Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:11:
Wel kut dat de demo van Rayman Origins gisteren uit de store is gehaald. Sinds wanneer worden normale demos uit de store gehaald ?
Demo's worden er niet uitgehaald.
Heb je de demo al eerder een keer gedownload? Zo ja, dan zul je de demo inderdaad niet meer in de store vinden. Je kunt deze dan enkel nog binnen halen via jouw download geschiedenis.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Zijn hier wat Vita eigenaren die mij willen verblijden met een vriendschapsverzoek? Mijn psn is zoenvisje. Heb nu maar twee psn vrienden met een Vita en dat is wel een beetje jammer aangezien er wat games zijn die afhankelijk zijn van wat je vrienden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zoenvisje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:22:
Zijn hier wat Vita eigenaren die mij willen verblijden met een vriendschapsverzoek? Mijn psn is zoenvisje. Heb nu maar twee psn vrienden met een Vita en dat is wel een beetje jammer aangezien er wat games zijn die afhankelijk zijn van wat je vrienden doen.
Klik --> PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren eindelijk de Vita aangeschaft, ben er zeer tevreden over :)

blijkbaar ben ik wel de enige (man) die Little Deviants heeft op de Vita tot nu toe? Is echt wel een leuke game :)

Vindt het wel vreemd dat je geen wallpapers of avatars rechtstreeks kan downloaden via de Vita, hopelijk wordt dit aangepast in een volgende patch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:07:

blijkbaar ben ik wel de enige (man) die Little Deviants heeft op de Vita tot nu toe? Is echt wel een leuke game :)
Nope, ik had hem bij launch! ;)
Maar heel eventjes gespeeld, dus ik kan er helaas niet veel over zeggen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Heb de demo van Little Deviants wel even gespeeld. Wel ok, maar wat mij betreft meer een budgetbak game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Demo's worden er niet uitgehaald.
Heb je de demo al eerder een keer gedownload? Zo ja, dan zul je de demo inderdaad niet meer in de store vinden. Je kunt deze dan enkel nog binnen halen via jouw download geschiedenis.
Gelijk heb je :)

Ik probeerde de demo te downloaden toen ik nog geen memorycard had. Maar dat ging niet. Toen ik een dag later een memorycard ging halen zag ik de demo niet meer in de store.

Maar hij blijkt nu gewoon in mijn downloadlijst te staan. Dus ben 'm nu alsnog aan het downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 23-03-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Vinand schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:17:
[...]

Hoe is de game voor de rest? Goede framerate? graphics vergelijkend met uncharted of minder? En speelt het wel net zo lekker als een echte assassins creed game?
Het is een van de mooiere games op de psp en hij ziet er op de vita niet verkeerd uit, ook de upscaling doet t goed. Ik ben dr nog niet zo ver in ( want ik ben de laaste tijd nogal druk met mn youtubekanaal) maar wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat het erg wennen is dat je de linker vuurknop ingedrukt moet houden wil je de camera besturen, In principe Hou ik die dus de hele tijd ingedrukt, dat werkt t beste, maar de camera wil erg vaak uit ziichzelf gaan centeren. Voor de rest heb je dezelfde opties met het vechten, je kan dus aanvallen, blokken, uitwijken en combos uitvoeren en je kan ook mengen met t publiek. Ik moet nog ee beetje oefenen met klimmen en springen, dat gaat nu nog te vaak fout. Altair loopt en beweegt precies t zelfde als de pc games. De mondjes begwegen als er gepraat wordt en de vingertjes ook en dr lopen ook gewoon mensen door de stad, zelfde torens , al denk ik dat de stadsdelen wat kleiner zijn gemaakt. Al met al ziet het er behoorlijk Creed uit allemaal, en ach t kost maar een tientje in de market, daar kan je t gewoon niet voor laten toch? Ik zal er een videootje van maken.. Momentje...
.....parsing.....
system check
... Daar issie:oD

Sorrie voor de kwaliteit, ik heb best een goeie webcam, maar Altair zo dichtbij vindt ie blijkbaar eng...

Hoe zit dat eigenlijk met die honderden psp demos die zover ik weet legaal van internet te downloaden zijn. Kan je die ook gewoon op je vita zetten?

[ Voor 73% gewijzigd door verleemen op 25-03-2012 18:12 ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem Boom schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:54:
Heb de demo van Little Deviants wel even gespeeld. Wel ok, maar wat mij betreft meer een budgetbak game.
Kan ik je niet helemaal ongelijk in geven, het is een leuk, geinig spel, maar geen van de absolute toppers zoals Uncharted e.d.

Gisteren toch uurtje of 3 mee bezig geweest, dus het is zn 30 euro wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Rayman toch maar gekocht.
Helaas moet ik tot 20:00u werken... dus laat vanavond pas ermee aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
het verbaasd me dat er zo weinig psp games in de market staan, is de market voor de vita anders dan die van de oude psp misschien? had ik beter die psp voor 90 euro kunnen kopen en even moeten wachten met de vita... nou heb ik 400 euro uitgegeven en ik vind bijna niks wat ik leuk vindt.

[ Voor 14% gewijzigd door verleemen op 24-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verleemen schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:51:
het verbaasd me dat er zo weinig psp games in de market staan, is de market voor de vita anders dan die van de oude psp misschien? had ik beter die psp voor 90 euro kunnen kopen en even moeten wachten met de vita... nou heb ik 400 euro uitgegeven en ik vind bijna niks wat ik leuk vindt.
Ik vind anders de meeste launch titels heel erg goed, ik vermaak me nog prima. Maar je kon toch van te voren toch wel een beetje weten wat er allemaal op de vita uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verleemen schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:51:
Wat Gloigan ook laat weten, wat heb je voor de release zelf onderzocht?
Als je met dit soort uitspraken komt heb je echt zelf iets fout gedaan met de aanschaf van de Vita.
Je doet toch geen aankoop als je niet weet wat er voor jou op verschijnt (of is verschenen)?
Voordat je een degelijke aankoop doet, doe je eerst wat onderzoek om te zien of het product wel voor jou is weggelegd, dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:18
Voor de mensen die virtua Tennis4 in hun bezit hebben en zin in een potje hebben. Voeg me toe: SilverNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:47:
[...]

Wat Gloigan ook laat weten, wat heb je voor de release zelf onderzocht?
Als je met dit soort uitspraken komt heb je echt zelf iets fout gedaan met de aanschaf van de Vita.
Je doet toch geen aankoop als je niet weet wat er voor jou op verschijnt (of is verschenen)?
Voordat je een degelijke aankoop doet, doe je eerst wat onderzoek om te zien of het product wel voor jou is weggelegd, dunkt mij.
Voor de release kan je natuurlijk niet onderzoeken wat er in de psvita market staat, tenminste niet wat de psp games betreft. Daar heb je immers eerst een psvita voor nodig. Als je op psp games en psvita in google zoekt krijg je steenvast een psvita forum die een sectie heeft wat er voor de psp allemaal te krijgen is. Hetzelfde heb je nu met dosbox. Als je dosbox en psvita intikt krijg je te lezen dat dosbox op de psp loopt. Ja daar heb ik wat aan. Er is trouwens in de 2 maanden dat de vita verkocht wordt betreurenswaardig weinig over homebrew te vinden op internet, ik ben zelfs de eerste die in de psv topics hier het woordje dosbox heeft genoemd..in de reviews stond dat de psp games op de vita liepen en daar ging ik dan maar van uit. Het enige wat ze bij dixons en de mediamarkt weten te vertellen is da ie niet alleen nieuw maar ook veel beter dan de psp is en daar houdt t dan ook mee op..

Eerlijk gezegd.verwacht je toch gewoon dat als er gezegd wordt dat psp games op de vita lopen dat je ze ook kan krijgen? Of moet ik straks als ik een nieuwe volkswagen ga kopen eerst vragen of je er mee de weg op kan?
Het heeft in ieder geval niks met compatibilitiet te maken das Bloodlines pas 3 maanden na introductie in de market verscheen, want anders hadden ze ook wat aan die besturing gedaan. het zal wel iets met licenties te maken hebben. heelaas kun je nergens uitkomst krijgen welke psp titels alsnog uitgebracht worden, ook van Bloodlines wist ik t pas toen ik er toch nog maar een keer in de market naar zocht, dus ik heb ondanks dat er geen sprake van is goede hoop dat de meeste missende games uiteindelijk wel zullen verwchijnen.

Op dit moment vind ik t zwaar brak eerlijk gezegd, de meeste games die je nu kunt krijgen zitten in de categorie nintendo ds3. Tik es first person shooter of fps in, dan krijg je welgeteld 1 resultaat: NOVA. jeuj, die had ik al op de ipad ( moet ik wel zeggen dattie op de psv een stuk lekkerder speelt)

Wat er allemaal NIET in de psvita market te krijgen is: silent hill shattered memories, silent hill origins, shadow of destiny, parasite eve. Medal of honor, call of duty,coded arms, rainbow six,
Blijkbaar denkt sony daar niet aan te kunnen verdienen omdat t waardeloze games zijn of zo...

[ Voor 39% gewijzigd door verleemen op 24-03-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, waar heb je het over? Jij verwacht dat een nieuwe handheld dezelfde software lineup heeft als consoles die al jaren op de markt zijn?
Hoeveel games moeten er trouwens beschikbaar zijn? Speel je er drie op een dag uit ofzo? :s

Snap trouwens niet dat je een vita haalt als je graag psp en dos spellen wil spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 24-03-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dit slaat echt compleet nergens op, denk je dat alle psp spellen bij de launch van de psp beschikbaar waren ofzo? Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt, heb geduld. Heb je niet gewoon teveel vrije tijd?

En volgens jou moeten ze de besturing van alle(!) psp spellen veranderen voor de Vita? Wtf.. :F

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag binnen! Gister de knoop doorgehakt en met de Livingsocial actie met een leuk kortingsbedrag op Bol.com besteld. Vanmiddag werd hij rond 4 uur keurig bezorgd. Klasse Bol.com!
Ik kan alleen maar zeggen 'Wauw'. Het OLED scherm is echt super. Als je de filmpjes van Uncharted ziet dan ziet het er al goed uit, maar dat valt in het niets als je hem voor je neus hebt.

Het 'black spot probleem' valt op mijn scherm gelukkig heel erg mee. Alleen in donkere ruimtes, op een zwarte afbeelding zie ik rond de zijkanten inderdaad wat donkere plekjes en dingetjes. Maar daar heb je (ik althans) met normaal gebruik absoluut geen last van.
Ik had zo mijn bedenkingen met de interface. Ik vond het niet zo strak en mooi als het 'oude vertrouwde' XMB-menu. Maar het went echt heerlijk soepel. Moeiteloos tussen vensters switchen zonder enige hapering. Het is erg intuitief.
Als minpuntje lijkt hij me niet zo lekker in de hand liggen en bedienen als mijn oude PSP. De instulpingen voor je middelvingers aan de achterkant is leuk in theorie, maar ik ervaar dat wanneer ik mijn vingers op die positie heb, ik het niet comfortabel vind. Misschien is dit een kwestie van wennen.
Sony heeft echt een geweldig apparaat op de markt gebracht. Ik kan me voorstellen dat hij niet voor iedereen is weggelegd. Maar ik kan niet anders zeggen dat hij iedere cent waard was!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Avioto schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:33:
[...]

Dit slaat echt compleet nergens op, denk je dat alle psp spellen bij de launch van de psp beschikbaar waren ofzo? Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt, heb geduld. Heb je niet gewoon teveel vrije tijd?

En volgens jou moeten ze de besturing van alle(!) psp spellen veranderen voor de Vita? Wtf.. :F
Verwijderd in "Het grote Playstation Vita-topic - Deel ..."
Volgens mij zijn al die psp spellen dr al want anders zou je ze ook niet op de psp kunnen spelen. ik heb nog eventjes op internet gekeken, en jawel hoor, silent hill en al die games die ik genoemd heb zijn allemaal downloadable voor de psp... geef mij eens een goede reden waarom die games wel daar te downloaden zijn en niet op de vita die gewoon psp kan emuleren.

En waarom ik een vita koop, nou omdat ik dan en de psp games kan spelen en de vita games, ik nu een console heb waarvan de accu niet leeg loopt als ik m 2 dagen niet gebruik, er een touchscreen op zit, 2 analoge sticks en gewoon omdat ik ook de toekomstige games wil spelen. Alleen, tegen de tijd dat er net zoveel games voor de vita zijn als voor de psp zijn we minstens 4 jaar verder en daarom richt ik me eerst maar es op de psp games, dat wil zeggen, dat was de bedoeling...

Fijn dat rayman wel uit is voor de vita, ik zou zeggen, koop een 3ds, die is goedkoper en daar zijn wel 100 rayman achtige games op te krijgen, leuk die mutant blobs en plants vs aliens, of zelfs final fantasy 1, maar waarom worden de klassiekers geweerd, als t nou was omdat ze niet compatible waren, maar niets is minder waar, ze staan allemaal in de market, maar als je daar met een vita op inlogt mag je dr niet bij.

Meanwile heb ik manhunt 2 maar eens gedownload, had nogal wat slechte kritieken, wat wel meer oudere games hebben gehad die dan Wel weer in de vita market staan. ik krijg hier een beetje t verdacht dat ze bang zijn dat als we alle platinum games kunnen downloaden voor een tientje, dat we de nieuwere nog niet beproefde games van 40 euro links laten liggen. ik in ieder geval koop games waar iedereen dolenthousiast over is eerder, dan een unit 13, die misschien grafisch helemaal up to date is maar zich verder nog nergens in bewezen heeft, en dan nog moet je die setting maar net liggen. om maar meteen over drake te hebben, na 2 uur lang rondgeklommen en artefacten schoongeveegd te hebben ben ik over mn vita in slaap gevallen. Nou, ik ken genoeg minder grafisch sterke games op de psp waar me dat niet zal gebeuren, eerder dat ik morgen een afspraak mis, omdat ik niet kon stoppen met gamen, maar gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn, want sja, tenzij ik een psp koop kan ik ze niet eens krijgen.

Toch nog maar iets positiefs, manhunt 2 had de slechte kritieken omdattie zo geweldadig was, maar sinds MW2 zijn we wel wat gewend, en nu blijkt t toch best een behoorlijk sfeervolle game te zijn, dus ik denk dat ik die afspraak morgen maar afbel... Kost trouwens maar 8 euro...

nou kun je gaan roepen, heb je toch je zin verleemen, en ja, ik heb mn zin, maar ik heb er wel de vita market 3 x binenste buiten voor moeten keren om iets dergelijks te vinden.... Dat hield namelijk in, elke titel die ik niet kende in youtube intikken en kijken of t wat was, want een preview bij de games zetten is blijkbaar ook al te veel moeite...

Ik ben mn eigen baas en ja soms heb ik veel vrije tijd, maar al had ik de vrijste tijd van de wereld, dan nog ga ik niet the micheal jackson experience spelen om dat er niks beters op de vita te krijgen is...
Nou jij weer...

[ Voor 36% gewijzigd door verleemen op 25-03-2012 06:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Wat een held die Verleemen :D Kan me ergens wel vinden in zijn mening, zoveel goeie games zijn er ook nog niet. Alleen Unit 13 als je het mij vraagt. De rest is ronduit kinderlijk dus een goedkopere 3DS voldoet dan net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(+ de 3DS speelt iig alle DS spellen)

Maar hij heeft wel een punt, sinds de release lijn van de PSV zijn er nog maar 2 nieuwe (voor mij geheel oninteressante) games uitgebracht. Het begint IMHO een beetje in te zakken. Dit gebeurde bij de 3DS ook waardoor het apparaat minder verkocht dan verwacht, wat uiteindelijk tot een prijsverlaging liep.

Daarbij is de launchlineup wel sterk met leuke games. Maar de meeste van deze games zijn console-ports. Met maar een paar echt unieke games. Waarvan maar één een laag "partygame" niveau heeft (Uncharted)

Ik heb zelfs mijn PSV al weer opzij gelegd en ben verder gegaan met RE en nu ook Kid Icarus op mijn 3DS.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik raar vind dat je een psv koopt en dan eigelijk meer psp spellen wilt gaan spelen. Ik ben heel erg tevreden over de release titels en vermaak me prima. Het is overig ook niet mijn main platform waar ik op zit te spelen. En in mei en juni komen nog geweldige titels uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:14:
Wat ik raar vind dat je een psv koopt en dan eigelijk meer psp spellen wilt gaan spelen. Ik ben heel erg tevreden over de release titels en vermaak me prima. Het is overig ook niet mijn main platform waar ik op zit te spelen. En in mei en juni komen nog geweldige titels uit!
De 3 (voor mij) interessante launchtitels heb ik ondertussen rond en ben nu ook m'n heil aan het zoeken in de PSP games. In mijn optiek staat de Vita momenteel stil.. Misschien dat de update van komende maand wat verandering gaat brengen.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:14:
Dat is dus nog minimaal 2 maanden wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Dat is dus nog minimaal 2 maanden wachten...
Heb je weer 2 maanden tijd om hier in het topic 3DS zieltjes te winnen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 maanden is niet echt lang meer. Ik speel veel games die niet uitgespeeld kunnen worden. Als je alleen uncharted speeld of rayman etc kan ik het wel begrijpen dat je nu stil zit. Maar is dat niet met elke consoles altijd wachten op de volgende game.

Wat ik al eerder zei ik gebruik me psv niet als mijn main console en zit vooral achter mijn pc.
Ik beb nog zeer tevreden over dit produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Waarom koop je dan in hemelsnaam een vita? je weet toch wat er uit gaat komen >.<
En je koopt dit toch niet om psp games te spelen 8)7

Sorry hoor, maar deze argumenten slaan gewoon nergens op. Er is nog nooit een handheld geweest die binnen zo weinig tijd een goede, sterke line-up hebben dus ik snap niet waar die verwachtingen opeens vandaan komen.
zoenvisje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:22:
Zijn hier wat Vita eigenaren die mij willen verblijden met een vriendschapsverzoek?
Ik zal je even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf ben ook best tevreden met mijn vita en de games :)

amuseer me rot met Little Deviants, Motorstorm RC, Welkomstpark (puzzelen ftw?) , Treasures of Montezuma & Escape Plan.

Tel daar bij op dat volgende week Uncharted & Ninja Gaiden Sigma Plus nog aankomen....ik ben dus wel zoet voor de eerste maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Avioto schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:16:
Waarom koop je dan in hemelsnaam een vita? je weet toch wat er uit gaat komen >.<
En je koopt dit toch niet om psp games te spelen 8)7

Sorry hoor, maar deze argumenten slaan gewoon nergens op. Er is nog nooit een handheld geweest die binnen zo weinig tijd een goede, sterke line-up hebben dus ik snap niet waar die verwachtingen opeens vandaan komen.

[...]

Ik zal je even toevoegen :)
Ik koop een vita omdat je er EN PSP EN Vita Games op kan spelen
Als Sony zegt dat de vita downwards compatible is ga ik er van uit dat je de psp games ook kan downloaden. Het enige wat sony daarvoor hoeft te doen is het vinkje in het hokje "dont share Platinum PSP Games with Vita owners" weghalen en t probleem is opgelost, dan heb je in een klap 115 games in je line up.

[ Voor 6% gewijzigd door verleemen op 25-03-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
verleemen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:21:
[...]

Ik koop een vita omdat je er EN PSP EN Vita Games op kan spelen
Als Sony zegt dat de vita downwards compatible is ga ik er van uit dat je de psp games ook kan downloaden. Het enige wat sony daarvoor hoeft te doen is het vinkje in het hokje "dont share Platinum PSP Games with Vita owners" weghalen en t probleem is opgelost, dan heb je in een klap 115 games in je line up.
Hoe weet je dat? Wellicht moet elke game eerst aangepast en getest worden voor gebruik op een Vita? Je doet nu alleen maar aannames en zet die neer als zijnde de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens hebben jullie trouwens al ninja gaiden sigma geprobeerd?
Een top game als je snelle actie houdt. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Daar klopt natuurlijk niks van.
Ik heb bijvoorbeeld gta vice city en monster hunter freedom unite er op staan.
De 2 best verkochte psp spellen ooit.

Sony brengt de spellen pas na een quality control uit op de vita.
De eerste week kon ik maar 4 van mijn spellen downloaden, daar zijn er in de afgelopen weken 4 van bij gekomen.
Ik mis er nog 5.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:46:
Jongens hebben jullie trouwens al ninja gaiden sigma geprobeerd?
Een top game als je snelle actie houdt. :)
Ik ben nu al in level 13.
Erg leuk spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:50:

De eerste week kon ik maar 4 van mijn spellen downloaden, daar zijn er in de afgelopen weken 4 van bij gekomen.
Ik mis er nog 5.
zou je even willen delen welke andere psp games je hebt gedownload?

ik had gehoord dat de PSP games geen trophies geven op de Vita, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Psp games hebben geen trophies nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Ja hoor geen probleem

Nog niet kunnen downloaden:
Killzone liberation
Need for speed shift
2010 fifa world cup south africa
Pursuit force extreme justice
Assassins creed bloodlines
Gran turismo
Motorstorm arctic edge

Deze staan wel op de vita:
Modnation racers
James camerons avatar the game
Wipeout pure
Littlebigplanet
Grand theft auto vice city stories
Monster hunter freedom unite
Final fantasy tactics war of lions

Er staan een aantal titels tussen die ik normaal nooit zou kopen, maar gekregen heb vanwege de psp go actie.
Ik hoop dat gran turismo en ps1 emulatie nog voor mijn vakantie word vrij gegeven, de rest vind ik minder boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben een groot verzamelaar van games met hoesje op diverse consoles. Nu met de Vita merk ik steeds vaker dat ik een game-card steeds vervelender begin te vinden. Nu al een paar keer gehad dat ik lekker buiten zit (in de schaduw) en een game icoon op mijn dashboard zie staan. Vervolgens druk ik daar vrolijk op en krijg ik de melding dat de game in de Vita moet....moet ik dus weer naar boven. Ook al ben ik verzamelaar begin ik nu toch te twijfelen of ik games voor mijn Vita maar beter kan gaan downloaden....

Enige probleem is dan weer een 16gb kaartje wat snel vol is......

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Baatje schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:45:
Enige probleem is dan weer een 16gb kaartje wat snel vol is......
Ik zag toevallig net dat Gamemania de 32gb kaart in april verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb hem zelf voor 70euro gekocht bij planetaxel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Gister een vita gekregen voor mn verjaardag :)

Weet iemand of er een resident evil komt? Of 1 van de psp te spelen is?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Er is (nog) geen nieuw deel aangekondigd en er is er nooit 1 voor de psp uitgebracht.
De enige mogelijkheid is deel 1 tot 3 van de ps1, maar pas als ze backwards compatibility eindelijk aanzetten

Er is wel een nieuwe silent hill aangekondigd.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 25-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Oh dat zou echt te vet zijn, ook thps op de vita.
Is er een indicatie?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcre8r schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:

gefeliciteerd!!

Damnnn, had ik maar zo een geluk |:(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:00:
Is er een indicatie?
THPS zou ik ook wel zien zitten :)

De Vita zorgt ervoor dat ik terug sport games speel, is al ongeveer 10 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Sinned123 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:50:

Ik mis er nog 5.
Ik mis er wat meer. Dit zijn de platinum games, 95% staat niet in de market. en wat die quality controll betreft, denk je niet dat Sony in de tijd dat de vita werd ontwikkeld daar genoeg tijd voor heeft gehad?

Ace Combat X: Skies of Deception
Ape Academy
Ben 10: Protector of Earth
Brothers in Arms: D-Day
Burnout Dominator
Burnout Legends
Call of Duty: Roads to Victory
Cars
Colin McRae Rally 2005
Crisis Core: Final Fantasy VII
Daxter
Dragon Ball Z: Shin Budokai
Dragon Ball Z: Shin Budokai 2
Driver 76
Everybody's Golf
FIFA 06
FIFA 07
FIFA 08
FIFA 09
FIFA 10
FIFA 11
FIFA Street 2
Fired Up
Formula One 06
Formula One Grand Prix
Gangs of London
Go! Sudoku
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Gran Turismo
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Jak and Daxter: The Lost Frontier
Killzone: Liberation
Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lego Batman: The Videogame
Lego Indiana Jones: The Original Adventures
Lego Star Wars II: The Original Trilogy
Lemmings
LittleBigPlanet
LocoRoco
LocoRoco 2
Lumines
Medal of Honor: Heroes
Medal of Honor: Heroes 2
MediEvil: Resurrection
Midnight Club 3: DUB Edition
Midnight Club: L.A. Remix
ModNation Racers
MotoGP
MotorStorm: Arctic Edge
Namco Museum Battle Collection
Naruto: Ultimate Ninja Heroes
Need for Speed Carbon: Own The City
Need for Speed: Most Wanted 5-1-0
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: Underground Rivals
OutRun 2006: Coast 2 Coast
Peter Jackson's King Kong: The Official Game of the Movie
Prince of Persia: Revelations
Prince of Persia: Rival Swords
Pro Evolution Soccer 2009
Pro Evolution Soccer 2010
Pro Evolution Soccer 2011
Pro Evolution Soccer 5
Pro Evolution Soccer 6
Pursuit Force
Pursuit Force: Extreme Justice
Ratchet & Clank: Size Matters
Resistance: Retribution
Ridge Racer
Ridge Racer 2
Secret Agent Clank
Sega Mega Drive Collection
Smash Court Tennis 3
SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 2
Sonic Rivals
Star Wars: Battlefront II
Star Wars: The Force Unleashed
Syphon Filter: Dark Mirror
Tekken 6
Tekken: Dark Resurrection
Test Drive: Unlimited
The Simpsons Game
The Sims 2
The Sims 2: Castaway
The Sims 2: Pets
Tomb Raider: Legend
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials
Transformers: The Game
Virtua Tennis: World Tour
Wipeout Pulse
Wipeout Pure
World Rally Championship
World Tour Soccer 2
Worms: Open Warfare
WWE SmackDown vs. Raw 2006
WWE SmackDown vs. Raw 2007
WWE SmackDown vs. Raw 2008
WWE SmackDown vs. Raw 2009
WWE SmackDown vs. Raw 2010
A.Kebab schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:39:
[...]
Hoe weet je dat? Wellicht moet elke game eerst aangepast en getest worden voor gebruik op een Vita? Je doet nu alleen maar aannames en zet die neer als zijnde de waarheid.
Ik weet dat omdat ik het al sinds juni vorig jaar de ontwikkeling van De vita op de voet volg.
Sinned123 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:45:
[...]
Assassins creed bloodlines
Staat sinds begin deze week in de market..

[ Voor 139% gewijzigd door verleemen op 25-03-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDevill
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 10:43
mindcre8r schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:

zodra het ondersteunt wordt RE:3 Nemesis erop zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@verleemen:
Een aantal van die titels zijn er al. Althans, god of war heb ik al gespeeld, ratchet en clank heb ik zien staan en pursuit force ook. Ook littlebigplanet is er en ik heb een aantal prince of persia games zien staan. GTA games zag ik ook al staan.

Waarom wil je trouwens alle fifa games? Ik zou dan gewoon voor de Vita editie gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 26-03-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
ik krijg vrijdag ook m'n vita die wordt voor me meegenomen uit de US, ik neem aan dat het zonder al teveel fratsen gewoon werkt met de NL PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
verleemen schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:21:
[...]
Als Sony zegt dat de vita downwards compatible is ga ik er van uit dat je de psp games ook kan downloaden.
Backwards compatible*
Donnie Darko schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:49:
ik krijg vrijdag ook m'n vita die wordt voor me meegenomen uit de US, ik neem aan dat het zonder al teveel fratsen gewoon werkt met de NL PSN store?
Geen probleem
mindcre8r schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:00:
Is er een indicatie?
Geen indicatie, maar als ze de ps1 versies in de store zouden zetten, zou wel vet zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Gran Turismo PSP werkt op de PS Vita:

Download deze game op je PS3.
Koppel je Vita aan de PS3.
Kies voor overzetten van PSP game naar Vita via content manager.

En tada! Hij staat op je Vita en is speelbaar!

Zelf getest en werkend. Dit zal ook wel voor meer PSP spellen gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:52:
[...]

THPS zou ik ook wel zien zitten :)

De Vita zorgt ervoor dat ik terug sport games speel, is al ongeveer 10 jaar geleden :)
ollie the magic bum O+

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
leech1984 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:33:

Ik kan dit bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt dat dus niet. Ik had het al geprobeerd. Bij mij werkt Motorstorm Arctic Edge weer wel op die manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste PSP games die in de PSN store staan werken op de Vita, dit geld ook voor de mini's :)
Ik heb bijvoorbeeld ook Angry Birds op de Vita gezet.
Modnation Racers, Tekken 6, SoulCalibur, Ridge Racer, Wipe Out Pulse, Little Big Planet zijn ook compatible...

Je hoeft de games niet via de PS3 op de Vita te zetten, je kan ze ook direct downloaden op de Vita, en als je ze al een keer aangeschaft hebt, kun je ze vanuit je downloadlijst naar de Vita downloaden.

Edit:
Motorstorm Arctic Edge is uit de Store gehaald en ook al heb je hem op je PS3 staan, je kan hem niet naar je Vita kopiëren, omdat Sony met een blacklist werkt en deze game daar op staat...

Edit2:
@leech1984:
In de store staat dat Gran Turismo alleen geschikt is voor de PSP :? weet je zeker dat hij werkt op de Vita met een Nederlandse account?

Edit3:
Als je de PSN store opent op je Vita laat deze alleen de games zien die ook werken op de Vita, zal je zien dat Gran Turismo er niet bij staat...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:59:
[...]

De meeste PSP games die in de PSN store staan werken op de Vita, dit geld ook voor de mini's :)
Ik heb bijvoorbeeld ook Angry Birds op de Vita gezet.
Modnation Racers, Tekken 6, SoulCalibur, Ridge Racer, Wipe Out Pulse, Little Big Planet zijn ook compatible...

Je hoeft de games niet via de PS3 op de Vita te zetten, je kan ze ook direct downloaden op de Vita, en als je ze al een keer aangeschaft hebt, kun je ze vanuit je downloadlijst naar de Vita downloaden.

Edit:
Motorstorm Arctic Edge is uit de Store gehaald en ook al heb je hem op je PS3 staan, je kan hem niet naar je Vita kopiëren, omdat Sony met een blacklist werkt en deze game daar op staat...

Edit2:
@leech1984:
In de store staat dat Gran Turismo alleen geschikt is voor de PSP :? weet je zeker dat hij werkt op de Vita met een Nederlandse account?

Edit3:
Als je de PSN store opent op je Vita laat deze alleen de games zien die ook werken op de Vita, zal je zien dat Gran Turismo er niet bij staat...
Klopt, Gran Turismo kun je inderdaad niet downloaden op je Vita.
Vandaar de work-around die ik een paar posts terug noemde.

Je moet wel dezelfde account gebruiken op je PS3 als op je PS Vita.
Spellen van andere accounts kun je niet overzetten (althans, niet met bovenstaande methode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Werken alle psp games op die manier? Behalve die op de black list dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Avioto schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:47:
Werken alle psp games op die manier? Behalve die op de black list dan natuurlijk.
Het zal trial and error zijn.
Ik heb voor de gein Gran Turismo geprobeerd. Zo heel veel PSP spellen heb ik niet gekocht via de PS Store.

Misschien zweeft er op internet wel een lijst met compatible games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een lijst van psp games die alleszins compatibel zouden moeten zijn met de vita :

101-in-1 Megamix
300: March To Glory
The 3rd Birthday
Ace Combat: Joint Assault
Adventures To Go!
Alpha Mission II
Archer Maclean's Mercury
Armored Core 3 Portable
Armored Core: Last Raven Portable
Armored Core: Silent Line Portable
Art of Fighting
Assassin's Creed: Bloodlines
Baseball Stars Professional
Blade Dancer Lineage of Light
BlazBlue Portable: Calamity Trigger
BlazBlue: Continuum Shift II
Blazing Souls Accelate
Bomberman
Bomberman '94
Bomberman Land
Bomberman Legacy
Chameleon
ClaDun x2
Cladun: This is an RPG!
Class of Heroes
Corpse Party
Creature Defense
Crimson Gem Saga
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower
Daxter
Dead or Alive Paradise
Dirt 2
Disgaea 2: Dark Hero Days
Disgaea: Afternoon of Darkness
Disgaea: Infinite
Dissidia 012 [Duodecim] Prologus: Final Fantasy
Dissidia 012 [Duodecim]: Final Fantasy
Dissidia: Final Fantasy
DJ Max Portable 3
Dragon's Lair
Dragoneer's Aria
Dungeon Explorer
Dungeon Explorer: Warriors of Ancient Arts
Dungeon Maker Hunting Ground
Dynasty Warriors
Dynasty Warriors Vol. 2
Dynasty Warriors: Strike Force
Eye of Judgment Legends
Fading Shadows
Fatal Fury
Fate/Extra
Final Fantasy IV: The Complete Collection
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
Gladiator Begins
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
Guilty Gear XX Accent Core Plus
Half-Minute Hero
Harvest Moon: Boy and Girl
Harvest Moon: Hero of Leaf Valley
Hoard
Hot Brain
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey
Innocent Life: A Futuristic Harvest Moon
Jikandia: The Timeless Land
Justice League Heroes
Kenka Bancho: Badass Rumble
The King of Fighters '94
The King of Fighters '95
Knights in the Nightmare
Lara Croft Tomb Raider: Legend
League Bowling
Legend of Heroes, The: Trails in the Sky
LEGO Batman: The Videogame
LEGO Harry Potter Years 5-7
LEGO Pirates of the Caribbean
Lord of Arcana
Lord of the Rings, The: Aragorn's Quest
Lunar: Silver Star Harmony
Magician Lord
Major League Baseball 2K11
Mana Khemia: Student Alliance
Mega Man: Maverick Hunter X
Metal Slug
Metal Slug 2
Metal Slug Anthology
Metal Slug XX
Military History: Commander: Europe at War
Mimana Iyar Chronicle
Monster Hunter Freedom Unite
MX vs. ATV: Reflex
NBA 2K10
NBA 2K11
NBA 2K12
NeoGeo Heroes: Ultimate Shooting
Neutopia
New Adventure Island
No Heroes Allowed!
Patapon 2
Petz Dogz Family
Petz Hamsterz Bunch
Petz Saddle Club
Phantom Brave: The Hermuda Triangle
Pool Hall Pro
Power Stone Collection
Prince of Persia: Revelations
Prince of Persia: Rival Swords
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Prinny 2: Dawn of Operation Panties, Dood!
Prinny: Can I Really Be the Hero?
Puzzle Guzzle
Ridge Racer
Riviera: The Promised Land
Samurai Shodown
Samurai Shodown Anthology
Samurai Warriors: State of War
Shin Megami Tensei: Persona
Shin Megami Tensei: Persona 2: Innocent Sin
Shin Megami Tensei: Persona 3 Portable
Shock Troopers
SNK Arcade Classics Volume 1
SOCOM U.S. Navy SEALs: Tactical Strike
Soldier Blade
Soul Calibur: Broken Destiny
Street Fighter Alpha 3 Max
Super Sidekicks
Super Star Soldier
Syphon Filter: Logan's Shadow
Tactics Ogre: Let Us Cling Together
Tekken 6
TNT Racers
Tokobot
Tom Clancy's Endwar
Tom Clancy's Ghost Recon Predator
Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials
Tron: Evolution: The Video Game
UFC Undisputed 2010
Ultimate Board Game Collection
Ultimate Ghosts 'n Goblins
Valhalla Knights
Vertigo
Victory Run
Warriors of the Lost Empire
Warriors Orochi
Warriors Orochi 2
What Did I do to Deserve This My Lord?
What Did I do to Deserve This My Lord? 2
Wild Arms XF
World Heroes
World Sports Competition
Worms: Battle Islands
WWE Smackdown Vs. Raw 2011
Yggdra Union
Ys Seven
Ys: The Oath in Felghana
Z. H. P.: Unlosing Ranger Vs. Darkdeath Evilman

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

EDIT : heb net MLB The Show 2012 besteld voor de PS Vita, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Klopt, Gran Turismo kun je inderdaad niet downloaden op je Vita.
Vandaar de work-around die ik een paar posts terug noemde.

Je moet wel dezelfde account gebruiken op je PS3 als op je PS Vita.
Spellen van andere accounts kun je niet overzetten (althans, niet met bovenstaande methode).
Net even getest en het werkt inderdaad, bedankt voor de tip 8)
Je 1e post was voor mij niet helemaal duidelijk dat je een workaround bedoelde :$

Edit: de extra cars die je gratis kan downloaden, werken ook 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
nioz schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:16:
@verleemen:
Een aantal van die titels zijn er al. Althans, god of war heb ik al gespeeld, ratchet en clank heb ik zien staan en pursuit force ook. Ook littlebigplanet is er en ik heb een aantal prince of persia games zien staan. GTA games zag ik ook al staan.

Waarom wil je trouwens alle fifa games? Ik zou dan gewoon voor de Vita editie gaan.
Ik zeg toch ook 95%. En nee ik wil fifa niet. ik laat alleen maar even zien welke pareltjes er in de markt missen.
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:48:
Ik heb hier een lijst van psp games die alleszins compatibel zouden moeten zijn met de vita :

*loeilijst*

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

EDIT : heb net MLB The Show 2012 besteld voor de PS Vita, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik vraag me ineens af, Is dr geen truukje dat je de market kan laten denken dat je PSvita een psp is?
Dan kan je dr bij...

[ Voor 30% gewijzigd door verleemen op 27-03-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Edit2:
@leech1984:

Edit3:
GTpsp werkt bij mij wel op deze manier. Ook als staat hij er inderdaad niet bij als ik naar de store via de Vita kijkt. Niet gebruikersvriendelijk. Maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verleemen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:22:
[...]

Ik zeg toch ook 95%. En nee ik wil fifa niet. ik laat alleen maar even zien welke pareltjes er in de markt missen.

[...]
Je had het over missen, dus ik dacht ik help je even door te melden dat een aantal wel gewoon in de markt staan. Geen dank hoor :)
Maar wat heeft het dan voor zin om te klagen over 'pareltjes die je mist' als je ze toch niet wil spelen?
Snap het doel niet zo van die copy/paste lijst.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar silent hill: book of memories, maar kom eigenlijk vooral geklaag tegen dat het geen echte silent hill game is. Ik vond op youtube ook alleen oude videos waarop de gameplay er wat houterig uit ziet, maar het idee spreekt me toch best aan. Hij komt volgens mij over een week uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Even een vraagje. Gister Uncharted gekocht via PSN. Dus dat ding begint te downloaden maar het was tegen de nacht. Dus ik ging op een gegeven moment slapen en liet de vita aan staan zodat deze verder kon downloaden. Wordt ik vanochtend wakker. Staat het aantal procent nog precies op hetzelfde aantal als dat ik ging slapen. Dus met andere woorden, als de vita op schermbeveiliging gaat download hij dus niet verder? Dus je moet altijd met je vita bezig zijn om te kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
wizzlewaxx schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:09:
Even een vraagje. Gister Uncharted gekocht via PSN. Dus dat ding begint te downloaden maar het was tegen de nacht. Dus ik ging op een gegeven moment slapen en liet de vita aan staan zodat deze verder kon downloaden. Wordt ik vanochtend wakker. Staat het aantal procent nog precies op hetzelfde aantal als dat ik ging slapen. Dus met andere woorden, als de vita op schermbeveiliging gaat download hij dus niet verder? Dus je moet altijd met je vita bezig zijn om te kunnen downloaden?
Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar andere keren bleef hij wel gewoon downloaden. Soms wiebel ik af en toe met de stickjes. Beetje Vita aaien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vita kan wel in slaapstand downloaden, maar dan moet je hem hier niet zelf in zetten. Dus wachten totdat hij automatisch in slaapstand gaat. Beetje omslachtig maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
MarcoM schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:22:
[...]

Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar andere keren bleef hij wel gewoon downloaden. Soms wiebel ik af en toe met de stickjes. Beetje Vita aaien :9
Haha, zal het eens proberen ;). Maar nu probeer ik het scherm elke keer aan te houden zodat ie door download :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Nou vooruit, nog een vraagje :9. Is het mogelijk om je ps vita met een usb autolader op te laden in de auto? Dus alleen zo'n ding die je in de sigarettenhouder van je auto doet en daar los de usb kabel van je Vita in doet? Heb namelijk nog zo'n ding liggen voor me telefoon, alleen ik merk dat bij sommige telefoons dat ding onwijs langzaam oplaad. Echt 10% in 3 uur ofzo. En omdat er bij de thuislader van de Vita zo'n heel blok bij zit, verwacht ik dat de vita wel behoorlijk wat power nodig heeft en in de auto laden niet zo'n zin heeft, of heb ik het mis? Als ik op bol.com kijk voor autoladers zie ik ook gewoon zo'n losse usb ding met een losse kabel voor de vita namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Silent Hill lijkt me wel fun, helemaal anders dan de voorgangers (zelf wel nooit echt gespeeld) , dus ik ga de demo toch even checken als die in de store komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
wizzlewaxx schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:58:
Nou vooruit, nog een vraagje :9. Is het mogelijk om je ps vita met een usb autolader op te laden in de auto? Dus alleen zo'n ding die je in de sigarettenhouder van je auto doet en daar los de usb kabel van je Vita in doet? Heb namelijk nog zo'n ding liggen voor me telefoon, alleen ik merk dat bij sommige telefoons dat ding onwijs langzaam oplaad. Echt 10% in 3 uur ofzo. En omdat er bij de thuislader van de Vita zo'n heel blok bij zit, verwacht ik dat de vita wel behoorlijk wat power nodig heeft en in de auto laden niet zo'n zin heeft, of heb ik het mis? Als ik op bol.com kijk voor autoladers zie ik ook gewoon zo'n losse usb ding met een losse kabel voor de vita namelijk
In het reispakket van Sony, zit ook een autolader, waar je inderdaad je vita kabel indoet, USB dus.

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:44

Quan Vu

Hoi

Na de 2 halen 1 betalen actie bij aankoop van een PS Vita kon ik het niet laten om ook een aan te schaffen. Nu nog op zoek naar een goeie hoes en screenprotector.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:27:
De Vita kan wel in slaapstand downloaden, maar dan moet je hem hier niet zelf in zetten. Dus wachten totdat hij automatisch in slaapstand gaat. Beetje omslachtig maar het werkt wel.
Omslachtig inderdaad, maar opzich wel heel logisch.

De Vita heeft in feite 2 standby-standen. Als je de power-knop indruk, dan gaat meteen alles uit (scherm, internetverbinding, bluetooth, enz.). En als je het automatisch in standby laat gaan, dan gaat alleen het scherm uit.

Ik vind dat eerste echt fijn als ik een dag onderweg ben en de Vita niet kan opladen, zo kan ik makkelijk 2 dagen doen zonder op te laden :)

Ik heb alleen het idee dat veel mensen dit niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
mooie uitleg.

Wat echter verwarrend is, is dat wanneer je een game aan het downloaden bent en je vita in sleep gaat, en je dan vervolgens de vita uit sleep haalt, het spel is aan het installeren. Ik zou verwachten dat dat ook tijdens de sleep gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het oud nieuws..., maar ik kwam er net achter dat de game Fireworks gratis is, ben hem nu aan het downloaden :)
OK hier heb je dus een AR card voor nodig...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:46:
Misschien is het oud nieuws..., maar ik kwam er net achter dat de game Fireworks gratis is, ben hem nu aan het downloaden :)
is eerlijk gezegt geen ene reet aan.. net zoals die andere game met zo een springplank... Werkt ook alleen in goed verlichte ruimtes... (flut camera van vita = niet bepaald sony stijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
nioz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:53:
[...]

Je had het over missen, dus ik dacht ik help je even door te melden dat een aantal wel gewoon in de markt staan. Geen dank hoor :)
Maar wat heeft het dan voor zin om te klagen over 'pareltjes die je mist' als je ze toch niet wil spelen?
Snap het doel niet zo van die copy/paste lijst.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar silent hill: book of memories, maar kom eigenlijk vooral geklaag tegen dat het geen echte silent hill game is. Ik vond op youtube ook alleen oude videos waarop de gameplay er wat houterig uit ziet, maar het idee spreekt me toch best aan. Hij komt volgens mij over een week uit?
Weet je dan niet dat er meer mensen zijn die ook een vita hebben gekocht? Die kunnen dus die games waar ik niet van hou ook niet spelen...

Over silent hill kan ik kort zijn, daar is net zoveel silent hill aan als dat chinatown wars een GTA game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Chinatown Wars was dan ook geweldig, dus wie weet hoe leuk Silent Hill is :P

(overigens is een top down GTA geen GTA noemen nogal vreemd...)

[ Voor 30% gewijzigd door pagani op 27-03-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quan Vu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:10:
Na de 2 halen 1 betalen actie bij aankoop van een PS Vita kon ik het niet laten om ook een aan te schaffen. Nu nog op zoek naar een goeie hoes en screenprotector.
Als je hem ergens kan bestellen dan zou ik voor een Hori screenprotector gaan. Dat zijn naar mijn mening de beste. Ik heb die van mij van playasia.com of yesasia.com.. Haal ze altijd door elkaar. Maar misschien zijn ze intussen wel ergens in nederland te koop...?
Het enige nadeel is dat ze er geen protector voor de achterkant bijleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

De psn game: 1942 joint strike. Werkt die op de vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 05:52:
De psn game: 1942 joint strike. Werkt die op de vita?
Volgens mij werken alle PSP games op een VITA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Dat is een ps3 game.
Die gaat niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 07:11:
Dat is een ps3 game.
Die gaat niet werken
Klopt ik dacht dat ie een psp game bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18
Iemand een tip hoe ik de pitwall trophy in Motorstorm RC kan halen? Heb gisteren na heel wat moeite eindelijk de 40min trophy gehaald. Probleem is natuurlijk dat alle tijden in mijn pitwall zowat onmogelijk - voor mij toch - zijn om te halen.

Zomaar even 6 seconden van mijn eigen beste tijd afrijden is niet zo evident :)

Ik heb geen PS3 dus zelf tijden via een 2de account sturen gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren begonnen aan Tales From Space: Mutant Blobs Attack , is me dat een leuke game voor weinig geld uit de store!

vooral op het einde van zone 1, echt lachen, ga het niet verklappen voor degenen die het game (nog) niet hebben...

echt een aanrader! kopen die handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verleemen schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Weet je dan niet dat er meer mensen zijn die ook een vita hebben gekocht? Die kunnen dus die games waar ik niet van hou ook niet spelen...

Over silent hill kan ik kort zijn, daar is net zoveel silent hill aan als dat chinatown wars een GTA game is.
Je kan beter zeggen dat Chinatown wars juist een gta game was... en deel 3, vice city, san andreas etc... juist geen gta games zijn... ;)

Just saying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
DaRKie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:19:
Iemand een tip hoe ik de pitwall trophy in Motorstorm RC kan halen? Heb gisteren na heel wat moeite eindelijk de 40min trophy gehaald. Probleem is natuurlijk dat alle tijden in mijn pitwall zowat onmogelijk - voor mij toch - zijn om te halen.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles pitwall tijden van mensen uit mijn vriendenlijst op groen staan maar moet er volgens mij nog 1tje verbreken. Probleem is dat ik nu alleen nog 3 pitwall tijden op rood heb staan van mensen die in de top 100 staan wereldwijd.. Daar kom ik echt niet bij in de buurt.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
DaRKie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:19:

Probeer het eens met een andere wagen, dat kan ook al behoorlijk wat schelen soms.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18
SToRM666 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:09:
[...]

Probeer het eens met een andere wagen, dat kan ook al behoorlijk wat schelen soms.
Nee, ik zit op het max van mijn kunnen in dit spel en ik heb natuurlijk ook de andere wagens uitgeprobeerd op de tracks.

Ik zal hier en daar nog wel wat tijd kunnen winnen, maar geen 6 a 8 seconden en zeker niet 10x ...

Vind het wel jammer, had ik het op tijd geweten, had ik deze trophy zonder problemen gehaald door ze in het begin te doen. Nu krijg ik enkel tijden die voor mij onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Hmm, nu ik een iPad "3" heb zie ik pas in wat voor een geniaal apparaat Sony heeft gebouwd. Spelletjes spelen op de iPad kan best leuk zijn, maar het stelt niets voor in vergelijking met de PS Vita. Ik snap al die "doom"-artikelen niet waarin men ze met elkaar vergelijkt... De Vita is namelijk de absolute winnaar als het op echt gamen aan komt.

Moet wel zeggen dat ik echt snak naar nieuwe software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Voor de pitwall challenges.
Bekijk in welke map je relatief laag gekwalificeerd staat tov je gemiddelde.
Daar valt het meeste te halen.

Vervolgens naar je pitwall en dan tussen je vrienden zoeken of je de map kan terug vinden.
Van langzaamste naar snelste.
De meeste vrienden moeten minimaal 10mappen beschikbaar hebben.

Zijn ze allemaal veel sneller, dan iemand zoeken die relatief trage totaal tijd heeft, maar wel genoeg mappen beter heeft gereden.

Advies kijk eerst bij het driften, bijna niemand kan dat goed. De tijden zullen dus meestal ook makkelijk te verbeteren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Disfigured schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:37:
Hmm, nu ik een iPad "3" heb zie ik pas in wat voor een geniaal apparaat Sony heeft gebouwd. Spelletjes spelen op de iPad kan best leuk zijn, maar het stelt niets voor in vergelijking met de PS Vita. Ik snap al die "doom"-artikelen niet waarin men ze met elkaar vergelijkt... De Vita is namelijk de absolute winnaar als het op echt gamen aan komt.

Eens. Ik heb ook de nieuwe iPad en het enige wat op de iPad enigzins in de buurt komt van traditioneel gamen, is Infinity Blade. Niet dat ik de kleine physics puzzelgames niet tof vind. Maar als ik lang achter elkaar wil gamen pak ik toch de Vita of 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie er nog 1 zoekt ...
PS Vita is in de aanbieding bij GameMania

PS Vita aanbieding

WiFi is 231 Euro en de 3G is 277 Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Sinned123 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:48:
Voor de pitwall challenges.
Bekijk in welke map je relatief laag gekwalificeerd staat tov je gemiddelde.
Daar valt het meeste te halen.

Vervolgens naar je pitwall en dan tussen je vrienden zoeken of je de map kan terug vinden.
Van langzaamste naar snelste.
De meeste vrienden moeten minimaal 10mappen beschikbaar hebben.

Zijn ze allemaal veel sneller, dan iemand zoeken die relatief trage totaal tijd heeft, maar wel genoeg mappen beter heeft gereden.

Advies kijk eerst bij het driften, bijna niemand kan dat goed. De tijden zullen dus meestal ook makkelijk te verbeteren zijn.
Dat is dus het probleem van de pitwall. Er staan er maar een aantal op. Ik heb alle tijden van vrienden die op de wall staan al verbeterd maar er komen geen nieuwe voor in de plaats. Er zijn nog genoeg tracks waar ik een slechtere tijd heb als een aantal vrienden in mijn lijst maar deze map staat dan niet op de pitwall

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:34:
Voor wie er nog 1 zoekt ...
PS Vita is in de aanbieding bij GameMania

PS Vita aanbieding

WiFi is 231 Euro en de 3G is 277 Euro :)
Volgens mij is dit niet zozeer een "aanbieding" hoor. Prijs is naar mijn weten standaard omlaag gegaan naar deze prijzen. \
Daarom hebben de 'dag-één' kopers ook een actie van de GameMania ontvangen met 15 euro korting op een game (dit is wat ik heb begrepen tenminst. Ik was een dag-één koper en had deze sms gehad. Bij de vraag waarom de sms, kreeg ik bovenstaande uitleg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Karpertjuh schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:18:
[...]

Dat is dus het probleem van de pitwall. Er staan er maar een aantal op. Ik heb alle tijden van vrienden die op de wall staan al verbeterd maar er komen geen nieuwe voor in de plaats. Er zijn nog genoeg tracks waar ik een slechtere tijd heb als een aantal vrienden in mijn lijst maar deze map staat dan niet op de pitwall
Je mag mij toevoegen hoor.
Maar geen idee of je daar gelukkig van word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Heeft iemand hier de uitbreiding van Motorstorm? Ik zie alleen Ekfad spelen in mijn vriendenlijst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de uitbreiding allang al ja. Ik heb m alleen nog niet zoveel gespeeld.
Disfigured schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:37:

Mijn iPad 3 staat ook in bestelling, maar uit ervaring vind ik ook dat qua gamen de Vita veruit favoriet is :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 28-03-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:50:
Heeft iemand hier de uitbreiding van Motorstorm? Ik zie alleen Ekfad spelen in mijn vriendenlijst :o
Ik zit nog een beetje te twijfelen. Nadat ik eerst die 40min had gehaald dacht ik dat ik er wel klaar mee was, daarna toch weer verder gegaan voor top100. Maar ik heb motorstorm nu al iets van drie weken niet meer gespeeld (stage :( ) en ik vraag me af of die uitbreidingen echt iets toevoegen of dat het gewoon meer van hetzelfde is. Misschien kan jij me overtuigen? :)
Ik heb mijn paar vrije uurtjes nu aan journey besteed :D

@ pitwall challenge: je kan meer tijden van de mensen op je pitwall bekijken he. Ik weet even niet welk knopje het is, maar waarschijnlijk driehoekje ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 28-03-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, Modnation Racers en Reality Fighters zijn verkocht (kreeg ik bij mijn 3G Vita) en ik heb zojuist Rayman besteld. Misschien dat ik een dezer dagen ook nog Everybody's Golf bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Bij mij loopt Unit 13 steeds vast en het geluid valt steeds weg, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tactics ogre in de aanbieding voor 10euro, is het wat?
Ik vond FF:tactics erg cool en actics ogre zou van de zelfde makers zijn.

Pagina: 1 ... 4 ... 82 Laatste