Tja, Sony heeft gewoon gigantische blunders gemaakt.
1. De geheugenkaarten. Tijdlang was de 32GB variant in Europa niet verkrijgbaar. En nu die er wel is kost die nog 99 euro ook.
2. De geheugenkaarten. Geen SD, zelfs het oude MemoryCard gebeuren van Sony werkt er niet in.
3. De prijs. De 3DS was vorig jaar te duur gelanceerd, Nintendo heeft dat met een prijsverlaging gefixed. Sony MOET hetzelfde doen. (150 euro voor WiFi en 200 euro voor 3G model MAXIMAAL)
4. De ingebouwde software. Sorry dat ik het opnieuw zeg, maar ik vind de webbrowser gewoon ver benedenmaats. Geen ondersteuning voor flash, html5. Langzaam. Niet tijdens het gamen te gebruiken.
5. Content overzetten van PC naar PSVita is omslachtig en onhandig.
6. Verschillende modellen, niemand koopt natuurlijk een 3G PSVita, omdat die gewoon veel duurder is. Als ze de PSVita gelanceerd hadden als alleen 3G voor 200 euro zou het een stuk beter verkocht hebben.
7. Niet onbelangrijk: de games. Het is te lang stil tussen releases van Vita games. De beste games zijn van Sony studio's en third party support is gewoon beneden minimaal.
8. De accu, deze had een stuk sterker moeten zijn.
9. De games. Opnieuw zien we dat 80% van de games consoleports zijn. Leuk dat je een apparaat hebt wat ongeveer PS3 gfx aankan, maar ik wil niet alle spellen die ik al op mn PS3 heb OPNIEUW voor de Vita moeten kopen.
10.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 02-06-2012 10:56
]