Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:20:
Oké, ik moet toegeven dat deze update niet echt spannend is - wil ik niet zover gaan om te zeggen dat de PS Vita zuigt.
Het zuigt wel. Sony loopt gewoon achter en je mag toch verwachten van een fabrikant die een sony experia S en tv met internet en youtube/skype ondersteuning de software up to date moet krijgen.Het is een toestel met totaal geen mogelijkheden als je het vergelijkt met een psp 3000 of go (waarom geen skype,youtube, messenger, facefacebook etc). Ook het game aanbod is mager en men maakt weer de fout door hogere prijzen te vragen in de store dan games in de winkel. Ook is het feit dat PSP 3000 momenteel beter verkoopt dan de psp vita en dat zuigt ook. Het zuigt ook dat sony niet duidelijk kan aangeven of vita nog iets behoorlijks krijgt met apps, games of update's. Ze weten het blijkbaar zelf ook niet en daarom gooit men er nog een 150 miljoen tegen aan om extra reclame te maken. Men kan beter de prijs naar beneden gooien , hoe lullig dit ook is maar het zuigt dat zelf sony ziet dat het verkeerd gaat. Games zien er wel mooi uit zoals uncharted , unit 13 en fifa en wat andere games maar dat was het. Het is onbekend wat men met de vita wil of gaat doen in de toekomst en men laat ook gewoon niks los.

Mooi is wel dat men 1,5 miljoen psp vita zijn verkocht en dat in europa de PSP vita gelukkig nog iets beter verkoopt dat de psp 3000. Dit is allemaal positief maar niet echt goed maar er zijn lichtpuntjes als battlefield, COD en resistance etc etc. Maar Sony moet zich nu laten horen . }:O

Sorry dit wekt geen vertrouwen heren van SONY. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen in de store zijn toch lager dan de prijzen in de winkel? Ja ok, er zijn webshops die lager gaan zitten, maar volgens mij zijn ze in de store wel goedkoper dan bij gamemania etc? Als je je psn cards ook slim koopt, dan scheelt het ook. Ik had die van mij laatst met 25% korting gekocht.

Ondanks dat het op software front inderdaad wel (erg) stil is vermaak ik me nog prima met de vita. Ik heb uncharted drie keer met plezier uitgespeeld, ik heb flink geraced in motorstorm, ik ben nog bezig met rayman en heb net lumines gekocht. De launch lineup was prima naar mijn mening en ik heb nog nooit zoveel spellen willen hebben bij een launch. Achja, smaken verschillen en meningen ook natuurlijk :) Voor mij voelt de vita wat hardware én software betreft in ieder geval goed. Je kan switchen tussen apps/software, er is normale voice ondersteuning en hij is snel in/uit slaapstand. Je kan zien dat ze bij Sony veel geleerd hebben sinds de ps3.
Dat hij niet zo goed verkoopt nu interesseert mij niets zolang er wel software uit blijft komen. Ik snap dat die support ook afhankelijk is van de populariteit en afzet van de hardware, maar om nu al zo hard te klagen? Bewaar dat lekker voor 2013 zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik ben er nog steeds hartstikke blij mee... Smaken verschillen en dat is maar goed ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 21:23
Ik ben er zelf ook nog steeds super blij mee, alleen vind ik inderdaad wel dat Sony nog wat meer spellen in de follow-up had mogen zetten in de maanden na de release. Er komen wel wat games aan, maar het aanbod blijft erg gering. Ik denk dat ze er goed aan hadden gedaan om meteen een COD of Battlefield achtige game te releasen. Dat had de begin verkopen een enorme boost gegeven waardoor ook meer ontwikkelaars getriggerd worden om Vita games te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de games zal het wel goed komen ondanks dat het nog weinig is. Maar mis toch wel wat apps en de browser mag beter. Het is ideaal om met je psp op vakantie via wifi even naar huis te bellen.

Ze moeten gewoon de prijs verlagen en het blijft natuurlijk een mooie console met twee duim controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik moet zeggen dat ik ook wacht op wat leukere games die het touchscreen eens goed gaan benutten. Heb al eerder aangegeven iets in de lijn van Sim City lijkt me erg leuk. Ik heb Uncharted, Fifa, Lumines en Everybody's golf. Vooral die laatste is me best tegengevallen.

nlb brengt het wat overdreven maar wat betreft de ontbrekende " apps" en internetbrowser heeft hij gewoon gelijk.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar wat zitten sommigen mensen te janken en te b!tchen zeg over de Vita.
"Boehoe, ik kan niet normaal internetten... ik kan niet op Youtube... er zit geen Skype op.... snik, boeh, jank"

Damn, als je wilt internetten, youtubben, skypen, had je een <cencored> laptop moeten kopen.
Het is een handheld GAME console...

En het gejank over de verkoop cijfers, tuurlijk. Enige plek waar de PSP 3K beter verkocht is Japan. Toeval? Tuurlijk niet.

Weet je, verkoop lekker je Vita als je er zo over denkt en ga in een ander topic zitten huilen.

[edit]:
Sorry dat ik nu even zo uitval hoor. Maar wordt echt moe van mensen die er zo vel op reageren en dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn voor een handheld console.

[edit 2]
Ik heb de Vita sinds de Launch en ben er nog dagelijks mee bezig.

Aan Card games heb ik liggen:
Uncharted, Lumines, WipEout, Army Corps of Hell, BlazBlue, Rayman, Dungeon Hunter.

Download games:
Marvel vs. Capcom, Ninja Gaiden, Unit 13, ModNation Racer.

PSN games:
MotorStorm, Escape Plan, Super Stardust, en dat gratis spel a la Bejeweled (ben naam kwijt).

Ik vermaak me nog mateloos met de Vita en er zit nog genoeg aan te komen.
Nu hoor ik hier een enkeling al roepen "Ja, maar er is ook niets mis met de games". Klopt. Meer hoeft de Vita eigenlijk ook niet te doen.
Dat Twitter en Facebook erop zit is al een ontzettend mooie feature.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Het is dat je zelf al sorry zegt want je toon slaat nergens op. Mensen mogen toch een mening hebben. Dus doe dan lekker normaal en houd je scheldwoorden voor je. Misschien moet je eerst de betekenis van het woord zwakzinnig opzoeken voordat je daar mensen van gaat beschuldigen.

Ik walg van je hele bericht.

EDIT: Opmerking aan Mods weggehaald.

[ Voor 39% gewijzigd door Baatje op 05-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ben het wel met eens hoor , het apparaat is net 2 maanden op de markt hier , geef sony de tijd , als er straks vette games worden aangekondigd is iedereen weer over enthousiast en is iedereen blij.

Mensen moeten gewoon geduld hebben en niet gaan lopen mekkeren dat nog niet meteen alles is aangekondigd en ofuitgebracht is wat ze willen. Het apparaat moet zich nog gaan bewijzen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Natuurlijk is het apparaat pas 2 maanden hier. Ik zeg toch ook niet dat ik er geen gebruik van maak? Zou graag wat extra games willen zoals Sim City en wat meer apps/browser opties.

Maar dan kunnen mensen toch normaal reageren of zie ik dat verkeerd? Ik dacht dat tweakers voor wat beschaafdere mensen was maar blijkbaar zie ik dat verkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Baatje op 05-04-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:42:
Het is dat je zelf al sorry zegt want je toon slaat nergens op. Mensen mogen toch een mening hebben. Dus doe dan lekker normaal en houd je scheldwoorden voor je. Misschien moet je eerst de betekenis van het woord zwakzinnig opzoeken voordat je daar mensen van gaat beschuldigen.

Ik walg van je hele bericht.

EDIT: Ik neem aan dat de aanwezige mods hier ook een mening over hebben? Ik vind dit soort taalgebruik richting andere personen schandalig en onnodig. Ik hoor graag.
Okay, zwakzinnig had ik niet mogen gebruiken misschien. Dit heb ik ook uit mijn bericht gehaald en bied ook mijn excuses hiervoor aan.
Maar met de rest ga ik niets aan wijzigen. Ik zeg verder niets verkeerd en scheld niemand uit.

Wat je zegt over een mening, ben ik wel met je eens. Echter, de berichten die gepost worden trekken mensen conclussies en dat is wat mij gewoon stoord. Er wordt niet gesproken van "ik vind dit en dat"... nee, het is gelijk "het is zus en zo". Er worden conclussies getrokken zonder erbij na te denken waar we het over hebben. Sorry, maar als je je zo gaat opstellen en conclussies gaat trekken over een handheld met opsomming die er helemaal niet voor bedoeld zijn... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Natuurlijk wel ,maar dit zie/lees je overal, mensen die het nix vinden en anderen hebben het gevoel dat ze het moeten verdedigen.

Ik wacht het rustig af. Ik hoop echt serieus dat ze de console wel serieus gaan nemen , ook andere developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:54:
[...]

Okay, zwakzinnig had ik niet mogen gebruiken misschien. Dit heb ik ook uit mijn bericht gehaald en bied ook mijn excuses hiervoor aan.
Maar met de rest ga ik niets aan wijzigen. Ik zeg verder niets verkeerd en scheld niemand uit.

Wat je zegt over een mening, ben ik wel met je eens. Echter, de berichten die gepost worden trekken mensen conclussies en dat is wat mij gewoon stoord. Er wordt niet gesproken van "ik vind dit en dat"... nee, het is gelijk "het is zus en zo". Er worden conclussies getrokken zonder erbij na te denken waar we het over hebben. Sorry, maar als je je zo gaat opstellen en conclussies gaat trekken over een handheld met opsomming die er helemaal niet voor bedoeld zijn... *zucht*
Ik denk dat je mij echt verkeerd begrijpt hoor. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn aanschaf. Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ik wat meer games heb die ik met het touchsreen zou kunnen spelen zoals bijvoorbeeld Sim City. Dat vind ik nu eenmaal leuk. Games als Uncharted heb ik persoonlijk al genoeg op de ps3 gespeeld.

Een update van de browser zodat je flash hebt lijkt mij handig als ik even mijn desktop of netbook niet aan heb. Meer niet en ook niet minder. Geen kritiek maar slechts een wens.

En wat je wel of niet aanpast moet je helemaal zelf weten. Mensen die dit al gelezen hebben weten nu hoe jij bent. Woorden zoals jank, boeh en snik zijn ook zielig om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:01:
[...]

Ik denk dat je mij echt verkeerd begrijpt hoor. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn aanschaf. Ik zou het persoonlijk leuk vinden als ik wat meer games heb die ik met het touchsreen zou kunnen spelen zoals bijvoorbeeld Sim City. Dat vind ik nu eenmaal leuk. Games als Uncharted heb ik persoonlijk al genoeg op de ps3 gespeeld.

Een update van de browser zodat je flash hebt lijkt mij handig als ik even mijn desktop of netbook niet aan heb. Meer niet en ook niet minder. Geen kritiek maar slechts een wens.
Oh maar het is ook niet specifiek naar jou hoor. Begrijp me niet verkeerd.
Maar als ik een aantal bericht terug lees zijn er steeds bepaalde mensen (ook steeds dezelfde, valt mij op), die er wel over tekeer gaan met conclussies over e.e.a. en ben dit vaker in het topic tegengekomen.

Dat van de browser, mjah, aan de ene kant begrijp ik het wel. Aan de andere kant, meeste mensen hebben toch wel een degelijk smartphone waar het op kan, dunkt mij. (misschien wat zwart/wit though...)
Baatje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:01:
[...]
En wat je wel of niet aanpast moet je helemaal zelf weten. Mensen die dit al gelezen hebben weten nu hoe jij bent. Woorden zoals jank, boeh en snik zijn ook zielig om te gebruiken.
Point taken. Misschien had ik het niet moeten doen inderdaad. Maar gedane zaken nemen eenmaal geen keer helaas.
Ik kan soms wat lomp door de bocht komen en ditmaal wellicht niet over nagedacht. Kan wel sorry zeggen, maar het is al gebeurt. Lets move on ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik heb geen smartphone waar dat op kan :-) dus vandaar mijn wens voor op de Vita.....Maar inderdaad let's move on.

Nu wat anders. Sta ik alleen wanneer ik zeg dat ik het jammer vind dat er in principe dezelfde games op de Vita uitkomen als op de PS3? Ik bedoel dan Uncharted/AC/Resistance/COD. Ik zal ze allemaal echt kopen en spelen maar het scherm van de Vita zou zoveel meer kunnen dan bijvoorbeeld een puzzel of een tekening maken met Drake. Denk aan Sim City/R.U.S.E./C & C....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zulke soort games zullen met de tijd wel komen denk ik :)
Op de PS3 was het in het begin ook zeer rustig wat betreft topspellen en momenteel zit ik daar al met een vrij grote backlog :P

Ik heb Rayman al sinds zaterdag liggen en nog niet aangeraakt, maar vandaag ga ik er aan beginnen. Ik heb nu eigenlijk ook alweer teveel spellen voor de Vita en dan wil ik Everybody's Golf ook nog kopen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou normaal niet zo van RTS games, maar ik denk wel dat de Vita zich daar ontzettend goed voor kan doen. SimCity ben ik dan wel weer voorstander van.
Maar games als Disgaea, I like! (maar breng dan gewoon Disgaea 4 uit, in plaats van een remake van deel 3 >.>')

Verder met de games, vind het niet zozeer erg dat het dezelfde (soort) games zijn. Is denk ik voor inkomsten wel lekker omdat men toch al bekend is met de (soort) game.
Maar de Vita kan wel veel meer als dat ze er nu uithalen. Ach, ik geef het gewoon tijd. Komt vanzelf.

Maar een beetje RTS games zou wel leuk zijn. Denk dat ik - als RTS n00b - het misschien wel leuk ga vinden met de functionaliteit van de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik vind Everybody's Golf minder leuk. Die hele stijl is niet mijn ding. Was dus de 1e en laatste die ik in die reeks zal kopen. Geef mij maar Tiger Woods....het spel dan he :-)

RTS is ook niet altijd mijn ding geweest maar als je in bed ligt, op vakantie bent of waar dan ook lijkt het me toch echt wel leuk om even snel een potje C & C te doen of aan je stad te bouwen in Sim City hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het zeker wel eens met Trellgoth.
Alhoewel hij niet de juiste tonatie voor zijn bericht is het inhoudelijk ijzersterk.

Ik ben echt superhappy met mijn vita, speel wipeout, NG, super star dust en motorstorm helemaaal kapot, en dit apparaat heeft echt zoveel potentie... Er zijn al een heleboel leuke games in de aantocht en natuurlijk zijn er van die kleine zaakjes zoals: html5/flash, tekort aan bepaald segment games (ding is nog maar 2 maanden op de markt LOL, wat verwacht je dan en zelfs dan in verhouding met de orignele psp en nintendo 3DS release is het al veeeeeeeel beter), youtube en skype..

Ik snap mensen echt niet dat ze dit soort dingen in de eerste 2 maanden verwachten... Heb ik geen enkel ander product zien doen. En als er een bedrijf is die tegenwoordig heel sterk, verantwoord en goed is in het updaten dan is het wel SONY. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Vinand, het is inmiddels 2012 he. Dan mag je toch wel iets meer van bedrijven verwachten dan in 2007 toen de PSP uitkwam. Een internetbrowser met flash en wellicht een beperkte APP store mag toch best bij release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beperkte (lees: zeer beperkte) app store is er in feite wel al.
Via de Vita Store heb je ook onderin de apps met Flickr, Facebook, Twitter en... (er was er nog een meen ik)...
Maar, idd wel zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Foursquare

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:42:
Vinand, het is inmiddels 2012 he. Dan mag je toch wel iets meer van bedrijven verwachten dan in 2007 toen de PSP uitkwam. Een internetbrowser met flash en wellicht een beperkte APP store mag toch best bij release?
Dat ben ik met je eens maar aan de andere kant zijn er geen game bedrijven die dat wel voor elkaar hebben?

2 Maanden is (heeeeeeeeeel) erg kort om hier een oordeel over te geven wat in principe een secundaire zaak is bij de Vita. De core business van de PS Vita: het gamen is geweldig gelukt. Ik klaag alleen over de lange laadtijden bij wipeout (omdat ik een verwend wipeout fan ben sinds wipeout 64). En ik zie dus liever daarvoor een update dan voor bijvoorbeeld youtube, browser en flash. Geef Sony gewoon redelijke de tijd om bijvoorbeeld met de 2.0 update te komen. Dan verwacht ik bijvoorbeeld dit soort zaken. Tegen die tijd is het apparaat waarvoor het bedoeld is meer dan wat ik ervan verwacht had op de primaire doeleind ervan.

Ik geloof erin dat dit met name met de logische fusie met SEN (music unlimited, video unlimited etc.) in de toekomst zeker meer word wat het nu is. Heb gewoon geduld... 2 maanden is geen geduld voor zoiets.. Ik heb nog nooit een apparaat 2 maanden na de wereldwijde release een gigantische update zien krijgen. En zelfs dan heeft de vita al 3 redelijke non-onzin updates gehad... ;) 1ste voor de bugs eruit te halen (japan release). 2d voor maps, 3d hebben we net gehad.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Ik kan nog wel leven met de laadtijden van Wipeout 2048. Je krijgt tenminste de allermooiste graphics te zien. Laat Studio Liverpool liever tijd steken in het implementeren van een racebox optie. Ik ben het echt zat om te moeten racen wat Studio Liverpool bedenkt. Ik wil zelf kunnen kiezen op welk circuit en op in welke snelheidsklasse dat gebeurt. Dan pas raak in WO 2048 weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
@Tellgoth die facbook en twitter apps vind ik heel plezierig en gebruik ik ook.

Verder hebben jullie natuurlijk ook gelijk dat de Vita er pas 2 maanden is. Time will tell...

Het enige wat ik nu mis is Sim City en een perfecte browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het trouwens wel jammer dat er nu na twee maanden, nog steeds geen update op de PlayStation 3 is gekomen om ook daar de trophy lijst in te kunnen zien van de Vita. Andersom lukt het wel, maar zou t graag op de PS3 ook terug zien.

Hoop overigens dat er binnenkort weer een lading aan game releases wordt aangekondigd. In Augustus naar GamesCom, hoop dat ik daar nog wat nieuws te horen/zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik hoop op mooie games liefst nog voor de zomer vakantie. Wij gaan 3 weken dus ja.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:48:
Ik hoop op mooie games liefst nog voor de zomer vakantie. Wij gaan 3 weken dus ja.......
Voor de zomer heb ik enigszins mijn twijfels. De games die nu nog in pre-order kunnen worden gezet zijn - denk ik - de enige nog die we kunnen verwachten. Rest zal denk ik tegen Q4 worden (als het geen Q1 wordt van het aankomende jaar)...

Hoop overigens ook dat de remake van Final Fantasy X een beetje wil vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Resistance komt toch nog in mei???????? Dat is in ieder geval iets..

En misschien hebben we geluk dat er zowaar een leuke Summer Games game komt i.v.m. London 2012? Ik weet het vergeefse hoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Resistance komt nog. Maar deze is ook al even te pre-orderen ;)
Vandaar mijn uitspraak.

Ik kijk hoe dan ook uit naar de persdagen van GamesCom. Hoop echt leuke nieuwtjes tegen het lijf te lopen en nieuwe info los te kunnen peuteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Eerst nog de E3.

Gran Turismo voor de Vita. Ik mag dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, maar daar ben ik dit jaar niet bij helaas.... :(
(maar ga het zeker met streams volgen online. Misschien volgend jaar op locatie erbij...)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Overigens jammer dat de de Euro 2012 uitbreiding niet voor de Vita te krijgen is. Had namelijk Fifa 12 niet voor de ps3 (wel voor mijn zoontje op de Wii en op de 3ds voor mezelf) gekocht. Nu ga ik dus een collectors uitgave missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik heb nog bijna dagelijks veel plezier van mijn Vita, het apparaat leent zich uitstekend voor mijn speelgewoontes, namelijk 30min-45min. spelen thuis of in de trein en dan een dagje weer niet. Soms iets langer, maar zelden uren achter elkaar. Ik heb 3 games* en die lenen zich hier uitstekend voor: Motorstorm RC (gratis), Lumines: Electronic Symphony en Super Stardust Delta.
Ik heb ook Persona 3 Portable nog uit mijn PSP tijd gekoppeld staan aan mn (US) PSN account, voor als ik binnenkort een wat serieuzer spel wil doen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn weer wat music packs te krijgen voor Ridge Racer in de store :)
Ridge Racer Music Pack 16 & 17 "Variety #1 - #2" (free)
Add new tracks to your game with the sixteenth & seventeenth downloadable Music Pack, containing classic songs from past RIDGE RACER titles! Enjoy 4 songs from RIDGE RACER 3D and RIDGE RACER 7!
File size 13.16 - 17.04 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
En mortal kombat op 1 of 4 mei , dat is ook een mooie titel.

Daar wacht ik echt met smart op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens mensen die BlazBlue Continuum Shift EXTEND hebben? If so, laat even weten, dan kunnen er misschien wat online gevechten plaatsvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb Tactics Ogre en de nieuw uitbreiding voor Motorstorm gekocht vandaag, daar zal ik weer heel wat uurtjes in stoppen :) Niet te geloven dat ik Tactics Ogre gemist heb toen ie uitkwam op de PSP :s
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:40:
Zijn er trouwens mensen die BlazBlue Continuum Shift EXTEND hebben? If so, laat even weten, dan kunnen er misschien wat online gevechten plaatsvinden ;)
Wat vind je van de game? Is het een aanrader? Ik zou wel graag een fighter willen op de Vita..miss dat ik ff wacht op Mortal Kombat

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIghting games lijken me wel vet op de Vita, maar mijn voorkeur gaat dan toch naar Mortal Kombat, misschien ben ik gewoon nostalgisch? :)

heb vandaag zowel MLB The Show 12 als Virtua Tennis 4 binnengrekregen via de post, samen aangekocht voor 65 euri ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Hmm, ik had zojuist problemen om via de Content Manager bestanden over te zetten. Nu bleek dat ik nog een proxy ingesteld had staan op mijn laptop (vanwege kantoornetwerk) en ik daardoor geen actieve internetverbinding had.

Dan geeft de Vita de melding "Could not connect to server". Om de een of andere reden heb je een actieve internet verbinding nodig om de Content Manager te gebruiken. :?

Als je op Google zoekt vind je allemaal mensen die denken dat Sony wellicht een soort DRM kan gebruiken hiermee. Nu denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar vind het wel bedenkelijk.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
De mortal kombat op de consoles was echt geweldig , als het net zo goed is dan kan ik dat lang blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
vandaag een pakketje van de NS met mn ps vita erin met alle spellen !! :D zo blij, gelijk weer die hard op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
heb sinds vorige week vrijdag ook mijn vita wat een wereld apparaat zeg.
voor het eerst dat de ervaring qua games ook echt gewoon console waardig is.
ik heb nu Uncharted, Unit 13, Ultimate Marvel vs Capcom en Motorstorm RC en vermaak me prima. sterker nog kan me niet herinneren dat ik ooit zo enthousiast op 1 van m'n handhelds heb gespeeld :P

in vergelijking met m'n 3ds vind ik de vita echt velen malen relaxter. je hoeft niet constant in het midden te zitten voor je beeld en de vita ligt velen malen lekkerder in de handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:33:
Wat vind je van de game? Is het een aanrader? Ik zou wel graag een fighter willen op de Vita..miss dat ik ff wacht op Mortal Kombat
Ik ben sowieso een BlazBlue fanaat. Heb voorgaande delen op de PS3 ook (dubbel) en helemaal kapot gespeeld. Op de Vita scoort BlazBlue hoger in review cijfers dan Ultimate Marvel vs. Capcom 3 (welke ik ook heb overigens).

BlazBlue is wel een fighter met een hoge learning curve. Men die een beetje bekend zijn met de Guilty Gear reeks, weten hoe de game kan overkomen.

Maar ik vind het zeker een vette game. Of het een aanrader is vind ik met deze games moeilijk te zeggen omdat ik niet weet hoe mensen met fighters omgaan. BlazBlue heeft gewoon een hoge drempel om in te stappen. Game heeft wel uitgebreide tutorial en Challenge om het te leren, maar het blijft een hoge learning curve. Als dat je niets uitmaakt, is het zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben gisteren aan Rayman begonnen. Speelt toch heerlijk weg die game en het ziet er fantastisch uit op het scherm van de Vita. Ik heb ook direct even de update voor de Vita gedaan en de Motostorm uitbreiding gekocht, dus ik kan weer even vooruit.
Donnie Darko schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:23:
heb sinds vorige week vrijdag ook mijn vita wat een wereld apparaat zeg.
voor het eerst dat de ervaring qua games ook echt gewoon console waardig is.
Als ik eenmaal aan het spelen ben dan vergeet ik ook vaak dat ik op een handheld aan het spelen ben. Het speelt gewoon super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meer mensen het idee dat de Vita wat sneller is geworden sinds de update?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Goed nieuws voor Pinball (Flipperkast) fans, volgende week kom Pinball Arcade voor de PSVita:
http://blog.us.playstatio...nd-ps-vita-on-april-10th/

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Shiver23 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:26:
Meer mensen het idee dat de Vita wat sneller is geworden sinds de update?
Vooral het downloaden van het internet, volgens mij hebben ze de Wifi driver verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:40:
Goed nieuws voor Pinball (Flipperkast) fans, volgende week kom Pinball Arcade voor de PSVita:
http://blog.us.playstatio...nd-ps-vita-on-april-10th/
Zag gisteren avond inderdaad op internet iets voorbij komen. Echt goed nieuws!
Zeker ook als je er één koopt, dat deze dual-compatible is. Dus slechts één maal kopen, en zowel op de Vita als op de PS3 downloaden.
Zodra deze verkrijgbaar is via de store haal ik 'm direct ^^

ZEN Studios komt overigens ook met nieuwe Stand-alone Marvel Pinbal voor de Vita (DLC voor PS3 versie en Pinball FX2 DLC voor Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer even lumines gespeeld en wat een spel is dat zeg! _/-\o_ Je bent zo een uur verder :)
Ik heb hem 'vroeger' ook op de psp gehad en ik zat al te twijfelen om hem nu voor de vita te kopen. De demo wist me alleen niet echt te overtuigen. Uiteindelijk heb ik hem toch gekocht vanwege de goede herinneringen aan de psp versie en hij is echt weer super :D Dat had ik dus al veel eerder moeten doen.
De muziek is lekker, het ziet er goed uit,.. gewoon weer super verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
D-TECH schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:59:
[...]

Vooral het downloaden van het internet, volgens mij hebben ze de Wifi driver verbeterd.
Ja dat idee hadik ook algisteren toen hij updates moest binnenhalen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovhan
  • Laatst online: 15-09 20:34
Een maat van mij wil vanmiddag een tweede hands Ps vita kopen. In de advertentie van marktplaats staat dat er super stardust HD opstaat. Nou is de vraag of hij die kan spelen, want ik weet niet of PSN games gelinkt worden aan de vita of aan het PSN account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De spellen zitten gelinkt aan het PSN account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:27
Ik heb het ding nu een week in bezit met, fifa 11, uncharted en virtua tennis, en een 16gb kaartje, maar wat is hij toch ontzettend gaaf! Ik was eerst sceptisch voor handhelds, maar dit werkt gewoon uitstekend, vooral fifa met het rear-touchscreen is geweldig. ook is AR toch wel een leuke techniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52
LOL ik zie net dat Retro City Rampage dus ook eind mei uitkomt die moet ik dus echt hebben voor de vita :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Zit dan niemand te wachten op Supremacy MMA Unrestricted voor de PS Vita? :+ . Ik zit iig echt met smart te wachten op deze game. In de trailers en gameplay filmpjes op Youtube ziet het er echt super uit. Een beetje Def Jam achtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Wauw! Nu wacht ik daar zeker wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Dat ziet er goed uit! Enig idee wanneer het uitkomt?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Dit zijn wel console beelden he, maar ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
azt33 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:00:
Dat ziet er goed uit! Enig idee wanneer het uitkomt?
14april is de verwachting... je kan al pre-ordenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:03
Ik denk btw dat de opening aan de bovenkant vd vita voor de external battery zal zijn. Ben wel van plan om die 20 april aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Avioto schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:54:
Dit zijn wel console beelden he, maar ziet er wel leuk uit.
Volgens mij niet hoor, want voor de console was hij er al een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij krijgt trouwens niet een echt hoog cijfer op Pushsquare.com

http://www.pushsquare.com...upremacy_mma_unrestricted

Daar staat trouwens 27 april als release date.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
colorsone schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:01:
[...]

Volgens mij niet hoor, want voor de console was hij er al een jaar geleden.
Er staat duidelijk Xbox 360 en PS3 op het einde van het filmpje.

En deze graphics lijken me ook iets teveel gevraagd van de Vita nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er grafisch wel OK uit, misschien eentje voor in het oog te houden als ie nog wat in prijs kan zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
5 april mijn vita opgehaald.
Eerlijk gezegd vind ik het scherm een beetje tegenvallen.
Misschien komt dat ook wel omdat ik het retina/display gewend ben...
Ook het programmatje dat je moet installeren om films / muziek op je vita te zetten werkt veel te omslachtig.
moet je helemaal op je vita gaan aanklikken welke dingen je wilt kopieren.
Het zou veel chiller zijn als je de mogelijkheid had gehad om het SD kaartje in je Pc te doen.
Ik heb het spel everybody´s golf erbij, valt mij ook tegen als ik eerlijk moet zijn. Die voor de PSP was leuker.
Ook de prijs is wat aan de hoge kant voor het spel.

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Pff, vinden jullie co-op in Unit 13 ook zo frustrerend? Speelde net met een onbekende en die wist echt niet wat hij aan het doen was, liep elke keer in het zicht van dezelfde camera's en schoot maar een beetje als een debiel om zich heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Whaha Zoenvis, maat, co-op vind ik sowieso niet om over naar huis te schrijven. Veeeeel te makkelijk als je 2 spelers hebt die wél weten wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lauyylauyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:08:
Ook het programmatje dat je moet installeren om films / muziek op je vita te zetten werkt veel te omslachtig.
Het zou veel chiller zijn als je de mogelijkheid had gehad om het SD kaartje in je Pc te doen.
Ik heb het spel everybody´s golf erbij, valt mij ook tegen als ik eerlijk moet zijn. Die voor de PSP was leuker.
Ik heb van everybody's golf alleen de demo gespeeld, maar op basis daarvan heb ik hem niet gekocht. Ik heb serieus even zitten twijfelen of ik niet per ongeluk de psp demo had gedownload (die ik in Januari nog op de psp had gespeeld :) ). De gameplay vind ik wel erg leuk, maar ik heb nog genoeg andere spellen te spelen. Ik hoop dus dat ze volgend jaar een nieuwe uitbrengen waar enige moeite in gestopt is ipv de psp versie gewoon te porten.
Spellen zoals Uncharted, Rayman, Wipeout en Lumines laten beter zien wat de Vita op verschillende grafische vlakken kan (2D en 3D).

Ik gebruik mijn vita niet voor muziek en films (daar heb ik een tv voor of een iphone en ipad), dus daar kan ik niet over mee klagen, maar dat schijnt inderdaad niet super te werken.
Wat games betreft ben ik verder 100% gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
YaYo86 schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:54:
Whaha Zoenvis, maat, co-op vind ik sowieso niet om over naar huis te schrijven. Veeeeel te makkelijk als je 2 spelers hebt die wél weten wat ze doen
Heb bijna alle missies gedaan in mijn eentje, vond het beetje saai worden alleen maar co-op is niet veel soeps idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
lauyylauyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:08:
Het scherm is natuurlijk ook 5 inch. Het heeft wel dezelfde resolutie als de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
zoenvisje schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:08:
[...]

Heb bijna alle missies gedaan in mijn eentje, vond het beetje saai worden alleen maar co-op is niet veel soeps idd.
Heb je overal 5 sterren? Ik wel en ben nu precies op de helft van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
nioz schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:08:
[...]

Ik heb van everybody's golf alleen de demo gespeeld, maar op basis daarvan heb ik hem niet gekocht. Ik heb serieus even zitten twijfelen of ik niet per ongeluk de psp demo had gedownload (die ik in Januari nog op de psp had gespeeld :) ). De gameplay vind ik wel erg leuk, maar ik heb nog genoeg andere spellen te spelen. Ik hoop dus dat ze volgend jaar een nieuwe uitbrengen waar enige moeite in gestopt is ipv de psp versie gewoon te porten.
Spellen zoals Uncharted, Rayman, Wipeout en Lumines laten beter zien wat de Vita op verschillende grafische vlakken kan (2D en 3D).

Ik gebruik mijn vita niet voor muziek en films (daar heb ik een tv voor of een iphone en ipad), dus daar kan ik niet over mee klagen, maar dat schijnt inderdaad niet super te werken.
Wat games betreft ben ik verder 100% gelukkig.
Ik vind zelf Uncharted niet geweldig(hard al uitgespeeld en ben nu in crushing bij de eindbaas), best wel eentonig en grafisch niet echt geweldig (lage resolutie en zie af en toe bij filmpjes gewoon blokjes enzo).
Wat dat betreft vond ik Rayman echt veel beter geslaagd die ik zelfs beter dan de ps3 versie vind door de extra controls.

Verder wel tevreden over motorstorm (goede gameplay, grafisch wat minder), super stardust (grafisch top en gameplay super).
Mutants Blobs attack (ziet er wel super uit en uitstekende gameplay) ben ik nog niet over uit.
Het pakt me nog niet echt.

Fifa, escape plan en hustle kings nog te weinig gespeeld voor een fatsoenlijk oordeel.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik heb Everybody's Golf in een impuls gekocht. Best wel spijt van. Tis niet mijn stijl van een game. Had die
€ 40,-- beter kunnen besteden aan PSN tegoed. Maar ja eigen schuld dikke... :-)

Wij zijn nu een weekendje weg in een Landal park en ga nooit zonder Vita de deur uit. Speel vooral Fifa en Lumines. Everybody's Golf ook wel bij me maar nog niet gespeeld. Verder heb ik ook geen enkel probleem met de batterij duur met Fifa. Speel een x aantal potjes overdag en 's nachts weer opladen. Was met Uncharted wel anders...:-)

Nee geen seconde spijt van de Vita aankoop!

Zag dat MLB 12 te verkrijgen is, iemand daar ervaring mee? Ben altijd wel een Baseball fan geweest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb MLB 12 een tijdje terug besteld via ebay, kostte me ongeveer 32 euro met verzendkosten ....
heb em nog niet zelf gespeeld, is uitgeleend aan een vriend van me, maar hij is er toch al enthousiast over (en hij speelt nooit sportgames normaal....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Vind sportgames geweldig. Denk dat ik hem maar ga bestellen dan, heb toch nog 2 vouchers van consoleshop.

Wacht ook op NBA/NHL en een echte tennis game. Virtua is mij te arcade achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Zit ook te wachten op NBA2K :9~

Mortal Kombat ziet er ook erg mooi uit trouwens:
YouTube: Mortal Kombat - геймплей игры для PS Vita

Resistance misschien ook wel:
YouTube: Resistance - PS Vita - Exclusive Multiplayer Gameplay

En Gravity Rush natuurlijk _/-\o_
YouTube: GRAVITY DAZE メイド姿で散策しよう

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ik kan jullie Virtua Tennis voor de ps vita echt aanraden !

Zeker online zijn de potjes echt superr spannend !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rsistance ziet er wel aardig uit maar mortal lijkt echt op een standaard psp 3000 game. De gravity rush lijkt wel op een nintendo DS game. De mooie games moeten nog echt komen. Call of duty zag er ook wel goed uit. YouTube: Call of Duty MW3 - PS Vita - Gameplay Trailer

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:01:
[...]

Rsistance ziet er wel aardig uit maar mortal lijkt echt op een standaard psp 3000 game. De gravity rush lijkt wel op een nintendo DS game. De mooie games moeten nog echt komen. Call of duty zag er ook wel goed uit. YouTube: Call of Duty MW3 - PS Vita - Gameplay Trailer
Die trailer van Call of Duty is fake.

Ik vind de Vita nog steeds een pracht apparaat! Ik heb er weinig tijd voor en heb alleen Uncharted en MotorStorm, maar elke keer als ik Uncharted speel blijf ik mij verbazen over het systeempje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vanmiddag nog even een uurtje Rayman zitten spelen. Echt een zeer goed spel, maar sommige stukken zijn wel behoorlijk pittig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23
leech1984 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:45:
Nog 3 weekjes slapen en dan eindelijk Disgaea voor de PS Vita!

Heb op de PSP honderden uren zitten in deel 1, deel 2 helaas niet veel gespeeld.
Dit gaat ook weer veel spelen worden tot in de late uurtjes!
3 weekjes zijn uiteindelijk 2 weken geworden.

Hij komt deze week uit!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

Ik moet de eerste DS die de graphics van gravity rush op het scherm kan toveren nog ontdekken (en ik heb zowel een ds lite als 3ds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Heb gisteren de ps vita wifi voor de kids gekocht. Moet zeggen. Ik ben onder de indruk van het scherm. Alleen blijven mijn kids bij hun oude psp limited edition :( Dat komt puur dat de ene de "rode versie is van God of War" (nooit uitgekomen in Nederland :)) en de andere is "Final Fantasy. VII. Wat een rare kids heb ik toch :X

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, kinderen die niet direct het nieuwste van het nieuwste willen zijn idd raar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:18:
Ja, kinderen die niet direct het nieuwste van het nieuwste willen zijn idd raar :+
Blijkbaar heb ik van die kids. Die een handconsole willen hebben waar "niemand meer" mee loopt en apart is. :( Zegt de oudste tegen mij: Als die nou in de uitvoering van voetbal was geweest (de ps vita dan) Dan vond hij de ps vita wel mooi |:( Nou vertel ik hem. Doe zo`n plakplaatje aan de achterkant dan. Maar nee. Dat vind hij ook niet mooi. Het moet meegespoten worden. :F Wat een bijdehandje zeg.

[ Voor 32% gewijzigd door pinokkia op 09-04-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Harder slaan denk ik?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ach, dan kun je er zelf wat meer op spelen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
[...]

Haha, ben je echt zo of doe je alsof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Iemand ook ineens problemen met de nieuwe Experia Box (de witte) van KPN en dat de Vita niet kan connecten? De ene dag doet'ie het nog, de andere noppes. Resets van config en manueel IP instellen, WPS, niks.

FW update, ook niks.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Yesss Rayman op 100%. Duurt ff maar ik heb wel een platinum trophy erbij :D

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
http://www.xgn.nl/vita/ni...nball-2-voor-ps3-en-vita/
Zen Studios komt met Zen Pinball 2 voor PS3 en Vita
Persbericht - Ontwikkelaar Zen Studios kondigt Zen Pinball 2 aan, een downloadbare flipperkast-game die middels PlayStation Network voor zowel PlayStation 3 als PlayStation Vita beschikbaar wordt gesteld.

Het spel moet deze lente verschijnen en een groot aantal nieuwe features en updates presenteren. Erg leuk is dat Zen Pinball 2 gratis is voor eenieder die Zen Pinball of Marvel Pinball reeds heeft aangeschaft. Nieuwkomers kunnen gratis elke tafel uitproberen.

Samen met de reeds uitgebrachte tafels, zal Zen Pinball 2 maar liest 26 tafels bevatten. Het spel heeft bovendien cross-platform ondersteuning, wat inhoudt dat je de game slechts eenmaal aan hoeft te schaffen om het zowel op PlayStation 3 als PlayStation Vita te kunnen spelen.

Tegelijkertijd met de release van Zen Pinball 2 zal ook een nieuw pakket met vier tafel aangeboden worden, getiteld Marvel Pinball: Avengers Chronicles. Daarin vinden we vier tafels die zijn gebaseerd op de aankomende film The Avengers.
Toch leuk. Zen pinball op de ps3 is altijd een mooie game geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Graag advies. MLB 12 of Virtua tennis? Heb nog voor 15 euro waardebonnen die ik wel wil gebruiken.

Iemand ervaring met MLB 12?

Edit: Toch maar voor Virtua gekozen. Waarom? Omdat een potje tennis sneller gaat dan Baseball. Dat doe je niet ff tussen door....:-)

[ Voor 64% gewijzigd door Baatje op 10-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb army corps of hell weer te kop gezet op MP, mn handen zijn echt te groot voor de rechter bovenknop.
je moet continu met die knop die poppetjes schieten, RSI to the max :)

ga denk ik toch maar voor Rayman Origins.

[ Voor 34% gewijzigd door mindcre8r op 10-04-2012 14:17 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Iemand al een gerucht opgevangen over een prijsverlaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
ik wordt een beetje gek van fifa. online spelen is gewoon niet te doen. altijd als ik voorsta stopt de tegenstander met spelen. waardoor de wedstrijd afgelopen is en ik ook geen punten krijg. sterker nog als ik dan kijk bij mijn laatste wedstrijden krijg ik ook nog bijna altijd een verlies toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
toch wel leuk dat cross platform !

YouTube: Street Fighter X Tekken Vita - Six new fighters and Vita details

[ Voor 109% gewijzigd door Donnie Darko op 10-04-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral ook leuk de reacties van boze XBOX 360 bezitters, de stakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
RenaldoNiels schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:29:
ik wordt een beetje gek van fifa. online spelen is gewoon niet te doen. altijd als ik voorsta stopt de tegenstander met spelen. waardoor de wedstrijd afgelopen is en ik ook geen punten krijg. sterker nog als ik dan kijk bij mijn laatste wedstrijden krijg ik ook nog bijna altijd een verlies toegekend.
Leer er maar mee leven, want dat gebeurd geregeld bij mijn zoon ook. En hij speelt fifa op de ps3 en dat heeft mij een kapotte tv gekost :(

Pagina: 1 ... 6 ... 82 Laatste