Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:37
Hebben ze de resistance demo weer offline gehaald ? Ik zie de demo niet in de store staan :| de gravity rush demo zie ik wel ...

Edit : blijkbaar geen demo voor EU |:(

[ Voor 14% gewijzigd door dcell op 30-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Demo is er wel hoor. Ff zoeken op resistance en dan het spel aanklikken en dan heb je een demo optie. 2800 MB

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:12
Gravity Rush:

Wat ben ik blij met deze demo..

Ik heb mijn Vita al een maand niet aangeraakt. En keek dus wel uit naar dit spel.

Ik vind het spel erg lekker spelen. De reviews zijn ook wel prima.

Dit is een must have voor mij.

Resistance:

De reviews vallen toch wel vies tegen.

PlayStation Lifestyle: 8.5/10
GameTrailers: 8.1/10
NZ Gamer: 8/10
Official PlayStation Magazine (UK): 8/10
Eurogamer (Sweden): 7/10
Meristation: 6.5/10
Spazio Games: 6.5/10
Total PlayStation: 6.5/10
Just Push Start: 6.3
Games TM: 6/10
TheSixthAxis: 6/10
Video Gamer: 6/10
IGN: 5.5/10
Game Reactor (Sweden) 5/10
Games Radar: 4/10
Metro GameCentral: 4/10
Destructoid: 2/10

Ben nooit een fan geweest van de Resistance franchise. Maar dit spel wou ik toch wel halen.

Ik denk dat ik hem even laat liggen. Mijn geld gaat naar Gravity Rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe activeer je het multiplayer booster bestand voor resistance burning skies?

dit kreeg ik als preorder bonus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
matthijst schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:45:
Demo is er wel hoor. Ff zoeken op resistance en dan het spel aanklikken en dan heb je een demo optie. 2800 MB
heb ik gedaan maar ik zie alleen de koop de volledige game voor 44,99 optie ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:39:
[...]

heb ik gedaan maar ik zie alleen de koop de volledige game voor 44,99 optie ....
Heb je m al eerder gedownload (of geprobeert) ?
In dat geval zul je rechts onderin de drie stippen even moeten openen en de download historie openen. Daar zal deze dan alsnog tussen staan.

Komt geregeld voor namelijk als je al een demo hebt gedownload dat deze dan niet meer in de store te activeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
[b][message=38325932,noline]quote:
matthijst schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:45:
Vreemd, ik zag daar gisteren toch ook de probeerversie bij staan. Ik raad je wel aan de demo te proberen. Dat was voor mij de reden om hem niet te kopen.

[ Voor 40% gewijzigd door MarcoM op 31-05-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravity Rush demo is erg leuk, maar ook erg kort. Kan niet wachten opdat de game uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:18:
[...]

Heb je m al eerder gedownload (of geprobeert) ?
In dat geval zul je rechts onderin de drie stippen even moeten openen en de download historie openen. Daar zal deze dan alsnog tussen staan.

Komt geregeld voor namelijk als je al een demo hebt gedownload dat deze dan niet meer in de store te activeren is.
ik had gister gekeken om 2330. Geen demo van Resistance tussen de demos. Vervolgens een search gedaan op "resistance" en ik zag dus Resistance Burning Skies staan (en retribution voor 7,99 dus die overweeg ik nog :P ). Ik klik op Burning Skies en zag alleen de optie voor het volledige spel a 45 euro.

Had de demo niet eerder gedownload .... ik zal vanmiddag thuis nog eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:17:
Gravity Rush demo is erg leuk, maar ook erg kort. Kan niet wachten opdat de game uit is :)
Demo was inderdaad aan de korte kant. Heb deze tweemaal rondgespeeld en ben wel onder de indruk. Het is me echter nog wel onduidelijk wat het verhaal laat weten... juist hiernaar ben ik erg benieuwd.
Maar de game zelf speelt erg soepel weg.

Dit is trouwens absoluut geen game voor hen die last hebben van Motion Sickness heb ik al in de gaten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Hmmzz wil ik Gravity Rush pre orderen bij Gamemania, krijg ik:
Er is een fout opgetreden. Fout: Pre-Order Online is op dit moment niet beschikbaar.

soms willen bedrijven geen geld verdienen.

De pre order van Gamemania biedt wat extra content. Wellicht de moeite waard. Dalijk maar even naar de shop in Weert tijdends de pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance kost $35.99 (<30 euro) in de US store, kost die werkelijk 45 euro in euro store? demo heeft een grootte van 3.1GB Maar demo ga ik niet downloaden, want ik ben nl geen fps liefhebber.

Gravity Rush was de reden voor mij on de Vita te kopen, dus deze ga ik zeker weten halen nu helemaal ik de demo heb mogen proeven. GR vind ik zelf wel wat hebben van de PS2/Wii game Okami en dan bedoel ik niet de cell shaded graphics van beide games. De "gloomy" sfeer van de wereld, fictieve taal, unieke spelelementen zoals de brush in Okami m.a.w. Okami zou een hele geschikte PS Vita game zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20-09 16:38

Snippertje

Light up your life

Ik download nu beide demo's (gravity rush en resistance), maar waarom gaat dat op de Vita zo enorm traag? Duurt een uur om gravity rush demo te downloaden zegt hij. Terwijl ik toch 50Mbit heb hier thuis.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Snippertje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:36:
Ik download nu beide demo's (gravity rush en resistance), maar waarom gaat dat op de Vita zo enorm traag? Duurt een uur om gravity rush demo te downloaden zegt hij. Terwijl ik toch 50Mbit heb hier thuis.
Resitance demo is groot, als je die als eerste bent aan het downen, dan moet de Gravity demo wachten.

En 50Mbit bij jou betekent niet dat dat ook overal ter wereld is. Geduld :) maar dat is lastig met de Gravity demo, die wil je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja, precies ;) En resistance staat als 2de. Ben erg benieuwd naar gravity rush. Resistance moet ik deel 2 en 3 nog uitspelen op de PS3.

So little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:36:
Als je een PS3 hebt staan zou ik het daarop downloaden. Gaat veel sneller. Dan met de USB over zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:30:
Gravity Rush:

Wat ben ik blij met deze demo..

Ik heb mijn Vita al een maand niet aangeraakt. En keek dus wel uit naar dit spel.

Ik vind het spel erg lekker spelen. De reviews zijn ook wel prima.

Dit is een must have voor mij.

Resistance:

De reviews vallen toch wel vies tegen.

PlayStation Lifestyle: 8.5/10
GameTrailers: 8.1/10
NZ Gamer: 8/10
Official PlayStation Magazine (UK): 8/10
Eurogamer (Sweden): 7/10
Meristation: 6.5/10
Spazio Games: 6.5/10
Total PlayStation: 6.5/10
Just Push Start: 6.3
Games TM: 6/10
TheSixthAxis: 6/10
Video Gamer: 6/10
IGN: 5.5/10
Game Reactor (Sweden) 5/10
Games Radar: 4/10
Metro GameCentral: 4/10
Destructoid: 2/10

Ben nooit een fan geweest van de Resistance franchise. Maar dit spel wou ik toch wel halen.

Ik denk dat ik hem even laat liggen. Mijn geld gaat naar Gravity Rush.
Ik heb resistance en ik vind hem echt geweldig!!!

Maar goed, het valt heel erg op dat resistance als een ps3 game word beoordeelt.
Het geluid is inderdaad niet mooi, de graphics kon zeker beter. Maar de gameplay is gewoon resistance. Ook is er op een leuke wijze gebruik gemaakt van de touchscreen. Het speelt en knalt gewoon geweldig!

Maar ik snap het wel als sommige mensen de game teleurstellend vinden. Er is gewoon relatief weinig content en de sp is gewoon fucking kort. De multi player is ook nog niet helemaal compleet naar mijn idee.. (niet samen met vrienden online kunnen is bij mij een grote ergenis).

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Ik heb resistance en ik vind hem echt geweldig!!!

Maar goed, het valt heel erg op dat resistance als een ps3 game word beoordeelt.
Het geluid is inderdaad niet mooi, de graphics kon zeker beter. Maar de gameplay is gewoon resistance. Ook is er op een leuke wijze gebruik gemaakt van de touchscreen. Het speelt en knalt gewoon geweldig!

Maar ik snap het wel als sommige mensen de game teleurstellend vinden. Er is gewoon relatief weinig content en de sp is gewoon fucking kort. De multi player is ook nog niet helemaal compleet naar mijn idee.. (niet samen met vrienden online kunnen is bij mij een grote ergenis).
Heb de game ook. Sterker nog, ik ben ook verantwoordelijk voor een review waar ik de game toch een nette 8 heb gegeven.
Game speelt ontzettend goed weg, boven verwachting zelfs.
Game is inderdaad niet overal even mooi, maar het is en blijft een handheld natuurlijk. Toch moet ik toegeven dat de game er nog best goed uit ziet, maar ze toch beter konden.

Singleplayer is misschien wat kort, maar bij het spelen op Hard ben je toch een klein uur, anderhalf bezig met één missie (en dat keer 6). Multiplayer voelt erg kaal nog. Geen mogelijkheden tot het invite van anderen (vrienden) en mappen voelen wat klein.

Maar verder is het een geweldige game en zeker de moeite waard.
Gameplay is boven verwachting en touchscherm werkt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
45 eurootjes ofzo, wat kost ie?
Dan mogen ze er wel wat meer hun best voor doen :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Heb de game ook. Sterker nog, ik ben ook verantwoordelijk voor een review waar ik de game toch een nette 8 heb gegeven.
Game speelt ontzettend goed weg, boven verwachting zelfs.
Game is inderdaad niet overal even mooi, maar het is en blijft een handheld natuurlijk. Toch moet ik toegeven dat de game er nog best goed uit ziet, maar ze toch beter konden.

Singleplayer is misschien wat kort, maar bij het spelen op Hard ben je toch een klein uur, anderhalf bezig met één missie (en dat keer 6). Multiplayer voelt erg kaal nog. Geen mogelijkheden tot het invite van anderen (vrienden) en mappen voelen wat klein.

Maar verder is het een geweldige game en zeker de moeite waard.
Gameplay is boven verwachting en touchscherm werkt super goed.
Dat gevoel had ik bij de demo. Zijn er wel regelmatig save points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik krijg alleen maar time outs als ik de MP probeer te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoenvisje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:08:
Ik krijg alleen maar time outs als ik de MP probeer te doen :(
Is bekend probleem. Staat ook op site van Resistance. Ze zijn bezig met een fix hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:50:
45 eurootjes ofzo, wat kost ie?
Dan mogen ze er wel wat meer hun best voor doen :(
Dat gevoel heb ik op basis van demo ook wel een beetje. Het voelt allemaal een beetje kaal en sfeerloos (gebrek aan omgevings/achtergrond geluid). Ik vind het ook jammer dat er geen optie is voor 'gyro aiming', wat uncharted wel heeft. Ondanks dat ik uncharted al een flinke tijd niet meer heb aangeraakt (heb hem dan ook al 3 x uitgespeeld :P) merk ik dat ik nog steeds probeer om te mikken door de Vita te bewegen. Ik vond dat echt super werken voor kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik vind de resistance demo echt supertof :) Maar 45 euro vind ik toch wel veel geld, ik denk dat ik nog maar even wacht.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Demo's van Resistance en Gravity Rush aan het binnen halen. Erg benieuwd naar Gravity Rush!
Resistance veel verschillende meningen als ik het zo lees..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Gravity rush heb ik nog niet echt een beeld van, de demo is echt veel te kort. Voornamelijk beetje button bashen vooralsnog. Je hoeft ook niet echt te richten. Even afwachten wat de conclusies worden. Demo duurde nu maar 10min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Als ik nu een 2e hands vita koop met de game Mortal Kombat, zou ik dan een eigen playstation account kunnen aanmaken en daarmee online spelen? Nadat ik de fabriekinstellingen terug heb gezet.

Of zou ik echt een nieuwe moeten kopen omdat de game en de vita zelf gekoppeld is aan het playstation account? Zo ja zou iemand kunnen checken hoeveel Mortal Kombat kost op de PS Store? Ik kan er namelijk niet op.

Heb ik een memory card echt nodig voor mortal kombat, saves, character unlocks en dergelijke?

[ Voor 36% gewijzigd door Stark op 31-05-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Stark schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
Heb ik een memory card echt nodig voor mortal kombat, saves, character unlocks en dergelijke?
Je hebt per definitie een memory card nodig. Dat is het enige dat zuigt aan de Vita, dat die er niet gewoon inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe versie van Treasures of Montezuma Blitz is wel leuk, veel langer spelen + eindelijk trophies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De gravity daze demo is leuk maar kort. Wel veelbelovend, mooie graphics ook. Resistance is wel aardig, speelt lekker weg, is alleen niet echt uitmuntend in alles wat die doet. meer een proof of concept dat FPS games goed op de vita werken qua besturing.

Epic games zou een mobile UT3 moeten maken, de engine draait op de vita, ze hebben een proof of concept ooit gemaakt voor de iphone. Zou een ideaale FPS voor on the go zijn. deathmatches tegen bots met een goede AI en online met wifi. Dat fast paced shooten past er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
lol Spy Hunter komt ook naar de Vita

YouTube: Spy Hunter - Aankondigingstrailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en de nintendo 3ds, psn... Het word eens tijd voor een nieuwe vita exclusive!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Stark schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
Als ik nu een 2e hands vita koop met de game Mortal Kombat, zou ik dan een eigen playstation account kunnen aanmaken en daarmee online spelen? Nadat ik de fabriekinstellingen terug heb gezet.
Yep, ik heb ook een 2e hands gekocht met everybodies golf erbij en gaat helemaal goed. Gewoon terug naar fabrieksinstellingen en gaan met die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
NoMoreMusic schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Yep, ik heb ook een 2e hands gekocht met everybodies golf erbij en gaat helemaal goed. Gewoon terug naar fabrieksinstellingen en gaan met die handel.
Vergeet niet dat je met sommige games niet online kan wanneer je er een code bij hebt zitten. Kan natuurlijk zijn dat die nog niet gebruikt is maar vaak zijn deze bij tweedehands games al gebruikt..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
schaapiej schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Vergeet niet dat je met sommige games niet online kan wanneer je er een code bij hebt zitten. Kan natuurlijk zijn dat die nog niet gebruikt is maar vaak zijn deze bij tweedehands games al gebruikt..
Is inderdaad iets waar je even bij moet opletten. Die van mij was nog niet gebruikt. Als het wel het geval is dan kun je ook kijken of je een nieuwe online pass kunt kopen.

Maar om nu een mooi 2e hands te laten schieten omdat de online pass al is gebruikt is iets om even goed over na te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Eind juni, youtube app naar Vita!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/l...-vita-soon%2F&h=DAQFBoWoU

Hell yeah!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
About time zou ik zeggen :)

Voor de mensen, zoals ik, die niets met facebook hebben hier een link naar playstation blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb ook niets met FB. 20 vrienden hahahha.

Maar ik wist het wel snel daardoor.

Volgende keer zal ik een nettere link plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
MarcoM schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:02:
Ik heb ook niets met FB. 20 vrienden hahahha.
Heb je er al meer dan ik in het echte leven :)

Maar ben blij dat youtube nu ook op dat mooie oled scherm te zien zal zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoMoreMusic schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:01:
[...]

About time zou ik zeggen :)

Voor de mensen, zoals ik, die niets met facebook hebben hier een link naar playstation blog.
Interesting :9

Ik ben al blij met een youtube app, maar ik vind wel dat ze van begin af aan erop hadden mogen gooien. Heeft wel iets te lang geduurd naar mijn mening alhoewel ik hier zeer blij mee ben. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:25:
die nieuwe versie van Treasures of Montezuma Blitz is wel leuk, veel langer spelen + eindelijk trophies!
Ook makkelijker nu om punten te krijgen.
Moet zeggen dat een score van 3 tot 6 miljoen nu een normale zaak is...
Maar moet nog hoger zien te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, deze zal alleen ws html5 based zijn zoals de youtube app op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerder gehoopt op HTML 5 ondersteuning in de browser, een YT app is een goedmakertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb liever html5 support dan een losse app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net voor t eerst een potje Fifa gedaan tegen een vriend, online. Ik had aardig last van lag, hij niet; terwijl mijn verbinding keurig was met 5 groene streepjes en mijn netwerk meer dan prima is. Desalniettemin werkte het vrij aardig. Kon hem goed verstaan via de Vita en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Wat ik vooral zonde vind bij Resistance is het geluid en dat de npc's in de game soms wat lullig gescript zijn, dat ze gewoon echt in het niets kijken totdat je voorbij loopt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik had ook liever HTML5 gezien, maar kom op mensen, een beetje love kan geen kwaad he.

Na de aankondiging van allerlei nutteloze (mijn mening) gratis apps, is de youtube app eentje die er wel toe doet.

Een stap in de goede richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik snap de blijdschap over een Youtube-app niet...moet je nu echt op alle devices Youtube hebben? Je hebt al Youtube op je computer, telefoon, TV, tablet, PS3/Xbox 360.

Ik hoop dat Sony op de E3 maandag all-out gaat met de Vita, anders ben ik bang dat het eind dit jaar een uitgestorven product is en dat zou echt zonde zijn want het apparaat heeft zoveel potentie :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Und jetzt für nur 199 euro, auf Lager bei unsere Nachbar amazon.de! Richtig billig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, Sony heeft gewoon gigantische blunders gemaakt.

1. De geheugenkaarten. Tijdlang was de 32GB variant in Europa niet verkrijgbaar. En nu die er wel is kost die nog 99 euro ook.
2. De geheugenkaarten. Geen SD, zelfs het oude MemoryCard gebeuren van Sony werkt er niet in.
3. De prijs. De 3DS was vorig jaar te duur gelanceerd, Nintendo heeft dat met een prijsverlaging gefixed. Sony MOET hetzelfde doen. (150 euro voor WiFi en 200 euro voor 3G model MAXIMAAL)
4. De ingebouwde software. Sorry dat ik het opnieuw zeg, maar ik vind de webbrowser gewoon ver benedenmaats. Geen ondersteuning voor flash, html5. Langzaam. Niet tijdens het gamen te gebruiken.
5. Content overzetten van PC naar PSVita is omslachtig en onhandig.
6. Verschillende modellen, niemand koopt natuurlijk een 3G PSVita, omdat die gewoon veel duurder is. Als ze de PSVita gelanceerd hadden als alleen 3G voor 200 euro zou het een stuk beter verkocht hebben.
7. Niet onbelangrijk: de games. Het is te lang stil tussen releases van Vita games. De beste games zijn van Sony studio's en third party support is gewoon beneden minimaal.
8. De accu, deze had een stuk sterker moeten zijn.
9. De games. Opnieuw zien we dat 80% van de games consoleports zijn. Leuk dat je een apparaat hebt wat ongeveer PS3 gfx aankan, maar ik wil niet alle spellen die ik al op mn PS3 heb OPNIEUW voor de Vita moeten kopen.
10. oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Hoe wil jij het apparaat verkopen voor 150 euro als ie 160 kost om te produceren? Evenveel als de iPhone, en die is toch wel duurder. Ik vind de Vita nu een koopje eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3s en XBOX360s zijn ook onder de prijs verkocht. Daarbij gebruik je een iPhone voor hele andere doeleinden dan een draagbare spelcomputer. (O wacht)

Het is iig voor mij de reden geweest om geen 3G versie te kopen. 300 euro was mij te duur. 250 is het maximale voor een handheld.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige maand was die bij Amazon nog €189 inc 8 GB card. Nu kost ie € 230 inc. 8GB card.
Een Vita zonder card heb je niks aan. Ik wacht weer even und lass dieses Angebot an mich vorbei schiessen.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

De accu standby is wel echt super. Speel laatste tijd niet veel en nu al bijna 2weken niet opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:12:
Ik snap de blijdschap over een Youtube-app niet...moet je nu echt op alle devices Youtube hebben? Je hebt al Youtube op je computer, telefoon, TV, tablet, PS3/Xbox 360.
Voor jou misschien niet, maar toch kan ik wel een reden bedenken om een ps vita te gebruiken door zijn portabiliteit (dit geldt ook voor telefoon of tablet) kan je met gemak youtube kijken op plekken waar dat niet mogelijk is op een PC of console zoals in bed of op het toilet. Het formaat van de Vita vind ik eerlijk gezegd ideaal, het is groter dan de meeste smartfoons maar kleiner dan de meeste tablets. Plus het scherm in de Vita is beter dan alle andere apparaten in mijn huis.

Heeft er iemand een playstation plus abonnement? Er schijnt op 4 juni tijdens de Sony conferentie op de E3 nl een heel groot aankondiging gemaakt te worden wat Sony aanduidt als de #gamechanger. Van wat ik erover gelezen heb gaat het ws over de cloud gaming service van Gaikai, maar alleen klanten met een ps+ abo op 4 juni worden beloond. Dus als je na de aankonding een abo afsluit loop je het mis. Hmmm ik twijfel of dit wel iets is, voor hetzelfde geldt is het niets. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=476484

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:55:
Tja, Sony heeft gewoon gigantische blunders gemaakt.

1. De geheugenkaarten. Tijdlang was de 32GB variant in Europa niet verkrijgbaar. En nu die er wel is kost die nog 99 euro ook.
2. De geheugenkaarten. Geen SD, zelfs het oude MemoryCard gebeuren van Sony werkt er niet in.
3. De prijs. De 3DS was vorig jaar te duur gelanceerd, Nintendo heeft dat met een prijsverlaging gefixed. Sony MOET hetzelfde doen. (150 euro voor WiFi en 200 euro voor 3G model MAXIMAAL)
4. De ingebouwde software. Sorry dat ik het opnieuw zeg, maar ik vind de webbrowser gewoon ver benedenmaats. Geen ondersteuning voor flash, html5. Langzaam. Niet tijdens het gamen te gebruiken.
5. Content overzetten van PC naar PSVita is omslachtig en onhandig.
6. Verschillende modellen, niemand koopt natuurlijk een 3G PSVita, omdat die gewoon veel duurder is. Als ze de PSVita gelanceerd hadden als alleen 3G voor 200 euro zou het een stuk beter verkocht hebben.
7. Niet onbelangrijk: de games. Het is te lang stil tussen releases van Vita games. De beste games zijn van Sony studio's en third party support is gewoon beneden minimaal.
8. De accu, deze had een stuk sterker moeten zijn.
9. De games. Opnieuw zien we dat 80% van de games consoleports zijn. Leuk dat je een apparaat hebt wat ongeveer PS3 gfx aankan, maar ik wil niet alle spellen die ik al op mn PS3 heb OPNIEUW voor de Vita moeten kopen.
10. oOo
Zullen we gewoon even de E3 afwachten om te zien wat Sony in petto heeft voor de vita?
Laten we ook niet te snel vergeten dat de 3DS ook niet vanaf dag 1 een succes was.
http://www.vgcats.com/comics/images/110329.jpg
En ook daarmee is het ook helemaal goed gekomen. Daar heeft de prijsdaling natuurlijk ook wel bij geholpen, maar de vita verwacht ik niet voor 150 in de winkels. Wat hardware betreft is het voor 200-250 die hij nu kost ook een goede koop. De software moet gewoon weer even op gang komen... Als t tegen kerst nog niets is, dan kunnen ze altijd nog zakken met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:13:
Vorige maand was die bij Amazon nog €189 inc 8 GB card. Nu kost ie € 230 inc. 8GB card.
Een Vita zonder card heb je niks aan. Ik wacht weer even und lass dieses Angebot an mich vorbei schiessen.
Ik heb mijn vita toen gekocht, was ook nog met 15 euro korting op een spel (die aktie geldt volgens mij nog steeds). Bestellen en verzenden vanaf amazon.de werkt prima, verzendkosten gratis en 3 dagen later met dhl bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150 voor een Vita op dit moment is gewoon een belachelijke prijs, je moet alsook bedenken dat Sony een PSP verkoopt voor 100 euro, 150 kan je wel verwachten als zij hun PSP lijn gaan discontinueren ofzo en dat zie ik niet binnen afzienbare tijd gebeuren want de PSP verkoopt beter dan de Vita althans in Japan.

Als je erbij bedenkt dat een highend smartfoon wat gauw al minstens 600 euro kost niet eens zo krachtig is als de Vita dan is de huidige prijs een koopje idd en de marges op die 600 euro kostende smartfoon is ws meer dan de verkoopprijs van een Vita zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Weet iemand of een memory card nodig is voor mortal kombat? Voor unlocks te saven en dergelijke.
En om games te downloaden van de PS store heb je toch wel een memory card nodig he?

[ Voor 57% gewijzigd door Stark op 02-06-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Je hebt voor alles dat data opslaat een geheugenkaart nodig voor de PS Vita, wat Mortal Kombat betreft, ja ook daar het je een geheugenkaart voor nodig.

En het is vanzelfsprekend als je games uit de PS store download dat je een geheugenkaart nodig hebt, je moet het ergens op kunnen slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
Mizgala28 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:15:
Je hebt voor alles dat data opslaat een geheugenkaart nodig voor de PS Vita, wat Mortal Kombat betreft, ja ook daar het je een geheugenkaart voor nodig.
Ik dacht, en dat kan ik helemaal mis hebben, dat het een keus van de spel ontwikkelaar was. Ze kumnen er ook voor kiezen om op het spelkaartje zelf op te slaan. Maar dan moeten ze daar wel ruimte voor laten. Tot nu toe heeft geen enkele ontwikkelaar dat gedaan. Wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Ik had geloof ik ergens anders gelezen dat voor mortal kombat geen memory card nodig is, maar ik weet niet of ze daarmee bedoelen of het niet vereist en dat je gewoon niet kan saven maar wel kan spelen, of dat het op het spel zelf wordt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Je kan Mortal Kombat spelen zonder geheugenkaart maar saven zal niet lukken, trouwens het verbaast mij niet dat de spel zich niet opslaat op de gamecard zelf (zoals bij de GBA en NDS spellen), Sony zou dat zeker weten niet op prijs stellen want je moet een geheugenkaart hebben voor de Vita dus zonder de verkoop ervan lopen ze veel centjes mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:58:
Hoe wil jij het apparaat verkopen voor 150 euro als ie 160 kost om te produceren? Evenveel als de iPhone, en die is toch wel duurder. Ik vind de Vita nu een koopje eigenlijk.
Probleem is dat de gemiddelde consument niet kijkt naar wat het kan maar naar wat het kost. En als ze dan het prijsverschil zien tussen de 3DS en de Vita dan nemen ze voor de kids liever een 3DS met 3 games in plaats van de Vita zonder games voor hetzelfde geld. Technisch is het een prachtig apparaat alleen het zijn vooral de liefhebbers die dat zien.

Hopelijk komt Sony volgende week op de E3 met goed nieuws en komen er op korte termijn RPG's beschikbaar. Echt een misser (en niet alleen voor de Japanse markt) dat er nog geen fatsoenlijke RPG's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik vind het eigenlijk altijd heel flauw dat de japanners zo veel goede games krijgen voor de consoles (dus voor de vita, 3ds, xbox360 ect).

En omdat consoles regiolock hebben, tja dan blijven de pc games over want die hebben dat niet.

Trouwens over de bericht boven, Vita is niet echt iets voor de kids want die heeft bijna geen kind-vriendelijke games zoals mario of sonic dus dat is ook een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:08:
Je kan Mortal Kombat spelen zonder geheugenkaart maar saven zal niet lukken, trouwens het verbaast mij niet dat de spel zich niet opslaat op de gamecard zelf (zoals bij de GBA en NDS spellen), Sony zou dat zeker weten niet op prijs stellen want je moet een geheugenkaart hebben voor de Vita dus zonder de verkoop ervan lopen ze veel centjes mis.
Ik denk eerder dat Vita catridge waar je erbij kan saven ws iets duurder kost dan reguliere catridges, waardoor de keuze makkelijk gemaakt is om niet voor die duurdere te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie kids van 12-14 toch ook wel met een Vita spelen zoals Fifa en straks eventueel ook LBP. En er komt nog een soort Mario Kart van Sega later dit jaar die voor zowle kids als volwassenen .

Helaas houden de Jappen regelmatig games voor zichzelf zoals Monster Hunter versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:32:
Ik zie kids van 12-14 toch ook wel met een Vita spelen zoals Fifa en straks eventueel ook LBP. En er komt nog een soort Mario Kart van Sega later dit jaar die voor zowle kids als volwassenen .

Helaas houden de Jappen regelmatig games voor zichzelf zoals Monster Hunter versies.
HEt zijn niet alleen de jappen, Amerikaanse en Europese bedrijven doen er ook veels te lang over om licenties te verkrijgen en dan de games te vertalen naar het Engels en zonodig later andere talen.

Bijvoorbeeld Tales of the World voor de PSP. Alleen de eerste uit de reeks kwam uit in Noord-Amerika en Europa. Het tweede deel kwam nooit uit hier terwijl het ook gewoon vele malen beter was dan zijn voorganger. Het derde deel sleept hetzelfde verhaal met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:10:
150 voor een Vita op dit moment is gewoon een belachelijke prijs, je moet alsook bedenken dat Sony een PSP verkoopt voor 100 euro, 150 kan je wel verwachten als zij hun PSP lijn gaan discontinueren ofzo en dat zie ik niet binnen afzienbare tijd gebeuren want de PSP verkoopt beter dan de Vita althans in Japan.

Als je erbij bedenkt dat een highend smartfoon wat gauw al minstens 600 euro kost niet eens zo krachtig is als de Vita dan is de huidige prijs een koopje idd en de marges op die 600 euro kostende smartfoon is ws meer dan de verkoopprijs van een Vita zelf.
De DSiXL kost nu ook nog 150 euro, de DSi kost 100 euro. Dus ik blijf erbij de prijs van de WiFi Vita moet naar ong. 150 euro.

En de PSP verkoopt beter omdat de PSV geen backward compatibility heeft + te weinig goede games.
Je kan alle DS spellen op de 3DS spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:32:

PS Vita heeft toch wel wat games voor kinderen, ja.
Raymann, Lego Batman, Little Deviants en Lego Harry Potter, maar ja, veel zijn t nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Geruchten gaan dat de nieuwe Assassin's Creed op de vita een exclusieve versie word waarin je een vrouwelijke assassin speel:
http://kotaku.com/rumor/

Zou tof zijn :)

Edit: Hier nog een vage screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://theparanoidgamer.com/wp-content/uploads/2012/06/591338227.jpg

Edit2: Misschien komen de nieuwe Medal of Honor en Need for Speed ook naar de Vita:
http://www.shoptonews.net...onor-warfighter-for-vita/

[ Voor 47% gewijzigd door Avioto op 03-06-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het zou in ieder geval een hoop games zijn die de Vita kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Het zou wel leuk zijn als je ook op OnLive kon met je PS Vita. De console knoppen heb je al in principe, en het zou ineens een hoop games beschikbaar maken. Wel alleen voor thuis of op plaatsen met goed WiFi natuurlijk, ik denk dat OnLive over 3G onhaalbaar is. Misschien dat "echt" 4G mobiel OnLive mogelijk maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xudonax schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:20:
Het zou wel leuk zijn als je ook op OnLive kon met je PS Vita. De console knoppen heb je al in principe, en het zou ineens een hoop games beschikbaar maken. Wel alleen voor thuis of op plaatsen met goed WiFi natuurlijk, ik denk dat OnLive over 3G onhaalbaar is. Misschien dat "echt" 4G mobiel OnLive mogelijk maakt :+
Ik neem aan dat je Onlive geprobeerd hebt, hoe handelt Onlive met games wat gecrasht is op hun server? Is er een mogelijkheid om games te resetten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Avioto schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:17:
Geruchten gaan dat de nieuwe Assassin's Creed op de vita een exclusieve versie word waarin je een vrouwelijke assassin speel:
http://kotaku.com/rumor/

Zou tof zijn :)

Edit: Hier nog een vage screenshot:
[afbeelding]

Edit2: Misschien komen de nieuwe Medal of Honor en Need for Speed ook naar de Vita:
http://www.shoptonews.net...onor-warfighter-for-vita/
Ik zit eigenlijk niet te wachten op console rip-off games met geforceerde game mechanics als touch (font-and-back) en motion (bijvoorbeeld Fifa). Daar heb ik alle consoles al voor.

Nee, geef mij maar originele games als Escape Plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik vind rip-off games van console games niet erg zolang het door dezelfde (AAA-)studio wordt gemaakt als de console versie. Wat je echter vaak ziet is dat grote bekende namen naar de handheld worden gebracht door een of andere lullige studio die alleen maar bagger ports heeft voortgebracht.

Dit zijn de games van die studio die Assassins Creed voor de Vita aan het ontwikkelen is eerder hebben uitgebracht:
Mac port of Rayman Raving Rabbids
Tech work (not design work) on TC's Ghost Recon: Shadow Wars
Chessmaster DS
PS3 Port of Prince of Persia Classic
Xbox 360 port of CSI 3 Dimensions of Murder
Kortom, de kans dat AC voor de Vita een topper wordt is vrijwel nihil.

[ Voor 41% gewijzigd door Cubic X op 03-06-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dat is inderdaad wel afentoe een issue, maar ook niet altijd. Guerilla games had bijvoorbeeld ook voor hun killzone serie echt die butt vietnam shooter gemaakt. Het gros dacht dat het nooit wat zou worden met die studio.

Als ze dezelfde engine gewoon gaan gebruiken en de QC goed is kan het wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:40:
[...]

Ik neem aan dat je Onlive geprobeerd hebt, hoe handelt Onlive met games wat gecrasht is op hun server? Is er een mogelijkheid om games te resetten of iets dergelijks?
Ik heb onlive idd geprobeerd, maar dan op een Android tablet. Ik heb eigenlijk geen problemen gehad met gecrashte games. Heb het dan ook alleen met Lego Batman geprobeerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:27:
Dat is inderdaad wel afentoe een issue, maar ook niet altijd. Guerilla games had bijvoorbeeld ook voor hun killzone serie echt die butt vietnam shooter gemaakt. Het gros dacht dat het nooit wat zou worden met die studio.

Als ze dezelfde engine gewoon gaan gebruiken en de QC goed is kan het wel werken.
Sony Bend heeft ook goed werk afgeleverd met Uncharted. Maarja als je dan weer naar resistance kijkt :/
Ik zou zelf liever zien dat een grote studio zijn eigen ip naar de vita brengt, maar ik snap dat die eerder aan de ps3 games werken.
Overigens las ik laatst wel op een gamesite (weet niet meer of het eurogamer, joystiq of kotaku was) dat er in ieder geval 1 van de grote Sony studios met een Vita game bezig is.

Over console 'rip offs' : Ik ben een voorstander van games die specifiek voor een platform worden ontwikkeld. Als dat goed gedaan is, dan ga je toch niet klagen enkel en alleen omdat er een game uit dezelfde serie ook voor ps3 of xbox360 bestaat? Uncharted is bijvoorbeeld uitstekend en dat gyro-aiming is een hele handige toevoeging. Ook rayman vind ik ideaal voor de Vita. En klagen over fifa? Serieus? Die game is gewoon gemaakt om 15-30minuten even een potje te spelen! Daarnaast vind ik scoren via de touchpad op de achterkant echt een toffe toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nog een gerucht: Rocksteady zou bezig zijn met Batman: Arkham City voor de Vita
http://n4g.com/news/10094...tion-vita-gets-his-batman

Ik vind console-ports niet erg. Zolang het maar speelbaar is en dezelfde content heeft als de consoleversie.

En ik heb Arkham City nooit gespeeld vanwege de vervelende DRM op de pc. Dus dit lijkt me een mooie kans om het alsnog te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:02:
Nog een gerucht: Rocksteady zou bezig zijn met Batman: Arkham City voor de Vita
http://n4g.com/news/10094...tion-vita-gets-his-batman

Ik vind console-ports niet erg. Zolang het maar speelbaar is en dezelfde content heeft als de consoleversie.

En ik heb Arkham City nooit gespeeld vanwege de vervelende DRM op de pc. Dus dit lijkt me een mooie kans om het alsnog te spelen :)
die ga ik ook direct kopen zodra die uit is. :)
Damn Vita krijgt wel een hoop ports, maar wel een heleboel leuke.

Maar ik ben het wel weer eens met Sander66 dat de Vita gewoon nog te weinig exclusives heeft tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vinand schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:17:
[...]
Maar ik ben het wel weer eens met Sander66 dat de Vita gewoon nog te weinig exclusives heeft tot nu toe.
Logisch is dit wel, wie gaat er nu rijen aan exclusieve games uitbrengen als er ongeveer 2,1 miljoen Vita's zijn verkocht ...
Eerst maar eens de E3 afwachten, wie weet wat er komt. :9
En anders is er nog de TGS (20 tot 23 september).

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:28:
[...]

Logisch is dit wel, wie gaat er nu rijen aan exclusieve games uitbrengen als er ongeveer 2,1 miljoen Vita's zijn verkocht ...
Eerst maar eens de E3 afwachten, wie weet wat er komt. :9
En anders is er nog de TGS (20 tot 23 september).
Dat noem ik investering de la Sony Belony....
Sony moet gewoon grote game studio's geld toestoppen om een exclusives te maken.. Alleen puur zodat er "in the end" meer Vita's verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vinand schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:42:
[...]
Dat noem ik investering de la Sony Belony....
Sony moet gewoon grote game studio's geld toestoppen om een exclusives te maken.. Alleen puur zodat er "in the end" meer Vita's verkocht worden.
Gewoon? 8)7
Sony is flink aan het reorganiseren nadat ze het niet bepaald goed hebben gedaan de afgelopen jaren.
Gelukkig is de gamingsectie 1 van de 3 hoekstenen van die reorganisatie.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Gewoon? 8)7
Sony is flink aan het reorganiseren nadat ze het niet bepaald goed hebben gedaan de afgelopen jaren.
Gelukkig is de gamingsectie 1 van de 3 hoekstenen van die reorganisatie.
Uiteraard snap ik dat wel, maar ik denk dat het heel erg vitaal is voor de toekomst en winstgeving van de ps tak dat de Vita gewoon een succes word. En ik heb er wel 99,9% vertrouwen in dat dat ook gaat gebeuren.... Laten we inderdaad maar eerst even gaan afwachten wat Sony gaat vertellen op de E3...

Ik heb al wat gehoord van een insider, ben al redelijk onder de indruk, maar die heeft ook een hoop informatie achter gehouden vanwege geheimhoudplichting...

Ik vrees alleen dat Nintendo met hun grote aankondigingen Sony helemaal gaat wegblazen deze E3. (Nou daar ben ik denk ik wel bijna zeker over)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dat doet Nintendo zeker tenzij Sony de PS4 aankondigt en toont, dan blaast Sony alles opzij en kan alleen Microsoft het verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
De Wii U loopt bijna een generatie achter, dus is eigenlijk een iets snellere current gen, Zodra Sony en MS met hun nieuwe console komen is die stap veel groter.

Maar de Vita heeft gewoon software nodig, en dat komt er ook, maar ze moeten er meer haast achter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik hoop dat Capcom Street Fighter IV toch nog gaat uitbrengen voor de Vita. SF4 is ook uit gekomen voor de 3ds en zelfs voor de iPhone, dan moet een vita versie niet zo moeilijk toch :P Maar ja dat zal vast niet gebeuren zolang Street Fighter x Tekken nog niet uit is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 15:48
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:42:
[...]

De DSiXL kost nu ook nog 150 euro, de DSi kost 100 euro. Dus ik blijf erbij de prijs van de WiFi Vita moet naar ong. 150 euro.

En de PSP verkoopt beter omdat de PSV geen backward compatibility heeft + te weinig goede games.
Ik weet niet wat jij onder backwards compatabilty verstaat.
Maar heb ongeveer 10psp games op mijn vita taan

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ja gedownloade games, hij bedoelt dat je de fysieke UMD niet bij de Vita kan gebruiken, want bij de 3ds kun je wel de ds cartridges gebruiken omdat die fysiek bijna hetzelfde zijn (op het nopje na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:42:
[...]

Dus Ferrari moet de prijs van een F430 verlagen naar de prijs van de Citroën C1, want het zijn immers beiden de instapmodellen...

(iets met kosten per gemaakte unit in combinatie met het feit dat 99% van de mensen een wii/Xbox/PlayStation kiezen om wat voor machine het is en niet de keuze baseren op het bedrag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Und das Sonderangebot von Amazon ist wieder vorbei: 228 euro kostet das Vita jetzt.

Vraagje over Ridge Racer: klopt het dat je gratis content krijgt die je moet downloaden? Is het spel echt zo slecht als in de reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 06:41:
Und das Sonderangebot von Amazon ist wieder vorbei: 228 euro kostet das Vita jetzt.

Vraagje over Ridge Racer: klopt het dat je gratis content krijgt die je moet downloaden? Is het spel echt zo slecht als in de reviews?
Jep, de game is naar mijn idee echt zo brak als in de reviews...

Het ligt niet aan de gameplay maar aan de content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:24:
[...]

Jep, de game is naar mijn idee echt zo brak als in de reviews...

Het ligt niet aan de gameplay maar aan de content.
Ik kan hem nieuw voor 15€ kopen, da's nog wel de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:32:
De Wii U loopt bijna een generatie achter, dus is eigenlijk een iets snellere current gen, Zodra Sony en MS met hun nieuwe console komen is die stap veel groter.

Maar de Vita heeft gewoon software nodig, en dat komt er ook, maar ze moeten er meer haast achter zetten.
Jij hebt al meer info over de Wii U?

De Vita heeft een boel games gehad om meteen een goede sier te kunnen maken bij de launch maar vervolgens is er geen vervolg aan gegeven en als ze dat niet snel herstellen raakt de Vita in de vergetelheid. Zou jammer zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Resident Evil zou ook naar de Vita komen volgens play.com en Lockwood, een developer die mee heeft gewerkt met Uncharted 2 en Killzone 3 op de ps3, is ook met een Vita game bezig.

Hopelijk word dit allemaal op de E3 bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:30:
[...]

Ik kan hem nieuw voor 15€ kopen, da's nog wel de moeite waard?
voor 1/3 van die prijs heb je al menig IOS games die letterlijk veel beter zijn..

(Dat zeg ik niet snel aangezien ik best wel erg negatief ben over overrated IOS games)

[ Voor 14% gewijzigd door Vinand op 04-06-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Und das Sonderangebot von Amazon ist wieder vorbei: 228 euro kostet das Vita jetzt
Crap. Ik was van plan om hem binnenkort daar te kopen voor €199,-. Nu maar hopen op dat er op de E3 een prijsverlaging wordt aangekondigd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:17:
[...]
Ik vrees alleen dat Nintendo met hun grote aankondigingen Sony helemaal gaat wegblazen deze E3. (Nou daar ben ik denk ik wel bijna zeker over)...
Gaat Nintendo de bom droppen denk je? Op het eind van de Nintendo Direct Pre E3 show lijkt Iwata te suggereren dat zij in de live show alleen de focus leggen op de Wii U en dat er geen 3DS aankondigingen gemaakt zullen worden.
Alleen in de eerste druk/uitgave krijg je een extra velletje papier met een speciale PSN code, waarmee je een gratis gold pass erbij krijgt, deze gold pass geeft recht op 3 extra banen en 5 extra wagens en een aantal gratis muziek tracks. Mocht je deze pass niet erbij krijgen, dan kan je hem alsnog kopen voor 6.99 euro in de PSN store. Later kwam een silver pass, deze pass geeft recht op 3 extra banen en 3 extra wagens, deze kost 5.99 euro.
Het is gewoon een puur arcade racer, als jij Ridge Racer 7 al bezit/gespeeld hebt dan zie ik geen reden om deze game te kopen tenzij jij een echte fan bent, de standaard 3 banen en de 3 in de gold pass zijn exacte replica van RR7 nl, de 3 in de silver pass komen van RR 3d.
Een aantal van die reviews beweert echter dat alle wagens exact dezelfde zijn (vraag me serieus af of die reviewers de game echt wel gespeeld hebben?) maar ik merk duidelijk verschillen qua handling, acceleratie en zelfs in topspeed ook al is het verschil maar 2 of 3 km/u sneller ;)
De score vind ik overigens wel verdiend want als je alle extra DLC erbij koopt neemt dat nog eens 2GB extra aan opslag in.
Vinand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:30:
[...]

voor 1/3 van die prijs heb je al menig IOS games die letterlijk veel beter zijn..

(Dat zeg ik niet snel aangezien ik best wel erg negatief ben over overrated IOS games)
Ben benieuwd welke IOS game jij letterlijk beter vind, heb zelf geen IOS maar heb er wel op mogen spelen. Misschien ligt het aan mij maar de meeste "race" games wat ik heb geprobeerd rijden de wagens geheel automatisch (ja je leest het goed, je hebt niet eens de controle over de acceleratie wtf?!) enige wat je nog hoeft te doen is een beetje sturen, remmen en nitro afvuren. Als ik een IOS device zou hebben en ik hang hem aan de halsband van mijn hond dan zou hij zelfs een race uitrijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Dat Real Racing voor IOS zouden ze voor de Vita moeten uitbrengen. Mooie game, maar de besturing op whatever IOS apparaat is om te janken.
Pagina: 1 ... 12 ... 82 Laatste