Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Vinand schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:36:
[...]

Welke webshop had je het besteld?
CastleGameshop.nl. Als ik nu op de webshop kijk, zie ik dat het spel op 31-12-2012 beschikbaar komt :+. Toch maar is een mailtje aan wagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:33:
[...]

CastleGameshop.nl. Als ik nu op de webshop kijk, zie ik dat het spel op 31-12-2012 beschikbaar komt :+. Toch maar is een mailtje aan wagen :9
Ik zou het nu gelijk cancelen als ik jou was.. Tevens ook je geld natuurlijk terug eisen.. Dit gaat toch nergens over. Die webshop komt bij mij ook op de blacklist te staan :p

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we kunnen skype downloaden :)!!

http://www.nu.nl/gadgets/...-beschikbaar-ps-vita.html

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij alleen nog in de US-Store beschikbaar :?

Voor Ridge Racer komen de volgende add-ons binnenkort beschikbaar:

Ridge Racer Car 06 'Rc410′ (gratis als je de Silver Pass hebt gekocht)
Ridge Racer Track 04 'Oceanfront Cruise Way' (gratis als je de Silver Pass hebt gekocht)

Zou leuk zijn als ze die updates nou eens een keer wereldwijd op dezelfde tijd releasen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gelezen dat de nieuwe Walking Dead game (deel 1) vandaag in de EU store zou moeten staan, hier ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:17:
heb gelezen dat de nieuwe Walking Dead game (deel 1) vandaag in de EU store zou moeten staan, hier ben ik wel benieuwd naar :)
Ook voor de vita? Of alleen voor de PS3?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
TheKillingBean schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:29:
[...]

Ook voor de vita? Of alleen voor de PS3?
Volgens mij alleen ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
Skype staat nu dus wel in de NL PSN store :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 04:33:
Edit:
Skype staat nu dus wel in de NL PSN store :)
DOWNLOAADUUHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35
Welke racer is aan te raden op de Vita: Asphalt Injection of Ridge Racer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
WipeOut, AI en RR zijn beiden "matig" tot "slecht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frijns.Net schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:32:
Welke racer is aan te raden op de Vita: Asphalt Injection of Ridge Racer?
Wipeout en Motorstorm RC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Vind het jammer en zonde dat The Walking Dead niet speelbaar is op Vita. Sony zou hier bovenop moeten zitten. Vind het ook heel raar dat Little Big Planet Karting en God of War: Ascension voor de PS3 zijn aangekondigd, een console die aan het eind van z'n running zit, terwijl de Vita zulke games keihard nodig heeft. Nu gaan ook de geruchten dat die Smash Bros. kloon van Sony ook een PS3 exclusive wordt. Begin langzamerhand het vertrouwen te verliezen in de Vita (en Sony). Waar zijn ze in godsnaam mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Zit me net wat te bedenken.

Heb je de Vita, staat FB op en Skype en Twitter en meer van die social gedoe. En allemaal al ingelogd.
Kun je dat hele ding beveiligen met een wachtwoord van 4 cijfers. Wow, dan voel je je goed gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:55
Disfigured schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:00:
Vind het jammer en zonde dat The Walking Dead niet speelbaar is op Vita. Sony zou hier bovenop moeten zitten. Vind het ook heel raar dat Little Big Planet Karting en God of War: Ascension voor de PS3 zijn aangekondigd, een console die aan het eind van z'n running zit, terwijl de Vita zulke games keihard nodig heeft. Nu gaan ook de geruchten dat die Smash Bros. kloon van Sony ook een PS3 exclusive wordt. Begin langzamerhand het vertrouwen te verliezen in de Vita (en Sony). Waar zijn ze in godsnaam mee bezig...
Uhm, allereerst, een "goede" game ontwikkelen duurt wel minimaal 2 jaar, die komt niet ineens uit de lucht vallen. Daarnaast zijn er al 60+ miljoen PS3's verkocht en Sony maakt nou eenmaal meer winst op de software dan op de hardware... Het is wel wat aannemelijker dat er 2/3 miljoen stuks van een game worden verkocht op PS3 dan op de VITA.

Sowieso kun je nog helemaal niks zeggen, het is redelijk gebruikelijk dat het kort na de launch even redelijk stil valt, iedereen die namelijk al ver was met ontwikkeling heeft wel even alle zeilen bij gezet om de launch te halen omdat je dan zelfs met een middelmatige game aardig kan verkopen bij gebrek aan beter. Kort na de launch heeft iedereen net een sloot games gekocht dus ga je niks releasen en nu is het denk ik vooral wachten op de E3 alvorens we echt een oordeel kunnen vellen.
maartend schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:03:
Zit me net wat te bedenken.

Heb je de Vita, staat FB op en Skype en Twitter en meer van die social gedoe. En allemaal al ingelogd.
Kun je dat hele ding beveiligen met een wachtwoord van 4 cijfers. Wow, dan voel je je goed gerust.
Goh hoe zit dat bij je iOS of Android telefoon dan? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Rctworld op 26-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rctworld schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:05:

Goh hoe zit dat bij je iOS of Android telefoon dan? 8)7
Een of andere app die dat kan aanpassen.
En dat lukt niet op de Vita zolang ze dat niet zelf toevoegen of zolang hij niet gehacked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:55
maartend schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:08:
[...]

Een of andere app die dat kan aanpassen.
En dat lukt niet op de Vita zolang ze dat niet zelf toevoegen of zolang hij niet gehacked is.
Sorry hoor, maar je pin pas heeft ook maar een vier cijferige pincode. Wil je daar iets mee kunnen moet je ook de pas in handen hebben(of de VITA in dit geval) en dat gaat over heel wat belangrijkere zaken dan je social media accounts 8)7

Meer opties zou geen kwaad kunnen, maar als iemand mee staat te lezen om je cijferslot te achterhalen kan die ook een willekeurig andere unlock methode aflezen...

[ Voor 14% gewijzigd door Rctworld op 26-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rctworld schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:09:
[...]
Meer opties zou geen kwaad kunnen, maar als iemand mee staat te lezen om je cijferslot te achterhalen kan die ook een willekeurig andere unlock methode aflezen...
Pinpas blokkeert na 3 maal, gebeurt dacht ik niet bij de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten op de E3, dan kunnen we conclusies trekken hoe Sony achter de Vita aan zit betreft games...

(Please don't dissapoint me sony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Het ding is nu krap twee maanden uit en er zijn al tegen de tien goede games uit. Bij de 3DS was er na twee maanden één goede game uit (Street Fighter, al kwam rond die tijd ook Lego PotC uit die best te pruimen was) dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mensen hier wel érg kritisch zijn over het gamesaanbod.

* pagani heeft ook een 3DS maar daar zijn nu nog geen tien games voor uit die ik wil spelen

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 26-04-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vinand schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:22:
Wachten op de E3, dan kunnen we conclusies trekken hoe Sony achter de Vita aan zit betreft games...

(Please don't dissapoint me sony)
Er mag wel eens iets bekends gaan worden.
Zit zelf nog op een vette RPG te wachten, of een Hack-'n-Slash.
Skyrim achtig of Dungeon Siege of Diablo 3. Zoiets. En dat lijkt me mogelijk op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35
Dungeon Siege voor de Vita zou zeker niet verkeerd zijn
Denk niet dat Blizzard zich geroepen voelt om Diablo 3 naar de Vita te porten, ze zullen het grote geld wel met de PC versie binnen halen.

Een goede arcade racegame zou ook niet verkeerd zijn.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een Need for Speed te maken en dan via downloads nog wat extra tracks aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frijns.Net schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:32:
Dungeon Siege voor de Vita zou zeker niet verkeerd zijn
Denk niet dat Blizzard zich geroepen voelt om Diablo 3 naar de Vita te porten, ze zullen het grote geld wel met de PC versie binnen halen.
Ik verwacht ook geen DS (alhoewel, een port van DSI lijkt me haalbaar) of een DIII, maar wel dergelijke kwaliteit qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Warrior's Lair is een Hack'n'Slash à la Diablo voor de Vita (en PS3), die ik er wel interessant vond uitzien. Echter laat die nog wat op zich wachten.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Vinand schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:35:
[...]

Ik zou het nu gelijk cancelen als ik jou was.. Tevens ook je geld natuurlijk terug eisen.. Dit gaat toch nergens over. Die webshop komt bij mij ook op de blacklist te staan :p
Geld heb ik retour en bestelling ge-annulleerd. Nu maar bij Wehkamp besteld, en achteraf betalen. Wehkamp verteld mij dat ik volgende week dat spelletje ga krijgen, dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik mis de optie in Skype op de Vita om alleen text te sturen. Of zie ik iets over het hoofd? Of is dat gewoon niet beschikbaar in Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype heb ik mooi gelaten voor wat het is. Zie de toegevoegde waarde persoonlijk niet zo.

Vanavond maar even verder met Resistance: Burning Skies en dan de preview vast in elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:45:
Skype heb ik mooi gelaten voor wat het is. Zie de toegevoegde waarde persoonlijk niet zo.

Vanavond maar even verder met Resistance: Burning Skies en dan de preview vast in elkaar zetten.
Ik ook niet echt, maar ik mist het wel sinds de laatste keer dat ik het jaren geleden op de pc gebruikte.

Op welke site kunnen we je preview lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:26:
[...]

Op welke site kunnen we je preview lezen?
Heb een PM gestuurd, omdat er volgens mij niet bepaald reclame mag worden gemaakt voor andere sites / fora.
Mocht dit wel mogen, dan zal ik de site alsnog plaatsen openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
heb de vita maar weer verkocht.
Had hoge verwachtingen, maar helaas.

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein bugje ontdekt bij FIFA Football. Ik heb een eigen toernooi gemaakt met 16 teams in groepfase met daarna Knock-out. Het punt is. Er is dan geen echte finale. Er zijn 2 finales en daarna is t afgelopen. Dus 2 teams winnen. Bij 32 teams is dit niet. Klopt dit? Hebben meerdere dit? Of doe ik wat fout bij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:16:
Ik heb een klein bugje ontdekt bij FIFA Football. Ik heb een eigen toernooi gemaakt met 16 teams in groepfase met daarna Knock-out. Het punt is. Er is dan geen echte finale. Er zijn 2 finales en daarna is t afgelopen. Dus 2 teams winnen. Bij 32 teams is dit niet. Klopt dit? Hebben meerdere dit? Of doe ik wat fout bij de instellingen?
heb je niet gewoon een halve finale verloren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lauyylauyy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:28:
heb de vita maar weer verkocht.
Had hoge verwachtingen, maar helaas.
had dan op zijn minst gewacht op de E3 waar alle aankondigingen worden gedaan...

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQjZrnyCfFQF351Cn-Ys708hlU-YG18fD4msYaCRUoDapPhpDJQg0QRqYtF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist net Skype geinstalleerd.. :)

[Nutteloze mini review]
De app opent relatief snel, en inloggen doet die niet snel maar ook niet langzaam... Ik heb het nu 5 keer achter elkaar getest met een gemiddelde inlog tijd van ongeveer 15 secondes...

De app begint met 4 interfaces die aan de rechterzijde van boven naar onder weergeven worden. De app werkt erg snappy. daarnaast hoef je ook niet te wachten (laden) als je van interface verandert.

4 interfaces van boven naar beneden:
1. Je profiel... Hier kun je je status en profiel aanpassen.. Ook zie je een samenvatting van je instellingen zoals "Calls Forwarden", "Accept calls from", "Skype Credit", "online number", "Voicemail" wachtwoord instellingen etc. etc. etc.
2. Hier heb je al je contacten op een rijtje.. Worden we leuk weergeven op het schermpje in soort van afgeronde vierkante blokjes met daarbij de status symbool in het linkerboven hoekje, en daarnaast de afbeelding van de chicks... uhmm. ik bedoel vrienden O-)
3. Hier zie je een summary van alle calls die je hebt gemaakt, en de calls die je gemist heb.
4.Hier heb je dus de dialer om iedereen te kunnen bellen via je skypetegoed. :*)

Test
Ik begin bij de dialer
Allereerst ga ik een mobiele nummer bellen, en hij gaat over hoor! :) Geluid aan de ene kant klink gewoon redelijk, en aan de andere kant verstaat ze me ook goed. Alhoewel het geluid aan haar kant niet zo zuiver klinkt als ik bijvoorbeeld via het normale netwerk met mijn bold 9900 bel.

En nu mijn contacten: Als je een contact aanklikt zie je de volgende twee buttons "Call, en Video Call..."
Nu een skype account bellen: dit gaat ook erg snel, ook valt het me op dat het gelijk over gaat aan de andere kant als je op call drukt. Daarnaast kun je bij het videocalling (Wat ik dus al die tijd dacht dat dat niet kon) dat je gebruik kan maken van de front camera en van de rear camera... Kwaliteit van video dat ik ontving is werkelijk bizar goed, die tiete... uhmm ik bedoel de test dame ziet er scherp uit, en het beeld was tevens ook vloeiend, en ze ziet mij ook goed alhoewel ik er wel voor moest zorgen dat ik in een goede belicht kamer ben.. In redelijke donkere plaatsen merkte ik wel gelijk dat de Vita geen mooi beeld maakte met de rear camera.. Maar in goed belichte kamers werkte het wel redelijk goed. Zeker voor een mobiele apparaat..

Lets chat
.......... :/
.......... ;(
Er is dus geen mogelijkheid om te kunnen chatten... :'(
Misser van Microsoft en Sony.. Je kunt duidelijk ziet dat M$ voornamelijk gericht was op het feit dat je gebruik kan maken van je Skype tegoed om mobiele nummers te bellen. En dat is ze alsnog uitstekend gelukt.. Alleen wel jammer dat je nu moet switchen van app naar PSN/Group chat... En daarnaast heeft bijna niemand met een non ps product toegang tot de psn/group chat... En al helemaal niet on the go... (only vita) Ik hoop dat de aankomende SEN toevoegingen dit wel toegankelijker gaan maken voor non ps producten. (Aangezien Sen verkrijgbaar is op android, macos, ios en windows)

conclusie
En ik ben heeeel erg verrast door het feit dat je wel video calls kan maken... Je kan dus gebruik maken van je front en rear camera... Ook werkt het videostreaming verrassend goed met mooi beeldkwaliteit over Wifi.. Over 3G heb ik niet kunnen testen omdat ik geen Vita 3G heb..

Sony Belony en Micro$oft hebben wel 1 grote misser gemaakt.. Namelijk het feit dat je niet kan chatten met je skype chick.... uhmm vrienden!!! En hierbij kun je dus ook geen afbeeldingen of videobestanden sturen naar elkaar. (Jammer!)

Ik geef deze app... een 7,5 van de 10. Omdat hij de hoofdzakelijke functies goed uitvoert (video calls, normal calls en cellphone calls) maar alsnog een gebrek heeft aan chat en file sharing. Ook heeft de front camera noodzaak aan een redelijke goede belichte kamer. Maar dat is niet zo zeer een groot probleem. Ondanks de negatieve punten raad ik deze app aan voor iedereen. :p

Edit: Battery drain heb ik overigens niet getest... Vanwege de korte tijdsspan.. (Ja ik weet: I suck at reviews)
[/Nutteloze mini review] (Ja ik had toevallig deze avond teveel tijd)

Oke dus nu zit ik met het volgende probleem, ik heb dus slecht wifi bereik in mijn kamer... (2 verdieping van die kut modem router die ziggo altijd meeleverd. Daarnaast heb ik dus erg slecht of meestal geen bereik in me kamer (om te skypen).. Maar ik heb wel een lan kabel die rechtstreeks van me modem router, naar mijn kamer leid. Wat is dus de best manier om een stabiele goede wireless in mijn kamer te regelen?

Gewoon een router aansluiten op die kabel? Ik heb namelijk gehoord dat een router op een modem-router aansluiting niet zo handig is...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ligt het aan mij, maar ik kom met geen 1 app het psn op. Anderen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:52:
[...]

had dan op zijn minst gewacht op de E3 waar alle aankondigingen worden gedaan...

[afbeelding]
Het is gewoon zo, de PSVita valt voorlopig nog erg tegen qua games. En als Sony niets doet wordt het een grote mislukkeling (ding verkoopt minder dan dan de 3DS toen die slecht verkocht).

Nintendo is uit het dal (letterlijk) gekomen en komt nu met erg leuke features en games voor de 3DS.

Gaat E3 de uitkomst bieden? Laten we het hopen, anders vrees ik dat de Vita een heel kort leven zal hebben. Voor een apparaat met zoveel potentie zal dat heel zonde zijn.

En dan heeft Nintendo nu de overhand met titels als Theatrhythm Final Fantasy, Kingdom Hearts, Monster Hunter (echte killer titels in Japan), Kid Icarus en straks New Super Mario Bros. 2.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Toch wel mooi dat je wederom minder toppers opnoemt dan de Vita al heeft. Ik heb een 3DS, maar wordt van geen van de genoemde titels meer warm of koud. Verkopen zeggen niet alles.

Handhelds zijn van oudsher een platform gericht op met name de jongere consument, de Vita is de eerste welke probeert de games gericht op de oudere gamer in hedendaagse-console-kwaliteit te leveren, daarmee neemt Sony een risico, maar ik zie in het dagelijks leven net zoveel 3DS-en als Vita's: 0. Waarschijnlijke reden: iedereen heeft een mobieltje waar onderweg op gegamed wordt.

Nintendo richt nu al z'n pijlen op de Wii U, een console die vergelijkbaar is qua prestaties met de huidige concurrenten en straks vierkant ingehaald wordt door de next gen consoles. Ik zie het somber in voor Nintendo, en ik vrees dat ook Sony het erg moeilijk gaat krijgen. De mobiele gamesmarkt verandert sneller dan deze bedrijven kunnen bijbenen. (hoewel ik liever game op een mobiele console dan een telefoon, maar het gros van de consumenten is een casual gamer die het platform worst zal wezen)

En wat het tegenvallen betreft, ik game sinds 1984 en heb vrijwel alle grote consoles wel gehad, maar nog nooit was er binnen twee maanden na launch voor een console zoveel keus aan goede games en nog nooit heb ik in de periode na launch zoveel games gekocht (alleen al zeven op cartridge)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 26-04-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Wat een drama zeg, heb wat geduld en wacht lekker op de topgames. Om het ding meteen te verkopen lijkt me nogal overdreven :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:01
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:34:
[...]

Het is gewoon zo, de PSVita valt voorlopig nog erg tegen qua games. En als Sony niets doet wordt het een grote mislukkeling (ding verkoopt minder dan dan de 3DS toen die slecht verkocht).

Nintendo is uit het dal (letterlijk) gekomen en komt nu met erg leuke features en games voor de 3DS.

Gaat E3 de uitkomst bieden? Laten we het hopen, anders vrees ik dat de Vita een heel kort leven zal hebben. Voor een apparaat met zoveel potentie zal dat heel zonde zijn.

En dan heeft Nintendo nu de overhand met titels als Theatrhythm Final Fantasy, Kingdom Hearts, Monster Hunter (echte killer titels in Japan), Kid Icarus en straks New Super Mario Bros. 2.
mijn laatste game die ik ervoor kocht was Resident Evil Revelations (met die mooie CPP) als ik dan kijk naar jou release lijstje dan wil ik alleen mario hebben. dat vind ik toch wat mager voor de rest van het jaar.
op de Vita weet ik nu al dat ik Mortal Kombat, Metal Gear HD collection, Resistance wil hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:58:
Toch wel mooi dat je wederom minder toppers opnoemt dan de Vita al heeft. Ik heb een 3DS, maar wordt van geen van de genoemde titels meer warm of koud. Verkopen zeggen niet alles.

Handhelds zijn van oudsher een platform gericht op met name de jongere consument, de Vita is de eerste welke probeert de games gericht op de oudere gamer in hedendaagse-console-kwaliteit te leveren, daarmee neemt Sony een risico, maar ik zie in het dagelijks leven net zoveel 3DS-en als Vita's: 0. Waarschijnlijke reden: iedereen heeft een mobieltje waar onderweg op gegamed wordt.

Nintendo richt nu al z'n pijlen op de Wii U, een console die vergelijkbaar is qua prestaties met de huidige concurrenten en straks vierkant ingehaald wordt door de next gen consoles. Ik zie het somber in voor Nintendo, en ik vrees dat ook Sony het erg moeilijk gaat krijgen. De mobiele gamesmarkt verandert sneller dan deze bedrijven kunnen bijbenen. (hoewel ik liever game op een mobiele console dan een telefoon, maar het gros van de consumenten is een casual gamer die het platform worst zal wezen)

En wat het tegenvallen betreft, ik game sinds 1984 en heb vrijwel alle grote consoles wel gehad, maar nog nooit was er binnen twee maanden na launch voor een console zoveel keus aan goede games en nog nooit heb ik in de periode na launch zoveel games gekocht (alleen al zeven op cartridge)
De WiiU gaat de PS3/X360 voorbij ver zelfs, maar Nintendo probeert niet de nieuwste van de nieuwste hardware te leveren. Ze doen niet mee aan de console-war.

En ik zie regelmatig mensen op 3DSen spelen (in de trein, de tram) en heb regelmatig StreetPasses. Ik heb tot nu toe één ander met een Vita gezien. Meeste mensen hebben idd een goedkoop android ding en spelen daarop. Maar ja, dat is de 18+ markt. De markt die voor Nintendo niet super belangrijk is. Voor sony des te meer.

Ik heb redelijk wat 3DS spellen en mijn favorieten zijn: Super Mario 3D Land, Tekken 3D, Resident Evil Revelations, Kid Icarus, Street Fighter (mijn eerste 3DS spel), Zelda en Mario Kart.

Mijn favoriete PSVita spellen zijn: Uncharted (uitgespeeld) en Rayman. Beiden zijn erg leuk en mooi maar komen niet in de buurt van de 3DS spellen. Qua funfactor.
Donnie Darko schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:14:
[...]

mijn laatste game die ik ervoor kocht was Resident Evil Revelations (met die mooie CPP) als ik dan kijk naar jou release lijstje dan wil ik alleen mario hebben. dat vind ik toch wat mager voor de rest van het jaar.
op de Vita weet ik nu al dat ik Mortal Kombat, Metal Gear HD collection, Resistance wil hebben....
Ik noem Japanse toppers ;) Voor Europa zijn spellen als Pro Evolution Soccer, Mario Tennis Open, Luigi's Mansion 2, Fire Emblem, Heroes of Ruin.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:15:
[...]

De WiiU gaat de PS3/X360 voorbij ver zelfs, maar Nintendo probeert niet de nieuwste van de nieuwste hardware te leveren. Ze doen niet mee aan de console-war.

En ik zie regelmatig mensen op 3DSen spelen (in de trein, de tram) en heb regelmatig StreetPasses. Ik heb tot nu toe één ander met een Vita gezien. Meeste mensen hebben idd een goedkoop android ding en spelen daarop. Maar ja, dat is de 18+ markt. De markt die voor Nintendo niet super belangrijk is. Voor sony des te meer.

Ik heb redelijk wat 3DS spellen en mijn favorieten zijn: Super Mario 3D Land, Tekken 3D, Resident Evil Revelations, Kid Icarus, Street Fighter (mijn eerste 3DS spel), Zelda en Mario Kart.

Mijn favoriete PSVita spellen zijn: Uncharted (uitgespeeld) en Rayman. Beiden zijn erg leuk en mooi maar komen niet in de buurt van de 3DS spellen. Qua funfactor.
de Wii-U heeft nu al mindere graphics dan de 360... hij zal best verkopen (want Nintendo..) maar uiteindelijk wordt het waarschijnlijk net zo een deceptie als de Wii , 3 leuke spellen per jaar (van Nintendo zelf)

ik denk dat je nintendo pet over je ogen zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:19:
[...]

heb je niet gewoon een halve finale verloren :9
Nee, het probleem is. Na de poulefase gaan er nog 8 teams door. Maar dan staan er 8 in de halve finale ??? En 4 in de finale ?? Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:19:
[...]

de Wii-U heeft nu al mindere graphics dan de 360... hij zal best verkopen (want Nintendo..) maar uiteindelijk wordt het waarschijnlijk net zo een deceptie als de Wii , 3 leuke spellen per jaar (van Nintendo zelf)

ik denk dat je nintendo pet over je ogen zit ;)
Er is nog niks officieel van de WiiU behalve dat het alle WiiU spellen op vloeiend 1080p speelt. (E3 vorig jaar) Dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
En de resolutie zegt natuurlijk alles. Een moderne telefoon kan ook 1080p over hdmi knallen, maar is daarmee nog niet sneller.

Anyway, terug naar wel het ps vita topic en niet het Nintendo topic :)

Iemand MK al gespot? Hier in Duitsland kreeg ik vandaag te horen dat ze hem waarschijnlijk nieteens gaan (mogen) verkopen, dus dat wordt dan het eerste spel wat ik in Nederland haal :p

[ Voor 108% gewijzigd door pagani op 26-04-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Het enige wat sander zegt, is (denk ik) dat de Vita heel veel potentieel heeft, maar teleurgesteld is dat het er nog niet uit word gehaald. En daar ben ik het wel mee eens, maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Maar Sony moet nu wel een beetje opschieten idd.
pagani schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:25:
Hier in Duitsland kreeg ik vandaag te horen dat ze hem waarschijnlijk nieteens gaan (mogen) verkopen,
Ook niet met groen bloed? xD

[ Voor 31% gewijzigd door Avioto op 26-04-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Avioto: dat is precies wat ik bedoel.

Ik wil eens iets nieuws zien op de PSVita en niet een 100ste consoleport.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Avioto schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:28:
Het enige wat sander zegt, is (denk ik) dat de Vita heel veel potentieel heeft, maar teleurgesteld is dat het er nog niet uit word gehaald. En daar ben ik het wel mee eens, maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Maar Sony moet nu wel een beetje opschieten idd.

[...]

Ook niet met groen bloed? xD
Nou volgens mij zegt ie wat meer dan dat, je kan geen post van hem hier vinden die niet over de 3ds gaat ;)
En ik gun het hem dat hij er wel blij mee is , maar doe dat in het 3ds topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Had de vita expres meegenomen naar de gamestop om dat te kunnen testen voor ik hem eventueel meenam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:34:
[...]

Nou volgens mij zegt ie wat meer dan dat, je kan geen post van hem hier vinden die niet over de 3ds gaat ;)
Oh nee, ik geef mijn mening en ik geef een vergelijking om die mening te onderbouwen.

Momenteel lijkt het er op dat ik voorlopig alleen nog maar Gravity Rush ga kopen. Want dat is echt een mooie PSVita exclusive.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Donnie Darko schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:34:
Hij heeft allebei de handhelds, dus dan is een vergelijking snel gemaakt. Laat hem lekker.
Je kan hem moeilijk een nintendo fanboy noemen aangezien hij ook een Vita heeft.
pagani schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:34:
Had de vita expres meegenomen naar de gamestop om dat te kunnen testen voor ik hem eventueel meenam ;)
Blijft vreemd..die gekke duitsers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:35:
[...]

Oh nee, ik geef mijn mening en ik geef een vergelijking om die mening te onderbouwen.

Momenteel lijkt het er op dat ik voorlopig alleen nog maar Gravity Rush ga kopen.
Ja een rood gekleurde mening ;)
Tot nog toe vind ik als neutrale gamer (heb alle huidige console's + handhelds) dat de vita een betere start heeft dan de 3ds de games moeten alleen wel blijven komen. Daarnaast vind ik echt dat de 3ds een design flaw heeft en de cpp oplossing is ook maar lame. Maar kijk wel uit naar nsmb2 en luigi's mansion 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meerdere mensen last van dat de Vita warmer is als ie op de accu draait dan wanneer je hem aan de oplader hangt?

Heb een gevoel dat de accu deze warmte veroorzaakt, want toen ik mijn Vita aan het opladen was speelde ik 1 uurtje Everybody Golf en het systeem was gewoon koel als je met je palm op het oled scherm of backtouch legt. Zelfs toen die al 100% opgeladen was, speelde ik nog even door en die bleef gewoon koel.

Maar als ik hem van de lader afhaal en 1 uur ga spelen wanneer die op de accu draait dan wordt die een stuk warmer, vooral aan de achterkant, de backtouch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:45:
[...]

Ja een rood gekleurde mening ;)
Tot nog toe vind ik als neutrale gamer (heb alle huidige console's + handhelds) dat de vita een betere start heeft dan de 3ds de games moeten alleen wel blijven komen. Daarnaast vind ik echt dat de 3ds een design flaw heeft en de cpp oplossing is ook maar lame. Maar kijk wel uit naar nsmb2 en luigi's mansion 2
offtopic:
Lame, misschien. Maar het werkt heel goed.

Cijfers liegen niet ;) http://www.pushsquare.com...les_charts_vita_stagnates
1. 3DS: 84,760 (63,796)
2. PS3: 16,390 (17,765)
3. PSP: 11,779 (13,166)
4. PSV: 8,206 (8,250)
Sony is heel dominant in de top 3, maar de 3DS wint. De software top 10 is wat eentoniger met een PSP spel op 4, en verder alleen 3DS spellen.

Disclaimer: het gaat hier om Japan. Het thuisland voor zowel Sony als Nintendo.

Wat Sony moet doen is:
1. Een killergame ala Monster Hunter (laten) maken.
2. De Vita goedkoper maken.
3. Ondersteuning voor PS1 en 2 toevoegen.

Doen ze dit niet, dan is de Vita gedoemd in iig Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 06:17:
[...]

offtopic:

[...]

Sony is heel dominant in de top 3, maar de 3DS wint. De software top 10 is wat eentoniger met een PSP spel op 4, en verder alleen 3DS spellen.

Wat Sony moet doen is:

de CPP werkt inderdaad wel alleen hadden ze het meteen moeten integreren nu heb je een add-on en ben je terug gezet in de 90's ;)

ze moeten inderdaad wel wat grote namen aan gaan kondigen, Killzone, God of War etc.
ik denk ook niet dat het nog lang duurt voordat hij goedkoper wordt. de cijfers in japan liegen er niet om en wat dat betreft kunnen ze een mooi voorbeeld nemen aan de 3DS
PS1 support is niet ver meer weg, de eerste PS1 game is al (per ongeluk) verschenen. ps2 support heb ik eigenlijk weinig over gehoord weet ook niet of hij de kracht hiervoor heeft.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp persoonlijk de vergelijkingen niet die worden gemaakt met de verkoop van de Vita en de games ervan.
Ik zie voortdurend voorbij komen dat er gesproken wordt over Japan. Japan is nou eenmaal het land van Nintendo. Clean and simple.
Daarnaast is de Europese verkoop helemaal niet slecht.
Ook de games zijn super. De vergelijking die gemaakt wordt met de 3DS begrijp ik al helemaal niet, sorry daarvoor.

Heb zelf een 3DS gehad en na een half jaar van de hand gedaan. In een jaar tijd dat de 3DS nu uit is, heeft deze nog niet de helft aan goede games wat de Vita wel al binnen heeft weten te halen. De Vita is nu net 3 maanden op de markt voor ons en heeft al behoorljik wat titels op haar naam staan.
Daarnaast komt er nog een Killzone aan, welke eerder genoemd werd als wens titel. Ook staat de E3 voor de deur waar nog titels zullen worden aangekondigd.

De 3DS kwam op de markt met een erg beperkt aantal games en naar mijn mening begint dat nu (na een jaar!!) een beetje beter te worden.
De Vita is hier begonnen met een kleine (ik kan er iets naast zitten) 15 games bij release waar al flinke toppers tussen zaten (lees: Uncharted, FIFA, WipEout en meer).

Ik zie persoonlijk de Vita niet snel in prijs dalen. Er zijn her en der al leuke acties te vinden waar men gebruik van kan maken en over het algemeen vind ik de prijs niet eens zo erg aan de hoge kant... maar dat is mijn mening dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 06:17:
[...]

offtopic:

[...]

Wat Sony moet doen is:

Ik heb een insider gesproken van Sony... En die heeft mij verteld dat de Vita gebruikers zich absoluut echt geen zorgen hoeven te laten maken... Enkele killer games en features gaan komen.. en gaan heel binnenkort aangekondigd worden.. Ik mag nog alleen geen namen noemen.

Ook op de marketing hebben ze hele grote plannen met onder andere de Metro en CBS Outdoor...

Volgens de insiders moet de Vita nog de echt lancering krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:44:
Ik begrijp persoonlijk de vergelijkingen niet die worden gemaakt met de verkoop van de Vita en de games ervan.
Ik zie voortdurend voorbij komen dat er gesproken wordt over Japan. Japan is nou eenmaal het land van Nintendo. Clean and simple.
Grotendeels geef ik je gelijk. 't Is een kwestie van tijd.

Wat bij een groot deel van de Vita bezitters steekt is het gebrek aan communicatie vanuit (o.a.) Sony. Functionaliteiten die er van het begin af aan al in hadden moeten zitten staan nog steeds bestempeld met releasedatum soon. Daarnaast kun je wel stellen dat een belangrijk genre momenteel ontbreekt op de Vita namelijk Role-Playing Games. Natuurlijk kun je putten uit het diverse aanbod van PSP RPGs maar daar heb ik persoonlijk geen Vita voor gekocht. Ik zou bijvoorbeeld graag meer informatie willen omtrent Final Fantasy X en Warriors Lair. Misschien op de E3...

De Vita doelgroep bestaat hoofdzakelijk uit gamers, generiek gezien een ongeduldig volkje.. :+
maartend schreef op maandag 16 april 2012 :z @ 12:05:
[...]

Goh. Ik ook.
Ook nog zo blij mee?
Absoluut. Ik vermaak me nog regelmatig met Rayman en Tactics Ogre. :)

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xCell schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:24:
[...]

Ik zou bijvoorbeeld graag meer informatie willen omtrent Final Fantasy X en Warriors Lair. Misschien op de E3...

De Vita doelgroep bestaat hoofdzakelijk uit gamers, generiek gezien een ongeduldig volkje.. :+

[...]
+1 voor de laatste opmerking ^^

Final X remake zit ik ook op te wachten, maar zou liever een nieuwe IP zien aan RPG. Maar het is wat ik zeg, de Vita staat voor ons nog in de kinderschoenen, maar heeft wel al zo veel meer bereikt dan de 3DS welke inmiddels al een jaar op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
[Lets chat
.......... ;(
Er is dus geen mogelijkheid om te kunnen chatten... :'(
Misser van Microsoft en Sony.. Je kunt duidelijk ziet dat M$ voornamelijk gericht was op het feit dat je gebruik kan maken van je Skype tegoed om mobiele nummers te bellen. En dat is ze alsnog uitstekend gelukt.. Alleen wel jammer dat je nu moet switchen van app naar PSN/Group chat... En daarnaast heeft bijna niemand met een non ps product toegang tot de psn/group chat... En al helemaal niet on the go... (only vita) Ik hoop dat de aankomende SEN toevoegingen dit wel toegankelijker gaan maken voor non ps producten. (Aangezien Sen verkrijgbaar is op android, macos, ios en windows)
OK, ik dacht al dat ik dat miste. Raar dat ze chat niet meer aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:20:
[...]

Ik heb een insider gesproken van Sony... En die heeft mij verteld dat de Vita gebruikers zich absoluut echt geen zorgen hoeven te laten maken... Enkele killer games en features gaan komen.. en gaan heel binnenkort aangekondigd worden.. Ik mag nog alleen geen namen noemen.

Ook op de marketing hebben ze hele grote plannen met onder andere de Metro en CBS Outdoor...

Volgens de insiders moet de Vita nog de echt lancering krijgen. 8)
Ik mag geen namen noemen, maar ik denk dat de echte 3DS killergames nog gaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:15:
[...]

Ik mag geen namen noemen, maar ik denk dat de echte 3DS killergames nog gaan komen. :)
Ik wil niet bashen, heb zelf een DS, maar de Vita zelf is al een 3DS-killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:15:
[...]

Ga even ergens anders lopen trollen. Als jij geen insider bij Nintendo hebt gesproken, slaat jou post nergens op. Zo ken ik ook iemand die bij een studio van Sony werkt. Dus de kans dat er op dit forum mensen zijn die echt met insiders spreken is heus niet 0%. En ik hoor ook wel eens dingen die ik niet verder mag vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik was bij release ook sceptisch over de VIta. Heb dit 1,5 week volgehouden en sindsdien geniet ik bijna dagelijks van de Vita. Wel mis ik wat games, maar dat heb ik al eerder genoemd en ga dit niet nogmaals doen. Maar ik heb daar ook wel de tijd voor om daar op te wachten. Nu heb ik nog veel plezier met Fifa, Virtua Tennis, Lumines, Pure Chess. Motorstorm RC en in mindere mate met Golf.

Begrijp niet waarom mensen de Vita met de 3ds moeten vergelijken en moeten miepen welke nu mooier/beter is.

De Vita is natuurlijk grafisch vele malen mooier. Bijvoorbeeld, ik heb Fifa op de Vita en Fifa 12 op de 3ds en het verschil is aanzienlijk. De 3ds heeft het 3d effect en ik moet zeggen dat ik het best een leuke toevoeging vind. Maar om dan gelijk te roepen welke beter is vind ik nogal kinderachtig.

Ook over de strategie van Sony wordt er door sommige wel heel snel wat geroepen. Denken jullie nu echt dat een bedrijf als Sony alleen maar dummies in dienst heeft? Denk dat er toch best een paar bij zitten die er wel verstand van hebben hoor.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Baatje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:32:
...

Ook over de strategie van Sony wordt er door sommige wel heel snel wat geroepen. Denken jullie nu echt dat een bedrijf als Sony alleen maar dummies in dienst heeft? Denk dat er toch best een paar bij zitten die er wel verstand van hebben hoor.....
Ik denk dat je moet kijken naar een meerjarenstrategie. Een aantal van de Sony's 'probleempunten' spelen al veel langer. Dit is niet Vita specifiek. Luisteren en communiceren naar de community is iets waar ze in mijn optiek nog wel wat aan mogen sleutelen. (Ze kunnen het wel, zie de dual sticks op de Vita.)

Je kan niet tot 4 maanden na de release radiostilte houden over vooraf aangekondigde basisfunctionaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xCell schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:38:
[...]

Ik denk dat je moet kijken naar een meerjarenstrategie. Een aantal van de Sony's 'probleempunten' spelen al veel langer. Dit is niet Vita specifiek. Luisteren en communiceren naar de community is iets waar ze in mijn optiek bij nog wel wat aan mogen sleutelen. (Ze kunnen het wel, zie de dual sticks op de Vita.)

Je kan niet tot 4 maanden na de release radiostilte houden over vooraf aangekondigde basisfunctionaliteiten.
Ik neem aan dat je het over Remote Play hebt? Of nog andere functies die nog ontbreken?

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 27-04-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
+ moderne webbrowser, en nee ik heb geen smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:49:
[...]
Ik neem aan dat je het over Remote Play hebt? Of nog andere functies die nog ontbreken?
Bijvoorbeeld. PSX support is ook nog troebel als je de officiële kanalen afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
MarcoM schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:56:
+ moderne webbrowser, en nee ik heb geen smartphone.
Mee eens, heb ook geen smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis zelf nog youtube en flash/html5 support.

Ik hoop dat deze functies ook toegevoegd gaan worden..
Maar goed, Sony heeft in de 4 maanden dat dit ding op de markt is toch al redelijk wat functies die we missen toegevoegd... Bijvoorbeeld Skype, google maps en fix voor al die freezes en bugs die we bij de japanse launch hadden. Ik heb nog vertrouwen, en ik vind zelf dat de meeste mensen hier echt heel erg ongeduldig zijn voor alle updates en gedoe... Nog maar 4 maanden, en we hebben al veeeeeeel meer aankondigingen, AAA titels, en updates gehad in verhouding met hetzelfde tijdspan van de nintendo 3ds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb er ook alle vertouwen in. Komt goed.

Ik heb stille hoop op een GT game voor de Vita, maar ik vrees dat dat niet interessant genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinand schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:52:
[...]

Oke dus nu zit ik met het volgende probleem, ik heb dus slecht wifi bereik in mijn kamer... (2 verdieping van die kut modem router die ziggo altijd meeleverd. Daarnaast heb ik dus erg slecht of meestal geen bereik in me kamer (om te skypen).. Maar ik heb wel een lan kabel die rechtstreeks van me modem router, naar mijn kamer leid. Wat is dus de best manier om een stabiele goede wireless in mijn kamer te regelen?

Gewoon een router aansluiten op die kabel? Ik heb namelijk gehoord dat een router op een modem-router aansluiting niet zo handig is...
Om mezelf te quoten?
Heeft iemand nog een goede antwoord hiervoor?

Me vraag werd denk ik overmeesterd door zo een fan ( >:) ) die weer een nintendo ds/ps vita war wou starten...

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 27-04-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:01:
[...]

Om mezelf te quoten?

Me vraag werd denk ik overmeesterd door zo een fan ( >:) ) die weer een nintendo ds/ps vita war wou starten...
repeater er bij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotere antenne op je modem aansluiten (ja, dat helpt), repeater zoals maartend aangeeft of een wifi router in bridge modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:53:
Grotere antenne op je modem aansluiten (ja, dat helpt), repeater zoals maartend aangeeft of een wifi router in bridge modus.
Met bridge bedoel je dus dat ik een router moet aansluiten op de lankabel in mijn kamer (die direct verbonden staat modem-router)

Thanks voor het advies, ik heb zelf al zitten kijken naar een repeater, maar heb ik dan geen last van eeen hogere ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:03:
Ik mis zelf nog youtube en flash/html5 support.

Ik hoop dat deze functies ook toegevoegd gaan worden..
Maar goed, Sony heeft in de 4 maanden dat dit ding op de markt is toch al redelijk wat functies die we missen toegevoegd... Bijvoorbeeld Skype, google maps en fix voor al die freezes en bugs die we bij de japanse launch hadden. Ik heb nog vertrouwen, en ik vind zelf dat de meeste mensen hier echt heel erg ongeduldig zijn voor alle updates en gedoe... Nog maar 4 maanden, en we hebben al veeeeeeel meer aankondigingen, AAA titels, en updates gehad in verhouding met hetzelfde tijdspan van de nintendo 3ds...
Die browser komt er wel. Het is gewoon erg veel werk als software-developer (wat ik ben), om een browser te ontwikkelen voor een apparaat.

Vooral de HTML5 support moet allemaal geregeld worden (video etc. canvas dingetjes) en op NetBSD (waar de Vita op draait) is dit nog niet eerder gedaan.

Komt dus allemaal goed, kost alleen wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:51:
[...]

Met bridge bedoel je dus dat ik een router moet aansluiten op de lankabel in mijn kamer (die direct verbonden staat modem-router)

Thanks voor het advies, ik heb zelf al zitten kijken naar een repeater, maar heb ik dan geen last van eeen hogere ping?
Je kan iedere wifi-router aansluiten op een LAN (ethernet) poort. Vervolgens alleen gebruiken als wifi access point door het uitschakelen van DHCP en overige dubbele services. Geef het apparaat een uniek IP binnen je netwerk. Vergeet niet alle poorten open te zetten.

Iedere layer 2 (en 3) device (zie OSI model) zal de latency verhogen omdat alle bitpatronen een extra maal omgezet moeten worden naar 802.11 wireless frames en vice versa. Echter is dit in jouw situatie minimaal en zal jij er niks van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:09
D-TECH schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:02:
[...]

Die browser komt er wel. Het is gewoon erg veel werk als software-developer (wat ik ben), om een browser te ontwikkelen voor een apparaat.

Vooral de HTML5 support moet allemaal geregeld worden (video etc. canvas dingetjes) en op NetBSD (waar de Vita op draait) is dit nog niet eerder gedaan.

Komt dus allemaal goed, kost alleen wat tijd.
Ik neem aan dat sony niet zelf een html5-engine gaat schrijven. In principe kunnen ze 'vrij eenvoudig' een recente versie van de webkit (of andere, dunno wat er nu gebruikt wordt) in hun browser steken en klaar. Voor zulke dingen is het OS ook niet zo relevant. Het is niet dat die code niet relatief gemakkelijk voor een ander systeem gecompileerd kan worden ofzo. Bij mijn weten is er een werkende port van webkit voor netBSD, dus geen excuses voor een bedrijf als sony om enkele dev's erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teun_2 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:17:
[...]

Ik neem aan dat sony niet zelf een html5-engine gaat schrijven. In principe kunnen ze 'vrij eenvoudig' een recente versie van de webkit (of andere, dunno wat er nu gebruikt wordt) in hun browser steken en klaar. Voor zulke dingen is het OS ook niet zo relevant. Het is niet dat die code niet relatief gemakkelijk voor een ander systeem gecompileerd kan worden ofzo. Bij mijn weten is er een werkende port van webkit voor netBSD, dus geen excuses voor een bedrijf als sony om enkele dev's erop te zetten.
Weet je dat wel zeker? Naar mijn idee is het zeker wel een gehele complexe benadering om html 5 op zo een device te krijgen. Daarnaast moeten er ook een hoop licenties voor vertreken worden. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik vraag het nogmaals.

Ben ik de enige die PSN niet opkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Ik kom ook psn niet op helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ps vita weer weggeaan, bij mij ligt hij toch meer in de kast dan dat ik er mee speel.
Ik hou zelf meer van spelletjes op de pc.

Tevens heb ik nog een 32gb kaart voor de ps vita (nieuw in verpakking)
Wil iemand deze overnemen voor 70? stuur dan maar prive, kan hem morgen meteen op de post doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:46:
Wil iemand deze overnemen voor 70?
74€ in de pricewatch, succes met de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:46:
ik heb mijn ps vita weer weggeaan, bij mij ligt hij toch meer in de kast dan dat ik er mee speel.
Ik hou zelf meer van spelletjes op de pc.

Tevens heb ik nog een 32gb kaart voor de ps vita (nieuw in verpakking)
Wil iemand deze overnemen voor 70? stuur dan maar prive, kan hem morgen meteen op de post doen
Ik bied 50... 70 is veeel voor 2de hands. Maak je inderdaad maar 4 euro winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:19
Ik heb me bijna door alle trophies van Ridge Racer Vita gegrind gespeeld, moet zo meteen alleen nog de Friend of Foe?-trophy waarvoor ik in een online race met iemand uit mijn vriendenlijst moet racen. Is er iemand die me wil helpen of zelf deze trophy ook nog nodig heeft? Nodig me maar uit als vriend (user name: Kooi1980).

Ik wil graag het hoofdstuk Ridge Racer afsluiten zodat ik me weer op betere spellen kan focussen :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisjacobs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
De FRS in Utrecht had Mortal Kombat al. Gelijk maar gehaald. Jammer van de zon, kan ik niet in de bus spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Kooj1980 schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:34:
Ik wil graag het hoofdstuk Ridge Racer afsluiten zodat ik me weer op betere spellen kan focussen :)
Wtf :P
dennisjacobs schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:43:
De FRS in Utrecht had Mortal Kombat al. Gelijk maar gehaald. Jammer van de zon, kan ik niet in de bus spelen...
Laat even weten wat je er van vind! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sony is begonnen met PS One games in het PS Vita gedeelte van de Store te zetten, de eerste is er al;
http://www.psx-sense.nl/8...tation-store-van-ps-vita/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
OPSLAGHOND schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:20:
Sony is begonnen met PS One games in het PS Vita gedeelte van de Store te zetten, de eerste is er al;
http://www.psx-sense.nl/8...tation-store-van-ps-vita/
Hopelijk nog voor de vakantie periode.
Dan kan ik Final Fantasy op het strand spelen :p

Ik had trouwens al begrepen dat er een fout was gemaakt en een ps one game per ongeluk beschikbaar was gesteld maar even later weer was verdwenen op de market.
Geen idee of dat nu om diezelfde game gaat.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sinned123 schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:26:
[...]
Hopelijk nog voor de vakantie periode.
Dan kan ik Final Fantasy op het strand spelen :p
Ik heb Final Fantasy VII, VIII en IX een week of 2 geleden alle 3 uitgespeeld.
Ik wacht met name op Final Fantasy X HD. :9~
Ik had trouwens al begrepen dat er een fout was gemaakt en een ps one game per ongeluk beschikbaar was gesteld maar even later weer was verdwenen op de market.
Geen idee of dat nu om diezelfde game gaat.
Je hebt gelijk, maar dat wil wel zeggen dat ze er iig mee bezig zijn. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Vinand schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:01:
[...]

Om mezelf te quoten?

De meeste routers kun je ook als switch gebruiken. Soms moet je dan ook nog de ip adressen tussen de routers goed zetten. Als de router van je provider een externe antenne heeft, kun je ook kijken of je het signaal kunt versterken en/of richten: http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/2776993/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk krijg ik vandaag Mortal Kombat binnen voor de Vita. Ben erg benieuwd naar de AR gevechten wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennisjacobs schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:43:
Matte screen protector iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... mail ontvangen dat ik Mortal Kombat (Vita) en Battleship (PS3) morgen zal ontvangen.
Keek er wel naar uit eigenlijk om straks na m'n werk thuis te komen en aan de slag te kunnen gaan.

Ach, dan maar verder om [PROTOTYPE 2] platinum te halen (nog 3 trophies), en morgen aan de slag met Mortal Kombat en Battleship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Misschien een hele oliedomme vraag, maar:

Wanneer ik blauwe headset die ik van Sony bij de Vita heb gehad gebruik is het geluid zachter dan andere headsets die ik al had.

Zijn die dingen van Sony extra beperkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:35:

Wanneer ik blauwe headset die ik van Sony bij de Vita heb gehad gebruik is het geluid zachter dan andere headsets die ik al had.

Sony wil gewoon je oren beschermen :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Baatje schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:35:

Nee het zijn gewoon erg slechte dopjes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Hmmm ik geef ze wel aan mijn vrouw. Die sloopt toch 1 setje per maand :-)

Ohh ja en ik baal ook van EA. Ik had graag de EK content voor Fifa willen hebben. Maar ja Fifa op de Vita is geen Fifa 12. Dus ik heb in nog geen jaar tijd Fifa 12 op de 3ds, Fifa 12 op de Wii (voor mijn zoontje) en Fifa op de Vita gekocht. Dus om de EK versie te spelen moet ik eerst Fifa 12 kopen....waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mortal kombat is ook onderweg heb ik gezien, gekocht voor een prikje :) (denk 28 euro en nog wat met verzendkosten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisjacobs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Laat even weten wat je er van vind! :)
Laat me allereerst benadrukken dat ik niet zo’n die-hard gamer ben zoals de meesten hier. Desondanks kan ik aangeven dat het min of meer is wat je ervan kan verwachten. Het is echt bijna de PS3-versie. Graphics zien er redelijk strak uit; ik zie nauwelijks aliasing. Echter voelt het mij wel heel erg als een port. Komt voornamelijk door de letters van de menu’s enzo, het lijkt net of ze geschaald weergegeven worden ofzo. Ook hapert het beeld af en toe heel even. Tevens heb ik nog wat ruzie met de besturing; ik vind het lastig om de rechter-analogestick op gevoel te gebruiken bij het wisselen van spelers. Kan natuurlijk gewenning zijn en bovendien persoonlijk.

Heb nog niet lang gespeeld, in totaal ergens tussen de 30-60 minuten. Heb m’n eerste crash alweer gehad. Tja, kan natuurlijk ook toeval zijn… gebeurde ergens aan het begin van de bunus challenge tower.

Brengt me gelijk bij wat ik tot nu toe het vetste vind: bonus challenge # 10! Dat is diegene waar tijdens een gevecht bloedspatten op het beeld komen die je er via de touchscreenfunctie van af moet vegen. Zo voegt touchscreen écht iets toe aan de spelbeleving terwijl de traditionele knoppenbesturing in ere is gebleven. En gewoon heel leuk om te doen:)

Al met al een game die bij mij weer wat uurtjes spelplezier gaat opleveren.
Matte screen protector iets voor jou?
Als het helpt: zeker! Zit er nu een op van Big Ben, die zat in zo’n accessoirepakket. Heb nooit het verschil met of zonder protector vergeleken, maar op sommige momenten is het enige dat ik zie in het display mijn eigen reflecterende gefrustreerde gezichtsuitdrukking :( Dus als er andere screenprotectors zijn die hier wel tegen helpen, dan hoor ik het graag!
Pagina: 1 ... 9 ... 82 Laatste