Haters everywhere but I don’t really care
Dat is voor mij JUIST de reden om een Vita te nemen... Dan heb ik tenminste iets wat niet iedereen al in bezit heeft. (Dat er niet meer mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dat schaapjesgedrag en het feit dat iemand de dezelfde broek en shirt draags als, if you know what I meanmatthijst schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:56:
Bijna een week in Japan, nog geen Vita in het wild gezien
Sowieso verrekte weinig mensen met spelcomputers meer op straat. Heb een verdwaalde 3DS en 2 PSP's gespot en verder alleen maar mensen met telefoons, waarvan 50% iPhones...
Dat is ook de reden dat mijn volgende telefoon hoe dan ook geen samsung, iphone of een bb word. Ik hou ervan om uniek te zijn. (Waarschijnlijk word het of een windows mobile of de xps
[ Voor 3% gewijzigd door Vinand op 18-04-2012 14:23 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Want het komt regelmatig voor dat ik in 1 keer de ps vita uit moet zetten en ik save dan het liefst mijn game (wat vervelende ervaringen met de psp op standby en niet saven van te voren
Overigens was ik nooit zo van turn-based, maar de humor in Disgaea staat me zeker aan en het speelt gewoon lekker weg
[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 18-04-2012 14:43 ]
Mwah, als mensen er ergens anders bijlopen dan anderen in het wel in Japan.Vinand schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
Dat is voor mij JUIST de reden om een Vita te nemen... Dan heb ik tenminste iets wat niet iedereen al in bezit heeft. (Dat er niet meer mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dat schaapjesgedrag en het feit dat iemand de dezelfde broek en shirt draags als, if you know what I mean)
Dat is ook de reden dat mijn volgende telefoon hoe dan ook geen samsung, iphone of een bb word. Ik hou ervan om uniek te zijn. (Waarschijnlijk word het of een windows mobile of de xps.)
Dus ik gok dat ze een iPhone gewoon een echt goed apparaat vinden
Haters everywhere but I don’t really care
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
maar als je in bv een item zit, kun je dan tussendoor saven zonder eruit te gaan?!? Ik heb eigenlijk alleen een keer mee zitten kijken op de ps3 bij een vriend, maar ik dacht dat je telkens een itemworld uit moest spelen (of hem verlaten uiteraard) voordat je kon saven.pagani schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:42:
Niet ín een gevecht, maar daarbuiten altijd. (wordt ook in de tutorial uitgelegd dat het bijzonder verstandig is om te saven net voor elk gevecht)
Overigens was ik nooit zo van turn-based, maar de humor in Disgaea staat me zeker aan en het speelt gewoon lekker wegZeer positief verrast door deze game.
[ Voor 2% gewijzigd door Coolsnarf op 18-04-2012 16:33 . Reden: verduidelijking ]
Lees op een site dat Pinball Arcade in Europa een maand later komt:Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:40:
[...]
Ik zat er inderdaad ook op te wachten. Dacht juist vanavond na werk Pinball binnen te halen en lekker aan de slag te gaan... mooi niet dus.
Volgens het eu blog is de game uitgesteld. Mogelijk volgende week >.>'
http://www.thesixthaxis.c...ll-arcade-late-in-europe/
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Voorspelling: Je volgende mobiel wordt een Nokia N9, de enigste telefoon ter wereld met MeeGo.Vinand schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
[...]
Dat is voor mij JUIST de reden om een Vita te nemen... Dan heb ik tenminste iets wat niet iedereen al in bezit heeft. (Dat er niet meer mensen zijn die daar een hekel aan hebben, dat schaapjesgedrag en het feit dat iemand de dezelfde broek en shirt draags als, if you know what I mean)
Dat is ook de reden dat mijn volgende telefoon hoe dan ook geen samsung, iphone of een bb word. Ik hou ervan om uniek te zijn. (Waarschijnlijk word het of een windows mobile of de xps.)
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
33ct per MB... (Dat is €338 per GB... als ik dat vergelijk met mijn 1GB datalimiet op mijn mobiel en wat dat kost...)
Nou ja, wat betreft je vraag, 17ct komt dus neer op 500KB. Ik denk dat een spel dat best kan verstoken (Ik weet niet precies wat de online activiteit van Disgaea 3 inhoud.) 83ct komt dan neer op 2.5MB, wat ook best kan als de store wat plaatjes binnenslurpt om jou spellen aan te prijzen.
Persoonlijk vind ik de prijs per MB die Vodafone rekent belachelijk hoog. Ik denk niet dat het aan jou ligt.
Constructed: Silver || Limited: Silver
winning tip is gewoon je mobiel gebruiken met tethering.TheKillingBean schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:29:
Hmm ik heb mijn 3G maar weer eens aan gezet. Tijdens het spelen van Disgaea 3 krijg ik om de paar minuten een bericht van vodafone dat er een transactie heeft plaats gevonden van 17 cent. Bij het even bezoeken van de store (minder dan 30 sec) krijg ik ook bericht met 83 cent! Is het gebruik van 3g echt zo duur? Of doe ik iets raars?
voor de mensen die dit kunnen natuurlijk
Beginnen de prijzen nu echt te dalen? Of zijn het maar stuntaanbiedingen?
Tijdens een gevecht kun je logischerwijs niet saven, dan kun je immers cheaten door bij een tegenvallende volgende zet van de tegenstander terug te gaan naar je save en hierop te anticiperen. Maar wat verlies je hier nou op, hooguit een paar minuten mocht je Vita leeg raken in standby.Coolsnarf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:13:
[...]
maar als je in bv een item zit, kun je dan tussendoor saven zonder eruit te gaan?!? Ik heb eigenlijk alleen een keer mee zitten kijken op de ps3 bij een vriend, maar ik dacht dat je telkens een itemworld uit moest spelen (of hem verlaten uiteraard) voordat je kon saven.
Dat betekent dat ze rechtstreeks het gevecht aangaan met Zen Pinball 2 die ook in mei uitkomt. Lijkt me niet handig.TheKillingBean schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:14:
[...]
Lees op een site dat Pinball Arcade in Europa een maand later komt:
http://www.thesixthaxis.c...ll-arcade-late-in-europe/
Verwijderd
Gevecht... Gevecht...MarcoM schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:03:
[...]
Dat betekent dat ze rechtstreeks het gevecht aangaan met Zen Pinball 2 die ook in mei uitkomt. Lijkt me niet handig.
Voor velen zal ZEN Pinball 2 gratis te downloaden zijn. Lijkt mij een makkelijk keuze dan...
Verwijderd
nu wordt het wel heel "tempting" om er eentje te kopen.
En dan krijg je nog eens 8GB + 15e korting op een game.
Juist een vraagje, kan je de psp versie van lumines ook downloaden voor de vita?
de nieuwe lumines koop ik zowieso bij mijn vita
Verwijderd
zou lumines electric symphony of virtua tennis in het engels speelbaar zijn ?
Hmm, ik heb hem dinsdag besteld toen hij nog 199 was. Hij is inmiddels onderweg (vita wifi + 8GB + rayman voor 216) en wordt morgen afgeleverd. Gewoon met eigen creditcard besteld en de korting gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:41:
damn nu is de vita maar 189 euro meer bij amazon.de
nu wordt het wel heel "tempting" om er eentje te kopen.
En dan krijg je nog eens 8GB + 15e korting op een game.
Juist een vraagje, kan je de psp versie van lumines ook downloaden voor de vita?
de nieuwe lumines koop ik zowieso bij mijn vita
Verwijderd
Welke games kan je in het Engels spelen (van de games waarop je 15e korting krijgt)
virtua tennis
lumines
(fifa niet dus zoals hier al gelezen)
Rayman ook als ik dit mag geloven. Als het niet zo is dan is 216 voor vita + 8GB nog steeds een mooie prijsVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:04:
1 jaar garantie
Welke games kan je in het Engels spelen (van de games waarop je 15e korting krijgt)
virtua tennis
lumines
Motostormchampion16 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:35:
Aankomende week komt mijn vita aan. Welke spellen uit de store raden jullie aan? Ik doel hierbij niet op grote spellen ala uncharted maar meer motorstorm.
Tales from Space: Mutant Blobs Attack
Super Stardust Delta (zeer mooi en verslavend)
Lumines (is wel wat duur)
Plants vs. Zombies (mocht je die nog niet gespeeld hebben op een andere platform)
Verwijderd
Welke zijn dat en wanneer komen ze uit?
Ik wil vooral online knallen zoals in cod kan,
En wanneer wordt de remoteplay voor PS3 spellen werkelijk mogelijk?
Verwijderd
Even mezelf quoten want deze deal is nu nog eens €10 goedkoper geworden.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
[...]Nog even een directe link naar het Amazon.de aanbod: --> link <--
Op die pagina moet je dus zowel een WiFi Vita als een 8GB stick in je mandje leggen. Helemaal aan het einde van de bestelling, nog na het bevestigen van je creditcard enzo - krijg je iets van €30 korting waardoor het definitieve totaal op ongeveer €202 komt, inclusief verzending.
Ook krijg je €15 korting op een game, te kiezen uit: Rayman, FIFA, Lumines, Dungeon Hunter of Virtua Tennis.
Amper €192 voor een WiFi Vita inc 8GB memory en verzending.
Verwijderd
Nu twijfel ik enkel of ik er een game zou bijnemen
Lumines of virtua tennis...
Ik weet alleen niet of één van deze twee in het Engels kan gespeeld worden ... ?
Eind mei Resistance Burning SkiesVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:19:
Komen er binnenkort nog shooters uit voor de vita?
Welke zijn dat en wanneer komen ze uit?
Ik wil vooral online knallen zoals in cod kan,
En wanneer wordt de remoteplay voor PS3 spellen werkelijk mogelijk?

Absoluut een must have! Heb erg genoten op de PS3 al vond ik deel 3 wel de minste.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:06:
[...]
Die ga ik eind mei zeker kopen zodra die in de PSstore staat.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Dat snap ik wel, maar wat als je tot level 100 wil komen zonder uit het item te gaan (daar was volgens mij bij de ps3 een trophy voor)? Dan wil je toch tussendoor de vita uit kunnen zetten?!?pagani schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:31:
[...]
Tijdens een gevecht kun je logischerwijs niet saven, dan kun je immers cheaten door bij een tegenvallende volgende zet van de tegenstander terug te gaan naar je save en hierop te anticiperen. Maar wat verlies je hier nou op, hooguit een paar minuten mocht je Vita leeg raken in standby.
Ik bedoelde ook meer per floor ipv midden in het gevecht!
Alleen wil ik wel bepaalde games downloaden op een geheugenkaart. Hoeveel games kunnen er op een 16 GB kaartje (om en nabij)?
Thanks alvast!
Een Vita game is maximaal 4GB, dus sowieso 3 (van de 16GB is geen 16GB beschikbaar, net zoals bij HDD's in je PC). Aangezien de meeste Vita games rond de 3GB zitten passen er grofweg 5 games opNielsracing schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:18:
Ik ben ook van plan een Vita te kopen. Dan kan ik eindelijk eens doorgamen als m'n vriendin GTST aanslingert
Alleen wil ik wel bepaalde games downloaden op een geheugenkaart. Hoeveel games kunnen er op een 16 GB kaartje (om en nabij)?
Thanks alvast!
Verwijderd
Music Packs: 16, 17, 18, 19, 20.
En de Vita App: Schilderpark, ook gratis
Ik zit er ook nog op te wachten. Ik heb deze besteld bij de wehkamp afgelopen week.wizzlewaxx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:27:
Heeft iemand toevallig al Supremacy MMA: Unrestricted binnen en gespeeld? De release stond op 14-04-2012. Dus besteld bij een webshop, maar tot op heden nog niks binnen gekregen
Ik heb de ps vita wifi + 8GB + pre-order doos voor €218 gekocht bij de mediamarkt op 17 aprilTiimmeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:50:
Amazon.de verkoopt nu weer voor 229 euro; irritant dit >.>

[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 19-04-2012 22:18 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2012 12:16 ]
Ach dan kom ik tenminste niet in de verleidingTiimmeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:50:
Amazon.de verkoopt nu weer voor 229 euro; irritant dit >.>
Enorm irritant dat wij alleen de Lost ruins track nog niet hebben, daarnaast is de silver pass onderhand ook uit. Maar weinig nieuws vanuit Namco hierover en wat je er precies voor terug krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:38:
Nieuwe Ridge Racer content is nu verkrijgbaar in de PSN Store, gratis als je de Gold Pass hebt.
Music Packs: 16, 17, 18, 19, 20.
En de Vita App: Schilderpark, ook gratis
Verwijderd
Werkt wel ontzettend goed met de touchscreen.
Heb enkel wel veel last dat de game crashed. Loopt vast op het moment dat ik een level klaar heb en de kaart oppakt die je krijgt aan het einde van een level. Blijft dan laden op het "leaderbords" deel rechts onderin de hoek. Moet dan de game afsluiten en opniew opstarten.
Ook heb ik al twee keer een error melding gehad dat ik de game moet afsluiten.
Dat is wel werg slecht van de makes van pvz... Ik ga de game denk ik overslaan, is er nog echt veel toegevoegde waarde ten opzichte van de iphone versie? Word er nog op creatieve wijze gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de vita? En is er nog speciale content?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:15:
Gisteren toch maar Planst vs. Zombies gekocht.
Werkt wel ontzettend goed met de touchscreen.
Heb enkel wel veel last dat de game crashed. Loopt vast op het moment dat ik een level klaar heb en de kaart oppakt die je krijgt aan het einde van een level. Blijft dan laden op het "leaderbords" deel rechts onderin de hoek. Moet dan de game afsluiten en opniew opstarten.
Ook heb ik al twee keer een error melding gehad dat ik de game moet afsluiten.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
FIFA kun je niet uit Duitsland halen en dan in het Engels spelen? Dat is wel wat vreemd.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:04:
1 jaar garantie
virtua tennis
lumines
En andere spellen? Rayman, modnation, etc.?
Ze hebben bij Amazon.de wel een UK import voor 44,49 LINK (dan betaal je dus 29,49 als je die 15 euro korting hebt, waardoor je net iets goedkoper uit bent dan gewoon uit NL).
Verwijderd
Alleen ga je op dat spel geen 15 euro korting krijgen omdat deze niet direct via Amazon zelf afgehandeld wordt. Je krigt alleen korting op de spellen welke aangegeven staan bij de betreffende actie en welke amazon zelf afhandelt.Tiimmeh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:44:
[...]
Ze hebben bij Amazon.de wel een UK import voor 44,49 LINK (dan betaal je dus 29,49 als je die 15 euro korting hebt, waardoor je net iets goedkoper uit bent dan gewoon uit NL).
Game | Taal (tekst) vast | Taal (tekst) n.a.v. Systeemtaal | Taal (spraak) vast | Taal (spraak) n.a.v. systeemtaal | Taal (spraak) instelbaar ingame |
Uncharted | Nee | Ja | Nee | Ja | Nee |
Rayman | Nee | Ja | Nee | Ja | Nee |
Wipeout | Nee | Ja | Nee | Ja | Nee |
Marvel VS Capcom 3 | Nee | Ja | Nee | Nee | Ja |
Disgaea 3 | Nee | Ja | Nee | Nee | Ja |
Lego Harry Potter 5-7 | Nee | Ja | NVT | NVT | NVT |
Ridge Racer | Nee | Ja | Nee | Ja | Nee |
Fifa ´12 | Ja | Nee | Ja | Nee | Nee |
(Aanvulling en correcties zijn welkom, gezien ik mijn Vita standaard op Engels heb staan)
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 20-04-2012 11:03 ]
Ik heb de game zowel op PC als PS3 en het enige verschil is de besturing. Dus ik denk niet dat er grote verschillen zullen zijn.Vinand schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:26:
[...]
Dat is wel werg slecht van de makes van pvz... Ik ga de game denk ik overslaan, is er nog echt veel toegevoegde waarde ten opzichte van de iphone versie? Word er nog op creatieve wijze gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de vita? En is er nog speciale content?
Verwijderd
Mjah, er zitten een paar Motion dingen in om bijvoorbeel zonnen te verzamelen. Je kunt de Vita dan een beetje kantelen om ze op te pakken. Op zich wel fijn, maar veel andere verandering zit er naar mijn weten niet in.Vinand schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:26:
[...]
Dat is wel werg slecht van de makes van pvz... Ik ga de game denk ik overslaan, is er nog echt veel toegevoegde waarde ten opzichte van de iphone versie? Word er nog op creatieve wijze gebruik gemaakt van de mogelijkheden van de vita? En is er nog speciale content?
Steam/XBL: Avioto
Echt zwaar frustrerend inderdaad. Vraag me af of het probleem bij Sony ligt of bij Namco. Amerika heeft die content al een aantal weken...Sn0wblind schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 01:27:
[...]
Enorm irritant dat wij alleen de Lost ruins track nog niet hebben, daarnaast is de silver pass onderhand ook uit. Maar weinig nieuws vanuit Namco hierover en wat je er precies voor terug krijgt.
Verwijderd
Betreft Ridge Racer, is het niet zo dat die silver pass niks toevoegt als je de gold pass al hebt?Disfigured schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:54:
[...]
Echt zwaar frustrerend inderdaad. Vraag me af of het probleem bij Sony ligt of bij Namco. Amerika heeft die content al een aantal weken...
Verwijderd
In uncharted is de taal (spraak) ingame wel instelbaarpagani schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:58:
Eerste aanzet voor een tabel in de TS:
Game Taal (tekst) vast Taal (tekst) n.a.v. Systeemtaal Taal (spraak) vast Taal (spraak) n.a.v. systeemtaal Taal (spraak) instelbaar ingame Uncharted Nee Ja Nee Ja Nee Rayman Nee Ja Nee Ja Nee Wipeout Nee Ja Nee Ja Nee Marvel VS Capcom 3 Nee Ja Nee Nee Ja Disgaea 3 Nee Ja Nee Nee Ja Lego Harry Potter 5-7 Nee Ja NVT NVT NVT Ridge Racer Nee Ja Nee Ja Nee Fifa ´12 Ja Nee Ja Nee Nee
(Aanvulling en correcties zijn welkom, gezien ik mijn Vita standaard op Engels heb staan)
Edit: Ik krijg de impressie dat dit niet (meer) mogelijk is ondanks een bereicht op IGN dat het wel degelijk mogelijk zou moeten zijn voor spellen die niet in de vita store staan Ik heb inmiddels begrepen dat dit niet meer werkt, gezien er kennelijk een blacklist bestaat van spellen die je niet naar de vita kan downloaden... alsof ze illegaliteit in de hand werken.
[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 20-04-2012 22:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hier zit ik ook op te wachten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:08:
Ik mag er nog heel weinig tot niets over zeggen verder, maar Resistance: Burning Skies is echt een topper mensen! Serieuze aanrader zodra hij uit is!
Vooral de online multiplayer.
Kun je daar al wat meer over melden?
Verwijderd
Helaas niet. Multiplayer werkt überhaupt nog niet voor mij.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:24:
[...]
Hier zit ik ook op te wachten.
Vooral de online multiplayer.
Kun je daar al wat meer over melden?
Verwijderd
8 player deathmatch heb ik gehoord.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:37:
[...]
Helaas niet. Multiplayer werkt überhaupt nog niet voor mij.
Dat wordt weer lekker knallen.
Volgens mij verdien je ook xp en nieuwe wapens.
Ik verbaas me nog bijna elke keer over de kwaliteit van het scherm. Het geluid vind ik ook prima trouwens.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:18:
De eerst weken wat negatief geweest over de vita markt maar de hardware is geweldig.
PSN id: NL_SToRM
Het geluid is prima, maar als je zelf eigen muziek afspeelt van bijvoorbeeld een mp3 file 320kbps klinkt het wel niet echt zo goed meer.SToRM666 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:26:
[...]
Ik verbaas me nog bijna elke keer over de kwaliteit van het scherm. Het geluid vind ik ook prima trouwens.
Verwijderd
Als je een PSP spel op je PS3 hebt gezet voordat de Vita uitkwam kan je deze niet naar je Vita kopiëren.Cardinal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
Weet iemand hoe je nu exact PSP spellen overzet van de PS3 naar de Vita? Ik ben het al een avond aan het proberen voor spellen die niet standaard in de store staan, maar krijg het niet voor elkaar. Mooi voorbeeld is FF VIII. Die is beschikbaar voor ps3 en psp, is aangekocht, maar krijg hem niet overgezet via de content manager, remote play lukt wel, maar gezien ik veel aan het reizen ben is dat niet erg handig.
Edit: Ik krijg de impressie dat dit niet (meer) mogelijk is ondanks een bereicht op IGN dat het wel degelijk mogelijk zou moeten zijn voor spellen die niet in de vita store staan Ik heb inmiddels begrepen dat dit niet meer werkt, gezien er kennelijk een blacklist bestaat van spellen die je niet naar de vita kan downloaden... alsof ze illegaliteit in de hand werken.
Je zal hem opnieuw moeten downloaden.
Het icoontje van het gedownloade PSP spel ziet er dan ook anders uit, het spel is nog niet uitgepakt.
Vervolgens kan je hem naar je VIta kopiëren op de gebruikelijke manier.
Je kan hem ook rechtstreeks naar je Vita kopiëren vanuit je account downloadlijst op de VIta in de PSN store.
Verwijderd
Ook zonder het installeren op de PS3?Cardinal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:17:
Het gaat hier om spellen die niet standaard in de PSvita store staan. Het gaat om bijv FF VII die je wel kan spelen op de PSP, maar niet overzetten naar de Vita. Opnieuw downloaden zorgt er niet voor dat als ik de Vita koppel aan mijn PS3 kan overzetten naar de Vita. Heb ik namelijk al geprobeerd.
Want zodra je je download doet installeren, kun je het namelijk niet meer over zetten.
Het installatie bestand zal overgezet moeten worden. Naar mijn idee moet dit werken eigenlijk (niet geprobeert, maar ben het nu wel van plan... ben nu heel erg benieuwd namelijk).
Verwijderd
Car: Meltfire
Track: Lost Ruins
edit:
@Cardinal
Is al eerder een post geweest dat het soms mogelijk is een niet compatibel game toch over te zetten via de PS3 methode, bijvoorbeeld Gran Turismo (overigens met het risico dat hij niet perfect werkt).
Helaas zijn inderdaad sommige spellen blacklisted en/of niet compatibel met de Vita.
De game die jij wilt overzetten zit dus helaas in 1 van die 2 categorieën...
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 18:44 ]

Final Fantasy 7 is een ps1 spel....
Die worden nog niet ondersteund op de vita.
Dit komt binnenkort beschikbaar via een firmware update.
Meen je dit? Zou wel vet zijn, kan ik weer tijgetje spelen.Sinned123 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:07:
VetSinned123 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:07:
Cardinal.

Binnenkort? Weet je precies ook wanneer? Want volgens mij heeft Sony nog geen officiele datum gegeven.Sinned123 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:07:
Cardinal.
[ Voor 35% gewijzigd door Phntm op 22-04-2012 12:39 ]
oh hell yeah,,, ik kan niet wachten!!!Sn0wblind schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:00:
Je geld voor een kleine 2 weekjes bewaren voor MK vita
hier een vraag. Ik heb onlangs een tweede hands een ps vita gekocht, en daarbij zat fifa soccer erbij. Ik heb de vita terug naar fabrieksinstellingen gezet, de data op de memory card verwijderd en een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt. Nu prober ik de spel te spelen, maar voordat het begint krijg ik de volgende mededeling:
U kunt geen trofeeen verdienen in deze applicatie. Wilt u deze applicatie nog steeds starten?
Alleen de eerste speler die een applicatie gebruikt kan trofeeen verdienen. Om trofeeen te verdienen moet u alle data verwijderen die gerelateerd zijn aan deze applicatie en de applicatie starten.
Ik heb de memory card geformateerd, dus het zou moeten lukken , maar ik krijg de mededeling niet weg! Iemand een oplossing om wel trofeeen te winnen met fifa?
Update: Probleem opgelost! Ik had de forum globaal doorgenomen, iets te globaal, want ik heb een belangrijke post over het hoofd gezien naar de link waar het duidelijk staat uigelegd hoe het verholpen kan worden:
http://stickskills.com/20...es-on-used-ps-vita-games/
[ Voor 15% gewijzigd door Kaninho op 22-04-2012 16:21 . Reden: Probleem opgelost ]
Verwijderd
nog steeds geen enkel gouden ruimteschip....:)
Verwijderd
Verwijderd
foutje.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:51:
Waaom staat de vita voor €199 hier bovenaan de pagina maar is ie niet onder de 229 te verkijgen?
Nee helaas niet.TheKillingBean schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:36:
[...]
Binnenkort? Weet je precies ook wanneer? Want volgens mij heeft Sony nog geen officiele datum gegeven.
Het was voor de release 1 van de pijlers.
Helaas haalden ze het niet voor de release.
Hopelijk snel in 1 van de volgende firmwares.
ik had die demo geprobeerd,, en vond het eerlijk gezegd geen ene reet aan... Beetje duur, en echt op het niveau van een IpadPhntm schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:39:
Heren enige aanraders die ik moet kopen? Heb staan kijken naar stardrone, maar dan moet ik 20 euro kopen en heb nu 3 euro staan. xD
[ Voor 7% gewijzigd door Vinand op 22-04-2012 22:42 ]
Ik had op men galaxy s2 een snes en een gba emulator, maar vind het verschikkelijk om met alleen een touchscreen te spelen. Het zou dus perfect zijn als het wel kan met de vita. Ik heb een idee dat het nu niet kan. Er staat weinig tot geen info hierover. Op youtube is er wel een video te zien waar een ps vita gebruiker super mario speelt, maar er staat verder geen beschrijving erbij hoe hij het heeft gedaan.
Ik verwacht dit soort emulators in de toekomst door middel van Playstation Suite...Mr_Kahan schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:27:
Voor de retro gamers onder ons, zijn er tweakers die het gelukt is om een snes emulator te zetten op de ps vita?
Ik had op men galaxy s2 een snes en een gba emulator, maar vind het verschikkelijk om met alleen een touchscreen te spelen. Het zou dus perfect zijn als het wel kan met de vita. Ik heb een idee dat het nu niet kan. Er staat weinig tot geen info hierover. Op youtube is er wel een video te zien waar een ps vita gebruiker super mario speelt, maar er staat verder geen beschrijving erbij hoe hij het heeft gedaan.
Verwijderd
Er zullen vast wel software toegelaten worden waar kleine fouten op staan waardoor je misschien wederom via een savegame een emulator erop kan krijgen. Ik denk niet dat Sony het heel erg zal gaan vinden als er via zo een omweg een snes, nes en andere retro oldschool emulators erop kunnen komen... Zo lang het maar geen ps emulator word, want dan breekt de hel los bij Sony.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:16:
Denk je? De software wordt door Sony gecontroleerd, en ik denk dat zij niet graag Nintendo op hun dak zullen hebben.
Het ziet er toch niet zo goed uit als ik had verwacht, de guns klinken niet zo lekker en de AI ziet er helemaal belabberd uit. De multiplayer lijkt me dan wel weer heel tof.
Misschien toch maar wat reviews afwachten voordat ik het koop.
Steam/XBL: Avioto
Hoe is de besturing. Bij Uncharted beweeg ik er nogal vaak net naast. Hoe is dat in Resistance?Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:08:
Ik mag er nog heel weinig tot niets over zeggen verder, maar Resistance: Burning Skies is echt een topper mensen! Serieuze aanrader zodra hij uit is!
Verwijderd
Game op zich speelt erg lekker kan ik zeggen. AI valt hier en daar wat tegen, maar zal de pret niet drukken in de game. Grafisch is het zeker geen Uncharted, maar voor een handheld ziet het er prima uit. Vind vooral de besturing verassend goed aanvoelen. Geluid vind ik erg meevallen nog. Komt voor mij prima over. Natuurlijk, het is geen console shooter en moeten rekening houden met wat de speakers aankunnen bij heavy gunfire, maar Resistance klinkt naar mijn mening prima en speelt super lekker weg.Avioto schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:16:
Hier wat gameplay van Resistance: YouTube: Resistance: Burning Skies for the PS Vita - Single Player Mode
Het ziet er toch niet zo goed uit als ik had verwacht, de guns klinken niet zo lekker en de AI ziet er helemaal belabberd uit. De multiplayer lijkt me dan wel weer heel tof.
Misschien toch maar wat reviews afwachten voordat ik het koop.
Bijzonder goed. Ik had zelfde met Uncharted. Maar met Resistance gaat het bijzonder goed. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.MarcoM schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
[...]
Hoe is de besturing. Bij Uncharted beweeg ik er nogal vaak net naast. Hoe is dat in Resistance?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 14:09 ]
Was namelijk mijn grootste afknapper van deel 3 op de ps3...
Maaaar!
Ik wil graag mijn games downloaden. Nu heb ik een PSN account aangemaakt, geld op de portemonnee gezet, maar iedere keer als ik iets wil kopen krijg ik np-10805-4. Google vertelt mij dat herstarten moet helpen, maar dat heb ik nu al zo'n 6 keer gedaan. Iemand?
EDIT: blijkbaar is 7 keer genoeg. Alles up en running (behalve dat dat downloaden boktraag gaat maar goed).
[ Voor 14% gewijzigd door Willybubba op 23-04-2012 17:20 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ok thanksVerwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:06:
Bijzonder goed. Ik had zelfde met Uncharted. Maar met Resistance gaat het bijzonder goed. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
Verwijderd
Ik heb daar een PSP voor, maar de SNES emus draaien daar relatief slecht op imo. Zodra de Vita gejailbreakt is, wordt het wel interessant voor alle emuatoren, ook Mame.Mr_Kahan schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:27:
Voor de retro gamers onder ons, zijn er tweakers die het gelukt is om een snes emulator te zetten op de ps vita?
Welke webshop had je het besteld?wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:40:
Pfff. MMA Unrestricted voor de Ps Vita nog steeds niet binnen. Is uitgesteld met een week. Leuk die webshops die een datum op hun website plaatsen die totaal niet klopt. Wacht er nu alweer 1.5 week op. Iemand anders het spel wel al binnen?