Dafuq?pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:41:
[...]
Leer er maar mee leven, want dat gebeurd geregeld bij mijn zoon ook. En hij speelt fifa op de ps3 en dat heeft mij een kapotte tv gekost

Dafuq?pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:41:
[...]
Leer er maar mee leven, want dat gebeurd geregeld bij mijn zoon ook. En hij speelt fifa op de ps3 en dat heeft mij een kapotte tv gekost
Steam/XBL: Avioto
Met als gevolg van de kapotte lcd tv. Hij krijgt het eerste jaar geen zakgeld en geen lcd tvAvioto schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:54:
Die kids spelen God of War en maken tv's kapot? Klinkt gezellig
Als iemand hier de uitbreidingen van Motorstorm speelt, voeg even Avioto toe. Kan wel wat meer tegenstand gebruiken
Ik ben wel echt superslecht in het driften.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Voor de Vita kan ik niet spreken, maar wanneer de tegenstander weg gaat bij FIFA 12 op de PS3 krijg je gewoon je overwinning met bijbehorende punten. Dus misschien ligt het wel aan je verbinding, dat je zelf weg valt i.p.v. de tegenstander, want dan kost het je wel de overwinning.pinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:41:
[...]
Het lijkt hier wel het Libelle forumpinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:46:
[...]
Met als gevolg van de kapotte lcd tv. Hij krijgt het eerste jaar geen zakgeld en geen lcd tvHij mag van zijn kleine broertje wel op zijn ps3 en lcd tv, want dat vind hij zielig
Tot nu toe kan mijn oudste zoon zich heel goed inhouden met fifa 12
Als dat zo 6 maanden doorgaat. Dan krijg hij zijn ps3 terug en een nieuwe led tv
Haters everywhere but I don’t really care
Ja, ik zou wel ingrijpen hoor... Heb een keer mijn Nintendo DS verkocht aan een vader van een kind die al voor de derde keer een DS gesloopt had. Nu hoor ik van leeftijdsgenoten(20-ers) ook vaak genoeg dat men controllers door de kamer smijt en dergelijke maar volgens mij is er dan echt iets mis gegaan in je opvoeding, als je dingen kapot gooit vanwege een spelletje. Als iemand iets sloopt door eigen gedrag moet je in ieder geval niet belonen door gelijk een nieuwe te geven, dus + 1 voor julliepinokkia schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:46:
[...]
Met als gevolg van de kapotte lcd tv. Hij krijgt het eerste jaar geen zakgeld en geen lcd tvHij mag van zijn kleine broertje wel op zijn ps3 en lcd tv, want dat vind hij zielig
Tot nu toe kan mijn oudste zoon zich heel goed inhouden met fifa 12
Als dat zo 6 maanden doorgaat. Dan krijg hij zijn ps3 terug en een nieuwe led tv
[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 11-04-2012 12:46 ]
Ik hou ook van pball games. De verleiding is groot om arcade pinball te kopen, maar ik wacht op Zen pinball 2. Die is ook voor mij gratis, en in ik heb echt vertrouwen in de makers van Zen pinball.Gait schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:40:
[...]
Voor de Vita kan ik niet spreken, maar wanneer de tegenstander weg gaat bij FIFA 12 op de PS3 krijg je gewoon je overwinning met bijbehorende punten. Dus misschien ligt het wel aan je verbinding, dat je zelf weg valt i.p.v. de tegenstander, want dan kost het je wel de overwinning.
[ Voor 4% gewijzigd door MarcoM op 11-04-2012 16:02 ]
Verwijderd
Ik hoop dat iemand hier uitsluitsel over kan geven, want dit is voor mij wel van belang aangezien ik nog twijfel om er één te kopen. Er wordt eerst gezegd dat je op de Vita kan leaven wanneer je achterstaat zonder dat dit effect heeft op je stats, en vervolgens ook dat dit op de PS3 ook zo is. En uit ervaring weet ik dat dit 2e niet klopt, dus ik wil het 1e ook graag checken.MarcoM schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:02:
[...]
Maar laat hier maar weten wat je ervan vindt op de Vita.
Ok, lekker fijn weer. Zat op Pinball Arcade te wachten, weer typisch dat Europa weer wordt overgeslagen.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:10:
Bah, las ik net de PSN Store update voor EU...
Geen Skullgirls... Geen Pinball Arcade... >.<
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Ik zat er inderdaad ook op te wachten. Dacht juist vanavond na werk Pinball binnen te halen en lekker aan de slag te gaan... mooi niet dus.TheKillingBean schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:25:
[...]
Ok, lekker fijn weer. Zat op Pinball Arcade te wachten, weer typisch dat Europa weer wordt overgeslagen.
Verwijderd
Dit is ook met de PS3 zo. ik speel altijd met SC Heerenveen en dan speel je met een mafkees die barca of real speelt en denkt dat win ik wel. Maar ik speel heel rustig en erg op de verdediging en dan scoor ik opeens en dan zetten ze de game op pauze en kijken blijkbaar hoe ze de boel moeten omzetten. Als ik dan weer scoor etc dan kappen ze ermee. Het boeit me niet of ik verlies want ik probeer gewoon een uitdagend potjeRenaldoNiels schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:29:
ik wordt een beetje gek van fifa. online spelen is gewoon niet te doen. altijd als ik voorsta stopt de tegenstander met spelen. waardoor de wedstrijd afgelopen is en ik ook geen punten krijg. sterker nog als ik dan kijk bij mijn laatste wedstrijden krijg ik ook nog bijna altijd een verlies toegekend.
punten die je krijg is wel leuk maar voor mij ook niet alles. ik vindt het erger dat ik onterecht een verlies krijg toegekend. voeg mij anders effe toe als vriend. mijn id is Renaldo_N kunnen we ook wel eens een potje spelen zonder dat we disconnectenVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:01:
[...]
Dit is ook met de PS3 zo. ik speel altijd met SC Heerenveen en dan speel je met een mafkees die barca of real speelt en denkt dat win ik wel. Maar ik speel heel rustig en erg op de verdediging en dan scoor ik opeens en dan zetten ze de game op pauze en kijken blijkbaar hoe ze de boel moeten omzetten. Als ik dan weer scoor etc dan kappen ze ermee. Het boeit me niet of ik verlies want ik probeer gewoon een uitdagend potje
te winnen en te scoren en als ik tegen barca met 3-2 verlies dan heb ik het goed gedaan en die helet sony punten systeem boeit me niet.Maar fifa online is sneu.
[ Voor 3% gewijzigd door RenaldoN op 11-04-2012 20:51 ]
Verwijderd
Heb sowieso vanaf het begin al connectieproblemen met de Vita, op de een of ander manier houdt hij niet het sterkste signaal automatisch vast.SkyStreaker schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:44:
Iemand ook ineens problemen met de nieuwe Experia Box (de witte) van KPN en dat de Vita niet kan connecten? De ene dag doet'ie het nog, de andere noppes. Resets van config en manueel IP instellen, WPS, niks.
FW update, ook niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 16:08 ]
Verwijderd
Ik heb ook de vita met fifaRenaldoNiels schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:49:
[...]
punten die je krijg is wel leuk maar voor mij ook niet alles. ik vindt het erger dat ik onterecht een verlies krijg toegekend. voeg mij anders effe toe als vriend. mijn id is Renaldo_N kunnen we ook wel eens een potje spelen zonder dat we disconnecten
Nevermind niet goed gelezen. je hebt het over de ps3 daar heb ik fifa niet voor
onzin reactie, hij heeft gewoon gelijk.Cardinal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
neem een snelle internet verbinding of voer de update niet uit
Onzin. Ik heb snel internet maar het downloaden gaat zo verschrikkelijk traag. Downloaden op de PC gaat met 7MB/s maar het downloaden van de Vita update duurt serieus 5 minuten of zo. Het niet uitvoeren van de update is geen optie omdat je dan niks meer online kan doenCardinal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
neem een snelle internet verbinding of voer de update niet uit
Wat ik heb begrepen is dat er inderdaad meerdere mensen hun Vita hebben besteld vanuit Duitsland. Het enige waar je op moet letten als je ook spellen koopt, is of de gesproken taal niet alleen in het Duits is.Rpower18 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:45:
Is het iemand al gelukt om de PS Vita via amazon.de te bestellen? Is dat überhaupt mogelijk om te verschepen naar NL?
[ Voor 10% gewijzigd door MrFriendly op 12-04-2012 21:38 ]
Ik heb mijn vita zelf vanuit amazon.fr besteld.Rpower18 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:45:
Is het iemand al gelukt om de PS Vita via amazon.de te bestellen? Is dat überhaupt mogelijk om te verschepen naar NL?
ik had hem binnen 2 minuten binnen... je kan ook klagen om niks. 97mb is nou ook niet echt bepaald een wereldschokkend aantal mb's vage vind ik wel dat er geen changelog is voor deze update.Cubic X schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:46:
[...]
Onzin. Ik heb snel internet maar het downloaden gaat zo verschrikkelijk traag. Downloaden op de PC gaat met 7MB/s maar het downloaden van de Vita update duurt serieus 5 minuten of zo. Het niet uitvoeren van de update is geen optie omdat je dan niks meer online kan doen.
Op de Xbox 360 ging het inderdaad een stuk sneller.
Ja, ik! 3-4 dagen heb je 'm in huis. Alles goed verlopen. Alleen FIFA is geheel duits en niet aan te passen. Dat is minder.Rpower18 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:45:
Verwijderd
Ook niet naar het Engels what the F*** is wel weer grappig als je met een duits team zoals bayern gaat spelen. Alles lekker in het Duits.Frenkovic schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:44:
[...]
Ja, ik! 3-4 dagen heb je 'm in huis. Alles goed verlopen. Alleen FIFA is geheel duits en niet aan te passen. Dat is minder.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 09:30 ]
Is op voorraad bij meerdere Webshops. Meteen even bestellenwizzlewaxx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:29:
Zit dan niemand te wachten op Supremacy MMA Unrestricted voor de PS Vita?. Ik zit iig echt met smart te wachten op deze game. In de trailers en gameplay filmpjes op Youtube ziet het er echt super uit. Een beetje Def Jam achtig...
Is geen prijsdrop, maar een aktie. Prijs zal na 18 april weer "normaal" zijn.YaYo86 schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:19:
Wtf de prijs dropped wel heel snel
Edit:
Wifi: 209e
3G: 269e
Bron: Wehkamp
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Spel is toch nog niet uit in Europa? Spel wil ik graag spelen.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 09:53:
Iemand overigens al bezig met Disgaea 3?
Heb de game met release gehaald en net een kleine 4 uur in zitten. Maar vind het zeker wel een sterke game weer. Lekkere humor ook.
Ben nu voornamelijk bezit om mijn "class" goed in te richten en nieuwe characters te maken.
Weet iemand overigens hoe je character vanuit je Class naar de Detention Room kan sturen? Of kan dat pas zodra je Class vol zit?
Hij is gewoon al uit hoor, heb hem bij de GameMania al zien liggenTheKillingBean schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:25:
[...]
Spel is toch nog niet uit in Europa? Spel wil ik graag spelen.
Verwijderd
Hem 'm zelf afgelopen dinsdag donderdag kunnen oppikken bij de GameMania.TheKillingBean schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:25:
[...]
Spel is toch nog niet uit in Europa? Spel wil ik graag spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 11:50 ]
Verwijderd
Ik ben zelf wel fan van de Disgaea serie (ook de anime).Sorbo schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:51:
Ik zit er zelf ook nog over te twijfelen. De Disgaea games op de PSP waren vermakelijk, maar ik heb me er nooit erg in verdiept. Hoe vinden jullie de game tot nu toe? Genoeg om effe lam op de bank mee bezig te kunnen zijn, of zwaar verslavend en "beter" vermaak dan Uncharted/Rayman? Een leuke RPG/Strategiegame gaat er natuurlijk altijd wel in, maar 40-45 euro is tegenwoordig een hoop geld
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 14:55 ]
Verwijderd
Alleen wel 2 weken levertijd reeds....Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:16:
Een tip voor de mensen die hun games vaak via de PSN store kopen:
De PSN vouchers van 20 euro zijn tijdelijk maar 15.75 bij wehkamp.nl (van 15-18 april dacht ik). Ook zijn verschillende games en memorycards in de aanbieding. Maar de PSN vouchers zou je eventueel nu kunnen kopen en voor later bewaren en ook in de toekomst je games goedkoop krijgen.
PSN: Leech1984
Verwijderd
Bron?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:06:
Skype komt aan het eind van de maand op de vita
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 17:42 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dat was te verwachten.Vinand schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:30:
Het ziet ernaar uit dat video calling niet mogelijk gaat worden... @!#%$#!@& Microsoft!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bedankt voor de tip! Heb er maar even 2 besteldVerwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:16:
De PSN vouchers van 20 euro zijn tijdelijk maar 15.75 bij wehkamp.nl (van 15-18 april dacht ik).
WipeOut is echt een gaaf spel, graphics nog beter dan Uncharted!Cubic X schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:58:
Vanmiddag Uncharted: Golden Abbys uitgespeeld en wat een geweldig spel! Als er meer spellen van dit kaliber komen dan is de Vita erg goed bezig. Echt, Uncharted is echt een prachtig spel met goed verhaal en het speelt super goed. Nu nog alle voorwerpen in de levels vinden.
Doordat ik Uncharted nu heb 'uitgespeeld' ben ik aan het kijken naar een nieuwe game voor de Vita en ik snap hierdoor de reacties van sommige mensen op het prijsbeleid van SEN niet. Wipeout 2048 is op SEN €34,99, de laagste prijs op internet is €33. Rayman: Origins is ook niet echt goedkoper op internet in vergelijking met SEN.
Verwijderd
215 inc. bezorgkosten, goeie prijs!Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:18:
psp vita 209 euro bij wehkamp dit weekend - super uber cheapo
if it ain't broke, break it and learn
Goh. Ik ook.xCell schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
En dan te bedenken dat ik m'n vita (wifi) op de releasedag voor €188,- heb gekocht.![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar danxCell schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
En dan te bedenken dat ik m'n vita (wifi) op de releasedag voor €188,- heb gekocht.![]()
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Goed dit forum moeten lezen toen. Ik zag een dag voor uitkomen een ad van MM in M'burg en heb die hier geplaatst.
Hèhè, hier ookxCell schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:44:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat hier om het zelfde apparaat, maar een verschillend PSN account. Dat maakt niet uit?Sinned123 schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:48:
Games zijn met de nieuwste regels op 2 devices tegelijk te gebruiken (was 5x).
Maar dan moet je echter wel zijn account meekrijgen.
Downloaden kan onbeperkt.
Verwijderd
Als je het vooral om de vakantie te doen is zou ik een 3DS scoren.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:20:
Ik heb een psp en 3ds maar twijfel of ik een vita moet kopen. Wat zijn de toppers en is het de moeite waard?
[ Voor 72% gewijzigd door Sinned123 op 16-04-2012 20:23 ]
[ Voor 7% gewijzigd door TheKillingBean op 17-04-2012 10:09 ]
Klopt, Disgaea is in het begin een stortvloed aan informatie.TheKillingBean schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:08:
Gisteren Disgaea 3 gekocht, leuk spel maar je krijgt in het begin wel heel veel informatie. Zo is me nog niet duidelijk hoe alles werk. Zo is me ook nog niet duidelijk wat al die vreemde termen in het rood bij de wapens inhouden. Denk dat ik veel moet spelen en veel moet uitproberen. Wel blij dat je de Japanse stemmen kunt kiezen.
Verwijderd
Heh, ik heb nu ruim 8 uur in de game zitten en krijg nog steeds tutorials en informatie op me af.TheKillingBean schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:08:
Gisteren Disgaea 3 gekocht, leuk spel maar je krijgt in het begin wel heel veel informatie. Zo is me nog niet duidelijk hoe alles werk. Zo is me ook nog niet duidelijk wat al die vreemde termen in het rood bij de wapens inhouden. Denk dat ik veel moet spelen en veel moet uitproberen. Wel blij dat je de Japanse stemmen kunt kiezen.
De story mode is eigenlijk de tutorial voor de post/end-game.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:31:
[...]
Heh, ik heb nu ruim 8 uur in de game zitten en krijg nog steeds tutorials en informatie op me af.
Veel gaat wel vanzelf, maar de game is vele malen uitgebreider dan men denkt.
Bevalt verder wel goed?
3 tot 5 uur volgens SonyRicmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:52:
Hoelang kan de batterij mee als je hem veel gebruikt?
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dat is niet zo lang. Had langer verwacht.. twijfel al een tijdje of ik er 1 wil hebben of niet. Maar is het buiten gamen nog een handig apparaat? heb je bijvoorbeeld een Facebook en Twitter app? en bijvoorbeeld youtube enzo? zoja. wat voor kwaliteit youtube filmpjes kan die afspelen?Vinand schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:53:
[...]
3 tot 5 uur volgens Sony
Ik red er zelf ongeveere 4, 4.5 uur mee als ik aan het gamen ben... Met wifi...
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 17-04-2012 10:58 ]
100%... Ik heb het nog nooit lager ingesteld...Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
En hoe helder staat je scherm dan Vinand?
[ Voor 11% gewijzigd door Vinand op 17-04-2012 11:17 ]
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik gebruik hem verder voornamelijk als video speler... Ik heb zo een beetje 20 family guy episodes op me vita op de volledige scherm resolutie... En het scherm kijkt echt waaaaaaanzinnig mooiRicmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
[...]
Dat is niet zo lang. Had langer verwacht.. twijfel al een tijdje of ik er 1 wil hebben of niet. Maar is het buiten gamen nog een handig apparaat? heb je bijvoorbeeld een Facebook en Twitter app? en bijvoorbeeld youtube enzo? zoja. wat voor kwaliteit youtube filmpjes kan die afspelen?
[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 17-04-2012 11:15 ]
Oke dan! Dat vind ik nog best redelijk.
We bevinden ons denk ik in dezelfde situatiePeter_Aragorn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:14:
[...]
Oke dan! Dat vind ik nog best redelijk.
Maar ik ga vanaf september weer in Utrecht naar school en dat is iedere dag ruim 2.5 uur in de trein. Nu heb ik 'treinen' nog nooit erg gevonden (zelfs met vertraging niet), maar ik moet wel wat te doen hebben. 3DS is wel leuk, maar 3D-effect werkt niet in de trein. Daarnaast is een wat 'higher end' handheld altijd leuk
Ja dat kan... eerlijk gezegd zie ik de voordeel van een 3g versie niet ten opzichte van de wifi...Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:58:
Als je trouwens alleen de Wifi versie neemt. kan je dan wel alles singleplayer gewoon spelen als je het al op je psvita hebt staan zonder dat je verbinding hebt?
[ Voor 10% gewijzigd door Tiimmeh op 17-04-2012 18:32 ]
Verwijderd
Naar mijn idee zijn er geen hardware problemen.. Alleen problemen met de games aangezien sommige niet alle talen op het juiste instelling heeft staan. (ahum fifa)Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:32:
Hoewel ik van plan ben om nog even te wachten met een Vita (tot er meer games komen en de prijsjes van de games wat lager worden), viel mij wel een scherp geprijsde Vita uit Duitsland op (via Amazon.de). Die is nu namelijk voor slechts 200 euro verkrijgbaar. LINK Daarbij krijg je ook een gratis 8gb kaartje én 15 euro korting op een Vita-game.
Sony heeft gezegd dat de hardware los staat van de regio, maar ik heb op verschillende fora gehoord dat mensen hier toch moeilijkheden mee ondervonden. Heeft iemand (uit NL) ervaring met een Vita uit Duitsland? Ik zou graag willen weten of daar ook problemen zijn (qua connecties e.d. met PSN), omdat ik er later mogelijk eentje via Amazon.de wil kopen; dit is namelijk wel een héle mooie prijs
Je Vita en games waren Duits terwijl je ze in NL gekocht had? ;o Over slechte distributie gesprokenVinand schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:22:
[...]
Naar mijn idee zijn er geen hardware problemen.. Alleen problemen met de games aangezien sommige niet alle talen op het juiste instelling heeft staan. (ahum fifa)
Maar dat maakt niet uit want ik heb zo een beetje alle games in de nederlandse retail gehaald en ook mijn vita: En die waren allemaal Duits
Dit was heel even zo, door een fout van mijn kant. Iets met .htpasswrd dat ik in de verkeerde map toegevoegd had. Maar plaatjes kunnen weer terug. Kwamen van mijn server af.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:36:
In de TS stonden vele links naar het vaio-forum, die tot een login-popup leiden; ik heb die images verwijderd, waardoor de TS wellicht minder goed oogt. Verzoek aan topicstarters om op te letten dat zaken niet achter afgeschermde delen worden gehost
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 17-04-2012 20:51 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Je moet het zo zien, er is een verschil tussen fysieke en digitale games:Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:01:
[...]
Je Vita en games waren Duits terwijl je ze in NL gekocht had? ;o Over slechte distributie gesproken
Maar goed, ik heb nog verder gezocht en sommige mensen kregen het probleem dat ze met een bepaalde Vita alleen een PSN-account konden aanmaken bij het land waar de Vita vandaan kwam LINK LINK. Dit was echter toen de Vita nog maar kort uit was in de EU en VS, dus het is me niet helemaal duidelijk of dit nu wel mogelijk is (resetten naar eigen regio).
Verwijderd
De hardware is wereldwijd hetzelfde, qua regio's en instellingen, talen enzo.Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:32:
Hoewel ik van plan ben om nog even te wachten met een Vita (tot er meer games komen en de prijsjes van de games wat lager worden), viel mij wel een scherp geprijsde Vita uit Duitsland op (via Amazon.de). Die is nu namelijk voor slechts 200 euro verkrijgbaar. [...]
Sony heeft gezegd dat de hardware los staat van de regio, maar ik heb op verschillende fora gehoord dat mensen hier toch moeilijkheden mee ondervonden.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 21:14 ]
Ja, heb 'm gezien idd. Maar hoe werken die deals? Als ik namelijk WiFi Vita, 8gb kaart en FIFA kies moet ik nog steeds de volle pond betalen voor de kaart en FIFA. En als ik verder ga in het betalingsproces dan komt die korting er ook niet bij (zoals ze op Amazon.de wel beweren). Iemand ervaring met Amazon.de kortingen? Krijg je die achteraf terug ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
[...]
De hardware is wereldwijd hetzelfde, qua regio's en instellingen, talen enzo.
Alleen de oplader kan verschillen, maar da's in Duitsland dezelfde als bij ons.
Games verschillen naargelang de uitgever. Wil je op safe spelen, koop ze dan vanuit de UK, dan heb je sowieso altijd Engels.
Nog even een directe link naar het Amazon.de aanbod: --> link <--
Op die pagina moet je dus zowel een WiFi Vita als een 8GB stick in je mandje leggen. Helemaal aan het einde van de bestelling, nog na het bevestigen van je creditcard enzo - krijg je iets van €30 korting waardoor het definitieve totaal op ongeveer €202 komt, inclusief verzending.
Ook krijg je €15 korting op een game, te kiezen uit: Rayman, FIFA, Lumines, Dungeon Hunter of Virtua Tennis.
[ Voor 3% gewijzigd door Tiimmeh op 17-04-2012 22:03 ]
Ik heb mijn Vita in de VS gekocht en de oplader werkt hier ook perfect omdat het netsnoer een standaard plug heeft naar het kastje van de lader. Bijvoorbeeld mijn Canon battarij lader had dezelfde. Dus een NL netsnoer in de vita lader en het werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:08:
De hardware is wereldwijd hetzelfde, qua regio's en instellingen, talen enzo.
Alleen de oplader kan verschillen, maar da's in Duitsland dezelfde als bij ons.
[ Voor 10% gewijzigd door embee op 18-04-2012 08:32 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Pas op het allerlaatst wordt de korting verrekend en is de 8gb kaart gratis.Tiimmeh schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:01:
[...]
Ja, heb 'm gezien idd. Maar hoe werken die deals? Als ik namelijk WiFi Vita, 8gb kaart en FIFA kies moet ik nog steeds de volle pond betalen voor de kaart en FIFA. En als ik verder ga in het betalingsproces dan komt die korting er ook niet bij (zoals ze op Amazon.de wel beweren). Iemand ervaring met Amazon.de kortingen? Krijg je die achteraf terug ofzo?
EDIT: Overigens is die 30 euro korting erbovenop alleen als je een Amazon kaart neemt.
Ik zat behoorlijk aan het einde naar mijn idee (bij het kiezen van een betaalmethode), maar dat zal wel goed gaan dan denk ik. Dan moet ik de kaart wel in het winkelmandje plaatsen neem ik aan (niet dat ik zometeen met twee van die kaartjes zitPeter_Aragorn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:49:
[...]
Pas op het allerlaatst wordt de korting verrekend en is de 8gb kaart gratis.
Ik zou zelf voor de 16gb gaan. Je koopt dat waarschijnlijk voor de komende 6 jaren... En daarnaast gaat denk ik iedere Vita gebruiker de Vita ook gebruiken als video player... Vita blinkt echt enorm uit in de video's afspelen vanwege het fucking mooie Oled display...champion16 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:58:
Ik ga vandaag de vita kopen maar heb nog een klein vraagje. Moet ik voor de 8 gb of de 16 gb kaart gaan?
Ik ga normale spellen gewoon in de winkel kopen. Enkel downloadonly games zoals motorstorm rc ga ik downloaden via de store. Welk kaartje is dan handiger?
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2012 12:20 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 12:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq