• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 19:20
Musta schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:19:
Ik heb ook al heel wat, maar eerlijk gezegd geen idee hoeveel. Ben niet iemand die ze uit Japan haalt via Play-Asia bijvoorbeeld, maar gewoon hier via Marktplaats. De laatste game is wel al een paar maanden geleden.
Moet eens een keertje natellen op hoeveel games ik zit.

Ik wacht vooral op de opvolger van rainbow moon, rainbow skies. Ik had daar echt veel plezier mee op de vita. hopelijk komt die nog steeds voor de vita uit..
Ik bestel alleen als ik geen keus heb via Play Asia, meeste games koop ik via 365Games UK, Marvelous UK, Nisa EU, Nedgame en voor de rest als ik iets ergens tegenkom, qua marktplaats koop ik zelden dingen vanwege de te hoge prijzen, te vaak van hetzelfde en slechte staat, want dat "zo goed als nieuw" is vaak niet zo.

Alleen Asian English titels koop ik via Play Asia want die zijn hier vrijwel niet te krijgen en aangezien ik vooral fysiek verzamel is dat een must in sommige gevallen.

Precies tegenovergestelde van mijn partner, die heeft wat fysieke Vita titels maar vooral digitale, ook logisch aangezien die vaak veel goedkoper zijn.

Betreffende Rainbow Moon ik vind dat een geweldig spel, heb die ook gelukkig fysiek kunnen scoren.

De opvolger Rainbow Skies is onderweg, ook voor de Vita maar wanneer die eindelijk uitkomt vraag ik mij ook af, ze zijn al paar jaar mee bezig en als ik mij niet vergis was de oorspronkelijke belofte 2014 als ik mij niet vergis, de devloper had wel aangegeven dit jaar dat ze bijna klaar zijn met dat spel, nu maar hopen dat ook deze fysiek uitkomt.
Arunia schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:25:
Ik heb volgens mij welgeteld 1 spel digitaal en een aantal via playstation plus. Waar ik nu geen lopend abonnement van heb. Daarnaast heb ik hem voor dragon quest builders remote play gebruikt. Gaat lekker alhoewel met de horizon box ertussen kreeg ik regelmatig connection lost. Maar zonder dat ging het gewoon goed en zag het er prima uit.
Ik gebruik remote play vooral voor games als Disgaea 5 of Dragon Quest Heroes, voor de rest vind ik gewoon voor de Tv zitten wat fijner.

[Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 15-03-2017 19:15]

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-06 21:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Wellicht al een oud onderwerp maar is FF7 inmiddels (4 jaar later ;)) nog goed te installeren en te spelen? Ik zie dat er een PS4-versie is in de playstationstore en een PS3/PS Vita/PSP versie.
Op internet lees ik berichten dat FF7 niet het hele scherm van de vita zou gebruiken maar met zwarte balken links en rechts. Ik kan nergens teruglezen in deze topics of dit idd zo is of dat ze inmiddels de volle breedte benutten. En is de PS4 versie meer "HD" dan de vita-versie ofzo?

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:33:
Wellicht al een oud onderwerp maar is FF7 inmiddels (4 jaar later ;)) nog goed te installeren en te spelen? Ik zie dat er een PS4-versie is in de playstationstore en een PS3/PS Vita/PSP versie.
Op internet lees ik berichten dat FF7 niet het hele scherm van de vita zou gebruiken maar met zwarte balken links en rechts. Ik kan nergens teruglezen in deze topics of dit idd zo is of dat ze inmiddels de volle breedte benutten. En is de PS4 versie meer "HD" dan de vita-versie ofzo?
Er is geen HD Final Fantasy VII (remake).

De PS4 versie is een port van de PC versie + trophy support.
The PC version of Final Fantasy VII was not released in Japan, but released to the rest of the world in June 1998.

The team that worked on the PC port of the game were originally given an early build of the game, and other things were done wrong. This could help explain a number of problems the game has.

The PC version has gained attention over the years due to modding communities accessing the game. A fan developed a rendering engine for the game known as Aali's Driver which would fix a number of graphical glitches, as well as other glitches and allow for more modding of the game. This rendering engine would later be re-used by Square Enix for the 2012 re-release.

The translation is re-done. Most grammatical and typographical errors are corrected, such as the Battle Square's "Off course!" and "No, way!" being corrected to "Of course!" and "No way!". Other changes to the translation made things incorrect, including time frames and less faithful translations. One thing includes Corral Valley (PS) being renamed Corel Valley (PC) when it has nothing to do with Corel, but is instead "Coral Valley". Cloud, Cid and Barrets use of the word "shit" was turned into symbols.
Mouths were added to characters.
The Speed Square minigame is much faster and the crosshair moves faster, making precision more difficult.
The player can target the Zeppelin's propeller, like in the original Japanese PlayStation release.
If running Windows XP or newer, the chocobo racing minigame freezes the game. A patch was developed by jedwin which would later be linked to by Square to fix this.
A number of graphical glitches occur in the game, most notably Vincent's glitched animation at the Water Altar.
The music is changed to MIDI format, and thus reduced in quality from the PlayStation version.
FMVs are downscaled.
Character naming screens utilize the keyboard to input names. These screens now ignore the given controls and will reset all other buttons to their defaults (on the NumPad).
A "Quit" option was added to the menu.
When the game is not the active window the game will pause, but the music will continue playing.

http://finalfantasy.wikia...y_VII/Version_differences
De Vita/PS3 versie is een directe port van de PS1 versie.

Je kan op Youtube zoeken naar videos van Final Fantasy VII die gespeeld worden op de Vita om een idee de krijgen hoe het speelt en hoe het eruit ziet op de Vita.

[Voor 55% gewijzigd door Ike. op 12-04-2017 11:37]

• Mizgala28
Deathchant schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:33:
De FF7 op PS3/Vita/PSP is het orgineel, je kunt echter het beeld strechen indien nodig (sowieso op de PS3 en Vita).

PS4 versie is niks meer dan het origineel met toegevoegde trofeeën.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

OK thanks voor de verheldering. Zoals het uitziet op de ps4 is wel mooi. HD-like, maar de muziek van de pc port is gewoon klote. Ik wil de psx versie. Maar goed ik kan die vita/ps3 versie in ieder geval gewoon rechtstreeks op de vita downloaden zonder eerst op een ps3 oid te installeren?
Edit: hier is psp en ps vita gameplay te zien: YouTube: PS1 games on Vita vs PSP
Zwarte balken dus :'( Dan maar stretchen

[Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 12-04-2017 18:51]

• Ike.
  • Niet online
Mizgala28 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:28:
[...]

PS4 versie is niks meer dan het origineel met toegevoegde trofeeën.
PS4/PC versie is wel wat aangepast. Het ziet er ook wat mooier uit.

[Voor 6% gewijzigd door Ike. op 12-04-2017 23:29]

• Mizgala28
Ike. schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:28:
[...]

PS4/PC versie is wel wat aangepast. Het ziet er ook wat mooier uit.
Omdat in het geval de resolutie op de PS4 verhoogd is, kan met een emulator ook op de PC.

PC versie (doelend op Steam) is niet veel anders, ik heb deze en het is alleen wat scherper door hogere resolutie, verder vrijwel niks aangepast.
Deathchant schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:29:
OK thanks voor de verheldering. Zoals het uitziet op de ps4 is wel mooi. HD-like, maar de muziek van de pc port is gewoon klote. Ik wil de psx versie. Maar goed ik kan die vita/ps3 versie in ieder geval gewoon rechtstreeks op de vita downloaden zonder eerst op een ps3 oid te installeren?
Edit: hier is psp en ps vita gameplay te zien: YouTube: PS1 games on Vita vs PSP
Zwarte balken dus :'( Dan maar stretchen
Ja je kunt het direct downloaden naar je Vita.

Die balken zijn logisch, toen het spel uitkwam hadden de consoles een andere aspect ratio, breedbeeld was op consoles toen (vrijwel) niet.

PS4 versie is niks meer dan een hogere resolutie, daarom ziet het er mooier uit kan een goede emulator op PC ook voor elkaar krijgen (vandaar dat de orginele PC port mij verbaasd, emulators kunnen de PS1 versie beter oppoetsen dan wat Capcom zelf deed...

[Voor 54% gewijzigd door Mizgala28 op 13-04-2017 00:52]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:35

Touchdomex

Meisje!

Mizgala28 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:07:
[...]

Mee eens, retro games via een emulator zullen er geweldig uitzien op die OLED scherm.
Om hier op terug te komen heb ik sinds deze paasdagen alles werkende :) Werkt echt als een trein. Heb nu mijn huisige GBA games erop gezet en zoiets als Minish Cap wil ik niet meer op een kleiner scherm gaan spelen! Dat OLED scherm is echt perfect en hier is echt wel een markt voor te maken. Het is kleiner dan een Switch maar groter dan de rest wat vergelijkbaar is!

Kan het iedereen aanraden om te proberen! Dat scherm is zo ultiem :9~

Enige waar ik tegenaan loop is dat ik meer geheugen nog wil. Heb nu 16GB en dat is genoeg voor de emulatoren maar de games die ik al had wil ik ook opslaan en daarvoor is niet genoeg ruimte :/

Iemand tips waar ik voor niet heel veel 32GB opslag en eigenlijk lieverd 64GB van dat gallige opslag vandaan haal? :( normaal PSVita geheugen is echt duuuuuuur :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:44

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Touchdomex schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:09:
[...]
Iemand tips waar ik voor niet heel veel 32GB opslag en eigenlijk lieverd 64GB van dat gallige opslag vandaan haal? :( normaal PSVita geheugen is echt duuuuuuur :/
Kijk even op ebay of amazon. 32gb is ca 80 euro en 64gb 130 euro. ik heb 2 jaar geleden 32gb gekoht voor 52,- incl verzending vanuit japan via ebay. ik wil mijn 32gb vervangen voor een 64gb. schrik alleen van de prijzen nu. Ik zag net een 2e handse voor 110 inl. verzending vanuit de UK.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Zuluman schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:09:
[...]

Kijk even op ebay of amazon. 32gb is ca 80 euro en 64gb 130 euro. ik heb 2 jaar geleden 32gb gekoht voor 52,- incl verzending vanuit japan via ebay. ik wil mijn 32gb vervangen voor een 64gb. schrik alleen van de prijzen nu. Ik zag net een 2e handse voor 110 inl. verzending vanuit de UK.
Ja precies ik schrik ook van de prijzen... :/ Dat is mijn hele probleem nu ook. Wil best 64GB halen namelijk maar de prijs :X Moet daar een beetje van huilen...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:53
Touchdomex schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:17:
[...]

Ja precies ik schrik ook van de prijzen... :/ Dat is mijn hele probleem nu ook. Wil best 64GB halen namelijk maar de prijs :X Moet daar een beetje van huilen...
Pff die 64GB Play Asia of 64GB Nippon Yasan is sterk gestegen zeg, de laatste keer dat ik er ook naar keek kostte die €80 en nu minimaal €90. De prijs weerhoudt me er ook van om het te bestellen.. Stel je voor dat je daarover ook nog douane kosten moet betalen..

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-04 23:10
De kaartjes worden Blijkbaar schaars

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-06 09:55
zoooooo..ben ik dan relatief op tijd geweest zeg.
Op 21 januari via amazon.de (japan-4u) nog 67 euro incl. verzendkosten en dat vond ik al schandalig duur voor 32Gb

Nu 89.90..... en aangezien de psvita in japan nog gewoon leverbaar is kan schaarsheid toch geen issue zijn??? gewoon een kwestie van veel vraag en weinig aanbod?

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

LaFleche schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:49:
zoooooo..ben ik dan relatief op tijd geweest zeg.
Op 21 januari via amazon.de (japan-4u) nog 67 euro incl. verzendkosten en dat vond ik al schandalig duur voor 32Gb

Nu 89.90..... en aangezien de psvita in japan nog gewoon leverbaar is kan schaarsheid toch geen issue zijn??? gewoon een kwestie van veel vraag en weinig aanbod?
Kaartjes zijn relatief duur en alleen voor de Vita geschikt dus je hebt al standaard een vreemde situatie. Tel daarbij op dat ze nooit in hele grote aantallen zijn verkocht en voila. Daar is je verklaring.

Ik wil gewoon dan gaan voor die 64GB maar heb nu geen zin om die 100+ euro ervoor te dokken 8)7

• LaFleche
Er staat me overigens iets van bij dat die 64Gb kaartjes vaker problemen geven dan de 32Gb en kleiner.
Google er maar eens op.
Nu zijn het vaak (terecht!) probleemgevallen die je in fora/reddit tegenkomt maar toch..... even achter de oren krabben.

en 32Gb is ook wel leuk hoor....paar grote vita games erop, wat simulators met roms ........ en nog ruimte over hebben.
Ervaring is dat hoe meer je op een systeem gooit, hoe minder je daadwerkelijk speelt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:15
Niet normaal die prijzen. Ben redelijk snel over gegaan naar 64GB , maar die heb ik toen in Tokyo gekocht voor ong.€80.,- Vond het toen veel te duur, maar nu zit 32GB dus blijkbaar al op die prijs.

• LaFleche
zelfs op play-asia een waarschuwing:

64GB cards are compatible with both PCH1000 and PCH2000 models. However, users may experience certain issues with the PCH1000 model.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

LaFleche schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:06:
en 32Gb is ook wel leuk hoor....paar grote vita games erop, wat simulators met roms ........ en nog ruimte over hebben.
Ervaring is dat hoe meer je op een systeem gooit, hoe minder je daadwerkelijk speelt.
Precies, heb nu 16GB en daar loop ik te snel tegen problemen aan. 32GB is leuk maar het prijsverschil tussen 32GB en 64GB is relatief laag. Grofweg 40 euro maar daar haal je geen 2x 32GB kaartjes voor.

Enige waar ik dan nog mee zit is de issue's met mijn Vita zelf. Het is wel een gok of het werkt of niet uiteindelijk :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
Ik raad iedereen gewoon aan om de 64gb over te slaan, er is een reden dat deze hier nooit kwamen ze zijn vrij gevoelig voor defecten.

Ken meerdere verzamelaars die terug zijn gegaan naar 32gb, alle kaartjes op de 64gb model na zijn gewoon betrouwbaar maar als je in 3 jaar 4 hebt versleten begrijp ik wel dat sommige mensen terug gaan naar 32gb.

Heb zelf een 16gb model, staan 5 PSP games erop en 2 Vita downloads, verder ook nog 3gb aan muziek en ik heb nog 2.6Gb over.

Nou heb ik 59 fysieke Vita games, maar zelfs met alle updates van die games past alles erop, de ene game vereist niks qua updates en slaat alleen saves op de geheugenkaart, maar ik heb ook games die updates hebben die 600mb, 1gb en eentje die zelfs 1.9Gb in beslag neemt.

Reden dat ik alleen voor fysiek ga? Kost meer moeite maar dat geeft mij een voldaan gevoel (zeker als je een zeldzame titel te pakken hebt voor een dumpprijs) en daarnaast staat het mooi in de kast, om maar over te zwijgen dat ik ruim voldoende heb aan een 16GB kaartje erdoor.

staat inderdaad mooi in de kast :P

Nadelen? 2, de een dat sommige games een hel zijn om te vinden (en aangezien ik liever voor PAL variant kies als deze bestaat, maak ik het er niet makkelijker op) en verder zijn de PSN sales qua prijzen soms enorm verleidelijk.

Terug naar de 64gb kaart, NIET KOPEN.
Eek2nd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:16:
De kaartjes worden Blijkbaar schaars
Ze zijn ook schaars, had tijdje terug een 8Gb + games voucher (mega pack) bij Intertoys gekocht voor 5 euro puur voor die digitale games voor mijn partner (ik heb niks aan 8GB) en toen ik de kaartje voor 20 euro op marktplaats had geplaatst (wat lager is dan wat de meeste mensen vragen) werd mijn mail overspoeld met reacties...

Kaartje was tegen de einde van de dag verkocht maar ik had minimaal stuk of 30 reacties erop.
LaFleche schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:13:
zelfs op play-asia een waarschuwing:

64GB cards are compatible with both PCH1000 and PCH2000 models. However, users may experience certain issues with the PCH1000 model.
Problemen met 64Gb komen voor op beide modellen, denk dat Sony de 64Gb model foutief en goedkoop produceert, het is toch niet normaal hoe vaak die 64GB varianten kapot gaan...

Wat is persoonlijk alleen nog erger vind, die geheugenkaarten zijn voor 99% van de Vita titels een must (paar games slaan saves op de cartridge zelf, maar daar zijn er minder dan 20 van gok ik zo, vergelijk dat met de ruim 1400 Vita games die wel een geheugenkaart vereisen).

En ja je hebt de 1Gb ingebouwde geheugen op de Vita Slim, ik heb games die updates van 700mb tot 1.9Gb vereisen, de eerste wordt erg krap en de 2de is onmogelijk om te downloaden zonder een geheugenkaart |:(

Ook een reden dat ik mijn oude 4Gb kaartje heb bewaard, op 64Gb na zijn ze allemaal betrouwbaar maar mocht mijn 16Gb kapot gaan heb ik tenminste nog "iets" achter de hand.

[Voor 41% gewijzigd door Mizgala28 op 18-04-2017 20:52]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Bedankt voor jullie info. Ik was eerst aan de twijfel, want ik had me de PSX al van de zolder gehaald, maar al die kabels :N Heb zojuist van een medetweaker een PS Vita overgekocht.PCH-1004 model. In erg goeie staat!! Ik ben android gewend dus ik moet nog enorm wennen dat ik geen automatische brightness heb, niet zo makkelijk met een swipe de wifi settings kan wijzigen e.d.

Maar het belangrijkste: ik heb FF7 yes! :D Alleen wordt niet het hele scherm gebruikt, dat is wel echt jammer. Ik wist 't wel van te voren natuurlijk, maar goed. De PC-port is alleen voor de PS4 en die zou audio-wise niet aan mijn eisen voldoen :P

De ergonomie is echt ruk zeg. Ik ga me zo'n grip halen. Ik had ergens in het begin van het topic gelezen over zo'n sony approved grip, maar ik zie ze nergens meer :N Je krijgt nu alleen van die tokkie-grips met flashy rood enzo. Welke grip raden jullie me aan zonder dat ik de L+R knoppen kwijtraak?

• Mizgala28
Deathchant schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:56:
Bedankt voor jullie info. Ik was eerst aan de twijfel, want ik had me de PSX al van de zolder gehaald, maar al die kabels :N Heb zojuist van een medetweaker een PS Vita overgekocht.PCH-1004 model. In erg goeie staat!! Ik ben android gewend dus ik moet nog enorm wennen dat ik geen automatische brightness heb, niet zo makkelijk met een swipe de wifi settings kan wijzigen e.d.

Maar het belangrijkste: ik heb FF7 yes! :D Alleen wordt niet het hele scherm gebruikt, dat is wel echt jammer. Ik wist 't wel van te voren natuurlijk, maar goed. De PC-port is alleen voor de PS4 en die zou audio-wise niet aan mijn eisen voldoen :P

De ergonomie is echt ruk zeg. Ik ga me zo'n grip halen. Ik had ergens in het begin van het topic gelezen over zo'n sony approved grip, maar ik zie ze nergens meer :N Je krijgt nu alleen van die tokkie-grips met flashy rood enzo. Welke grip raden jullie me aan zonder dat ik de L+R knoppen kwijtraak?
Zoals ik al eerder zei, je kunt het scherm net als op een TV stretchen naar volledig, PS1 emulatie op de Vita heeft vrij uitgebreide instellingen daarvoor.

Als je in de PS1 game zit, hou de PS knop ingedrukt je krijgt dan een quick menu en in de rechter bovenhoek staan de instellingen, daar zit alles voor de PS1 dan.

De PS1 instellingen zijn alleen benaderbaar via de quick menu als een PS1 game is opgestart, hetzelfde geldt voor PSP instellingen, als een PSP titel is opgestart kun je deze via de quick menu benaderen als je in een PSP game zit.

Betreffende de quick menu, die is overal benaderbaar in de Vita behalve op de lockscreen, echter zoals ik al zei zijn de PS1 instellingen of PSP instellingen alleen benaderbaar als zo'n game gestart is.

Qua grip ik gebruik ze niet (overbodig heb kleinere handen) echter hoor ik mensen qua goedkopere modellen deze (zie link) aanraden.

PS Vita grip

* referral uit de link verwijderd.

Deze grip is een ripoff (gebaseerd op een model van Hori), maar qua accessoires is het vrij moeilijk om nog originele grips te vinden voor de Vita.

(foto's zijn slechter omdat camera niet wou mee werken)

[Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 22-07-2017 08:32]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

OK dankje. Ja die quick menu had ik gezien. Beeld van FF7 is zo klein dat het strekken naar volledig nog steeds zwarte balken geeft. Een pc-port met psone audio zou beter zijn ;) Maar ik heb nu custom gedaan waarbij ik nog een beetje horizontaal gestretched heb.
Ik had verwacht dat de speakers iets minder blikkig zouden zijn; mijn HTC one m8 lijkt de lage tonen ietsje beter weer te geven. Maar tis verder wel prima.
Bedankt ook voor die link. Ik zal ook nog wat recensies van die Amazon grips lezen en anders gaan we die grip uit jouw link gewoon bestellen.

EDIT: is dit wat:
http://www.ebay.nl/itm/HO...c455ba:g:hsUAAOSwdzVXtIJ3

of dit:
http://www.ebay.nl/itm/Ha...e1a518:g:kdwAAOSwux5YQEyG

Die eerste schijnt licensed te zijn...

[Voor 24% gewijzigd door Deathchant op 20-04-2017 18:13]

• Mizgala28
Deathchant schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:21:
OK dankje. Ja die quick menu had ik gezien. Beeld van FF7 is zo klein dat het strekken naar volledig nog steeds zwarte balken geeft. Een pc-port met psone audio zou beter zijn ;) Maar ik heb nu custom gedaan waarbij ik nog een beetje horizontaal gestretched heb.
Ik had verwacht dat de speakers iets minder blikkig zouden zijn; mijn HTC one m8 lijkt de lage tonen ietsje beter weer te geven. Maar tis verder wel prima.
Bedankt ook voor die link. Ik zal ook nog wat recensies van die Amazon grips lezen en anders gaan we die grip uit jouw link gewoon bestellen.

EDIT: is dit wat:
http://www.ebay.nl/itm/HO...c455ba:g:hsUAAOSwdzVXtIJ3

of dit:
http://www.ebay.nl/itm/Ha...e1a518:g:kdwAAOSwux5YQEyG

Die eerste schijnt licensed te zijn...
Als het de originele grip van Hori is dan is dat zeker een goede grip.

[Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 23-04-2017 07:25]

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37
Iemand die een leuke game weet in de style van Skyrim / Witcher 3?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
MiAnVaSa schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:54:
Iemand die een leuke game weet in de style van Skyrim / Witcher 3?
Was het maar waar. dan had ik hem ook wel.

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:13
verkeerde topic :-/

[Voor 190% gewijzigd door slashdev op 23-04-2017 19:21]

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

• Mizgala28
Hoewel zo'n game wel leuk klinkt op een handheld, zou voor geen meter werken handhelds zijn niet geschikt voor dat soort games in hun huidige vorm, een soort van Skyrim of The Witcher maar dan aangepast voor on the go zou beter uitpakken, helaas zie ik dat niet gebeuren.

Nintendo Switch krijgt wel een Skyrim poort, echter is dat de volledige spel en op dat nou zo fijn gaat werken on the go, niet echt tenzij je thuis zit.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

OK, die Hori-grip heb ik besteld. 10 dollar is niet veel voor een official licensed grip. Thanks!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Miku! <3
Echt zo'n ondergewaardeerd spel in het westen, zowel de vita als de ps3 versies zijn zo goed.

39

• Mizgala28
Deathchant schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:28:
OK, die Hori-grip heb ik besteld. 10 dollar is niet veel voor een official licensed grip. Thanks!
Dat is mooi, Hori maakt goed spul :)
Fietsbel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:35:
[...]

Miku! <3
Echt zo'n ondergewaardeerd spel in het westen, zowel de vita als de ps3 versies zijn zo goed.
En daarom heb ik ze alle 3 op de Vita, paar jaar geleden de demo geprobeerd en werd er meteen dol op, ben zelf meer fan van Diva F en F 2nd, X is ook leuk maar ietsje minder dan die andere 2, heb verder ook de 3DS versie maar die is veel minder hardcore dan de Vita varianten, als je goed bent met normaal op PS dan zul je extreme met gemak op de 3DS doorlopen (en dat is zonde, game is leuk maar te gemakkelijk).

F en F 2nd zijn het leukst, alleen kun je bij F op de Vita de sterren niet weg swipen met de linker joystick wat vanaf F 2nd wel kan, echter heb je in F 2nd weer linked stars waar ik minder gecharmeerd van ben.

(maar echt hardcore is Project DIVA Future Tone)

Maar alle 4 zijn in principe leuk, zonde dat ze alleen zo prijzig zijn na verloop van tijd ;(

Leuk feitje, de 3DS versie een hele stack van AR cards voor in de game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:36
Als je fan bent van Final Fantasy, raad ik jullie dit aan; vermakelijke game!

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Heeft iemand de Mame emulator al op de Vita geïnstalleerd?
Hoe loopt die?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 12:25
Beste Playstation Vita bezitters&tweakers.

Ik zit denken om een ps vita aan te schaffen. Gaat deze console nog even mee? En zijn er goede titels op deze handheld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Mizgala28 Ik heb die grip binnen wat jij via myxlshop linkte. Duurde erg lang voordat ie er was dus ik zou niet nog eens daar bestellen. Die grip is gewoon prima, maakt 't spelen op de vita een stuk ergonomischer. Waar ik wel een vraagteken bij heb zijn die pinnetjes in de handgrip...Ik kan ze indrukken en dan komen ze aan de voorkant wat omhoog. Geen idee waar ze voor zijn. Ik heb stiekem ook die hori grip besteld voor 10 dollar. Die is nog onderweg.
Inmiddels heb ik al 24 uur FF7 erop zitten, erg leuk om dat weer te beleven sinds 1997 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra
Inhumanous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:08:
Beste Playstation Vita bezitters&tweakers.

Ik zit denken om een ps vita aan te schaffen. Gaat deze console nog even mee? En zijn er goede titels op deze handheld?
er zijn zeker goede titels, er komen nog wel nieuwe games op maar zijn voornamelijk JRPG's en Indiegames.
Zeker aanschaffen als je in bezit bent van een ps4+gold membership, dan is het zeker de moeite waard.

er zijn genoeg topgames te vinden:

Ikzelf speel niet heel veel psvita meer, speel liever op mijn ps4 maar als ik op zomervakantie ga dan speel ik er wel veel op :) in in 1 jaar krijg je ook 24 gratis games op je psvita omdat ik gold mebership heb :)

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
Kol Nedra schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:55:
[...]

er zijn zeker goede titels, er komen nog wel nieuwe games op maar zijn voornamelijk JRPG's en Indiegames.
Zeker aanschaffen als je in bezit bent van een ps4+gold membership, dan is het zeker de moeite waard.

er zijn genoeg topgames te vinden:
[video]

Ikzelf speel niet heel veel psvita meer, speel liever op mijn ps4 maar als ik op zomervakantie ga dan speel ik er wel veel op :) in in 1 jaar krijg je ook 24 gratis games op je psvita omdat ik gold mebership heb :)
top bedankt voor de snelle reactie! hoe zit het eigenlijk met het geheugen is 4GB genoeg of zijn veel patches voor games 1GB~ ? ik heb ook een PS4 met PS+ abbo volgens mij kan je dan ook dingen in de cloud opslaan( waar ik nu overgens nooit gebruik van maak)

maar zit zoon 4GB kaartje snel vol of valt dat wel mee ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
@Deathchant ben benieuwd hoe die Hori uitpakt dan.
Inhumanous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:47:
[...]

top bedankt voor de snelle reactie! hoe zit het eigenlijk met het geheugen is 4GB genoeg of zijn veel patches voor games 1GB~ ? ik heb ook een PS4 met PS+ abbo volgens mij kan je dan ook dingen in de cloud opslaan( waar ik nu overgens nooit gebruik van maak)

maar zit zoon 4GB kaartje snel vol of valt dat wel mee ?
De cloud is alleen voor de saves en die zijn meestal niet zo groot.

Om een mooi voorbeeld te geven, ik heb 61 fysieke games (met patches) + 5 PSP titels en en bijna 3gb aan muziek op mijn Vita en ik heb nog 2,7gb over.

Mijn partner daartegen heeft vooral digitale games op 16gb kaartje, daar staan 6 digitale en 4 fysieke games erop en de kaartje is vol.

4gb kan genoeg zijn, maar dat verschilt enorm je hebt fysieke games die geen patches hebben en maar 2mb ruimte innemen, maar ik heb ook games liggen die patches van 2gb hebben...

Om Minecraft als een voorbeeld te nemen, die krijgt nog zat updates en alle patches nemen rond de 850mb in beslag.

En dan heb ik het over fysieke games, ik zei toch net dat ik een game heb met een patch van 2gb? Ik heb die spel fysiek dus de ruimte die ik kwijt ben is alleen die van de patch, als je dat spel digitaal hebt is dat de spel (in dat geval 2,6gb) plus de patch = 5,6gb.

4gb kan genoeg zijn maar het hangt enorm af wat je koopt, een spel als Borderlands 2 past met alle dlc's niet eens op een 4gb kaartje terwijl Minecraft met patches, Risk of Rain, Terraria, Wipeout 2048 en eventueel 1 kleinere PSP titel dat prima kunnen.

Mijn tip? Als je voor fysieke games gaat en niet meer dan 10 games wilt op ten duur is een 4gb kaartje zat, wil je echter digitale games of digitale en fysieke games dan is 8gb het minimale, het liefst zelfs 16gb aangezien er games zijn die met alles erop en eraan digitaal makkelijk over de 4 a 5gb per stuk gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inhumanous
Mizgala28 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:38:
@Deathchant ben benieuwd hoe die Hori uitpakt dan.

[...]

Mijn tip? Als je voor fysieke games gaat en niet meer dan 10 games wilt op ten duur is een 4gb kaartje zat, wil je echter digitale games of digitale en fysieke games dan is 8gb het minimale, het liefst zelfs 16gb aangezien er games zijn die met alles erop en eraan digitaal makkelijk over de 4 a 5gb per stuk gaan.
Dankjewel voor je tip ik heb net me vita opgehaald inclusief een 16GB kaartje, nu is kijken welke games ik moet aanschaffen haha zie door het bomen het bos niet meer zoveel titels die ik wil proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra
Inhumanous schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:54:
[...]

Dankjewel voor je tip ik heb net me vita opgehaald inclusief een 16GB kaartje, nu is kijken welke games ik moet aanschaffen haha zie door het bomen het bos niet meer zoveel titels die ik wil proberen.
oh nice, heel veel plezier met je vita, heerlijk!

mijn fav games:

-Rayman Legends
-Persona 4golden
-The binding of Isaac: Rebirth
-Final Fantasy X+X2
-World of Final Fantasy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mizgala28 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:13:
[...]

Dat is mooi, Hori maakt goed spul :)

[...]

En daarom heb ik ze alle 3 op de Vita, paar jaar geleden de demo geprobeerd en werd er meteen dol op, ben zelf meer fan van Diva F en F 2nd, X is ook leuk maar ietsje minder dan die andere 2, heb verder ook de 3DS versie maar die is veel minder hardcore dan de Vita varianten, als je goed bent met normaal op PS dan zul je extreme met gemak op de 3DS doorlopen (en dat is zonde, game is leuk maar te gemakkelijk).

F en F 2nd zijn het leukst, alleen kun je bij F op de Vita de sterren niet weg swipen met de linker joystick wat vanaf F 2nd wel kan, echter heb je in F 2nd weer linked stars waar ik minder gecharmeerd van ben.

(maar echt hardcore is Project DIVA Future Tone)

Maar alle 4 zijn in principe leuk, zonde dat ze alleen zo prijzig zijn na verloop van tijd ;(

[afbeelding]

Leuk feitje, de 3DS versie een hele stack van AR cards voor in de game.
Diva F en F 2nd zijn ook mijn favorieten, heerlijke spellen.
Zoek zelf altijd nog naar een paar betaalbare exemplaren, maar de prijzen zijn behoorlijk hoog.

[Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 14-05-2017 20:49]

39

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Mizgala28, ik zou je nog wat laten weten over de official licensed hori grip en de grip die jij me had getipt via myxlshop. Ik heb een lap foto's van beiden gemaakt, dus als je dat nog nodig hebt ter ondersteuning van mijn 'betoog' dan laat maar weten.

Beide grips zijn eigenlijk best goed. Die van myxlshop is erg comfortabel en heeft rubberen handgrepen. Deze grip heeft van die voorgevormde inhammetjes voor de L+R knoppen dus die moet je van onderop erin klikken en de Vita klikt vrij goed in de grip. Er zitten in de hand grip van die pinnetjes die aan de voorkant ook weer eruit komen; geen idee waar ze voor zijn maar ik friemel er de hele tijd aan blijkbaar ;) De achterkant is open zodat je 't touchpad kunt bedienen.

De hori grip is volledig plastic,maar wel erg stevig. Er zit nog een apart beugeltje aan de bovenkant die je dan over de bovenkant van je Vita moet klikken (is voorzien van schuim waar het de Vita raakt). Dus dat zit wel stevig. Wat direct opvalt is dat deze Hori grip de boel een stuk hoger/dikker maakt. Voor grote handen is dit comfortabel, voor kleinere handen niet zo. Voor mijn handen perfect. Alleen is de boel dusdanig dik dat je linker en rechter wijsvinger van nature niet goed op de L en R knop rust maar net iets erachter (daar waar er L2 en R2 knoppen zouden zijn bij een gewone controller).
Daarnaast kun je de handgrepen vertikaal verstellen, zodat eigenlijk iedereen 't naar zijn/haar eigen smaak kan aanpassen.

TL:DR
Conclusie is dat ik de hori grip de betere van de 2 vind. Hij is geschikter voor grotere handen en je kunt de handgrepen verstellen. Helaas niet zijwaarts zoals op veel afbeeldingen te zien is, maar enkel vertikaal.
Beiden goedkoop, de hori grip was 10 dollar en de myxlshopgrip iets van 4,99.

[Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 04-06-2017 22:32]

• Mizgala28
Deathchant schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:51:
@Mizgala28, ik zou je nog wat laten weten over de official licensed hori grip en de grip die jij me had getipt via myxlshop. Ik heb een lap foto's van beiden gemaakt, dus als je dat nog nodig hebt ter ondersteuning van mijn 'betoog' dan laat maar weten.

Beide grips zijn eigenlijk best goed. Die van myxlshop is erg comfortabel en heeft rubberen handgrepen. Deze grip heeft van die voorgevormde inhammetjes voor de L+R knoppen dus die moet je van onderop erin klikken en de Vita klikt vrij goed in de grip. Er zitten in de hand grip van die pinnetjes die aan de voorkant ook weer eruit komen; geen idee waar ze voor zijn maar ik friemel er de hele tijd aan blijkbaar ;) De achterkant is open zodat je 't touchpad kunt bedienen.

De hori grip is volledig plastic,maar wel erg stevig. Er zit nog een apart beugeltje aan de bovenkant die je dan over de bovenkant van je Vita moet klikken (is voorzien van schuim waar het de Vita raakt). Dus dat zit wel stevig. Wat direct opvalt is dat deze Hori grip de boel een stuk hoger/dikker maakt. Voor grote handen is dit comfortabel, voor kleinere handen niet zo. Voor mijn handen perfect. Alleen is de boel dusdanig dik dat je linker en rechter wijsvinger van nature niet goed op de L en R knop rust maar net iets erachter (daar waar er L2 en R2 knoppen zouden zijn bij een gewone controller).
Daarnaast kun je de handgrepen vertikaal verstellen, zodat eigenlijk iedereen 't naar zijn/haar eigen smaak kan aanpassen.

TL:DR
Conclusie is dat ik de hori grip de betere van de 2 vind. Hij is geschikter voor grotere handen en je kunt de handgrepen verstellen. Helaas niet zijwaarts zoals op veel afbeeldingen te zien is, maar enkel vertikaal.
Beiden goedkoop, de hori grip was 10 dollar en de myxlshopgrip iets van 4,99.
Nou dat is hartstikke mooi om te horen, moet zelf ook ooit een grip scoren heb het over het algemeen vanwege kleinere handen nooit nodig maar met Borderlands 2 speelt dat wel fijner (aangezien de achter touchpad een belangrijke rol heeft in die game).

In ieder geval heb ik zelf weer eens wat games gescoord, stapje voor stapje onderweg naar een volledige Vita PAL collectie.

En qua pre-orders:

- Ys Lacrimosa of Dana Collectors Edition (PAL)
- Ys Origin (Asian English)
- Gundam Breaker 3 Break Edition (Asian English + alle DLC's op cartridge)
- Velocity 2x (PAL)
- Axiom Verge Multiverse Edition (PAL)
- Utawarerumono Mask of Truth (NTSC)

Sowieso ligt mij focus vooral op de zeldzamere PAL titels nu, games als Handball 16 en Legends of War stijgen langzaam enorm in prijs.

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-06 22:29
Is het nog de moeite om een PSP vita te kopen (2de hands, want nieuw zijn ze niet meer te vinden) Ik had tot kort een PSP, die heeft echter de geest gegeven, typische games die ik daar op speelde waren GTA en homebrew.

Gezien het succes van de Nintendo Switch, zou ik verwachten dat Sony mss toch iets aankondigt en meer "young" adult games maakt.

Tips ? :)

• Ike.
  • Niet online
svennd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:49:
Is het nog de moeite om een PSP vita te kopen (2de hands, want nieuw zijn ze niet meer te vinden) Ik had tot kort een PSP, die heeft echter de geest gegeven, typische games die ik daar op speelde waren GTA en homebrew.

Gezien het succes van de Nintendo Switch, zou ik verwachten dat Sony mss toch iets aankondigt en meer "young" adult games maakt.

Ik denk niet dat Sony ooit nog een handheld console gaat maken. Met de Vita hebben ze véél te weinig winst kunnen maken.

Er zijn vele goede PS VITA spellen.
http://www.metacritic.com...l/vita/filtered?sort=desc

• Eek2nd
Mizgala28 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:42:
[...]

Sowieso ligt mij focus vooral op de zeldzamere PAL titels nu, games als Handball 16 en Legends of War stijgen langzaam enorm in prijs.
En die Ben10 niet?
Jammer... die heb ik ook ergens liggen bij de Makro ooit meegepikt voor 5 euro ofzo

• Anoniem: 483276
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik heb een tijdje terug mijn PS Vita op de grond laten vallen en nu doet de linker trigger het niet meer goed, werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Nou zie ik op internet wel dat dit te repareren is, maar ik zie het niet echt zitten om dit zelf te doen. heeft iemand enig idee of je dit voor een klein prijsje ergens kan laten doen? :? Alles wat ik kan vinden is dermate overpriced dat ik beter een vervangende Vita kan aanschaffen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
svennd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:49:

Ligt aan jou en je smaak. Het is overigens een PS Vita, geen PSP Vita ;).
Hou je van (Japanse) RPG's? Een beter platform dan de Vita ga je niet vinden. Anders dan dat...bloedt het langzaam maar zeker dood. Op een FW lager dan 3.60 kun je nog leuk spelen maar dan is een PSP een goedkopere en betere aanschaf qua oude emulatoren etc.

• Mizgala28
Eek2nd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:55:
[...]

En die Ben10 niet?
Jammer... die heb ik ook ergens liggen bij de Makro ooit meegepikt voor 5 euro ofzo
Je zou hem inderdaad zeldaam kunnen noemen maar niet iedere zeldzame spel is duur en niet iedere dure spel is zeldzaam.

Als ik even mijn collectie bekijk op uncommon/rare Vita games die prijzig/duur zijn kom ik hierop uit:

- Tadeo Jones (uncommon (spain exclusive) en redelijk prijzig)

- Tadeo Jones 2 (uncommon (spain exclusive) en redelijk prijzig)

- WRC 3 (uncommon/zeldzaam en redelijk prijzig)

- F1 2011 (uncommon maar helemaal niet duur)

- Dj Max Technika Tune (uncommon en redelijk prijzig)

- Terraria (uncommon maar wel betaalbaar)

- Tetris Ultimate (engelse cover is uncommon maar het spel is niet duur)

- Ultimate Marvel vs Capcom 3 (valt net onder uncommon, vooral duur aangezien het spel iconisch is en niet meer te koop is op de PSN store)

- Dragon Ball Z Battle of Z (zeldzaam aangezien Bamco een kleine print van heeft gemaakt voor PAL en US een digital only heeft op de Vita, een vrij dure spel)

- Hatsune Miku Project Diva F 2nd (PAL variant is zeldzaam (kleine print), spel is vrij duur vanwege het feit dat dit de enige fysieke PAL Miku game is op de Vita en ook is deze duur puur omdat het Hatsune Miku is)

- Senran Kagura Shinovi Versus (complete US variant is erg zeldzaam en duur, punt is dat het spel uitsluitend als een Limited Edition is verkocht in de US, er zijn mensen die het losse spel verkopen maar ook dan is deze prijzig)

- Rainbow Moon (prijzig en zeldzaam, maar dat is puur omdat Limited Run Games kleine prints maakt, ik tel die games persoonlijk nooit als zeldzaam maar vermeld het even)

- Putty Squad (PAL versie is uncommon, spel is vrij goedkoop te verkrijgen)

- New Little King's Story (hetzelfde verhaal als met Dragon Ball, alleen PAL kreeg een fysieke versie, spel is vrij zeldzaam en vrij prijzig)

- Handball 16 (zeldzaam en duur (engelse cover is erg duur zelfs), PAL exclusive)

- Ben 10 Galactic Racing (PAL is vrij zeldzaam/zeldzaam, spel is vrij prijzig)

- Best of Arcade (PAL only, vrij zeldzaam/zeldzaam en aan de prijzige kant.

Verder nog paar games die uncommon zijn maar wel nog te koop zijn bij specifieke plekken:

- Corpse Party Blood Drive (PAL wordt alleen door de uitgever verkocht, spel is erg goedkoop maar uncommon)

- Soldner X-2 Play Asia Edition (spel heeft een hele kleine print van 3000, is nog te koop en werd door de uitgever opnieuw heruitgebracht via Play Asia nadat er veel vraag na was na de net zo zeldzame Limited Run Variant)

Spellen die ik heb waarvan ik uitga dat ze uncommon of rare worden:

- Utawarerumono: Mask of Deception (US kreeg een fysieke variant (PAL digital only) spel is van Atlus en kreeg een kleine Vita print in US)

Heb zelf nooit hoge bedragen voor mijn games betaald, meestal juist heb ik alles vrij goedkoop of erg goedkoop kunnen kopen 2de hands of nieuw, kwestie van heel goed zoeken op veel plekken online.

Verder heb ik 1 regel, PAL games die een engelse cover hebben gaan voor, covers in het nederlands zijn ook prima in sommige gevallen en alleen als een engelse cover erg zeldzaam of duur is alleen dan overweeg ik eventueel een PAL variant met cover in andere taal MITST het spel dan nog steeds in het engels speelbaar is, momenteel heb ik dat met 2 games moeten doen waaronder Putty Squad en Handball 16.

De lijst is puur gebaseerd op wat ik in mijn collectie heb, er wel meer games die zeldzaam zijn zoals Legends of War (zit nog niet in de collectie maar een kennis neemt die mee ergens dit jaar uit de UK).

In theorie zou je kunnen zeggen dat bijna alle PS Vita games in het westen uncommon zijn, een 3ds, PS4, PC of zelfs Wii U spel vind je zelfs bij een lokale Intertoys, Vita games vind je zelden of meestal niet.
Exorcist schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:55:
[...]

Ligt aan jou en je smaak. Het is overigens een PS Vita, geen PSP Vita ;).
Hou je van (Japanse) RPG's? Een beter platform dan de Vita ga je niet vinden. Anders dan dat...bloedt het langzaam maar zeker dood. Op een FW lager dan 3.60 kun je nog leuk spelen maar dan is een PSP een goedkopere en betere aanschaf qua oude emulatoren etc.
Vita heeft vooral veel japanse games en indies maar het valt mij op dat dat mensen onnodig afschrikt, er zijn genoeg leuke japanse games die geen half naakte dames hebben (meest gehoorde klacht, valt mee in het westen) en ook hoor ik mensen indies afkraken (games als Axiom Verge, Terraria of Undertale (die laatste komt van de zomer) zijn hele leuke games).

En qua AAA is er ook genoeg als je naar games zoekt van voor 2014, heb tijdje terug iemand gezien die uitsluitend AAA games op de Vita verzameld en die had toch wel ruim 40 titels, niet veel maar de meeste mensen hebben niet eens tijd om zoveel games uit te spelen en als wel dan ben je alsnog een tijdje zoet.

[Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 21-06-2017 23:20]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mizgala28 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:03:
[...]

Vita heeft vooral veel japanse games en indies maar het valt mij op dat dat mensen onnodig afschrikt, er zijn genoeg leuke japanse games die geen half naakte dames hebben (meest gehoorde klacht, valt mee in het westen) en ook hoor ik mensen indies afkraken (games als Axiom Verge, Terraria of Undertale (die laatste komt van de zomer) zijn hele leuke games).

En qua AAA is er ook genoeg als je naar games zoekt van voor 2014, heb tijdje terug iemand gezien die uitsluitend AAA games op de Vita verzameld en die had toch wel ruim 40 titels, niet veel maar de meeste mensen hebben niet eens tijd om zoveel games uit te spelen en als wel dan ben je alsnog een tijdje zoet.
Ik heb het ding nu sinds 2012 en gebruik hem met name op vakanties (meer) intensief. Heb nu een spel of 30 inc. de AAA titels die mij interesseren, maar ik moet heel hard zoeken om nog iets te vinden wat me genoeg kan bekoren om te downloaden/kopen (liefst het laatste dus op cart). Wat dat betreft komt er weinig écht nieuws uit, veel uit Japan maar het zijn veelal wat aparte titels. Wilt niet zeggen dat het slecht is, maar verwacht geen GTA, nieuwe FIFA of noem het maar op. Zou zelf een nieuwe GTA erg waarderen of een Football Manager, maar die hoop kunnen we opgeven.

• Mizgala28
Exorcist schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:06:
[...]

Ik heb het ding nu sinds 2012 en gebruik hem met name op vakanties (meer) intensief. Heb nu een spel of 30 inc. de AAA titels die mij interesseren, maar ik moet heel hard zoeken om nog iets te vinden wat me genoeg kan bekoren om te downloaden/kopen (liefst het laatste dus op cart). Wat dat betreft komt er weinig écht nieuws uit, veel uit Japan maar het zijn veelal wat aparte titels. Wilt niet zeggen dat het slecht is, maar verwacht geen GTA, nieuwe FIFA of noem het maar op. Zou zelf een nieuwe GTA erg waarderen of een Football Manager, maar die hoop kunnen we opgeven.
Kan ik mij voorstellen, maar gelukkig zijn de meeste japanse titels prima (kan echt veel erger hoor, heb japanse games voor de Vita gezien die alleen daar uit zijn).

Ik heb eigenlijk een game pc voor AAA games, op de Vita raak ik de meeste zelden aan op mijn favoriete games na, speel vooral juist van die japanse titels en indies maar ik focus mij uitsluitend op fysieke games en indien er een PAL/NTSC of Asian English variant fysiek bestaat en ik wil een speel erg graag dan gaat een fysieke kopie altijd voor.

Momenteel sta ik op 66 games maar dat ik als ik alles wat onderweg is tel in september 75, qua PAL wil ik alle games hebben voor de collectie maar je kunt er vanuit gaan dat op (momenteel) 2 games na ik alles koop omdat ik het wil spelen, in die 2 gevallen ging het om matige titels maar ook die probeer ik dan.

Momenteel wacht ik op Gundam Breaker 3 Break Edition uit azie, is in engels en is een variant met alle dlc's erbij, handig aangezien het spel hier nooit uitkwam.

Voor de rest paar andere games waaronder Ys Lacrimosa of Dana en Ys Origin.

Genoeg voor mij, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen japanse games leuk vindt, zolang iemand een valide argument heeft vind ik dat prima aangezien ik mensen ken die japanse games niet spelen puur en alleen omdat in hun ogen ze allemaal crap zijn... (zonder ze uit te proberen of dergelijke, puur omdat ze japans zijn).

Geldt ook voor indie games, ken mensen die daar ook onterecht een allergie voor hebben.

Voor mijzelf echter koop ik games meestal op basis van gameplays, maar niet altijd koop ik een spel meteen tenzij ik het als een must have zie.

[Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 21-06-2017 23:18]

• Eek2nd
Ik vind Indies op de Vita veel prettiger dan op een console..

Maar ik speel nu ook al weinig op de Vita (game momenteel sowieso weinig).
Geheugenkaartjes raken ook vol... en ze qorden zeldzamer en duurder
Ik heb dit weekend de Vita weer na lange tijd weer eens opgeladen. Heb ik nog wat verborgen pareltjes gemist die jullie mij aanraden? Ik heb Salt and Sanctuary in ieder geval binnengehaald en die werkt perfect op een handheld. Verder zag ik ook dat Spelunky en Oddworld beschikbaar zijn. En ik moet me wellicht ook eens wagen aan Persona 4.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 12:35

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:16:
Ik heb dit weekend de Vita weer na lange tijd weer eens opgeladen. Heb ik nog wat verborgen pareltjes gemist die jullie mij aanraden? Ik heb Salt and Sanctuary in ieder geval binnengehaald en die werkt perfect op een handheld. Verder zag ik ook dat Spelunky en Oddworld beschikbaar zijn. En ik moet me wellicht ook eens wagen aan Persona 4.
Yup, ook Salt and Sanctuary gehaald: echt de game waar ik al een tijdje op wacht. Speelt ook lekker vloeiend en ik ben nog geen bugs tegengekomen. Een dikke aanrader, zeker als je van Dark Souls houdt...!

Aanrader: Darkest Dungeon. Rogue like dungeon crawler.
@SqueakyClean Thanks, alleen turn based ben ik niet echt een liefhebber van. Aan de andere kant is hij ook weer niet heel duur.

Denk dat ik sowieso wel een tijdje zoet ben met S&S, Oddworld en Spelunky. Heb wel Hotline Miami 2 nog op de wensenlijst staan.

Zag wel Bastion en Dungeon Hunter voorbij komen. Heb je daar ervaring mee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

@bram1984Nog nooit Bastion gespeeld? Dan zou ik die zeker aanschaffen. Sowieso een must play, op welk platform dan ook. Maar speelt ook lekker op de Vita, al moet ik toegeven de game nooit uitgespeeld te hebben. Wel mooi dat ie vrijwel altijd in de aanbieding is. :)

Met Dungeon Hunter geen ervaring.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:53
Hmm thanks voor de tip van Salt and Sancturay, was die helemaal vergeten :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:56:
@SqueakyClean Thanks, alleen turn based ben ik niet echt een liefhebber van. Aan de andere kant is hij ook weer niet heel duur.

Denk dat ik sowieso wel een tijdje zoet ben met S&S, Oddworld en Spelunky. Heb wel Hotline Miami 2 nog op de wensenlijst staan.

Zag wel Bastion en Dungeon Hunter voorbij komen. Heb je daar ervaring mee?
Dungeon Hunter is een Diablo kloon, natuurlijk niet zo goed als Diablo zelf maar wel goed genoeg.

Probeer eens Invokers Tournament, is een free to play moba mocht je interesse hebben op de Vita.

P.S. er is momenteel een grote sale op PSN waaronder veel Vita games.

• Ike.
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:16:
Heb ik nog wat verborgen pareltjes gemist die jullie mij aanraden?
Een aantal goede spellen:

Sound Shapes Ultimate Bundle
Uncharted: Golden Abyss
Lumines: Electronic Symphony
Assassin's Creed III Liberation
Gravity Rush
Thomas Was Alone
Guacamelee!
Tearaway
Child of Light
LittleBigPlanet
Lara Croft GO / Hitman GO: Definitive Edition
Rayman
Killzone

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37
Tales of Hearts R is ook een leuke game als je fan zijt van het genre.

• Mizgala28
Ike. schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:19:
[...]

Gravity Rush
Thomas Was Alone
Guacamelee!
Tearaway
Child of Light
LittleBigPlanet
Rayman
Killzone
Vergeet ook niet (gebaseerd op wat ik zelf heb gespeeld)

- Axiom Verge
- Assassins Creed Chronicles
- Gundam Breaker 3 (is import only maar wel in het engels)
- BlazBlue Chrono Phantasma Extend (heel goedkoop te krijgen trouwens)
- Dragon Quest Builders (Minecraft meets Dragon Quest, je zou kunnen zeggen Minecraft maar dan met een leuk verhaal in de wereld van Dragon Quest)
- Farming Simulator 14/16/18 (leuke tijdverspilling, is overigens niet hetzelfde als de console varianten maar als de smartphone versies maar dan met normale knoppen besturing)
- God Eater 2 Rage Burst (hack&slash)
- Senran Kagura Shinovi Versus / Estival Versus (hack&slash)
- New Little Kings Story (Pikmin achtig spel)
- Odin Sphere Leifthrasir (het beste kun je voor gameplays op YouTube kijken, persoonlijk een must have)
- Sly Cooper Thieves in Time
- Tokyo Xanadu
- Wrc 4 (3 en 5 zijn okay maar 4 is de beste op de Vita)
- Ultimate Marvel vs Capcom 3
- Ys Memories of Celceta
Ike. schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:19:
[...]

Gravity Rush
Thomas Was Alone
Guacamelee!
Tearaway
Child of Light
LittleBigPlanet
Rayman
Killzone
Meeste daarvan heb ik al eens gedaan en hebben niet echt mijn interesse. Ik zoek vooral loot RPG's zoals Diablo. Salt and Sanctuary zal me sowieso wel even zoet houden en ook Spelunky is wel lachen.

Ik zie nu dat Dungeon Hunter multiplayer is, dus die valt af.

Verder dank iedereen voor de tips. :)

• Mizgala28
bram1984 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:55:

Ik zie nu dat Dungeon Hunter multiplayer is, dus die valt af.
Het ondersteund online maar je kan het gewoon als single player spelen, zo heb ik het hele spel destijds gewoon uitgespeeld.

Invokers Tournament daartegen is wel multiplayer only.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik denk erover om een Vita te gaan kopen. Spellen zoals axiom verge and Titan Souls zijn ideaal voor een handheld console. Aangezien ik ook een Ps4 pro en een Playstation TV heb staan is het ideale combinatie.

De versie met OLED heeft mijn voorkeur en ik vroeg me af wat de eventueel bekende mankementen zijn van dat model, via google kom ik geen eenzijdige antwoorden tegen en zijn het meer incidentele gevallen (schouderknop die piept). Het lijkt er daarom op dat het een robuuste console is. Iemand tips?

[Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 15-07-2017 22:18]

39

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15

spaceboy

Op grote hoogte

Fietsbel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:12:
Ik denk erover om een Vita te gaan kopen. Spellen zoals axiom verge and Titan Souls zijn ideaal voor een handheld console. Aangezien ik ook een Ps4 pro en een Playstation TV heb staan is het ideale combinatie.

De versie met OLED heeft mijn voorkeur en ik vroeg me af wat de eventueel bekende mankementen zijn van dat model, via google kom ik geen eenzijdige antwoorden tegen en zijn het meer incidentele gevallen (schouderknop die piept). Het lijkt er daarom op dat het een robuuste console is. Iemand tips?
Tja. Het is wel een grappig ding, maar ik moet zeggen dat hij hier vooral vaak stof ligt te happen. Er zijn een paar games wel redelijk geschikt om op te spelen, maar verwacht geen wonderen. Hij is ook wel beduidend langzamer uiteraard dan de PS4 (laat staan de Pro), maar de business case mag je zelf invullen... :P

Hij voelt wel robuust, maar ook een beetje outdated. Hij doet 't wel altijd. En de accu gaat relatief best lang mee.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

spaceboy schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:37:
[...]

Tja. Het is wel een grappig ding, maar ik moet zeggen dat hij hier vooral vaak stof ligt te happen. Er zijn een paar games wel redelijk geschikt om op te spelen, maar verwacht geen wonderen. Hij is ook wel beduidend langzamer uiteraard dan de PS4 (laat staan de Pro), maar de business case mag je zelf invullen... :P

Hij voelt wel robuust, maar ook een beetje outdated. Hij doet 't wel altijd. En de accu gaat relatief best lang mee.
Klopt, ik verwacht niet dat ik er dagelijks mee zal spelen. Ik zie het meer als een extra hebbedingetje en een manier om leuke spellen toch te spelen in bed/serre/buiten/onderweg etc. Door PSN+ en behoorlijk wat titels crossbuy/play zijn, heb ik ze automatisch ook voor de Vita en dat is ideaal. Maar ook dat je emulators kan draaien van de hele oude consoles.

Axiom Verge, Titan Souls, Hatsune Miku zijn toch wel de titels waar ik het voor doe.

Andere titels waar ik naar kijk zijn:

God Eater 1 & 2 Rage Burst
Rayman
Killzone

[Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 15-07-2017 23:57]

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:26

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb t ding al jaren. Super stabiel. Nooit problemen mee gehad. En doet het nog steeds prettig.

Als je er een doel voor hebt kan het geen miskoop zijn.

Ja. Hij is verouderd. Maar wat hij doet, doet ie nog steeds erg goed.

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
NISAmerica

Afgelopen dagen heb ik me enigszins verdiept in de toptitels die er zijn voor de PSVita en daarnaast in diegene, die nog gaan verschijnen. Daarbij stuitte ik op de openingstrailer van Ys VIII: Lacrimosa of Dana. Inmiddels ook al wat gameplay gezien. Dit gaat een titel worden die ik zeker in huis zal halen. Enjoy!

Ik zit nog te dubben of het de Vita versie zal worden (30 FPS), omdat er ook een PS4 versie (60 FPS) zal verschijnen, maar ik wil deze hoe dan ook spelen.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Fietsbel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 23:49:
[...]

Klopt, ik verwacht niet dat ik er dagelijks mee zal spelen. Ik zie het meer als een extra hebbedingetje en een manier om leuke spellen toch te spelen in bed/serre/buiten/onderweg etc. Door PSN+ en behoorlijk wat titels crossbuy/play zijn, heb ik ze automatisch ook voor de Vita en dat is ideaal. Maar ook dat je emulators kan draaien van de hele oude consoles.

Axiom Verge, Titan Souls, Hatsune Miku zijn toch wel de titels waar ik het voor doe.

Rayman
Killzone
Als God Eater je interesseert, kijk dan ook zeker ff naar Freedom Wars, Toukiden en Soul Sacrifice! Met een beetje geluk heb je Freedom Wars al gekregen in t verleden met PS+.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:05
[...]

Rayman
Killzone
Uncharted Golden Abyss begint ook al vrij schaars te worden. eerst overal € 5,00 nu al minimaal € 25,00 op Marktplaats voor de laagste prijs. Wellicht komt het door de zomervakantie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• maartend
Jumpman schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:32:
[...]

Uncharted Golden Abyss begint ook al vrij schaars te worden. eerst overal € 5,00 nu al minimaal € 25,00 op Marktplaats voor de laagste prijs. Wellicht komt het door de zomervakantie.
Dan denk ik dat ik mijn dubbele versie maar eens te koop ga aanbieden

• Jumpman
maartend schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:34:
[...]

Ik heb hem zelfs drie keer, één keer uitgepakt om te spelen, één sealed en een Engels Aziatische versie sealed (omdat deze een andere cover heeft). 😀

• Butch_NL
Zijn er nog verborgen pareltjes in de Big in Japan-sale? Zelf heb ik inmiddels al Murasama Rebirth (complete), Lost Dimension en Senran Kagura Shinovi Versus opgepikt. Diverse andere games heb ik ooit al eens verkregen via PS+.

Ik twijfel nog over Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet. Wie trekt mij over de streep? Ook Hatsune Miku Project Diva F zou ik wel willen aanschaffen, maar die komt vast nog wel eens voorbij voor een meer aantrekkelijke prijs (nu 22 euro).

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Thrace Grumble schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Als God Eater je interesseert, kijk dan ook zeker ff naar Freedom Wars, Toukiden en Soul Sacrifice! Met een beetje geluk heb je Freedom Wars al gekregen in t verleden met PS+.
Ik zal die spelen eens opzoeken, Freedom Wars heb ik helaas gemist met PSN+ maar ziet er wel goed uit.
Jumpman schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:32:
[...]

Inderdaad! ik had op marktplaats en budgetgamer gekeken en ze vragen er aanzienlijke bedragen voor. 25 Euro is wel erg fors.
maartend schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:34:
[...]

Denk je aan mij als je die voor een schappelijke prijs wilt verkopen? ;)

39

• Jumpman
Fietsbel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Inderdaad! ik had op marktplaats en budgetgamer gekeken en ze vragen er aanzienlijke bedragen voor. 25 Euro is wel erg fors.
Ik zie er ook maar vier te koop op heel Marktplaats, terwijl het een behoorlijk grote launch titel was. Ik verwacht dat hij alleen nog maar gaat stijgen in prijs, de game is behoorlijk goed onthaald en het is echt een must have, die je nergens anders op kan spelen, daarbij Uncharted verzamelaars willen hem ook in de collectie.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jumpman schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:44:
[...]

Ik zie er ook maar vier te koop op heel Marktplaats, terwijl het een behoorlijk grote launch titel was. Ik verwacht dat hij alleen nog maar gaat stijgen in prijs, de game is behoorlijk goed onthaald en het is echt een must have, die je nergens anders op kan spelen, daarbij Uncharted verzamelaars willen hem ook in de collectie.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat behoorlijk veel game channels op youtube allemaal een vita episode in de maand mei/juni hadden.
Misschien is het even een hype en daalt het weer snel. Ach ja, ik heb geen haast en ook geen ambitie om een echte collectie te gaan verzamelen. Ik ga lekker genieten van een hoop oude en nieuwe titels op de Vita en de PS TV die ik nu ook heb.

[Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 18-07-2017 16:00]

39

• Jumpman
Fietsbel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:57:
[...]

Misschien heeft het er ook mee te maken dat behoorlijk veel game channels op youtube allemaal een vita episode in de maand mei/juni hadden.
Misschien is het even een hype en daalt het weer snel. Ach ja, ik heb geen haast en ook geen ambitie om een echte collectie te gaan verzamelen. Ik ga lekker genieten van een hoop oude en nieuwe titels op de Vita en de PS TV die ik nu ook heb.
Hij is ook in de PlayStation Plus Instant Game Collection gratis geweest van 12 november 2012 t/m 11 juni 2014, dus wellicht heb je hem al digitaal?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jumpman schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:25:
[...]

Hij is ook in de PlayStation Plus Instant Game Collection gratis geweest van 12 november 2012 t/m 11 juni 2014, dus wellicht heb je hem al digitaal?
Helaas was ik zo "stom" om destijds voor de vita te negeren en niet toe te voegen aan m;n kooplijst :D
Toch bedankt! :)

Ik lees diverse antwoorden mbt de Vita icm import en DLC. Wanneer een spel zowel in EU, NA, of JP regio is uitgebracht en de DLC staat gewoon in de nederlandse store zou ik een JP versie kunnen gebruiken, toch?

[Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 18-07-2017 17:32]

39

• Jumpman
Fietsbel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:26:
[...]

Helaas was ik zo "stom" om destijds voor de vita te negeren en niet toe te voegen aan m;n kooplijst :D
Toch bedankt! :)

Ik lees diverse antwoorden mbt de Vita icm import en DLC. Wanneer een spel zowel in EU, NA, of JP regio is uitgebracht en de DLC staat gewoon in de nederlandse store zou ik een JP versie kunnen gebruiken, toch?
Nee, alleen de Europese games werken met Europese DLC. De games hebben per regio een code op de rug van de game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jumpman schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:50:
[...]

Nee, alleen de Europese games werken met Europese DLC. De games hebben per regio een code op de rug van de game.
Dat is jammer, dan moet ik bepaalde titels helaas digitaal aanschaffen.
Butch_NL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:14:
Ook Hatsune Miku Project Diva F zou ik wel willen aanschaffen, maar die komt vast nog wel eens voorbij voor een meer aantrekkelijke prijs (nu 22 euro).
Over 44 dagen bestaat Hatsune Miku 10 jaar (31 augustus), ik verwacht dat rond die periode de titels ook in de aanbieding zijn.

[Voor 39% gewijzigd door Fietsbel op 19-07-2017 01:20]

39

• Anoniem: 137811
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Rayman
Killzone
Uncharted nu voor 8 euro in PSN Store
https://store.playstation...00012_00-0000000000000000

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bedankt! Het liefst heb ik fysieke exemplaren van spellen, dus ik denk dat ik nog heel even wat langer wacht :)

39

• maartend
Fietsbel schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:27:
[...]

Bedankt! Het liefst heb ik fysieke exemplaren van spellen, dus ik denk dat ik nog heel even wat langer wacht :)
Ik ga eens denken.

[Voor 4% gewijzigd door maartend op 19-07-2017 18:50]

Beginnetje Salt and Sanctuary gemaakt gisteren. Echt de perfecte game voor de Vita. Lekkere besturing, veel loot, shortcuts en grote eindbazen. Bloodborne in pocket formaat.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:03:
Beginnetje Salt and Sanctuary gemaakt gisteren. Echt de perfecte game voor de Vita. Lekkere besturing, veel loot, shortcuts en grote eindbazen. Bloodborne in pocket formaat.
Idd kikke spel. Ikzelf heb al een paar bazen gehad en heb al een aardig stuk van de kaart verkend.
Ik loop de hele tijd met een Great Sword rond die ik alleen zonder schild kan gebruiken.
Het spel heeft echt heel veel Dark Souls en Bloodborn trekjes.

Ik begrijp alleen compleet niet hoe je nou magic gebruikt. Gelukkig is er nog de wiki!
SqueakyClean schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:44:
[...]

Idd kikke spel. Ikzelf heb al een paar bazen gehad en heb al een aardig stuk van de kaart verkend.
Ik loop de hele tijd met een Great Sword rond die ik alleen zonder schild kan gebruiken.
Het spel heeft echt heel veel Dark Souls en Bloodborn trekjes.

Ik begrijp alleen compleet niet hoe je nou magic gebruikt. Gelukkig is er nog de wiki!
Hmm ik ben met de Mage begonnen en kan meteen vanaf het begin vuurballen met L schieten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• davidgilmour
Rayman Legends en Origins nu 7 en 6 euro in de store.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
davidgilmour schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:50:
Rayman Legends en Origins nu 7 en 6 euro in de store.
Legends heeft als bonus bijna alle levels (40) van Origins dus het is slimmer om Rayman Legends te kopen als je beide nog niet hebt ;)

• davidgilmour
Ike. schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:44:
[...]

Legends heeft als bonus bijna alle levels (40) van Origins dus het is slimmer om Rayman Legends te kopen als je beide nog niet hebt ;)
Hoeveel levels heeft Origins? En hoe unlock je?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
davidgilmour schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:53:
[...]

Hoeveel levels heeft Origins? En hoe unlock je?
66
De 40 leukste / beste zitten in Rayman Legends

Door Lucky Tickets te verzamelen in alle levels dacht ik.

[Voor 8% gewijzigd door Ike. op 25-07-2017 12:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
wow op vakantie bij een speelgoedwinkel een ps vita -2004 gekocht nieuw met 50% korting (nu 100 euro)
heb al een leuke lijst met ps plus spellen.

ben er wel blij mee

Acties:
  • +2Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 21:54
troost42 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:26:
wow op vakantie bij een speelgoedwinkel een ps vita -2004 gekocht nieuw met 50% korting (nu 100 euro)
heb al een leuke lijst met ps plus spellen.

ben er wel blij mee
Beter!
Heb laatst bij de plaatselijke intertoys de eerste versie kunnen oppikken voor 75 euro, incl 16gb kaartje en lego downloadgames. Ook geen verkeerde koop :)

• Mizgala28
Ik denk dat ik voorlopig zoet ben met deze is namelijk een vrij lange SRPG uit de Gundam serie, verder ook een vrij speciale Vita game aangezien deze als enige de game op 2 cartridges bevat (Sony heeft nooit de 8GB Vita carts beschikbaar gemaakt).

Weer een mooie import voor in de collectie.

• Butch_NL
Inmiddels heb ik een preorder geplaatst voor de Limited Edition van YS VIII: Lacrimosa of Dana. Ik heb maar een zeer beperkt aantal fysieke titels, mede omdat er heel veel games goedkoop of via PS+ verkregen konden worden.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag Hatsune Miku opgehaald en nog 2 titels die nog bij de mediamarkt in Tilburg lagen :)

Heeft iemand een pre-order winkel gevonden voor Axiom Verge ? de officiele website link alleen naar Spaanse/franse websites. http://badlandindie.com/axiom-verge-multiverse-edition/

[Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 06-08-2017 23:00]

39

• Mizgala28
Fietsbel schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:57:
Vandaag Hatsune Miku opgehaald en nog 2 titels die nog bij de mediamarkt in Tilburg lagen :)

[afbeelding]

Heeft iemand een pre-order winkel gevonden voor Axiom Verge ? de officiele website link alleen naar Spaanse/franse websites. http://badlandindie.com/axiom-verge-multiverse-edition/
Qua Vita heeft de Spaanse Amzon een pre-order voor €25 (met verzending was ik €31 kwijt).

Voor de rest is het kwestie van wachten, Amazon UK heeft alleen de PS4 en Switch versie in de pre-order, daarnaast heeft Play Asia ook pre-orders open.

Leuke aanwinst die Miku, is samen met de voorganger de leukste van de portable series.

• Butch_NL
Fietsbel schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:57:

[afbeelding]

Hatsune Miku wil ik ook nog halen. Leuk geprijsd?

En nee, ik heb vooralsnog ook alleen maar die Franse en Spaanse websites gevonden met het risico dat daar bestellen een niet-Engelstalige game oplevert.

Overigens heb ik Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet uit mijn vorige post ook maar gewoon gekocht. Binnenkort maar eens aan beginnen.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:17

Melkaz

Melkazar

Bagger..m'n 64 GB memory card is overleden en ik kan de oude 8 GB card nergens meer vinden.
Net even rondgezocht, zijn die krengen dus amper meer leverbaar. Alleen Nedgame heeft nog de 16 GB versie voor 49,95 euro!! Had ik vorig jaar in Japan maar een voorraadje ingeslagen |:(

check onze Pricewatch of Vraag & aanbod ;)

[Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 09-08-2017 14:46]

PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mizgala28 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:56:
[...]

Qua Vita heeft de Spaanse Amzon een pre-order voor €25 (met verzending was ik €31 kwijt).

Voor de rest is het kwestie van wachten, Amazon UK heeft alleen de PS4 en Switch versie in de pre-order, daarnaast heeft Play Asia ook pre-orders open.

Leuke aanwinst die Miku, is samen met de voorganger de leukste van de portable series.
Ben alleen bang dat ik dan een Spaanse versie ontvang, misschien dat amazon UK binnenkort start met preorders.
Butch_NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:28:
[...]

Hatsune Miku wil ik ook nog halen. Leuk geprijsd?

En nee, ik heb vooralsnog ook alleen maar die Franse en Spaanse websites gevonden met het risico dat daar bestellen een niet-Engelstalige game oplevert.

Overigens heb ik Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet uit mijn vorige post ook maar gewoon gekocht. Binnenkort maar eens aan beginnen.
Miku was maar 20 euro! :D een koopje als dat vergelijkt met de prijzen op ebay.

Ik denk dat ik nog even wat langer wacht met een preorder, wil wel graag een engels hoesje.

Gisteren ook Uncharted en Killzone gekocht die verwacht ik einde van de week binnen te hebben :)

39

• Butch_NL
Fietsbel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:12:
[...]

Ben alleen bang dat ik dan een Spaanse versie ontvang, misschien dat amazon UK binnenkort start met preorders.

[...]

Miku was maar 20 euro! :D een koopje als dat vergelijkt met de prijzen op ebay.

Ik denk dat ik nog even wat langer wacht met een preorder, wil wel graag een engels hoesje.

Gisteren ook Uncharted en Killzone gekocht die verwacht ik einde van de week binnen te hebben :)
Ja, en toch kunnen weerstaan, haha. Ik wacht tot de volgende aanbieding. Er komt een Miku Anniversary aan en wie jarig is, die trakteert. ;)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Butch_NL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

Ja, en toch kunnen weerstaan, haha. Ik wacht tot de volgende aanbieding. Er komt een Miku Anniversary aan en wie jarig is, die trakteert. ;)
Wil inderdaad nog even wachten met de EU (digitale versie) te kopen van Diva X en de DLC van de overige titels.

En weer wat binnen: 3 PlayStation Vita games:

39

Pagina: 1 ... 80 81 82 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee