PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Bedankt zojuist gekochtTheKillingBean schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:00:
[...]
Erg cool spel, je krijgt geen spijt van om die te kopen.
Jammer dat veel psp rpg niet op psn te krijgen zijn, zo kan ik Star Ocean niet vinden. Ook niet via de ps3.
Wat about persona? Die staan alle 3 in de store.
Deel 1 is 10euro maar 2 en 3 zijn nog wel wat duur.
Psn usa heeft vanaf deze week een permanente verlaging voor alle delen, misschien even wachten tot de eu psn ook mee gaat?
Als ik op mijn pitwall kijk, dan zie ik geen knop info staan die deze keuze aangeeft (op het driehoekje klikken doet niets)?nioz schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:20:
[...]
@ pitwall challenge: je kan meer tijden van de mensen op je pitwall bekijken he. Ik weet even niet welk knopje het is, maar waarschijnlijk driehoekje ofzo?
Ben gisterenavond mijn pitwall lijst nog eens afgegaan, geen enkele is haalbaar voor mij
Zo heb ik bv 4 fast laps die ik moet halen van degene die op #1 staat ... ik vraag me af waarom het spel de andere 1000 spelers tussen mij en #1 overslaat
Als er hier iemand is die hetzelfde probleem heeft ... misschien kunnen we elkaar dan tijden doorsturen? Heb ook de Pro Am uitbreiding waar ik nog geen goede tijden op gereden heb.
psn id: kryztov80
SilverNL
Heb t spel net pas en heb zelf via ps3 met 2e account deze trophy gelijk gehaald. Dus mijn tijden zijn met 2 vingers in de neus in te halen;)
Heb je al in m'n lijst staan ;-) Je suis Arco1981Sinned123 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:39:
[...]
Je mag mij toevoegen hoor.
Maar geen idee of je daar gelukkig van word
psn: Arco1981
Als ik naar mijn friendslist ga, dan zie ik precies wie er een naast een PS3 ook een Vita heeft. Degene die alleen een PS3 heeft, heeft een blanco kaart. En degene die een Vita heeft is zijn trophy card niet blanco, maar dan staat op er op de achtergrond een bepaald plaatje naar keuze denk ik.
Nu is mijn vraag, waar kan je zo'n plaatje instellen of gebeurd het automatisch en is het niet naar keuze?
Verwijderd
Gaat niet automatisch.OnnoS1991 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:53:
Ik heb een vraagje.
Als ik naar mijn friendslist ga, dan zie ik precies wie er een naast een PS3 ook een Vita heeft. Degene die alleen een PS3 heeft, heeft een blanco kaart. En degene die een Vita heeft is zijn trophy card niet blanco, maar dan staat op er op de achtergrond een bepaald plaatje naar keuze denk ik.
Nu is mijn vraag, waar kan je zo'n plaatje instellen of gebeurd het automatisch en is het niet naar keuze?
In je friendslist moet je jezelf selecteren. Daar raak je de drie puntjes rechts onderin beeld aan (...) en kies je voor (even uit het hoofd) Setting of Instellingen.
Daar kun je dan een achtergrond kiezen voor jouw balkje.
Hou me ten goede... heb Vita niet bij de hand... ik kan er iets naast zitten...
Verwijderd
Ja heb ik ook. Moet soms de Vita volledig resetten omdat hij niks meer doet.. Ligt echt aan het spel. Hoop dat ze snel nog met een update komen voor dat Zipper niet meer bestaat.zoenvisje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:04:
Bij mij loopt Unit 13 steeds vast en het geluid valt steeds weg, hebben meer mensen dat?
Ik heb niks tegen top down games. Ik heb me vroeger ook enorm vermaakt met Alien Breed op de Amiga en ik kan me heel goed voorstellen dat er zat mensen blij te maken zijn met een veredelde retro look en ik snap ook best dat de nieuwe silent hill een poging van sony is om mensen van het 3DS platform weg te kapen.johnnyv.nl schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Chinatown Wars was dan ook geweldig, dus wie weet hoe leuk Silent Hill is
(overigens is een top down GTA geen GTA noemen nogal vreemd...)
Ik vindt t alleen vreemd dat je een nieuwe console zoveel power geeft om dan een stap terug te doen en zonder de kopers de keuze te geven om de echte silent hill te spelen. De reden dat GTA 1 en 2 en chinatown wars op de DS Top down zijn is omdat het techisch niet beter kon. Je kan GTA3 en IV ook top down spelen als je dat liever hebt, die optie zit ook in die games ingebouwd, maar omgekeerd kan je chinatown wars niet in full imerse spelen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Crysis 3 ook op de vita uitkwam, maar die zal dan natuurlijk ook top down zijn, verbaasd me eerlijk gezegd dat ze dat niet met Uncharted hebben gedaan, Waarschijnlijk doen ze dat pas bij deel 4..... Of wat dacht je van Battlefield.
Ja het hele ipod ipad platform is ook nog vrij jong, daar beginnen nu pas redelijk goeie games voor uit te komen, tegen de tijd dat de ipad net zolang bestaat als het playstation platform zal dat wel anders zijn, al heb ik al een paar games op de ipad gezien die oorspronkelijk voor de pc zij gemaakt en die ook braaf 2 GB groot zijn.Disfigured schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:37:
Hmm, nu ik een iPad "3" heb zie ik pas in wat voor een geniaal apparaat Sony heeft gebouwd. Spelletjes spelen op de iPad kan best leuk zijn, maar het stelt niets voor in vergelijking met de PS Vita. Ik snap al die "doom"-artikelen niet waarin men ze met elkaar vergelijkt... De Vita is namelijk de absolute winnaar als het op echt gamen aan komt.
Moet wel zeggen dat ik echt snak naar nieuwe software!
Maar toch zal de ipad t moeten hebben van nieuwere gamconcepten die speciaal voor touchscreens zijn ontworpen. Persoonlijk zit ik te wachten op het moment dat er een licht opstaat die de controllersd van de PSP en dan met name de vuurknoppen in een tablet inbouwt. Ik Vind het scherm van de vita namelijk nog steeds te klein, Ik ben nu bv manhunt 2 aan t spelen, wat een directe conversie van de ps2 versie is en daar zit dus een bepaalde hoeveelheid detail in waardoor ik nog wel eens een tegenstander te laat opmerk en dat soort ongein. Ik heb nu een galaxy 7 waar oa de N64 en psx emulator op draaien en dat gaat op volle snelhied met normaal geluid, alleen ja die onscreen controlls verpesten t dan weer.
Je hebt trouwens al een psp clone van yinlips, ziet er praktisch t zelfde uit en dr draait gewoon android op, maar dan hebben ze dr weer een arm11 soc in zitten op 800 mhz zodat je nog steeds niet verder komt dan de simpelere psx games, al draait sega en nintendo dr wel als een trein op, Mocht er ooit eentje uitkomen met een 1.2 ghz A8 dan bestel ik m meteen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4PTa_Oavxtc&feature=fvst]
Ik vraag me trouwens af of sony ook games gaat aanbieden met reklame als inkomstenmodel, Ze hebben in ieder geval al een paar gratis games om hun augmented reality concept te promoten...
[ Voor 37% gewijzigd door verleemen op 29-03-2012 14:23 ]
The freedom of saying E=MC3
Gelukkig, dan hoef ik niks terug te brengenVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Ja heb ik ook. Moet soms de Vita volledig resetten omdat hij niks meer doet.. Ligt echt aan het spel. Hoop dat ze snel nog met een update komen voor dat Zipper niet meer bestaat.
Vind het verder wel een tof spel, niet te makkelijk maar ook niet frustrerend moeilijk.
380 euro in totaal, dus vita Wifi met 16gb kaartje, uncharted, wipeout en beschermhoes.
Ik heb er een 50 euro PSN code bijgekocht , en zit nog echt te twijfelen welke game ik wil aanschaffen , gelukkig kan ik overal demo's voor downloaden.
Eerste impressie na even wat spelen en Demo van Uncharted , is dat het touch gedeelte echt super goed werkt , net als de ipad , misschien wel beter.
Uncharted ziet er fraai uit , moet nog wel heel even wennen aan de controls maar dat went snel denk ik.
Buitom dat er al best wat launch games zijn , zijn er niet echt titels waarvan ik ze echt MOET hebben.
Al met al zeker tevreden , en word alleen maar beter denk ik !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik zag ook liever GTA 5 op de Vita, erg teleurstellend dat ie nog steeds niet uit is. Ik denk dat ik mijn Vita maar verkoop.verleemen schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Crysis 3 ook op de vita uitkwam
Steam/XBL: Avioto
Als je ook maar een beetje van TRPG's houdt is Tactics Ogre al een absolute aanrader.Sinned123 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:52:
Tactics ogre in de aanbieding voor 10euro, is het wat?
Ik vond FF:tactics erg cool en actics ogre zou van de zelfde makers zijn.
En als je dan een fan bent van FFT heb je echt geen reden om deze game te missen!
Ik heb deze game recent nog uitgespeeld. Het verhaal is zeer goed en heeft zelfs keuzes en meerdere eindes.
Uitstekende tactical gameplay, een 2D stijl die nog steeds als een huis staat met dito orchestrated muziek.
Al met al een must-have! En helemaal voor slechts tien euro
Er is ook geen Battlefield 3 op de Vita. Ik denk dat ik hem ook maar verkoop.Avioto schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:11:
[...]
Ik zag ook liever GTA 5 op de Vita, erg teleurstellend dat ie nog steeds niet uit is. Ik denk dat ik mijn Vita maar verkoop.
Bod ; 10 euro.D-TECH schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:04:
[...]
Er is ook geen Battlefield 3 op de Vita. Ik denk dat ik hem ook maar verkoop.
Ik sluit mij hier helemaal bij aan. sinds dit weekend ben ik ook in het bezit van een vita.ProCeela schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:09:
Nou , na lang wachten dan toch de PS Vita aangeschaft !
*snip*
Al met al zeker tevreden , en word alleen maar beter denk ik !
Uncharted er ook meteen bij gehaald en elke avond zit ik er lekker een half tot uurtje van te genieten.
Voor de ritten in de trein vind ik het toch wel lastig om niet naar mijn phone te grijpen maar naar de vita, voor
onderweg heb ik motorstorm en die is perfect voor snelle potjes.
Dat "Near' gedoe zie ik nog niet echt de meerwaarde van in, maar misschien komt dat nog.
Ook vind ik het jammer dat de remoteplay bijna niet toepasbaar is op een paar enkele games na.
Met smart wacht ik op een dikke RPG a la FF13-2 die voor de vita is gemaakt. Dat vechtsysteem lijkt me goed te doen op een mobile.
Al met al zeer tevreden en hoop ik dat hij minder stof zal happen dan mijn psp
If it bleeds, it can be killed!
Ik bedoel met veredeld dat je in de jaren 70 al top down games had, het enige verschil is dat er nu scherpere graphics met vloeiendere animaties en betere rendering is. Kijk je naar een full immerse game dan zijn we tegenwoordig al zover dat je kan zien hoe de characters hun nagels hebben geknipt, (zoals in alone in the dark of heavy rain, moet je maar eens goed naar hun vingers kijken als je die games hebt) of een game als la noir waar je de emoties op de gezichten van je tegenspelers kan zien omdat ze de gezichten van de characters met 70 camera's hebben gecaptured. hoewel de psvita minder rekenkracht heeft dan de ps3, is het scherm een stuk kleiner en dus kan je dat soort games ook op de vita draaien.Jochem Boom schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:03:
@ Verleemen op de ds konden ze prima 3d games maken. De keuze voor top down of 2d is volgens mij 99 % van de tijd een artistieke keuze. Zowel op minder krachtige handhelds als op consoles en pc. Andere perspectieven dan een 3d wereld veredelt noemen vind ik helemaal kortzichtig.
je kan natuurlijk met het argument komen dat t niet om de graphics draait maar om de gameplay, maar sinds je dus al een tijde games hebt die en goede graphics weten te combineren met ijzersteke gameplay wat zondermeer op een psvita kan lopen, tja.
En nogmaals, ik heb niks tegen topdown games, maar waarom niet gewoon en top down en full immerse, als er nou geen markt voor was dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.
Als ik GTA3 op de ipad speel kan ik wel uit bijde perspectieven kiezen, Kan ik daarmee van uitgaan dat de ipad een betere processor aan boord heeft of zo? ( dat was natuurlijk cynisch bedoeld, je hebt ook gta op de vita, ik weet.)
Ik zou graag willen dat je mijn top down opmerking over battlefield en crysis ook als cynisme mocht opvatten, net als dat ik voor ik t van megaseller Silent Hill hoorde ook gezegd zou hebben dat t een slechte grap was, maar ondertussen hou ik mijn hart vast. En ik kan je met mn hand in t vuur zeggen dat die paar miljoen Silent hill en andere stealth gamers echt niet op een top down versie zitten te wachten, Das een compleet ander publiek. o wacht wat dacht je van een top down versie van assasins creed... (beef ende huyver)
Ik voel me domweg verraden. Het is net als toen ik een keer voor de grap opmerkte dat er waarschijnlijk ook een House versie van Dreadlock Holyday van 10cc in omloop zou zijn, tot ik de week dr op de radio aan zette...
weet je wat, hier heb je m, Misschien stoppen ze m wel in de soundtrack
grin, ik bied 20 euro, maar dan wil ik dr wel asphalt racer bij hebben..:)D-TECH schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:04:
[...]
Er is ook geen Battlefield 3 op de Vita. Ik denk dat ik hem ook maar verkoop.
[ Voor 26% gewijzigd door verleemen op 29-03-2012 23:22 ]
The freedom of saying E=MC3
En als je met deze 2 games klaar ben, dan staat er ook nog 'Wild Arms XF' in de store. Is ook een TRPG, wel een stukje moeilijker. Maar wel een aanraderFrerix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:52:
[...]
Als je ook maar een beetje van TRPG's houdt is Tactics Ogre al een absolute aanrader.
En als je dan een fan bent van FFT heb je echt geen reden om deze game te missen!
Ik heb deze game recent nog uitgespeeld. Het verhaal is zeer goed en heeft zelfs keuzes en meerdere eindes.
Uitstekende tactical gameplay, een 2D stijl die nog steeds als een huis staat met dito orchestrated muziek.
Al met al een must-have! En helemaal voor slechts tien euro
YouTube: Wild ARMs XF - Battle Gameplay
Eerste indrukken zijn goed. Erg mooi ding met een fantastisch scherm! Bring on the good stuff! Rayman demo bevalt uitstekend en de kleuren etc komen fantastisch tot hun recht op het oled scherm. Ik snap de near funtie alleen helemaal niet en vind het ook raar dat hij niet gewoon constant verbinding heeft met PSN. steeds maar dat geconnect, erg irri. Ook vind ik het laden tussen al die applicaties vervelend.
En het toppunt van faal vind ik persoonlijk dat ik de mini's die ik via PS plus het gedownload niet kan gebruiken op mijn vita. Vita ziet blijkbaar niet dat er zoiets bestaat als een plus abbo en zoekt bij het starten van de mini blijkbaar naar de aanwezigheid van plus op de vita en kan het niet vinden. erg jammer want al met al heb ik dus nu nul games voor mijn vita terwijl minn ps3 vol staat met mini's, psp en psone games.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
of een nintendo 3ds, toch sander?Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:30:
Had dan een PSP gekocht..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kun je die spellen niet overzetten door de Vita aan de PS3 te hangen?swopdark schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:25:
En het toppunt van faal vind ik persoonlijk dat ik de mini's die ik via PS plus het gedownload niet kan gebruiken op mijn vita. Vita ziet blijkbaar niet dat er zoiets bestaat als een plus abbo en zoekt bij het starten van de mini blijkbaar naar de aanwezigheid van plus op de vita en kan het niet vinden. erg jammer want al met al heb ik dus nu nul games voor mijn vita terwijl minn ps3 vol staat met mini's, psp en psone games.
Of had je dat al op die manier gedaan.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Als hij alleen interesse in PSP Games en Minis heeft, heeft hij vrij weinig aan een PSVita
Heb op de PSP honderden uren zitten in deel 1, deel 2 helaas niet veel gespeeld.
Dit gaat ook weer veel spelen worden tot in de late uurtjes!
PSN: Leech1984
Verwijderd
Lijkt me een ideale game voor de Vita inderdaad. Hoop dat het touch gedeelte goed gaat werken, zou bij een game als Digaea goed moeten gaan lijkt mij.leech1984 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:45:
Nog 3 weekjes slapen en dan eindelijk Disgaea voor de PS Vita!
Heb Disgaea 4 helemaal kapot gespeeld op de ps3, en Disgaea 3 zal op de Vita bij mij ook zeker in huis komen.

[ Voor 14% gewijzigd door xCell op 30-03-2012 11:57 ]
if it ain't broke, break it and learn
Verwijderd
Of moeten wij gewoon echt meer zoeken achter de items die we willen als ze niet in het overzicht staan?
Wat ik dan weer niet snap is dat Persona 2 duurder is dan deel 1 en 3.xCell schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:23:
Weet iemand wanneer de definitieve prijsverlagingen van developer Atlus in de Europese store worden ingevoerd? In de US store kun je Persona 3 Portable voor $19,99 kopen. In de EU kost het momenteel nog €34,99.
[afbeelding]
Weet je ook hoe duur het word?leech1984 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:45:
Nog 3 weekjes slapen en dan eindelijk Disgaea voor de PS Vita!
Nee, dit is echt een Plus account probleem. Je kan mini's wel installeren, maar als je ze wilt starten krijg je de error C1-2858-3, en die staat beschreven op de US support site als:SToRM666 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kun je die spellen niet overzetten door de Vita aan de PS3 te hangen?
Of had je dat al op die manier gedaan.
Zie onderaan op: http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=3831C1-2858-3 -- PS Mini Error:
PlayStation Plus members who purchased (or downloaded for free) PlayStation Minis through the PS Plus service are currently unable to play those Minis on their PS Vita. SCEA is aware of the issue and is working to resolve the issue as quickly as possible.
haha heb ik al, een witte, kopen?Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:30:
Had dan een PSP gekocht..
Net rayman gekocht dus vanavond ff lekker in bed aan de slag met de game. Op de ps3 is het nu tijd voor uncharted 3
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
en rayman weet je mischien welke taal die heeft
Volgens de gemiddelde scores op gamerankings.com is alleen persona3 interresant.leech1984 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:46:
[...]
Wat ik dan weer niet snap is dat Persona 2 duurder is dan deel 1 en 3.
Geen idee of je dan veel van het verhaal mist
Pre-orders lopen op dit moment tussen de 30 en 40 euro...
De Persona games zijn losstaande verhalen, net als Final Fantasy bijvoorbeeld. Persona 1 en 2 zijn vrij hardcore en niet voor elke gamer. Persona 3 is daarentegen een top RPG met een verfrissend stijltje en geschikt voor de wat casual-ere gamersSinned123 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 06:48:
[...]
Volgens de gemiddelde scores op gamerankings.com is alleen persona3 interresant.
Geen idee of je dan veel van het verhaal mist
Uncharted DE heeft in ieder geval Engels, FIFA is volledig Duits.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:10:
Uncharted en fifa hebben die nederlandse of engelse taal op amazon.de staat aleen duits
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Waarschijnlijk een debiele opmerking maar is de Vita regiovrij? Wist ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:
virtua tennis 4 lijkt me wel leuk, staat wel overal enorm duur.....36 euro is het goedkoopste wat ik heb gevonden tot nu toe, misschien via ebay laten importen uit hong kong....duurt wel enkele weken maar kost bijna helft van de prijs
Gisteren voor 35€ ook maar eveb Rayman gehaald. Het spelen op de vita was even stilgevallen en ik heb toch iets nodig om de vrouw-tv-momenten te overleven.
Verwijderd
Yup de vita is regiovrij, alsook de gamesEkfad schreef op zondag 01 april 2012 @ 08:07:
[...]
Waarschijnlijk een debiele opmerking maar is de Vita regiovrij? Wist ik niet.
Gisteren voor 35€ ook maar eveb Rayman gehaald. Het spelen op de vita was even stilgevallen en ik heb toch iets nodig om de vrouw-tv-momenten te overleven.
Weet jij dan een adres in Hongkong waar die goedkoper is?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:
virtua tennis 4 lijkt me wel leuk, staat wel overal enorm duur.....36 euro is het goedkoopste wat ik heb gevonden tot nu toe, misschien via ebay laten importen uit hong kong....duurt wel enkele weken maar kost bijna helft van de prijs
Zowel Uncharted DE als Rayman Origins DE hebben ook Engels.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:10:
Uncharted en fifa hebben die nederlandse of engelse taal op amazon.de staat aleen duits
Verwijderd
niet veel goedkoper, goedkoopste tot nu toe heb ik hier gevonden :D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:20:
[...]
Weet jij dan een adres in Hongkong waar die goedkoper is?
http://www.play-asia.com/...71-1ab-49-en-70-4k2y.html
geen idee wat bij hun de verzending kost...
Net even Lumines gekocht voor ps vita, echt een koopje :
Lumines - Electronic Symphony (PlayStation Vita) (x1) , €20.07 + €1.56 shipping
te vinden op http://www.base.com/buy/p...ation-vita/dgc-lespsv.htm
[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 01-04-2012 17:39 ]
volgens mij hebben de meeste OLED-schermen hier last van, wit is een beetje "geel"D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:55:
Wit is niet echt wit op mijn vita, hebbeb mensen daar last van?
Het vreemde is, als ik er een beetje schuin op kijk (dus de vita een beetje draai), dan wordt het wit opeens een stuk blauwer.dcell schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:04:
[...]
volgens mij hebben de meeste OLED-schermen hier last van, wit is een beetje "geel"
Edit: en m'n Vita loopt ook weer eens vast, zucht.
[ Voor 8% gewijzigd door zoenvisje op 01-04-2012 21:30 ]
T zit er namelijk wel vet uit
[ Voor 15% gewijzigd door Tripwire999 op 01-04-2012 22:09 ]
Lijkt me leuk om te werken bij Sony zo te zien.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Alle samsung oleds hebben dat...D-TECH schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:55:
Wit is niet echt wit op mijn vita, hebben mensen daar last van?
[ Voor 13% gewijzigd door YaYo86 op 02-04-2012 12:00 ]
Verwijderd
Neen. Sony had eerder al bevestigd dat games als Unit 13 en MAG gewoon volledige ondersteuning blijft houden en Unit 13 ook gewoon nog de dagelijkse, nieuwe, missies blijft ontvangen.
[edit]
Wow, daar had jij snel een #ninjaedit gedaan.
Je zei net nog dat de eventuele ondersteuning van Unit 13 afgelopen zou zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:06 ]
Verwijderd
virtua tennis aan 27 euro begint al de goede richting uit te gaan
Verwijderd
Alleen (nog) niet voor Nederland...
Changelog:
System Software Update 1.65 features include:
- You can now disable the notification alert messages that indicate when friends sign in, messages are received and other activities. To disable these alerts, got to [Settings] > [Sound & Display] > check/uncheck [Notification Alerts]. Additionally, Notification alerts will now display for five seconds instead of three seconds
- ‘After 10 Minutes’ has been added as an option in [Power Save Settings] > [Auto Standby]
- An arrow will indicate when new activities are available in LiveArea
- Caps Lock is now supported by the on-screen keyboard. Simply double-tap the Shift key to enable it
Ik kan het nergens terugvinden, er staat voor geheugenkaart, maar die zit bij mij aan de onderkant ? en sim kaart aan de zijkant ? Kan iemand mij opheldering geven ?
001100100010101101011101001
Verwijderd
Ik heb de update vanmorgen al binnen gekregen, dus ook voor nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:50:
System update voor de Vita hier
Alleen (nog) niet voor Nederland...
Changelog:
[...]
Dat vroeg ik me ook af en wat ik kon vinden is dat het voor accessoires is, maar wat die accessoires inhouden... Geen idee.Jo3y schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:53:
Waarvoor zijn de aansluitingen aan de bovenkant, 1 voor de game, en waarvoor is die andere ? dat is een soort aansluiting ?
Ik kan het nergens terugvinden, er staat voor geheugenkaart, maar die zit bij mij aan de onderkant ? en sim kaart aan de zijkant ? Kan iemand mij opheldering geven ?
Er is ook geen accesoire te vinden met die aansluiting, en wil toch wel graag weten waarvoor het is, Sony laat met plaatjes zien dat het memory stick slot is, maar dat kan niet want het is een mannetje (Qua aansluiting) Graag hoor ik van iemand waarvoor het dient.zoenvisje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:37:
[...]
Dat vroeg ik me ook af en wat ik kon vinden is dat het voor accessoires is, maar wat die accessoires inhouden... Geen idee.
Waarschijnlijk voor accessoires die nog uit moeten komen.Jo3y schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:47:
[...]
Er is ook geen accesoire te vinden met die aansluiting, en wil toch wel graag weten waarvoor het is, Sony laat met plaatjes zien dat het memory stick slot is, maar dat kan niet want het is een mannetje (Qua aansluiting) Graag hoor ik van iemand waarvoor het dient.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Waarom zegt sony dan dat het voor je memorycard is, en waarom zetten ze er niet bij voor eventuele accesoires.Yorin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:49:
[...]
Waarschijnlijk voor accessoires die nog uit moeten komen.
http://manuals.playstatio...vita/basic/partnames.htmlJo3y schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:47:
[...]
Er is ook geen accesoire te vinden met die aansluiting, en wil toch wel graag weten waarvoor het is, Sony laat met plaatjes zien dat het memory stick slot is, maar dat kan niet want het is een mannetje (Qua aansluiting) Graag hoor ik van iemand waarvoor het dient.
Front > D > Accessory port. For connecting accessories (which are sold separately).
Verwijderd
http://blog.eu.playstatio...tem-software-update-1-65/
PS Vita system software update 1.65 has been taken down temporarily due to a technical fault. For any customers who may have already downloaded the firmware, they can continue as normal. We will notify you once the latest system software update is available to download again.
Nice, ik dacht hun hele site ondertussen gehad te hebben, bedankt man !!zoenvisje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:22:
[...]
http://manuals.playstatio...vita/basic/partnames.html
Front > D > Accessory port. For connecting accessories (which are sold separately).
en youtube app, snellere camera en een verdubbeling van de accuduur:pMarcoM schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:59:
Waarschijnlijk omdat ze HTML5 en Flash vergeten zijn in te bouwen

if it ain't broke, break it and learn
Verwijderd
- iedereen vraagt om HTML5 of flash support , dit is een handheld console,geen smartphone of tablet, dit is niet echt een dringende issue, ik wil gewoon GAMEN
(hoewel ik een Netflix gebruiker ben & eventueel wel ooit wilt Netflixen op de Vita, maar niet meteen)
- PS one of PS 2 game compatiblity : lijkt me leuk, maar liever de Mini's zodat ik eventueel terug een Playstation Plus abbo kan aangaan.
- Playstation Plus : waar blijft de love voor de Vita?
dit zijn imho de 3 dringendste topics op dit moment waar Sony zich op moet focusen
Wow! Wat een geluk! Ben blij dat er iemand zo lief is geweest om hem voor je op te geven als gevonden voorwerp! Nu maar weer geduldig wachten dan..syntesia schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:49:
heb gisteren een brief gekregen van de NS, blijkt dat m'n vita is gevonden en teruggebracht !!nu nog wachten totdat ik hem thuis gestuurd krijg, want ophalen kon niet..
Hebben jullie trouwens ook dat jullie Vita op dit moment een beetje stof ligt te vangen? Nu moet ik bekennen dat ik vrij regelmatig in de trein heb gegamed, maar de laatste week ben ik er een beetje klaar mee. Er is niet zoveel wat ervoor zorgt dat ik hem blijf oppakken. Wat is jullie ervaring daarmee?
Op mijn PS3 speel ik af en toe wat BF3 op mijn Mac af en toe wat League of Legends en op mijn Vita? Tja.. Af en toe zit ik maar een beetje te browsen om te kijken of er misschien iemand online is om mee op mijn PS3 te spelen..
Vind het jammer! Want wil graag weer een coole game voor in de trein!!
Verwijderd
Escape Plan, Treasures of Montezuma Blitz, Little Deviants, Hustle Kings, demo van Fifa (waar ik echt nog altijd rotslecht in ben) , Motorstorm RC, Tales from Outer Space : Mutant Blobs attack.....
Heb nog Uncharted , ninja Gaiden sigma plus, MLB The Show 2012 en Virtua Tennis die onderweg zijn
Vergeet Super Stardust Delta nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:12:
ik amuseer me rot met de Vita, maar ik speel verscheidene games.
Escape Plan, Treasures of Montezuma Blitz, Little Deviants, Hustle Kings, demo van Fifa (waar ik echt nog altijd rotslecht in ben) , Motorstorm RC, Tales from Outer Space : Mutant Blobs attack.....
Heb nog Uncharted , ninja Gaiden sigma plus, MLB The Show 2012 en Virtua Tennis die onderweg zijn
Treasures of Montezuma Blitz kan ik me maar zo'n 2 minuten mee vermaken tot dat mijn punten op zijn. Dus van echt spelen is met die game maar weinig sprake wat mij betreft. Uncharted heb ik een keer uitgespeeld en nog een paar keer de leuke stukjes overgedaan. Rayman nog steeds half half mee bezig. Unit13 ook half half (ook al is dit een goeie game, vaak net te weinig tijd in de trein om een level echt goed af te kunnen ronden). Escape Plan ook half half.. Geen gebrek aan games voor mijn gevoel.. Maar ik mis iets..
Hoop dat Warriors Lair en LBP snel uitkomen, vermoed dat ik me daar wel iets langer mee kan vermaken!
http://www.psu.com/New-Vi...ming-soon--a014886-p0.php
PSN: breminem
Verwijderd
Vrees dat je nog even moet wachten....MrFriendly schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:26:
Hoop dat Warriors Lair en LBP snel uitkomen, vermoed dat ik me daar wel iets langer mee kan vermaken!
http://www.gamed.nl/view/96307
Wacht zelf ook op deze game, voor mij vooralsnog de enige (en goede) reden om een Vita te kopen.
Dat het spel is overgedragen aan Sony San Diego is natuurlijk niet positief...die studio heeft naast sportgames en ModNation ook weinig op haar CV staan.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:51:
[...]
Vrees dat je nog even moet wachten....
http://www.gamed.nl/view/96307
Wacht zelf ook op deze game, voor mij vooralsnog de enige (en goede) reden om een Vita te kopen.
Jammer, want ik keek erg uit naar deze game.
Ik heb geen smartphone en ook geen tablet. Ik zou het wel netjes van Sony vinden als ze de browser eens updaten met functionaliteit die tegenwoordig als standaard wordt beschouwd.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:00:
- iedereen vraagt om HTML5 of flash support , dit is een handheld console,geen smartphone of tablet, dit is niet echt een dringende issue, ik wil gewoon GAMEN![]()
(hoewel ik een Netflix gebruiker ben & eventueel wel ooit wilt Netflixen op de Vita, maar niet meteen)
Gamen gaat gelukkig al heel goed met de Vita. Ik doe het elke dag.
Volgens mij was de game al dusdanig ver in ontwikkeling dat San Diego alleen maar hoeft te polishen.Cubic X schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:30:
[...]
Dat het spel is overgedragen aan Sony San Diego is natuurlijk niet positief...die studio heeft naast sportgames en ModNation ook weinig op haar CV staan.
Jammer, want ik keek erg uit naar deze game.
Ben benieuwd wat er nu precies stuk was aan de vorige! Zal hem misschien vanavond ook even bijwerken als hij 'veilig' is en is getest door andere thrill seekers!MarcoM schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:53:
firmeware 1.66 zojuist getinstalleerd. Alles werkt nog
[druk op een toets om verder te gaan]
Meer mensen met dit probleem?
Had ik ook ja, moet je even in de parental controls rotzooien (code instellen enzo) en dan kan je games/apps toestemming geven om locatiegegevens te gebruiken. Beetje vaag allemaal.jaaoie17 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:25:
Ik heb iets vreemds. Ik kan geen locatiegegevens aanzetten. Hij zeurt dan om ouderlijk toezicht, maar dat heb ik helemaal niet ingeschakeld. Heb de optie systeem herstellen al geprobeerd maar dat helpt verder niet.
Meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Verwijderd