Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:41:
[...]

Leer er maar mee leven, want dat gebeurd geregeld bij mijn zoon ook. En hij speelt fifa op de ps3 en dat heeft mij een kapotte tv gekost :(
Dafuq? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Die kids spelen God of War en maken tv's kapot? Klinkt gezellig :P

Als iemand hier de uitbreidingen van Motorstorm speelt, voeg even Avioto toe. Kan wel wat meer tegenstand gebruiken :o

Ik ben wel echt superslecht in het driften.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Avioto schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:54:
Die kids spelen God of War en maken tv's kapot? Klinkt gezellig :P

Als iemand hier de uitbreidingen van Motorstorm speelt, voeg even Avioto toe. Kan wel wat meer tegenstand gebruiken :o

Ik ben wel echt superslecht in het driften.
Met als gevolg van de kapotte lcd tv. Hij krijgt het eerste jaar geen zakgeld en geen lcd tv :) Hij mag van zijn kleine broertje wel op zijn ps3 en lcd tv, want dat vind hij zielig |:( Tot nu toe kan mijn oudste zoon zich heel goed inhouden met fifa 12 :) Als dat zo 6 maanden doorgaat. Dan krijg hij zijn ps3 terug en een nieuwe led tv :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond de Pinball Arcade hopelijk downloaden voor Vita (en PS3).
Pinball games zijn altijd baas. ZEN Pinball 2 wordt een day-one-buy (hoewel deze gratis wordt voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:14
pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:41:
[...]

Leer er maar mee leven, want dat gebeurd geregeld bij mijn zoon ook. En hij speelt fifa op de ps3 en dat heeft mij een kapotte tv gekost :(
Voor de Vita kan ik niet spreken, maar wanneer de tegenstander weg gaat bij FIFA 12 op de PS3 krijg je gewoon je overwinning met bijbehorende punten. Dus misschien ligt het wel aan je verbinding, dat je zelf weg valt i.p.v. de tegenstander, want dan kost het je wel de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:46:
[...]

Met als gevolg van de kapotte lcd tv. Hij krijgt het eerste jaar geen zakgeld en geen lcd tv :) Hij mag van zijn kleine broertje wel op zijn ps3 en lcd tv, want dat vind hij zielig |:( Tot nu toe kan mijn oudste zoon zich heel goed inhouden met fifa 12 :) Als dat zo 6 maanden doorgaat. Dan krijg hij zijn ps3 terug en een nieuwe led tv :)
Het lijkt hier wel het Libelle forum :|

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:46:
[...]

Ja, ik zou wel ingrijpen hoor... Heb een keer mijn Nintendo DS verkocht aan een vader van een kind die al voor de derde keer een DS gesloopt had. Nu hoor ik van leeftijdsgenoten(20-ers) ook vaak genoeg dat men controllers door de kamer smijt en dergelijke maar volgens mij is er dan echt iets mis gegaan in je opvoeding, als je dingen kapot gooit vanwege een spelletje. Als iemand iets sloopt door eigen gedrag moet je in ieder geval niet belonen door gelijk een nieuwe te geven, dus + 1 voor jullie :)

Nouja, ik ben sowieso het tegenovergestelde, ik vind het al irritant dat er na meer dan 4 maanden een heel klein krasje op de achterkant van mijn VITA zit :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 11-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Gait schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:40:
[...]

Voor de Vita kan ik niet spreken, maar wanneer de tegenstander weg gaat bij FIFA 12 op de PS3 krijg je gewoon je overwinning met bijbehorende punten. Dus misschien ligt het wel aan je verbinding, dat je zelf weg valt i.p.v. de tegenstander, want dan kost het je wel de overwinning.
Ik hou ook van pball games. De verleiding is groot om arcade pinball te kopen, maar ik wacht op Zen pinball 2. Die is ook voor mij gratis, en in ik heb echt vertrouwen in de makers van Zen pinball.

Maar laat hier maar weten wat je ervan vindt op de Vita.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoM op 11-04-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, las ik net de PSN Store update voor EU...
Geen Skullgirls... Geen Pinball Arcade... >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 01:14
MarcoM schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:02:
[...]
Maar laat hier maar weten wat je ervan vindt op de Vita.
Ik hoop dat iemand hier uitsluitsel over kan geven, want dit is voor mij wel van belang aangezien ik nog twijfel om er één te kopen. Er wordt eerst gezegd dat je op de Vita kan leaven wanneer je achterstaat zonder dat dit effect heeft op je stats, en vervolgens ook dat dit op de PS3 ook zo is. En uit ervaring weet ik dat dit 2e niet klopt, dus ik wil het 1e ook graag checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:10:
Bah, las ik net de PSN Store update voor EU...
Geen Skullgirls... Geen Pinball Arcade... >.<
Ok, lekker fijn weer. Zat op Pinball Arcade te wachten, weer typisch dat Europa weer wordt overgeslagen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
[...]

Ok, lekker fijn weer. Zat op Pinball Arcade te wachten, weer typisch dat Europa weer wordt overgeslagen.
Ik zat er inderdaad ook op te wachten. Dacht juist vanavond na werk Pinball binnen te halen en lekker aan de slag te gaan... mooi niet dus.
Volgens het eu blog is de game uitgesteld. Mogelijk volgende week >.>'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RenaldoNiels schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:29:
ik wordt een beetje gek van fifa. online spelen is gewoon niet te doen. altijd als ik voorsta stopt de tegenstander met spelen. waardoor de wedstrijd afgelopen is en ik ook geen punten krijg. sterker nog als ik dan kijk bij mijn laatste wedstrijden krijg ik ook nog bijna altijd een verlies toegekend.
Dit is ook met de PS3 zo. ik speel altijd met SC Heerenveen en dan speel je met een mafkees die barca of real speelt en denkt dat win ik wel. Maar ik speel heel rustig en erg op de verdediging en dan scoor ik opeens en dan zetten ze de game op pauze en kijken blijkbaar hoe ze de boel moeten omzetten. Als ik dan weer scoor etc dan kappen ze ermee. Het boeit me niet of ik verlies want ik probeer gewoon een uitdagend potje
te winnen en te scoren en als ik tegen barca met 3-2 verlies dan heb ik het goed gedaan en die helet sony punten systeem boeit me niet.Maar fifa online is sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:28
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:01:
[...]

Dit is ook met de PS3 zo. ik speel altijd met SC Heerenveen en dan speel je met een mafkees die barca of real speelt en denkt dat win ik wel. Maar ik speel heel rustig en erg op de verdediging en dan scoor ik opeens en dan zetten ze de game op pauze en kijken blijkbaar hoe ze de boel moeten omzetten. Als ik dan weer scoor etc dan kappen ze ermee. Het boeit me niet of ik verlies want ik probeer gewoon een uitdagend potje
te winnen en te scoren en als ik tegen barca met 3-2 verlies dan heb ik het goed gedaan en die helet sony punten systeem boeit me niet.Maar fifa online is sneu.
punten die je krijg is wel leuk maar voor mij ook niet alles. ik vindt het erger dat ik onterecht een verlies krijg toegekend. voeg mij anders effe toe als vriend. mijn id is Renaldo_N kunnen we ook wel eens een potje spelen zonder dat we disconnecten :)

Nevermind niet goed gelezen. je hebt het over de ps3 daar heb ik fifa niet voor

[ Voor 3% gewijzigd door RenaldoN op 11-04-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:44:
Iemand ook ineens problemen met de nieuwe Experia Box (de witte) van KPN en dat de Vita niet kan connecten? De ene dag doet'ie het nog, de andere noppes. Resets van config en manueel IP instellen, WPS, niks.

FW update, ook niks.
Heb sowieso vanaf het begin al connectieproblemen met de Vita, op de een of ander manier houdt hij niet het sterkste signaal automatisch vast.
Na standby knalt ie gelijk naar het AP met het zwakste signaal.
Moet ik elke keer WiFi op de Vita weer uitzetten en dan weer aan en dan doet ie het wel, heel irritant :(

edit:
Nieuwe update beschikbaar v1.67.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RenaldoNiels schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:49:
[...]

punten die je krijg is wel leuk maar voor mij ook niet alles. ik vindt het erger dat ik onterecht een verlies krijg toegekend. voeg mij anders effe toe als vriend. mijn id is Renaldo_N kunnen we ook wel eens een potje spelen zonder dat we disconnecten :)

Nevermind niet goed gelezen. je hebt het over de ps3 daar heb ik fifa niet voor
Ik heb ook de vita met fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Sony moet echt wat aan hun manier van firmware updates doen....doe gewoon een incremental update voor minor dingen! Nu moet je elke keer weer 98MB downloaden. Als ze nou gewoon een soort patch maken voor de firmware van 6MB of zo zonder elke keer opnieuw de complete firmware te hoeven downloaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
neem een snelle internet verbinding of voer de update niet uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Cardinal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
onzin reactie, hij heeft gewoon gelijk.
Bij de xbox360 kan het wel.
Maar bij de ps3 en vita heb je voor elk minimaal verschil een complete firmware nodig.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Cardinal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
Onzin. Ik heb snel internet maar het downloaden gaat zo verschrikkelijk traag. Downloaden op de PC gaat met 7MB/s maar het downloaden van de Vita update duurt serieus 5 minuten of zo. Het niet uitvoeren van de update is geen optie omdat je dan niks meer online kan doen ;) .

Op de Xbox 360 ging het inderdaad een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Is het iemand al gelukt om de PS Vita via amazon.de te bestellen? Is dat überhaupt mogelijk om te verschepen naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFriendly
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-08 08:42
Rpower18 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:45:
Is het iemand al gelukt om de PS Vita via amazon.de te bestellen? Is dat überhaupt mogelijk om te verschepen naar NL?
Wat ik heb begrepen is dat er inderdaad meerdere mensen hun Vita hebben besteld vanuit Duitsland. Het enige waar je op moet letten als je ook spellen koopt, is of de gesproken taal niet alleen in het Duits is. :)

Edit:
Ik heb mijn Vita overigens ook besteld vanaf Amazon.fr en is heel soepel verlopen allemaal. :)

[ Voor 10% gewijzigd door MrFriendly op 12-04-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb mijn vita zelf vanuit amazon.fr besteld.
Zonder problemen.

Amazon.de heb ik regelmatig andere producten besteld ging ook uitstekend.
90% word vanuit het distributiecentrum in Amsterdam verzonden trouwens, zal belasting technisch wel voordelig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
Cubic X schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:46:
[...]

Onzin. Ik heb snel internet maar het downloaden gaat zo verschrikkelijk traag. Downloaden op de PC gaat met 7MB/s maar het downloaden van de Vita update duurt serieus 5 minuten of zo. Het niet uitvoeren van de update is geen optie omdat je dan niks meer online kan doen ;) .

Op de Xbox 360 ging het inderdaad een stuk sneller.
ik had hem binnen 2 minuten binnen... je kan ook klagen om niks. 97mb is nou ook niet echt bepaald een wereldschokkend aantal mb's vage vind ik wel dat er geen changelog is voor deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Ja, ik! 3-4 dagen heb je 'm in huis. Alles goed verlopen. Alleen FIFA is geheel duits en niet aan te passen. Dat is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkovic schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:44:
[...]

Ja, ik! 3-4 dagen heb je 'm in huis. Alles goed verlopen. Alleen FIFA is geheel duits en niet aan te passen. Dat is minder.
Ook niet naar het Engels what the F*** is wel weer grappig als je met een duits team zoals bayern gaat spelen. Alles lekker in het Duits.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
wizzlewaxx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:29:
Zit dan niemand te wachten op Supremacy MMA Unrestricted voor de PS Vita? :+ . Ik zit iig echt met smart te wachten op deze game. In de trailers en gameplay filmpjes op Youtube ziet het er echt super uit. Een beetje Def Jam achtig...
Is op voorraad bij meerdere Webshops. Meteen even bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psp vita 209 euro bij wehkamp dit weekend - super uber cheapo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Wtf de prijs dropped wel heel snel :?

Edit:
Wifi: 209e
3G: 269e

Bron: Wehkamp

[ Voor 83% gewijzigd door YaYo86 op 15-04-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
YaYo86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:19:
Wtf de prijs dropped wel heel snel :?

Edit:
Wifi: 209e
3G: 269e

Bron: Wehkamp
Is geen prijsdrop, maar een aktie. Prijs zal na 18 april weer "normaal" zijn.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand overigens al bezig met Disgaea 3?
Heb de game met release gehaald en net een kleine 4 uur in zitten. Maar vind het zeker wel een sterke game weer. Lekkere humor ook.
Ben nu voornamelijk bezit om mijn "class" goed in te richten en nieuwe characters te maken.

Weet iemand overigens hoe je character vanuit je Class naar de Detention Room kan sturen? Of kan dat pas zodra je Class vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 09:53:
Iemand overigens al bezig met Disgaea 3?
Heb de game met release gehaald en net een kleine 4 uur in zitten. Maar vind het zeker wel een sterke game weer. Lekkere humor ook.
Ben nu voornamelijk bezit om mijn "class" goed in te richten en nieuwe characters te maken.

Weet iemand overigens hoe je character vanuit je Class naar de Detention Room kan sturen? Of kan dat pas zodra je Class vol zit?
Spel is toch nog niet uit in Europa? Spel wil ik graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

TheKillingBean schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:25:
[...]

Hij is gewoon al uit hoor, heb hem bij de GameMania al zien liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Ok, de winkels deze week maar even in :) De meeste online winkels hebben een releasedate van 20 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:25:
[...]

Hem 'm zelf afgelopen dinsdag donderdag kunnen oppikken bij de GameMania.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zit er zelf ook nog over te twijfelen. De Disgaea games op de PSP waren vermakelijk, maar ik heb me er nooit erg in verdiept. Hoe vinden jullie de game tot nu toe? Genoeg om effe lam op de bank mee bezig te kunnen zijn, of zwaar verslavend en "beter" vermaak dan Uncharted/Rayman? Een leuke RPG/Strategiegame gaat er natuurlijk altijd wel in, maar 40-45 euro is tegenwoordig een hoop geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:51:
Ik zit er zelf ook nog over te twijfelen. De Disgaea games op de PSP waren vermakelijk, maar ik heb me er nooit erg in verdiept. Hoe vinden jullie de game tot nu toe? Genoeg om effe lam op de bank mee bezig te kunnen zijn, of zwaar verslavend en "beter" vermaak dan Uncharted/Rayman? Een leuke RPG/Strategiegame gaat er natuurlijk altijd wel in, maar 40-45 euro is tegenwoordig een hoop geld :P
Ik ben zelf wel fan van de Disgaea serie (ook de anime).
Moet bekennen dat ik de PSP versie nooit gespeeld heb. Heb enkel Disgaea 4 gespeeld op de PS3 en die was al zeer vermakelijk. Vind het echter geen 'grote' console game.

Voor de handheld vind ik m ideaal. Één missie kun je goed een half uur mee bezig zijn op een gegeven moment, maar de game is dan ook zéér uitgebreid.
Het kan zeker een verslavende factor hebben als je van de Disgaea humor houdt.

Het is wat ik al aanhaalde, ik heb de game nu sinds donderdag en ongeveer 4 tot 5 uur in zitten.
Voor mij is het een heerlijke tussendoor game waarmee ik lekker kan puzzelen en uitdagende gevechten kan spelen.

Jouw vraag of het een game is om "effe lam op de bank", of "beter vermaakt dan uncharted/rayman"... ik denk er tussenin. Je moet de game kunnen waarderen (humor, gameplay, tactiek, etc) om het maximale eruit te kunnen halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Dus hij ligt al in de winkel, maar staat nog niet in de online store..lekker is dat weer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat heb je wel vaker dat winkels spellen voor de release datum in de schappen leggen.

Trouwens, ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar de 32GB kaartjes zijn nu ook beschikbaar.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor de mensen die hun games vaak via de PSN store kopen:

De PSN vouchers van 20 euro zijn tijdelijk maar 15.75 bij wehkamp.nl (van 15-18 april dacht ik). Ook zijn verschillende games en memorycards in de aanbieding. Maar de PSN vouchers zou je eventueel nu kunnen kopen en voor later bewaren en ook in de toekomst je games goedkoop krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:16:
Een tip voor de mensen die hun games vaak via de PSN store kopen:

De PSN vouchers van 20 euro zijn tijdelijk maar 15.75 bij wehkamp.nl (van 15-18 april dacht ik). Ook zijn verschillende games en memorycards in de aanbieding. Maar de PSN vouchers zou je eventueel nu kunnen kopen en voor later bewaren en ook in de toekomst je games goedkoop krijgen.
Alleen wel 2 weken levertijd reeds....

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype komt aan het eind van de maand op de vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:06:
Skype komt aan het eind van de maand op de vita
Bron?
nvm. Google ftw!
Zag in het voorbijgaan ook dat er een betere browser komt met dezelfde update.
Ben benieuwd.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws ivm die nieuwe update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blogs.skype.com/en...verywhere_will_be_av.html

Afbeeldingslocatie: http://blogs.skype.com/en/assets_c/2011/08/PSVita_Front_Skype_2-thumb-485x353-20329.jpg

Today, we're excited to announce that Skype will be enabling even more conversations with its upcoming availability on PlayStation®Vita (PS Vita). PS Vita users will have the opportunity to talk with friends and family around the globe with free Skype-to-Skype voice calling, as well as take advantage of Skype's low-cost calls to landlines and mobiles internationally. With more than 170 million monthly connected users on Skype, PS Vita users will be able to connect with a wide range of friends and family while on-the-go, using the next generation portable entertainment system's built-in network connectivity.

Het ziet ernaar uit dat video calling niet mogelijk gaat worden... Kut Microsoft!!! :(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vinand schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:30:
Het ziet ernaar uit dat video calling niet mogelijk gaat worden... @!#%$#!@& Microsoft!!! :(
Dat was te verwachten. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:16:
De PSN vouchers van 20 euro zijn tijdelijk maar 15.75 bij wehkamp.nl (van 15-18 april dacht ik).
Bedankt voor de tip! Heb er maar even 2 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Vanmiddag Uncharted: Golden Abbys uitgespeeld en wat een geweldig spel! Als er meer spellen van dit kaliber komen dan is de Vita erg goed bezig. Echt, Uncharted is echt een prachtig spel met goed verhaal en het speelt super goed. Nu nog alle voorwerpen in de levels vinden :P .

Doordat ik Uncharted nu heb 'uitgespeeld' ben ik aan het kijken naar een nieuwe game voor de Vita en ik snap hierdoor de reacties van sommige mensen op het prijsbeleid van SEN niet. Wipeout 2048 is op SEN €34,99, de laagste prijs op internet is €33. Rayman: Origins is ook niet echt goedkoper op internet in vergelijking met SEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Je vergelijkt de goedkoopste prijs met de vast online prijs.
Advies prijs ligt wel degelijk hoger dan in de store.

Als je trouwens de deals afwacht bij de wehkamp (zoals dit moment) en tegoed koopt is de internet prijs zeker lager.
Vooral tijdens de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Cubic X schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:58:
Vanmiddag Uncharted: Golden Abbys uitgespeeld en wat een geweldig spel! Als er meer spellen van dit kaliber komen dan is de Vita erg goed bezig. Echt, Uncharted is echt een prachtig spel met goed verhaal en het speelt super goed. Nu nog alle voorwerpen in de levels vinden :P .

Doordat ik Uncharted nu heb 'uitgespeeld' ben ik aan het kijken naar een nieuwe game voor de Vita en ik snap hierdoor de reacties van sommige mensen op het prijsbeleid van SEN niet. Wipeout 2048 is op SEN €34,99, de laagste prijs op internet is €33. Rayman: Origins is ook niet echt goedkoper op internet in vergelijking met SEN.
WipeOut is echt een gaaf spel, graphics nog beter dan Uncharted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:18:
psp vita 209 euro bij wehkamp dit weekend - super uber cheapo
215 inc. bezorgkosten, goeie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
En dan te bedenken dat ik m'n vita (wifi) op de releasedag voor €188,- heb gekocht. :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
xCell schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
En dan te bedenken dat ik m'n vita (wifi) op de releasedag voor €188,- heb gekocht. :+
Goh. Ik ook.
Ook nog zo blij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoe krijg je dat voor elkaar dan :p?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Peter_Aragorn schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:32:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan :p?
Goed dit forum moeten lezen toen. Ik zag een dag voor uitkomen een ad van MM in M'burg en heb die hier geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oja, dat is waar! Nja ik hoop dat de adviesprijs binnenkort iets omlaag gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Hèhè, hier ook :+ en ook nog 2 gratis game >:)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik sta op het punt een Vita te kopen. Hier op tweakers staat er 1 voor 300 euro (Wifi, 16gb kaart, Fifa, Uncharted en Virtua Tennis). Zijn de games op een ander PSN account te spelen? Of is er sprake van een downloadcode die 1 maal te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Games zijn met de nieuwste regels op 2 devices tegelijk te gebruiken (was 5x).
Maar dan moet je echter wel zijn account meekrijgen.
Downloaden kan onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:48:
Games zijn met de nieuwste regels op 2 devices tegelijk te gebruiken (was 5x).
Maar dan moet je echter wel zijn account meekrijgen.
Downloaden kan onbeperkt.
Het gaat hier om het zelfde apparaat, maar een verschillend PSN account. Dat maakt niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een psp en 3ds maar twijfel of ik een vita moet kopen. Wat zijn de toppers en is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Jawel dat maakt uit.
Je kan maar 1account koppelen op de ps vita.

Op de ps3 kunnen wel meerdere accounts gekoppeld worden.
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:20:
Ik heb een psp en 3ds maar twijfel of ik een vita moet kopen. Wat zijn de toppers en is het de moeite waard?
Als je het vooral om de vakantie te doen is zou ik een 3DS scoren.
Er zijn nog maar weinig echte toppers.
Een aantal games is in vergelijking met de 3DS nog erg mager.
Wil je hem langer houden dan verwacht ik uiteindelijk wel dat er betere games op komen.

Toppers op dit moment:
Uncharted, wipeout, Lumines, Rayman, Superstardust, Motorstorm RC

[ Voor 72% gewijzigd door Sinned123 op 16-04-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:42
Na heel erg lang twijfelen toch maar een ps vita gekocht. Heb uncharted en wipeout erbij gekocht. Beide super tof! Wipeout nooit gedaan maar echt super mooi gemaakt ook! Het touch gedeelte werk ook gewoon prima. Denk wel dat het aanbod aan games idd laag is. Maar dit gaat zeker goed komen! Kan je bij motorstorm artic edge op vita spelen? Heb nooit een normale psp gehad dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Arctic Edge kun je nu even niet downloaden vanwegen een security breach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Gisteren Disgaea 3 gekocht, leuk spel maar je krijgt in het begin wel heel veel informatie. Zo is me nog niet duidelijk hoe alles werk. Zo is me ook nog niet duidelijk wat al die vreemde termen in het rood bij de wapens inhouden. Denk dat ik veel moet spelen en veel moet uitproberen. Wel blij dat je de Japanse stemmen kunt kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door TheKillingBean op 17-04-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
TheKillingBean schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:08:
Gisteren Disgaea 3 gekocht, leuk spel maar je krijgt in het begin wel heel veel informatie. Zo is me nog niet duidelijk hoe alles werk. Zo is me ook nog niet duidelijk wat al die vreemde termen in het rood bij de wapens inhouden. Denk dat ik veel moet spelen en veel moet uitproberen. Wel blij dat je de Japanse stemmen kunt kiezen.
Klopt, Disgaea is in het begin een stortvloed aan informatie.
Maar als je er eenmaal een paar uur er in hebt zitten gaat het allemaal automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
voor de mensen in de omgeving van Den Haag, MM Den Haag heeft de vita donderdag avond 19:00 tm 22:00 in de aanbieding voor 200 (ik neem aan wifi versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:08:
Heh, ik heb nu ruim 8 uur in de game zitten en krijg nog steeds tutorials en informatie op me af.
Veel gaat wel vanzelf, maar de game is vele malen uitgebreider dan men denkt.

Bevalt verder wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:31:
[...]

Heh, ik heb nu ruim 8 uur in de game zitten en krijg nog steeds tutorials en informatie op me af.
Veel gaat wel vanzelf, maar de game is vele malen uitgebreider dan men denkt.

Bevalt verder wel goed?
De story mode is eigenlijk de tutorial voor de post/end-game. ;)
Daar ga je straks de meeste tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoelang kan de batterij mee als je hem veel gebruikt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:52:
Hoelang kan de batterij mee als je hem veel gebruikt?
3 tot 5 uur volgens Sony

Ik red er zelf ongeveere 4, 4.5 uur mee als ik aan het gamen ben... Met wifi...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vinand schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:53:
[...]

3 tot 5 uur volgens Sony

Ik red er zelf ongeveere 4, 4.5 uur mee als ik aan het gamen ben... Met wifi...
Dat is niet zo lang. Had langer verwacht.. twijfel al een tijdje of ik er 1 wil hebben of niet. Maar is het buiten gamen nog een handig apparaat? heb je bijvoorbeeld een Facebook en Twitter app? en bijvoorbeeld youtube enzo? zoja. wat voor kwaliteit youtube filmpjes kan die afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
En hoe helder staat je scherm dan Vinand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als je trouwens alleen de Wifi versie neemt. kan je dan wel alles singleplayer gewoon spelen als je het al op je psvita hebt staan zonder dat je verbinding hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 17-04-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
En hoe helder staat je scherm dan Vinand?
100%... Ik heb het nog nooit lager ingesteld... :9

[ Voor 11% gewijzigd door Vinand op 17-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Had er toevallig wat films op gezet voor een lang weekend weg. Denk dat ik met flight mode aan toch al snel 6,5 uur film heb kunnen kijken voordat de batterij op was. Best goed!

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
[...]

Dat is niet zo lang. Had langer verwacht.. twijfel al een tijdje of ik er 1 wil hebben of niet. Maar is het buiten gamen nog een handig apparaat? heb je bijvoorbeeld een Facebook en Twitter app? en bijvoorbeeld youtube enzo? zoja. wat voor kwaliteit youtube filmpjes kan die afspelen?
Ik gebruik hem verder voornamelijk als video speler... Ik heb zo een beetje 20 family guy episodes op me vita op de volledige scherm resolutie... En het scherm kijkt echt waaaaaaanzinnig mooi _/-\o_ . Vooral die leuke omstanders in de bus die dan meekijken :p. Het valt me ook op dat die bij video afspelen erg lang op de accu gaat. (veeel langer dan die 4 uurtjes, ik had gisteren nog zo een 4 uur gekeken en het batterij icoontje stond nog op 80% ongeveer)

Youtube app is er nog niet.. Wel een facebook app die twijfelachtig werkt. Skype app komt eind van deze maand. de Social media link is wel mooi geïntegreerd in het systeem. Ook Near vind ik zeker wel een grappige bijkomende functie.

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 17-04-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oke dan! Dat vind ik nog best redelijk.

Maar ik ga vanaf september weer in Utrecht naar school en dat is iedere dag ruim 2.5 uur in de trein. Nu heb ik 'treinen' nog nooit erg gevonden (zelfs met vertraging niet), maar ik moet wel wat te doen hebben. 3DS is wel leuk, maar 3D-effect werkt niet in de trein. Daarnaast is een wat 'higher end' handheld altijd leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:14:
[...]

Oke dan! Dat vind ik nog best redelijk.

Maar ik ga vanaf september weer in Utrecht naar school en dat is iedere dag ruim 2.5 uur in de trein. Nu heb ik 'treinen' nog nooit erg gevonden (zelfs met vertraging niet), maar ik moet wel wat te doen hebben. 3DS is wel leuk, maar 3D-effect werkt niet in de trein. Daarnaast is een wat 'higher end' handheld altijd leuk :D
We bevinden ons denk ik in dezelfde situatie :D

Ik loop nu ook me stage en reis zo een 3 uurtjes per dag met de trein... Gaat echt geweldig met de Vita: alleen het probleem is dat ik alleen af en toe mijn halte per ongeluk met de bus mis als ik wipeout speel... Je gaat er echt helemaal in op net alsof je op de ps 3 zit te spelen.. Ook zag ik gisteren nog een geile meid (wat een hemelse booty!!!) die voor me kwam zitten pas op het laatste moment. ;(

maar goed, ik kan nu echt niet meer reizen zonder mijn Vita, ik was vorig week nog te laat op me stage omdat de Vita uit de kamer van mijn zus moest zoeken en terugstelen in de ochtend. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nja ik neem ook vaak gewoon een boek mee hoor, lees erg veel. Maar merk bijvoorbeeld met mijn 3DS dat ik er eigenlijk alleen voor het slapen gaan even op speel. En dan Pokemon White, niet eens een 3DS-game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:58:
Als je trouwens alleen de Wifi versie neemt. kan je dan wel alles singleplayer gewoon spelen als je het al op je psvita hebt staan zonder dat je verbinding hebt?
Ja dat kan... eerlijk gezegd zie ik de voordeel van een 3g versie niet ten opzichte van de wifi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
de 3ds met 3d aan werkt prima in de trein van Alkmaar naar Amsterdam hoor. Ik weet niet op welk hobbelige traject jij wil gaan spelen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nja ik heb moeite om soms het 3D-effect te vinden. Zeker als ik wat beweeg.

Ach: ik ben er gewoon niet zo heel tevreden over over die 3DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik moet toegeven, sinds ik de Vita heb voelt de 3DS wel enigzins minderwaardig en ligt ook best veel stof te happen sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 10:22
Hoewel ik van plan ben om nog even te wachten met een Vita (tot er meer games komen en de prijsjes van de games wat lager worden), viel mij wel een scherp geprijsde Vita uit Duitsland op (via Amazon.de). Die is nu namelijk voor slechts 200 euro verkrijgbaar. LINK Daarbij krijg je ook een gratis 8gb kaartje én 15 euro korting op een Vita-game.
Sony heeft gezegd dat de hardware los staat van de regio, maar ik heb op verschillende fora gehoord dat mensen hier toch moeilijkheden mee ondervonden. Heeft iemand (uit NL) ervaring met een Vita uit Duitsland? Ik zou graag willen weten of daar ook problemen zijn (qua connecties e.d. met PSN), omdat ik er later mogelijk eentje via Amazon.de wil kopen; dit is namelijk wel een héle mooie prijs :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tiimmeh op 17-04-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de TS stonden vele links naar het vaio-forum, die tot een login-popup leiden; ik heb die images verwijderd, waardoor de TS wellicht minder goed oogt. Verzoek aan topicstarters om op te letten dat zaken niet achter afgeschermde delen worden gehost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:32:
Hoewel ik van plan ben om nog even te wachten met een Vita (tot er meer games komen en de prijsjes van de games wat lager worden), viel mij wel een scherp geprijsde Vita uit Duitsland op (via Amazon.de). Die is nu namelijk voor slechts 200 euro verkrijgbaar. LINK Daarbij krijg je ook een gratis 8gb kaartje én 15 euro korting op een Vita-game.
Sony heeft gezegd dat de hardware los staat van de regio, maar ik heb op verschillende fora gehoord dat mensen hier toch moeilijkheden mee ondervonden. Heeft iemand (uit NL) ervaring met een Vita uit Duitsland? Ik zou graag willen weten of daar ook problemen zijn (qua connecties e.d. met PSN), omdat ik er later mogelijk eentje via Amazon.de wil kopen; dit is namelijk wel een héle mooie prijs :)
Naar mijn idee zijn er geen hardware problemen.. Alleen problemen met de games aangezien sommige niet alle talen op het juiste instelling heeft staan. (ahum fifa)

Maar dat maakt niet uit want ik heb zo een beetje alle games in de nederlandse retail gehaald en ook mijn vita: En die waren allemaal Duits :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
Vinand schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:22:
[...]

Naar mijn idee zijn er geen hardware problemen.. Alleen problemen met de games aangezien sommige niet alle talen op het juiste instelling heeft staan. (ahum fifa)

Maar dat maakt niet uit want ik heb zo een beetje alle games in de nederlandse retail gehaald en ook mijn vita: En die waren allemaal Duits :9
Je Vita en games waren Duits terwijl je ze in NL gekocht had? ;o Over slechte distributie gesproken :p
Maar goed, ik heb nog verder gezocht en sommige mensen kregen het probleem dat ze met een bepaalde Vita alleen een PSN-account konden aanmaken bij het land waar de Vita vandaan kwam LINK LINK. Dit was echter toen de Vita nog maar kort uit was in de EU en VS, dus het is me niet helemaal duidelijk of dit nu wel mogelijk is (resetten naar eigen regio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:36:
In de TS stonden vele links naar het vaio-forum, die tot een login-popup leiden; ik heb die images verwijderd, waardoor de TS wellicht minder goed oogt. Verzoek aan topicstarters om op te letten dat zaken niet achter afgeschermde delen worden gehost :)
Dit was heel even zo, door een fout van mijn kant. Iets met .htpasswrd dat ik in de verkeerde map toegevoegd had. Maar plaatjes kunnen weer terug. Kwamen van mijn server af.

Edit: Heb de afbeeldingen handmatig weer toegevoegd. Sorry voor het ongemak afgelopen paar uren.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 17-04-2012 20:51 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:01:
[...]

Je Vita en games waren Duits terwijl je ze in NL gekocht had? ;o Over slechte distributie gesproken :p
Maar goed, ik heb nog verder gezocht en sommige mensen kregen het probleem dat ze met een bepaalde Vita alleen een PSN-account konden aanmaken bij het land waar de Vita vandaan kwam LINK LINK. Dit was echter toen de Vita nog maar kort uit was in de EU en VS, dus het is me niet helemaal duidelijk of dit nu wel mogelijk is (resetten naar eigen regio).
Je moet het zo zien, er is een verschil tussen fysieke en digitale games:

Fysieke games = allemaal regio vrij in de zin van je kan het spelen, echter de DLC als een game dat heeft is niet regio vrij. Voorbeeld je hebt een NL Vita en een NL SEN account en je koopt een Amerikaanse Ridge Racer (deze game zit een gold pass inbegrepen voor extra DLC). Deze game zal prima op je NL Vita te spelen zijn (ook online), echter de gold pass is niet in de NL store te gebruiken. Deze pass werkt alleen in de Amerikaanse Store. Dit geldt ook voor online passes. Dus games waarvan die in de toekomst geen DLC voor uitkomen kan je prima laten importeren.

Digitale games = regio gebonden, sterker nog het is account gebonden. Voorbeeld je koopt Ridge Racer uit de US Store, deze zal je nooit op je NL account kunnen spelen, hij zal alleen werken op de account waar die aangeschaft is.

Hierbij doet de oorsprong van de Vita absoluut niet toe, je kan immers een SEN account aanmaken zonder een Vita via deze site https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action Let wel op dat je bij het aanmaken van een account het land wat je hier kiest bepaalt voor welk land SEN Store zich zal linken.
Dus al met al verwacht je alleen in NL versies van de games te gaan kopen dan is een NL account wellicht handiger, maar als je van plan bent voor goedkopere US games wilt gaan dan is een US account vanzelfsprekend beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:32:
Hoewel ik van plan ben om nog even te wachten met een Vita (tot er meer games komen en de prijsjes van de games wat lager worden), viel mij wel een scherp geprijsde Vita uit Duitsland op (via Amazon.de). Die is nu namelijk voor slechts 200 euro verkrijgbaar. [...]
Sony heeft gezegd dat de hardware los staat van de regio, maar ik heb op verschillende fora gehoord dat mensen hier toch moeilijkheden mee ondervonden.
De hardware is wereldwijd hetzelfde, qua regio's en instellingen, talen enzo.
Alleen de oplader kan verschillen, maar da's in Duitsland dezelfde als bij ons.

Games verschillen naargelang de uitgever. Wil je op safe spelen, koop ze dan vanuit de UK, dan heb je sowieso altijd Engels.

Nog even een directe link naar het Amazon.de aanbod: --> link <--

Op die pagina moet je dus zowel een WiFi Vita als een 8GB stick in je mandje leggen. Helemaal aan het einde van de bestelling, nog na het bevestigen van je creditcard enzo - krijg je iets van €30 korting waardoor het definitieve totaal op ongeveer €202 komt, inclusief verzending.

Ook krijg je €15 korting op een game, te kiezen uit: Rayman, FIFA, Lumines, Dungeon Hunter of Virtua Tennis.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
[...]

Games verschillen naargelang de uitgever. Wil je op safe spelen, koop ze dan vanuit de UK, dan heb je sowieso altijd Engels.

Nog even een directe link naar het Amazon.de aanbod: --> link <--

Op die pagina moet je dus zowel een WiFi Vita als een 8GB stick in je mandje leggen. Helemaal aan het einde van de bestelling, nog na het bevestigen van je creditcard enzo - krijg je iets van €30 korting waardoor het definitieve totaal op ongeveer €202 komt, inclusief verzending.

Ook krijg je €15 korting op een game, te kiezen uit: Rayman, FIFA, Lumines, Dungeon Hunter of Virtua Tennis.
Ja, heb 'm gezien idd. Maar hoe werken die deals? Als ik namelijk WiFi Vita, 8gb kaart en FIFA kies moet ik nog steeds de volle pond betalen voor de kaart en FIFA. En als ik verder ga in het betalingsproces dan komt die korting er ook niet bij (zoals ze op Amazon.de wel beweren). Iemand ervaring met Amazon.de kortingen? Krijg je die achteraf terug ofzo?

EDIT: Overigens is die 30 euro korting erbovenop alleen als je een Amazon kaart neemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tiimmeh op 17-04-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
Ik heb mijn Vita in de VS gekocht en de oplader werkt hier ook perfect omdat het netsnoer een standaard plug heeft naar het kastje van de lader. Bijvoorbeeld mijn Canon battarij lader had dezelfde. Dus een NL netsnoer in de vita lader en het werkt.

edit: zo'n kabel dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.lulusoso.com/upload/20110628/Power_cable_cord_set_Electric_Radio_wire.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door embee op 18-04-2012 08:32 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:01:
[...]

Ja, heb 'm gezien idd. Maar hoe werken die deals? Als ik namelijk WiFi Vita, 8gb kaart en FIFA kies moet ik nog steeds de volle pond betalen voor de kaart en FIFA. En als ik verder ga in het betalingsproces dan komt die korting er ook niet bij (zoals ze op Amazon.de wel beweren). Iemand ervaring met Amazon.de kortingen? Krijg je die achteraf terug ofzo?

EDIT: Overigens is die 30 euro korting erbovenop alleen als je een Amazon kaart neemt.
Pas op het allerlaatst wordt de korting verrekend en is de 8gb kaart gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimmeh
Peter_Aragorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:49:
[...]

Pas op het allerlaatst wordt de korting verrekend en is de 8gb kaart gratis.
Ik zat behoorlijk aan het einde naar mijn idee (bij het kiezen van een betaalmethode), maar dat zal wel goed gaan dan denk ik. Dan moet ik de kaart wel in het winkelmandje plaatsen neem ik aan (niet dat ik zometeen met twee van die kaartjes zit :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gewoon de VIta en de 8gb kaart erin gooien inderdaad. Pas bij de allerlaatste stap wordt de totaalprijs €199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:17
Ik ga vandaag de vita kopen maar heb nog een klein vraagje. Moet ik voor de 8 gb of de 16 gb kaart gaan?
Ik ga normale spellen gewoon in de winkel kopen. Enkel downloadonly games zoals motorstorm rc ga ik downloaden via de store. Welk kaartje is dan handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
champion16 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:58:
Ik ga vandaag de vita kopen maar heb nog een klein vraagje. Moet ik voor de 8 gb of de 16 gb kaart gaan?
Ik ga normale spellen gewoon in de winkel kopen. Enkel downloadonly games zoals motorstorm rc ga ik downloaden via de store. Welk kaartje is dan handiger?
Ik zou zelf voor de 16gb gaan. Je koopt dat waarschijnlijk voor de komende 6 jaren... En daarnaast gaat denk ik iedere Vita gebruiker de Vita ook gebruiken als video player... Vita blinkt echt enorm uit in de video's afspelen vanwege het fucking mooie Oled display...

Ik zou kijken naar of je niet misschien via axel planet of zoiets dergelijks de 32 gb kaartje kan versieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Op de site van FRS staat de 32GB ook al hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2012 12:20 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn 32gb kaartje binnen.
Had eerst een 16gb kaartje maar die zat al helemaal vol.
Backup gemaakt van 16gb kaartje nu aan het herstellen op 32gb kaartje.

Bij Nedgame besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 12:27 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 82 Laatste