Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Dus voor Ridge Racer op de Vita moet je content bij kopen en de versie voor de 3DS heeft alles? wierd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Mizgala28 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:27:
Dus voor Ridge Racer op de Vita moet je content bij kopen en de versie voor de 3DS heeft alles? wierd :D
Kwestie van nieuwe dingen uitproben. Volgens mij heeft het niet goed uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:04:

Gaat Nintendo de bom droppen denk je? Op het eind van de Nintendo Direct Pre E3 show lijkt Iwata te suggereren dat zij in de live show alleen de focus leggen op de Wii U en dat er geen 3DS aankondigingen gemaakt zullen worden.
Ja daar had ik het inderdaad over.. Ik had gedacht dat Nintendo nog wat geheime killer troefjes van de Nintendo WiiU zou gaan releasen maar dit was tot nu ype gewoon bullshit, en een echte dissapointment.
(NFC :O gaap en de persconferentie was echt om te janken :'( )

Als Sony met een persconferenctie komt waar een zwerfer met 1 been op het podium komt en dan vervolgens zegt: "Vita krijgt flash, dag". Dan heeft Sony naar mijn idee nintendo al weggeblazen.. }:O

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Vinand schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:50:
[...]

Ja daar had ik het inderdaad over.. Ik had gedacht dat Nintendo nog wat geheime killer troefjes van de Nintendo WiiU zou gaan releasen maar dit was tot nu ype gewoon bullshit, en een echte dissapointment.
(NFC :O gaap en de persconferentie was echt om te janken :'( )

Als Sony met een persconferenctie komt waar een zwerfer met 1 been op het podium komt en dan vervolgens zegt: "Vita krijgt flash, dag". Dan heeft Sony naar mijn idee nintendo al weggeblazen.. }:O
LOL

Ik moest echt lachen. Ik hoop dat het waar is van dat Flash, maar ik ben er bang voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Heel bizaar ik had laatst een foldertje gelezen over de vita (kon je gratis halen bij de bart smit) en daar stond dat de vita volledige flash ondersteuning heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In Frankrijk is de Vita tot 15 juli €50,= goedkoper;
http://www.psfocus.nl/2_3...lijk_in_prijs_omlaag.aspx

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:27:
MarcoM schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:39:
[...]

Kwestie van nieuwe dingen uitproben. Volgens mij heeft het niet goed uitgepakt.
De Vita was een experiment met een nieuw inkomstenmodel: een kaal game voor lage prijs en over de tijd komen er uitbreidingen. Of het goed uitgepakt heeft weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat er ongeveer 75.000 racers zijn volgens de leaderboard. Het leukste aan RR is denk ik wel het online racen, maar als je een nieuwkomer bent zal ik nog wachten met online gaan totdat jou machine level op max zit (op level 10 geloof ik) anders wordt je letterlijk weggeblazen met een machine level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:34:
[...]

Jij hebt al meer info over de Wii U?

De Vita heeft een boel games gehad om meteen een goede sier te kunnen maken bij de launch maar vervolgens is er geen vervolg aan gegeven en als ze dat niet snel herstellen raakt de Vita in de vergetelheid. Zou jammer zijn.
Nou ja de specs zijn wel min of meer bekend door de ontwikkelaars die 'm raten als een PS3 achtige machine tot iets sterker/sneller. Maar het is geen snelheid monster zoals er van de nieuwe generatie verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:04:

Alleen in de eerste druk/uitgave krijg je een extra velletje papier met een speciale PSN code, waarmee je een gratis gold pass erbij krijgt, deze gold pass geeft recht op 3 extra banen en 5 extra wagens en een aantal gratis muziek tracks. Mocht je deze pass niet erbij krijgen, dan kan je hem alsnog kopen voor 6.99 euro in de PSN store. Later kwam een silver pass, deze pass geeft recht op 3 extra banen en 3 extra wagens, deze kost 5.99 euro.
Hoe kan ik aan zo een eerste druk komen? En hoe zie kk het verschil met andere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:36:
[...]

Hoe kan ik aan zo een eerste druk komen? En hoe zie kk het verschil met andere versies?
In het doosje kijken of er een papiertje inzit met een PSN code, want aan de buitenkant van het doosje kan je volgens mij niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
All Stars Battle Royale komt zeker naar de Vita

Call of Duty voor de Vita heet Declassified.

Assassin's Creed Liberation is ook bevestigd, speelt zich af in New Orleans, tegen die tijd komt er ook een Vita bundel met deze game, een 'crystal white' Vita en een memorycard.

Verder weinig bekend gemaakt helaas :s Hopelijk komen er op de E3 zelf wat meer games..

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Nou ja de specs zijn wel min of meer bekend door de ontwikkelaars die 'm raten als een PS3 achtige machine tot iets sterker/sneller. Maar het is geen snelheid monster zoals er van de nieuwe generatie verwacht wordt.
Dat is Nintendo's doel dan ook helemaal niet meer. Zie het succes van de Wii. Na ik de Nintendo Direct gezien heb weet ik gewoon zeker dat dit echt een geweldig game apparaat gaat worden. PS3/XBOX360+ gfx is mijn inziens genoeg, kijk maar naar bv naar Legend of Zelda demo van vorig jaar. Daarbij zal alles 1080p zijn ;)

Maar weer ontopic, ik vind dat Sony werkelijk niet weet waar ze mee bezig zijn. Geen prijsdaling. Geen goede PS3-Vita connectivity. (Alleen voor 2 games is niet genoeg) Geen goede nieuwe exclusieve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Need For Speed Most Wanted komt ook naar de Vita. Nog geen gameplay van de vita versie.

Jammer dat Killzone niet getoond werd. Nou ja, gelukkig weten we dat die er toch wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Volgens mij heeft Sony de Vita zelf opgegeven....serieus, wat hebben we nou gezien? Alleen dingen die we al wisten en geen grote aankondigingen voor de Vita. Geen PS+, geen Gaikai, geen grote nieuwe games, niks nada noppes. Aan het eind van dit jaar is de Vita dood en begraven, ze maken weer dezelfde fouten als met de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Opgegeven weet ik niet, maar ik baal wel van de weinig games speciaal voor de Vita. Kijk COD en Ass Creed zijn gewoon weer de bekende games uit de bekende series. Did it done it 35 keer!

Waarom nou geen fatsoenlijke RTS zoals bijvoorbeeld C & C of R.U.S.E.? Gebruik het touchscreen nu eens echt! En niet om een bommetje te gooien....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fail, dat van cod en ac wist ik al

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ja was eigenlijk een grote teleurstelling wat ze aangekondigd hebben voor de Vita. Ook de PS1 classics stelt niet veel voor, 7 spellen... Waarom niet veel meer. Op de PSP kan ik via een hack alle PS1 spellen zonder problemen spelen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cubic X schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 07:52:
Volgens mij heeft Sony de Vita zelf opgegeven....serieus, wat hebben we nou gezien? Alleen dingen die we al wisten en geen grote aankondigingen voor de Vita. Geen PS+, geen Gaikai, geen grote nieuwe games, niks nada noppes. Aan het eind van dit jaar is de Vita dood en begraven, ze maken weer dezelfde fouten als met de PSP...
Ik heb vanacht niet gekeken, maar ik kan zo weinig Vita nieuws vinden dat ik ook teleurgesteld ben... weinig nieuws :( Ik had vooral wat meer verwacht over ps3 + Vita streaming.. bijvoorbeeld via Gaikai of gewoon direct. Ik had ook wel iets over Warrior's Lair/Ruin verwacht, maar ik zag nergens iets staan... zal dus ook niet langsgekomen zijn neem ik aan?

Claimen dat de Vita opgegeven of dood en begraven is, dat gaat me wel wat ver. Dat ding is nog geen jaar oud (hier nog niet eens 6 maanden) en tegen het einde van dit jaar zijn er aardig wat grote titels verschenen. Misschien heb ik gewoon geluk dat het allemaal wel iets voor mij is en dat ik het daardoor anders beleef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik geef toe dat ik ook ietwat teleurgesteld ben. PSone games..... jeetje, moet dat nu een unique selling point zijn? Kom op zeg.

Aan de andere kant, Sony zit in zwaar weer en zo nu en dan verrassen ze: youtube app kwam zomaar.

Ik had graag Gran Turismo voor de Vita aangekondigd gehoord.

Maar, we hebben Gravity Rush over 2 weken. En Zen Pinball 2 ziet er ook veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Jongens, de Vita heeft een geweldig touchscreen. Gebruik het dan ook op een echte goede manier. En al die youtube/facebook/twitter apps zou me een zorg zijn. Daar heb ik die Vita niet voor gekocht.

Ik vermaak me opzich best hoor maar allemaal met games die ik op andere handhelds/consoles al heb gespeeld. Ik wil als Vita eigenaar betalen voor games die de kracht van dat ding gebruiken. Sorry hoor ik baal hier gewoon gewoon van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:51:
Jongens, de Vita heeft een geweldig touchscreen. Gebruik het dan ook op een echte goede manier. En al die youtube/facebook/twitter apps zou me een zorg zijn. Daar heb ik die Vita niet voor gekocht.

Ik vermaak me opzich best hoor maar allemaal met games die ik op andere handhelds/consoles al heb gespeeld. Ik wil als Vita eigenaar betalen voor games die de kracht van dat ding gebruiken. Sorry hoor ik baal hier gewoon gewoon van.
Touchscreen opties lenen zich nou eenmaal niet voor elk spel, en ik heb dan ook liever dat ze het niet implementeren dan geforceerd.
Wat je RTS wens betreft: ik ben bang dat je daar nog lang op kan wachten. Volgens mij is en blijft dat toch een PC genre. Het leek mij ook altijd een perfect match met een touchscreen, maar ik vind het op mijn iPhone en iPad ook niet lekker spelen. Geef mij maar gewoon een muis voor RTS.

Ik had trouwens ook wel wat meer verwacht van Playstation Suite of Mobile zoals het nu heet. Ik dacht dat dit een eenvoudige port van simple mobile games naar de Vita en andersom mogelijk zou maken. Maar volgens mij is het tot nu toe niet meer dan een PS1 emulator?

edit:
Antwoord op mijn eigen vraag:
PlayStation Mobile content is also compatible with PlayStation®Vita.
http://www.joystiq.com/20...ile-the-new-na/#continued

Ben benieuwd wanneer we er iets van gaan zien :z

[ Voor 10% gewijzigd door nioz op 05-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
RTS is maar een voorbeeld. Er zijn denk ik zat andere genres. Bijvoorbeeld een Football Manager, board games (catan, monopoly) maar dan uitgebreider dan de android/ios versies, Roller Coaster Tycoon, Sim City, Desperados, Commandos enzovoorts. Het is gewoon voortborduren op bestaande franchises. Wie heeft er zin om straks in oktober bijvoorbeeld Ass Creed 3 op de ps3 en Vita te spelen? En dan die maand erna 2 versies van COD?

Grafisch zijn games een stuk mooier dan op de PSP dus dat is al een vooruitgang maar een touchscreen zo onbenut laten snap ik helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Net een tweet verstuurd naar PlaystationNL met de opmerking teleurgesteld te zijn in de line up.

Komen ze terug met:
Teleurstellend? Resistance is net uit, volgende week Gravity Rush, later: Ps Allstars, COD, AC3

Daarnaast lijken in jouw collectie nog te missen: UC, FIFA, Mortal Kombat, Rayman, UMVC3
Ja, lekker! Meerdere shooters en fighters... Lijkt erop dat Sony toch mikt op de popiejopie titels om een PSP flop tegen te gaan...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om heel eerlijk te zijn vind ik van al die games alleen Gravity Rush echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Resistance is lelijk. Fullprice..... 8)7

Gravity Rush heb ik ge pre ordered.

Maar daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Famitsu komt er wat remote play aan voor God of War HD (en deel 2) en Shadows of the colossus en Ico. http://www.famitsu.com/news/201206/05015756.html

Wel opvallend dat het allemaal PS2/HD versies zijn, ik denk dat de PS3 toch wat te weinig power over heeft om echte PS3 games naar de Vita te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E3 vond ik tot nu toe niet veel bijzonders eigenlijk...
Assassin's Creed III en Assassin's Creed III Liberation zijn eigen de enige twee games waar ik wel warm voor loop. Rest vond ik matig.
PlayStation All-Star Battle Royal lijkt me ook wel lachen, maar wil ik meer van zien eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:05:
Om heel eerlijk te zijn vind ik van al die games alleen Gravity Rush echt leuk.
uncharted, rayman en mortal combat niet leuk??? really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muv de games die al uit waren zoals uncharted en rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Vita gaat of dood, of vervolgt de lot van de psp maar wat ik mij wel afvraag is waarom de 3ds dan het wel beter doet, komt het door de games (die eigenlijk heel snel uitkomen, echter zijn er een stuk of 30 van de nu al meer dan 100 3ds spellen die echt de moeite waard zijn).

Ps vita zal mij een zorg zijn, dit had ik verwacht en daarom heb ik de ps vita niet gekocht, echter ben ik wel van plan de PS4 te kopen, tenzij Microsoft met iets beters komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:14:
Vita gaat of dood, of vervolgt de lot van de psp maar wat ik mij wel afvraag is waarom de 3ds dan het wel beter doet,
Opvallende uitspraak.
In het eerste halfjaar / jaar van de 3DS riep iedereen dat de 3DS dood ging en zou gaan floppen... nu is het grootste deel van de spelers tevreden over de handheld. In het begin had de 3DS ook een mager aanbod...
Nu is de Vita nog geen half jaar uit en zijn mensen toch wat negatief, zoals dit ook bij de 3DS was....

Mijn shoutout is dan ook om het gewoon tijd te geven. Het apparaatje is nog geen jaar oud... staat nog in de kinderschoenen. Mensen riepen in het begin enkel maar over youtube en internet (en games werden links neegelegd).... Youtube komt eraan blijkbaar... Er wordt echt wel geluisterd naar de gebruikers.
Give it time.... c'mon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:34:
[...]

Opvallende uitspraak.
In het eerste halfjaar / jaar van de 3DS riep iedereen dat de 3DS dood ging en zou gaan floppen... nu is het grootste deel van de spelers tevreden over de handheld. In het begin had de 3DS ook een mager aanbod...
Nu is de Vita nog geen half jaar uit en zijn mensen toch wat negatief, zoals dit ook bij de 3DS was....
Na een maand of 4 werd de prijs verlaagd en kregen mensen die er de hoofdprijs voor hadden betaald gecompenseerd in games. Daarnaast zorgde Nintendo er voor dat er binnen korte tijd wat toppers uitkwamen. De combinatie van games inclusief een prijsverlaging heeft ervoor gezorgd dat de 3DS uiteindelijk toch aansloeg.

Voordeel was ook dat er op dat moment nog geen next-gen concurrentie was. De Vita heeft dat voordeel niet alhoewel het volgens mij wel veel te vroeg is om te zeggen dat het zou floppen oid. Zoals jezelf ook zegt, geef het de tijd. En ook al zou de Vita niet het succes worden wat Sony hoopt, dan nog zou het voor de liefhebber een geweldige console kunnen zijn. Zolang een aantal uitgevers het apparaat maar blijven ondersteunen en die blijven dat wel doen zodra/zolang er een redelijke gebruikersgroep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
PS Vita is ook een geweldige console, echter wordt de boel verpest door de veel te dure geheugenkaarten en de nogal magere games.

Vita vs. 3DS, als het om het apparaat zelf gaat wint Vita, het is vele malen beter dan de 3DS, Vita is geweldig.

Vita vs. 3DS, als het om games gaat wint 3DS for sure, sorry maar Vita heeft de specs/looks en 3DS de games en daar draait het eenmaal om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Mizgala28 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:14:
Vita gaat of dood, of vervolgt de lot van de psp maar wat ik mij wel afvraag is waarom de 3ds dan het wel beter doet, komt het door de games (die eigenlijk heel snel uitkomen, echter zijn er een stuk of 30 van de nu al meer dan 100 3ds spellen die echt de moeite waard zijn).

Ps vita zal mij een zorg zijn, dit had ik verwacht en daarom heb ik de ps vita niet gekocht, echter ben ik wel van plan de PS4 te kopen, tenzij Microsoft met iets beters komt.
30 3DS spellen die de moeite waard zijn?? heb ik de laatste maanden geslapen dan? laatste wat ik kocht was Resident Evil Revelations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb beiden, maar vind de Vita NU toch wat prettiger, door Uncharted, Motorstorm en deels Fifa. Dit terwijl ik de PSP altijd links heb laten liggen maar mijn DS en DSi erg vaak gebruikt hebt.

Ik denk dat ik de 3DS op termijn wel vaker ga gebruiken, als er games als Layton e.d. op uitkomen. Nu wat Mario, RE: Revelations en wat andere games maar ik gebruik de Vita vaker. Graphics boeien me niet, de ervaring des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:34:
[...]

Opvallende uitspraak.

Mijn shoutout is dan ook om het gewoon tijd te geven. Het apparaatje is nog geen jaar oud... staat nog in de kinderschoenen. Mensen riepen in het begin enkel maar over youtube en internet (en games werden links neegelegd).... Youtube komt eraan blijkbaar... Er wordt echt wel geluisterd naar de gebruikers.
Give it time.... c'mon...
x300

Ik ben zeer tevreden met mijn vita, binnenkort ook nog ac en cod en youtube... Skype heb ik nu ook al en het werkt ook gewoon goed. Voor de rest is de vita tot nu toe in zijn korte tijdspan gewoon naar mijn idee goed onderhouden (Al veel toevoegingen en updates geweest). Steeds meer gratis content, relatief veel games in verhouding met bijvoorbeeld de NintendoDS. Kwaliteit titels zijn er ook. Natuurlijk is het allemaal nog niet helemaal perfect maar voor het kleine tijd dat dat ding uit is zijn er al een hoop verbeteringen geweest.

Ik had zelf alleen gehoopt op een hoop geile aankondigingen, want dat er een AC en een COD ging komen had ik ook al gehoord van een Sony insider enkele weken terug. Maar die vertelde me ook dat er nog een heleboel leuks zou gaan gebeuren met de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:45:
[...]

Na een maand of 4 werd de prijs verlaagd en kregen mensen die er de hoofdprijs voor hadden betaald gecompenseerd in games. Daarnaast zorgde Nintendo er voor dat er binnen korte tijd wat toppers uitkwamen. De combinatie van games inclusief een prijsverlaging heeft ervoor gezorgd dat de 3DS uiteindelijk toch aansloeg.
Mjah, ik heb de 3DS bijna een jaar gehad en die compensatie aan games.... waren allemaal NES games... yay...
De werkelijke 3DS games zijn echt uitgebleven. Nintendo had ook toegegeven veel achter te hebben gehouden. Pas na het jaar kwamen de releases op gang... in het begin waren het karige aantallen met games.

De Vita heeft ook een verlaging gehad in prijs, en zij die de Vita bij de GameMania hebben gekocht, hebben 20 euro korting gekregen op een nieuwe game. (ik snap overigens niet waarom andere winkels dit niet hebben gedaan trouwens... )
Dus die compensatie was wel (deels) aanwezig.
Daarnaast is het aanbod van de Vita op dit moment al groter dan die van de 3DS - kijkend naar de leeftijd van het apparaat en de dezelfde leeftijd destijds van 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:56
Ik heb mij een vita gekocht, omdat het multiplayer via wi-fi mij wel aantrekt, vooral fighting games.
Ik kijk ook wel uit naar een goede RPG game voor de vita en FIFA13.

[ Voor 3% gewijzigd door Stark op 05-06-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stark schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:58:
Ik heb mij een vita gekocht, omdat het multiplayer via wi-fi mij wel aantrekt, vooral fighting games.
disgaea 3 iets voor jouw? Ik vind het echt een van de beste rpg games franchises ever... Daarnaast persona 4 binnenkort op de vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Stark schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:58:
Final Fantasy VII zal binnenkort beschikbaar zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw. een spel wat we vele jaren geleden al vele malen gespeeld hebben. Top!

/sarcasme.

Ik heb geen interesse in PS1 spellen, sorry Sony.
Donnie Darko schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:49:
[...]

30 3DS spellen die de moeite waard zijn?? heb ik de laatste maanden geslapen dan? laatste wat ik kocht was Resident Evil Revelations.
3 woorden: Kid Icarus Uprising.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:56:
[...]

Mjah, ik heb de 3DS bijna een jaar gehad en die compensatie aan games.... waren allemaal NES games... yay...
De werkelijke 3DS games zijn echt uitgebleven. Nintendo had ook toegegeven veel achter te hebben gehouden. Pas na het jaar kwamen de releases op gang... in het begin waren het karige aantallen met games.

De Vita heeft ook een verlaging gehad in prijs, en zij die de Vita bij de GameMania hebben gekocht, hebben 20 euro korting gekregen op een nieuwe game. (ik snap overigens niet waarom andere winkels dit niet hebben gedaan trouwens... )
Dus die compensatie was wel (deels) aanwezig.
Daarnaast is het aanbod van de Vita op dit moment al groter dan die van de 3DS - kijkend naar de leeftijd van het apparaat en de dezelfde leeftijd destijds van 3DS.
Groter, nee dat is zeker niet het geval hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:56
Disgea lijkt mij eerlijk gezegd niks.
Ik hou toch liever van action RPG games, zonder turn based, zeg maar Secret of Mana, Zelda, Kingdom Hearts, etc.
En oude ports.. zoals FFVII, ook niet echt trek in. Het was leuk op de PS1, ik zit er niet op te wachten voor de Vita iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:07:
Grappig, dat denk ik nou bij +75% van alle games die Nintendo uitbrengt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:25:
[...]

Grappig, dat denk ik nou bij +75% van alle games die Nintendo uitbrengt. :+
true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
nioz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:37:
Volgens Famitsu komt er wat remote play aan voor God of War HD (en deel 2) en Shadows of the colossus en Ico. http://www.famitsu.com/news/201206/05015756.html

Wel opvallend dat het allemaal PS2/HD versies zijn, ik denk dat de PS3 toch wat te weinig power over heeft om echte PS3 games naar de Vita te streamen.
Op een CFW ps3 is Yakuza Dead Souls anders gewoon prima te spelen via Remote Play.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

/sarcasme.

[...]

Wat is KIU even een teleurstelling zeg. Slecht camera werk! Nee dan vind ik Mario, RE Revelations en Mario Tennis de enige 3DS games die de moeite waard zijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-kay
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik volg deze topic al een tijdje. Toen bedacht ik me dat ik al een GoT accountje had.. dus even wachtwoord reset :9
Ik zal de Vita volgende week ontvangen samen met Rayman en Dungeon Hunters. Heb hem 1,5 week geleden besteld bij amazon duitsland en is onderweg naar mijn huidige woonplaats Perth in Australie. Dus daarom duurt het wat langer...

Ik weet dat ik de Vita super zal vinden. Voor mij zal deze voornamelijk functioneren als een vervanger van mijn PS3 die in NL staat.. Voor mij zijn er momenteel meer dan genoeg games beschikbaar. Zeker als er een aantal multiplayer games bij zitten verlengt bij mij al de levensduur van het spel.
Stark schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:17:
Ik hou toch liever van action RPG games, zonder turn based, zeg maar Secret of Mana, Zelda......
Dat zijn ook echt 2 waanzinnige spellen. Zulk soort games kan ik blijven spelen, opnieuw en opnieuw. Hopen dat er een goede release op den duur aankomt. Eventueel de PSone Legend of Mana zou ik al geweldig vinden. Momenteel ook de reden voor Dungeon Hunters, gewoon leuk om dat te spelen. grafisch wat minder, maar lekker boeiend het gaat mij om de gameplay bij dit spel.

Je kan denken dat apps niet belangrijk zijn voor de Vita, maar dat is het toch wel. Nu zijn mensen eerder geneigd om een telefoon te kopen waar ook spellen op te spelen zijn. een 2-in-1 aankoop (ik weet het, het is niet spelen zoals op een console) en met apps op de Vita kan men ook andere dingen doen dan alleen games. En bedenk wel, voor een iPod Touch betaal je ook 240 euro :+ is ook redelijk een succes geworden (jaja ik weet het, totaal anders maar ik ken mensen die alleen voor de simpele games een iPod touch kopen).

En de prijs? Tjaa.. een drempeltje maar ik denk dat Sony hiermee ook de functionaliteit van de Wii U controller zal dekken voor de PS3 en nog veel meer dingen. Er is ontzettend veel te doen met deze geweldige console die gewoon nog in de kinderschoenen staat, wat mij betreft niet erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-kay schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 03:16:
. En bedenk wel, voor een iPod Touch betaal je ook 240 euro :+ .
http://store.apple.com/nl...op_ipod/family/ipod_touch v.a. € 189, deze week bij de MM € 155.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-kay
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-03-2024
Ok... betaalDE je 240 euro ;) :+ Het apparaat is alweer een aantal jaartjes uit natuurlijk..
Het was meer een vergelijking dat prijzen altijd scheef staan ten opzicht van de functionaliteit. Tis net wat een hype is, wat je ermee wilt en wat je daarvoor wilt betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko

/sarcasme.

[...]

volgens mij is dat 1 spel. ben dus benieuwd naar de overige 29 ?

ik heb nu:

Streetfighter 4
Mario Land 3D
Mario Kart 7
Resident Evil Revelations
Zelda 64
Ridge Racer

dan mis ik waarschijnlijk Kid Icarus
en wat dan nog meer?

ter vergelijking op de PS Vita (die ik een stuk korter heb dan m'n 3ds) heb ik nu:
Ultimate Marvel vs Capcom 3
Uncharted
Unit 13
Mortal Kombat
Resistance: Burning Skies

ik kan me dus niet aan de indruk ontwekken dat de 3DS zoveel meer toppers heeft op dit moment. terwijl deze al een stuk langer uit is.

[ Voor 24% gewijzigd door Donnie Darko op 06-06-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nog wat Metal Gear HD gameplay

Ziet er leuk uit :)

Sly Cooper

[ Voor 24% gewijzigd door Avioto op 06-06-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Donnie Darko schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:49:
[...]
ik kan me dus niet aan de indruk ontwekken dat de 3DS zoveel meer toppers heeft op dit moment. terwijl deze al een stuk langer uit is.
Buiten jouw voorbeelden zijn de graphics op de Vita zo veel mooier dan op de 3ds. Ik heb beide handhelds en op beide de laatste en enige Fifa versies. Nou dat is een wereld van verschil.

Maar er zijn nu eenmaal mensen die graag de Vita afkraken en Nintendo de hemel in prijzen. Dat we aangeven enigszins teleurgesteld zijn in de aankondigingen wil niet zeggen dat er helemaal niets meer wordt gemaakt of al is gemaakt.

Persoonlijk heb ik mijn 3ds nauwelijks meer aangeraakt sinds ik de Vita heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Baatje op 06-06-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:49:
[...]

volgens mij is dat 1 spel. ben dus benieuwd naar de overige 29 ?

ik heb nu:

Streetfighter 4
Mario Land 3D
Mario Kart 7
Resident Evil Revelations
Zelda 64
Ridge Racer

dan mis ik waarschijnlijk Kid Icarus
en wat dan nog meer?

ter vergelijking op de PS Vita (die ik een stuk korter heb dan m'n 3ds) heb ik nu:
Ultimate Marvel vs Capcom 3
Uncharted
Unit 13
Mortal Kombat
Resistance: Burning Skies

genoemde spellen behalve Ridge racer +

1 Dead or Alive,
2. Skylanders.
3. Mario Tennis
4. Cave Story 3D
5. Tetris
6. Star Fox 64 3D
7. Tekken
8. Heroes of Ruin (deze maand)
9. Kingdom Hearts (volgende maand)
10. Theatrhythm Final Fantasy (zomer)
11. New Super Mario Bros 2. (zomer)
12. Paper Mario (feestdagen)
13. Luigi's Mansion 2 (feestdagen)

uit de eShop:
14. Pushmo.
15. VVVVV
...

(meer volgen vanavond na de 3DS livecast)

En van de Vita spellen die je noemt vind ik alleen Uncharted leuk omdat dat geen PS3 poort of hersenloze shooter is. En van de upcoming games staat nog steeds alleen Gravity Rush me aan.
Baatje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:57:
[...]

Buiten jouw voorbeelden zijn de graphics op de Vita zo veel mooier dan op de 3ds. Ik heb beide handhelds en op beide de laatste en enige Fifa versies. Nou dat is een wereld van verschil.

Maar er zijn nu eenmaal mensen die graag de Vita afkraken en Nintendo de hemel in prijzen. Dat we aangeven enigszins teleurgesteld zijn in de aankondigingen wil niet zeggen dat er helemaal niets meer wordt gemaakt of al is gemaakt.

Persoonlijk heb ik mijn 3ds nauwelijks meer aangeraakt sinds ik de Vita heb.
Fifa is de meest bedroevende 3DS game die ik ooit gezien heb. Dus dat is geen vergelijking. Ik speel momenteel nog amper op mijn Vita en ben ik weer druk met mijn 3DS bezig (Mario Tennis)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
@sander

Sorry hoor maar ik denk dat jij beter bij de Nintendo topics kan blijven. Het enige, met enkele uitzonderingen na, wat ik jou zie doen is de Vita afkraken. Plus alles wat Nintendo doet aanbidden. Ik heb respect voor je liefde voor Nintendo. Deel deze helaas niet.

Hersenloze shooter? Nee Mario tennis of 123 verschillende Mario's is van een hoogstaand nivo. Skylanders vind mijn zoontje van 6 ook heel erg leuk trouwens!

Edit: Nou laten we Mario tennis met Virtua Tennis vergelijken dan. Of telt dat ook niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Baatje op 06-06-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan moeilijk blijven herhalen dat ik Gravity Rush voor de verandering een erg leuke game vind.

Virtua Tennis vind ik idd minder, ik wil graag een wat minder realistisch tennisspel. :+ Zo vind ik Everybody's Tennis (PSP) ook leuk. Maar die heb ik allang en breed uitgespeeld.
En ja, dat is momenteel het spel wat ik het meest op mijn Vita speel (ben maar opnieuw begonnen)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
Ik kan moeilijk blijven herhalen dat ik Gravity Rush voor de verandering een erg leuke game vind.

Virtua Tennis vind ik idd minder, ik wil graag een wat minder realistisch tennisspel. :+ Zo vind ik Everybody's Tennis (PSP) ook leuk. Maar die heb ik allang en breed uitgespeeld.
Ik heb hier goede hoop op maar volgens mij nog niet uit.....dus IK kan deze nog niet beoordelen.

En verder wens ik je veel plezier op je 3ds. Ik ga niet verder een welles nietes spelletje spelen met je maar ik wilde het toch eens kwijt. Verder no offense wat je berichten in de Nintendo topics lees ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:09:
[...]

genoemde spellen behalve Ridge racer +

1 Dead or Alive,
2. Skylanders.
3. Mario Tennis
4. Cave Story 3D
5. Tetris
6. Star Fox 64 3D
7. Tekken
8. Heroes of Ruin (deze maand)
9. Kingdom Hearts (volgende maand)
10. Theatrhythm Final Fantasy (zomer)
11. New Super Mario Bros 2. (zomer)
12. Paper Mario (feestdagen)
13. Luigi's Mansion 2 (feestdagen)

uit de eShop:
14. Pushmo.
15. VVVVV
...

(meer volgen vanavond na de 3DS livecast)

En van de Vita spellen die je noemt vind ik alleen Uncharted leuk omdat dat geen PS3 poort of hersenloze shooter is. En van de upcoming games staat nog steeds alleen Gravity Rush me aan.
[...]

Fifa is de meest bedroevende 3DS game die ik ooit gezien heb. Dus dat is geen vergelijking. Ik speel momenteel nog amper op mijn Vita en ben ik weer druk met mijn 3DS bezig (Mario Tennis)
Mooi lijstje maar de helft is dus nog niet uit van dat lijstje. daarnaast vind ik Tetris en Mario tennis nou ook niet bepaald top. dus uiteindelijk zijn er op de 3DS net iets meer dan 10 toptitels. de PS Vita doet het vergeleken bij de 3DS dus eigenlijk net zo slecht qua software aanbod er rekening mee houdend dat de 3DS al een jaar uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Daarnaast zijn Zelda en Starfox ook gewoon opgepoetste ports. Zelda ligt bij mij stof te happen (met de complete 3DS), als ik hem wil spelen start ik de gamecube versie wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:

[video]

Sly Cooper

[video]
Hhmmm Gamer girl @ Sly Cooper. Niceee!!!!!

Maar de gameplay ziet er ook fantastisch uit. Sly Cooper gaat ook weer een topper worden..

oh ja, en Sander, loop toch niet zo te ouwehoeren met je gekleurde bril lijstjes :9, Nintendo, Playstation... Wat boeit het nou, het zijn allebei fantastische producten!

De 1 vind mario leuker, en de andere vind resistance en mortal combat leuker.. Als jij iets een leuke game vind, betekent het niet meteen dat iedereen diezelfde mening deelt... Er zijn hier mensen die zich fantastisch vermaken met de Vita, wie ben jij om te bepalen of het voor al die mensen een fail product met een fucked up future is of niet... Ik vermaak me prima, en ben meer dan tevreden. En daarnaast krijgen we steeds meer gratis content en updates, meer dan ik oorspronkelijk had, toen ik de vita destijds kocht voor de functionaliteit die we nu hadden.

C'mon, tweakerbroeders, kunnen we niet effe dat fanboy gedrag aan de Apple lovers overlaten? Wij trotse gamers weten toch wel beter? :9 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Misschien moet er een Nintendo vs Sony topic komen? :P Het word nu wel heel erg offtopic.

Ik blijf het raar vinden dat ze niks laten zien van Declassified. Ik heb niks met cod, maar hier ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:

[video]

Sly Cooper

[video]
WTF, dacht in eerste instantie in het MGS HD collection filmpje een heel lelijke "line warp" effect (rechte lijnen worden golven als de camera beweegt, heel duidelijk zichtbaar in de gang, deurpost en die dikke tubes) gezien te hebben als resultaat van een "slechte" port, totdat ik hetzelfde zag in het Sly filmpje.

Ik maakte me zorgen om niks blijkbaar, denk niet dat het in de final game zit. Typisch IGN weer, kunnen ze niet eens fatsoenlijke camera's gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ik weet niet of ie al gepost was, maar er is ook een E3 gameplay trailer van LBP:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YiP2yrB6DD4]

Lijkt me een erg uitgebreide game met al die minigames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is geen Vita VS 3DS topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik zit er over te denken een Vita te kopen. Wat vinden jullie van de webbrowser? Kun je daar lekker mee werken en is hij een beetje snel?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon hat wieder ein Sonderangebot, jetzt mit gratis 8GB Speicherkarte und 15 Euro Rabat bei ein Spiel.

Dus 245 euro voor Vita, 8gb card en bijvoorbeeld Rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Robolokotobo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:43:
Ik zit er over te denken een Vita te kopen. Wat vinden jullie van de webbrowser? Kun je daar lekker mee werken en is hij een beetje snel?
Kut ding, ga de Vita alsjeblieft niet kopen voor de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
heb zelf een iphone waar je fijn op kan internetten, ik vind de vita qua browser wel minder maar echt niet zo slecht als iedereen zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Als ik hem koop doe ik het ook voor de games natuurlijk. Maar kun je er bijvoorbeeld een beetje fatsoenlijk tweakers.net mee bezoeken? Of is het traag of zie je alleen tekst of zo? Gaat er nog HTML 5 en/of Flash ondersteuning voor komen?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Tweakers gaat redelijk. Vergelijkbaar met oude Android browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een goede Vita video van Sony met nieuwe games. Al zijn de meeste ervan wel al bekend.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 16:18
Gisteren even de demo van Gravity Rush gespeeld en ik moet toegeven dat het erg leuk bedacht is.
Aan het einde van de demo laten ze ook nog even zien wat er nog meer komt en dat er nog een leuk verhaal achter zit.
De stijl is even wennen als je Battlefield 3 op de PS3 gewend bent maar het is een leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Vinand schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:17:
[...]

die ga ik ook direct kopen zodra die uit is. :)
Damn Vita krijgt wel een hoop ports, maar wel een heleboel leuke.

Maar ik ben het wel weer eens met Sander66 dat de Vita gewoon nog te weinig exclusives heeft tot nu toe.
Door vele ports onderscheid de Vita zich niet genoeg. Daardoor ben ik bang dat de PS Vita hetzelfde lot ondergaat als de PSP. De PSP werd ook vrijwel alleen voorzien van ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:50:
Amazon hat wieder ein Sonderangebot, jetzt mit gratis 8GB Speicherkarte und 15 Euro Rabat bei ein Spiel.

Dus 245 euro voor Vita, 8gb card en bijvoorbeeld Rayman.
Bedankt voor de tip! Dat wordt waarschijnlijk binnenkort een Vita, 8gb card en FIFA bestellen voor 250 euro. In Nederland lukt je dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robolokotobo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:43:
Hij doet zijn werk, maar verwacht geen wonderen. Als je naar de IGN podcast luistert http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1225017p1.html dan wordt semi-bevestigd dat er gewerkt wordt aan een verbeterd web browser.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:25:
[video]

Eindelijk een goede Vita video van Sony met nieuwe games. Al zijn de meeste ervan wel al bekend.
Deze kan je ook downloaden van de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
Ik heb gisteren motorstorm rc gedownload en heb soms als ik een bocht neem dat hij blokkeerd? Rij ik zo recht tegen de muur en is het onmogelijk te sturen. Ligt dit aan de ganeplay dat ik wat verkeerd doe, of is mijn linke joystick kapot? Had met rayman er ook soms last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 09:46:
Ik heb gisteren motorstorm rc gedownload en heb soms als ik een bocht neem dat hij blokkeerd? Rij ik zo recht tegen de muur en is het onmogelijk te sturen. Ligt dit aan de ganeplay dat ik wat verkeerd doe, of is mijn linke joystick kapot? Had met rayman er ook soms last van
Ligt denk ik niet aan de gameplay. Ik weet niet wanneer je voor het laatst je Vita uitgezet hebt, maar probeer hem uit en aan te zetten. Kijk of dit jouw probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Nog wat wazige beelden van Oddworld en Battle Royale gameplay:

En Foosball:

Wordt 8 euro las ik ergens.

Lego Batman 2:
http://n4g.com/news/10128...ley-quinn-boss-battle-cam

Orgarhythm:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-orgarhythm/731628

New Little King's Story

[ Voor 5% gewijzigd door Avioto op 09-06-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop trouwens dat er binnenkort weer een patch gaat komen voor Treasures of Montezuma Blitz...
Erg tof dat er nu trophies op zitten, maar ze werken voor geen meter.
Trophies 'poppen' niet meer en tellen ook niet bij op je totale trophy lijst.

Zo had ik al meerdere malen de 10x bonus trophy moeten hebben, black smoke trophy, 0 crystals trophy, etc. Maar ze poppen gewoon niet.

Patch, pl0x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Ben ik nou de enige die een Monster Hunter titel mist? Ik had de psp fat enkel voor dat spel gehaald en verder eerlijk gezegd ook niets meer gespeeld. Vind het wel een gemis en tot nu toe dé reden om geen psp vita te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb vanavond 3x een reclame van PS Vita gezien, de enige wat mij enorm opviel is dat ze zeggen dat je dankzij 3G overal online kan gamen, dat klopt toch niet omdat met PS Vita 3G kun je via 3G alles behalve gamen, of vergis ik mij nou?!

Trouwens een kennis vertrouwde het niet en nam een internet abo + mifi + PS Vita Wi-Fi, nu kan hij wel onderweg gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:04:
Ik heb vanavond 3x een reclame van PS Vita gezien, de enige wat mij enorm opviel is dat ze zeggen dat je dankzij 3G overal online kan gamen, dat klopt toch niet omdat met PS Vita 3G kun je via 3G alles behalve gamen, of vergis ik mij nou?!

Trouwens een kennis vertrouwde het niet en nam een internet abo + mifi + PS Vita Wi-Fi, nu kan hij wel onderweg gamen.
Online op facebook/twitter en gamen hahaha

On topic:
Het ziet er naar uit dat Sony eindelijk begint met "de grootste marketing" ooit voor de psvita... :z
Maar on topic, tegenwoordig heb ije bijna overal hot spots, wifi in de trein, en binnenkort in de bus.. Dus ja, eigenlijk zie ik het nut van 3g niet zo in.. Zeker als je nagaat dat volgens mij in Z korea al landelijk internet hebben. Dat zou ik ook de komende 2 jaren zomaar zien gebeuren in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en Omo wast niet door en door schoon. Reclames zijn misleidend totdat je het product in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:33:
Ja en Omo wast niet door en door schoon. Reclames zijn misleidend totdat je het product in handen hebt.
Ja inderdaad haha,

Maar goed, beter gaat Sony eerst regelen dat de call of duty titel wat word (online gamen vs ps3 users zou echt een killer feature worden gezien de populariteit en hype daarachter, dan zouden ze de marketing ermee dood moeten gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:33:
Dat had ik ook al door voordat de Vita uitkwam, ik dacht al dat het onmogelijk is om fijn te spelen via 3G dus ik wist het zeker, of Sony speelt veilig en laten ze het niet toe of ze zetten zich voor schut en laten het toe maar krijgen slechte naam door de enorme lag.

Ze kozen de eerste en dat was de goede keus, beter geen gaming via 3G, dan wel met gigantische lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Na de deceptie van gisteren staat voetbal op de achtergrond aan en heb ik vandaag de demo's van Resistance en Gravity Rush binnen gehaald.

Resistance: ben een fan van deze reeks maar oef dit ziet er echt niet uit. Lijkt me verder ook sfeerloos en niets met de reeks te maken. Iemand ervaring?

Gravity: Niet helemaal mijn stijl. Is de game net zoals de demo of wordt het toch meer een shooter? Komen er ook gesproken conversaties of blijft het met alleen tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@baatje dit deel is ook niet van dezelfde makers (resistance) maar van een andere studio de echte studio heeft de franchise opgegeven helaas.

mijn eigen mening over de vita is heel simpel ik wacht op echte nieuwe RPG games heb de vita wel al liggen maar nog niet gebruikt
(kon hem voor een leuke prijs kopen zodoende)
Tot nu toe vind ik de games prut ook teveel wat we al van de grote console kennen
Rachnarock Oddyssey als ik hem goed zeg zag er vermakelijk uit.
(japans PS3 account zitten leuke trailers tussen)
Gerucht gaat dat ze die gaan brengen naar europa.
Disgaea 3 heb ik al voor de PS3 dus geen zin om die nog eens te halen tenzij ik hem voor 20 euro kan oppikken.
Voor de rest heb ik er wel vertrouwen in zolang sony maar stopt met die 90% focus op HD remakes.
Final Fantasy X is nog te jong om nu alweer te gaan spelen (is mijn mening dan)

en sorry voor de spelling maar spellingscontrolle werkt opeens niet meer en heb woord blindheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Black schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Bedankt voor de tip! Dat wordt waarschijnlijk binnenkort een Vita, 8gb card en FIFA bestellen voor 250 euro. In Nederland lukt je dat niet. :)
En alweer afgelopen deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:23:
[...]

En alweer afgelopen deze actie.
Ik zie hem anders nog staan? Gelukkig heb ik hem in ieder geval gisteravond besteld. :) Zonder FIFA, aangezien ik hier las dat die alleen in het Duits is, nu maar voor Virtua Tennis gekozen.

Welke PSP-games zijn trouwens echte aanraders om te spelen op de Vita? Ik zat zelf te denken aan God of War: Ghost of Sparta en LittleBigPlanet. Hebben jullie andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Eerste God of War naar mijn mening ook. Heb zelf Ratchet and Clank + Jack and Daxter gekocht.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Black schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:28:
[...]

Ik zie hem anders nog staan? Gelukkig heb ik hem in ieder geval gisteravond besteld. :) Zonder FIFA, aangezien ik hier las dat die alleen in het Duits is, nu maar voor Virtua Tennis gekozen.

Welke PSP-games zijn trouwens echte aanraders om te spelen op de Vita? Ik zat zelf te denken aan God of War: Ghost of Sparta en LittleBigPlanet. Hebben jullie andere tips?
Vannacht om 0:01 was de actie afgelopen, althans ging de prijs naar €249 voor de Vita. Nu weer €215, dus €235 met 8GB card en Rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:34:
[...]

Vannacht om 0:01 was de actie afgelopen, althans ging de prijs naar €249 voor de Vita. Nu weer €215, dus €235 met 8GB card en Rayman.
Vielen Dank, Ihre Bestellung wird bearbeitet. De actie loopt gewoon nog steeds: gratis 8Gb kaart plus 15,- euro korting op een game. Dat met de combinatie van geen verzendkosten heeft voor mij de knoop doorgehakt Heb em net gekocht en persoonlijk vindt ik dit een erg goede aanbieding.

Zit al sinds de lancering tegen dat ding aan te rijden, maar kon er maar niet over dat er zo weinig games voor waren. Nu ik de aankondigingen heb gezien heb ik de knoop toch maar doorgehakt. Tweedehands is het apparaat trouwens ook nog niet echt veel goedkoper dus heb maar gewoon een nieuwe gehaald.

Nu moet ik me met Rayman vermaken tot Little Big Planet uitkomt. Op dat moment zal de vrouw waarschijnlijk ook speeltijd gaan eisen.

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik vandaag Gravity Rush kan ophalen. Heb er echt zin in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:58:
Hoop dat ik vandaag Gravity Rush kan ophalen. Heb er echt zin in ^^
Ik hoop dat bol 'm vandaag verstuurd. Ik heb ook zin in die game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... GameMania heeft de game niet binnen gekregen (Gravity Rush)... wordt dus morgen dat ik 'm kan ophalen.
Vanavond dus nog maar even met BlazBlue verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ja lekker morgenavond gamen.

oh nee wacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh nice, ik ga zo wel eventjes langs de game mania...

nee wacht laat maar, ik heb morgen een tentamen en dan ga ik die weer helemaal verneuken door Gravity Rush... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42
Ik ben nu ook een systeemupdate (1.69) aan het downloaden. Helaas nog niet echt een changelog kunnen vinden. Weten jullie wat er anders is?
Pagina: 1 ... 13 ... 82 Laatste