens beginnen aan Uncharted. Ik ben benieuwd of die zich kan meten aan de PS3 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Gisteren Mortal Kombat gekocht voor de Vita !

Voelde me net weer een klein jongetje zo happy , game ziet er prima uit en bestuurd heel erg lekker.
Echt vele opties en gameplay dingen erin , dit zijn nog maar zeg maar de launchgames , ben zo benieuwd als je 1 a 2 jaar verder bent , wat ze dan kunnen bereiken op dit mooie apparaat :D

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Mijn inziens tot op heden de beste games voor de Vita.
Ik vind zelf van niet...

Mijn top 5:
1. Ninja Gaiden Sigma <---- Zo erg ondergewaardeerd...
2. Uncharted
3. Rayman
4. Wipeout
5. Unit 13 (andere waren beter vanwege al die bugs in u13)

Maar dat is mijn persoonlijke mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Pinball Arcade al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw kleur voor de Vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
oh wdie witte is wel erg mooi ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05

Phntm

Tlingelingeling

Gadverdamme dat laatste. Vocaloid limited edition white PS Vita. Jezus Christus, wat haat ik dat ding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om heel eerlijk te zijn vind ik de zwarte mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb nu de vita met wipeout, dungeon dinges, vice city stories, maverick hunter, littlebigplanet :). heb nog 7 euro tegoed over, maar zie niets boeiends, dat wordt wachten op een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Eduardboon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:42:
Heb nu de vita met wipeout, dungeon dinges, vice city stories, maverick hunter, littlebigplanet :). heb nog 7 euro tegoed over, maar zie niets boeiends, dat wordt wachten op een leuke aanbieding.
Motorstorm RC of Superstardust

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Sinned123 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:01:
[...]

Motorstorm RC of Superstardust
Superstardust is toch 7.99? :-). motorstorm RC had ik de demo van maar kon me niet echt bekoren, was wat veel hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:22:
[...]

Gadverdamme dat laatste. Vocaloid limited edition white PS Vita. Jezus Christus, wat haat ik dat ding zeg.
Echt he, er kwam gewoon vuur uit mijn ogen toen ikm dat filmpje aan het einde bekeek..
Eduardboon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:42:
Monster blob!!!!!! Echt een wereld game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Vinand schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:29:
Monster blob!!!!!! Echt een wereld game 8)
Ik heb me opzich prima vermaakt met Mutant Blobs Attack, maar heel erg onder de indruk was ik niet.
Het was erg makkelijk, en de gameplay veranderde niet echt.

Gelukkig is hij niet zo duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Hmmm, ik zie dat er weer niets is uitgekomen op de PSN store. Wacht nog steeds op de pinball arcade.... Ik snap niet waarom er zo weinig uitkomt voor de vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Hoe zit het trouwens met Remote Play. Heb de Vita nu gekoppeld aan de PS3 en dat werkt verder allemaal prima. Meen ergens gezien te hebben dat je ook games vanaf je PS3 moet kunnen gaan spelen? Of was dat gewoon een mooie droom..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:
Hoe zit het trouwens met Remote Play. Heb de Vita nu gekoppeld aan de PS3 en dat werkt verder allemaal prima. Meen ergens gezien te hebben dat je ook games vanaf je PS3 moet kunnen gaan spelen? Of was dat gewoon een mooie droom..
dat kan bij sommige games, maar Sony is ermee bezig het te optimaliseren... Bij de demonstratie van killzone3 was er nog een behoorlijke lag. Daarnaast zou je via je wifi internet overal ter wereld vanaf je vita op de ps3 kunnen spelen.

Laten we hopen dat Sony deze belofte nakomt.. Een goede reputatie hebben ze hierbij niet, en als ze dit uitbrengen zou dat een hoop mensen hun monden snoeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vinand schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:19:
[...]

dat kan bij sommige games, maar Sony is ermee bezig het te optimaliseren... Bij de demonstratie van killzone3 was er nog een behoorlijke lag. Daarnaast zou je via je wifi internet overal ter wereld vanaf je vita op de ps3 kunnen spelen.

Laten we hopen dat Sony deze belofte nakomt.. Een goede reputatie hebben ze hierbij niet, en als ze dit uitbrengen zou dat een hoop mensen hun monden snoeren. :)
Lijkt tot nu toe dus nog op een mooie droom :p
Is er ook een lijst van games die hiervoor beschikbaar zijn?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Een goede reputatie hebben ze hierbij niet, en als ze dit uitbrengen zou dat een hoop mensen hun monden snoeren. :)
Wat mensen pas echt de mond zou snoeren en de verkoop (denk ik) een enorme boost zou geven is als je met meerdere accounts op de Vita kunt spelen. Zonder factory resets en dat soort ongein. Het is een fantstische handheld hoor, hou mij ten goede, maar dit zuigt toch wel enigzins.

Mijn vriending wil ook graag de Vita gebruiken maar vind het zonde om met mijn save games te moeten spelen en ziet het niet zitten om te moeten wipen. Het is voor haar geen probleem om een eigen geheugen kaart te moeten gebruiken maar een reset iedere keer heeft ze geen zin in. en dat vind ik weer jammer want zij moet ook lol hebben om de Vita te gebruiken. :)

Zoals ik al zei, mooi apparaat, dat er maar veel games voor mogen komen. Maar voor de verkoop, en mijn vriendin :), moeten ze dat toch weer terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoMoreMusic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:05:
[...]

Wat mensen pas echt de mond zou snoeren en de verkoop (denk ik) een enorme boost zou geven is als je met meerdere accounts op de Vita kunt spelen. Zonder factory resets en dat soort ongein. Het is een fantstische handheld hoor, hou mij ten goede, maar dit zuigt toch wel enigzins.

Mijn vriending wil ook graag de Vita gebruiken maar vind het zonde om met mijn save games te moeten spelen en ziet het niet zitten om te moeten wipen. Het is voor haar geen probleem om een eigen geheugen kaart te moeten gebruiken maar een reset iedere keer heeft ze geen zin in. en dat vind ik weer jammer want zij moet ook lol hebben om de Vita te gebruiken. :)

Zoals ik al zei, mooi apparaat, dat er maar veel games voor mogen komen. Maar voor de verkoop, en mijn vriendin :), moeten ze dat toch weer terug brengen.
De Vita kun je niet vergelijken met de PS3. Ik weet niet of je een android smartphone hebt, maar een Vita lijkt dan het meeste op een android smartphone, hier mag je ook maar 1 gmail account aan de smartphone koppelen als je gebruik wil maken van de android market/play store en andere google diensten. Wil je een andere gmail account koppelen dan moet je ook hier een factory reset uitvoeren.

PS de PSN account gegevens en andere systeem instellingen worden op de Vita zelf opgeslagen en niet op de memorycard, dus waarschijnlijk heeft de Vita niet genoeg geheugen om meer dan 1 account op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:13:
[...]
...
PS de PSN account gegevens en andere systeem instellingen worden op de Vita zelf opgeslagen en niet op de memorycard, dus waarschijnlijk heeft de Vita niet genoeg geheugen om meer dan 1 account op te slaan.
Ik denk eerder dat ze gemerkt hebben dat het op de PS3 mogelijk is om je account op meerdere PS3's te gebruiken en zo spellen op meerdere PS3's te installeren. Zo ken ik iemand die op die manier DLC en spellen via het account van iemand anders binnen krijgt (zonder er zelf nog voor te betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Supremo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Ik denk eerder dat ze gemerkt hebben dat het op de PS3 mogelijk is om je account op meerdere PS3's te gebruiken en zo spellen op meerdere PS3's te installeren. Zo ken ik iemand die op die manier DLC en spellen via het account van iemand anders binnen krijgt (zonder er zelf nog voor te betalen).
Dat is toch ook gewoon iets wat mag? Naar mijn weten kan je gekochte DLC met 5 personen delen..
Bijv één persoon koopt CoD maps en deelt dat met 4 andere.. goedkope manier om DLC binnen te halen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

NoMoreMusic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:05:
[...]
Mijn vriending wil ook graag de Vita gebruiken maar vind het zonde om met mijn save games te moeten spelen en ziet het niet zitten om te moeten wipen.
Ik zie niet in hoe dit niet kan, bijna alle games hebben de optie om meerdere save games op te slaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
schaapiej schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:17:
Dat is toch ook gewoon iets wat mag? Naar mijn weten kan je gekochte DLC met 5 personen delen..
Bijv één persoon koopt CoD maps en deelt dat met 4 andere.. goedkope manier om DLC binnen te halen!
Dat kunnen delen met vrienden is niet iets wat Sony graag ziet gebeuren, aangezien dat voor hun minder inkomsten betekend. Die functie zit er meer in voor mensen die meerdere PS3's hebben. Een tijd geleden is deze limiet trouwens verlaagd van 5 systemen naar 2 of 3, waarschijnlijk om misbruik te voorkomen en omdat er toch maar weinig mensen zijn met meer dan 2 PS3's.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 11-05-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:25:
[...]

Ik zie niet in hoe dit niet kan, bijna alle games hebben de optie om meerdere save games op te slaan.
Dan heb ik toevallig de games waar dit niet kan Everybody's Golf, Ridge Racer en Motorstorm RC. Heb gehoord dat Rayman Origins dit ook niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:37:
[...]

Dan heb ik toevallig de games waar dit niet kan Everybody's Golf, Ridge Racer en Motorstorm RC. Heb gehoord dat Rayman Origins dit ook niet kan.
Rayman kun je inderdaad maar één savegame hebben. Deze kun je spelen of verwijderen, maar geen nieuwe game ernaast starten.

Over Rayman gesproken, ben nu vol aan de slag met deze titel. Zit nu op 38% trophies en heb er nog veel plezier mee.
Merk wel aan mezelf dat ik soms wat... gefrustreerd... kan reageren als dingen niet lukken. Denk hierbij aan de speedruns of de wedstrijden met die schatkist...
Deze momenten zullen mij er waarschijnlijk van weerhouden om de game platinum te halen, maar ik ga het zeker proberen.
Mooiste uitdaging zal worden om alle levels de Speedrun te halen op de snelste tijd. Heb er een aantal geprobeert en kom steeds weer (!! >.< ) 1 of 2 seconden tekort op het moment dat de run foutloos lijkt te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:46
Is het wel slim om een Vita te kopen?
Ligt het aan mij of het is akelig stil rond de PS Vita?

Zie op Amazon.de een aanbieding voor 229 euro (wifi) + gratis 8GB kaart maar zag dat ie een week geleden nog 195 euro incl. 8gb kaart daar koste dus wacht nog even met kopen.

Heb hier ook een 3DS maar die gebruik ik eigenlijk niet, en had 'm nog voor de grote prijsdaling gekocht ook.

Dus... zit er toekomst in de PS Vita? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:44:
Is het wel slim om een Vita te kopen?
Ligt het aan mij of het is akelig stil rond de PS Vita?

Zie op Amazon.de een aanbieding voor 229 euro (wifi) + gratis 8GB kaart maar zag dat ie een week geleden nog 195 euro incl. 8gb kaart daar koste dus wacht nog even met kopen.

Heb hier ook een 3DS maar die gebruik ik eigenlijk niet, en had 'm nog voor de grote prijsdaling gekocht ook.

Dus... zit er toekomst in de PS Vita? :)
Het is inderdaad redelijk stil, maar dat is wel vaker zo na de launch van een nieuw systeem. Er zijn in ieder geval al aardig wat goede games uit (uncharted, lumines, rayman, wipeout, motorstorm rc o.a.) en er zijn ook wat games die komende tijd uitkomen die (hopelijk) goed worden: resistance burning skies, gravity daze/rush en little big planet.
Ik hoop dat er op de E3 wat meer wordt losgelaten over assassins creed en call of duty. De vita verkoopt niet zo lekker en dat soort games zorgen hopelijk voor een boost. Wat verdere toekomst betreft is het natuurlijk lastig te voorspellen, maar ik denk dat sony hard gaat werken om tegen het einde van dit jaar een hoop vita's verkocht te hebben.

Ik vind de vita in ieder geval een geweldig apparaat. Hij ziet er mooi uit en het scherm is echt heerlijk. absoluut geen spijt gehad van de aankoop. Kijk gewoon naar de games die nu uit zijn. Als je die echt wil spelen, dan moet je hem gewoon kopen en anders nog ff lekker wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 13-05-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht op een jailbreak voordat ik 'em aanschaf, niet om illegale spellen te downloaden maar om de emulators erop te spelen, zoals mame. Mame4all is er ook voor de PSP maar die is waardeloos. Weet iemand de status van de JB op de Vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je dan niet beter een caanoo oid aanschaffen?
Pagina: 1 ... 10 ... 82 Laatste