Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:21:
[...]Ik hoop dat er op de E3 wat meer wordt losgelaten over assassins creed en call of duty.
Ben ik ook benieuwd naar. Heb de dagen van de E3 vrij van werk, dus ik ga het 's nachts live volgen met de streams.
Ook hoop ik informatie rondom Soul Sacrifice te krijgen op dat moment. Game ziet er fantastisch uit en heeft een best duistere sfeer. Lijkt een beetje Actie / Fantasy / RPG te worden.
Maar de E3 mogen ze best vullen met Vita nieuwtjes eigenlijk...
Ondanks ik meer dan tevreden ben met de Vita, mogen er best nieuwe titels aangekondigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb mijn Vita helaas al vanaf begin april niet meer aangeraakt :| . Ik hoop dat Sony op de E3 met flink wat Vita nieuwtjes komt, want die 1.8 miljoen verkochte exemplaren op dit moment is ook wat sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 08:58:
Ik wacht op een jailbreak voordat ik 'em aanschaf, niet om illegale spellen te downloaden maar om de emulators erop te spelen, zoals mame. Mame4all is er ook voor de PSP maar die is waardeloos. Weet iemand de status van de JB op de Vita?
Je wil 'm jailbreaken om geen illegale spellen maar wel illegale roms op te spelen. Makes sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Je wil 'm jailbreaken om geen illegale spellen maar wel illegale roms op te spelen. Makes sense.
@david
Lol, het punt van JB is om games, dus roms, te spelen. Wat je op een gejailbreakte psp kon kan je nu op de PS Vita doen. Je koopt een PS Vita omdat het een leuk product is, maar voor de rest ondersteun je Sony dan niet zodat ze misschien wie weet.. meer geld kunnen stoppen in mensen die apps maken? Het is niet alsof de games duur zijn, sommigen zijn even duur als DS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:36:
[...]

@david
Lol, het punt van JB is om games, dus roms, te spelen. Wat je op een gejailbreakte psp kon kan je nu op de PS Vita doen. Je koopt een PS Vita omdat het een leuk product is, maar voor de rest ondersteun je Sony dan niet zodat ze misschien wie weet.. meer geld kunnen stoppen in mensen die apps maken? Het is niet alsof de games duur zijn, sommigen zijn even duur als DS games.
Ik vind de huidige generatie spellen niet leuk, ze boeien me niet. Ik ben onder de indruk van de graphics van Virtua Tennis op de Vita, maar qua gameplay vind ik het origineel (ja, deel 1) op de Dreamcast gewoon nog steeds het best. De Nintendo 3DS heeft een paar spellen die ik interessant vind (mario kart, mario world), maar dat zijn ook Old Skool games. Misschien dat Super Monkey Ball op de Vita iets wordt, maar dan alleen als ze het niveau van deel 1 en 2 op de GameCube evenaren.
Dit is de handheld die ik nog ga kopen:
Afbeeldingslocatie: http://geek.pikimal.com/files/2012/03/Neo-Geo-X.jpg
Komt dit jaar uit. Misschien ook een Vita, als de JB er is.

@sander: niet alle roms zijn warez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Cubic X schreef op zondag 13 mei 2012 @ 10:19:
Ik heb mijn Vita helaas al vanaf begin april niet meer aangeraakt :| . Ik hoop dat Sony op de E3 met flink wat Vita nieuwtjes komt, want die 1.8 miljoen verkochte exemplaren op dit moment is ook wat sneu...
Welke spellen heb je al uitgespeeld dan? Of zijn er sowieso weinig spellen die je aanspreken.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 11:38:
[...]

[afbeelding]
Komt dit jaar uit. Misschien ook een Vita, als de JB er is.
Wow, nice! Waarom is de prijs van al het neo geo spul eigenlijk zo hoog?? Zat er vroeger al op te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
600euro voor een handheld met 20oude spellen.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het bizar veel geld.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Iemand inmiddels al: Supremacy MMA: Unrestricted binnen? Beetje vreemd dat het zo lang duurt. Eerst een release datum van een dikke maand terug aankondigen (12:04-2012). En nu zie ik overal op internet verschijnen dat het spel pas in December komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Even voor Rayman Origins gekeken. Liefst koop ik de game voor de Vita maar het prijsverschil met de PS3 is nog aardig groot.. ben de PS3 versie tegengekomen voor 19euro en voor de Vita 35eu -.-'
Is het die 16eu meer waard voor de Vita of beter even op een aanbieding/pricedrop wachten?

(en ja kan uiteraard ook de PS3 versie kopen maar aangezien ik nog bijna niks voor de Vita heb liever daarvoor. Natuurlijk ook gewoon een leuk spel voor onderweg en onderuit op de bank)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vita voor 199 euri in de Saturn Amsterdam bij aankoop van elk willekeurig spel deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Dat is echt niks voor de Vita, jammer dat hij zo aan het floppen is voor mijn gevoel.

Heb er zelf aardig wat meer voor moeten betalen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47

Phntm

Tlingelingeling

H3llSiNG schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:23:
Dat is echt niks voor de Vita, jammer dat hij zo aan het floppen is voor mijn gevoel.

Nou, er zijn wel 1.8 miljoen vita's tot nu toe verkocht, dus Sony is wel serieus met hun Vita. We moeten gewoon wachten tot na de E3, nieuwe games zoals Gravity Rush. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Phntm schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:49:
[...]

Nou, er zijn wel 1.8 miljoen vita's tot nu toe verkocht, dus Sony is wel serieus met hun Vita. We moeten gewoon wachten tot na de E3, nieuwe games zoals Gravity Rush. :D
resistance eind van deze maand! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net lumines ontvangen van shopto, was een koopje voor 22 euro met verzending :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 13:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ach, de PS3 had in het begin ook maar een zeer beperkt aanbod van goeie games en dat is toch ook helemaal goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Net Mortal Kombat gekocht, sealed, voor maar 20 euro! Wat een koopje. Ik las een hoop reviews waar mensen klagen over de graphics van de console variant. Ik heb net een uurtje ermee gespeeld, maar ik vind het er wel goed uit zien. Al is het vergeleken met UM vs C3 wel wat minder, het is nog steeds een super spel voor de PS Vita. Lekker oldschool button bashen. Voor degene die ook MK hebben, voeg me toe om online te spelen! SauceBoss7_

Verder, een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llSiNG schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:23:

hij was vorige maand 189 bij amazon.de, maar 232 euro inclusief een topspel is natuurlijk een goede prijs bij saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Mr_Kahan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:31:
Net Mortal Kombat gekocht, sealed, voor maar 20 euro!
Waar? :o

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Via een lid van psvita.nl. Na wat onderhandel werk gekocht voor 20 euro! Maar hij is we; de dubbele waard hoor! Super spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met Ridge Racer die af en toe een error krijgen in een online room? Deze error ontstaat voor zover ik weet alleen als je een berichtje wilt achterlaten en zodra een race gestart wordt komt er een error. Durf het niet 100% te zeggen, maar de error ligt volgens mij elke keer als ik de touchscreen aanraak om van pagina te wisselen/scrollen en een race wordt gestart dan boem error.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
De nieuwe Sly Cooper komt naar de vita :)

YouTube: Sly Cooper: Thieves In Time™ PS Vita Trailer

[ Voor 22% gewijzigd door Avioto op 18-05-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die trailer ziet er wel erg strak uit... Sjonge jonge, die Sony is wel goed bezig om me bankrekening leeg te zuigen... :'(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Goed nieuws!
Komen volgens mij wel aardig toffe titels uit voor de Vita.. ben benieuwd wat er nog bekend wordt op de E3. Nieuwe God of War of Ratchet and Clank lijkt me wel leuk.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ziet er goed uit, als het maar er ook daadwerkelijk zo goed uit ziet en vloeiend speelt als in de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Goed nieuws!
Komen volgens mij wel aardig toffe titels uit voor de Vita.. ben benieuwd wat er nog bekend wordt op de E3. Nieuwe God of War of Ratchet and Clank lijkt me wel leuk.
Snap niet waarom Sony nog geen Vita versie van Locoroco of Echochrome heeft uitgebracht, de gravity sensor is echt ideaal voor zulke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:12
schaapiej schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Goed nieuws!
Ik vind het juist geen goed nieuws...

Sly is erg vet.. maar het spel komt ook uit op de PS3. Als je de PS3 versie heb gespeeld ga je toch ook niet de Vita versie spelen.

Zelfde geldt eigenlijk voor de Metal Gear Solid HD Collection, die komt ook uit op de Vita... maar de echte Metal Gear Solid fans hebben de HD collectie al gespeeld op de Xbox of PS3.

Geef mij maar een titel die alleen op de Vita uitkomt. Zoals Metal Gear Solid Peace Walker destijds op de PSP.

Ik hoop dat er op de E3 een paar leuke titels worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hangt een beetje van de gamer af denk ik. Ikzelf wacht bewust voor de vita versie van de HD remix, vond het toch wel namelijk wat jammer toen ik de God of war collectie op de PS3 speelde dat het zo opviel dat je een vorige generatie game speelde. Dat effect is er natuurlijk minder op de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:35:
Hangt een beetje van de gamer af denk ik. Ikzelf wacht bewust voor de vita versie van de HD remix, vond het toch wel namelijk wat jammer toen ik de God of war collectie op de PS3 speelde dat het zo opviel dat je een vorige generatie game speelde. Dat effect is er natuurlijk minder op de Vita.
+1
Deze gedachte heb ik inderdaad ook.
Met Metal Gear HD wacht ik nu bewust op de Vita versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot en met vandaag geldt nog die aanbieding van de Saturn (199 bij aankoop spel, dus 232 incl. uncharted of virtua tennis of 219 inc. ridgeracer etc.)

Is dat de beste aanbieding nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel op Vita spelen is dat je op een van de meest sexy OLED scherm kunt doen, wat voor mij definitief een pluspunt is en vergeet niet dat je elk moment de game kan onderbreken op de Vita, dit lukt niet op de PS3 versie en dan heb ik nog niet eens over alle unieke touchscreen dingen.

Weet iemand of je in MGS HD collection kunt aimen door met je Vita te tilten zoals in Uncharted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:09:
Het voordeel op Vita spelen is dat je op een van de meest sexy OLED scherm kunt doen, wat voor mij definitief een pluspunt is en vergeet niet dat je elk moment de game kan onderbreken op de Vita, dit lukt niet op de PS3 versie en dan heb ik nog niet eens over alle unieke touchscreen dingen.

Weet iemand of je in MGS HD collection kunt aimen door met je Vita te tilten zoals in Uncharted?
Dat "pauzeren" werkt heel soepel, veel beter dan ik had verwacht. Op het moment dat je weer verder wil gaan kan je ook direct verder en hoef je niet eerst te wachten tot het systeem weer weet waar ie mee bezig was.. leuke optie om aan mensen te laten zien die voor het eerst een werkende Vita in handen hebben! :9

Zaterdag toch maar Rayman Origins in huis gehaald, heerlijke game! Elke cent waard. =]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:09:

Mee eens!!

Ik had laatst mijn neef voor lul gezet toen ik mijn vita naast zijn nieuwe ipad3 had gezet... De kleuren en helderheid van de vita waren gewoon zoveel mooier dat die resolutie niet echt iets uitmaakte... Ik snap zowiezo die overdreven resolutie/retina hype helemaal niet.. Wel een mooi voorbeeld van hoe sterk marketing kan zijn op zoveel mensen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Vinand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:38:
Ik snap zowiezo die overdreven resolutie/retina hype helemaal niet.. Wel een mooi voorbeeld van hoe sterk marketing kan zijn op zoveel mensen.
Met gamen misschien niet, maar ga eens wat tijdschriften lezen op een oude iPad en een nieuwe, dan merk je dat het geen hype is :*)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik snap uberhaupt niet de vergelijking met een ipad/android tablet kwa gamen. Zeer mager aanbod aan kwaliteit games, geen fatsoenlijke controls om de games mee te besturen. Nee gamen doe ik wel op mijn Vita. Al vaak zat discussies gehad met tablet aanhangers als het om gamen gaat. Natuurlijk het browsen en kranten/magazines lezen is een tablet beter voor. Maar mensen moeten niet doen of gamen op een tablet hetzelfde is al op de Vita....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Grote kans dat LBP karting en All-Stars Battle Stars Royale toch naar de Vita komen :)

http://pu.cdn.hub.nl/site...pubeeld/lbp_karting_1.jpg

Oh, gefeliciteerd Baatje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Vinand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:38:
[...]

Mee eens!!

Ik had laatst mijn neef voor lul gezet toen ik mijn vita naast zijn nieuwe ipad3 had gezet... De kleuren en helderheid van de vita waren gewoon zoveel mooier dat die resolutie niet echt iets uitmaakte... Ik snap zowiezo die overdreven resolutie/retina hype helemaal niet.. Wel een mooi voorbeeld van hoe sterk marketing kan zijn op zoveel mensen.
Is het weer zover? Maar goed, als mijn Vita naast m'n iPad 3 leg, als je op beiden een webpagina opent, zie je echt het verschil wel. Met name high resolutie foto's, wereld van verschil. Is ook verder prima, m'n Vita is om op te gamen, m'n iPad om informatie mee te consumeren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dank je wel! Zoonlief kwam met Mortal Kombat voor de Vita aan vanmorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Haha coole zoon heb je :D

De HD remake van Oddworld: Stranger’s Wrath staat al voor juni gepland :o Hopelijk klopt dit.

Veel leuk Vita nieuws/geruchten de laatste dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Hahaah is is pas 6 hoor. Denk dat zijn vader (ik) hints aan moeders heeft gegeven....

Odd World? Ja leuk hoor. Nog even en ik zet mijn hele ps3 niet meer aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:25:
Grote kans dat LBP karting en All-Stars Battle Stars Royale toch naar de Vita komen :)

http://pu.cdn.hub.nl/site...pubeeld/lbp_karting_1.jpg

Oh, gefeliciteerd Baatje! :P
Kijk dit zijn nou leuke berichten.

Had dan ook die QR code's ingescand met je smartphone, dan zouden we misschien meer te weten kunnen komen over die nieuwe releases :D

@Avioto
"De HD remake van Oddworld: Stranger’s Wrath staat al voor juni gepland Hopelijk klopt dit."

bron?

[ Voor 10% gewijzigd door Vinand op 21-05-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
http://www.vg247.com/2012...rld-strangers-wrath-vita/

Maar ondertussen is alweer duidelijk dat ie in juni af moet zijn en hij komt later uit.

Interresante quote van developer:
“We started work on the PS Vita version of Stranger’s Wrath about five and a half weeks ago. The guy who’s doing it had actually never touched a Vita before. He just plugged it in and read the documentation. He probably spent half a week reading the documentation and then the next week he already had the code running. He was surprised how quickly he managed to get things going.”
Als ik het goed begrijp hebben ze dus de game geport naar de Vita binnen 10 weken :o

Mogen ze wel met wat meer games doen als het zo makkelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:14:
http://www.vg247.com/2012...rld-strangers-wrath-vita/

Maar ondertussen is alweer duidelijk dat ie in juni af moet zijn en hij komt later uit.

Interresante quote van developer:

[...]

Als ik het goed begrijp hebben ze dus de game geport naar de Vita binnen 10 weken :o

Mogen ze wel met wat meer games doen als het zo makkelijk is :P
Ik geef meer om de kwaliteit van de port dan de tijdsduur om het te kunnen porten.

Laten we maar hopen dat die dan ook slick graphics, 60fps en op creatieve wijze gebruik maakt van alle soorten controls mogelijkheden van besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
ModNation Racers en Everybody's Golf zijn 14,99 in de Playstation Store :). Perfect getimed met de PSN-kaart die vandaag binnenkwam van Otto.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kooj1980 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:43:
ModNation Racers en Everybody's Golf zijn 14,99 in de Playstation Store :). Perfect getimed met de PSN-kaart die vandaag binnenkwam van Otto.
Dan zou ik ze toch lever voor 20 per stuk bij de Bart Smit halen. Die kun je weer 2ehands verkopen als je ze zat bent, de gedownloade niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:24:
[...]

Dan zou ik ze toch lever voor 20 per stuk bij de Bart Smit halen. Die kun je weer 2ehands verkopen als je ze zat bent, de gedownloade niet.
Ik wist niet dat de prijs inmiddels zo ver was gezakt, dat maakt de fysieke versie inderdaad wel interessanter (even gecheckt, en beide spellen zijn overigens 18 euro bij nedgame). Everybody's Golf wilde ik sowieso digitaal kopen omdat ik verwacht dat spel nog maanden te spelen. Verder is de doorverkoopwaarde van EG mogelijk beperkt omdat hier een online pass bij zit.
Ach ja, ik ben blij dat ik voor een schappelijke prijs eindelijk mijn collectie wat heb kunnen uitbreiden :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de tip. Misschien dat ik everybody's golf koop. Ik vond het volle pond toch iets te veel voor een spel dat eruit ziet als een simpele PSP port. 20 euro is wel te doen.

Over Download vs Fysiek: ik geef de voorkeur aan download. Ik vind het gewoon makkelijk om mijn Vita te kunnen pakken en dan te kunnen spelen wat ik wil zonder het kaartje te hoeven pakken en wisselen. Zeker bij een spel als Everybody's Golf, dat je even snel speelt. Het is natuurlijk een zeer kleine moeite, maar als het niet nodig is, dan liever niet :) Wel grappig hoe snel je aan dat soort kleine gemakken went (door Android en iOS gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Vinand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:17:
[...]
Ik geef meer om de kwaliteit van de port dan de tijdsduur om het te kunnen porten.
Ik ook, maar het is mooi dat Sony het (blijkbaar) zo makkelijk heeft gemaakt.

Zou leuk zijn als het een trend wordt dat de meeste PS3 games die gaan uitkomen ook een Vita versie krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:06:
Bedankt voor de tip. Misschien dat ik everybody's golf koop. Ik vond het volle pond toch iets te veel voor een spel dat eruit ziet als een simpele PSP port. 20 euro is wel te doen.

Over Download vs Fysiek: ik geef de voorkeur aan download. Ik vind het gewoon makkelijk om mijn Vita te kunnen pakken en dan te kunnen spelen wat ik wil zonder het kaartje te hoeven pakken en wisselen. Zeker bij een spel als Everybody's Golf, dat je even snel speelt. Het is natuurlijk een zeer kleine moeite, maar als het niet nodig is, dan liever niet :) Wel grappig hoe snel je aan dat soort kleine gemakken went (door Android en iOS gebruik).
Dat kleine beetje beweging tijdens onze gameverslaving is eigenlijk ook wel een beetje weer een gezond punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinand schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:16:
[...]

Dat kleine beetje beweging tijdens onze gameverslaving is eigenlijk ook wel een beetje weer een gezond punt :p
Haha, ja, kaartjes wisselen draagt ongetwijfeld bij aan een lang en gezond leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Net ook maar even Everybody's Golf gehaald. Zat nog te twijfelen om ook maar meteen Modnation Racer te halen maar die toch laten liggen. Wellicht later nog een keer, voor nu het idee dat EG leuker is dan MR!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:15:
Net ook maar even Everybody's Golf gehaald. Zat nog te twijfelen om ook maar meteen Modnation Racer te halen maar die toch laten liggen. Wellicht later nog een keer, voor nu het idee dat EG leuker is dan MR!
En hoe vind je de game? Vind je wel de 20 euro waard? ik zat zelf te twijfelen hierover...

Eventjes een algemene vraag over de game unit 13. Nu weet ik wel dat de game in de retail hier alleen in het frans te krijgen is. Is er nog een manier om de game in het fysiek engels te krijgen is? (Overigens wel een grote blunder van Sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vinand schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:53:
[...]

En hoe vind je de game? Vind je wel de 20 euro waard? ik zat zelf te twijfelen hierover...

Eventjes een algemene vraag over de game unit 13. Nu weet ik wel dat de game in de retail hier alleen in het frans te krijgen is. Is er nog een manier om de game in het fysiek engels te krijgen is? (Overigens wel een grote blunder van Sony)
Zet je Vita op Nederlands en hij wordt Engels, toch? Ik speel hem iig in het Engels.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dit is afhankelijk van de systeemtaal van jouw Vita.
Als je de systeemtaal op Nederlands hebt staan, is de game in het Engels, met Nederlandse ondertitels en menu's.
Maar heb je je Vita op Engelse systeemtaal staan, dan krijg je de game in het Frans.

Ik heb de game zelf als download op mijn Vita staan en zodra ik deze wil spelen, zet ik mijn systeemtaal even om naar Nederlands (is toch zo gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
[...]

..knip..
Heb eerlijk gezegd nog niet gespeeld, gister ook begonnen met Diablo en de motor moest er even uit.
Ga dit weekend is kijken hoe de game is, ben zelf ook erg benieuwd. Zal het wel laten weten als ik de game gespeeld heb :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:58:
[...]

Dit is afhankelijk van de systeemtaal van jouw Vita.
Als je de systeemtaal op Nederlands hebt staan, is de game in het Engels, met Nederlandse ondertitels en menu's.
Maar heb je je Vita op Engelse systeemtaal staan, dan krijg je de game in het Frans.

Ik heb de game zelf als download op mijn Vita staan en zodra ik deze wil spelen, zet ik mijn systeemtaal even om naar Nederlands (is toch zo gedaan).
dat wist ik niet, ik ga hem gelijk halen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jet set radio komt ook naar de vita !! :D
http://i.joystiq.com/2012...station-vita-this-summer/
Goed nieuws. Ik heb op dit moment niet zoveel ruimte voor mijn dreamcast en grafisch denk ik dat het beter oogt op de vita dan op de xbox of ps3 :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, alweer een consoleport :/ Wanneer komen er eens nieuwe goede Vita games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:54:
Yay, alweer een consoleport :/ Wanneer komen er eens nieuwe goede Vita games?
+1

Ik word er eigenlijk een beetje simpel van dat er bestaande games geport worden. Ik hoop echt dat er met de E3 een aantal nieuwe games aangekondigd worden.
Moet wel zeggen, Soul Sacrifice ben ik wel benieuwd naar. Enkel nog een Japanse release bekend, maar mij dunkt dat de game ook wel naar het Westen zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Kan iemand uileggen wat Jet Set Radio precies voor game is? Ik had geen dreamcast 'vroeger' :P

Oh, en nog wat LBP gameplay: YouTube: LittleBigPlanet - Behind the Curtain Developer Diary

[ Voor 44% gewijzigd door Avioto op 25-05-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In juni komen er toch weer wat mooie games aan?
Little big planet, resistance, gravity rush/daze.. ?
Daar kijk ik in ieder geval wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Baatje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
Ik snap uberhaupt niet de vergelijking met een ipad/android tablet kwa gamen. Zeer mager aanbod aan kwaliteit games, geen fatsoenlijke controls om de games mee te besturen. Nee gamen doe ik wel op mijn Vita. Al vaak zat discussies gehad met tablet aanhangers als het om gamen gaat. Natuurlijk het browsen en kranten/magazines lezen is een tablet beter voor. Maar mensen moeten niet doen of gamen op een tablet hetzelfde is al op de Vita....
Ik voer die discussie ook met enige regelmaat. Mensen die zich afvragen waarom je nog gamed op een 3(DS) of PSP/Vita. Want gamen kun je toch ook op je smartphone of tablet? Nu heb ik een Galaxy S2 en Galaxy Tab, maar het enige dat geïnstalleerd is zijn Angry Birds () en Wordfeud.

Echt gamen doe je met knoppen en niet door je scherm te kantelen om te sturen |:( , enige dat kan werken op dat soort apparaten zijn RTS games of iets als point and click adventures. Racen, voetballen etc. doen we lekker op een goede handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 07:27:
[...]

Ik voer die discussie ook met enige regelmaat. Mensen die zich afvragen waarom je nog gamed op een 3(DS) of PSP/Vita. Want gamen kun je toch ook op je smartphone of tablet? Nu heb ik een Galaxy S2 en Galaxy Tab, maar het enige dat geïnstalleerd is zijn Angry Birds () en Wordfeud.

Echt gamen doe je met knoppen en niet door je scherm te kantelen om te sturen |:( , enige dat kan werken op dat soort apparaten zijn RTS games of iets als point and click adventures. Racen, voetballen etc. doen we lekker op een goede handheld.
Helemaal mee eensch, de spellen op mijn iPad zijn Angry Birds en fotopuzzelspellen, Shanghai, Memory, etc. Echt gamen doe je op de Psp, 3ds of Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een sms van de gamemania dat mijn pre order van resistance burning skies binnen is! Ga ik morgen maar eens snel halen. :)

Mini review plaatst ik snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Succes om hem morgen te halen. Ga je niet lukken ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Zondag én Pinksteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchbigbjorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-07-2022
Gister ochtend Resistance binnen! Multiplayer werkt nog niet,zal wel 30 mei worden geactiveerd, dus nu singleplayer aan testen, is normaal niet mijn ding dat singleplayer bij een fps, maar kan zo mooi ff oefenen. Speelt erg lekker met de control setup. Dual sticks zijn inderdaad een verademing, en op het moment dat je wapens hebt naast de bijl, dan is het touchscreen erg handig omdat je dan de bijl altijd klaar voor gebruik hebt. Graphics zijn goed, zeker voor een vroege titel niet slecht, maar nog geen ps3 niveau. Geluid is MET goede headset ook helemaal goed, knalt lekker! Nu maar wachten op multiplayer! Voor diegene die hem ook hebben/kopen Mijn psn : dutchbigbjorn

3ds friend code is : 1375-7344-4910 xbox360 gamertag : dutchbigbjorn PSN : dutchbigbjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel is wel dat je geen mensen kunt inviten met Resistance.
Je kunt enkel in een willekeurige lobby terecht komen en je hebt ook geen optie om een private lobby aan te maken.
Dus met vrienden spelen kan nog wel eens lastig worden...
Minpuntje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 09:14:
Nadeel is wel dat je geen mensen kunt inviten met Resistance.
Je kunt enkel in een willekeurige lobby terecht komen en je hebt ook geen optie om een private lobby aan te maken.
Dus met vrienden spelen kan nog wel eens lastig worden...
Minpuntje dus.
Net zoals wipeout dus... Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, ik ben toegelaten tot de Little Big Planet PSVita Beta :) Gelijk maar ff gedownload en het ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Toch maar Mod Racer besteld, is nu 18 euro bij Nedgame.nl inclusief verzendkosten.

edit:
Ik zie ook dat Everybody's Golf, Little Deviants en Reality Fighters 18 euro zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door TheKillingBean op 28-05-2012 18:45 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
TheKillingBean schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:38:
Toch maar Mod Racer besteld, is nu 18 euro bij Nedgame.nl inclusief verzendkosten.

edit:
Ik zie ook dat Everybody's Golf, Little Deviants en Reality Fighters 18 euro zijn.
In de PS-Store kosten (een aantal van) deze games +/- €15=. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
OPSLAGHOND schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:17:
[...]

Ok dat zijn mooie prijzen voor de PS-Store, al heb ik sommige spellen liever op een cartridge. Mijn memory kaart van 16 gb is nu al vol, ik kan niet eens meer updates van sommige spellen doen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:17:
[...]

Dan liever voor 3 Euro meer een doosje en kaartje erbij. Heb je er later ook nog wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pfff, Resistance review. Een 5,5:
http://uk.ign.com/article...ance-burning-skies-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:00:
[...]

+1

Ik word er eigenlijk een beetje simpel van dat er bestaande games geport worden. Ik hoop echt dat er met de E3 een aantal nieuwe games aangekondigd worden.
Moet wel zeggen, Soul Sacrifice ben ik wel benieuwd naar. Enkel nog een Japanse release bekend, maar mij dunkt dat de game ook wel naar het Westen zal komen.
Anders gewoon importeren samen met een cursus Japans? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Grote kans dat Ghost Recon en Assassin’s Creed 3 naar de Vita komen...ik ben nu wel heel benieuwd naar de E3 dankzij alle (hardnekkige) geruchten over de Vita :)

Edit:
Bij IGN moet je echt kijken wie de review doet. Greg Miller staat bekend om dat ie lage cijfers geeft aan goede games, dus hem kan ik moeilijk serieus nemen.

Al is de gemiddelde score op metacritic ook niet best: http://www.metacritic.com.../resistance-burning-skies

[ Voor 60% gewijzigd door Avioto op 29-05-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
TheKillingBean schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:38:

edit:
Goeie tip! Ik heb Everybody's Golf besteld :)
Ik moet echt eens wat meer spelen op mijn Vita. Ik zit nog maar op de helft bij Rayman en heb nog maar een paar levels van Uncharted gespeeld (en dat terwijl ik de Uncharted games op de PS3 altijd direct gekocht en uitgespeeld heb).

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 29-05-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:43:
[...]
Dan liever voor 3 Euro meer een doosje en kaartje erbij. Heb je er later ook nog wat aan :)
Ik heb ook liever een doosje (+ eventuele inhoud) maar voor sommigen is de prijs belangrijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Avioto schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:20:
Grote kans dat Ghost Recon en Assassin’s Creed 3 naar de Vita komen...ik ben nu wel heel benieuwd naar de E3 dankzij alle (hardnekkige) geruchten over de Vita :)

Edit:

[...]

Bij IGN moet je echt kijken wie de review doet. Greg Miller staat bekend om dat ie lage cijfers geeft aan goede games, dus hem kan ik moeilijk serieus nemen.

Al is de gemiddelde score op metacritic ook niet best: http://www.metacritic.com.../resistance-burning-skies
Ik zie dat gametrailers.com een nette 8.1 geeft:
http://www.gametrailers.c...resistance-burning/730555

Ben wel erg benieuwd naar Resistance, maar misschien toch nog even wachten als die wat goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik wil SSX, Nba 2K, een rockstargame, een vette racegame (ala PSP Ridge Racer) en een FPS ala Modern Combat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Ik heb vandaag Resistance gehaald bij game mania kan me totaal niet vinden in de review van IGN (niet vreemd gebeurt wel vaker) het is de eerste FPS die lekker speelt op een handheld. touchscreen controls zijn even wennen al werkt het granaat principe hetzelfde als bij Uncharted. ik vermaak me tot nu toe prima ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie te spelen zonder touchscreen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:37:
Is ie te spelen zonder touchscreen eigenlijk?
nee touchscreen is nodig voor granaten, en secundaire wapens. even wennen maar ik vind het niet heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dit lijkt me wel een leuke game:

Bron: http://games.blog.nl/play...ie-op-de-playstation-vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit gravity rush demo in de US store + nico nico een of ander japanse youtube aan het downloaden (let op! je moet wel zelf zoeken, staan nog niet in new releases tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Ziet er erg leuk uit! Leuk gegeven.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
matthijst schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:37:
Ik wil SSX, Nba 2K, een rockstargame, een vette racegame (ala PSP Ridge Racer) en een FPS ala Modern Combat...
En een Sim City + R.U.S.E. + C & C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Een goede Tekken like game zou ook niet slecht zijn 8)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:43:
Holy shit gravity rush demo in de US store + nico nico een of ander japanse youtube aan het downloaden (let op! je moet wel zelf zoeken, staan nog niet in new releases tab)
Nice!!!
Werd eens tijd voor een youtube... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Nice!!!
Werd eens tijd voor een youtube... :)
Heb even met nico nico gerommeld en het is zeker geen youtube (pre-recorded), nico nico is live broadcast, je ziet mensen in hun slaapkamer praten of je ziet een beeldscherm van een computer. Maar je ziet ook duidelijk dat deze dienst voornamelijk gericht is op japanners, alle broadcasts wat ik tot nu gezien heb is in het japans.

Ik heb met een aantal van deze broadcasters gechat en het idee wat ik gekregen heb is dat de Vita onbekend is, aan de reactie's van die mensen te zien lijkt het alsof ze nog nooit van een Vita gehoord hebben en dan legt een japanse kijker uit dat het een psp is (ten minste dat is mijn interpretatie) en dan zegt die broadcaster zoiets als oooow een psp dat ken ik wel, maar ik weet niet wat een Vita is :'( Dit vind ik toch wel best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de hele tijd een error voor het downloaden van resistance.

meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Gravity Rush demo al geprobeert?
meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die demo is al maanden te downloaden van de Hong Kong Store ;)
Op zich een leuke demo, maar het zegt voor mij nog niet veel over het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:01:
ik krijg de hele tijd een error voor het downloaden van resistance.

meer mensen hier last van?
Officieel komt ie pas morgen uit toch?
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:40:
Iemand de Gravity Rush demo al geprobeert?
meningen?
Thanks voor de tip, ik zal em eens checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Officieel komt ie pas morgen uit toch?

[...]

Thanks voor de tip, ik zal em eens checken :)
nee vandaag.

ik krijg nog steeds een error als ik em wil downloaden.
ik heb em al betaald en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Restance demo: ik vind het tegenvallen. Lelijke graphics en oninteressante bad guys. Loop hierheen, doe dit, doe zus. Weinig character building.

Gravity Rush demo: Dat is meer mijn ding. Had ik niet verwacht. Heerlijk besturing en mooi sfeer.

Gelukkig dat er demo's zijn. Spaart weer knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Waarom ondersteunt dit ding geen DLNA overigens?
Pagina: 1 ... 11 ... 82 Laatste