Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:13
Bijna een week in Japan, nog geen Vita in het wild gezien :(
Sowieso verrekte weinig mensen met spelcomputers meer op straat. Heb een verdwaalde 3DS en 2 PSP's gespot en verder alleen maar mensen met telefoons, waarvan 50% iPhones...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:56:
Bijna een week in Japan, nog geen Vita in het wild gezien :(
Sowieso verrekte weinig mensen met spelcomputers meer op straat. Heb een verdwaalde 3DS en 2 PSP's gespot en verder alleen maar mensen met telefoons, waarvan 50% iPhones...
Dat is voor mij JUIST de reden om een Vita te nemen... Dan heb ik tenminste iets wat niet iedereen al in bezit heeft. (Dat er niet meer mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dat schaapjesgedrag en het feit dat iemand de dezelfde broek en shirt draags als, if you know what I mean ;) )

Dat is ook de reden dat mijn volgende telefoon hoe dan ook geen samsung, iphone of een bb word. Ik hou ervan om uniek te zijn. (Waarschijnlijk word het of een windows mobile of de xps :p.)

[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 18-04-2012 14:23 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Las dat een aantal mensen disgaea al hebben. Ik zit eraan te denken om het spel ook te halen, maar wil graag weten of je op elk willekeurig moment kan saven?
Want het komt regelmatig voor dat ik in 1 keer de ps vita uit moet zetten en ik save dan het liefst mijn game (wat vervelende ervaringen met de psp op standby en niet saven van te voren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Niet ín een gevecht, maar daarbuiten altijd. (wordt ook in de tutorial uitgelegd dat het bijzonder verstandig is om te saven net voor elk gevecht)

Overigens was ik nooit zo van turn-based, maar de humor in Disgaea staat me zeker aan en het speelt gewoon lekker weg :) Zeer positief verrast door deze game.

[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 18-04-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:13
Vinand schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
Dat is voor mij JUIST de reden om een Vita te nemen... Dan heb ik tenminste iets wat niet iedereen al in bezit heeft. (Dat er niet meer mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dat schaapjesgedrag en het feit dat iemand de dezelfde broek en shirt draags als, if you know what I mean ;) )

Dat is ook de reden dat mijn volgende telefoon hoe dan ook geen samsung, iphone of een bb word. Ik hou ervan om uniek te zijn. (Waarschijnlijk word het of een windows mobile of de xps :p.)
Mwah, als mensen er ergens anders bijlopen dan anderen in het wel in Japan.
Dus ik gok dat ze een iPhone gewoon een echt goed apparaat vinden 8)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm, kom er net achter dat ik nog €20 op mijn PSN heb staan. Heb geen PS3 meer ofzo, dus die kan ik over een tijdje mooi meenemen naar de Vita :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
pagani schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:42:
Niet ín een gevecht, maar daarbuiten altijd. (wordt ook in de tutorial uitgelegd dat het bijzonder verstandig is om te saven net voor elk gevecht)

Overigens was ik nooit zo van turn-based, maar de humor in Disgaea staat me zeker aan en het speelt gewoon lekker weg :) Zeer positief verrast door deze game.
maar als je in bv een item zit, kun je dan tussendoor saven zonder eruit te gaan?!? Ik heb eigenlijk alleen een keer mee zitten kijken op de ps3 bij een vriend, maar ik dacht dat je telkens een itemworld uit moest spelen (of hem verlaten uiteraard) voordat je kon saven.

[ Voor 2% gewijzigd door Coolsnarf op 18-04-2012 16:33 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:40:
[...]

Ik zat er inderdaad ook op te wachten. Dacht juist vanavond na werk Pinball binnen te halen en lekker aan de slag te gaan... mooi niet dus.
Volgens het eu blog is de game uitgesteld. Mogelijk volgende week >.>'
Lees op een site dat Pinball Arcade in Europa een maand later komt:
http://www.thesixthaxis.c...ll-arcade-late-in-europe/

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Vinand schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
[...]

Voorspelling: Je volgende mobiel wordt een Nokia N9, de enigste telefoon ter wereld met MeeGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Hmm ik heb mijn 3G maar weer eens aan gezet. Tijdens het spelen van Disgaea 3 krijg ik om de paar minuten een bericht van vodafone dat er een transactie heeft plaats gevonden van 17 cent. Bij het even bezoeken van de store (minder dan 30 sec) krijg ik ook bericht met 83 cent! Is het gebruik van 3g echt zo duur? Of doe ik iets raars?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Net even gekeken wat Vodafone prepaid voor de Vita kost...

33ct per MB... (Dat is €338 per GB... als ik dat vergelijk met mijn 1GB datalimiet op mijn mobiel en wat dat kost...)

Nou ja, wat betreft je vraag, 17ct komt dus neer op 500KB. Ik denk dat een spel dat best kan verstoken (Ik weet niet precies wat de online activiteit van Disgaea 3 inhoud.) 83ct komt dan neer op 2.5MB, wat ook best kan als de store wat plaatjes binnenslurpt om jou spellen aan te prijzen.

Persoonlijk vind ik de prijs per MB die Vodafone rekent belachelijk hoog. Ik denk niet dat het aan jou ligt.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 10:43
TheKillingBean schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:29:
Hmm ik heb mijn 3G maar weer eens aan gezet. Tijdens het spelen van Disgaea 3 krijg ik om de paar minuten een bericht van vodafone dat er een transactie heeft plaats gevonden van 17 cent. Bij het even bezoeken van de store (minder dan 30 sec) krijg ik ook bericht met 83 cent! Is het gebruik van 3g echt zo duur? Of doe ik iets raars?
winning tip is gewoon je mobiel gebruiken met tethering.
voor de mensen die dit kunnen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:39
Bij redcoon is de PSVita WIFI nu €189,- (€197,- incl verzendkosten)

Beginnen de prijzen nu echt te dalen? Of zijn het maar stuntaanbiedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Jammer van de hoge verzendkosten zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Coolsnarf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:13:
[...]

maar als je in bv een item zit, kun je dan tussendoor saven zonder eruit te gaan?!? Ik heb eigenlijk alleen een keer mee zitten kijken op de ps3 bij een vriend, maar ik dacht dat je telkens een itemworld uit moest spelen (of hem verlaten uiteraard) voordat je kon saven.
Tijdens een gevecht kun je logischerwijs niet saven, dan kun je immers cheaten door bij een tegenvallende volgende zet van de tegenstander terug te gaan naar je save en hierop te anticiperen. Maar wat verlies je hier nou op, hooguit een paar minuten mocht je Vita leeg raken in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
TheKillingBean schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:14:
[...]

Lees op een site dat Pinball Arcade in Europa een maand later komt:
http://www.thesixthaxis.c...ll-arcade-late-in-europe/
Dat betekent dat ze rechtstreeks het gevecht aangaan met Zen Pinball 2 die ook in mei uitkomt. Lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:03:
[...]

Dat betekent dat ze rechtstreeks het gevecht aangaan met Zen Pinball 2 die ook in mei uitkomt. Lijkt me niet handig.
Gevecht... Gevecht...
Voor velen zal ZEN Pinball 2 gratis te downloaden zijn. Lijkt mij een makkelijk keuze dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nu is de vita maar 189 euro meer bij amazon.de
nu wordt het wel heel "tempting" om er eentje te kopen.

En dan krijg je nog eens 8GB + 15e korting op een game.

Juist een vraagje, kan je de psp versie van lumines ook downloaden voor de vita?

de nieuwe lumines koop ik zowieso bij mijn vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Damn, gaat hard met die prijs zeg! En dan een 8gb kaartje erbij, toch ook €30 waard... Eigenlijk een Vita voor €159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ben ik aan het kijken voor een spel erbij

zou lumines electric symphony of virtua tennis in het engels speelbaar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 22:57
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:41:
damn nu is de vita maar 189 euro meer bij amazon.de
nu wordt het wel heel "tempting" om er eentje te kopen.

En dan krijg je nog eens 8GB + 15e korting op een game.

Juist een vraagje, kan je de psp versie van lumines ook downloaden voor de vita?

de nieuwe lumines koop ik zowieso bij mijn vita :)
Hmm, ik heb hem dinsdag besteld toen hij nog 199 was. Hij is inmiddels onderweg (vita wifi + 8GB + rayman voor 216) en wordt morgen afgeleverd. Gewoon met eigen creditcard besteld en de korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:39
Hoe zit het qua garantie als je hem via Amazon.de bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 jaar garantie

Welke games kan je in het Engels spelen (van de games waarop je 15e korting krijgt)

virtua tennis
lumines
(fifa niet dus zoals hier al gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nja alle behalve een NL fifa. Als je voor een Engelse Fifa kiest, neem ik aan dat die in het Engels is. Vita heeft geen regiolock of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Laatst online: 15-09 22:57
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:04:
1 jaar garantie

Welke games kan je in het Engels spelen (van de games waarop je 15e korting krijgt)

virtua tennis
lumines
Rayman ook als ik dit mag geloven. Als het niet zo is dan is 216 voor vita + 8GB nog steeds een mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:13
Aankomende week komt mijn vita aan. Welke spellen uit de store raden jullie aan? Ik doel hierbij niet op grote spellen ala uncharted maar meer motorstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
champion16 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:35:
Aankomende week komt mijn vita aan. Welke spellen uit de store raden jullie aan? Ik doel hierbij niet op grote spellen ala uncharted maar meer motorstorm.
Motostorm
Tales from Space: Mutant Blobs Attack
Super Stardust Delta (zeer mooi en verslavend)
Lumines (is wel wat duur)
Plants vs. Zombies (mocht je die nog niet gespeeld hebben op een andere platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er binnenkort nog shooters uit voor de vita?
Welke zijn dat en wanneer komen ze uit?
Ik wil vooral online knallen zoals in cod kan,

En wanneer wordt de remoteplay voor PS3 spellen werkelijk mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
[...]Nog even een directe link naar het Amazon.de aanbod: --> link <--

Op die pagina moet je dus zowel een WiFi Vita als een 8GB stick in je mandje leggen. Helemaal aan het einde van de bestelling, nog na het bevestigen van je creditcard enzo - krijg je iets van €30 korting waardoor het definitieve totaal op ongeveer €202 komt, inclusief verzending.

Ook krijg je €15 korting op een game, te kiezen uit: Rayman, FIFA, Lumines, Dungeon Hunter of Virtua Tennis.
Even mezelf quoten want deze deal is nu nog eens €10 goedkoper geworden.
Amper €192 voor een WiFi Vita inc 8GB memory en verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indeed

Nu twijfel ik enkel of ik er een game zou bijnemen

Lumines of virtua tennis...
Ik weet alleen niet of één van deze twee in het Engels kan gespeeld worden ... ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:19:
Komen er binnenkort nog shooters uit voor de vita?
Welke zijn dat en wanneer komen ze uit?
Ik wil vooral online knallen zoals in cod kan,

En wanneer wordt de remoteplay voor PS3 spellen werkelijk mogelijk?
Eind mei Resistance Burning Skies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:48:
[...]

Eind mei Resistance Burning Skies
Die ga ik eind mei zeker kopen zodra die in de PSstore staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Heeft iemand toevallig al Supremacy MMA: Unrestricted binnen en gespeeld? De release stond op 14-04-2012. Dus besteld bij een webshop, maar tot op heden nog niks binnen gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:06:
[...]
Die ga ik eind mei zeker kopen zodra die in de PSstore staat.
Absoluut een must have! Heb erg genoten op de PS3 al vond ik deel 3 wel de minste.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de andere 3 delen ook op de PS3 uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
pagani schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:31:
[...]

Tijdens een gevecht kun je logischerwijs niet saven, dan kun je immers cheaten door bij een tegenvallende volgende zet van de tegenstander terug te gaan naar je save en hierop te anticiperen. Maar wat verlies je hier nou op, hooguit een paar minuten mocht je Vita leeg raken in standby.
Dat snap ik wel, maar wat als je tot level 100 wil komen zonder uit het item te gaan (daar was volgens mij bij de ps3 een trophy voor)? Dan wil je toch tussendoor de vita uit kunnen zetten?!?
Ik bedoelde ook meer per floor ipv midden in het gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 22:01
Ik ben ook van plan een Vita te kopen. Dan kan ik eindelijk eens doorgamen als m'n vriendin GTST aanslingert ;)
Alleen wil ik wel bepaalde games downloaden op een geheugenkaart. Hoeveel games kunnen er op een 16 GB kaartje (om en nabij)?
Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Nielsracing schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:18:
Ik ben ook van plan een Vita te kopen. Dan kan ik eindelijk eens doorgamen als m'n vriendin GTST aanslingert ;)
Alleen wil ik wel bepaalde games downloaden op een geheugenkaart. Hoeveel games kunnen er op een 16 GB kaartje (om en nabij)?
Thanks alvast!
Een Vita game is maximaal 4GB, dus sowieso 3 (van de 16GB is geen 16GB beschikbaar, net zoals bij HDD's in je PC). Aangezien de meeste Vita games rond de 3GB zitten passen er grofweg 5 games op ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 22:01
Thanks. Dat wordt dus een 32 GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Ridge Racer content is nu verkrijgbaar in de PSN Store, gratis als je de Gold Pass hebt.

Music Packs: 16, 17, 18, 19, 20.

En de Vita App: Schilderpark, ook gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:07
Amazon.de verkoopt nu weer voor 229 euro; irritant dit >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 12:02
wizzlewaxx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:27:
Heeft iemand toevallig al Supremacy MMA: Unrestricted binnen en gespeeld? De release stond op 14-04-2012. Dus besteld bij een webshop, maar tot op heden nog niks binnen gekregen :/
Ik zit er ook nog op te wachten. Ik heb deze besteld bij de wehkamp afgelopen week.
Tiimmeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:50:
Ik heb de ps vita wifi + 8GB + pre-order doos voor €218 gekocht bij de mediamarkt op 17 april :z

[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 22:18 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand Schilderpark al geprobeerd? ik ben echt rotslecht in tekenen, maar het lijkt me toch fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de Vraag&Aanbod voor.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Tiimmeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:50:
Ach dan kom ik tenminste niet in de verleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:38:
Nieuwe Ridge Racer content is nu verkrijgbaar in de PSN Store, gratis als je de Gold Pass hebt.

Music Packs: 16, 17, 18, 19, 20.

En de Vita App: Schilderpark, ook gratis :P
Enorm irritant dat wij alleen de Lost ruins track nog niet hebben, daarnaast is de silver pass onderhand ook uit. Maar weinig nieuws vanuit Namco hierover en wat je er precies voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch maar Planst vs. Zombies gekocht.
Werkt wel ontzettend goed met de touchscreen.
Heb enkel wel veel last dat de game crashed. Loopt vast op het moment dat ik een level klaar heb en de kaart oppakt die je krijgt aan het einde van een level. Blijft dan laden op het "leaderbords" deel rechts onderin de hoek. Moet dan de game afsluiten en opniew opstarten.
Ook heb ik al twee keer een error melding gehad dat ik de game moet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:15:
Gisteren toch maar Planst vs. Zombies gekocht.
Werkt wel ontzettend goed met de touchscreen.
Heb enkel wel veel last dat de game crashed. Loopt vast op het moment dat ik een level klaar heb en de kaart oppakt die je krijgt aan het einde van een level. Blijft dan laden op het "leaderbords" deel rechts onderin de hoek. Moet dan de game afsluiten en opniew opstarten.
Ook heb ik al twee keer een error melding gehad dat ik de game moet afsluiten.
Dat is wel werg slecht van de makes van pvz... Ik ga de game denk ik overslaan, is er nog echt veel toegevoegde waarde ten opzichte van de iphone versie? Word er nog op creatieve wijze gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de vita? En is er nog speciale content?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:04:
1 jaar garantie

virtua tennis
lumines
FIFA kun je niet uit Duitsland halen en dan in het Engels spelen? Dat is wel wat vreemd.
En andere spellen? Rayman, modnation, etc.?
Ze hebben bij Amazon.de wel een UK import voor 44,49 LINK (dan betaal je dus 29,49 als je die 15 euro korting hebt, waardoor je net iets goedkoper uit bent dan gewoon uit NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiimmeh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:44:
[...]

Ze hebben bij Amazon.de wel een UK import voor 44,49 LINK (dan betaal je dus 29,49 als je die 15 euro korting hebt, waardoor je net iets goedkoper uit bent dan gewoon uit NL).
Alleen ga je op dat spel geen 15 euro korting krijgen omdat deze niet direct via Amazon zelf afgehandeld wordt. Je krigt alleen korting op de spellen welke aangegeven staan bij de betreffende actie en welke amazon zelf afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Eerste aanzet voor een tabel in de TS:

GameTaal (tekst) vastTaal (tekst) n.a.v. SysteemtaalTaal (spraak) vastTaal (spraak) n.a.v. systeemtaalTaal (spraak) instelbaar ingame
UnchartedNeeJaNeeJaNee
RaymanNeeJaNeeJaNee
WipeoutNeeJaNeeJaNee
Marvel VS Capcom 3NeeJaNeeNeeJa
Disgaea 3NeeJaNeeNeeJa
Lego Harry Potter 5-7NeeJaNVTNVTNVT
Ridge RacerNeeJaNeeJaNee
Fifa ´12JaNeeJaNeeNee

(Aanvulling en correcties zijn welkom, gezien ik mijn Vita standaard op Engels heb staan)

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 20-04-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Vinand schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:26:
[...]

Dat is wel werg slecht van de makes van pvz... Ik ga de game denk ik overslaan, is er nog echt veel toegevoegde waarde ten opzichte van de iphone versie? Word er nog op creatieve wijze gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de vita? En is er nog speciale content?
Ik heb de game zowel op PC als PS3 en het enige verschil is de besturing. Dus ik denk niet dat er grote verschillen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:26:
[...]

Mjah, er zitten een paar Motion dingen in om bijvoorbeel zonnen te verzamelen. Je kunt de Vita dan een beetje kantelen om ze op te pakken. Op zich wel fijn, maar veel andere verandering zit er naar mijn weten niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Motorstorm Arctic Edge staat ook weer in de store, met nog een paar leuke psp games. Maar nog steeds geen Disgea 3 >.<

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Sn0wblind schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 01:27:
[...]

Enorm irritant dat wij alleen de Lost ruins track nog niet hebben, daarnaast is de silver pass onderhand ook uit. Maar weinig nieuws vanuit Namco hierover en wat je er precies voor terug krijgt.
Echt zwaar frustrerend inderdaad. Vraag me af of het probleem bij Sony ligt of bij Namco. Amerika heeft die content al een aantal weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disfigured schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:54:
[...]

Echt zwaar frustrerend inderdaad. Vraag me af of het probleem bij Sony ligt of bij Namco. Amerika heeft die content al een aantal weken...
Betreft Ridge Racer, is het niet zo dat die silver pass niks toevoegt als je de gold pass al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:58:
Eerste aanzet voor een tabel in de TS:

GameTaal (tekst) vastTaal (tekst) n.a.v. SysteemtaalTaal (spraak) vastTaal (spraak) n.a.v. systeemtaalTaal (spraak) instelbaar ingame
UnchartedNeeJaNeeJaNee
RaymanNeeJaNeeJaNee
WipeoutNeeJaNeeJaNee
Marvel VS Capcom 3NeeJaNeeNeeJa
Disgaea 3NeeJaNeeNeeJa
Lego Harry Potter 5-7NeeJaNVTNVTNVT
Ridge RacerNeeJaNeeJaNee
Fifa ´12JaNeeJaNeeNee

(Aanvulling en correcties zijn welkom, gezien ik mijn Vita standaard op Engels heb staan)
In uncharted is de taal (spraak) ingame wel instelbaar ;) Options > Language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:00
Weet iemand hoe je nu exact PSP spellen overzet van de PS3 naar de Vita? Ik ben het al een avond aan het proberen voor spellen die niet standaard in de store staan, maar krijg het niet voor elkaar. Mooi voorbeeld is FF VIII. Die is beschikbaar voor ps3 en psp, is aangekocht, maar krijg hem niet overgezet via de content manager, remote play lukt wel, maar gezien ik veel aan het reizen ben is dat niet erg handig.

Edit: Ik krijg de impressie dat dit niet (meer) mogelijk is ondanks een bereicht op IGN dat het wel degelijk mogelijk zou moeten zijn voor spellen die niet in de vita store staan Ik heb inmiddels begrepen dat dit niet meer werkt, gezien er kennelijk een blacklist bestaat van spellen die je niet naar de vita kan downloaden... alsof ze illegaliteit in de hand werken. :|

[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 20-04-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerst weken wat negatief geweest over de vita markt maar de hardware is geweldig. Skype komt en meer apps en dat is goed nieuws. Lijkt allemaal positief en maakt me wel blij maar sony moet nu echt de eerste prijs naar 199 gooien want de verkoop blijft enorm achter. Ken meer mensen die wel een vita willen maar denken toch niet om meer te betalen dan de waarde van een ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Mensen moeten af van de gedachte dat een mobiel apparaat niet even duur mag zijn als een vast apparaat. Bij telefoons is dat wel al helemaal ingeburgerd. (En dat wordt natuurlijk in de hand gewerkt door de abonnementsformule in Nederland) Ik snap niet dat mensen daar zo tegen op blijven zien als het over een gaming handheld gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag er nog heel weinig tot niets over zeggen verder, maar Resistance: Burning Skies is echt een topper mensen! Serieuze aanrader zodra hij uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:08:
Ik mag er nog heel weinig tot niets over zeggen verder, maar Resistance: Burning Skies is echt een topper mensen! Serieuze aanrader zodra hij uit is!
Hier zit ik ook op te wachten.
Vooral de online multiplayer.
Kun je daar al wat meer over melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:24:
[...]

Hier zit ik ook op te wachten.
Vooral de online multiplayer.
Kun je daar al wat meer over melden?
Helaas niet. Multiplayer werkt überhaupt nog niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:37:
[...]

Helaas niet. Multiplayer werkt überhaupt nog niet voor mij.
8 player deathmatch heb ik gehoord.
Dat wordt weer lekker knallen.
Volgens mij verdien je ook xp en nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 09:09

Phntm

Tlingelingeling

Gisteren omdat ik toch ACIII ging pre ordered by the game mania zag ik Gravity Rush tussen de pre-orders staan, heb ik gelijk ook dat gevraagd. Kan echt niet wachten totdat ik dit spel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:18:
De eerst weken wat negatief geweest over de vita markt maar de hardware is geweldig.
Ik verbaas me nog bijna elke keer over de kwaliteit van het scherm. Het geluid vind ik ook prima trouwens.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

SToRM666 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:26:
[...]

Ik verbaas me nog bijna elke keer over de kwaliteit van het scherm. Het geluid vind ik ook prima trouwens.
Het geluid is prima, maar als je zelf eigen muziek afspeelt van bijvoorbeeld een mp3 file 320kbps klinkt het wel niet echt zo goed meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
Weet iemand hoe je nu exact PSP spellen overzet van de PS3 naar de Vita? Ik ben het al een avond aan het proberen voor spellen die niet standaard in de store staan, maar krijg het niet voor elkaar. Mooi voorbeeld is FF VIII. Die is beschikbaar voor ps3 en psp, is aangekocht, maar krijg hem niet overgezet via de content manager, remote play lukt wel, maar gezien ik veel aan het reizen ben is dat niet erg handig.

Edit: Ik krijg de impressie dat dit niet (meer) mogelijk is ondanks een bereicht op IGN dat het wel degelijk mogelijk zou moeten zijn voor spellen die niet in de vita store staan Ik heb inmiddels begrepen dat dit niet meer werkt, gezien er kennelijk een blacklist bestaat van spellen die je niet naar de vita kan downloaden... alsof ze illegaliteit in de hand werken. :|
Als je een PSP spel op je PS3 hebt gezet voordat de Vita uitkwam kan je deze niet naar je Vita kopiëren.
Je zal hem opnieuw moeten downloaden.
Het icoontje van het gedownloade PSP spel ziet er dan ook anders uit, het spel is nog niet uitgepakt.
Vervolgens kan je hem naar je VIta kopiëren op de gebruikelijke manier.
Je kan hem ook rechtstreeks naar je Vita kopiëren vanuit je account downloadlijst op de VIta in de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het gaat hier om spellen die niet standaard in de PSvita store staan. Het gaat om bijv FF VII die je wel kan spelen op de PSP, maar niet overzetten naar de Vita. Opnieuw downloaden zorgt er niet voor dat als ik de Vita koppel aan mijn PS3 kan overzetten naar de Vita. Heb ik namelijk al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:17:
Het gaat hier om spellen die niet standaard in de PSvita store staan. Het gaat om bijv FF VII die je wel kan spelen op de PSP, maar niet overzetten naar de Vita. Opnieuw downloaden zorgt er niet voor dat als ik de Vita koppel aan mijn PS3 kan overzetten naar de Vita. Heb ik namelijk al geprobeerd.
Ook zonder het installeren op de PS3?
Want zodra je je download doet installeren, kun je het namelijk niet meer over zetten.
Het installatie bestand zal overgezet moeten worden. Naar mijn idee moet dit werken eigenlijk (niet geprobeert, maar ben het nu wel van plan... ben nu heel erg benieuwd namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
zonder het te installeren. Ze ziet met niet geinstalleerde bestanden een soort van transparante bubbel er omheen. De Vita zegt doodleuk dat er geen bestanden te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra Track and Car zijn nu beschikbaar voor Ridge Racer :)

Car: Meltfire
Track: Lost Ruins

edit:
@Cardinal
Is al eerder een post geweest dat het soms mogelijk is een niet compatibel game toch over te zetten via de PS3 methode, bijvoorbeeld Gran Turismo (overigens met het risico dat hij niet perfect werkt).

Helaas zijn inderdaad sommige spellen blacklisted en/of niet compatibel met de Vita.
De game die jij wilt overzetten zit dus helaas in 1 van die 2 categorieën...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het is alleen typisch dat als die spellen niet "compatable" zijn het wel mogelijk is om deze spellen met remote play af te spelen. Zijn ze nou compatable of niet :Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Cardinal.
Final Fantasy 7 is een ps1 spel....
Die worden nog niet ondersteund op de vita.
Dit komt binnenkort beschikbaar via een firmware update.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Sinned123 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:07:
Meen je dit? Zou wel vet zijn, kan ik weer tijgetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Cardinal.
Vet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Cardinal.
Binnenkort? Weet je precies ook wanneer? Want volgens mij heeft Sony nog geen officiele datum gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Zo Pure Chess is downloading :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Heren enige aanraders die ik moet kopen? Heb staan kijken naar stardrone, maar dan moet ik 20 euro kopen en heb nu 3 euro staan. xD

[ Voor 35% gewijzigd door Phntm op 22-04-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Je geld voor een kleine 2 weekjes bewaren voor MK vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:00:
Je geld voor een kleine 2 weekjes bewaren voor MK vita :)
oh hell yeah,,, ik kan niet wachten!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Beste mede tweaker,

hier een vraag. Ik heb onlangs een tweede hands een ps vita gekocht, en daarbij zat fifa soccer erbij. Ik heb de vita terug naar fabrieksinstellingen gezet, de data op de memory card verwijderd en een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt. Nu prober ik de spel te spelen, maar voordat het begint krijg ik de volgende mededeling:

U kunt geen trofeeen verdienen in deze applicatie. Wilt u deze applicatie nog steeds starten?
Alleen de eerste speler die een applicatie gebruikt kan trofeeen verdienen. Om trofeeen te verdienen moet u alle data verwijderen die gerelateerd zijn aan deze applicatie en de applicatie starten.

Ik heb de memory card geformateerd, dus het zou moeten lukken , maar ik krijg de mededeling niet weg! Iemand een oplossing om wel trofeeen te winnen met fifa?

Update: Probleem opgelost! Ik had de forum globaal doorgenomen, iets te globaal, want ik heb een belangrijke post over het hoofd gezien naar de link waar het duidelijk staat uigelegd hoe het verholpen kan worden:

http://stickskills.com/20...es-on-used-ps-vita-games/

[ Voor 15% gewijzigd door Kaninho op 22-04-2012 16:21 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren alle levels van Little Deviants uitgeschakeld (bronze of silver)
nog steeds geen enkel gouden ruimteschip....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaom staat de vita voor €199 hier bovenaan de pagina maar is ie niet onder de 229 te verkijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:51:
Waaom staat de vita voor €199 hier bovenaan de pagina maar is ie niet onder de 229 te verkijgen?
foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
TheKillingBean schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:36:
[...]

Binnenkort? Weet je precies ook wanneer? Want volgens mij heeft Sony nog geen officiele datum gegeven.
Nee helaas niet.
Het was voor de release 1 van de pijlers.
Helaas haalden ze het niet voor de release.
Hopelijk snel in 1 van de volgende firmwares.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:39:
Heren enige aanraders die ik moet kopen? Heb staan kijken naar stardrone, maar dan moet ik 20 euro kopen en heb nu 3 euro staan. xD
ik had die demo geprobeerd,, en vond het eerlijk gezegd geen ene reet aan... Beetje duur, en echt op het niveau van een Ipad

[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 22-04-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Voor de retro gamers onder ons, zijn er tweakers die het gelukt is om een snes emulator te zetten op de ps vita?
Ik had op men galaxy s2 een snes en een gba emulator, maar vind het verschikkelijk om met alleen een touchscreen te spelen. Het zou dus perfect zijn als het wel kan met de vita. Ik heb een idee dat het nu niet kan. Er staat weinig tot geen info hierover. Op youtube is er wel een video te zien waar een ps vita gebruiker super mario speelt, maar er staat verder geen beschrijving erbij hoe hij het heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Kahan schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:27:
Voor de retro gamers onder ons, zijn er tweakers die het gelukt is om een snes emulator te zetten op de ps vita?
Ik had op men galaxy s2 een snes en een gba emulator, maar vind het verschikkelijk om met alleen een touchscreen te spelen. Het zou dus perfect zijn als het wel kan met de vita. Ik heb een idee dat het nu niet kan. Er staat weinig tot geen info hierover. Op youtube is er wel een video te zien waar een ps vita gebruiker super mario speelt, maar er staat verder geen beschrijving erbij hoe hij het heeft gedaan.
Ik verwacht dit soort emulators in de toekomst door middel van Playstation Suite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je? De software wordt door Sony gecontroleerd, en ik denk dat zij niet graag Nintendo op hun dak zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:16:
Denk je? De software wordt door Sony gecontroleerd, en ik denk dat zij niet graag Nintendo op hun dak zullen hebben.
Er zullen vast wel software toegelaten worden waar kleine fouten op staan waardoor je misschien wederom via een savegame een emulator erop kan krijgen. Ik denk niet dat Sony het heel erg zal gaan vinden als er via zo een omweg een snes, nes en andere retro oldschool emulators erop kunnen komen... Zo lang het maar geen ps emulator word, want dan breekt de hel los bij Sony. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hier wat gameplay van Resistance: YouTube: Resistance: Burning Skies for the PS Vita - Single Player Mode

Het ziet er toch niet zo goed uit als ik had verwacht, de guns klinken niet zo lekker en de AI ziet er helemaal belabberd uit. De multiplayer lijkt me dan wel weer heel tof.

Misschien toch maar wat reviews afwachten voordat ik het koop.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:08:
Hoe is de besturing. Bij Uncharted beweeg ik er nogal vaak net naast. Hoe is dat in Resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:16:
Hier wat gameplay van Resistance: YouTube: Resistance: Burning Skies for the PS Vita - Single Player Mode

Het ziet er toch niet zo goed uit als ik had verwacht, de guns klinken niet zo lekker en de AI ziet er helemaal belabberd uit. De multiplayer lijkt me dan wel weer heel tof.

Misschien toch maar wat reviews afwachten voordat ik het koop.
Game op zich speelt erg lekker kan ik zeggen. AI valt hier en daar wat tegen, maar zal de pret niet drukken in de game. Grafisch is het zeker geen Uncharted, maar voor een handheld ziet het er prima uit. Vind vooral de besturing verassend goed aanvoelen. Geluid vind ik erg meevallen nog. Komt voor mij prima over. Natuurlijk, het is geen console shooter en moeten rekening houden met wat de speakers aankunnen bij heavy gunfire, maar Resistance klinkt naar mijn mening prima en speelt super lekker weg.
MarcoM schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
[...]

Hoe is de besturing. Bij Uncharted beweeg ik er nogal vaak net naast. Hoe is dat in Resistance?
Bijzonder goed. Ik had zelfde met Uncharted. Maar met Resistance gaat het bijzonder goed. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
En hoe is het verhaal?

Was namelijk mijn grootste afknapper van deel 3 op de ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb zonet ook een Vita gehaald! Mooi ding.

Maaaar!

Ik wil graag mijn games downloaden. Nu heb ik een PSN account aangemaakt, geld op de portemonnee gezet, maar iedere keer als ik iets wil kopen krijg ik np-10805-4. Google vertelt mij dat herstarten moet helpen, maar dat heb ik nu al zo'n 6 keer gedaan. Iemand?

EDIT: blijkbaar is 7 keer genoeg. Alles up en running (behalve dat dat downloaden boktraag gaat maar goed).

[ Voor 14% gewijzigd door Willybubba op 23-04-2012 17:20 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
Bijzonder goed. Ik had zelfde met Uncharted. Maar met Resistance gaat het bijzonder goed. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Kahan schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:27:
Ik heb daar een PSP voor, maar de SNES emus draaien daar relatief slecht op imo. Zodra de Vita gejailbreakt is, wordt het wel interessant voor alle emuatoren, ook Mame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Pfff. MMA Unrestricted voor de Ps Vita nog steeds niet binnen. Is uitgesteld met een week. Leuk die webshops die een datum op hun website plaatsen die totaal niet klopt :(. Wacht er nu alweer 1.5 week op. Iemand anders het spel wel al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:40:
Pfff. MMA Unrestricted voor de Ps Vita nog steeds niet binnen. Is uitgesteld met een week. Leuk die webshops die een datum op hun website plaatsen die totaal niet klopt :(. Wacht er nu alweer 1.5 week op. Iemand anders het spel wel al binnen?
Welke webshop had je het besteld?

Pagina: 1 ... 8 ... 82 Laatste