Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:
Ik ben nu ook een systeemupdate (1.69) aan het downloaden. Helaas nog niet echt een changelog kunnen vinden. Weten jullie wat er anders is?
ik ben em ook aan het downloaden.
misschien is de update voor de youtube app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:13:
Hmm... GameMania heeft de game niet binnen gekregen (Gravity Rush)... wordt dus morgen dat ik 'm kan ophalen.
Vanavond dus nog maar even met BlazBlue verder.
Game Mania krijgt hun producten fijn in de ochtend om gewoon diezelfde dag verkocht te worden. Die komen niet voor sluitingstijd of erna. :P

Morgen ook Gravity Rush ophalen, lekker pre-order erop. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Vinand schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:
Ooh nice, ik ga zo wel eventjes langs de game mania...

nee wacht laat maar, ik heb morgen een tentamen en dan ga ik die weer helemaal verneuken door Gravity Rush... hehe
Hij is nog NIET uit.

succes met je tentamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
http://www.vodafone.nl/in...et/sony_playstation_vita/

Dus ook met abonnementen i.p.v. prepaid. Wat een prijzen zeg....pfffffff. 24 maanden * 35 = 840 euro. Uitgaan van aanschaf van 250 euro heb je dus 590 euro aan abonnementskosten over 2 jaar. Dat is afgerond 25 euro per maand! Met de 1e 5 maanden actie gaat er dus 175 euro vanaf. Dan hou je 590 - 175 = 415 over aan abonnementskosten. Dus ongeveer 17 euro per maand aan internetkosten. En je kan met 3G niet online gamen...wat heb je er dan aan voor zoveel geld?

[ Voor 75% gewijzigd door Baatje op 12-06-2012 16:04 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Baatje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:
http://www.vodafone.nl/in...et/sony_playstation_vita/

Dus ook met abonnementen i.p.v. prepaid. Wat een prijzen zeg....pfffffff. 24 maanden * 35 = 840 euro. Uitgaan van aanschaf van 250 euro heb je dus 590 euro aan abonnementskosten over 2 jaar. Dat is afgerond 25 euro per maand! Met de 1e 5 maanden actie gaat er dus 175 euro vanaf. Dan hou je 590 - 175 = 415 over aan abonnementskosten. Dus ongeveer 17 euro per maand aan internetkosten. En je kan met 3G niet online gamen...wat heb je er dan aan voor zoveel geld?
niets. Hetzefde geldt voor smartfone IMHO. Maar als mensen dit kopen dan is de recessie nog niet hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Hij is nog NIET uit.

succes met je tentamen
Thanks!
Ik zie het nu ook dat die nog niet uit is.. Ik kan niet wachten however... gezien de demo _/-\o_

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Vinand schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
[...]

Thanks!
Ik zie het nu ook dat die nog niet uit is.. Ik kan niet wachten however... gezien de demo _/-\o_
ja die demo was erg lekker. Mijn verwachtingen zijn hoog. Nou weet ik dat het dan ook kan tegenvallen, maar laten we het niet hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
MarcoM schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Hij is nog NIET uit.

succes met je tentamen
Hij is wel uit, ik heb hem vandaag gekregen. Al eventjes gespeelt en het begint heel anders dan de demo. Speelt erg lekker, ziet er mooi uit en muziek is echt prachtig. Heb ook gehoord dat het best een lang spel is, 10 tot 13 uren. Heb ook een DLC code erbij gekregen maar die deed het nog niet, denk dat die pas werkt als die officieel te koop is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
TheKillingBean schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:09:
[...]

Hij is wel uit, ik heb hem vandaag gekregen. Al eventjes gespeelt en het begint heel anders dan de demo. Speelt erg lekker, ziet er mooi uit en muziek is echt prachtig. Heb ook gehoord dat het best een lang spel is, 10 tot 13 uren. Heb ook een DLC code erbij gekregen maar die deed het nog niet, denk dat die pas werkt als die officieel te koop is.
Cool! Zat die code in het doosje? Of kreeg je die via email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Zat er los bij, papiertje is groter dan de doos zelf. Zelfde grote als de dlc papiertjes die bij een ps3 spel zit.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:09:
[...]

"Vandaag gekregen". Pre-order web-bestelling ofzo?

Maar heb er best zin in. Hoop straks de sms te krijgen van de GameMania. Dan doe ik de game in mijn pauze - of anders na mijn werk - even oppikken.
Vanavond ermee aan de slag. Ben zeer benieuwd. Heb de demo inmiddels meerdere malen rond gespeeld en ben wel toe aan de volledige versie eigenlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
GRRRRR off topic:

Laatste keer dat ik iets bij Bol.com bestel. De status is nog steeds Wordt Verwerkt.

Het gekke is dat ik dacht dat het me niets zou interesseren als ik een game niet meer als een van de eerste zou hebben. Nou dat is dus niet zo.

Zelfkennis geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dit lees ik op mijn Twitter van Playstation:

--
Big week for PS Vita owners on the PlayStation Store- Gravity Rush, MGS HD Collection, PulzAR available now!
--

Wanneer komt Metal Gear dan? Want ik zie deze niet bij nedgame, consoleshop of eplaza....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:22:
Wanneer komt Metal Gear dan? Want ik zie deze niet bij nedgame, consoleshop of eplaza....
Uit het hoofd dacht ik 14 of 16 juni... (kan er iets naast zitten hoor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dat is mooi want ga 6 juli op vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:45:
Dat is mooi want ga 6 juli op vakantie!
Sorry... net even nagekeken voor zekerheid, en release staat op 29 juni 2012.
Zeg ik ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Snap ik alleen niet waarom het Playstation account op twitter het over deze week heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 07:55:
[...]

"Vandaag gekregen". Pre-order web-bestelling ofzo?

Maar heb er best zin in. Hoop straks de sms te krijgen van de GameMania. Dan doe ik de game in mijn pauze - of anders na mijn werk - even oppikken.
Vanavond ermee aan de slag. Ben zeer benieuwd. Heb de demo inmiddels meerdere malen rond gespeeld en ben wel toe aan de volledige versie eigenlijk ^^
Ja klopt, heb het besteld bij Nedgame.nl, maandag verstuurd dinsdag had ik het binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
TheKillingBean schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Ja klopt, heb het besteld bij Nedgame.nl, maandag verstuurd dinsdag had ik het binnen.
tnx, dan weet ik waar mijn geld de volgende keer heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:33:
Snap ik alleen niet waarom het Playstation account op twitter het over deze week heeft...
Misschien een Demo? Zou wel mooi zijn overigens...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ja demo's vind ik altijd fijn. Zo heeft mij dat vooralsnog 50 euro bespaard als het om Resistance gaat. Wat een afknapper als ik op die demo moet afgaan.

En ook de topper van deze week heeft mijn twijfels Tis niet helemaal mijn stijl van games. Maar ach alles staat in het niets met vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStationNL

http://mi8.ly/3qt9em :oɟuı ɹǝǝɯ ¡suo ƃloʌ & ʇɹ ¿uǝuuıʍ ǝɯɐƃ ǝp ɾıɾ lıʍ 'ɐʇıʌsd# ɹooʌ ɹɐɐqƃɾıɹʞɹǝʌ ƃɐɐpuɐʌ ɟɐuɐʌ sı ɥsnɹʎʇıʌɐɹƃ#

wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 13:55
Lees 't eens op zijn kop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:
Ja demo's vind ik altijd fijn. Zo heeft mij dat vooralsnog 50 euro bespaard als het om Resistance gaat. Wat een afknapper als ik op die demo moet afgaan.
van hetzelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:

En ook de topper van deze week heeft mijn twijfels Tis niet helemaal mijn stijl van games. Maar ach alles staat in het niets met vanavond....
Mjah, ik vond Resistance zeker wel een goede game.
Verder, Gravity Rush haal ik straks op, Metal Gear komt ook wel in huis.
LEGO Batman 2 wil ik ook hebben, maar waarschijnlijk op de PS3 in plaats van Vita.
Verder wacht ik op Borderlands 2 en ACIII (+ Liberation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Nou ik vond het echt sfeerloos en vooral lelijk. Zal de game zeker ooit spelen. Maar dan wel als de prijs 20 euro is en niet 50!

Ik hoor graag jullie meningen over GR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Mijn ervaring is dat de prijs er niet toe doet. Als ik een game niet leuk vind voor 50 Euro, dan blijft hij niet leuk voor 20 Euro. Maar dat is voor ieder natuurlijk verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
MarcoM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:06:
Mijn ervaring is dat de prijs er niet toe doet. Als ik een game niet leuk vind voor 50 Euro, dan blijft hij niet leuk voor 20 Euro. Maar dat is voor ieder natuurlijk verschillend.
Ik verzamel graag games waar ik er al meer van heb in een reeks. Dat is mijn kronkel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Waat? MGS komt deze week al uit? Dan moet Gravity Rush nog even wachten op mij geld :P

Trouwens. Diablo 3 op de Vita? http://n4g.com/news/10157...oming-to-playstation-vita
Leuk die gekke geruchten :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Als Diablo 3 voor de Vita uitkomt, heeft Nintendo een flink probleem wat betreft gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Baatje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Ik verzamel graag games waar ik er al meer van heb in een reeks. Dat is mijn kronkel :-)
shit, die kronkel heb ik ook. Maar aangezien ik geen enkele Resistance game heb...

geld moet rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravity Rush opgehaald... nu wachten tot ik klaar ben met werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:20:
Als Diablo 3 voor de Vita uitkomt, heeft Nintendo een flink probleem wat betreft gamers.
Tja, als, als ik een miljoen had kon ik op wereldreis.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:23:
Gravity Rush opgehaald... nu wachten tot ik klaar ben met werken....
Zelfde probleem hier, al kwam de postbode 'm hier brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Ben ik even blij dat ik Gravity Rush kon ophalen vóór ik naar werk ging :) Het is een beetje een traag begin, je moet zo af en toe echt even tot 10 tellen voordat je zelf weer wat mag doen na een stukje tutorial. Buiten dat word je echt platgegooid met trophies, ik geloof dat ik er in minder dan 30 minuten al een stuk of 5 had (Lost Kat, 1 voor ieder hoofdstuk en nog een paar anderen).

Meer ga ik niet verklappen voor de mensen die er nog mee moeten beginnen, maar het is echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Jaaaahhaaa, maak me maar lekker ermee. Bol.com heeft nog steeds niets verzonden terwijl hij wel als verkrijgbaar staat.

Als hij morgen niet in de bus ligt, dan ga ik eens heel pissed opbellen en de order anuleren. Wat een K bedrijft is dat toch.

Ze hebben mijn geld al 3 weken in het handje |:(

/zeik modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Net opgehaald bij Game Mania.
Was de laatste schijnbaar.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:48:
Jaaaahhaaa, maak me maar lekker ermee. Bol.com heeft nog steeds niets verzonden terwijl hij wel als verkrijgbaar staat.

Als hij morgen niet in de bus ligt, dan ga ik eens heel pissed opbellen en de order anuleren. Wat een K bedrijft is dat toch.

Ze hebben mijn geld al 3 weken in het handje |:(

/zeik modus
Vreemd, ik heb 'm ook van Bol.com. Sterker nog, gister pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xudonax schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:41:
Meer ga ik niet verklappen voor de mensen die er nog mee moeten beginnen, maar het is echt een aanrader!
Dat het een aanrader is had ik al een idee van inderdaad.
Was diep onder de indruk van de demo. Voordat de demo uit was, had ik erg mijn twijfels over de game omdat er zo weinig over bekend was gemaakt omtrent verhaal en gameplay. Maar na het spelen van de demo had ik direct de preorder geplaatst.

Ben rond half 6 vandaag thuis, en dan gaat direct de Vita aan!
Heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:56:
[...]

Vreemd, ik heb 'm ook van Bol.com. Sterker nog, gister pas besteld.
Net gebeld met bol.com. Ze kunnen niet zeggen wanneer ik hem krijg. Geannuleerd. Even wachten hoe dat gaat en dan koop ik hem wel ergens anders.

Wat een K bedrijf. Al de 2e keer dat ik dit met ze meemaak.

/frust mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dat is ook gek want ik zit net te kijken en voor 22:30 besteld, morgen in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Had Gravity Rush al besteld bij Nedgame, maar zag het in de pauze wel liggen bij de Free Record Shop voor 39,-

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van Bol.com een mail gekregen met de pre-order bonuscode. Mooi, pre-order bonussen als je 'm niet pre-ordered :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:55:
Net van Bol.com een mail gekregen met de pre-order bonuscode. Mooi, pre-order bonussen als je 'm niet pre-ordered :p
Die mail heb ik ook gekregen en geen game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben al in hoofdstuk 3 en tot nu toe vermaak ik me echt prima over gravity rush.

Ik denk dat als diablo 3 op de vita uitkomt dat de ps vita is gezegend... Alleen vind ik dan alleen helemaal nergens op slaan waarom nintendo een probleem zou moeten hebben. De nintendo 3ds heeft ook nog genoeg leuke exclusive om die als reden te kopen. En het is tevens ook prijs technisch helemaal in orde.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Metal Gear krijgt een hoog cijfer bij IGN:

http://uk.ign.com/article...twitter&utm_medium=social

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Gravity Rush krijgt maar een 7.5, wat ik te laag vind voor het spel.
http://uk.ign.com/articles/2012/05/24/gravity-rush-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
is Metal Gear al uit dan? 29ste pas toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Nederland verloren, nog steeds geen GRush binnen, toen maar Ridge Racer gekocht. Wat een tegenvaller zeg. Die framerate....

Wel de mooist UI in de menu's.

Heel misschien ooit een echte GT voor de vita:

http://www.gtplanet.net/g...mentioned-in-sony-survey/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren flink bezig geweest met Gravity Rush. Uiteindelijk in Episode 7 of 8 aangekomen.
Wat een game is dit zeg. Heerlijke gameplay, mooie omgevingen en genoeg om te doen.
Het is dat de batterij van de Vita leeg was geraakt, anders had ik m nog veel verder gespeeld waarschijnlijk.
Ben erg tevreden over de game en er zit genoeg variatie in. Verhaal heeft de juiste WTF-momenten en blijft boeien. Toptitel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hmmm... Gravity Rush krijgt wel goeie cijfers. Wellicht dat ik die binnenkort ook maar eens ga bestellen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:28:
Hmmm... Gravity Rush krijgt wel goeie cijfers. Wellicht dat ik die binnenkort ook maar eens ga bestellen :)
Je zou je moeten schamen dat je hem nog niet gehaald heb.. :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem gisteren ook gekocht. Ik zat nog even te twijfelen tussen een doosje en de download, en ben voor de download gegaan. Hij was maar €35, ik verkoop spellen ook nooit, het enige dat me tegenhield was mijn 'gevoel'. Zo'n doosje in de kast staat ook wel leuk... Toen toch maar besloten dat ik me niet op deze leeftijd al als een oude zak moet gaan gedragen en maar mee met de tijd ga.

Aangezien mijn ps3 bluray drive ook alweer voor de zoveelste keer mankementen aan het vertonen is, ben ik daar ook maar aan het overstappen op zoveel mogelijk download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Waarom vinden jullie dit zo'n goede game?

Ik twijfel namelijk. De demo heeft mij niet overtuigd. De niet gesproken dialogen vind ik altijd jammer en de vijanden lijken mij te veel op rare wezens. Beetje moeilijk om uit te leggen maar als ik dan een shooter of adventure speel heb ik het liever zoals Uncharted of CoD.

Wat is de kracht van Gravity Rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is het de sfeer van het spel. Het is lastig om het uit te leggen, maar het heeft gewoon iets. Toen ik de eerste beelden van het spel zag wist ik al dat ik hem zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:06:
Wat is de kracht van Gravity Rush?
Zwaartekracht ;)

Het is een behoorlijk grote, open wereld met verschillende missies en challenges. Gameplay werkt erg vloeiend waarbij je zwaartekracht kunt beïnvloeden.
Grafische stijl ziet er ook erg goed uit.

Demo heeft net iets te weinig laten zien vind ik persoonlijk. Verhaal van de game is ook erg leuk gedaan wat ik toch miste in de demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Heb nog wat reviews en filmpjes bekeken maar tis niet mijn stijl.

Ik ga vanavond het pakket van Star Dust maar binnentrekken. Is in de aanbieding van de week. Dan heb ik met Star Dust, Pure Chess, Fifa, Lumines, Mortal Kombat, Virtua tennis en Metal Gear HD op de Vita + Resident Evil op de 3ds + de biografie van 550 pagina's over Churchill wel genoeg om 3 weken vakantie door te brengen toch :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:28:
Heb nog wat reviews en filmpjes bekeken maar tis niet mijn stijl.

Ik ga vanavond het pakket van Star Dust maar binnentrekken. Is in de aanbieding van de week. Dan heb ik met Star Dust, Pure Chess, Fifa, Lumines, Mortal Kombat, Virtua tennis en Metal Gear HD op de Vita + Resisdent Evil op de 3ds + de biografie van 550 pagina's over Churchill wel genoeg om 3 weken vakantie door te brengen toch :-) ?
Volgens mij kom je de deur niet eens meer uit als je dat allemaal wil uitspelen en uitlezen ;) Alleen met fifa kan ik al 3 weken vullen, en dan speel ik alleen de demo :D (ik weiger om de download-editie voor €50 te kopen én dan ook nog eens dat verschrikkelijke nederlandse commentaar te hebben, om te huilen!)

Vergeet je parasol niet als je van plan bent om in de zon te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik neem het mee he :-) Vrouw en kind zijn er ook bij :-) Zal vast niet alles kunnen doen...

Fifa vind ik echt geweldig. Al zou het na gisteren wel moeilijk zijn om weer iets met voetbal op te pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Zojuist mijn eerste uurtje Gravity Rush gedaan. Wat een supermooie game is dat zeg. Speelt heerlijk. De band met Kat wordt goed opgebouwd.

Ik heb het idee dat de demo ook niet in het spel voorkomt maar een losstaande demo is. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Beste matthijst,
Van harte gefeliciteerd met het winnen van onze "Resistance Burning Skies"-competitie!
:D

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.yourgamenews.n...aar-i-c-m-een-abonnement/

Trouwens wel geinig dit.. gratis vita + 7GB data bundel bij Vodafone voor 55 eutjes per maand (en de eerste 5 maanden gratis)

tevens gefeliciteerd matthijst (Lastige naam om te typen, ging tegen al mijn standaard principes op het gebied van spelling heen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:25:
Nederland verloren, nog steeds geen GRush binnen, toen maar Ridge Racer gekocht. Wat een tegenvaller zeg. Die framerate....

Wel de mooist UI in de menu's.

Heel misschien ooit een echte GT voor de vita:

http://www.gtplanet.net/g...mentioned-in-sony-survey/
Heb je hem wel gepatcht naar v1.02? Framerate wordt stukken stabieler, helaas is dat (nog) 30 fps. Hopelijk komt er in de toekomst een patch voor 60 fps goodness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:35:
[...]

Heb je hem wel gepatcht naar v1.02? Framerate wordt stukken stabieler, helaas is dat (nog) 30 fps. Hopelijk komt er in de toekomst een patch voor 60 fps goodness.
Ja, heb ik gedaan. En ik wou er nog over posten dat de framerate idd beter is. Maar nog steeds maar 30 fps. Tegenvaller omdat het op de psp 60 was. En de weinige content helpt ook niet echt.

Gelukkig kan ik nu lekker met Kat spelen. Meeuhw ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vinand schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:34:
Je zou je moeten schamen dat je hem nog niet gehaald heb.. :P }:O
Tja... ik ben met Rayman op de helft en heb nog maar een beetje Everybody's Golf en Uncharted gespeeld.
En dan heb ik ook nog Mutant Blobs Attack en Wipeout op de Vita staan :X
Motostorm heb ik, op de uitbreidingen na, wel al veel gespeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 14-06-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik ben ook pas op de helft met Uncharted. Maar Gravity Rush is een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ach weet je, vroeger kocht ik al die spellen ook direct. Over een paar maanden is dat spel ook nog te koop en dan waarschijnlijk voor een veel betere prijs. Met die instelling heb ik al vele euro's bespaard ;)
Ik koop tegenwoordig nog zelden een spel direct bij release...
Bij een nieuwe console kan ik me al moeilijker inhouden. Zodra de PS4 er is moet ik die hebben :P

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 14-06-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:57:
Ik ben ook pas op de helft met Uncharted. Maar Gravity Rush is een must have.
Dit inderdaad.
Gravity Rush is echt DE must voor alle Vita bezitters.
Tenzij je last heb van Motion Sickness... maat van mij heeft hier last van en werd met de demo al misselijk... dus dan zul je m moeten laten liggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:00:
[...]

Dit inderdaad.
Gravity Rush is echt DE must voor alle Vita bezitters.
Tenzij je last heb van Motion Sickness... maat van mij heeft hier last van en werd met de demo al misselijk... dus dan zul je m moeten laten liggen helaas.
Ik vind het altijd bijzonder als mensen roepen "dit spel MOET je hebben als je xxx platform bezit".
Gravity Rush kan dan wel goed in elkaar zitten, het is bijv. mijn genre niet.

Hoe goed Star Wars films moge zijn, het is mijn genre niet. Waarom zou je dan dat spel hoe dan ook in je bezit moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:02:
[...]

Ik vind het altijd bijzonder als mensen roepen "dit spel MOET je hebben als je xxx platform bezit".
Gravity Rush kan dan wel goed in elkaar zitten, het is bijv. mijn genre niet.

Hoe goed Star Wars films moge zijn, het is mijn genre niet. Waarom zou je dan dat spel hoe dan ook in je bezit moeten hebben?
Het is ook geen verplichting of regel he.
Het is meer, wat jij ook aanhaalt, als het genre je enigszins aanspreekt dat het dan een must is.
Mensen die bijvoorbeeld de demo interessant vonden/vinden, zullen de volledige game geweldig vinden.
Daarnaast is het met enkele games natuurlijk meer een algemene uitspraak, net als ze zeggen dat voor de PS3 de reeks van Uncharted een must is. (of Killzone / Resistance for that matter...)

Maar, ben het wel met je uitspraak eens. Als het je niet ligt, ligt het je niet. Dat is heel simpel natuurlijk en is het geen game voor de persoon. Maar ljikt de game interessant, dan is het absoluut het kopen waard vanaf dag één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
SToRM666 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:00:
Ach weet je, vroeger kocht ik al die spellen ook direct. Over een paar maanden is dat spel ook nog te koop en dan waarschijnlijk voor een veel betere prijs. Met die instelling heb ik al vele euro's bespaard ;)
Ik koop tegenwoordig nog zelden een spel direct bij release...
Bij een nieuwe console kan ik me al moeilijker inhouden. Zodra de PS4 er is moet ik die hebben :P
Dat snap, heel goed zelfs. Maar als je de demo ook maar enigszins leuk vind, dan raad ik je aan om hem zeker ooit te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Over gare games gesproken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Nou, zou ik best willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
De game is al uit voor de consoles: http://www.metacritic.com...on?user_review_id=1705168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
MarcoM schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:29:
Ik heb het idee dat de demo ook niet in het spel voorkomt maar een losstaande demo is. Kan iemand dat bevestigen?
Gedeeltelijk :) Ik geloof dat je met chapter 5, 6 of 7 naar het gebied van de demo toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Weet iemand waarom metal gear hd collection niet in de PS store staat? Of kan ik het gewoon niet vinden? :\

Oh, ik zie nu dat de game veel later uitkomt in Europa. Lekker dan

[ Voor 24% gewijzigd door Avioto op 15-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is officieel nog niet uit:
Wikipedia: Metal Gear Solid HD Collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Jep thanks :) Wel apart dat NA het veel eerder krijgt.

Nog een Gran Turismo gerucht: http://www.gamekings.tv/nieuws/gran-turismo-vita-gespot/

En Resistance doet het best wel aardig in Europa volgens mij: http://www.vgchartz.com/weekly/41063/Europe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:27
Volgens mij gaat het niet om deze, maar om EDF 2017 die destijds exclusief voor Xbox 360 was. De metacritic-score is matig, maar ik kan je vertellen dat ik er een enorm goede tijd mee heb gehad. Spel is niet voor iedereen, grafisch moet je niets verwachten, maar wel perfect voor coop knallen. Nog een positieve review om het compleet te maken: klik.

Als deze in Europa uitkomt, zal ik 'm zeker kopen, vooral als het net als voor de 360 voor een budgetprijs is. Ideale byte-sized missies, lekker wapens verzamelen, mooimooi!

Edit: Everybody's golf is de komende 2 dagen nog verder afgeprijsd, met extra korting voor Plus-leden. Ik weet de prijs niet meer uit mijn hoofd, maar het zal ergens rond de 9 euro zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Kooj1980 op 15-06-2012 16:19 ]

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ok, misschien wel leuk als hij een mooie prijs heeft :) En in Europa uitkomt :P

Everybody's Golf is 9,99 inderdaad! Aanrader?
Escape Plan is ook in de aanbieding, en de dlc is maar 25 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:33:
Ok, misschien wel leuk als hij een mooie prijs heeft :) En in Europa uitkomt :P

Escape Plan is ook in de aanbieding, en de dlc is maar 25 cent.
Voor 9.99 koop je toch een online pass mee? Als je nu ervan uitgaat dat je voor een online pass betaalt, dan betaal je in feite niks voor de game zelf. Of is dit een teken dat Sony van de online pass wilt stappen, want dat zou helemaal ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Voor 9.99 koop je toch een online pass mee? Als je nu ervan uitgaat dat je voor een online pass betaalt, dan betaal je in feite niks voor de game zelf. Of is dit een teken dat Sony van de online pass wilt stappen, want dat zou helemaal ideaal zijn.
Is gewoon een actie. Er zijn meer games die in de aanbieding zijn gezet:
http://blog.eu.playstatio...-this-weekend/#more-68159
http://blog.eu.playstatio...ing-to-playstation-store/

Everbody's Golf is € 9,99 (PS+ leden krijgen een euro korting).

Wat die korting voor PS+ trouwens: ik ben benieuwd wat Sony gaat doen met PS+ voor de PS Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ik denk een hoop PSone en mini's gratis aanbieden, en af en toe korting op games en soms een tientje korting op nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met die downloads in de PS shop, hoeveel GB is Everybody's Golf?

Vita nu 214 bij wehkamp, maar de amazon deal is beter, 218 inc. 8gb card.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Everybody's Golf is 1.2GB volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Hot Shot Golf is nog steeds 35.99US$ in de US store, toch een flink verschil qua prijs.

Hier trouwens een filmpje van de youtube app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, een youtube filmpje van een youtube filmpje in de PSVita youtube app op youtube.
Avioto schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:17:
Everybody's Golf is 1.2GB volgens mij
Correct, 1266MB om precies te zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens wel irritant met Gravity Rush dat je niet je totale Play Time kunt zien...
Je kunt wel een playtime zien, maar elke speelsessie overschrijft de game de speeltijd. Eerste keer spelen had ik er ruim 3 tot 4 uur in zitten. Dat stond er ook netjes bij.
Mijn tweede speelsessie was 2,5 uur... maar dit telt de savegame niet bijelkaar op.. er stond gewoon "Play time: 2:34 hours"...
Terwijl ik juist erg benieuwd ben hoeveel tijd ik erin zou hebben als ik de game uit had gespeeld...

Verder nog steeds een geweldig game! Ben inmiddels in Episode 13 aangekomen. Wel een pittige bossfight tegen gekomen waarbij ik mijn orientatie vermogen compleet kwijt was op sommige momenten. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:33:
Zie onderstaande....Ik pas.
Baatje schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:22:
Ik heb Everybody's Golf in een impuls gekocht. Best wel spijt van
lauyylauyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:08:
Ik heb het spel everybody golf erbij, valt mij ook tegen als ik eerlijk moet zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een simpel potje golf wil spelen is het een goed spel. Maar echt bijzonder? Nee.

Maar zeer zeker niet slecht: goed speelbaar, ziet er goed uit, (online) multiplayer, etc.
En hij krijgt ook een erg goede review van Pushsquare: http://www.pushsquare.com...s_golf_world_invitational

Maar ja, het is en blijft een golfspelletje. Vind je golf niks, hoef je 'm niet te kopen. Vind je golf leuk, is het zeker een aanrader.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of anders download je de demo van Everybody's Golf gewoon... dan weet je geljik of je het wat vind ja of nee. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:46:
Als je een simpel potje golf wil spelen is het een goed spel. Maar echt bijzonder? Nee.

Maar zeer zeker niet slecht: goed speelbaar, ziet er goed uit, (online) multiplayer, etc.
En hij krijgt ook een erg goede review van Pushsquare: http://www.pushsquare.com...s_golf_world_invitational

Maar ja, het is en blijft een golfspelletje. Vind je golf niks, hoef je 'm niet te kopen. Vind je golf leuk, is het zeker een aanrader.
Eerlijk is eerlijk, de vier quotes hebben het spel voor €40 gekocht. Dan kijk je er anders tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Resistance en Gravity Rush allebei een aantal levels gespeeld nu.
Allebei behoorlijke topspellen vind ik!
Demo van Resistance vond ik vrij lame, met dat vuur, maar eenmaal in het spel is het gewoon monsters schieten. Bediening werkt echt lekker. Hoop dat er snel 1 van de grotere FPS-en op de Vita uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Ik vond het wel een prima spel hoor.
Lekker uitdagend spel.
40euro waard? Nee dat niet.
Ik heb 15euro betaald en vond dat wel een prima prijs.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

Is metal slug een beetje leuk te spelen? Vond ht op de arcade machines altijd erg leuk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:17:
[...]

Eerlijk is eerlijk, de vier quotes hebben het spel voor €40 gekocht. Dan kijk je er anders tegen aan.
Eigenlijk zijn het maar 2 personen. Je hebt van baatje 3 quotes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:17:
[...]

Ik snap eigenlijk niet hoe je op basis van 4 quotes (waarvan er 3 van één en dezelfde persoon komt) een mening over een game kan krijgen? Zoals eerder is gezegd probeer de demo zelf uit en beslis dan of het wat voor jou is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inderdaad: het spel is niet veel anders dan in de demo :)
Heb m ook gekocht trouwens, bij Nedgame voor 18 euro, maar ik vind golf games altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Voor degenen die goedkoop nog een paar leuke spellen willen scoren, kijk eens in de PS Vita Uitverkoop hoek van de PS Vita PSN Store. Hier staat op dit moment o.a. in:
  • Escape Plan voor €8,99
  • Hustle Kings voor €5,99
  • Motorstorm RC voor €4,99
  • Super Stardust Delta + Advanced Star Fighter voor €6,99
  • Top Darts voor €5,99
  • Tales from Space: Mutant Blobs Attack voor €4,99
Bij Super Stardust Delta kreeg ik ook Star Drone inclusief de gratis "DLC" SKIP waarmee je levels kunt skippen. Niet heel interessant, maar een leuke extra :)
Pagina: 1 ... 14 ... 82 Laatste